Gábor egy telemarketinges akcióra harapott rá, ami szerint 30 ezer forintért kaphatott volna iPhone 3GS-t. Telefonja egy hónap múlva sem lett, csak a hűségszerződését sikerült megkötni, miután lemondta a rendelést:
UPDATE 07/18: Hepiend. A vodafone jóváírta a téves összegeket, a hűségidőt törölték.
Történt április elején, hogy a vodafone egy telemarketinges munkatársa felkeresett egy olyan ajánlattal, hogy most 30ezerért kaphatok iphone 3gs típusú telefont, csak alá kell írnom 2 év hűséget és 1 internetes szolgáltatást igyénybe kell vennem érte, amit most fél évig fél áron kaphatok meg. Ez pénteken volt, időt kértem az eladó hölgytől, hogy gondolkozhassak. Hétfőn végülis vásárlásra adtam a fejem (én hülye), le is tisztáztuk, 2 hét és jön a telefon futárral. 3 hét után elkezdtem türelmetlenebb lenni, akkor megnyugtattak, hogy nem sokára jön a telefon és mivel kellemetlenség ért, jóváírnak 1000 ft-t a számlámon, ezt akkor el is fogadtam, gondoltam, milyen kedves gesztus 1 hét késésért. 1 hét múlva újra felkerestem az ügyfélszolgálatot, ekkor már e-mailben, azonban erre csak egy személytelen "kérjük további türelmét" üzenetet kaptam. Majd az ezt követő 2-3 e-mail-re szintén. 1 hónappal a rendelés után felhívtam a 1270-et és lemondtam a rendelést.