Gábor egy telemarketinges akcióra harapott rá, ami szerint 30 ezer forintért kaphatott volna iPhone 3GS-t. Telefonja egy hónap múlva sem lett, csak a hűségszerződését sikerült megkötni, miután lemondta a rendelést:
UPDATE 07/18: Hepiend. A vodafone jóváírta a téves összegeket, a hűségidőt törölték.
Történt április elején, hogy a vodafone egy telemarketinges munkatársa felkeresett egy olyan ajánlattal, hogy most 30ezerért kaphatok iphone 3gs típusú telefont, csak alá kell írnom 2 év hűséget és 1 internetes szolgáltatást igyénybe kell vennem érte, amit most fél évig fél áron kaphatok meg. Ez pénteken volt, időt kértem az eladó hölgytől, hogy gondolkozhassak. Hétfőn végülis vásárlásra adtam a fejem (én hülye), le is tisztáztuk, 2 hét és jön a telefon futárral. 3 hét után elkezdtem türelmetlenebb lenni, akkor megnyugtattak, hogy nem sokára jön a telefon és mivel kellemetlenség ért, jóváírnak 1000 ft-t a számlámon, ezt akkor el is fogadtam, gondoltam, milyen kedves gesztus 1 hét késésért. 1 hét múlva újra felkerestem az ügyfélszolgálatot, ekkor már e-mailben, azonban erre csak egy személytelen "kérjük további türelmét" üzenetet kaptam. Majd az ezt követő 2-3 e-mail-re szintén. 1 hónappal a rendelés után felhívtam a 1270-et és lemondtam a rendelést.
Ez azonban csak a kezdet volt. 1 hónappal a lemondás után 4 sms-t kaptam a vodafone-tól 10 percen belül, miszerint sikeresen meghosszabbították hűségidőmet és sikeresen bekapcsoltak egy szolgáltatást. Ekkor azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi történt, ott közölték, hogy 2013ig van hűségidőm - ennek nagyon megörültem, mert már 1 éve le volt járva :) - na mindegy, mondtam, hogy ez tévedés, ők sűrű elnézések közepette "sztornózták". Köszi.
2-3 héten belül kaptam meg az aktuális havi számlát, amiben a még április elején rendelt telefon mellé járó szolgáltatás is benne volt, amit már kétszer lemondtam. Ügyfélszolgálat újra, vodafone: hú elnézést, de én megrendeltem a szolgáltatást és elfogadtam amúgyis 1000 ft 'jópofi' pénzt. Erre azzal kellett reagálnom, hogy már kétszer lemondtam mindent, ami április elején történt és a legutóbbi telefonhívásomat feléjük rögzítettem is, szóval bizonyítani is tudom, hogy ők beismerték a tévedést. Ekkor kis türelmet kért, majd a fantasztikus ügyfélszolgálatos zenéjük után elnézést kért (ha annyi ezresem lenne, ahány elnézés....), közölte, hogy nem jutott el az illetékes osztályra a kérésem és hogy a számlapanasz megtörtént, max 2 hét és minden rendezve lesz.
Ma telt le a 2 hét (11-07-07) és mellesleg 1 hete is hívtam őket emlékeztetni, akkor még mindig 2013-ig voltam hűséges vodás. Az akkori munkatárs megnyugtatott, hogy amint kész a számla, értesít. Így higyjen az ember a szép ígéreteknek. Szerintetek mit tegyek? Ajánlott levél a vodafone-nak (hátha valami nagyobb beosztású munkatárs olvassa el) vagy fogyasztóvédelem (vagy 2013-ban váltsak szolgáltatót (-: )? Ha 1-2 idő intervallum nem stimmel, azért bocsi, emlékezetből írtam.
Üdvözlettel,
Gábor
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.07.08. 11:54:30
2011.07.08. 11:59:01
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:05:58
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:08:50
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.07.08. 12:09:20
.lll. 2011.07.08. 12:14:47
ertestel 2011.07.08. 12:16:27
_____________ 2011.07.08. 12:16:57
Rosszindulatú Vászka 2011.07.08. 12:19:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:25:19
zsiráffff (törölt) 2011.07.08. 12:27:10
Rosszindulatú Vászka 2011.07.08. 12:28:34
cicmen (törölt) 2011.07.08. 12:38:15
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:41:27
Hát ha az erdésznek nem is, de a faszállítóknak mindenféleképpen.
Rosszindulatú Vászka 2011.07.08. 12:42:45
ZowW (törölt) 2011.07.08. 12:42:58
T-s iPhone 4-em van. Meg vagyok elégedve a készülékkel és a szolgáltatással is.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:45:36
asdf 2011.07.08. 12:51:56
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.08. 12:57:14
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.07.08. 13:06:44
P75 2011.07.08. 13:10:01
Tomasz_a_gozmozdony 2011.07.08. 13:12:17
Ha az aldiban vettel volna szifont, akkor ket evet sem kellett volna alairnod. Igaz az nem 3g, hanem csak 2l.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.07.08. 13:18:44
cicmen (törölt) 2011.07.08. 13:22:37
Még jó, hogy mi macskák vagyunk! (mondjuk te néha kutyának adod ki magad!)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.08. 13:26:29
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.08. 13:28:30
- Hallottál a szarvasmarhák szivacsos agysorvadásáról?
- Hmmm, ... szar ügy. Még jó, hogy mi pingvinek vagyunk!
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2011.07.08. 13:31:31
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.07.08. 15:16:35
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.08. 15:30:12
EZ FONTOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(by EDE)
Papundekli 2011.07.08. 15:37:28
Easyke (törölt) 2011.07.08. 19:19:25
2011.07.09. 00:07:43
Megdobbent 2011.07.09. 01:46:29
Egyebirant pedig igy ne higgyen az ember vodafonnak. Jaja, ket gyevel az igazan vagany.
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.07.09. 08:33:19
varázsceruza 2011.07.09. 09:18:43
nezavarjmasokat 2011.07.09. 14:33:08
Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.07.09. 18:27:42
cupra 2011.07.09. 20:32:36
VIGYÁZAT !!
Én a TELENORral szívtam meg a napokban .
A hűség nélküli előfizetésemhez két feltöltő kártyás ingyenes beszélgetős "családi kedvezmény" járt .
Múlt hét végéig. Mikor is sms-ben közölték , persze pénteken /MINDEN CSALÁDI KEDVEZMÉNYESSEL karöltve/és kész helyzet elé állítva , h megszűnt . Ok . Első 1220as reklamálásra, ami 3 nap múlva sikerült persze , közölte az ügyintéző , h 900 ft/ feltöltősért /kb/ folytathatom a családi kedv-t.
Elfogadtam .
Erre közli még , h FÁJDALOM DÍJKÉNT !!!, felajánl havi 25 perc hálózaton belüli ingyenes lebeszélhetőséget egy v két évre .Mondom : - Persze , inkább tovább , kettőre.
Majd közli még , h az új családi csomagos szerződést futár hozza ki . Ok - várni fogom .
Futár csenget , mondja, írjam alá a csomagot .Aláírom és nem elolvasom persze.
Felbontás , persze a futár után kb.10 perccel és látom , h KÉT ÉV HŰSÉGET akasztottak rám - a mocsk.k.
Reklamálás többször is 1220on, mire közlik, visszahallgatták és az első reklamálásom, kiírt vázlata alapján kiderült, h tudomásom volt róla, mit írok alá .
Már bocsánat , de MIÉRT HAZUDNÉK ? REKLAMÁLÁSKOR , A RÉSZEMRE FELAJÁNLOTT FÁJDALOMDÍJKÉNT !! ELFOGADNÉK KÉT ÉV HŰSÉGET / ami eddig nem is volt/ ?
/S MÉG TELEFON SE JÁR HOZZÁ ? /
Üdv.
/ 50 ezerért azért visszamondják - köszi /
A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.07.09. 22:51:15
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.10. 00:44:58
Simán fel lehet mondani, mivel időben vagy, mert elkezdted a felmondást a betelefonálással. Náluk megvan a hangfelvétel. Mondjuk az szerencsésebb lett volna, ha Te is felveszed, én már minden hivatalos telefonon történő ügyintézésről hangfelvételt készítek saját magamnak. De ha nem készítettél hangfelvételt, akkor is az ezzel való kaumuzásos fenyegetőzés általában beválik:)
Balint Gyuri bacsi 2011.07.10. 15:42:24
Andris2009 2011.07.10. 15:52:10
j311 2011.07.11. 11:22:06
Szolgáltatóval problémát csak és kizárólag papír alapú tértivevényes levélben.
Ha felhívnak a probléma rendezésével, akkor írásban kérni a válasz, nem meghallgatni telefonon.
dr nmate 2011.07.12. 11:06:08
Borcsika 2011.08.19. 08:03:52
2012.03.27. 22:14:47
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:
kmdholding.com/hub3p3a