Az iPhone-okban található nedvességérzékelők sok felhasználó életét keseríthették meg a szervizekben, ilyenkor ugrik a garancia. De minthogy a telefonokat a legritkább esetben szedik szét a tulaj szeme láttára, így bárhol rámondhatják hasraütésre, hogy mivan. Alábbiakban az iStyle és a Starking szervizének munkalapjáig juthatunk el naiv ügyfél sztrorija után. Az egyik szerint nem garanciális a készülék, mert beázott, a másik szerint garanciális, és ki is cserélték telefont.
Idén április végén – május elején vettem egy új, gyári kártyafüggetlen iPhone 4-et a férjem születésnapjára. Ő egy darabig - adatmentés, microsim stb. problémák miatt - még nem üzemelte be a készüléket, a napi használat valamikor nyár elején kezdődött. Egy idő után szólt nekem, hogy a telefon furán viselkedik, a legenyhébb használattól (pl. telefonkönyv megnyitása, sms írás) percek alatt tűzforróra hevül. Először szoftverfrissítéssel próbálkoztunk, de ez nem segített, sőt a helyzet egyre rosszabbá vált, a percekből másodpercek lettek. Nyilvánvaló volt, hogy valamilyen súlyos hardver hibája van a készüléknek, úgyhogy visszavittem abba a boltba, ahol vettem. Itt – mint korábban is – nagyon jó fejek voltak, kipróbálták a telefont és ők is mondták, hogy nyilvánvalóan hibás, az Apple ki fogja cserélni. Elmondták, hogy elviszik az iStyle szervizébe bevizsgálásra, utána pár napon belül jöhetünk az új készülékért.
Igazságtalanul sok rizs pihen az áruházak polcain, amihez a rovarok csak kínkeservesen tudnak hozzáférni, ezért a jogaikat követelve elfoglaltak egy Riceland-raklapot: