Tékozló Homár

Re: Tripla élvezet a lefagyó T-Home tévé

2011.02.18. 17:17 | jackyll | 66 komment

Két hónap szenvedés után megmenekült Krisztina digitális tévéje. A tegnapi címlapos poszt hatására váratlanul minden eszközüket lecserélték, és hopsz, minden rendbe jött:

Nagyon köszönöm,  hogy megjelentettétek bejegyzésemet! A korrekt  tájékoztatáshoz hozzátartozik, hogy arról is írjak, hogy a tegnapi napon este fél hétkor telefonált egy szerelő, töviről hegyire kikérdezett az összes visszatérő hibajelenségről, minden lehetséges variációt kipróbáltunk ami esetleg segíthetett volna, így távirányításban és amikor semmi nem ment, fél órán belül megjelent nálunk.

Olvasson tovább!

Hol a forgalmim?

2011.02.18. 16:12 | jackyll | 51 komment

Speciális szociológiai kísérletbe cseppent lejárt műszakija miatt naiv ügyfél. Egy hónapja kergeti négy városon keresztül az ideoda küldözgetett forgalmiját, de valahogy pont sehova sem akkor érkezik meg, amikor keresi:

Lejárt a műszakim és a szemfüles rendőrök elvették egy igazoltatásánál az autó forgalmiját.  Igen, hibáztunk, de egy hónapja büntetésben vagyunk - nem használhatjuk az autónkat.  Egész pontosan ez történt:

Olvasson tovább!

Az űrbe utal az OTP

2011.02.17. 13:37 | jackyll | 107 komment

Zsolt pénze kicsusszant a Mátrixból egy megszűntetett számlára irányuló megszüntetett átutalási megbízás váratlan feltámadásával:

Szeretnék elmesélni egy történetet , ami miatt gyakorlatilag éhezem napok óta. Volt egy előtakarékossági számlám az OTP bank keretein belül, melyet megszüntettem egy hónappal ezelőtt. Ehhez járt egy átutalási megbízás, ami havonta X összeggel támogatta az előtakarékossági számlámat a folyószámlámról. A lényeg a következő, minden tranzakciót megszüntettem ezen számla felé, mivel időközben állást cseréltem, és úgy gondoltam a munkanélküli járulékból nem biztos hogy meg tudom engedni magamnak, hogy oda utalgassak. A lényeg a következő, megjön a támogatásom, mely alapból nem egy nagy összeg, és a kedves bank az egészet (a megszüntetett átutalási megbízás szerint) elutalta az éterbe.

Olvasson tovább!

Tripla élvezet a lefagyó T-Home-tévé

2011.02.17. 10:19 | jackyll | 160 komment

A Homár rokonságban látott csak lemerevedő/kipixelesedő tévéműsorokat a T-Home hálózatán, és már akkor sem értette, miért fizet valaki ezért/hogyan lehet így kábeltévét szolgáltatni, ennél még a kalózvhs is stabilabb volt. Krisztináéknál kis híján 2 hónapja nézhetetlen a digitális kábeltévé, amin a settop boxcseréje sem segített:

UPDATE 02/18: Az ügy rekordsebességgel megoldódott, köszönjük.

Tudom, valószínűleg tv, internet, telefon nélkül boldogabb lehetnék, de sajnos megfertőzött a fogyasztói társadalom…… , így boldogtalanul játszom a tudatos fogyasztót :), hogy mennyire eredményesen, afelől van némi kétségem………….. Ezúton hívnám fel az összes T-Home-on kívüli szolgáltató figyelmét a XII. kerület bizonyos részeire! Tényleg fekete lyukként kell, hogy szerepeljen a térképükön?

Olvasson tovább!

Üldözni kell a UPC Direct szerelőit

2011.02.16. 13:51 | jackyll | 41 komment

Zsir legutóbbi UPC Direct-es áldozatunkhoz hasonlóan újabb médiaboxra kötött hűségszerződést, amit nem nagyon akartak beszerelni nála. Neki azonban fondorlattal sikerült rávennie egy szerelőt, hogy kimenjen és megoldja a bonyolult problémát:

Volt egy posztotok Fantomizálódott a UPC Direct? címmel. Én is kísértetiesen hasonló helyzetben voltam, de nem adtam olyan könnyen fel, mint a sorstárs. Egy héttel a rendelés után hívtam őket, és kiszedtem belőlük a szerelést végző cég nevét, ugyanis ezt ők kiadják alvállalkozónak.

Olvasson tovább!

Megszűnt a biztosító, a PSZÁF nem segít

2011.02.15. 15:15 | jackyll | 61 komment

Tavaly decemberben ismerkedtünk meg G. sajnálatos autóbalesetével, amit az AIM-nak kellett volna fizetnie, de ez csak részben sikerült, mielőtt kivonultak volna a piacról. A PSZÁF szerint hiába fordul hozzájuk naiv ügyfél, nekik nincs hatáskörük polgári jogvitában:

Sok okos tanácsot követően végül arra az elhatározásra jutottam, hogy egy kevésbé váratlan fordulattal a PSZÁF-hoz indulok segítségért! „A nevében benne van Állami Felügyelet, sok az állampolgárokat hátrányosan érintő ügyben, hozott „számunkra” kedvező határozatot, mégis csak az adófizetők pénzéből az adófizetők érdekében dolgozik!”- gondoltam…

Olvasson tovább!

Fájdalmas Valentin-napi virágküldés

2011.02.15. 13:48 | jackyll | 124 komment

Naiv ügyfél óvatosan rendelt virágot barátnőjének, a spórolásnak aztán küzdelmes szállítás lett a vége:

Ugy alakult, h a Valentin napot a baratnom Budapesten, en pedig kulfoldon toltottem, ezert kulhonbol a hetvegen bankkartyas fizetessel rendeltem neki egy csokrot kiszallitassal a http://www.viragkuldes.hu/ oldalrol. Annak ellenere, h az utobbi 5 evet sikerult nyugaton toltenem, nem ismeretlen szamomra az otthoni, kelet-europai szolgaltatasi hozzaallas. Eppen ezert mar eleve felelemmel fogtam neki az ugynek, de hat ha Valentin-nap, akkor virag kell az asszonynak. Vegigneztem nagyjabol a cegkinalatot (kb. 10et dobott ki a google), es rakerestem a homaron is a "viragkuldes"-re, nehogy belefussak vmi kellemetlenbe. Utobbin nem volt talalat, es talan ezert is megiscsak sikerult.

Olvasson tovább!

Re: Akciós iPadnek ne várd a kiszállítását

2011.02.15. 13:13 | jackyll | 17 komment

Hepiend történt iPad-rendelésileg, mindenki boldog, amíg meg nem jelenik az iPad 2:

Én írtam a múltkor a libris akció kapcsán háborogva hogy nem volt készleten amikor leadtam a rendelést. Nos a történet sikerrel zárult megkaptam az ipad-ot, és végülis kaptam mellé egy 5000ft-os vásárlási utalványt is, illetve sok sok elnézés kérést, úgyhogy korrektül tisztázva lett az ügy. Elbeszélgettem kicsit az ügyintézővel célzott rá hogy alaposan meg lett dicsérve aki okozta a galibát. :)

üdv: Gábor

Re: Így fizetjük a bankadót

2011.02.15. 13:09 | jackyll | 19 komment

A Budapest Bank szerint naiv ügyfél félreérthette a múltkori kamatemeléses levelüket, mert... lehet, hogy mindenkinek egyenlevelet küldtek ki?

2011. február 11-i, Így fizetjük a bankadót című posztjukra reagálva küldjük a Budapest Bank tájékoztatását. Sajnáljuk, ha az ügyfelünknek küldött, kamatváltozásról szóló értesítő levelünk félreérthető. Levelünkben két kamatváltozási ok szerepel: a forrásköltség emelkedése, illetve a késedelmesség miatti változás.  Előfordulhat, hogy ezek közül ügyfelünkre csak az első indok vonatkozik.

Olvasson tovább!