Tékozló Homár

Ropogós zsemle Spar-módra

2011.02.25. 12:09 | jackyll | komment

Kecskusz szörnyű összeesküvés áldozata lett. Jóhiszeműen elhitte, hogy a frissen érkezett zsemlék legalább az első néhány órában fogyaszthatók lesznek. Tévedett. Az első sokk után okulásunkra videóra rögzítette a ropogást. Zsemlepornó a levél után:

Ismételten meggyűlt a bajom a Sparral, igaz, most nem álltam le balhézni, de gondoltam megosztom veled. Történt ugyanis, hogy tegnap betértem hozzájuk a napi bevásárlásom miatt. Vettem 4 zsömlét, és épp akkor érkezett az egyik ottani dolgozó feltölteni a boxot és megemlítette, h most jött a friss szállítmány. Gondoltam milyen jó, megvárom míg feltöltik és utána jó ropogós lesz a másik 4 zsömlém. Így is lett.

Olvasson tovább!

Javíthatatlan bekapcsológomb az Nbookszervizben

2011.02.25. 10:58 | jackyll | komment

Komoly logisztikai nehézségekkel küzd az Nbookszerviz, ahol mintegy 4 hónap alatt nem sikerült egy telefonalkatrészt megrendelni:

Adott egy HTC HD2 melynek bekapcsoló gombja feladta. 2010 október 22-én elvittem a Teréz körúton az Nbookszervizbe. Weblapjuk alapján tisztességes csapatnak tűnt. Garancia nem volt kp-s javítást kértem, mondták pár nap és hívnak az árajánlattal és a határidővel. Így is történt, október 26-án hívtak, hogy X pénz és 1-2 hét. Mondtam OK. Aztán vártam türelmesen, vártam, vártam  és vártam. Sok munkám volt, nem igazán idegesített. Amikor már közel két hónapja vártam 2010 december közepén, gondoltam érdeklődöm telefonon. Érdeklődtem. Hívjam a másik számot. Hívtam, mondták utánanéznek és visszahívnak. Nem hívtak.
Olvasson tovább!

Re: Hol a forgalmim?

2011.02.25. 10:42 | jackyll | komment

Csillának természetesen még mindig nincs meg a forgalmija:

Van ám folytatás és nem az, hogy immár saját autóval gyorshajtok. Február 23.-án megérkezett a kerületi okmányirodába a jan 22.-én elvett forgalmim. Ügyintéző közölte, hogy megírja a határozatot, ám odaadni csak jövő kedden tudja, mert az, aki jogosult az aláírásra, az szabadságon van.  Nem én voltam az bent az irodában sajnos.  Vagy szerencsére. Hívom őket folyamatosan, megkérdezném, ki is a felettes szerv, ahova panaszra mehetnék, mostmár ordítva - de nem veszik fel a telefont.

 

Nikon Magyarország vs Ausztria

2011.02.25. 09:13 | jackyll | komment

Aki már találkozott a Nikon vagy a Canon magyarországi szervizével, az tudja, hogy fotósnak lenni sem egyszerű errefelé:

Fotográfus vagyok, eszközeimet a Nikontól vásároltam, ezekkel keresem a kenyeremet. A délelőtti munkám alatt eltört egy kapocs a szettáskámon. Leesett a vakum, betört rajta egy védőüveg.

Felhívtam a NIKON Kft.-t, mi a teendő?

- Az alkatrész és a javítás áráról és időtartamáról csak az eszköz javításra való leadása után adnak felvilágosítást. Az alkatrészt javítás nélkül megrendelni nem lehet.

NIKON Service Point, Wien, Austria:

-Van. 17 Euró 50 Centbe kerül, simán fel tudom rakni egyedül. Mikor megyek érte?

Háromszoros késedelmi kamat a CIB-nél

2011.02.23. 13:38 | jackyll | komment

Persze lehet romantikusan arról ábrándozni, hogy a számítógépes banki adatfeldolgozás saját rendszeren belül sincs képben, vagy hogy az ügyintézők annyira lassúak, hogy hetek alatt sem viszik fel gépre, amit csinálnak, de azért legalábbis gyanús, hogy a bankok sorra többször próbálják behajtatni a tartozásokat mostanában valahogy:

A CIB Banknál volt egy hitelkártya szerződésem, amelyet a bank felmondott, mivel előfordult korábban, hogy nem határidőre törlesztettem a hitelt. Február 3-án a náluk vezetett folyószámlámról leemelték a hitelkártya-tartozás és a késedelmi kamat összegét, majd telefonon közölték, hogy ezzel lezárjuk a szerződést, nincs több tartozásom. Ezzel eddig nem is lett volna semmi gond. Február 6-án, vasárnap azonban, lekérdeztem a folyószámla-egyenlegemet és megtudtam, hogy február 4-én további 9,433 forintot vont le a CIB a hitelkártya-tartozásom miatt. Annak ellenére, hogy három nappal korábban biztosítottak arról, hogy nincs semmiféle tartozásom. A call center munkatársa nem tudta megmondani, hogy miért vonták le a 9,433 forintot.

Olvasson tovább!

Az Asus tojik az elcserélt merevlemezre

2011.02.23. 12:37 | jackyll | komment

Futo001 netbookjának kalandja továbbra sem sikeres. A gép misztikusan kicserélődött, és emiatt nem garanciális merevlemezét az Asus szerint szakszerűen kezelték, nem volt sértve a matrica. Azaz hivatalosan eredeti, de mégse az a száma, úgyhogy naiv ügyfél inkább már ne is írjon emiatt nekik:

Az előző írás ott ért véget, hogy írtam a szerviznek és felvettem a kapcsolatot a magyarországi Asus képviselettel. A hivatalos Asus szerviz nem írt 3 levelem közül egyre sem választ, láthatóan egyáltalán nem érdekli őket a dolog. Asus által elfogadott, ügyfélorientált hozzállás egy márkaszerviz részéről. Véleményem szerint ha ezt a mentalitást a márka felvállalja, lelkük rajta, biztosan lesz eredménye. Kevesebb vásárló, csökkenő bevétel... Ha netán észbe kapnak, szervizt cserélnek és egy korrektebbel kötnek szerződést, bár nem hiszem hogy erre sor kerül. Mellesleg az utolsó levelemre már ők sem válaszoltak, előtte egyértelműen jelezték, hogy őket már ne zargassam a továbbiakban, vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel. Na persze, de minek, ha semmire nem válaszolnak.

 

Olvasson tovább!

Romlott süti a Lurdy Házban

2011.02.23. 11:42 | jackyll | komment

Vera Halloweenkor lehet, hogy örült volna egy penészes tortának, de a savanyú csokitorta akkor is túlzás. ÁNTSZ-ízű tortájuk nincs?

Minden kedves süti-imádó figyelmébe! A Lurdy házban található Cafe Bonbon Gelato-ban (földszint, a mozi mellett) vásároltam süteményeket februárban egy hétköznap délelőtt. Egyik penészes volt, a másik savanyú (csokitorta volt, nem citrom...), a többivel nem próbálkoztunk. Még jó, hogy biztos, ami biztos, megkérdeztem az eladó hölgyet, hogy frissek-e a  sütemények... Rosszalló pillantás után rávágta, hogy persze. Akire mégis a Lurdy-ban jön rá  a süti-ehetnék, azért szagolgassa körbe, mit vásárolt!

Lidl, a multik gyöngye

2011.02.23. 00:37 | juszka | komment

Napindító örömködés: szokatlan történet naiv ügyfélről és a Lidl-ről. Még sok ilyet.

Kedves homár! Már sok rosszat írtak a Lidl-ről, hadd írjak most jót is. Szóval múlt héten a Lidl-ben vásároltunk, egy bartnőmmel és a fiammal közösen, egy kosárban, bár külön fizettünk. Mi már akkor kitoltuk a kosarat félig, hogy elférjen benne a barátnőm cucca is. Vett-többek között egy zacskó kekszet. Másnap (!) jött csak rá, mikor újra megnézte a blokkot, hogy 1 helyett 9 csomag keksz szerepelt a blokkon. Kétségbe is esett, mert a különbözet több volt, mint 1000 ft és ugye a pénztártól való távozás után.....

Olvasson tovább!

Az Intersparban a kolbászok is biztonságban vannak

2011.02.22. 14:22 | jackyll | komment

Hajni szerint az Interspar bevédte magát szalámival settenkedő celebek ellen:

A csatolt fotók ékesen bizonyítják, hogy a szalámikkal ellentétben a kolbászok biztonságban vannak, igaz, nem a Tescóban, hanem az Intersparban. Az akciós (lásd. az árcédulát is), tehát baromira értékes húsipari terméket február 19-én vásároltuk a pesterzsébeti Interspar áruházban. Amikor a pénztárnál észrevettem a lopásvédőt, azt hittem, valami másról ragadt át. De a pénztáros biztosított, hogy szándékosan került a kolbászra. Hozzáteszem, ugyanakkor kb. 400 Ft értékben vásároltunk a húspultnál prágai sonkát, amit szintén könnyen zsebre lehetett volna vágni, ám arra valahogy mégse került biztonsági ketyere. Csak bennem ötlött fel a celeb szalámilopással való összefüggés?

Üdv:
Hajni

Re: Munkaközvetítő-e az, aki meg sem kérdezi, milyen állást szeretne az ügyfél?

2011.02.22. 13:20 | szily | komment

G. hétfőn úgy érezte, hogy az állítólag munkaközvetítéssel foglalkozó Webturbo 69 Kft. egyszerűen le akarja húzni a regisztrációs díjra. Piercarlo most értékes közszolgálati információkkal lát el mindenkit. Többek között kiderül, hogy ilyenért tilos pénzt kérni. Linkek, hasznos tanácsok, Webturbo-lebuktatás a hajtás után.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása