Kriszta telefonjáról 3 hónap szervizbe rohangálás után megvonta a szerviz a garanciát, mert a sok javítgatás közben fizikailag is megsérült a készülék. A Vodafone eddig azért nem cserélte, mert a szerviz szerint rendben volt a Sony Xperia X10, azóta meg a garancia hiánya miatt. Végülis csak 17 hónap hűségidő maradt az előfizetésen telefon nélkül, úgyhogy ez egy korrekt díl:
November óta küzdök a Vodafone - Cordon Electronics (Sony Ericsson márkaszerviz) duóval, végső elkeseredésemben gondoltam írok Nektek. Augusztusban vásároltam a Vodánál 2 év hűségnyilatkozattal egy SE Xperia X10 mini pro telefont, ami kezdetektől fogva furcsaságokat csinált. Rendszeresen lefagyott, magától újraindult, beszélgetés közben szétkapcsolt, nem reagált vagy épp a kijelzőnek nem azon a részén ahova tapintottam, de a legfőbb gond az volt, hogy használat nélkül a táskámban pár óra alatt lemerült. Novemberben megelégelve a dolgot visszavittem a Vodához, elküldték szervizbe, kijelzőt cseréltek rajta, szoftvert frissítettek, akkumulátort cseréltek, de nem lett jobb a dolog. Visszavittem decemberben, majd januárban és februárban is, eddig összesen kb. 80 napot volt szervizben.
Volt, hogy csináltak rajta valamit, volt, hogy semmit. A Vodánál azt javasolták, én vigyem el személyesen a Cordon Electronicshoz a telefont, de ez sem segített. Cseréltettem benne SIM-kártyát, háromszor cseréltünk memóriakártyát - de ezt is csak azért, mert a recepciós hölgy a Cordonnál fél mondattal elejtette, hogy volt, akinek a tizedik kártyacseréje után "magától" megjavult a készüléke.
A negyedik szervizelés eredménye az volt, hogy az "egy hét tesztelés után a készülék semmilyen problémát nem mutat" jelentést követően hazahoztam és már aznap lefagyott megint, majd másnap hat óra alatt a táskámban tartva lemerült. Megelégelve a dolgot felhívtam a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget, hogy mit tehetek. Ott azt mondták, hogy mivel a Vodától vettem, ők vállaltak érte felelősséget, ezért mindenképpen hozzájuk vigyem vissza.
Időközben januárban tettem a Vodánál egy Vásárlók Könyve bejegyzést. A válaszlevélben hat hét után annyit írtak, h mivel nem írtam a (megjegyzem nyilvános, az üzletben kifüggesztett, tehát MINDENKI által látható) Vásárlók Könyvébe a panaszomban a nevem és tel.számom mellé az ügyfélbiztonsági kódomat is, ezért nem tudtak pontosan utánajárni az ügyemnek. 30 napba telt, mire ezt a hiányt észrevették - nem lett volna egyszerűbb egy telefontársaságnak felhívni és megkérdezni tőlem azt a kódot!? Azt is írták még, hogy általánosságban azt tudják válaszolni, nincs a jogszabályban meghatározva, mennyi idő után kell cserélni egy készüléket, ha a szakszerviz azt mondja, minden rendben, akkor ők ezt nem tudják felülbírálni.A levelük után felhívtam az Ügyfélszolgálatot, hogy megadjam az ügyfélbiztonsági kódomat, a telefonos hölgy azt mondta, szívesen beírja, de megint 30 napos határidő, míg újra reagálnak. Ekkor bementem személyesen az Allee-ba, ahol az igazán készséges üzletvezető hölgy megígérte, hogy személyesen a Voda szervizközpontjában nézet utána a telefonnak, miután elmeséltem neki, hogy mi a bajom a Cordon Electronics-szal. Másfél hét után tegnap kaptam meg a telefont. A Voda szervizközpontja helyett kiderült, hogy természetesen elküldték a Cordon Electronicsnak, akik úgy látszik úgy döntöttek, hogy elegük van belőlem: fogták és egyszerűen ráírták a lapra, hogy MEGVONJÁK a garanciát, mert mechanikai sérülése van a készüléknek. Egy fényképet mellékeltek, amire hivatkozva vonták vissza a garanciát, melyről egyik Vodás kolléga sem tudta megmondani, hogy mit ábrázol, illetve mi a hiba. Később közösen rájöttünk, a kép a töltő csatlakozójának belső részét ábrázolja, amit talán az akksit levéve csak egy csavarhúzóval, vagy stílusosan hajtűvel tudnék elérni, hogy sérülést okozzak rajta. Megjegyzem a telefonhoz mellékeltem egy 12 pontos hibaleírást, amiből csak egy volt a töltési gond:)
Erre már csak röhögtem és széttárom a kezem: volt három hónapig egy viszonylag használható készülékem, amit - miután negyedik hónapja van folyamatosan szervizben -, most kidobhatok. Van még 17 hónap hűségidőm egy olyan szolgáltatónál, akinél az összes családtagom számlája van, akik hetente fel tudnak hívni valami ajánlattal, mégis ha nekünk van gondunk, három hónapja sem levélben, sem személyesen, sem telefonon nem jutunk az ügyfélszolgálatosok alsó szintjénél tovább. Ha megfenyegetem őket, hogy eljövök az egész családommal tőlük, azzal mit érek!? Több ezer ügyfél közül csak egy senki vagyok.
A legdühítőbb az egészben, hogy az összes ismerősöm, akinek ilyen telefonja van, hasonló hibákra panaszkodik. A Vodafone ügyfélszolgálatosai közül többen is halkan elismerték, hogy igazam van és ez a típus ténylegesen - ahogy ők mondják - "erősen szervizigényes" készülék. Mégis a Vodafone rántja a vállát - ők nem tudnak mit tenni; a Sony Ericsson szerviz meg nem akar mit tenni. Minden legális, jogszabály szerinti, ezáltal a fogyasztóvédelmi eljárástól sem várhatok nagy eredményt. Ilyenkor a kisember mit tehet!?
Dr Gregory House 2012.03.20. 12:16:44
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 12:18:55
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.20. 12:20:16
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 12:22:55
Csigorin 2012.03.20. 12:30:19
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 12:33:08
eccer volt ilyen sanyi erikszonyom, valóban elég gagyi volt. aztán volt egy nokijám, amin a táccsszkrín nem akarta érteni mi van. elfogyasztottam még egy lg nemtommilyentípust is.
monnyuk szervizbe sose vittem őket, hanem bebactam a fiók aljába, aztán kerestem egy olyat ami működik.
@estrella negra: ez egészen bisztosch??
asdf 2012.03.20. 12:37:53
Es feltolhatod a Vodat is az NFH-nal, a vasarlok konyvebe tett bejegyzesre 30 napon belul kotelezo valaszolni.
(a sony helyeben en amugy en elfiloznek, fullig van a net a Cordonnal (na meg az ex cirmaval) kapcsolatos remtortenetekkel, ameddig ok szervizelik, halalbiztos, hogy pl. en Sony telefont nem veszek, elobb-utobb leesik ez majd tobbeknek is)
megamenn 2012.03.20. 12:41:38
England win The Ashes! 2012.03.20. 12:45:18
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Szinte minden gyártó ún. "Mini" készüléke gagyi (az Xperia mellett pl. a Galaxy Mini is).
Egyetlen kivételt ismerek, a Cooper. ;-)
Pécsi bölcsész 2012.03.20. 12:49:29
meg sem kellett volna venni!
hoppá
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 12:50:21
nandika68 2012.03.20. 12:50:22
gftamas 2012.03.20. 12:52:55
megamenn 2012.03.20. 12:53:48
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 12:56:59
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 12:57:35
ilyen mint ez:
kohanyi.net/wp-content/uploads/2011/09/wpid-IMG_20110924_001219.jpg
ha kűföldre megyek, ebbe rakom át a kártyát.
megamenn 2012.03.20. 12:57:42
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:06:09
Megnéztem.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 13:09:35
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:09:35
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 13:11:40
Pécsi bölcsész 2012.03.20. 13:12:36
serfecs (törölt) 2012.03.20. 13:13:14
Én pl azért nem merem szervizeltetni az xperia Neo-mat, mert nem tudja garantálni a Sony, hogy nem a Cordonhoz kerül. Ez egy bűnszövetkezet és mellesleg teljesen jogtalan, amit művelnek. Mégis, valami miatt a Sony kizárólagos partner szervize.
serfecs (törölt) 2012.03.20. 13:16:07
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:16:28
A gyereknek mindig van valami, de azt mondják a szervízbe', már nem garanciális, vigyem ahova akarom.
Én hülye meg aláírtam egy csomó hűségidőt.
(Aki beírja, hogy a szervíz rövid i, azt tökönrúgom.)
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:19:00
FDToth 2012.03.20. 13:19:44
serfecs (törölt) 2012.03.20. 13:20:55
Kelpo 2012.03.20. 13:21:31
Ájfónt pedig vegyenek az amcsik meg az igazi Európaiak, ide balkánra Nokla 3210 való.. Az ájemefközpont ablakán is biztos könnyebben becsúszik..
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 13:21:39
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:22:29
FDToth 2012.03.20. 13:22:52
Amíg nem alakul ki itthon fogyasztói megelégedettség-központú szemlélet a kereskedelemben, addig ne várjunk csodákat...
kumkum 2012.03.20. 13:23:46
Nekem is gyakran lemerul, erdemes letiltani a nem hasznalt wifi/BT/GPS-t. Illetve egy extra tolto a kocsiba v irodaba. Egyertelmuen nem csucsmodell, de az ara is barati volt.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:24:48
serfecs (törölt) 2012.03.20. 13:24:54
2012.03.20. 13:25:01
Aztán a méltán rossz hírű 'szakszervíz' miatt leszoktam róluk.
Tudnám miért éri meg a Sonynak elk.rnia a saját piacát????
Píter 2012.03.20. 13:26:02
OFF ez a panaszfal oldal nagyon jó, soha nem jártam még rajta, de ezt írja ki: Egy hiba történt!
Sajnálom Vendég, te ki lettél tiltva a fórumról!
Bot
ON A Voda elmehet a k*rva anyjába az SE rablóbanda szervizpartnerével együtt.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:27:45
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:29:29
KolompárRómeó 2012.03.20. 13:31:23
Akkor meg miapéknek kellett ilyen telefon?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 13:33:45
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:35:24
Sicc 2012.03.20. 13:41:37
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:45:50
XCat 2012.03.20. 13:46:11
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:48:41
dr. _mmm_ 2012.03.20. 13:51:50
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 13:55:10
MI LESZ ÍGY VELÜNK?
Hát ki lesz akkor mostmár ezentúl Dinonzó különleges ügynök magyar hangja?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: megújulás?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 13:57:53
@Rosszindulatú Vászka: jepp. tavasz van :)
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 13:59:12
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 14:02:11
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 14:11:43
sony ericcson mobilt venni... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDD
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 14:11:56
Üdv!
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 14:13:09
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 14:15:22
@horex: a szerviz mindííííg rövid ÍÍÍ
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 14:19:14
Azt teheti hogy nem fizeti a hűségidőt tovább és vesz pl. 6ezerért egy egyszerű nem okos kártyafüggetlen telefont és max a sim-et átteszi vagy azt is ujat vesz
Ezek után majd a Voda mehet a biróságra követelni a pénzét, ott elő lehet terjeszteni mindenféle dolgot, megvizsgálva azt is hány ilyen tipusú telefonnal volt probléma már
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 14:20:22
Grétsy úr, hol lát Ön hosszú í-t ott?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 14:20:33
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 14:21:29
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 14:25:09
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 14:25:55
nem látok én sehon, csak montam, hogy nehogy elfelejcsed!
2012.03.20. 14:31:09
ez egy ősi román szokás.
voda egy idióta.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 14:32:35
szóval szerintem ez a buci bára is igaz lesz, mer ilyesmivel nem dicsekszik az emer.
Trackback 2012.03.20. 14:34:03
Igaz, a T-Mobile-nál vagyok, és iPhone-t használok.
:)
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 14:34:56
@Rosszindulatú Vászka:
higgyétek meg, hogy bucinak fel se tűnt mikor az ánuszrózsáját megsimongatták egy kékeressel. mer a művészvilágban ez a muzulós téma eléggé dívik
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 14:36:37
@Trackback:
t-mobile? ájfón? XXXXXXDDDDDDDDD
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 14:36:44
Azt-e tuttad-em, hogy a barátnőjét Ancsikának hívják? Meg lehet, hogy nem is biztos, hogy neki az annyira kedve ellenére volt, ezt nem lehet tudni. Vagy lehet, hogy ott kapott rá az ízére a dolognak.
fidesz = házmesterek pártja 2012.03.20. 14:37:06
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 14:37:42
samcro 2012.03.20. 14:37:53
Spanish VVax 2012.03.20. 14:40:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 14:43:52
@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: @Rosszindulatú Vászka:
sok itt a kérdés, az biztos. szoktam olvasgatni ezt a börtönszlengblogot néha. ott ezt a témát nem piszkálja a blogger annyira.
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 14:45:52
ecodrive 2012.03.20. 14:51:10
Ez egy olyan adósnyilatkozat, amiért egyáltalán nem biztos, hogy kapni is fogsz valamit.
Sajnálom, hogy saját eseteden kell megtanulnod, reméljük, hogy másokon segít a példád, és elgondolkodnak majd, mielőtt egy ilyen biankó adósságpapírt aláírnak a Vodának vagy akárkinek.
Feledkezz meg a benned lakó etikus lényről, ha van ilyen, és gondold végig. Ha te lennél a voda, és az ügyfél már aláírta (üveggyöngyért), hogy két éven keresztül perkál, foglalkoznál te azzal, hogy mit pampog? A lehető legolcsóbb ügyfélhárító szolgálatot fenntartják, és leszoktatják a "hűségeseket" arról, hogy sokat pattogjanak.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 14:56:09
amúgy az a blog maga is korhatáros, monnyuk okkal. a túrás önmagában elég mindennapi jelenség ott, de általában közös megegyzésen alapszik. amit viszont csak a főnök akar, arról igen kevés infó van. bár lehet jobb is így...
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 14:59:47
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 15:05:13
➊ 2012.03.20. 15:05:21
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 15:05:55
Én tudom hogy nem az én kommentemre gondoltál, aszittem valahol az utcán láttál ilyet
:)
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 15:09:53
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 15:12:18
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
eszt magyarázzátok mán meg, hogy mé van az, hogy a sittre bekerülve az emberek elbuzulnak. merugye én elég kanos vagyok, de azér a nagy nőhiányban se fanyalodnék rá más férfiak kloákájára...
@horex:
szervizeset nem, de olyant mán láttam, hogy "Andris készícsd a vazelint"
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.03.20. 15:12:58
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 15:13:35
"akár szolgáltatnak akár nem"
Nem egészen!
Vagy eg yszolgáltatási minimum, illetve valami készenállás vagy mi a neve
Nyilván olcsóbban kapta a telefont, ezért a hűségesség
Ő meg azt irta alá, hogy a kapott teflonnal 2 évig tud teflonozni.
Ebböl az egyiket nem teljesitette a Voda
A lakásomban vagy 2 hónapig nem volt térerő a szolgáltató hibájábol, illetve vagy 3-4 perc utánmegszakadt a vonal
Próbáltak hulyiteni hogy a készülékem a rossz, oszt a végén mégsem, merthogy senki más sem tudott tölem telefonálni
Rányomtak a kártyámra 10ezret bánatpénzként
Na ilyen jóságos az én szolgáltatóm
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 15:13:45
"akár szolgáltatnak akár nem"
Nem egészen!
Vagy eg yszolgáltatási minimum, illetve valami készenállás vagy mi a neve
Nyilván olcsóbban kapta a telefont, ezért a hűségesség
Ő meg azt irta alá, hogy a kapott teflonnal 2 évig tud teflonozni.
Ebböl az egyiket nem teljesitette a Voda
A lakásomban vagy 2 hónapig nem volt térerő a szolgáltató hibájábol, illetve vagy 3-4 perc utánmegszakadt a vonal
Próbáltak hulyiteni hogy a készülékem a rossz, oszt a végén mégsem, merthogy senki más sem tudott tölem telefonálni
Rányomtak a kártyámra 10ezret bánatpénzként
Na ilyen jóságos az én szolgáltatóm
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 15:15:30
Vazelin! Hol tartassz még?
WD40 a menő
Önkéntes(z) 2012.03.20. 15:16:23
Pár válasz első kézből:
Miért ilyen telefont?
Nagyon egyszerű, látszik nem foglalkoztok termékmenedzsmenttel.
Nem feltétlen attól rossz egy termék, hogy kicsi (mini).
Igenis piaci szegmens az a tábor, aki kicsi, zsebbeférő telefont keres. Nem ár kérdése: szimplán SE-n kívül senki sem gyártott mini okostelefont egy évvel ezelőtt.
A nőknek kicsi zsebbe, táskába kicsi telefon kell.
Hogy őszinte legyek nekem is. Mert van egy Note-om, de táblaként használom, netre, net broadcast-re munkához, és mellé van egy X10 Mini-m telefonálni (nem Pro. Nincs is SEMMI baja, röccenés nélkül megy. Más hardver.)
Tehát kis telefon igenis igény.
emlékezzetek anno a Nokia fémházas mini telefonkaira (8xxx-es széria).
Tehát ez nem indok.
Ráadásul az senkit nem érdekel, hogy hulladék egy széria.
Cseréljék, javítsák, kész.
Ez engem, mint felhasználót nem érint.
Jogállamban (és itthon is pár éve még így volt), harmadszor is visszajött szervízből, negyedszerre auto cserélték vagy vettem másikat ennek értékéből.
Ráadásul két SE telefon is van kézügyben:
Egyik négy éves, most kezd romlani. De amit ez már kapott (izzadtság, eltörött, rengetegszer leesett, stb.), másik 3 és fél éves, az még mindig gond nélkül tökéletesen megy (akksi is). Szóval SE nem gány. Vannak minden gyártónak nem jó szériái. Nokiára, Samura, Motololára, stb. ez mind elmondható.
Nem ez jellemez egy gyártót.
Az már inkább, hogy milyen partnerekkel van kapcsolatban.
De nincs senki aki feljelentse, vagy nincs senki, akit helyette be tudnak rántani javításra (labor, szakemberek, stb.). Ez meg mégiscsak a Balkán...nem stratégiai piac.
Törvény (vagy a hatóság?) is lazult (valszeg faca EU harmonizáció, yippi).
Ma már a Fogyasztóvédelem is azt mondja, hogy nem tud, nem tudunk SEMMIT tenni. Se szakértőt fogadva, se sehogy.
Per.
50k-s telefonért per?...
És mivel nem ismerik a károsultak egymást, ezért pertársaságot sem tudnak létrehozni.
És folytatódik ami ami.
És el kell keserítsem a post-olókat: Samsung szervíz is egyben!
Szóval a piac fele náluk csapódik le!
Nem csak a Sanyi telefonok.
"Jotallast megvonni tovabbra sem lehet. Jogilag nonszensz. Menj birosagra."
Hmh...
Igen. És 500k egy ügy, ügyvéddel, szakértővel (akit más ki tud adni? ők csinálják egyedül?? Külföldit?
Szóval nem reális, sajnos. Erre lenne a hatóság.
De joga semmi.
Segítőkészek. De széttárt kézzel.
Mint a voda. mint a cordon. Mint mindenki.
Mégis a készülék rossz.
Pénz kiadva érte.
szolgáltatást (2 év hűséggel) sem lemondani nem tudjuk, sem pedig igénybevenni (mert nincs mivel).
Ennyi.
Külföldön kell vásárolni.
Oderától nyugatra.
Ez a tanulság.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 15:16:24
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 15:18:59
én ezzel tisztába vagyok, nem is én írtam föl a falra eszetet a kedves kis üzenetet
fda 2012.03.20. 15:19:24
Szóvá tette, hogy reggeltől miért csak kora délutánig bírja ki az akku.
Akart bele tartalékot vagy nagyobbat. Nem lehet. Semmilyen akkut nem árulnak a készülékhez. Sehol nem lehet rendelni.
Komolyan, mintha az aluljáróban vett volna egy ismeretlen típust.
Minden fórumon elakadt, végül vett egy normális készüléket...
ecodrive 2012.03.20. 15:22:43
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 15:24:02
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 15:26:29
NyilasMisi 2012.03.20. 15:28:00
Nem költ ilyen baromságokra, mint az "okos"telefon.
Liliom08 2012.03.20. 15:29:51
ecodrive 2012.03.20. 15:34:02
Nem lepett meg a kifárasztásos módszerük, amit a posztolón is gyakoroltak. Hülyének néznek, letagadnják, küldözgetnek a hardvergyártóhoz, miközben ők tetették bele a hardverbe az "okosságot", amivel egy kis pluszpénzt lehet elvenni sunyi módon az ügyféltől.
Az én válaszom: "hűséget" aláírni soha, igénybe vett szolgáltatásokat minimalizálni.
Egyszer megbecsültem, mennyit fizettem nekik olyanért, amit soha nem vettem igénybe. Pedig nem is volt "hűségnyilatkozatom", csak előfizetésem. Ez a rendszer, ebből élnek: nem azért fizetsz, amit szolgáltatnak, hanem fizetsz, és amint aláírtál, igyekeznek a minimumot költeni rád. Így kell ma csinálni, jól csinálják.
Nem láttam még olyan oldalt, ahol a lehúzós technikáikat bemutatnák, egy oldalt meg tudnék tölteni vele, csak nincs hozzá kedvem.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 15:34:54
hát oszt a nagy magányosságban beleköp a tenyerébe egyet oszt hadszójjon
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.20. 15:35:46
Írtam, ha a Voda az egyiket nem teljesiti, szvsz. felrugta a szerződést
Lehetett volna ez a hálózat leállása is a megengedetnél hosszabban, vagy teljesen
Itt a telefon nem ment, ami beletartozott a szeződésbe
Merugye adunk egy ilyen telefont, és elvárjuk a 2 év rabságot
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 15:43:27
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 15:45:47
@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: sztem ababn az ivari abúzus ügyben nincs kikérdezve a véleményéről az összes érintett fél, de ezt csak úgy gondolom, mert amikor én voltam böribe még nem volt divat a buzulás.
Zirowe 2012.03.20. 15:49:18
Akkor meg mi a francnak vette meg?!
Vadász, te szopni jársz ide..
Önkéntes(z) 2012.03.20. 15:50:02
Tudod, itt egyik sem áll fent. Feljebb írta vki:
Sem GPS, sem Wifi nem ment rajta.
De még azokkal is gány az 5 órás lemerülés. Akksi csere és ilyenek után is.
Nem volt piszkálva a készülék.
Semmilyen szoftveres szinten. Android market, de onnan is csak játékok voltak töltve rá és Opera.
Javaslták a SIM cserét (zuhanyhíradó): Megtettük.
Ismét voda zuhanyhíradó alapján a memóriakártyát is cserétük. Összesen 4 féle volt benne, más generációk és méretek, akkor is car volt.
A sérülés amit meg kifogásoltak meg egyszerűen nem tud okozóni:
Belülről, akksit kivéve egy csavarhúzóval benyúlva lehetne ott esetleg megütni. Máshogy hogyan?
Hidd el, ezt nem tettük meg, nem vagyunk magunk ellenségei, véletlenül meg nem esik le a hátlap,esik ki az akksi (sosem volt leejtve), és esik rá úgy egy felfelé álló acél fűszálra, hogy ott megsérüljön...
Ráadásul a töltési probléma (ami a legelején nem jelentkezett még, a sokadik szervízelés után lett ilyen) mellett még egy 12 pontos hibalista volt, aiből a töltési hiba csak egy pont volt. e alapvetően a másik 11-gyel járt hónapok óta a szervízbe.
Hát. Ennyi.
Ahogy írtam:
A két év kötelező fizetésért (hűségidő) nem kapsz készüéket (kifizettük) és nem tudod igénybevenni a kifizetett és kifizetni kötelező szolgáltatást.
ez itt a baj.
Voda alvállalkozót dolgoztat. Ő mondja, hogy nem ért hozzá.
A vállalkozó szakértő: Szakvéleménye perdöntő ebben.
És Te, kis user, aki szerint a pár órák alatt végzett vizgálások (decemberben három és fél hetet volt "szervízben" (azaz úton, mert a szervizlapon félnapos vizsgálat és NO hiba bejegyzéssel jött vissza)) után nem tusz mit tenni.
Auz ügyfélszolgálatos nem kapcsol senkit (hiába kéred a felettesét), a fiókhálózat szintén impotens, mert a boltvezető a max, de ők is egyszerű alulfizetett szerencsétlenek egy ilyen multinál, kb. ilyen hozzáállással is.
Mit tehetsz?
A központba mész be?
A portán kérdezik kihez jöttél.
Jamm, azt nem tudom, de itt éhségsztrájkolok, amíg nem lesz vmi?
És akkor ki fizeti ki a számlákat?
Volt egy író fentebb: minek venni okostelefont?
Nagyon egyszerű:
Munka mellett másodban kell egy vállakozás is, hogy meg lehessen élni (60 órás munkahét, ojje), és annak dolgait intzni kell vkinek.
Ehhez sokat segít, ha útközben, vagy üresjáratokban ezeket meg lehet tenni. Több óra marad alvásra (mert azt is kell(ene) néha).
Ezért. Nem Barbie-ságból és divatból.
Ebből sok hét már kimaradt. És még mindg rossz a készülék.
Hát ezért a balhé és elkeseredés.
Mert ezt meg lehet tenni.
A "szolgáltató", ahogyan ebben az országban mind, nem fut az ügyfelek után. Rátelepszik és majd ha kell vmi, köhög a bolha. Legfeljebb rálépünk.
Ez az elv.
Még megpróbáljuk a SE ügyfélszolgálatán (fél próba egyik szervízeléskor már volt), utána a Sony-hoz fordulunk.
Veszteni való mi?
Ez a sok idő. Ami már erre is ráment...
Ezt senki sem adja vissza. És idegeskedést. A kiesett kifizetett szolgáltatást meg pláne.
De hátha más nem lép e rossz útra.
Csak a fogyasztó tudja jobb belátásra bírni e cégeket. Illetve az állam(nak kéne még).
Evvan.
Harcolunk, amíg van miért és hogyan.
Az emberi rosszindulat és nemtörődömség ellen.
Mert azért toporgunk még mindig itt a Balkánon.
És mindegy milyen nembalkáni is egy cég. Mi fertőzzük meg ilyenné ittené csápjait.
AlulírottFentemlített 2012.03.20. 15:50:19
Holasün?
Önkéntes(z) 2012.03.20. 15:53:04
Tudod, itt egyik sem áll fent. Feljebb írta vki:
Sem GPS, sem Wifi nem ment rajta.
De még azokkal is gány az 5 órás lemerülés. Akksi csere és ilyenek után is.
Nem volt piszkálva a készülék.
Semmilyen szoftveres szinten. Android market, de onnan is csak játékok voltak töltve rá és Opera.
Javaslták a SIM cserét (zuhanyhíradó): Megtettük.
Ismét voda zuhanyhíradó alapján a memóriakártyát is cserétük. Összesen 4 féle volt benne, más generációk és méretek, akkor is car volt.
A sérülés amit meg kifogásoltak meg egyszerűen nem tud okozóni:
Belülről, akksit kivéve egy csavarhúzóval benyúlva lehetne ott esetleg megütni. Máshogy hogyan?
Hidd el, ezt nem tettük meg, nem vagyunk magunk ellenségei, véletlenül meg nem esik le a hátlap,esik ki az akksi (sosem volt leejtve), és esik rá úgy egy felfelé álló acél fűszálra, hogy ott megsérüljön...
Ráadásul a töltési probléma (ami a legelején nem jelentkezett még, a sokadik szervízelés után lett ilyen) mellett még egy 12 pontos hibalista volt, aiből a töltési hiba csak egy pont volt. e alapvetően a másik 11-gyel járt hónapok óta a szervízbe.
Hát. Ennyi.
Ahogy írtam:
A két év kötelező fizetésért (hűségidő) nem kapsz készüéket (kifizettük) és nem tudod igénybevenni a kifizetett és kifizetni kötelező szolgáltatást.
ez itt a baj.
Voda alvállalkozót dolgoztat. Ő mondja, hogy nem ért hozzá.
A vállalkozó szakértő: Szakvéleménye perdöntő ebben.
És Te, kis user, aki szerint a pár órák alatt végzett vizgálások (decemberben három és fél hetet volt "szervízben" (azaz úton, mert a szervizlapon félnapos vizsgálat és NO hiba bejegyzéssel jött vissza)) után nem tusz mit tenni.
Auz ügyfélszolgálatos nem kapcsol senkit (hiába kéred a felettesét), a fiókhálózat szintén impotens, mert a boltvezető a max, de ők is egyszerű alulfizetett szerencsétlenek egy ilyen multinál, kb. ilyen hozzáállással is.
Mit tehetsz?
A központba mész be?
A portán kérdezik kihez jöttél.
Jamm, azt nem tudom, de itt éhségsztrájkolok, amíg nem lesz vmi?
És akkor ki fizeti ki a számlákat?
Volt egy író fentebb: minek venni okostelefont?
Nagyon egyszerű:
Munka mellett másodban kell egy vállakozás is, hogy meg lehessen élni (60 órás munkahét, ojje), és annak dolgait intzni kell vkinek.
Ehhez sokat segít, ha útközben, vagy üresjáratokban ezeket meg lehet tenni. Több óra marad alvásra (mert azt is kell(ene) néha).
Ezért. Nem Barbie-ságból és divatból.
Ebből sok hét már kimaradt. És még mindg rossz a készülék.
Hát ezért a balhé és elkeseredés.
Mert ezt meg lehet tenni.
A "szolgáltató", ahogyan ebben az országban mind, nem fut az ügyfelek után. Rátelepszik és majd ha kell vmi, köhög a bolha. Legfeljebb rálépünk.
Ez az elv.
Még megpróbáljuk a SE ügyfélszolgálatán (fél próba egyik szervízeléskor már volt), utána a Sony-hoz fordulunk.
Veszteni való mi?
Ez a sok idő. Ami már erre is ráment...
Ezt senki sem adja vissza. És idegeskedést. A kiesett kifizetett szolgáltatást meg pláne.
De hátha más nem lép e rossz útra.
Csak a fogyasztó tudja jobb belátásra bírni e cégeket. Illetve az állam(nak kéne még).
Evvan.
Harcolunk, amíg van miért és hogyan.
Az emberi rosszindulat és nemtörődömség ellen.
Mert azért toporgunk még mindig itt a Balkánon.
És mindegy milyen nembalkáni is egy cég. Mi fertőzzük meg ilyenné ittené csápjait.
Önkéntes(z) 2012.03.20. 15:55:55
Gondolhatod, hogy akkor mg semmi bajuk nem volt vele (vagy nem is volt meg a telójuk), szóval ez rossz indulatú ejegyzés.
Senki sem magának ellensége (aki meg igen, az kihal a dzsungelből), de mi nem gy nélkül születtünk.
Szóval ez már közbeni fejlemény volt.
Zirowe 2012.03.20. 15:56:31
Akkor meg mi a francnak vette meg?!
Vadász, te szopni jársz ide..
Önkéntes(z) 2012.03.20. 15:58:40
Gondolhatod, hogy akkor mg semmi bajuk nem volt vele (vagy nem is volt meg a telójuk), szóval ez rossz indulatú ejegyzés.
Senki sem magának ellensége (aki meg igen, az kihal a dzsungelből), de mi nem gy nélkül születtünk.
Szóval ez már közbeni fejlemény volt.
Zirowe 2012.03.20. 15:59:14
Nem tesztek, hanem valós felhasználói beszámolók.
Amúgy én már találkoztam pár ilyennel, és kutya bajuk nem volt.
Egy root+romcsere megoldotta volna a te problémádat, csak persze az megint utánaolvasós, ami visszavezet az első mondathoz.
Tehát ismét csak azt tudom: vadász, te bizony szopni jársz ide.
Zirowe 2012.03.20. 16:02:38
Nem tesztek, hanem valós felhasználói beszámolók.
Amúgy én már találkoztam pár ilyennel, és kutya bajuk nem volt.
Egy root+romcsere megoldotta volna a te problémádat, csak persze az megint utánaolvasós, ami visszavezet az első mondathoz.
Tehát ismét csak azt tudom: vadász, te bizony szopni jársz ide, ez vitathatatlan.
Zirowe 2012.03.20. 16:04:13
Liliom08 2012.03.20. 16:08:18
Amit még írtál, hogy azt nem lehet okozni: Szerintem lehet, vannak olyan utángyártott - de lehet eredeti is hibás - töltők, amik egyszerűen hibásan működnek és még meg is sérthetik a telefont. Ezért szokták elkérni tartozékot is ha leadod szervizbe :)
Nem lett piszkálva, értem, de ez csak példa volt garancia megvonásra, nem pont rád céloztam vele.
ecodrive 2012.03.20. 16:08:51
A Voda azonban szopatja az ügyfeleit. A Sony-Ericsson telefonokat például átalakíttatja (pontosabban már a gyárból vodásítva jönnek ki a Voda által megrendet telefonok). Amit a posztoló panaszol, azt a telefont nem ismerem, de ismerek olyat, amit pénzlopósra alakítottak át. Nem egyet, többet is. Belegyógyíttatják a Vodafone Live fizetős szolgáltatást, és például olyan soft key-re teszik rá, ami általában "Back"-et jelent. Nem akartál adatot forgalmazni, csak kilépni egy menüből, eggyel többször nyomtad meg a Back-et, ami közben átalakult Vodafone Live-vá, és már repül is a pénzed arra a szolgáltatásra, amire nem volt szükséged, eszed ágában sem volt igénybevenni.
És milyen meglepő, minden soft key programozható (a Sony eleve úgy találta ki), kivéve a vodafonizált Live gomb nem, az csak arra használható, és sem a Sony, sem a Vodafone nem képes (elhiszed ezt?) ezt megváltoztatni.
Nem tudom, akarod-e érteni, vagy csak oltani van kedved. Kérjen annyit a Live-ért, amennyit csak akar, majd eldöntöm, hogy akkor éppen kell-e nekem annyiért, de a Back gombra ráprogramozni, hogy "véletlenül" csináljon már egy kis adatforgalmat, az olyan aljas, sunyi dolog. Nem olyan, mint amikor rohadt sok pénzt kérnek egy étteremben a kajáért, eldöntöd, hogy kéred annyiért, kihozzák, és jó.
Önkéntes(z) 2012.03.20. 16:09:13
Utánaolvasás megvolt.
Cikkek, tesztek, fórumok.
Nem írtak több bajt (egy éve még nem volt olyan sokaknak, ezért ez logikus is, hogy nem is írtak sokan róla (felhasználók 1-2"-a netezhet, szakfórumozhat? Talén még annyi sem), int bármely más készülékről.
Most már olvashatsz ilyeneket. Tavaly nyárig neccesen.
Nem ment le addig az ára és nem volt promócióban nagy számban terítve. Nemcsak nálunk. Sehol sem.
Tehát ez megvolt.
Romcsere és root-olás eleve jogvesztő, hogy írhatsz ilyen badarságot?
Nemhogy a garit elveszted de még kaszli is járhat érte a kártyafüggés miatt.
Nem viccelj már.
Arról nem is beszélve, hogy szerinte a user-ek hányad része érthet hozzá?
Nem kocka mindenki. Kicsit vonatkoztass el az igazadtól. Szubréteget képviselsz.
Ez nem bántás. Ebben semmi sincs. Én is kocka vagyok. Nem erről van szó.
Csak tény. Kicsit vonatkoztass el objektívebb irányba, mielőtt megítélsz vkit vagy egy szituációt.
Zirowe 2012.03.20. 16:14:39
A rootolás nem nyúl a kártyafüggőséghez, ez alap, illetve egyáltalán nem illegális.
Ha pedig szervizbe viszed, előtte kb 5perc alatt vissza tudod állítani a gyári állapotot, mintha nem történt volna semmi, és láss csodát, a gari megint él.
Neten mindenhol fellelhető szájbarágós, magyar nyelvű útmutató, kb egy kisgyerek is meg tudja csinálni.
Te nem kocka vagy, hanem egy nagy kontár (bár még előtte állítottad, hogy nem mindenki kocka, a saját problémádra vetítve).
Ennyit rólad.
Önkéntes(z) 2012.03.20. 16:16:21
Akkor nem normális az 5 óra, ha minden ki van kapcsolva (GPS, Wifi), és ki sincs véve reggel töltőről 100%-kal leszedve és táskába téve egészen délig, kettőig. És már csipog 5%-on. Ez nem normális. Még GPS-szel és wifivel sem lenne normális, nehogy azok nélkül. Ha a kijelző egyfolytában megy sem merül le ennyi idő alatt.
Szóval ez hardver hiba. Mégpedig nem kijelző, nem szoftver, nem akksi, hanem ezeken kívül vmi, mert ezeket cserélték (még az első és a harmadik körben).
Nekem ue. van csak nem Pro és másfél napot nevetve elvisz (kisebb akksival), márpedig én beszélek rajt. És a billentyűzet nem jelent plusz fogyasztást.
Ennyit biztos nem.
ecodrive 2012.03.20. 16:20:28
Abból élnek meg, amiért úgy fizetsz, hogy nem veszed igénybe. Ilyen többek közt a posztoló használhatatlan telefonja is? fizette, még fizeti tovább több mint egy évig, de nem kap érte szolgáltatást.
Ez a legjobb üzlet, kár, hogy nem én találtam ki. Hűségboltot kellene nyitnom. 0 Ft-ért hirdetném a hűséget, az ügyfél csak aláír egy papírt, hogy két éven keresztül mindössze havi ötezer forintot fizet nekem, és övé a hűség. Kapna róla egy színes oklevelet, nekem meg a díjakból bőven telne a behajtókra is, csak nehogy valaki ne vegye komolyan a hűséget.
vape 2012.03.20. 16:20:36
A szerviz lehet szakértő, de nem független szereplő az ügyben. Ezért egy jogvitában az ő állítása nem lehet perdöntő.
A többiek fentebb leírták: mivel jótállás van a készülékre, a kereskedőnek (azaz itt: Vodafone szaküzlet, ahol vetted) kell bizonyítania, hogy a készülék működőképes. Valamint hogy a sérülés nem rendeltetésszerű használat következménye.
Tehát: csak a bolttal tárgyalni, írásban. Vodafone Mo-nak pedig minden levelezést cc-zni. Említve, hogy a szolgálatást önhibádon kívül nem tudod igénybevenni, így a szerződést felmondod.
A szétkapcsol-újraindul-lemerül kombó egyébként a feleslegesen bekapcsolt 3G, bluetooth és wifi miatt könnyen előfordulhat.
Önkéntes(z) 2012.03.20. 16:31:42
Tudod, az az igazság, hogy netről értesülsz a dolgokról.
Tudod, erre megvolt a válasza az első után a hardverkészítőknek sok-sok hónappal ezelőtt, és külön chip szolgál arra, hogy az ilyen "tranzakciókat" logolja. Mint az autóknál a szervíz chip. Ott is van redundáns chip, az csak olvasható, míg a fő chip írható is. De a másik ott marad. És jegyzetel.
Kb. így képzeld el ezt is. Nem gondolod, hogy bárki vállalja azt a felelősséget, hogy gépeivel visszaéléseket, bűncselekményeket követnek el.
Nem gondolod, hogy akár a titkosszolgálatok, akár bárki ezt hagyja...eleve így készülnek a készülékek. Amikor az FCC-n keresztülmennek akkor eleve ezeknek benne kell lennie.
egyszerű, szemléletes példa a 80-as évekből:
Gondolj csak az amerikaiak által Iraknak eladott számítórendszerekre. Még Irán ellen. Aztán változott a helyzet. És az Öböl-háború egy Enter gomb nyomással indult: A hardveresen chip szinten integrált backdoor-okon keresztül elszabadult a bénító algoritmus parancs és vége is volt a légvédelemnek, egyebeknek. Ez a 80-as évek...
Ma szerinted?
Van olyan világvállalat aki vállalja, hogy produktumaiba nem tesz védelmeket, amivel magukat tudják védeni?
Vissza lehet élni egy készülékkel.
de nem gondold, hogy az a készülék nem tesz meg mindent a legményebben a chip-be és alaplapba integráltan azért, hogy ez kitudódjon és log-olva legyen?...
Ez a chip is egy egyszerű redundáns rom.
És erre csak egy kiolvaás kell és láss csodát: kiderül mit hekkeltél rajta.
Innen pedig egynes az út. Az, hogy ezt nem minden esetben teszik meg, az egy dolog: Sima ügyeknél, egyszerű garizásnál nem éri meg ezzel foglalkozni. Ellenben ez már messze nem átlagos és sima ügy. Pláne, ha eljárás is lesz belőle, szerinted mivel fogják kezdeni?...
Szóval ismét lebecsülted az párbaj ellenfeledet, de nem vagy eléggé értesülve és izomból próbálkozol. Sajnálom. Ezt a stílust kérlek hagyd abba, mert szétOFFolod a topikot.
Liliom08 2012.03.20. 16:32:08
Önkéntes(z) 2012.03.20. 16:34:19
Köszi!
Ezt fogjuk tenni!
BT is off-olva.
Hozzá sem nyúlva, táskában (nem, nem ólombevonatú) 5 óra alatt off :(
Köszi a hozzászólást, és a többieknek is!
Megfogadjuk az előremutatókat!
Köszi szépen!
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 16:37:32
Fel akarnád sorolni, hogy errefele ebbe a Zórszágba mi mindenért fizecc, ami nyugatabbra ingyér benn van a szolgáltatásba, agyvérzést kapsz, mielőtt betelne a kommentboksz. Például telcsi ügyben is.
asdf 2012.03.20. 16:40:14
Az kurva nagy ongol lenne (es draga, mert siman beterhelnek az ido elotti felmondas dijat is). Az, hogy o epp nem rendelkezik mukodokepes keszulekkel, attol a voda az adott SIMen a szolgaltatast meg biztositja, tehat a keszulek nem mukodese miatt egy elofizetoi szerzodes nem mondhato fel jogosan (plane ugy, hogy 5 ropi alatt kapsz fuggetlen telefont amivel a szervizeles idejere biztosithato a beszedforgalom).
Ket kulon szerzodes kottetett, egy adasveteli (a telefonra), meg egy huseg (az elofizetoi csomagra). Neki csak az elsovel van a baja, ez alapjan a masodikat felmondani szerintem nincs jogi alapja.
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.20. 16:44:28
Én is türelmes ember vagyok, de azt nem hagynám, h hülyének nézzenek...
Amúgy az SE egy ideig nagyon jó volt, aztán vmi megszakadt bennük. A K550i-met annyira utáltam, h kézbe venni is epilepsziás rohammal fenyegetett.
Most megint visszakerültek a telók a SONY-hoz teljesen, hát kíváncsi vagyok mit produkálnak. De míg a legendásan vacak szervizelésükön nem javítanak biztos, h nem veszek többet olyat.
Aki meg az iPhone-t emlegeti annak: búúúú
:-)
Anomalocaris (törölt) 2012.03.20. 16:50:20
ecodrive 2012.03.20. 17:05:50
Nincs kedved konzorciumba szállni velem és közösen megnyitnánk EU támogatásból a hűségboltot?
Megszabadítanánk a színtiszta hűséget mindenféle szolgáltatások béklyójából, csak a hűséget árulnánk. Bejön az ügyfél, behozza a keresztlevelét, az oltási bizonyítványát, a közműszámnláit és a jogosítványát, aláír öt évet, aztán mehet Isten hírével. Gyorsan meg kell csinálni, ma még nem lenne versenytárs, de ki tudja, mit hoz a holnap.
Az első száz ügyfél kap tíz százalék kedvezményt, és kétszáz perc jutalomhűséget.
esztike7 (törölt) 2012.03.20. 17:08:17
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 17:10:38
Aki meg ne fizeti iudőbe a"hűségpénzet", azt elaggyuk alkatrésznek a szervpiacon saját kölcségén.
Anomalocaris (törölt) 2012.03.20. 17:15:54
Gera 2012.03.20. 17:21:14
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.20. 17:33:54
Én a múltkor Lengyelországból rendeltem egy dolgot az interneten. Még a pénzt fel sem adtam (pedig azt mondták a bankban, h minimum 1 hét az átfutási idő) már itt volt a csomag és jött egy mail, h remélik tetszik, majd írjam meg, h jó lett-e.
A múlthéten vettem a vaterán egy használt legot. Feladtam a pénzt (más banknál volt az illető, így a pénz nem lehetett ott azonnal) mégis reggel már itt is volt a csomag. Átnéztem, hiányzott pár kocka. Irtam a srácnak, postafordultával jött is a pótlás.
Sokkal jobb lenne a világ, ha jobban megbíznánk egymásban és mindenki csak egy picit jobb fej lenne. Mert működik a dolog ezt saját példámon is nem egyszer tapasztaltam. Az viszont igaz, hogy ehhez nekünk is rendesnek kell lennünk, mert csak az talál viszonzásra.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 17:35:02
A Voda viszont dél óta bukott egy csomó potenciális ügyfelet. Pedig arányaiban nekik sem került volna többe.
ecodrive 2012.03.20. 17:37:45
Az például segít, hogy mi eleve nem ajánlunk semmit, csak a hűséget (de azt nagy kedvezménnyel és akciókkal), de majd azt is kiadjuk alvállalkozásba, és nem fizetjük ki.
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 17:44:53
ITT NINCS APRÓBETŰ!
ITT AZT KAPJA A PÉNZÉÉRT? AMIT A REKLÁMOK ÍGÉRTEK, SEMMIT!
Tuti siker.
ecodrive 2012.03.20. 17:47:37
Büntetni csak azzal büntethetnéd a szolgáltatót, ha nem vennéd igénybe a szolgáltatásait. Egyikét sem.
Vagy legalábbis nagyon alaposan megnézed, hogy mit fizetsz, és meggondolod, hogy arra tényleg szükséged van-e. Persze a szolgáltatót az sem nagyon zavarja, ha te visszaveszel a fogyasztásból, mert akkor egyszerűen árat emel. Ezt csinálja az áramszolgáltató és a gázos is: ha nem fogyasztasz eleget, akkor árat emel, vagy kitalál egy Naprendszer-használati alapdíjat, Ha meg de, akkor is :-)
Anti Anyag (törölt) 2012.03.20. 17:47:41
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 17:53:07
ecodrive 2012.03.20. 18:11:28
okoskodo.peti 2012.03.20. 18:12:54
AutosVilli 2012.03.20. 18:13:07
MagyarVoda Mátrix5 topS kategória 89.990Ft
Angol Voda site:30Font/hó ingyen
a 30 fontosat nézzétek.
shop.vodafone.co.uk/shop/catalog/compatiblePlanListView.jsp?dependantSkuIds=sku4220044&phoneType=post&skuType=phoneSku&selection=&from=phoneSku&initialFilters=flt_paymonthly&SSOSNotNeeded=true&_requestid=1819886
ez nem patkányság.
Dehogy nem
Köszönjük hogy vodafonosok lehetünk.
,,!,, (O,O) ,,!,,
Gera 2012.03.20. 18:14:13
CID 2012.03.20. 18:19:11
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 18:21:34
CID 2012.03.20. 18:22:34
szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.20. 18:23:15
Meg a czéges Cedar, az is jóság, ennyire ütésálló telefonom még nem volt (az előtte lévő T210-nek egy nagyobb odaverésnél pl. eltört a kijelzője... bár a telefon működött tovább).
Pl. a Cedart 4-5* csaptam izomból a falhoz eddig, és még csak meg se repedt semmije (csak szétesik, és össze kell legózni az akksit, hátlapot, billzetet).
Mondjuk droidos lófaszkához még bottal se nyúlnÁk...
CID 2012.03.20. 18:24:41
AutosVilli 2012.03.20. 18:25:56
CID 2012.03.20. 18:26:32
CID 2012.03.20. 18:32:28
CID 2012.03.20. 18:35:32
szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.20. 18:36:04
Esetleg egy új, garos W890i-t bevállalnék.
LouiS 2012.03.20. 18:47:10
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 18:55:12
Az állami meg egyértelmű bukta lesz, de nem az a lényeg, hanem, hogy lenyúlják a pénzt.
Ez van srácok.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.20. 18:56:09
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 18:58:34
CID 2012.03.20. 18:58:44
LouiS 2012.03.20. 18:59:15
LouiS 2012.03.20. 19:02:20
CID 2012.03.20. 19:10:14
CID 2012.03.20. 19:11:48
Kenderice 2012.03.20. 19:16:22
Garanciát nem lehet megvonni, arra jogszabály kötelezi az eladót (és nem a szervizt), legfeljebb megtagadhatja az adott szerviz a hiba garanciában történő megjavítását nem rendeltetésszerű használat miatt.
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 19:17:37
Jó dolog a család.
England win The Ashes! 2012.03.20. 19:31:18
Konkrétan most nézem:
Lidl - GER (O2), HUN (Té)
Teszkó - HUN (Voda); IRL, UK és SVK (O2)
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.20. 19:40:35
Múltkor néztem a Lidl mobile-t. Nem akarok reklámozni, de 5 rugóért van 1 használható telód plusz 2,5 rugó feltöltőkártyán 33 forintos percdíjjal belföldön..... jó, gyűlölöm a feltöltő kártyát. De ettől azért leesett az állam. Gyerkőcök nem az ájfónra buzulnának, simán megérné első telónak. Vagy az időseknek, hogy tudjon szólni, ha gond van.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 19:49:58
Liliom08 2012.03.20. 20:20:10
Kenderice 2012.03.20. 20:38:20
Jogszabály írja elő a garanciát, azt megvonni nem lehet, mert nincs rá jogszabály. Az viszont lehetséges (még egyszer leírom, csak NEKED), hogy megtagadják a garanciális javítást ha nem rendeltetésszerűen használták a terméket.
A jogszabály hazánkban az ELADÓT/BOLTOT kötelezi, nem a gyártót.
Fogyasztói szempontból engem nem érdekel, hogy a bolt/eladó hogyan oldja meg a gyártóval/szervizzel a gondját, azokkal ő van szerződésben.
Ha teszemazt leejtek egy telefont, megreped a kijelző és visszaviszem a boltba ahol vettem, a bolttal kapcsolatban álló szerviz MEGTAGADJA a garanciális javítást, én elviszem máshova, ahol pénzért kijavítják majd pár hónap múlva tönkremegy mondjuk kártyaolvasó része, akkor azt a hibát KÖTELESEK kijavítani.
Mindebből az következik, hogy a szerviznek nincs joga megvonni a garanciát, csak az olyan hiba javítását tagadhatja meg, amely nem rendeltetésszerű használat következménye.
A Nővéred cége meg nem szabályosan teszi azt, amit.
Próbálják megetetni az embereket ezzel a garanciamegvonásos fassággal és van aki beveszi, a szerviz/bolt meg dörzsöli a kezét, hogy ezzel sem lesz több gond. Aki pedig ismeri a jogszabályokat, az a sarkára áll, a bolt/szerviz meg azt gondolja, "hát ez most nem jött be".
Így működik ma Abszurdisztán...
Liliom08 2012.03.20. 20:51:12
Garanciális feltételek - Continental Catalyst Kft.
katalizatorok.hu/warranty.html - Tárolt változat
A KIPUFOGÓ paszta katalizátor előtti használata automatikus garancia megvonással jár, mivel a katalizátor meghibásodását a paszta használata okozta, nem... Tehát nem csak a telefonoknál de ennél a cégnél is van, meg egy padlófűtés rendszernél és a sonynál és a samsungnál és a nokiánál és a panasonicnál és a motoroknál és mindenütt máshol is... De lehet puffogni... Ja hogy akkor senki sem szabályosan csinálja? Vagy esetleg Te nem érted a szabályt? Vagy ezek szerint nem egyértelmű... A fentiek közül bármi lehet.
Xezs 2012.03.20. 21:23:03
AutosVilli 2012.03.20. 21:24:46
Te engem ne szoktasál semmire bameg, hülye majom felfogásod van,behajtod a fejed,csak csendben,mert mi megértjük,csepeg a kis pénzed és örülsz hogy lyuk van a seggeden.
Ilyen hozzá állással már régen csődbe mentem volna te faszjankó.
Kenderice 2012.03.20. 21:29:37
Keresd ki azt a jogszabályt, amely előírja a garanciát/szavatosságot és ott keresd meg, hogy milyen körülmények esetén lehet azt megvonni.
Mondok egy példát: Naponta rengetegen átmennek tilos jelzéseken, mégsem szabályos, csak nem áll minden lámpa mellet rendőr. Érted?
Természetesen vannak olyan esetek, amelyekben a termék nem rendeltetésszerű használat miatt az azonnal és javíthatatlanul tönkremegy. Ilyenkor sincs joguk megvonni a garanciát, csak egyszerűen nem javítják ki és kész.
A köznyelv ezt az eljárást "garancia megvonásnak" nevezi, helytelenül.
Jogi szempontból közelítsd meg a dolgot.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 21:29:48
Xezs 2012.03.20. 21:30:27
De a nyers valóság az, hogy a Voda észre se vette ezt a szösszenetet itt a neten, és továbbra is szarik az ügyfél telefonjára.
Nem mondtam hogy így van jól, de így van.
AutosVilli 2012.03.20. 21:36:00
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 21:41:37
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 21:49:54
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 21:55:09
jó ez a kép, csak vigyázz a repkedéssel, magasról nagyot lehet esni!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 22:07:12
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 22:09:33
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 22:09:54
Pedig de.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 22:15:20
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 22:15:50
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 22:18:06
hmm. hátfájást gyógyítja? vagy legalább nem rontja?
Rosszindulatú Vászka 2012.03.20. 22:20:10
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.20. 22:26:26
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 22:27:12
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 22:28:23
Ők győztek
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.20. 22:37:26
Anomalocaris (törölt) 2012.03.20. 22:50:12
England win The Ashes! 2012.03.20. 22:55:22
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 22:56:59
Mylady 2012.03.20. 22:59:53
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.20. 23:12:34
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.20. 23:55:47
Manyecska 2012.03.21. 08:20:24
Manyecska 2012.03.21. 08:21:35
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.21. 08:30:21
igen, tiszta romantikuss vót.mostmán tudom is hogy köll udvaróni
@Manyecska:
nem, mer például láttál mán ojant, hogy cida közben a csaj lehánnya a brét, utána fojtassa az orált?
Manyecska 2012.03.21. 08:31:32
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.21. 08:33:04
hozzál mán sört!
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.21. 08:41:46
-Kezitcsókolom, kérnék 40 fillérért kenyeret, 3,60-ért meg rumot.
-...hülye vagy? Annyi kenyér ránkszárad!"
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.21. 08:53:39
Anomalocaris (törölt) 2012.03.21. 09:02:11
Manyecska 2012.03.21. 09:02:55
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.21. 09:04:59
Anomalocaris (törölt) 2012.03.21. 09:08:26
Manyecska 2012.03.21. 09:12:18
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.21. 09:13:59
Manyecska 2012.03.21. 09:20:53
asdf 2012.03.21. 09:24:25
Barmilyen kikotes, amely a jogszabalyokban eloirtaktol a fogyaszto hatranyara elter automatikusan semmis (szinten jogszabalyok altal eloirva).
A melyen tisztelt kipufogos cegnek meg azt kellett volna irnia, hogy a termek nem rendeltetesszeru hasznalatanak minosul a paszta katalizator elotti hasznalata. Magyarul ugyanaz, jogilag meg kurvara nem. Mert az egyik gyakorlatilag egy jogilag meg nem allo faszsag.
Szoval tessek megbaratkozni vele, a gyarto, forgalmazo azt ir a jotallasi jegyere amit akar, kurvara lenyegtelen, mert ami abbol megall, betartathato, jogi vita alapjat kepezheti, azt jogszabalyok irjak elo.
A jogszabalyokban eloirtakhoz kepest -melyen szabalyokat amugy a jotallasi jegynek teljes egeszeben kotelezo jelleggel tartalmaznia kell- pluszban egyetlen dolgot irhat hozza a gyarto/forgalmazo: hogy a jogszabalyokban kotelezoen elirotakon FELUL a fogyaszto JAVARA KEDVEZO milyen tovabbi vallalasokat tesz.
Liliom08 2012.03.21. 09:26:29
Liliom08 2012.03.21. 09:31:12
asdf 2012.03.21. 09:43:35
A (10e ft feletti) mobiltelefonra -mint kotelezo jotallas ala tartozo termekre- vonatkozo jogszabalyok teljessege pedig itt:
www.panaszfal.hu/index.php/topic,25.0.html
www.panaszfal.hu/index.php/topic,27.0.html
www.panaszfal.hu/index.php/topic,26.0.html
Ez mind.
Liliom08 2012.03.21. 09:51:55
asdf 2012.03.21. 09:59:19
Önkéntes(z) 2012.03.21. 11:06:49
Ugyanis hivatalosan ez az angolszász jogrendszerre jellemző, és nálunk kimondva és jogbölcseletileg nem az vagyon, de ha egy perre készülnek, akkor mind sorra átnézik a hasonló ügyekben született bírósági végézseket, és ezekkel hivatkozva, úgymond megtámogatva a jogszabályi passzusokkal prececensekre hivatkozva állnak ki az ügyben.
Szóval emiatt eselteg van keresnivaló....node egy ilyen kis összegért (perhez képest kicsi, két hónap telefonhasználat, 4 hónap szopásért már sok) nem érdemes többszázezres perekbe belemenni.
A cég ettől még regnál.
Ha csoda történik és becsukják, új néven újra kezdi.
Szóval sajnos mindegy.
A sajtó az egyetlen. És a google, mert ezt a cikket már meg fogja találni más is.
Lehet okul belőle, és mást választ.
Ennyi.
Kenderice 2012.03.21. 12:26:07
Ha valamilyen kötelezettséget jogszabály ír elő, azt kizárólag jogszabályi alapon lehet visszavonni.
Kenderice 2012.03.21. 12:31:08
Nem a garanciához van köze a példámnak, hanem a szabályok be nem tartásához. Tanuld meg értelmezni az olvasottakat.
Hegyirablo 2012.03.21. 15:56:21
www.facebook.com/profile.php?id=721272639
Esetleg megpróbálnám a gyorgy.beck@vodafone.hu illetve a beck.gyorgy@vodafone.hu e-mail kombinációkat.
(---Flúgos Buszos---) 2012.03.21. 18:06:57
Ugyanilyen bajai voltak,csak még nem volt "okostelefon"
Érintőképernyős telefont meg nem veszünk,mert rádióhallgatáshoz van egy Corby-m,de az is + 5 fok alatt nem reagál a kijelzőre.
közödeszed 2012.03.21. 18:38:12
aztán az meg hogy is van hogy egyes csomagokban 2év hűséggel átszámolva havi kb 9 ezerért vagy kevesebbért kapok egy jó telefont 100-300 perc ingyen telefonálást és akár 1000 ingyen sms-t..aztán a 2 év után csomag upgrade vadi új telefon szintén ingyen...
amikor kint éltem ettől a falnak mentem..megvették a kollégák az akkor új HTC telefonokat és havi szinten kaptak hozzá INGYEN( a csomagban benne van..) 500-1000 MB mobilnetet is..
aztán kint a 30 font kb semmi ... szakmunkával nem minimálbérét adó után fél napi munkabér...
közödeszed 2012.03.21. 18:43:41
a jogász ismerősnek természetesen igaza van minden jogot hallgató tudja..Pokol Béla munkássága előtt meghajolva javaslom műveinek ezen irányú tanulmányozását annak aki ezt kétli..A professzor előadásai a youtube-on is fennt vannak Ő maga olvassa fel magyarázza az egyes dogmatikai téziseket..
:-D
CID 2012.03.21. 19:26:06
CID 2012.03.21. 19:31:18
McZozo 2012.03.21. 21:04:39
biopiac 2012.03.21. 21:40:49
Hidd el ki van ez találva! Sok kicsi ki nem cserélt telefon sokra megy...
McZozo 2012.03.21. 22:22:20
igy van most is utanad dobjak akar ingyen az iphonet is ha alairsz 24 honapot . en three nel vagyok itt 15 font 300 perc 3000 sms es unlimited net
Manci néni, a szomszéd 2012.03.22. 00:20:26
Ja, én kp-re vettem, lehet, hogy azért?
Nem gondoljátok, hogy ebben a hűségesdiben itt van a csapda? Konkrétan arra gondolok, hogy a szar telefonokat adják oda a hűségeseknek, a kp-seknek meg jókat adnak.
Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.03.22. 10:27:35
Nekem csak egy szimpla van, még márkája sincs (a T-mobile neve alatt fut), de egy napig se bírja az aksija, azt is úgy értem el, hogy kikapcsoltam rajta pár alkalmazást és azután kezdte bírni hat óránál tovább.
Van egy szimpla kis Nokia telefonom (telefonálni meg sms-ezni lehet róla és passz), ami viszont bírja hetekig is feltöltés nélkül. Azt hiszem ha ez a kis tapizós bedöglik, olyat fogok venni ahelyett is.
(---Flúgos Buszos---) 2012.03.22. 10:49:40
vszolis 2012.03.22. 13:34:39
Ezzel sokra a posztoló nem megy, de legalább a kedves szolgáltató megjegyzi végre a határidőt.
Másrészt nincs olyan hogy a kereskedő/gyártó MEGVONJA a "garanciát" (garancia nincs, csak jótállás és szavatosság).
Arról lehet szó, hogy nem javítja garanciálisan, mert arra hivatkozik, hogy az ügyfél okozta a meghibásodást.
Keresni kellene egy szervízt, ami vállalja szakvélemény kiadását, és ezzel kérni a Vodát, hogy adják vissza a vételárat - és töröljék a hűségidőt, mivel nem történt érdemi előrelépés az ügyben, és gyakorlatilag használhatatlan a készülék.
Ha elutasítják, utasítsák el írásban, azzal szintén levél az NFH-nak.
Ezt akár szakvélemény nélkül is megjátszanám a kedves szolgáltatónál, szépen leírva, hány napot volt szervízben a készülék, és hogy nem javították meg.
Persze ez macera meg idő, és a szakvélemény első körben a posztoló költsége.
pernyekergető 2012.03.23. 11:01:42
Xezs 2012.03.23. 21:34:20
Advocatus Diaboli 2012.03.23. 22:31:34
Ja, és soha nem szolgáltatótól, hanem függetlent, márkaboltból.
A telefon, akármilyen hihetetlen is, de _telefonálni_ való.
Én bementem a NOKIA márkaboltba, ezzel a feladatmeghatározással: Adja nekem ide a _legegyszerűbb_ NOKIA telefont, ami csak annyit tud, hogy legyen belső memóriája, a telefonkönyv tudjon egy névhez több számot rendelni, és tudjam az egészet számítógépről szerkeszteni. (500 nevet nem vagyok hajlandó egyenként bepötyögni, SIM kártyára kevés fér, és csak egy névhez egy szám)
Az sem baj, ha kamera sincs benne.
És igen nagy megelégedésemre elhoztam egy C"-01-es NOKIÁ-t, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve!!!
Ha telefon, akkor fapados és NOKIA!!!
NOKIA forever! A többi telefon mindegyik _fostalicska_!!!
Advocatus Diaboli 2012.03.23. 22:32:52
Xezs 2012.03.23. 23:47:43
És bizony a Nokia ott nagyon elbaszta, hogy csak a fapados szegmensre fókuszált, és hiába próbált betörni az okostelefonok piacára, egyszerűen nem sikerült. Meg lehet nézni pl. az N8-at, egy kurva nagy vicc az egész. Belebasztak egy 12 megapixeles kamerát, csak tudnám hogy mi a fasznak, mert olyan borzalmasan szar minőségű képet csinál, hogy az már szánalom. És ezzel próbálják eladni, hogy ebben ilyen fasza (szar) kamera van. A kezelhetősége, a böngészője meg úgy általában minden "okos" funkciója meg a béka segge alatt van.
Tetszik vagy sem a Nokiának, a fapadosokból nem jön össze annyi bevétel, amennyi kellene. Kénytelenek beszállni az okostelópiacba, csakhogy legalább 3 év lemaradásuk van.
Szóval egyetértenék veled, én is szeretem a Nokiákat, de amit az elmúlt 2-3 évben produkáltak az vicc.
pernyekergető 2012.03.24. 07:49:14
Így.
marko77 2012.03.24. 12:13:49
Utána ha a posztolónak van igaza lehet menni a bírósághoz. Csak valahogy sürgetni kéne mert gyorsan bottal lehet ütnia nyomát a cordonnak. Mikor a Cirma kft nyakán szorult a hurok csőd, eltűnt és lett cordon. Sajnos mire végrehajtásra kerül a dolog addigra bottal lehet ütni a nyomát a cégnek.
Xezs 2012.03.24. 17:58:40
pernyekergető 2012.03.24. 20:55:31
Kanten_vagyok_Montarzsiból 2012.03.25. 14:21:18
zsolt8525 2012.04.19. 18:58:42
Ferenc Dömötör 2013.09.08. 10:19:08