Tékozló Homár

Előre fizetett a Tüzépnek, leléptek a pénzével

2012.05.31. 08:39 | jackyll | 401 komment

Laci elkövette azt a végzetes hibát, hogy 2,2 millió forint értékben előre fizetett építőanyagokért. Eleinte szállingóztak a teherautók, aztán elmaradtak, végül a céget is felszámolták. Meglepő módon nem a válság csapott be, azóta új helyen új Tüzéppel próbálkozik a vállalkozó. A rendőrség 1 év alatt odáig jutott, hogy akkor mégis meghallgatja a tanukat, bár először kidobták az ügyet:

Most olvastam az építőiparban nincsen válság című bejegyzést. Gondoltam megírom az én sztorimat is, figyelmeztetésképpen mások számára. Egy sztorit rendőrségről, jogállamról, és egy tüzépesről, aki jelenleg is várja új cégével kuncsaftjait a 10 út mentén.

Feleségemmel 2010-ben építkeztünk. Eladtuk mindenünk, és albérletbe költöztünk. Az építkezés elején (2010 március) kiválasztottunk egy tüzépet királyi beszállítónak. Jöttek a tavaszi akciók, és a tüzépes mindig előre kérte a pénzt, hogy érvényesíteni tudja az akciót. Téglára 1,2 millió, cserépre 500 ezer, szigetelőanyagra 1,1 millió… Először még csúszásokkal, és érdekes kifogásokkal, de azért szállingóztak az anyagok. A végén viszont már nem jött ki semmi. Persze oka volt mindennek. Például a cserépkiszállítás késésének voltak ilyen indokai:  „Akkora az árvíz Veszprémben, hogy ott segítenek a Bramac autói” (gondolom kiöntött a Balaton…). „Nyerges vontató nem tudott befordulni a keskeny utcánkon, így vissza kellett mennie….” Az utolsó 500 ezer forintos rendelésemet 2 nap szállítási határidővel adtam le. Nem jött ki semmi. Ekkor egy hetet adtam arra, hogy vagy mindent kiszállít, vagy adja vissza a pénzem. Ekkor már 2,2 millió forintom volt nála. Gondolom lehet sejteni a történet végét. Se pénz, se anyag, csak a tüzép működött tovább hónapokig. Aztán már az sem.

Egy év hitegetés után,  - pláne  mikor közölte velem, hogy nincs pénz, de lefoglalózott egy autót, és most azt is bukta (az eszébe sem jutott, hogy a foglaló helyett nekem adja meg a pénzem), - elmentem feljelenteni a tüzépest sikkasztásért. Pilisvörösvárról átküldtek Budaörsre, mert hogy oda tartozik az ügy. Ott először nem akarták elfogadni a feljelentésem, mert ebből úgysem lesz ügy, rengeteg ilyen van. Végül elfogadták. Visszakerült az ügy Pilisvörösvárra, mert hogy oda tartozik az ügy. Ott idézést kaptam, ahol pontosító tanúvallomást tettem. Aztán átkerült az ügy a 3. kerülethez, merthogy a tüzép odatartozik (és így az ügy is), illetve ott már más is feljelentette. Oda engem be se hívtak, csak a tüzépest, aki bement az ügyvédjével (gondolom neki nem az ígéreteivel fizetett). Végül a meghallgatásom (szembesítés…) nélkül, én Karácsony előtt két nappal kaptam egy lezáró határozatot a 3. kerületi rendőrkapitányságtól (gondolom karácsonyi ajándéknak szánták), hogy nincs itt ügy, maximum egy elszámolási vita, ami polgári peres, a tüzépes mindent leszállított, csak egy 200 ezres tételt nem. (Hiába volt nekem papírom arról tanúkkal, hogy elszámolásra átvett tőlem több milliót részletenként(aláírta), hiába ismerte ezt el egy követeléskezelő cégnek, ami számlával 65 ezrembe került (pecsétes papírom van erről is), mivel a rendőrségen már tagadott, ezért ezek nem számítanak.) 8 napom volt fellebbezni az ügyészségen. Karácsonykor, és két ünnep között ez ugye egyszerű, mert mindenki ráér. Ismerős ügyvéd segítségével sikerült. Az ügyészség helyt adott a fellebbezésnek, és utasította a rendőrséget az ügy kivizsgálására.

Na ez volt január elején. A nyomozó közölve velem, hogy az ügyet gyorsan le szeretné zárni, így január elején engem beidézett február végére (nem volt korábbra időpontja). Akkor kértem a tanúim beidézését (építkezési vállalkozóm, feleségem…). Március végén felhívta és beidézte őket április végére (mert most sem volt korábbra időpontja). Közölte, hogy még a tüzépest, a sofőrjét is beidézi, és lehet, hogy még szembesítést is tart. Na ugye ha jól számolok, és a nyomozónk sem lesz jobban elhavazva, akkor november táján (úgy másfél évvel a feljelentést követően) esetleg születik egy határozat. Jó esetben helyt ad a feljelentésemnek. Nagyon jó esetben ez nem kerül megfellebbezésre. Ez ugye ritka. Megjegyezném, ha nem találok még károsultakat, akkor a tüzépesünk csak felfüggesztettet kap. Persze ezzel a tüzépesünk is tisztában van. Amikor közöltem vele annak idején, hogy feljelentem, mondta is nekem, hogy ez csak egy felfüggesztett lesz, de ha feljelentem, akkor soha nem adja vissza a pénzem.

Ekkor eljön a kánaán. Merthogy:  Az ügyvédem szerint, ilyenkor összegről nagyon ritkán szokott szó lenni büntető határozatban, azért külön polgári peres eljárást kell indítanom, amelynek állam felé fizetendő illetéke a követelt összeg nem tudom pontosan hány százaléka, de egyszer kiszámoltam,  úgy kb. 130 ezer forinton áll meg. Tegyük fel, ott is flottul mennek majd a dolgok, fellebbezés sem lesz (ez ugye ritka), és jogosnak találtatik az összeg. Ekkor a behajtást megkapja egy végrehajtó. Aki csak a tüzépes és családtagjai vagyonát vizsgálhatja, a földhivatalban is csak az ő vagyonukra nézhet rá. Interrupt: Régen név szerint lehetett a földhivatalban ingatlanokra keresni, de ez 2011-től nem lehetséges. Új törvény, gondolom így nehezebben követhetőek a képviselők által beadott vagyonosodási jelentések. Tüzépesünknek csak élettársa van. Habár egy címen laknak, közös gyerekük van, és mindketten közösen szerepelnek az új cégükben különböző beosztásokkal (a régiekben is így volt), mivel csak élettárs (akinek a nevén van minden vagyon), ezért őt nem lehet vizsgálni. A tüzépesünk nevén persze nincs semmi. Szóval így sem hinném, hogy lesz pénzem.     

Na és ugye mi van a tüzépessel? Él, mint hal a vízben. Épp most csinálja az új telephelyét Ürömnél, a 10-es út mentén, az említett új cégének. Egy új fuvarozási kft-t alapított 500 ezer forint törzstőkével. Autót is vett hozzá. Király. Egyébként ezt említettem a rendőrségen, mert a nyomozónk mindig arra hivatkozott, hogy értsem meg a tüzépest, mert őt is átverték (Igaz mi a feleségemmel alkalmazottak vagyunk, és hitelt vettünk fel, hogy ki tudjuk fizetni a vállalkozónk). Bevittem a tüzépes új cégének cégkivonatait a rendőrségre. Nyomozónk belelapozott, majd félretette, hogy ez nem érdekes. Azóta utána nyomoztam a tüzépesnek (….ahogy tudtam). Az eredmény: egyszerre mindig csak egy cége volt. De az aktuális cége előtt mindig találunk egy csődbevittet. Egymás után csődbe mentek a cégei, majd utána mindig  újat hozott létre. És minden cége után vannak károsultak is: 300 ezer forintos, 7,5 millió forintos, 1 millió forintos.… Volt olyan beosztottja, akit felszólított annak idején, hogy legyen a kezese. A beosztott panelban lakik, 3 gyerek apja, feleség munkanélküli. Most ő fizeti a tüzépes részleteit. Ha épp nem a végrehajtó jár náluk, mert nem tudja befizetni az aktuális részletet. Tüzépesünk nagy közösségi ember is, aktív Facebook-os és Iwiw-es életet él. Olyan ismeretségi körrel, mint például a pest megyei rendőrfőkapitány. Karácsonykor mindig fenyőfát árul Ürömön (Ezt is egy volt károsulttól tudtam meg.). 2011 Karácsonyán is ezt tette.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2012.05.31. 16:38:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nincs? Hm, mi történt velük?

Marad akkor az inkvi. Randalírozás diplomataútlevéllel, és fix fizetéssel. Álommeló. :)

XCat 2012.05.31. 16:39:18

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Én most is szelíd, és kedves vagyok. Esztike viszont ha komolyan felidegesít, kinyomozom melyik az ő takszija, beleülök, és lehányom. :D

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.31. 16:40:02

Nagyon szomorú ez. A csalók simán megvannak és a bepalizottak fizethetik az ő jólétüket. Ezért mondom, hogy ork bán központosított mutyija csak tünet! Pont olyanok a politikusok, mint amilyen az ország lakossága. :( És a rendőrség még asszisztál is hozzá. :(:(

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.31. 16:42:03

@PlastiCat: "(Jesuitissae) kongregációját Rossella Izabella Barcelonában a jezsuita-rend négyes fogadalmának mintájára alapította. VIII. Orbán pápa 1631-ben feloszlatta."

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.31. 16:45:48

@TrueY: Lelkem! Most legalább nem (csak) céglovagok ülnek a kormányban. Mielőtt máskor orbánozol:
- Mosd meg a szádat!
- Gondolj Gyurcsányra, Bajnaira és áldozataira, Veres Jánosra, Juhász Ferencre, Lampert Mónikára és az összes többire!
- Fizesd ki a munkásaidat, a számláidat és fizesd be az adódat!

XCat 2012.05.31. 16:46:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hmm.. újra sem lettek alapítva? Pedig 15 éve ez még volt.

XCat 2012.05.31. 16:48:16

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Sőt, most is van jezsuita.hu
Elég faszán néznek ki, egyház létükre. És egyáltalán nem olyanok, mintha meg lennének dögölve 1631 óta...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.31. 16:51:06

@PlastiCat: De azok nem apácák. Tudod, nálunk katolikusoknál még számít, hogy valaki férfi vagy nő...

XCat 2012.05.31. 16:58:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Meg tudom őket győzni bármiről. Még egy akciós edénykészletet is kapnak öccázért, és egy ajándék csónakot, amit krisztus keresztjéből ácsoltak. ;)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.31. 17:10:54

@PlastiCat: Csak jelezni szeretném, hogy ugyan szentté relatíve nem sok jezsuitát avattak eddig, de egyáltalán nem arról híresek, hogy buták és könnyen meggyőzhetőek...
Nézz be a blogukra! Jó, azt némileg elrondítja egy-két megélhetési üldözött bérkommenter, de a posztokon érdemes elrágódni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.05.31. 17:11:42

@Betelgeuse-2: haverjaid a maffiával szemben. Úgyvan. Teeriggy.

XCat 2012.05.31. 17:12:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem érek most rá. Majdtalánmáskor.

Különben pont azért ők, mert nem hülyék.

igazságos 2012.05.31. 17:13:27

@Betelgeuse-2: nagyon keménykecc, oszt még egy valamirevaló avatarod sincsen, így könnyű. Egyébként tényleg kiírhatta volna a posztoló a cég nevét, ennyi elég is lett volna, a többit kinyomozzuk. Kutakodok, de sajnos nem leltem rá eddig.
Legalább annyit mondhatott volna, hogy Budapest vagy vidék.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.31. 17:16:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Erre a Bajnai áldozataira már egy páran ráfaragtak. De gondolom, hogy te okosabb vagy náluk, meg tele vagy bizonyítékokkal.

igazságos 2012.05.31. 17:16:56

Hoppá, a fenti adatokból valószínűsíthető azért, hogy Budapesten, Óbudán kell keresni.

igazságos 2012.05.31. 17:25:28

@agresszív kismalac: jóvanmá, most nyomozok, se látok, se hallok! :)

Ezt már találtam:
La-Pe Bt.
Épitési Anyagok Boltja
Ko-Csempe-Szaniteráru
Szilárd Csempeszaküzlet

Olyan sok nincs azért. Bár ha épül, nem tudom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.31. 17:42:32

nalunk nincs tuzep
kimegyunk az erdore Maryvel, kivagunk par fat
felhuzzuk a fahazunkat, oszt jonapot

igazságos 2012.05.31. 17:48:21

@hagyma: aszittem nektek olyan légkondis fűtés-hűtés van, a kandalló meg csak amolyan dísz. :)

A tüzépen nem csak fát lehet kapni, hanem mindenféle építőanyagot egy helyen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.31. 17:53:29

@igazságos:tudom, azt hitted nem voltam TUZEP-es?, de nekem csak fa kell
a kandallo az nem disz, az igazi kandallo, sot meg igazibb
ilyesmit akarok venni, utolos elotti lakhelyunknek:
www.log-cabins-revealed.com/images/log-cabin-rustic-500.jpg

Betelgeuse-2 2012.05.31. 18:03:14

@igazságos: Nem avatar kell, hanem bikacsök! :)

Betelgeuse-2 2012.05.31. 18:04:51

@Kellemes Zérókomponista: Maffia, a francokat maffia, csak egy szemét tüzépes. A közgépes haverjaim kicsinálták volna: odamentünk volna 6 teherautóval, fölpakoltunk volna mindent, amit érünk, oszt jó napot!

Rókakígyó 2012.05.31. 18:13:54

Ezt a nyomozást előre kellett volna megcsinálni, meg minek építkezik ilyen időben...

igazságos 2012.05.31. 18:20:21

@Betelgeuse-2: jóvan, akkor végig lehet járni az általam kiírt négy céget, sorbaverni őket, csak közöttük van az egyik.

@Rókakígyó: te is sötétebb vagy a kelleténél, 2010, tudod AZ MÉG A VÁLSÁG ELŐTT VOLT, vágod? Olyankor azért még nem ment ennyire az átverés, mint most megy. Ha ennyien tartoztak nekik, biztos volt már hírnevük.

beste 2012.05.31. 18:39:58

@donfuligjimmy: egy ismerősöm pontosan ezzel a módszerrel kapta meg az 5 éve várt 15 milláját 3 nap alatt... :-)

Manyecska 2012.05.31. 18:42:07

@atpijkamo: te olyan morbid vagy. Ezért váltam el tőled. Vagy még nem váltunk el??:P

Manyecska 2012.05.31. 18:43:06

Szerintem alapból fejbe kellett volna lőni vállalkozót oszt levan a gond..:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.31. 18:45:30

@Manyecska: ... ??? Miért? ... Elháltuk egyáltalán?

Manyecska 2012.05.31. 18:52:20

@atpijkamo: én mondtam hogy ne kezdjünk már el az anyakönyvvezető előtt verekedni, de neked asztán beszélhetek :D..

tede 2012.05.31. 19:09:11

Én inkább lemondok bizonyos akciókról, de tüzépesnek előre soha nem fizetek. Amúgy is kis utánjárással a gyártónál is lehet fizetni és életveszély előre egy közvetítőnek pénzt odaadni.

Niga u mad 2012.05.31. 19:18:50

mámmegménem az aldiból rendelt

KenSentMe 2012.05.31. 19:27:01

Na, hát így élnek az élet császárai és az örök vesztesek.. jaj.. ezekben a történetekben mindig az emberi nagyságot kell észrevenni, ami meglátja és kiaknázza a lehetőségeket.

rug82 2012.05.31. 19:32:35

Ekkora hülyét! Ezen a kettéfűrészelt törpecigány uralta gyarmaton CSAK úgy működnek a dolgok, hogy odaadom a pénzt, ha megkapom az ellenértékét!!! SEM hitel (agyhalottak!!!!!) sem átutalás!!! KP és azé' kaphatsz valamit!

igazságos 2012.05.31. 19:33:43

@tede: tudod, nem mindig fizethetsz magánemberként közvetlenül a gyártónak, ez az ablakosoknál is így van, a gyár ugyanis csak vállalkozókkal áll szóba, akiktől garanciát kérnek.

Szóval, az a lehetőség, hogy közvetlenül a gyártótól csak bizonyos esetekben lehet az építőiparban.

Ti sem mostanában vásároltatok téglát, ablakot, anyagokat, az biztos.

Mylady 2012.05.31. 20:06:09

Na. Volt valami érdekes amíg nem voltam?

Mylady 2012.05.31. 20:25:53

@hagyma: Basszus, ha legalább írnál valamit a blogodba...

popocatepetl 2012.05.31. 20:42:26

@rug82: Te tetűhintás prosztó féreg! Nem tunt fel, hogy basszák a nejed?

rug82 2012.05.31. 20:51:09

@popocatepetl: Nem, mert nincs! Ellenben a te nejed baromi rosszul szopik - azt mondta, a mikro méretekhez szocializálódott...

Dr.Betépett felhasználó 2012.05.31. 20:51:13

Namost csak az igasság kedvéért
Ha valaki mégeccer leírja,hogy 3 méteres létranélküli emberek föstöttek a császármeccés számára kijelölt helységben,midőn éppen céget változtattak,hogy ne kölljön kipengetni a 2,2 milkát,és a világra gyütt 1, azaz egy malacé elcserélt újszülött,én beadom a kivándorlási kérelmemet.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.31. 20:58:37

@Asztalos Gábor 2: tőlük hallottam. Személyesen, nem sokadkézből. Meséltek mást is, azok is erőszakmentes módszerek, de közelebb állnak a zaklatáshoz. Nekem ez tetszett a legjobban, és ez a módszer a poszttolónak is segíthet a helyzet rendezésében (feltéve, hogy olvassa a kommenteket).

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.31. 21:04:14

@merjünknagyotálmodni: visszaszerelheted a hibás alkatrészt? az igaz, hogy plusz idő/meló, de megteheted?
Ha azt nem, akkor amit beépítettél, azt kiszerelheted, ha már nem hajlandó kifizetni? Mert ha ő fizetés nélkül távozik, az akár honnan nézzük lopás.
Egyben kell visszaadnod az autóját?
Arra gondolok, hogy alkatrészeire bontva, "kosárban" is visszadhatod?

igazságos 2012.05.31. 21:08:27

@Dr.Betépett felhasználó: ne legyé rasszista, kérem szépen.

ugyehogyugye van itten tengernyi eltitkolt jövedelem, megmondta a matolcsy is, van innen honnan elvenni.

Dr.Betépett felhasználó 2012.05.31. 21:20:51

@igazságos: én a matolycsit venném el,ha nem lennék házas,és nem lennék pasi.ÚÚÚgy elvenném......az életkedvit legalább

neoteny · http://word.blog.hu 2012.05.31. 21:47:46

@hagyma:

Csak aztán nehogy te is úgy járjál mint a székely ember a fiával... ti. hogy megszólal Mary:

- Isten veled, hagyma!
- Tán haza készülsz, Mary?
- Nem... csak feléd dől a fa.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 00:20:08

@Mylady: eppen emlitettem odaat, hogy juliusban indul a amsodik szezon, szeptemberi hazmenetellel:)
az elobbi tuti, az utobbi meg ketseges
,meg varom az amerikai utlevelemet, annelkul nem megyek:)
@neoteny: tok komolyan rajta vagyok a hazvasarlason, vagyis islyen itt ugy hivjak cabin vasarlason
en nagyon birom, valahol az erdo melyen:)
a fat nem en fogom vagni remelhetoleg, bar meg tudnam oldani
szerintem

Xezs 2012.06.01. 00:29:11

Többször kérdeztem már, de újra megteszem: ti szoktatok dolgozni baze? A kommentek 80%-a munkaidőben születik.

ezértartittezazoáááááááááááááááááá

EU 2012.06.01. 00:34:39

@Xezs: Nagyon jó a kérdés, ez már bennem is felmerült! Csak óvatosan imitálva dolgozgatnak.

kedvezmeny.ini.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 00:37:57

@hagyma: igy van
ez teny
es a fele kozalkamlamzott, koztisztviselo
ez nem kerdes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 00:39:15

@Xezs: ez ide jott
mar az elobbi

Mylady kivetel, mert egyreszt keveset jon es masreszt normalis:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 00:57:15

@igazságos: neha felnezek a munkahelyi terrora
minden harmadik ugy kzdodik
ez az allat dolgoztat 12 orat
4-re vagyok bejelentve
a tobbit zsebbe

hat akkor lofaszt nektek:)

XCat 2012.06.01. 01:01:06

@hagyma: Azért van 4 órára bejelentve, mert 4 óra a hasznos munka a 12-ből. További négy órában sajnálja magát, a maradékban meg kicsit később jön, kicsit hamarabb megy, kicsit vakarja magát, kicsit nézelődik, mit lehetne ellopni, és közben 4szer kávézik, 14-szer bagózik, kimegy sétálni/reggelit venni, lemegy ebédelni, pisil, kakál, lepkét fog, felhőket bámul, satöbbi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 01:05:12

@PlastiCat: tuti van olyan is
ha en igy csinalnek, egyszeruen kirugnanak
ha nem lennek rendesen bejelentve es nem fizetnek az adokat utanam, akkor meg ulnenek a bortonben
thats all

neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.01. 01:08:52

@hagyma:

"en nagyon birom, valahol az erdo melyen:)"

Sok sikert; akkor lehettek valódi remeték. Nekem csak városi remeteségre futja...

Xezs 2012.06.01. 01:12:30

@PlastiCat: És ha mindezt beírod oda komment formájában, te vagy a bunkó meg az együttérezni képtelen.

Volt ott egy megmondóember, AzIgaziSipi, az nagyon jól tudta osztani a siránkozós népeket. Persze szerintük ő volt a paraszt, mert be merte írni hogy siránkozás helyett emeljék már meg ugyan a seggüket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 01:18:52

@neoteny: most is nagyon kozel vagyknk, 5 per seta a to es felfele 2 az erdo kezdodik
itt kicsit mas a termeszet, mint otthon
varosban lako de rendszeresen latok mokust vadpulyka, nyutat rokat stb.
jo, a varos szelen lakom 1 kilometerrel
semmi remetesegrol nincs szo, meg egy kilometer es az erdo kozepen vagyok:)

neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.01. 01:18:54

@PlastiCat:

Ha 4 óra a hasznos munka és úgyis elsunnyogja a másik 8-at, miért kell bent lennie 4 órán túl? Arra van bejelentve, a te leírásod szerint csak annyit is dolgozik: akkor mi célja van annak hogy a további 8 órára is bent tartják?

XCat 2012.06.01. 01:19:28

@Xezs: Á, nekem már nem nagyon mernek ilyeneket mondani ott.

Sipit csíptem. Egyszer valami hülyeségen 9sszevesztünk, de jó fej volt a srác. Csak feladta. Ladybird is feladta, te is. én meg már csak pofozózsáknak használom őket.

Különben meg, egy rakás nyomorult, nem nagyon lehet velük mit kezdeni. Azon gondolkodtam, ígérek nekik ingyensőrt meg lófaszból kerítést, és 2014-ben megcsinálom az Internet Proletárjai (IP) pártot. Szerintem simán a parlamentbe kerülünk.
Nem jössz alelnöknek?

XCat 2012.06.01. 01:20:34

@neoteny: Mert az alkalmazójának azt hazudja, hogy ő akkor is dolgozik, és a pénzt elveszi érte.

Nézzétek a Boratot. Kurvajófilm.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.01. 01:20:54

a hianyzo betuket tedd hozza, mar mondtam Marynek, nem elegf,hogy szarul irok,a klavis is szar, be kene fektetnunk 20 dollart:)

XCat 2012.06.01. 01:21:41

@PlastiCat: Bettike lehetne a szóvivő. Olyan kaliberű beszédes Torgyán óta úgysem voltak.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.01. 01:29:28

@PlastiCat:

Amelyik alkalmazónak ezt lehet hazudni, az nincs tisztában a termelékenység mérésének legalapvetőbb formáival sem, és megérdemli mindazt amit elhisz.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.06.01. 01:41:22

@Xezs: mindenkihüjecsaktevagyhelikopter?
a kettő mióta zárja ki 1mást? (dolgozás & kommentelés a homáron)

XCat 2012.06.01. 01:43:06

@Xezs: Valójában mindenki az index által fizetett törzskommentelő, csak genyók vagyunk, és neked direkt nem szóltunk.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.06.01. 01:45:25

@neoteny: mert azt a 4 órányi munkát elosztja. Nem elsőre letudja a 4 órát, aztán 8 óra károkozás, hanem 1kismunka, 1kisláblógatás, megint1kismunka, megint1kislazítás. teccikérteni?

neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.01. 01:56:28

@donfuligjimmy:

Az teljesen mindegy hogy milyen elosztásban dolgozik és lopja a napot; akkor is csak 4 órára eső munkát végez el, ti. értéket termel meg. Ha a 12 óra "munkáért" X összeget kap, azt kifizethetnék neki 4 óra folyamatos munkáért is: és az alkalmazó nem járna semmivel rosszabbul. A további 8 órán keresztül történő bent tartás nem termel semmi értéket az alkalmazó számára (sőt bizonyos költségeit emeli).

Megdobbent 2012.06.01. 03:35:55

Ilyen kocsivasarlos, miertnemazenpenzemes sztorit mar vagy olvastam itt, vagy egyszeruen a jovobe latok. Ezesetben muszaj lesz lottoznom is. Oszt jonapot.

hagyma, hehe most ettem egy makos patko nevu krealmanyt, egybol eszembe jutottal: ennyi makert siman lecsukna a DEA, vagy 5 dkg csak ugy leesett rola, mert tultoltodott :>

Mylady 2012.06.01. 06:39:42

@Xezs: Ezen már én is gondolkodtam. Mert az még belefér, hogy az ember ránéz a hírekre napközben többször is, de az rengeteg idő, hogy itt minden poszton folyamatosan képben legyen, pláne még hozzá is szólni. Mindegy, biztos én dolgozom szar helyen. (de legalább jól fizetnek)

@hagyma: :)

encir 2012.06.01. 09:23:18

"Érdekes az, hogy a fenti - sajnos elég gyakori - cégalapításokra + csődökre semmit sem akarnak kitalálni. Pedig meg lehetne fogni, csak akkor "odafenn" sokan rosszul járnának:) "

No, az ilyen vállalkozók kiszűrésére vezették be az adóregisztrációs eljárást - csak egyrészt sajnos, elkéstek vagy húsz évvel, másrészt meg a jó szándék a gonosz érdekeken el fog sikkadni.

Amin Denit 2012.06.01. 09:41:41

@Kellemes Zérókomponista: Tüzépessel még nem volt dolgom, de a terep tutira célpontokban gazdag ebben az esetben is. A kárunk megtérülni természeresen nem fog. Az első, és legfontosabb alapelv, hogy el kell tekinteni akár a legkisebb kézzelfogható haszonra törekvés gondolatától is, csak és kizárólag a maximális károkozás az egyetlen követendő eljárás. A második alapelv, hogy a konkrét ténykedés csak és kizárólag a végrehajtóra tartozik, senkinek se mesélj róla. Az anyagi javak szisztematikus és válogatás nélküli megsemmisítésén túl a folyamatos zaklatás általi felőrlés jó taktika. Még egyszer mondom, haszon nem lesz belőle, csak elégtétel. Egy ilyen mókusnak egyre több ellensége van, győzzék kiválogatni, hogy éppen melyik tett keresztbe.
A műveletekbe lehetőség szerint senkit nem szabad bevonni. Nem a filmekben látott a valós életben sosem működő faszságokra kell gondolni, amikor majd körmönfontan csapdába csalva megszégyenítjük az egyébként szégyentelent. Direkt, komisz, és egyre nagyobb kellemetlenséget okozó tettek kellenek, rendszertelen időközökben és változatos módon, legjobbakat akár ismételve. Rá lehet kapni az ízére. Mindenkinek van képzelőereje, és amit a leginkább figyelmen kívül lehet hagyni, az bármilyen morális korlát, mert azt már a mókus átlépte, nem kell tekintettel lenni rá.
A legfontosabbat a végére hagyom. Külső, harmadik erőt bevonni egyetlen esetben lehetne, ha annak elkötelezettségében megbízunk, mert azok elenyésző kivételtől eltekintve csak saját maguk gyarapodása és az anyagi haszonszerzés irányában érdekeltek, és semmi perc alatt köpönyeget fordítanak. Sokba fognak kerülni, és ha mástól nem, a megbízótól beszedik amennyit csak tudnak.

Amin Denit 2012.06.01. 09:46:56

@agresszív kismalac: jogállamban élünk, ahol már a bírók a központi folyosóján azon viccelődnek, hogy az a bizonyos "i" betű hová lett a másik szó elejéről?
A jog egy olyan társasjáték alapja, ami arról szól, hogy én hogy tudok úgy kibaszni veled, hogy az adott keretrendszerben ne legyek felelősségre vonható és viszont.

Manyecska 2012.06.01. 12:46:13

@Xezs: amíg csak fizetgetnek addig csak dolgozgatunk! :D

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.01. 14:01:24

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
"Lelkem! Most legalább nem (csak) céglovagok ülnek a kormányban."

Hihi! Hát persze! Az igazi "eszek" a háttérben tolják az ügyeket.

"Mielőtt máskor orbánozol:
- Mosd meg a szádat!"
Bocs, de én betartom a szokásos szájhigiénét. Nem magadból indulj ki!

"- Gondolj Gyurcsányra, Bajnaira és áldozataira, Veres Jánosra, Juhász Ferencre, Lampert Mónikára és az összes többire!"
Ők legalább nem akarták szétverni az amúgy is gyengécske demokráciafélécskénket. Ork bán meg újra építi a rákosi féle államosítós kommunizmust. Szerintem ez rosszabb... Sajnos!

"- Fizesd ki a munkásaidat, a számláidat és fizesd be az adódat!"
Alkalmazott vagyok. Minden adót befizetek. Mást nem is nagyon tehetek. Egyelőre...

Manyecska 2012.06.01. 14:34:00

Különben meg most mondták a rádióba Málta után nálunk a legnagyobb a "munkahely-hiány"...miről beszélünk???

vomit 2012.06.01. 16:26:15

@TrueY: varhatoan a mai sajnalatos esemenyek,
index.hu/belfold/2012/06/01/magas_rangu_rendoroket_fogtak_el/
illetve a blogposzt utan a rendor partfogok halkabbra veszik a dedelgeteset

XCat 2012.06.01. 17:20:21

@Amin Denit: Én kisemmizlek téged, te kisemmizel engem, én kisemmizek valaki mást, az is valaki mást, a sokadiknál már senkinek nem lesz semmije, és ha már mindenki kisemmiződött, utána csak te vagy megint. És mindenki utálni fog mindenkit.

Előbbre vagytok.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.01. 18:44:06

@PlastiCat:

Igen, ez a pozitív visszacsatolás, ami lavinába vagy fegyverkezési versenybe fordul.

Külföldre szakadt hazánkfia, Neumann János alapozta meg Morgenstern nevű kollégájával a játékelméletet, különös tekintettel a nem-zéró összegű játszmák természetére vonatkozóan. Amiből -- többek között -- az is kiderül, hogy ha a csalókat nem büntetik meg hathatósan, akkor előbb-utóbb valóban bekövetkezik az, hogy mindenki (vagy a túlnyomó többség) csalni fog, hiszen a veszteség nagyobb akkor ha a kooperatív viselkedést választja, betartja az egyezség rá eső részét míg a csaló nem.

Igen, előbbre van a megcsalt ha visszavág: megszünteti a csaló előnyét, így a csalás elkerülésére buzdít.

Xezs 2012.06.01. 19:10:12

@PlastiCat: Nem emlékszem rád, de majd visszanézek valamikor.

Megyek alelnöknek, de csak ha szabadon szidhatok akárkit és nem szólsz bele mint a múltkor :)

Xezs 2012.06.01. 19:12:17

@neoteny: Miből gondolod, hogy bent tartják? Lehet hogy odaadtak neki 4 órányi munkát, hogy csináld meg, ő meg olyan balfasz, hogy 8 óra alatt csinálja meg. Meg nem is értem, mivel tartaná bent, elektromos sokkolóval?

@donfuligjimmy: Mert mondjuk munkaidőben dolgozni kéne, de ha a te dolgod a kommentelés akkor befogtam.

Xezs 2012.06.01. 19:14:28

@Manyecska: Ez a leghülyébb mondások egyike. Volt már szerencsém hozzá korábban is.

Xezs 2012.06.02. 10:42:21

@PlastiCat: Rád. Lehet más néven kommenteltél.

XCat 2012.06.02. 13:06:27

@Xezs: Folyton más néven kommentelek. Akkoriban CatMother voltam.

Xezs 2012.06.02. 17:57:04

@PlastiCat: Így már rémlik valami.

Xezs 2012.06.02. 18:09:03

@PlastiCat: Találtam egy ilyet tőled odaát:
"A magyarokban eleve van egy ilyen hűdeszar nekünk, el vagyunk nyomva, csórók vagyunk, denagyonrossz minden, és ha mégsem, akkor semmi sem elég, hajajjaj hozzáállás."

Azt hiszem hogy veled még soha nem értettem ennyire egyet, és talán soha nem is fogok.

Mindenféle seggnyalás nélkül írom.

XCat 2012.06.02. 18:15:22

@Xezs: Te az én munkásságomat olvasgatod hétvégén? :DDD

Különben már régóta mondom, és fenn is tartom, hogy a legnagyobb probléma itt az emberekkel van. Nem is a munkakedvükkel, de a mentalitásukkal.
És ahogy öregszem, ez engem egyrejobban fáraszt.

Múltkor dumáltam egy amerikai csávóval, mondta, hogy munkanélküli lett, de ezt így egy félsorban. Nem volt tőle idegbeteg, nem hisztizett, nem sajnáltatta magát, nem volt világvége hangulata, kölcsön sem kért.
Tudomásul vette, majd megoldja. Itt meg?...

Xezs 2012.06.02. 18:31:20

@PlastiCat: Na azért ne bízd el magad, csupán gugliztam egyet és ezt találtam rólad :)

Egyébként az amerikainak igaza van. Mi a lófasz köze van másnak ahhoz, hogy neki esetleg rossz? Illetve a fő kérdés: mennyire lendíti előre a helyzetét az, ha szétpanaszkodja magát a neten?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.04. 20:55:45

@vomit: "varhatoan a mai sajnalatos esemenyek,
illetve a blogposzt utan a rendor partfogok halkabbra veszik a dedelgeteset"

Már megbocsáss, de 1 fenéket! Egy ilyen mutyi országban miért pont a rendőrök ne lennének benne a mutyiban? Valószínűleg nem teljesítették Pintér valamelyik parancsát, vagy nem adták le neki a sápot. Így felnyomták őket. A többiek meg nyugodtan mutyizhatnak tovább... :(

Deviáns 2012.06.04. 21:26:56

Nem olvastam végig, de egy ötvenesért venni egy használt autót 50-ért, ráfesteni, hogy "Engem 2 200 000 -el vert át, téged mennyivel fog?" aztán szabályosan odaparkolni az új tüzépje elé. Semmit nem tehetne a kocsiddal..

little honey 2012.06.07. 12:59:52

háát akkor 401. kommentként beírom, hogy mekkora lúzer a posztoló!!!!@Deviáns:
süti beállítások módosítása