A windowsos telefonokkal még nincs is igazán baj a Nokiánál, mint az utolsó néhány symbianos szériával, amik különösen silány minőségű alkatrészekből készültek. Soma hatványozottan hátrányos helyzetű C5-03 telefonjáról 3 hét alatt derült ki, hogy alkatrészre vár. Csoda, hogy egyáltalán még foglalkoznak ilyesmivel:
A nejem kapott egy Nokia c5-03 típusú telefont. Hamar kiderült, hogy ez egy nagy kalap sz.r. Az egy hónapos telefon memóriakártya ill. telefonmemória hibát jelzett, zümmögött, lefagyott, akksi kivétellel indult. A 2012.05.25-én vásárolt telefont 2012.06.22-én adtuk le javításra az Allee-ben található Nokia Care pontban. 5-7 nap javítási határidőt ígért az átvevő úr. Eltelt, majd újabb hét eltelt. Minden nap lestem az online felületen a javítás állapotát, amely szerint a készülék "javítás alatt" van. A szervizpont semmit nem tud a telefonról.
Ma bepipultam. Felhívtam a Nokiát telefonon. A hölgy annyit lát, hogy "javítás alatt"... Reggel 9-kor beszéltünk, ígért egy visszahívást. Ez este 6-körül megtörtént, ki tudja, hogy nem-e azért, mert üzenetet hagytam, várom a hívását, nem felejtettem el. Megjegyzem a reklamációs osztály ez a hölgy egyedül... Szóval: a telefon alkatrészre vár...
A szerviz a szombathelyi Jabil Circuit. Igen, ki merem mondani. Mint ahogy azt is amit a rossz nyelvek mondanak: a nyugat-európai tulajdonosokat azzal teszik boldoggá, hogy az ő telefonjaikat soron kívül javítják. És kiknek a kárára: igen, a csóró kelet-európaiak telefonjait dobják odébb.
Per pillanat az alábbiakat tudom:
1. a Nokiának fingja nincs hol van a telefon és mi a baja
2. lövésem nincs mikor lesz belőle javított telefon (a cseréről már álmodni sem merek...)
3. a Nokia magasról tesz az ügyfélre (nem tudom ez a jelenlegi helyzetükben mennyire kifizetődő)
4. nejemmel kettőnknek négy telefonunk van, még mindegyik Nokia gyártmány. tartok tőle, hogy hamarosan egyik sem lesz az...Szóval aki Nokia telefont akar venni, gondolkodjon el, kell-e neki ennyi szívás egy ócska gyártó még ócskább készülékével...
üdv.
<Soma>
UPDATE 14:36: Állítólag már csak pár napot kell várni, találtak még valahol ilyen telefont:
Ma beszéltem ismét a Nokiás hölggyel, állítólag meg van rendelve a központi szervizben az alkatrész, állítólag már csak pár napot kell várni. Vagy így lesz, vagy nem... Mindenesetre nem hiszek neki. A fejleményekről majd beszámolok.
UPDATE 07/13: A telefon megmenekült.
17:22-kor hívott a nokia ügyfélszolgálatos hölgy, hogy készen van a telefon, a csütörtöki szállítmánnyal jön. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy tényleg javítva lesz-e... ;-) Természetesen beszámolok róla, hogy szép kerek legyen a poszt.
Pénteken (06.13.) voltam átvenni a telefont. Érintőképernyő csere és újratették a szoftvert. Azóta úgy tűnik, hogy rendben van, kérdés meddig. Köszönöm a Homár általi nyilvánosságra hozatalt, gyanítom segített a "hirtelen" mégiscsak megérkezett és beszerelt alkatrész megtalálásában.
<Soma>
Az utolsó 100 komment: