Naiv ügyfél durván elkanászosodott, amikor hagyta minuszba szaladni számlája egyenlegét. Örülhet, hogy zsákos embert még nem küldtek rá, egyelőre heti két telefonhívást kap csak a hogyléte felől érdeklődve.
Évek óta van Raiffeisen banknál folyószámlám, és egy Euro számlám is. Nincs is velük semmi gond, havi pár száz forint a folyószámla, és ingyenes az euro számla. Pár hónapja az euro számlámon lévő pénzt kivettem, mindösszesen pár euro maradt a számlán. Közben a hozzá kapcsolódó bankkártyám éves díját levonták, ezért a számla most mínuszba került. Nagyságrendileg 3.000Ft-al. Mivel a bank nem küld papír alapú számlakivonatot (aminek örülök, mert egy felesleges dolognak tartok), ezért csak jó pár hét után tudtam meg, hogy az egyenlegem mínuszban van. Ezért a 3000Ft-ért nem terveztem külön bemenni a bankba, de amint arra járok egyből befizettem volna egy kis pénzt hogy ne legyen a számla mínuszba. Hát ekkor ért egy nagy meglepetés. Ugyanis a bank elkezdett heti 2x telefonon hívogatni, és majdhogynem követelőző hangnemben pontos dátumot kicsavarni belőlem, hogy mikor fogom befizeti a mérhetetlen tartozásom.
Kedves Raiffeisen bank!
Ismét elmondom. Ezért külön nem fogok bemenni egy bankfiókba, de amint arra lesz dolgom befizetem. Nekem sem célom eme mérhetetlen tartozást a banki kamatokkal tovább növelni. A telefonhívogatások pedig már felesleg essek. Ugyanis az Önök telefonszámát hívásszűrőbe raktam. Hívásaik úgy pattannak le mint 2 napos szar a palánkról.
További minden jót!
egy ÜGYFÉL
Az utolsó 100 komment: