Tékozló Homár

Előfizetés személyes lemondása a Telenornál

2012.11.12. 17:22 | jackyll | 346 komment

Mint ahogy azt a papagáj-jelenet is megemlítette mintegy 40 éve, az embernek rojtosra kell beszélnie a száját, hogy ha bármit el akar intézni ebben az országban. Laci személyesen akart lemondani két előfizetést a Telenornál, amiből ez a pszichedelikus bohózat kerekedett. Lemondani ugyanis csak telefonon lehet. Ahhoz viszont jelszó kell. Aztán végül sikerült, de milyen áron...

Az alábbi történet a non plus ultra volt. Egyszerűen csak szerettem volna megszüntetni a céges mobilszámaim közül kettőt, amit már nem használtunk. Ennyit akartam. Nem sikerült. Az előzményekről annyit, hogy 6+ éve vagyok cégként ennél a szolgáltatónál, havonta kb 120-130.000 ezer telefonszámlát generálva. Kiszámolható mennyit szedett be eddig a cégemtől (közvetve tőlem) ez a cég. A Telenorról van szó.

Mindent mindig személyesen intézek, bár nem pesti vagyok, az agglomerációból be szoktam menni a Pólus Centerbe telenort intézni (plussz marha jó ott a gyros az egyik talponállóban, és régen jártam arra - gondoltam kellemeset a hasznossal....:)) Szépen kivártam a soromat - negyed óra, befizettem a számlát - amivel csúsztam 2 napot - álatalában az sms-re amit küldenek szoktam menni befizetni, személyesen...Majd mondtam, lenne még két dolog (csak az elsőig jutottunk, egy készülék vásárlás lett volna a harmadik hűségidővel- de ezt kihagytam - szolgáltatót biztos váltok....).

Most nem fogok túlozni. Közel szóról szóra az alábbi dialógus hangzott el.
- Szeretném ezt a két céges telefonyszámot megszüntetni (10-ből hozzáteszem).
- Azt itt nem lehet.
- (körbenézve) Ez itt a Telenor kirendeltség, előbb fizettem be a számlát is.
- De azt itt nem lehet.
- De én szeretném itt és most megszüntetni, kivel kell beszélnem ehhez?
- Hát fel kell hívni a 1220-at és ott az x menüpont majd az y menüpont.
- De én azért jöttem be személyesen, mert nem akarok telefonálgatni, várakozni a telefonban, itt az aláírási címpéldány. A személyi. Azonosítom magam. Szeretném megszüntetni a két szóban forgó telefopnszámot.
- De mi nem tudjuk itt megszüntetni. Hívja a 1220-at.
- Nem hívom. Ilyen helyen személyesen kötöttem a szerződést, és itt és most személyesen akarom lemondani ezt a két számot.
- Azt itt nem lehet. hivja a 1220-at és x majd y menüpont...
Ez ment kb 15 percig.

Mondtam, jó, akkor hívja ő a 1220-at én nem fogok telefonálni nem azért jöttem. Aszondja jó, akkor mondjam meg a telefonos jelszavamat. Mondom gőzöm sincs, évek óta, kb 5-6 éve nem használtam, szerződés kötés óta, mert mindent SZEMÉLYESEN intéztem eddig. Ezért jöttem be most is SZEMÉLYESEN. Mondja jó, akkor adjunk meg egy másikat. Mondom ne adjunk meg, mert jó ez, ami van, mert eddig sem történt vele visszaélés, senki nem tudja (én sem) - ez így jó nekem. De enélkül nem megy a lemondás, mondja. Mondom, igen PONT EZÉRT vagyok itt SZEMÉLYESEN, hogy be lehessen azonosítani a dokumentumok alapján, különben is, két nap múlva úgyis elfelejtem, kismillió jelszót kell a fejemben tartani. Mondja: de akkor adjunk meg 1111-et. Mondom ne adjunk meg. Finoman fogalmazva is az 1111 mint jelszó biztonsági szempontból kihívásokkal küszködik.

Ekkor már kezdett lemenni a vörös köd a szemem elől, és kezdtem átmenni egy röhögést alig megálló idegállapotba - és már direkte ragaszkodtam ahhoz, hogy én itt és most le akarom mondani a két mobilszámot, és semmiféle kooperációra nem vagyok hajlandó azon kívül, hogy azonosítam magam hitelt érdemlően, miszerint nekem van jogosultságom lemondani.....

Mondja: jó, akkor adjunk meg egyet, és írjam fel a szerződésre. Mondom wtf? Az akkor mennyire lesz titkos ha a szerződésen eleve rajta van a TITKOS jelszó? Nah akkor megpróbálja felhívni és megpróbálja elintézni...
Hívja. 3x próbálta egyszer sem sikerült neki elérni az ügyintézőt (kacc kacc .- igaz 2 percnél tovább egyszer sem vártunk:)).

Jeleztem, hogy ez a problémám ezért nem szoktam a 1220-at hivni, hanem bejövök személyesen megjelenek, igazolom magam, és várom, hogy az ügyfélszolgálat elintézze amit akarok. Itt vagyok SZEMÉLYESEN. Beazonosított. Intézkedjen (és igyekeztem nem nagyon röhögni...:))

Mondja, jó akkor próbáljuk meg az én telefonomról. Céges teló persze nem volt nálam, csak magán, meg különben is, ne az enyémről telefonálgasson... (itt már kezdtem kötözködni, oldja meg - ez volt az alap felállás innentől)

Ekkor kértem azt, hogy vegyünk fel erről jegyzőkönyvet, hogy a telenor ügyfélszolgáltaton nem tudom megszüntetni a telenornál lévő telefonszámaim közül kettőt. Nah akkor hívott valakit, aki valami vezetőféle lehetett. Ő a kezembe nyomott egy papírt, hogy augusztusban ez változott és csak telefonon lehet lemondani. Erre kérdeztem, ez szerződés módosításnak számít e? Mert ha igen, nem kaptam se szerződésmódosítást, se értesítést se semmit - egyébként igen, annak számít. Ergo teszek rá magasról. Meg akarom szüntetni a két telefonszámot, itt vagyok személyesn mondják meg kivel beszéljek hogy a két átkozott szám meg legyen szüntetve... Az elsőnek leírt párbeszéd zajlott le újra.

Nem akarom tovább ragozni, másfél óra múltán felvették a panaszomat jegyzőkönyvben, meg valami nyomtatványt kitöltöttek, amit majd továbbítanak a központba, és majd a központból hívnak - és ha hívnak akkor megszüntethetem a telefonszámokat. Persze mivel nem tudom az ügyfél szintű jelszót, ezért nem tudom hogy fognak beazonosítani ha hívnak, de ez már egy masik történet - esetleg megírom hogy sikerül elintézni a telefonszámok lemondását, mert hajlok rá lesz itt még pár kör mire le tudom mondani...:) de dögöljek meg ha nem csinálom végig:). Itt kezdett el vigyorogni az ügyintéző is - bár próbálta titkolni- a helyzet abszurdításán. Hab a tortán, hogy a gép a megszüntetésre irányuló kérelmet 11.08-ra dátumozta, és nem tudták előrébb hozni. Mondom én mai nappal szeretném megszüntetni a számokat... azt nem lehet... Pedig nincs hűségidőm, semmi, hónapfordulóm 4-én van - azaz köv hónap is elkezdődik 8-án már ergo egy hónappal tovább megy az előfizu számlázása gondolom stb... Itt már kezdtem feladni, mondtam, írják rá kézzel hogy én MAI NAPAON akartam megszüntetni....

Egy a lényeg: került másfél órámba, + 2x 50 perc utazásba, hogy felvették a mellékletben csatolt jegyzőkönyvet, a telefonszámok továbbra is élnek, és fizetem őket ugye.... Nyertek... Egyelőre.

Valamint fajíntos, hogy a telenornál nincs szék, azaz ügyintézés közben végig álni kell (nekem kb 20 perc álldigálás után fejdul meg a derekam - régi sportsérülés... emiatt is kissé ingerültebb voltam már fél óra után - amiért elnézést kérek az ügyintézőktől) - gondolom ezzel is veszik el a kedvét az embernek egy hosszas reklamációtól,. és noszogatják a gyorsabb ügyintézés irányába....

Ellenben most szolgáltatót váltok, ha valaki kommentben jelezné hogy a telenor vagy a voda jobb rugalmasság és ügyintézés szempontjából, kérem ne habozzon megosztani....

Szerintem nonszensz , hogy azon a módon, ahogy a szerződést megkötöttem , nem tudom lemondani. Nonszensz , hogy a változásokról amik a szerződésemet érintik nem kapok hivatalos tájékoztatást, szerződésmódosítást stb. (bár sejtem miért - akkor lenne x napom felmondani - bár így is - mivel nincs "hűségidőm"). A szomszéd pultnál lévő emberke egy másik vele nem közölt szerződésmódosítás miatt balhézott - akkor derült ki számomra, hogy jé, nekem is ezért ugrott meg nyár óta 15.000 forint körüli összeggel a telefonszámlám... Hab a tortán kategória, már csak legyintek rá.

azért küldöm ezt be a homárra, hátha érdemesnek látják a vihar a biliben kategórián kiakadó emberke szélmalomharcát:). Majdani kommentelőknek: igen, tudom, fel kéne hívnom a 1220-at előtte átiratni a jelszót, és úgy lemondani a számokat. De ez már elvi kérdés lett nálam - plussz majd ha a telenor megtéríti az utazásom áraát, idejét, a várakozásét, magáét a reklamációét, plussz a fáradtságomat akkor elgondolkodok rajta. De amikor direkt felutazok pestre,. és lehető legkorrektebben próbálok elintézni valamit, ahogy eddig az elmúlt 5-6 évben mindig - sikeresen - hát ez mnostmár elvi kérdés..

Anno egy banknál, amikor meg akartam szüntetni a számlámat volt 1200 ft mínuszom. Meg akartam szüntetni, mondták ezt fizessem be és okay. Befizettem. Megszüntették. Majd jött egy levél, hogy van 200 ft tartozásom. Mondom mi? Ugye az 1200 ft befizetési díjja kp-ban 200 ft. Elgondolkodtam. Ha befizetem a 200 ft-ot - akkor megint lesz 200 ft minuszom mert a 200 ft befizetési díjja 200 ft... oké. Hát befizettem egy ezrest és és utánna küldözgették a papírokat hogy 600 plusszban vagyok... erről pár levél után leszoktak (bár tarttottam tőle, hogy a levelezési díjat felszamolják, és megint tartozást mutatnak ki:))
A lényeg, amit ezzel akartam mondani:
Vannak f@szságok magyarországon, de ezt pl. el tudtam intézni és meg tudtam szüntetni. Az új lépcsőfok az, amikor az ember már meg sem tudja szüntetni a szolgáltatókkal kötött szerződést...:(
Kizárt dolognak tartom, hogy jogilag rendben van, hogy beslattyogok az ügyfélszolgálathoz, és meg tudok kötni egy szerződést, de ugyanazt a szerződést ott, és ugyanolyan módon nem tudom felmondani. Megkötni ugyanis meg lehet. Számhordozásról beviszem a papírt, meg igazolom magam, máris szüntetik mega számot és kerül át másik szolgáltatóhoz. Csak simán lemondani nem lehet.

Hozzáteszem, ez nem az ügyintéző(k) hibája, annak lépnék rá a tökére, és lökném hanyatt, aki ezt a rendszert kitalálta..... a gyrostól is elment a kedvem...

Instant update:

Valszleg nagyon kiboríthattam a bilit, mert 2.5 órával azután, hogy eljöttem az ügyfélszolgálatról, már hívott is a "megszüntetési osztály" (nem ez a neve, csak már kiesett a pontos megfogalmazás, de ez a lényege...) - és megszüntek a telefonszámok egy kis vicces beszélgetés után.
Hurrá.
Nem kellett jelszó. Bár így nem tudom miért biztosnágosabb mint helyszínen, fényképes igazolvánnyal hitelesítve magam. Itt elég volt annyi, hogy jah, énvokaz aki le akarja mondani. Határozott igent mondjak, mondom jah. Vagyis bocsánat: igen. Tehát siker. Nem kevés veszkődés árán sikerült lemondanom a két telefonszámot :)
Mindazonáltal beküldöm ezt a homárra, mert hátha változik valami ebben az elszabott ügymenetben ami a telenornál van... Jah és, fajíntos, amikor közlik, ogy a beszélgetést rögzítik. Hát én is :) Franc se tudja , jogilag megjelentethető e, de de vicces volt maga a beszélgetés, a végén már mindketten nevettünk a telefonba az ügyintézővel (nagyon kellemes hangú intelligens nőnemű lény:)), a dolog abszurdításán. Nem az ott dolgozókkal van gond, hanem szokás szerint a vezetőkkel...


Laci

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2012.11.13. 10:43:34

@Dr Jozef Vengloš: figyelj, még ez is a csóróság kategóriába tartozik, mer egy igazi gazdagnak MacBook Pro van egymilláér

mellesleg nem dicsekvésként volt tálalva, külön posztba

England win The Ashes! 2012.11.13. 10:45:03

@igi1: Mindkét mondatodban tévedsz. :)

2012.11.13. 10:46:02

@igi1: na mondjuk, a személyi fénymásolgatást, na azt sosem értettem

Akkor mennyire értetlenkednél egy testüreg vizsgálat után? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 10:47:06

@Mylady: Ez olyan, hogy posta :
- 1. ügyintéző nem veszi fel a csomagot, mert kicsi/olvashatatlan a címzés/stbstb
- 2. ügyintéző szó nélkül (2 ablakkal arrébb)

- postán nem vették be a csekket, mert nem volt olvasható a betűvel kiírt összeg
- másik postán szó nélkül

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 10:50:18

@Mylady: LOL.

Egy működő ilyen jellegű dolgot láttam eddig : ha városon belül költözöl, akkor az ön-orrmányzat MAGÁTÓL átjelenti az adóhivatalnak (a városinak) a címed.

Illetve félig, mert a gépjárműadót simán átvezették, az ingatlanadót meg annyira nem sikerült, mert bár a levél odatalált, a bejelentési kötelezettségnek személyesen kellett volna eleget tenni - aztán egy telefonos beszélgetés során felvilágosítottam az ügyintézőt, hogy ha arra az ingatlanra akarnak adót kivetni, aminek a címére küldik a levelet, mert feltételezik, hogy ott lakok, akkor higgyék már el, hogy ott lakok :D

igi1 2012.11.13. 11:00:14

@Dr Jozef Vengloš: ami jó, el kell ismerni

a baj csak az, hogy itthon sokkal többe kerül, mint ugyanaz külföldön

pedig elvileg mindenhol ugyanannyiér kéne adni

England win The Ashes! 2012.11.13. 11:02:37

@igi1: Most az első és a harmadik sor tartalmaz valótlanságokat. XD

Mylady 2012.11.13. 11:02:42

@ColT: Jó, hát ilyen szerencsétlenkedéssel simán lehet bárhol, bármikor találkozni.
Szintén okmányiroda, ügyintéző kezembe nyom egy csekket, hogy (az ügyintézés közepén) szaladjak át a másik épületbe, ott a posta, fizessem be. Átszaladok, befizetem. Ügyintéző próbálja beszkennelni az ügyemhez, nem megy. Sokadik próbálkozásra sem. Kérdem, mi a gond. Nem tudja, de nem eszi az ügy a csekkemet. Egyszercsak kiadja a papírokat. Kérdem, sikerült megoldani? Igen.
Pár hét múlva jön a fizetési felszólítás: fizessem be az ügyintézés díját. Nem értem. Felhívom a levélen feltüntetett ügyintézőt, elmondom a sztorit, átnézzük a papírokat, leesik: az ügyintéző rossz csekket adott, rossz számlára fizettem be a díjat, a gép azért nem engedte az ügy dokumentációjához rendelni, mert úgy értelmezte, hogy én másik ügyhöz fizettem be az összeget. És ezt a nagyeszű ügyintéző úgy oldotta meg, hogy átállította a fizetési módot átutalásra. Így ki tudta nekem adni a papírokat. Csak éppen nem szólt, hogy ezzel még lenne elintéznivaló. Nem tudom, mire számított. Hogy nem veszem észre?
De a telefonban a nő nagyon kedves volt, elintézett mindent, csak át kellett küldenem neki a csekk másolatát szkennelve.

Xezs 2012.11.13. 11:14:00

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Sosem értettem hogy ilyen hülyéket minek alkalmaznak komolyabb bevetésekre.

Egy átlagos IQ-val rendelkező ember nem érez késztetést arra, hogy éles fegyverrel bohóckodjon. Akiben nincs meg ez a minimális fegyelem azt hazazavarnám ide árkot ásni.

Hurri Kán 2012.11.13. 11:17:25

Sajnálatos módon ma, a zúr 2012. esztendelyében Magyarországon személyesen, bármely szolgáltatónál kulturált, általánosan udvariasnak elfogadott kommunikációval elintézni bármit is szinte lehetetlen.

igi1 2012.11.13. 11:24:41

@Dr Jozef Vengloš: azt csak te állítod, igazolni nem igazolod az állításod

én is mondhatom, hülye vagy, csak úgy

az állítás igazolása nélkül

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.11.13. 11:27:02

Posztolónak sorry, de az ÁSZF-ben benne van, mit hol, milyen médiumon keresztül lehet intézni. Mer' a "ügyesek" szépen szétbontottak mindent, nehogy már személyesen mindent egy helyen elintézhess. Innentől ügyfélnek kuss.
Nem fikázásból írom. Ez a szomorú, zsékategóriás valóság.

A jelszavas szívás viszont él, és azért kap egy baráti ölelést. Múltkor már a jogsim számával kellett igazolni magam, mert, mint poszttoló, lövésem sem volt, 6-7 éve milyen jelszóban egyeztünk meg, ha egyáltalán. A lakcím, anyakönyvi adatok meg kevés. Áááá! Bizisten, OTP-nél gyorsabban zároltatom az ellopott kártyám. Pedig ott is első körben kártyaszámot kérnek azonosításra. XD

Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 11:30:43

@igi1: vicces vagy :)

Löksz egy közhelyszerű szentenciát, mej nem kicsit prolidemagóg vandál bölcselet, ám konkrétumot nem tartalmaz, általános dezinfót ellenbe igen, viszont a ellenvélemény ripisztjaként konkrét állítást meg egzakt cáfolatot hiányolsz :D

igi1 2012.11.13. 11:34:45

@Rosszindulatú Vászka: hát látod, ő se írt

én meg mondhatom, hogy leszarlak nagy ívben

cáfold meg, ha tudod, hogy nem így tettem

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 11:35:52

hülye ju'zerek jobbra, okosak balra, a többi meg meg hu'zzon sorsza'mot.

Manyecska 2012.11.13. 11:40:07

@igi1: nemtom, havi 120E-es forgalom ha nincs nettye, nem olyan sok! szerintem!!:)

Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 11:41:03

@igi1: a logika nem erősséged, viszont elképesztően furcsén érvelsz, mindazonáltal kezdelek kedvelni, tisztára ojan vagy, mint egy lány :)

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: és a halmozottan hátrányosak hová ájjanak? ELSŐ!

Manyecska 2012.11.13. 11:41:34

Valaki ivott már "relax drinket?" megdöglök-e hamar? /citromfű, kamilla, hárs, magnézium/

Manyecska 2012.11.13. 11:45:24

@igi1: hagyd Imre! Ez egy vad világ, tisztára mint a keselyűk amikor dögöt találnak /nem,nem magamra célzok!:D/ :D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 11:46:01

@Xezs: Őt (asszem) Ausztriába kellett volna zavarni. Az ismism, meg a "pénzelhagyó" voltak a magyarok abban a szerencsétlen bandában.
Most képzeld el, ha a tegnap vizionált katonai vezető pont ezek közül az élesllövészet-bohócokközül kerül ki?!
Bár, így is volt miniszterünk, aki lőgyakorlatot tartott egy tájkép segítségével.

igi1 2012.11.13. 11:46:08

@Rosszindulatú Vászka: hát tudom, hogy nem az eszemért szerettek, na

@Manyecska: oszt, ha nézzük, hogy céges, meg flotta, akkor net nélkül igencsak folyton a telefonon lógtak

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 11:46:23

@Rosszindulatú Vászka: 2., mert az eggyedik az enyim. AHKSZ. azonosithatalan homaron kommentelo szemely.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 11:47:59

@Hurri kán: "általánosan udvariasnak elfogadott kommunikációval elintézni bármit is szinte lehetetlen."

Mindig mindent simán el tudok intézni. Általános udvariassággal.

Az egyik ügyintéző kérdezte, hogy honnan ismerjük egymást. ??? Életembe nem láttam. Akkor miért vagyok ilyen kedves hozzá? Hölgyem, ez a normális emberi kommunikáció nálam.

Manyecska 2012.11.13. 11:48:14

@atörökk: miért?:) citromfüvet még nem szívtam izé ittam gondoltam kipróbálom.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 11:48:33

@Manyecska: citromfű + bármelyik menta.
Velem eddig nem végzett.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 11:50:41

@Rosszindulatú Vászka: "kezdelek kedvelni"

Naná! Ekkora mellmérettel csak megkedvelteti magát.

Manyecska 2012.11.13. 11:50:58

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: köszi:) vettem mikulást is. A karácsonyi díszeket visszatettem mert túlzásnak éreztem, most még!!)))

igi1 2012.11.13. 11:52:09

na, mek ásni

SÜN-nek üzenem, pénteken jöhet értem a traktorjával

mer, amíg nem láttam a saját, két szememmel, addig nem hiszem el

Manyecska 2012.11.13. 11:54:50

@atpijkamo: mondjuk én is kedvelem:D..!!

2012.11.13. 11:55:33

@Manyecska: Valaki ivott már "relax drinket?"

Ha sör rum keveréke, akkor én igen!

Manyecska 2012.11.13. 11:58:18

@cirróka: sörre bor? és borra sör?:P

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 12:00:00

_______________________________________________________________________________Dél_van.__________________________________________________________________________________________

Manyecska 2012.11.13. 12:00:52

Valami csík jelent meg délben, baszakszik a monitorom:((

Kipper 2012.11.13. 12:13:56

@jackyll:
Dolgoztam Telenornal es Vodanal is, a ket ceg ugyfelkezeleset ossze sem lehet hasonlitani. A Homaron ugyan sokan szidjak a Vodat is, en mindenkeppen oket ajanlanam, pont elsosorban az ugyfelkozpontusag miatt, legyen szo szemelyes vagy telefonos ugyintezesrol.

Manyecska 2012.11.13. 12:21:24

@ColT: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9dRK8T-ny94#! :D borzalmas lett de a miénk!:P

☺ágica (törölt) 2012.11.13. 12:26:11

@Mylady: :S szerencsére én nem szívtam vele

2012.11.13. 12:27:27

@Kipper: sokan szidjak a Vodat is, en mindenkeppen oket ajanlanam, pont elsosorban az ugyfelkozpontusag miatt, legyen szo szemelyes vagy telefonos ugyintezesrol.

Ha rosszindulatú akarok lenni, akkor ez azért van, mert sok a panasz és edzésben vannak!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 12:36:25

@Kipper:
Viszont pont a vodkafonnak a legnagyobb az átbaszásfaktora!
1-et beszósz, 2-t kapsz!
Asszem ezek alapján műxik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 12:37:04

@Manyecska: Az a jó benne, hogy borzalmas :D

@Mylady: FACEPALM...

@cirróka: Meg mert már minden szolgáltatónak van sok sara, így tök mindegy, hova mész szopni.

Na ezért feltöltőkártyás a saját telefonom...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 12:58:29

@ColT:
A feltőttőkártya is bukta.
Meséjj pl a valós percdíjadról!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 13:06:25

@dr. phil. Sün‼ ツ: 0Ft. Céges telefonról telefonálok...
Mondom, a sajátom feltöltős :D De azon pénz sincs, azért tartom, mert az a szám 1999 óta megvan, akinek egyszer megadtam, azon elér. :D

megamenn 2012.11.13. 13:22:55

A kedves poszter ott baszta el, hogy a szerződés megkötésekor nem szögezte le, hogy: de ha savanyú lesz a tej, nem vagyok buzi, hogy beszopjam !!

megamenn 2012.11.13. 13:59:10

@Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_: Ha tudja, hogy mit nem tud, akkor nem mindegy... :)

helianthus 2012.11.13. 13:59:29

@Egyéves Önkéntes: Hi EÖ! Te élsz? :) Csináljál már képet, mert így nem látszódól és az fontos, mármint, hogy látszódjál. A csivavát meg ajándékozd el gyorsan, mert nem passzol a nagy fekete...szürke autóhoz*, szerezz be egy pitbull terriert vagy egy pulit.

*és egy kicsit b.zis is...

Egyéves Önkéntes 2012.11.13. 14:26:46

@helianthus: élek és pirulok!
tudom, hogy buzis a szürkésfekete autó, de már megrendeltem a lilát! A csivavám választotta katalógusból a kutyakozmiban!

helianthus 2012.11.13. 15:29:12

@Egyéves Önkéntes: :D ÁHHHHH! Nagyon beakadt, ez a csivavás sztori neked. Most örülök, hogy eddig nem árultam el, hogy csivava tenyésztő vagyok és 23 kis csivavababa szaladgál odahaza.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 16:07:35

@helianthus: Tényleg? Nálunk 4 felnőtt, 9 kölyöktacsi volt a rekord. Kertvárosias környezet, ám a szomszédok nem b..tak ki velünk. Nem tenyésztés. ;)

Viszont kereskedőnél próbáltam elhelyezkedni, de sajnos, nem vett fel. Na, ott volt vagy 50 kiskutya a 2 szobás lakásban.

Xezs 2012.11.13. 16:11:15

@atpijkamo: Az kemény hely lehetett, ha ilyenen meglepődik. Képzelem azelőtt mit kapott.

Amúgy általában két embertípus szokott állatként viselkedni ügyintézőkkel: a tanulatlan, és a doktor (jogi, orvosi, tökmindegy). Saját tapasztalat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 17:03:37

@Xezs: Nem szoktam állatként viselkedni ügyintézőkkel.

Egyéves Önkéntes 2012.11.13. 17:38:45

@atpijkamo: Igen, eddig ő 2012. tahója, mondjuk még csak november közepe van.
Nem elég,hogy übermensch, de még ízlése sincs.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 17:41:33

@Egyéves Önkéntes: Csak azért áll keresztbe, hogy nehogy nekivágják a mellette állók az ajtót a fényezésnek. Annak a csodának.

Xezs 2012.11.13. 18:01:33

@atpijkamo: Ezek szerint nem vagy sem tanulatlan, sem doktor.

Xezs 2012.11.13. 18:03:18

@Egyéves Önkéntes: Focista, mit vársz tőle? Ezek nem az eszükről vagy az ízlésükről híresek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 18:05:15

@Xezs: Sem-sem.

Például a kvantumfizika és a kémia teljesen ismeretlen terület előttem.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 19:33:55

@Xezs: "...jelenleg pedig az osztrák ötödosztályú USC Mank focistája. Pedig még mindig csak 29 éves. Ebben a remek interjúban azt állítja, hogy ott többet keres, mint az NB1-ben, a körülmények fantasztikusak csak éppen nem tudnak focizni."
Nagy bukta lehetett az NB1 emelkedett szintű, minőségi labdazsonglőrei után után abba az amatőr bandába igazolni.

England win The Ashes! 2012.11.13. 20:29:53

@igi1: Én is mondhatom, a bizonyítást már többször elvégezted. :)

Xezs 2012.11.13. 20:50:22

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Igen, ezen én is mosolyogtam. Mutass egyvalakit az NBI-ben aki tud. A LOKI-ban van 1-2 tehetséges, de azok is külföldiek és nagyobb klubban ők sem állnák meg a helyüket.

Szóval magyar NBI-es focista csak kussoljon arról hogy ki tud focizni meg ki nem.

igi1 2012.11.13. 22:05:19

@Dr Jozef Vengloš: így van, én ezt nem is tagadtam. :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 22:20:58

@Xezs: Felhozhatja a kritikusok kedvenc szállóigéjét: Tojni sem tudok, mégis megérzem, ha rossz a tojás.

Leskin 2012.11.14. 03:51:43

Nah én toltam a posztot. :)
Akit érdekel: váltottam vodára. 9 számunk volt - telenornál sikerült végül megszüntetni kettőt, maradt 7. Összehasonlítottam a 3 szolgáltató tarifáit, vodánál úgy néz ki 25 rugót spórolok a 7 számon telenorhoz képest... Valamint a seggem is kinyalták vodánál kötéskor (bár anno a telenornál is 5-6 éve, meglátjuk mi lesz később.... de legalább le lehet ülni, mert van szék:)) Számhordozásból sem volt probléma, minden flottul ment. szóval köszönöm az telenor ügyfélszolgálatnak, hogy jól feldühítettek, mert így nekiálltam számoltam, és havi 25 rugóval beljebb vagyok (ők meg havi átlag 120k-t buktak). Hálás köszönetem! :)

africa 2012.11.14. 05:08:07

Kellően gusztustalan amit a Telenor csinál, de azért az ügyfél is egy hatalmas nagy paraszt, rettentően okosnak hiszi magát és gusztustalanul fellengzős a stílusa. Zsák a foltját tipikus esete.

Egyéves Önkéntes 2012.11.14. 06:53:37

@Xezs: Hát nem, egy kivátelt ismerek, de az se focista! :)
@atpijkamo: Értem én, pont ezért szánalmas.

helianthus 2012.11.14. 07:41:44

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: igazából nem ám. Csak pojén volt! De a tacsikölykök cukkerek, pláne 50 egy szobában. :)

Egyéves Önkéntes 2012.11.14. 07:45:26

@helianthus: micsoda??, Nincs is otthon 23 csivavád? Csak félrevezettél, és igaziból 35 van? :)

helianthus 2012.11.14. 08:01:01

@Egyéves Önkéntes: nem úgy volt! Van otthon 23 de pitbull, terrier! Meglátogatod őket? Olyan éhesek mostanában....

Egyéves Önkéntes 2012.11.14. 08:06:29

@helianthus: nem ízlenék nekik, mert teli vagyok piercinggel.

helianthus 2012.11.14. 08:44:30

@Egyéves Önkéntes: nem baj, előtte belehengergetnek majd a mágneses takarójukba....

Egyéves Önkéntes 2012.11.14. 09:47:22

@helianthus: egyébként is, soha még ilyen romantikusan lány nem hívott meg magához :D

helianthus 2012.11.14. 09:50:17

@Egyéves Önkéntes: na végre, hogy észrevetted a célzást! (nagyot fúj és megtörli a homlokát) Bár azért, ha valami nem lesz a kedvemre való, UTÁNA azért lehet tényleg megetetlek velük. ;) Remélem jól tudsz stresszhelyzetben teljesíteni...

Egyéves Önkéntes 2012.11.14. 10:08:12

@helianthus: rosszul reméled, de ez maradjon köztünk :)

Harlequin 2012.11.14. 11:17:06

Azért Laci is ritka nagy köcsög. Igazi elrettentő példa.

helianthus 2012.11.14. 11:45:51

@Egyéves Önkéntes: juuujjjj!!!! De édestündér! Kitettem háttérnek, köszi, puszi!

helianthus 2012.11.14. 12:40:41

@vénszivar: nem, még csak a Hanukánál járunk, tedd el a tojásaidat!

vénszivar 2012.11.14. 12:50:45

@helianthus: Hová ? A speijzba ? A fotón lévők időt állóak ?!:) ELÉGGÉ GICCCESSS öszkép! :P

Alpannonia.at 2012.11.16. 14:58:00

Telenor előfizetés megszüntetése , egyszerű modon történik, saját készülékéről , vagy másik telenor készülékről (számról is kezdeményezhető), pl , szerződés lemondása , szám kikapcsoltatása : Telenor ügyfélszolgálat : 1220 majd 9 és utána mégegyszer 9 -es gomb.Várnyi a kezelőre , addig szinfónikusok dallamaira még egy jót dúdónyi . (kezelőt nehezen kapnyi mert sokan akarnak telenortú megszabadúnyi )Ügyfélkódot bemondanyi majd előadnyi miért lemondanyi :) elbeszélgetés közben többször önnek feltennyi kérdést miért nem maradnyi ?.... Tunnyi NEMET mondanyi ozt végeznyi telefonszámlátú megmenekűnyi , ozt nyugodtan tunnyi alunnyi , nem ámodnyi telenor szellemkkel hadakoznyi :D

www.A1.net hő átmennyi ozt sok ingyen SMS-t kűdenyi ,életed végéik nyugodtnak maradnyi :)

Alpannonia.at 2012.11.16. 18:19:41

@Xezs: codálkozol ? Ezt a telenor lemondást én is így xoptam be csak sok km-ert utaztam egy madjar telenor ügyfélirodában felkapcsolták az elmémet madjar eljárásról :D :D Aztán nyomtak a kezembe egy papírt amire felvetették nekem mint szefós-nak hogyan kell lelépni angolosan (magyarbalfék NMHH-tal előírásai alapján) a Telenortól :D szóval 1220 majd 9 és még egy 9-s :D ha meg nem változott de kitudja azóta ... OrbánSzélesKayaDugisztánban minden lehetséges :D Kiváncsiak voltak a hangomra :) Ehhez hasonló dolgokat olyan országokban tesznek ahol nagy a félelem :D

Xezs 2012.11.17. 00:37:10

@Alpannonia.at: Nem érted, elmagyarázom: kurvára nem értem miről zagyválsz, az írásod kb. olyan mint egy szellemi fogyatékosé. Egyszerűen nem lehet kihámozni hogy mit akarsz, a helyesírásod meg pocsék.

Hagyjuk, nem akarom tudni az okát, felejtsd el hogy válaszoltam.

Xezs 2012.11.17. 00:38:54

De Orbánt szidni bezzeg tudod. Nem komám nekem, félre ne érts, de mi lenne, ha az Orbán szidására fordított időt inkább nyelvtankönyv forgatásával töltenéd? Ja, hogy azzal már munka van, mi?

Alpannonia.at 2012.11.17. 12:55:22

Ha nekem szolt semmi bajom az Orbannal,(-tokkal) valamelyik keleteuropai orszag miniszterelnöke ? :D

vénszivar 2012.11.17. 13:26:18

@Alpannonia.at: Ez gyanús, nagyon gyanús ! S véleményem szerint ez nem normális !!! Te lengyel lehetsz......:)

Alpannonia.at 2012.11.17. 13:33:54

@vénszivar: Meg pär nap es leszek en mongol meg cigäny meg zsido is :D eppen mire keresztelnek majd :D Elsö körben szellemi fogyatekos , de aki megis a telenortol le akar lepni mondom 1220 . 9 menü. majd megont a 9 menüpont. Porult jart telenorosoknak egy szellemi fogyatekostol :D

vénszivar 2012.11.17. 13:38:49

@Alpannonia.at: Miért, mi lesz pár nap múlva ? Szerintem jobb az ilyenen minél előbb túl jutni. Mi a bajod a cigókkal ? A többit még úgy ahogy értem.

Alpannonia.at 2012.11.17. 14:07:44

@vénszivar: Az ilyen beszelgetesekben elöbb utobb elöjön hogy te cigany vagy meg zsido , nekem semmi bajom sem a cigokkal sem a törökkel sem az albannal , sem a horvattal sem a szlovennel , sem az osztrakkal es igy tovabb ..mar a telenorral sem :D

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2012.11.20. 02:00:51

Én csak azt nem értem, hogy miért problémázott azon a posztoló, hogy nem biztonságos a kód, ha utána úgyis megszüntette volna a hozzá tartozó előfizetést?

Leskin 2012.11.20. 10:29:31

@Peti817172M: Mivel a teljes flottra vonatkozó a jelszó, én pedig a flottából csak két számot akartam megszüntetni.

Viszont körbekérdeztem, ismerőseim körében a "titkos" jelszót ott és akkor az ügyintéző állítja be, és vagy 1111 vagy 1234 ...Sokan nem változtatják meg. Lehet próbálkozni az ellenségeinknél lemondani a számukat, tesztelve, hogy ez a kettő vajon él e - jó esélyel ki lehet baszni valakivel, mert eléggé ez a két jelszó a jellemző :)

Xezs 2012.11.20. 17:28:10

@Leskin: Egy valamirevaló rendszer egy ilyen számsor bevitelekor kiröhögné az ügyintézőt, tarkónvágná, majd felszólítaná valami normális számsor bevitelére.

Ez így amit leírsz konkrétan egy információbiztonsági vicc.
süti beállítások módosítása