Tékozló Homár

CIB Bank gereblyézik

2012.11.14. 14:20 | jackyll | 379 komment

Ma is tanulunk valamit. Aki ráér, végignézheti bankja szerződési feltételeit, hogy náluk is létezik-e ilyen, mint amit Sz.T. talált a CIB-nél. Ott ugyanis a bank bármelyik számlájáról leemelheti a nemrég bevezetett számlavezetési díjat, még a lekötött összegekből is. Ami miatt bukja a kamatokat.

Két számlát nyitottam már vagy egy évtizede a CIB Banknál, egy forint számlát és egy deviza számlát. A forint számlára minden hónapban jön a családi támogatás és kapom a havi kamatokat, egyébként pedig le van kötve egy "Malacperselynek" nevezett konstrukcióban, aminek az a lényege, hogy akkor kapok rá az adott hónapban kamatot, ha nem nyúlok hozzá. A deviza számlán is szépen le volt kötve a pénzem, mintegy 800 000 Ft-nyi valuta, ami minimálisan kamatozott is és a kamatokat is leköttettem.

A CIB pár hónapja számlavezetési díjat vezetett be a devizaszámlára, nem nagy összeget, mintegy havi 300 Ft-ot. Igenám, de ezt a havi 300 forintot nem a deviza számláról vette le, hanem az elvileg ettől független forint számláról és arról is igen érdekes módon. A forint számlára rátette a bevételeket, a havi több tízezer forintot, ezt lekötötte, majd a 300 forint miatt mindent, így a tőkét és a havi lekötött pénzeket is feltörte, így a havi 300 forintos díjból havi 14 000 forintos kamatveszteségem lett.

Bementem a CIB Bankhoz, ahol az ügyintéző elmagyarázta, hogy a bank "gereblyézett", bankon belül ezt használják erre a műveletre. A CIB Bank Lakossági üzletág Szerződési feltételeinek 2.7. pontja kimondja, hogy a Bank az ügyfél BÁRMELY számlájáról leemelheti az adott számla terheléseit, "A" számla terhelését így ha akarja, akár "A" számláról, akár "B", akár "C" stb. számláról elégítheti ki, függetlenül attól, hogy "A" számlán van a terhelésre fedezet! Ahogy neki tetszik!

Ügyes, nem?

Én nem gereblyézésnek, hanem lopásnak nevezném!

Sz.T.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2012.11.14. 14:26:26

Ez elég komoly tetűség.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 14:32:01

ez nemcsak lopás, hanem szopás is! részvétem a posztolónak, tessék külföldre menekíteni a tőkét, mert egyépként soha a büdös életbe nem akar bennünket senki leigázni és nem lesz belőlünk rendes gyarmatállam!

Manyecska 2012.11.14. 14:33:15

Én nem érzem méltónak magam hogy ide kommenteljek.

Atörökk 2012.11.14. 14:50:12

BBC!
CNN!
CNBC!
CCTV!

Szenthomárság 2012.11.14. 14:52:13

Az ügyfelek körében is van egy érdekes, rég elfeledett szokás, mikor is egy kerti eszközzel bemennek a bankfiókba és a korábban említett eszközzel az ügyintézőt addig ütik, amíg meleg.
Ezt a népnyelv gereblyézésnek nevezi.

helianthus 2012.11.14. 14:56:26

És véletlenül pont úgy gereblyézik, hogy ne kelljen kamatot fizetnie. Ügyes, ügyes.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.14. 14:56:59

'sten bassza már meg a magyartudást. Forintszámla egybe. Esetleg. Olvashatatlan.

vape 2012.11.14. 14:58:57

Ez nem lopás (hiszen a tőke megmaradt), csak az várt nyereség (kamat) elmaradása / részleges teljesülése.
Ettől függetlenül érdekes megoldás a bank részéről a díj beszedésére...

Zsíros Bunci 2012.11.14. 15:00:06

Na jó, azért ne a szegény ügyintézőt üssétek, ő nem tehet róla :)

Atörökk 2012.11.14. 15:03:16

Más banknál boronálnak, sőt kaszálnak is. Ezér kell ott nyitni számlát.

bekbórd! 2012.11.14. 15:05:11

És szék volt a pultnál, vagy talponálló ügyintézés folyt?

Manyecska 2012.11.14. 15:09:48

@Zsíros Bunci: de, a kis ujjait, ásóval, hadd liluljon!!
Amúgy a bank mióta bonthat fel lekötéseket ukkmukkfukk?? le vagyok maradva!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.14. 15:10:46

@Szenthomárság: @Zsíros Bunci: A banki ügyintéző (a fizetése kb. annyi, mint egy nyugdíj előtt álló, több diplomás iskolaigazgatónak) olyan erős, mint a vas. A vasat pedig addig kell ütni, amíg meleg!
Pár éve valamelyik faluban az asszonyok összetörték a családjaikat nyomorító kocsmai nyerőautomatákat. Alig győzték elítélni őket. De ezzel a forradalmi tettükkel beültették a bolhát az államférfiak és a politikusok fülébe, és íme! Apám meg mindig saját magának főzte a pálinka nagyját (évente egyszer azért főzetett hivatalosan is), aminek szerinte megfelelő körökben is híre ment. Lehet, hogy elég volna néhány gereblyés parasztasszony, hogy megrendszabályozzák a bankárokat?

Zsíros Bunci 2012.11.14. 15:17:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Mondjál már kérlek egy olyan történetet, ahol az ügyintézőnek volt kurva az anyja, itt is egy belső banki szabályról és a buzi szoftverről van szó, nem a szerencsétlen ügyintéző törte fel a megtakarított lekötött pénzt, hanem a számítógép, illetve az a bizonyos ismeretlen személy, aki kitalálta, hogy így működjön a gép náluk. Azt verjétek agyon. Az ügyintéző dolga az, hogy minél több ügyfelet szerezzen, eladja a termékeket, illetve ismertesse azokat, ő egy végrehajtó és kész. Nem értem ezt a hótparaszt hozzáállást. A vezetőket basszátok seggbe.

A tanáros nyugdíjas hasonlatot nem vágom, nagyon sok banknál és biztosítónál az ügyintézők és az üzletkötők nem alkalmazotti, hanem vállalkozó státuszban van, vagy ha nem is, van egy kötelező teljesítési táblájuk, amit ha nem csinálnak meg FIZETÉST SEM KAP. Mindez természetesen törvényellenes, de leszarják, senki nem meri feljelenteni őket. Leszámítva azokat, akiknek a vérükben van a dolog, nagy részük nem él jól, mert nem tudja úgysem hozni azt a szintet, ami kell egy jó fizuhoz. Ok, ezt biztosítós történetekre tudom alapozni, de szerintem a bankoknál is kb ugyanez megy, a biztosítók is pénzintézetek részben, nem hiszem, hogy ne menne ugyanaz a szopatás itt is.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.14. 15:44:28

@Zsíros Bunci: Tudtommal a 250-300 ezres fizetésű műkörmös bankipicsák mind alkalmazottak, a legtöbb banknál (még a bankok által előidézett válság előtt) 20-80eFt ruhapénzt is adtak, havonta. Most állítólag kevesebbet. Amúgy ha (megyénként) egy-két ügyintéző belét kisimítják gereblyével, hidd el, megváltozik a banki szabály és a szoftver.
Máskülönben meg itt ne parasztozzál, mert "ha a paraszt nem szarik, az úr (stb.) nem eszik!"
A biztosítóknál is valóban két kaszt van, ott vannak jól fizetett saját alkalmazottak is, és csalásra trenírozott kényszervállalkozók. Utóbbiak közül azok, akikben maradt emberi tisztesség, talán soha nem érik el az alkalmazotti jövedelem-szintet.
" Leszámítva azokat, akiknek a vérükben van a dolog, nagy részük nem él jól, mert nem tudja úgysem hozni azt a szintet, ami kell egy jó fizuhoz." Ezt értsük burkolt tuggyukmizésnek?

βασιλιάς Λεωνίδας 2012.11.14. 15:46:11

Szomorú de el kell fogadni, hogy nem a Bankok vannak értünk, hanem fordítva. Úgy b.sznak át ahogy nem szégyellnek! Itt az árfolyam gát esete is. Aki belép az a futamidő végére egy kisebb autó árát is ráfizeti arra, hogy most némileg fixen könnyebb!
Ki van itt kérem minden számolva! Sajnos a kormány pedig partner benne. A banki szektorra kivetett terheket is majd rajtunk, ügyfeleken keresztül hajtja be a bank, közvetve finanszíroztatva a nemzeti kormány költségvetését-pazarlását.....

βασιλιάς Λεωνίδας 2012.11.14. 15:48:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ha bedől a devizahitelem, banki alkalmazott emésztőrendszer gereblyézésben besegíthetek! :-)

Zsíros Bunci 2012.11.14. 15:48:49

@atpijkamo: Hát igen, ennyire részletesen nem látok/láttam én se bele, hogy hogy is megy ez máséknál, köszi a választ, ez egy kis plusz a világnézetemben.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.14. 15:49:20

@Zsíros Bunci: Egyébként én nem vagyok biztos benne, hogy a terhelendő számlát random, vagy kibaszásilag szoftverrel választják ki. Szinte biztos vagyok benne, hogy az ügyintéző előtt megjelennek a monitoron a számlák, és azokból választja ki, hogy melyiket terheli meg a költségekkel.
Értelemszerűen a legfelsőt.
Mint a választásoknál, ahol a lista tetejére mennek a diszlexiások szavazatai.

Zsíros Bunci 2012.11.14. 15:52:33

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ne mondd már nekem, hogy a több tízezer, százezer ügyfél ilyen szintű baját/búját kézzel vezetik és módosítják :) nem így megy ez azért. Ha valami új szabály jön, akkor esetleg fognak egy adatmigrátor csapatot, akik valami logikát felállítanak és hozzáillesztik az aktuális modellhez a módosítást, hogy az új logikával összhangban menjen minden tovább. Igen, lehet ám, hogy ez itt úgy ment, hogy a legkisebb bankszámlaszámúra lett rárakva ez az újfajta terhelés, aztán volt még pár alap logika, hogy miként szedje le a pénzt és kész.

Ideje nem lenne az ügyintézőnek, max adatfelviteli bérniggereknek, de azok meg annyira robotok, hogy nem is lehet őket hibáztatni.

2012.11.14. 16:00:56

hát azért itt szerintem a poszter is sáros egy pöttyet (persze azért a bank k*vannya)
Direkt megnéztem, a CIB-es számlámon október 3-án terhelték a szlavezetési díjat. DE a kamatokat ugye a hónap utolsó banki munkanapján, szóval szept. 31-én. Tehát a poszter, hogy a leírt szituációt elő tudja idézni ebben a pár napos időablakban volt annyira rettenetesen tudatos pénzügyi szakember, hogy lekötötte 0-ra az összes egyenlegét, hogy hosszú távon nehogy veszítsen 3 Ft kamatot a devizaszámlán hagyott 500 forintnyi összeg miatt.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:03:58

Szólni kéne Hatásmehanizmus Tominak, hogy lehet jönni Gizikézni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.14. 16:05:02

A poszt tolónak a spermabankban kéne számlát nyitni!

Amúgy én jelezném a problémát az erkölcsrendészetnek is!

2012.11.14. 16:06:34

A CIB egy repülő borzacska! Télleg nem vót jobb poszt?

Atörökk 2012.11.14. 16:07:37

@dr. phil. Sün‼ ツ:
A spermabank izé.. hogyan gerebjézi le a kamaty után a számlafenntartási díjat?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.14. 16:08:37

@Zsíros Bunci: A több ezer alkalmazott miért ne tudná követni a gépen - akár havonta is, de itt egy döntésről volt szó - több tízezer/százezer ügyfél adatait? Az OTP-kben is egymásba ér a műkörmük, tízezres városkában is dolgoznak vagy tízen, pedig más bankok, más fiókok is vannak. Valamire el kell költségelni a túlméretezett díjakat, nem?

2012.11.14. 16:12:00

@dr. phil. Sün‼ ツ: A poszt tolónak a spermabankban kéne számlát nyitni!

Ott mit isznak áldomás gyanánt?
Megannyi kérdés! 567! három! /%:)

2012.11.14. 16:12:52

tegyük már tisztába, hogy a poszternek a leírása szerint ÖSSZESEN van 2 számlája. Mégis honnan kellett volna levennie a banknak a pénzt?
A devizán nem volt, maradt a másik. Azon meg nem lekötése van, hanem azt a számlát hívják malacperselynek, és látra szólóan kamatozik, ha nincs terhelés sokat ha van, semmit.

2012.11.14. 16:17:07

mielőtt valaki elfogultsággal vádolna, most hagyom ott őket a gecibe, amiért bevezették a diákszámlámon is az 50 forintos havidíjat. Még mindig van a piacon ingyenes számlavezetés... 2013-tól is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 16:17:19

Bizts ez is véletlen volt. Az ügyfél pénzét meg ingyen használjuk, mi?
Biztos kellett nekik bankadóra...

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:21:36

@Azreel: nem akarlak elkeseríteni, de ingyenebéd nincs. Ha a számla látszólag ingyen is van, akkor más költségek magasabbak - kp felvét, alacsonyabb kamat, bankkártyahasználat, meg hasonlók, nézzed csak meg. Csodák nincsenek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 16:22:05

@Azreel: Ha így lenne, akkor nem írta volna, hogy lekötés volt.

Ilyen takarékszámlám az OTP-nél van, csak nemtom minek, mert mikroszkopikus összegeket kamatozik :D

2012.11.14. 16:26:18

@Rosszindulatú Vászka: a jelenlegi, és a következő ászf szerint is, egyedül díja a bankkártyának van. Havi 2 kp felvét ingyenes a kártyával, (fizetés értelemszerűen ingyenes). Minden elektronikus forint tranzakció ingyenes. És alapkamat-2% a látra szóló kamat.
Szóval, de, van ingyenebéd. A CIB-nél kb 500 Ft káryadíjam volt tavaly, itt a dombornyomott kártya éves díját meg kihozza majd a kamat (igen kiszámoltam, tartok annyi pénzt folyamatosan a számlámon)

vénszivar 2012.11.14. 16:30:32

@ColT: De már igen nagy felbontású mikroszkópok léteznek. Pl. a pappír, papírok mélyére, szerkezetébe tudsz látni, de a hozamot, azzal sem fogsz találni. Talán a Hubble teleszkóppal, SE ! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:31:56

@Azreel: aha, értem, nem figyeltem, hogy kedvezményes diákszámla. Monnyakle?

(---Flúgos Buszos---) 2012.11.14. 16:33:07

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Havonta adnak ennyi ruhapénzt?

Nekünk egy évre adtak bruttó 40 000 Ft-ot.

2012.11.14. 16:35:08

@Rosszindulatú Vászka: ne mondj le. A CIB-nél diákszámla, az újnál mindenféle feltétel nélküli.
@ColT: mert olyan még nem fordult elő, hogy a poszter értett félre valamit/ferdített/hazudott (cinikussági szintnek megfelelő kiválasztandó)

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:38:11

@Azreel: nem tartom életszerűnek, hogy banktól bármit is ingyen kapjál, lesz ott valami apróbetűs csel sztem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 16:38:38

@vénszivar: Azt a takarékszámlát nem vizsgálhatod mikroszkóppal, me' elektronikus :D Max. elektronmikroszkóppal :D

@Azreel: De, előfordult, csak skkal gyakrabban akarja a bank megszopatni az ügyfelet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 16:38:56

szomszedom is gereblyezik
annyi level van itt fejlettebb hegyekben, hogy nem gyozzuk

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:43:42

@hagyma: sztrájkolnak a póstások? Sok a szpem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 16:44:41

@hagyma: Nem gereblyézi magát össze a kert? De szar :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 16:45:27

@Rosszindulatú Vászka: fakken magyar postasok elloptak az anyam 30 dolcsijat
na ezert tart ott az orszag

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 16:46:48

@(---Flúgos Buszos---): mink meg pucéron járunk dógozni, mer nekünk nem jár ruhapéz egyáltalán.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 16:47:00

@ColT: amugy igazsag szint ilyen fuvoval osszefujjak nagy vasznakra es megy fel a teherkocsira
itt nem igazan divat az avaregetes
de kisebb kertekben gereblyeznek
lathatoan beindultak a nagy oszi munkak mindenhol

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 16:50:46

@hagyma: rágalmazol itten rendes hun jómunkásembereket felelőtlenül, oszt csudálkozol, hogy nem szeretnek. Lehet, bele se tetted a borítékba, csak akartad, vagy a ajenkinégersárga póstásotok lopta ki. Itten biztod, hogy nem, itt nem jó a dollár semmire, van nekünk saját pénzünk, csaxólok, már évekkel ezelött bezárt az utolsó dollárbolt is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 16:53:34

hat szaradjanak le a tokeim, ha azt nem otthon loptak ki
pedig eg bele is raktam egy asheville terkepbe, mert az volt a postan
ha valakit lattok asheville terkeppel, na az lopta el anyam penzet

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 17:08:04

@hagyma: majd beperelnek téged a póstások, mint a papcsák a kommentezőket és nézhecc. Én szóltam.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 17:14:01

@Rosszindulatú Vászka: attol felek en is
nem eleg hogy lop, meg perel is

elwood 2012.11.14. 17:24:58

tegyél panaszt, esetleg megvizsgálják és jóváírják

én is cib-es vagyok, ha velem ezt csinálják akkor számlamegszüntetek ám, de hirtelen

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 17:32:01

@Rosszindulatú Vászka: ez jó, de a cikk nem írja, hogy a sört hova kell tenni neki.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 17:33:32

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: télen nem sörzik aszonta, hanem a rókánál pálinkáznak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 17:36:47

van egy térképem, asheville-t ábrázolja. Ócsón adom!

Anomalocaris (törölt) 2012.11.14. 17:53:34

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Csak szólok, hogy nálunk olyannyira nincs homározás munka közben, hogy még net sincs bekötve a gépekbe!

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.11.14. 17:59:22

Parádés! Tekintettel a remek bankok folyamatos lehúzásának és a navval, lévő szoros baráti köteléküknek én most száz év után vissza tértem a cashez! Lehet, hogy nem modern, de legalább én használom a pénzem és nem a magát Magyarnak kamuzó full német bank meg a magyarosh nemzeti NAV!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:00:32

@Rosszindulatú Vászka: aszó. akkor a deleket azér csak megtarcsa majd.

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: hol dolgozol? börtönben? gyanús vagy te nekem, szerintem téged szimplán lecsuknak hamarost, oszt itten titkolózol.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 18:19:52

@hagyma: A Magyar Posta márpedig nem lop :D Itt is megmondta valaki :D

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Jó hely lehet, hol dolgozol? :D

@batgirl: $30?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 18:23:07

@ColT: nahát, pont annyi volt belecsomagolva

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:25:47

@batgirl: na ne mondd már, hogy az van, amire gondolok, csak nem akarom ideírni???

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 18:26:12

Eh... 30 dolláros bankó nincs is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:30:30

@Rosszindulatú Vászka: egy 20-as volt meg egy 10-es
egezszegere a kocsognek
innen uzenem
lopos szar erkolcstelen orszag
ez vagytok
tetszik, nem tetszik...

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 18:32:16

@hagyma: jó meglátás, mi itt mind ijenek vagyunk, például én is elloptam volna a hasas bankóidat, ha tehetem. Meg a többiek is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:32:20

szemet sajtoval
megszamlalhatatlan kurvaval
akik raadasul cimlapokon viritanak

igen
igen
addig volt jo meg Kadar elt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:34:07

@Rosszindulatú Vászka: csaka tobbseg. a postasok jelentos hanyada
nem haragszom rajuk
vegulis haromszor kuldtem boritekban kp-t
50-es
100-as es most 30
es egyszer odaert
valaki akkor figyelmetlen lehetett

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 18:35:54

@hagyma: mármint a kétharmados többség?

Sztem ájjál le és ne tetézd.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 18:35:58

@batgirl: Tök fura. Hagyma nem volt mellé?

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Látod! @batgirl : postás :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:36:01

ez ijesztőbb a rémkoppantóknál is. na megyek inkább kakaót főzni, ma sikerült tejet lopnom hozzá a közértben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:39:05

@Rosszindulatú Vászka: ja
kb
az orszag lakosainak jelentos hanyada lop csal,hazudik
ez van
nezzel szet
a kisebbseg emiatt sziv
innen igy tunik
nem a 30dollar mondatja velem, eleve mikor feladtam,mondtam Marynek, ez valahova megy, de az esely kicsi hogy a cimzetthez er
igaz nem ertette, de nem erdekes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:40:49

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nalad nincs kozert es ott nem is mrnem lopni, mert lecsuknanak 2 evre
na ez a kulonbseg
mondjuk itt 10-re
otthon meg nephagyomany
tovabbra is lopnak, ami mozdithato

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:42:11

@Rosszindulatú Vászka: es mennyien lopjak....
ne tudd meg
kovetkezmenyek nelkuli orszag

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:44:08

@Rosszindulatú Vászka: húú, köszi. már éppen kölcson akartam venni a szomszéd gázpalackját, most úgysincsenek itthon, ganc óne rizikó, na gondolhatod.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 18:48:03

@hagyma: Hát nemtom. Nekem azért régen tűnt el bármim is postán.
Ha meg kp-t teszel sima levélbe, az nem annyira meglepő :S

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:48:22

@hagyma: szerintem csavarjál még egyet, jót tesz neked.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:52:54

@ColT: neked nem meglepo, tudod itt siman kuldhetek
senki nem foja ellopni
szoktunk
tudod, igy unokaknak stb.
meg sosem, de sosem tunt el
erdekes mi?, de Te megszoktad nem kuldhetsz mert ellopjak..
ez van
@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: csavarhatok, csak tudod ahol egy gyilkost szabadonengednek, mert ugyse akar elszokni, igaz eppen hirtelen felindulasbol sziven szurt valakit, vagy egy tv sztar 25 milliot sikkaszt es felfuggesztett bortont kap, ott mit csodalkoznek 30 dollaron?
itt legalabb udom, ha csalok 25 millio forint adot, akkor 45 ev, ha felbontom mas levelet, talan csak ketto...
ez van

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 18:53:38

@hagyma: csak lájtosan és barátilag emlékeztetlek rá, hogy te évekkel ezelött önként lemondtál arról a jogodról, hogy itten szidjad a rencert.

@ColT: ellenbe tejjesen szabájtalan is. Persze azok az idegenszívűek szarják le itt a rencert, csak olcsójánoskodnak osztán meg pampognak. Tán még bankszámlája se van, azért bohóckodik a póstával.

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: oké, megyek, útközbe gyűjtök csikket, vagy lopok cigit és bulizunk.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 18:54:04

@ColT: lehet hoyg vót, mert eléggé büdös

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:54:45

@ColT: ja hat amit te kuldozgetsz, mia faszt kezdene a postas eg mikroprocesszrlabbal
penzre mennek baratom
amerikai levelekre
csomagokra
lopnak
mint a szarka

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 18:57:49

@hagyma: beszélgessünk O.J. Simpsonról. Meg az ártatlanul kivégzett niggereitekről, továbbá akiket a rendőrök lőttek ki intézkedés közben több hejen is.

Na ennyit a jenki jogbiztonságról.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 18:58:01

@Rosszindulatú Vászka: szo sincs rola
szidhatom
amennyit amerika kap a a magyaroktol ez csak gyerekcsiny
es raadasul igaz is
de ezt Te is tudod
gyulolkodes, hazugsag, csalas, lopas
mindennapi

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 18:58:10

@Rosszindulatú Vászka: @batgirl:

:D az jó lenne! van egy ötletem: gyertek taxival és ne fizessétek ki, hanem csak elszaladtok!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:01:19

@Rosszindulatú Vászka: OJ Simpson?
kimetettek az ugyvedek, az eskudtszek nem talalta bunosnek , akar az volt akar nem
nem bizonyiottak
ettol meg a postas nem lop, vagy ha igen sittre megy
artatlanul kivegzett niggerek?
ugyanmar
rendor mar lott le par embert feleslegesen kar lenne tagadni
de
egyet tudni kell, ha arendor mond valamit akkor nem dumalsz, mert lelohet
aki ezt tudja, azt nem lovik le
mondjuk az is tanulmany lehetne kik kerulnek ilyen helyzetbe

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 19:02:32

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: na jóvanmár, asszed te loptál először panyolviaszt?

Amúgy jó rendbe!

@hagyma: csak sújtalan, innen kezdve értelmetlen. Meg hát nem szokunk jenkizni se itt, meg politizélni se, szal javaslom, hogy ne fáraszd magad ezzel, meg minket se.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 19:05:27

@batgirl: :D

@Rosszindulatú Vászka: Nem szabájtalan a, csak hüleség.

@hagyma: Miért, a hibás laptop DVD olvasóval mit kezdett, emim eltűnt? :D
Meg egy Siemens S40 kijelzővel? :D

Eladja ahogy tudja, csók.

De pénzt, az sosem tennék borítékba.
Arról volt régebben egy Index teszt, 10db ezrest adtak fel, 8 nem ért oda, vagy mi :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:06:25

@batgirl: toronyiránt, illetve tökön-paszúron át :D majd én kimentlek a mocskos taxisofőr karmai közül, tudok egy utat, csak egy kerítésen kell átugorni, a kutya se talál meg. arra szoktam menni, mikor konyakot csencselek a bótbul hazafelé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:06:26

@Rosszindulatú Vászka: ez nem politika
ez szin tiszta homar
vagy a repteren vagy a postan loptak megint
hogy nem az ashevilli postan nyulak le arra a nyakamat mernem tenni
szoba johet meg...
nem johet mas szoba
otthon nyultak le
ez nem szep
politikatol fuggetlenul
mindenki tudja hogy lopnak

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 19:06:36

@Rosszindulatú Vászka: A rendőrök itt is kilőhetnének néhány arra érdemes embert.

OJ? Itt még csak védekeznie se kell a gyilkosnak, simán elengedik...

Manyecska 2012.11.14. 19:07:05

@hagyma: most vót a tévébe, megbüntettek egy csajt mert járdán előzött egy iskolabuszt, nálatok! Egy táblával kell állni két hétig, "csak egy idióta hajt fel a járdára..." szöveggel!!:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:07:52

@Rosszindulatú Vászka: csak aggóttam, nehogy szívinfarktusot kapjál pont itten, no.

Manyecska 2012.11.14. 19:08:46

@Manyecska: izé, nem két hétig, egy órát mindennap, ..két hétig. :D:D:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:09:50

@ColT: es ez normalis?
hogy nem tehetek be 30 dollart a boritekba mert ellopjak?
elobb meg azt mondtad neked nem tunt el semmid
most meg mar igen?
olyan egyszeru lenne elkapni a selejtet, leultetni 5 evre, es rend lenne
de senki sem akarja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:11:36

@Manyecska: igy a helyes
legkozelebb nem fog kikerulni iskolabuszt
jo dontes
Claudiat is ki kellett volna kuldeni a korutra
legkozelebb nem allok meg rokkant helyen, bar idiota vagyok

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:12:14

hát szerintem kurva nagy tévedés vót ezt az obamát megválasztani (már amennyibe a rencerük választásnak nevezhető...)

HAGYMA FOR PRESIDENT! DEATH FOR ALL OTHERS!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 19:12:45

@hagyma: MOSTANÁBAN nem tűnt el semmim.

Különben nem normális. Semminek nem lenne szabad eltűnnie.

Leültetni 5 évre :D Nagyobb bűnökért se férnek be a börtönökbe :S
Illetve, a posta szarik erre. Az a kevés, aki reklamál esetleg kap kártérítést (ha kért értékbiztosítást), a posások meg dolgoznak tovább éhbérért, amit kiegészítenek. A vezetőséget ez hol érdekli :S

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 19:14:55

@hagyma: mérlegelve a tapasztalatokat, meg a kockázatot, meg a pénzküldés árfekvését csak azt tudom mondani, hogy ejnye te vadász...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:16:53

@ColT: az ehbert leszarom, nem jogosit fel lopasra
na ez az ezert lopnak, ugyis tudjak nincs kovetkezmenye
ezt mondtam
itt is lopnak
itt is letamadnak benzinkutat
olnek
nem szent orszag ez
de itt van kovetlezmenye
mondok egy peldat
pl lopsz egy aruhazbol4 dollra erteku akarmit
5 evig nem kapsz munkat kereskedelmi, vagy vendeglato egysegben, ahol van eselyed lopni
meg ugy altalabn sehol, maximum mosgathatsz
szoval 5 evig szopsz 4 dollar miatt
igy is van aki megteszi, nem kerdes, de meg is erdemli

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 19:17:17

"a Bank az ügyfél BÁRMELY számlájáról leemelheti az adott számla terheléseit"

igen, így van máshol is, de csak sorrendben.
engem amúgy érdekelne egy olyan konstrukció, ami 800ezerre havi 14ezer kamatot fizet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:22:19

@Rosszindulatú Vászka: szo nincs rola
mint mondtam, hirtelen olet volt
szinte sosincs nalam cesh, de kaptam 20 dollar jattot es a postan voltunk, mert fel kellett adnom valamit, mondtam rynek,ah itt a 20-as, aggyuk fel anyunak meglepi lesz /havi WU-os apanazson kivul, mivel a nyugdijabol nem tud kijonni/ aszonta nalam is van egy tizes
mondtam tegyuk bele valamibe mert a magyarok lopnak
ott volt egy eppen boritek meretu kis terkep /1 do;;ar/ beleteve/, boritekba beleteve
elkuldve
persze tudtam, hogy a magyarok lopnak de remenykedtem
jol jott volna anyamnak
igy lett a meglepetes meglepetes, de nem anyamnak hanem egy postasnak
6000 Ft-bol mar be lehet rugni
egeszsegere
hidd el leszarom az osszegszeruseget
nem csinal 30 dollar
csak geciseg lopni
de ti hozza vagytok szokva
szerintem fel sem mernel adni sopronba egy 20000-est
en meg fel merek Louisvillebe es mindig odaer
ennyi...

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 19:22:35

@hagyma: szerintem beosztották, és akkor az ügyeletes épp szabadságon volt.
lehet, még a falra is kitették, hogy figyelni kell a hagyma leveleit, abban van a havi bónusz.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 19:25:52

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: attól függ, ha jókiállású legény aza taxisofőr és nem csak félévente fürdik, akkor lehet hogy nem kéne kimentened

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:28:13

@Babette_: oh nem vagyok egyedi eset
foleg regen, mig sok magyar elt a kornyezetemben es igenis szamitott a WU-os dij
rengeteg level eltunt penzzel egyutt
csomagokbol hianyzott ez az
latnak magyar nevet amerikabol, mar sejtenek valamit
es ellopjak:)
leszarom
30 dollar elment volna sorre, meg hamburgerre, nem hasznalok kp-t
csak ugy tunik, csak nekem termeszetellenes, hogy lop a magyar posta alkalmazottja?
jo lehet repuloter is
tokom tudja eloszto budakeszin vagy hol
hogy nem amerikaban vettek ki arra merget mernek venni
de mondtam mar
el kellene inditani valami kis nyomkovetovel csak egyszer 20 db 100 dollarost amerika kulonbozo varosaibol
es siman kiderulne hol tunt el
egyszer kene megcsinalni
de senkinek nem erdeke

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 19:29:58

@Babette_: A 800000 a devizaszámlán volt a 14 rugót meg a másikon bukta.
Kétszer kimaradsz a dobásból.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:30:03

@batgirl: van egy taxisofőr a cég előtt, az mindég kávézni akar velem, legalábbis aszongya minden nap. haja nem sok van, asszem lengyel lehet. majd tartom vele a kötelező diplomácijai kapcsolatokat az érdekedben :D

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 19:32:20

@hagyma: javaslom a "magyarok lopnak" féle általános alanyú szentenciákat tartogassad Iginek.

Köszönöm az együttműködést.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 19:34:33

@hagyma: Nem mondtam, hogy feljogosít.
Csak hogy az az oka főleg.
Meg hogy nincs érdemi ellenőrzés a logisztikai központban.
De különben ez a sima levelekre vonatkozik.
Könyvelt küldeményt (ajánlott&csomag) nem szoktak dézsmálni, mert annak nyoma van, mikor, ki nyúlt hozzá.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 19:36:05

@batgirl: Úgy látszik, több magyar is lakik ott.;-)

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 19:37:19

alig használt 30 dolláros bankjegy eladó.

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 19:38:45

@hagyma: mindenkinek természetellenes, de csak te csodálkozol rajta.

mondjuk nekem még eddig mindenemet kézbesített a posta.

majd most postázok valakinek kecskekolbászt és beszámolok róla, hogy odaért-e.

CID 2012.11.14. 19:39:29

@hagyma:
Nehogy agyvaérzést kapjál már, homárunk nagyjai megmondták, ha a nagyok lophatnak, a kicsiknél nem bűn, hanem dicsőség. Ha meg felbaszák őket, mert nem tudnak eleget csalni, bemennek az ügyfélszolgálatra, oszt gereblyét az ügyfélszolgálatos hátába !
Ezt te nem értheted Hajnalka, ott a rothadó nyugaton ;-)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:40:17

@batgirl: hát, eddig kettőt láttam közelről, azok kopaszok voltak. a többit nemtom :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:41:42

@Rosszindulatú Vászka: nagyobb ra a hajlam mint pl itt
sajnos ez van
foleg a buntetesi tetel miatt
de aki itt is akar itt is lop
mindenhol lopnak ez nem kerdes
itt azert a postas nemigazan
meg az irodista sem viszi haza klotyopapirt, ezek a kis lopasok sumakok jellemzobbek mint itt
ez van
amugy nem csak a amagyarok kozep-kelet europai jelenseg, genekben van
itt is ellop 10 dollar erteku szart, pedig van ra penze
de mennyit lattam....
azutan csodalkozik, hogy szarra bunteti
amerikaiak is lopnak, voltam arufeltolto pl Home depoban, igen jelentos merteku ures csomagolast talaltunk minden ejjel a klotyon, meg a polcok alatt
de a postas pl. nem lop, mert az megiscsak postas...
annak jo allasa van
@ColT: igen de akkor mar adhatom fel WU-n mert ugyanannyiba van
ez egy hirtelen gondolat volt meglepetes gyanant, es abszolute tudtam, hogy vagy odaer vagy nem
benne volt a pakliban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:44:02

@Babette_: tegyel mar bele egy 20 ezrest
fogadjunk nem er oda:)

@CID: dehiogy kapok agyverzest benne vlt a pakliban, hulye voltam, hogy megirtam anyamnak, hogy feladtam egy kis extrat, mert igy szamitott ra
hat valakinek extra volt
jovo heten megy a tenyleges
most szolok a postasoknak
WU-n kuldom
ne keressetek

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:44:39

lassan télleg rendelhetnénk egy sötétségmérőt ide.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 19:49:01

@Rosszindulatú Vászka: nem, jobb a lámpafogó táboron résztvenni. hacsak el nem lopják azt es.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 19:50:13

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Kiakadna

@hagyma: Sajnos ez az ára :S

@Babette_: Nekem is csak 2db cuccom tűnt el eddig, de ettől nem hiszem azt, hogy a Pofta 100%-os.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.14. 19:51:23

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nem tudtad? Hát azért van az kis fülecske a jobb zseblámpákom, hogy az övedre tuggyad kötni, akkor nem lopják el ojan könnyen.

CID 2012.11.14. 19:54:35

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Mit akarsz bizonyítani magadnak ? Bekapsz egy negrót, oszt világít a szád ;-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 19:55:04

@ColT: ez
mondom benne volt...
anyamnak jol jott volna
de egy kocsog ellpota
ami a mase...
en nem lopom el a maset
ezek ilyen erkolcsi normak, fekek
van akiben megvan van akiben nincs
nem nemzetfuggo az teny / bar a postan csodalkoom, mert itt pl. nagyon megbecsult allas/
pisiltem en atlantaban egy benzinkuton es mire kiertem mar lenyultak a colamat...
de az tuti egy szerencsetlen munkanelkuli afroamerikai volt:)
nem postas

Manyecska 2012.11.14. 19:55:11

@hagyma: ::D:D:D:D:D BINGÓÓÓ:)

CID 2012.11.14. 19:57:16

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Legközelebb gondold át, kivel állsz össze! Bár, ha jól rémlik, erre már rájöttél :-o

Manyecska 2012.11.14. 19:58:58

Milyen szar fejenállva, jóga közben írni..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 20:03:36

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Ide most nagyon jót tudnÁk írni a sötétség mértékegységéről, de nem teszem, mert a békesség híve vagyok.

Mylady 2012.11.14. 20:05:39

Itt gereblyéznek, máshol söpörnek. És még azt mondják, hogy nincs rend a bankok portáján...
vagy ez volt már?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 20:05:41

na, számoljunk. a dollár árfolyama 2012,11,06-án 221 forint volt
ezt szorzom 30, az annyi, mint 6630 forint.
javaslom dobjuk össze

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 20:05:47

@Rosszindulatú Vászka: aszó. ravaszul a csimmaszárba szoktam gyugni, de arra meg külön tréninget köllött abszolválni. ezentől majd felkötözöm.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2012.11.14. 20:06:53

Pont ez a bizonyos South Park rész jutott eszembe a postot olvasva.

England win The Ashes! 2012.11.14. 20:08:00

@agresszív kismalac: Asszem én értem, mire (kire gondolsz). :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 20:09:23

@agresszív kismalac: alapvetően én is. de ha már ekkora a baj, akkor néha kéccségbeesek egészen :(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.14. 20:11:23

@batgirl: ki van zárva. még valamelyőnk lenyúlná az egészet, lopós banda.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 20:13:51

@hagyma: szerintem igazából nem a pénzt akarták ellopni, hanem a térképet, mert hogy nagy kivándorlásdi indult meg itthon, oszt kaptak hozzá bonust. Azon meg elmentek moziba, és megnéztek egy ámerikáról szóló filmet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 20:14:23

amugy az s meghato, ahogy a homaron az ezerszer elatkozott postaszolgalat most mekkora vedelmet kap:)
majd ha megint lopnak egy csavart valakitol, akkor viszaall a rend
hehe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 20:16:19

@batgirl: de pont a Grandfather Mountain-ba akarnak kivandorolni a postasok?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.14. 20:18:10

@hagyma: már úgy vannak vele, hogy mindegy..és már térképük is van, na meg 30 dolláruk

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 20:18:37

@Dr Jozef Vengloš: Hétköznapi szinten inkább piko-, ill nano-értékek használatosak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 20:23:04

@batgirl: mondtam, hogy berugott belole:)
amugy tenyleg na az 5-es olyan 12 eve tunt el, akkor meg a fiam otthon colt es irtam neki vagy 10 oldalas levelet
erettesegi elott allt, meg kikoltozes elott, szoval lelkiztem, meg erositettem meg minden
meg tetem bele egy 50-est
sose ert oda
komolyan sirattm a levlet, nem pnzt
jol jott volna neki amit leirtam
tuleltuk, de szar erzes volt
dogoljon meg aki ellopta, de legalabb zara volna issza es a levelet tovabbits
de az se
most ezt a terkepnel nem varom el
mindegy
ugysem ertik a postasok se
karacsonyra megy csomag
ahhoz talan nem nyulnak

Manyecska 2012.11.14. 20:26:31

@hagyma: én már egy számlát se mertem ma simán feladni, hátha megkívánja valaki: MÁV..nak ment,..mit lehet tudni, azt hiszi favonat van benne?:D :(

CID 2012.11.14. 20:37:17

@agresszív kismalac: Hát, a sertésekre sötét napok jönnek, az már biztos :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 20:37:20

@hagyma: A munkanélküliség és a niggerség se jogosíccsa fel, jóó? :D

@Manyecska: Számlát? Ennyire talán még a postások se hülyék :D
Főleg, ha még nincs fizetve! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 20:39:42

@ColT: hta nem de haegy csoro ellopja az 1 dollaros colamat....
de itten kuldemenyekrol van szo kerem szepn
es a hivatasuk, hogy pontosan kezbesitsek
tetszik latni a kulonbseget?

Manyecska 2012.11.14. 20:41:30

@ColT: :)) jó, de vastag volt. /Ami azért nem hátrány bizonyos téren:D:D/

Manyecska 2012.11.14. 20:46:34

@ColT: de vastag volt a boríték!:)

Mylady 2012.11.14. 20:46:59

@Zsíros Bunci: A bankoknál az összes ügyintéző és üzletkötő alkalmazotti viszonyban van. Esetleg kölcsönzött munkaerő. De azok is mind hivatalosan, fullra bejelentve. Vannak persze olyanok, akik jutalékos rendszerben dolgoznak, de ez nem azt jelenti, hogy nincs fix bérük. Van. És arra kapnak még jutalékot az értékesítés után.

Persze mindig van egy halom ember, aki külsős, mert egyes szolgáltatók bankhoz állandóra kihelyezett emberekkel dolgoznak (tipikusan ilyenek az it szolgáltatók, különböző tanácsadók, vagy pl a projektvezetők). Ez azt jelenti, hogy projektekhez vannak rendelve, az adott szolgáltató cégnél vannak bejelentve, ott kapják a bért, onnan mennek szabadságra. És időről-időre cserélik őket.
Egy bank nem teheti meg, hogy feketén/kényszervállalkozóként dolgozó embereket alkalmaz sem közvetlenül, sem közvetve.
Nem feltétlenül azért, mert annyira tisztességesek, hanem mert folyamatos ellenőrzés alatt állnak.

Manyecska 2012.11.14. 20:48:19

Hülye barom blogizé, mire 2x leírom, végre megjelenik az első komment. Nohát.

Jokkura 2012.11.14. 20:50:07

@hagyma: No, azért vannak kivételek is.
Nekem küldött valaki az USA-ból (WI) egy vastag,bubis borítékot; ( CD volt benne, nem pénz, de ,ha a CD tokba tett volna bankót is, szerintem az is megjött volna) és épségben megkaptam! Sőt jött 3 nappal később egy furi üzi a Postától ,hogy küldeményem érkezik az USA-ból. (jó ,hogy előtte az már megjött, hehe, Magyarországról később kapom meg postaszolgálati értesítést,mint magát az USA levelet)

Mylady 2012.11.14. 20:51:48

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ne viccelj már! Kiszámoltad már, hogy mit jelentene egyetlen nap alatt az összes számlát átbogarászni, kitalálni, hogy melyiket kelljen terhelni? Tudod, hány ezer ember kellene ehhez egyetlen bankban? Mármint hányezer olyan, aki csak ezzel foglalkozik? És mit csinál a hónap másik húsz munkanapján ez a sokezer ember?
Miközben egy egyszer, nem is túl bonyolult fejlesztéssel automatizmusban, emberi beavatkozás nélkül megoldható egy ilyen akció akár milliós nagyságrendű számláknál is.
Komolyan ennyire hülyének nézed a bankokat?

Mylady 2012.11.14. 20:53:10

Na, mára befejeztem, mert látom, nagyon szétoffolom az offolást.

Mylady 2012.11.14. 20:54:14

Egyébként megtaláltam a Princet a youtube-on (az egész sorozatot). Nem is ismerem igazán.

CID 2012.11.14. 20:55:45

@Mylady:
Hát te nagyon okos vagy. És ezen, mit változtat az az apróság, hogy teljesíteniük kell, az okosok álltal elvárt számokat ? Szinte biztos vagyok benne, hogy a postáskisasszony sem örül a havi, sorsjegy, biztosítás kvótájának. De mindegy is, ragadjatok gereblyét, úgyis régem volt már paraszt lázadás.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 20:55:53

Ezt a Vincent blogajánló dobozában olvastam:
"Blogajánló
Mehr Licht!
A 4K! a dilettantizmus
magasiskolájának
bemutatásával indította
kampányát.
kismalac.blog.hu"
...hiába, no.:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.14. 21:00:16

@hagyma: Nemjogosíccsafel!
A csóróságse!
Ha a magyar postást nem, akkor a niggát se :P :)
És ott is sok a csóró, itt is. Más kérdés, ha valaki csak azért lop, hogy még több legyen. Elítélendő mind a kettő, de az utóbbi még inkább.
Ha a magyar postásokat rendesen megfizetnék, akkor lenne alapja a vasszigorral ellenőrzésnek, mert akkor egy szavuk nem lehetne, hogy keveset kapnak.
Lopni addig is elítélendő, de valahol lehet tudni, miért teszik.

@Manyecska: :D

@agresszív kismalac: Álcázás? :D

Mylady 2012.11.14. 21:09:32

@CID: Nem értelek. Az állt a kommentben, hogy a banki ügyintézők alapfizetése 0 és csak jutalékot kapnak. Erre mondtam azt, hogy nem. Mindenkinek van egy tisztességes alapbére, a jutalék afölött van. Nekem konkrétan van több olyan ismerősöm, aki az imádott tanári pályát hagyta ott, mert alapbérben simán kap másfélszer annyit, ha jól értéksít, akkor 2-2,5x annyit, mint egy tanár.
De azért csak kössél belém nyugodtan.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.14. 22:20:29

@agresszív kismalac: Olvasgatom a blogodat, érdekes. De az a rubintrékás kép, az mindent visz. Köszi! Hosszú másodpercekig csak elkerekedett szemekkel, megbabonázva néztem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 22:21:50

@ColT: ah
tolvaj, lopos , sumak nep vagytok
ahol mar a postas is lop...

HiRoKin 2012.11.14. 22:34:03

@hagyma: Ha az USÁból küldesz levelet, azt átvilágítják a vámnál. Simán látszik, ha pénz van benne elrejtve. Valószínűbb, hogy az a levél el sem ért a postáig.

HiRoKin 2012.11.14. 22:35:57

Mellesleg ki az a hülye, aki postán, levélben küld pénzt, amikor már feltalálták a bankszámlát...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.14. 22:44:32

@atpijkamo: Ugye nem azt akarod mondani, hogy eddig nem olvastad a blogomat???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.14. 22:58:07

Hülye amerikaiak.

egy vérbeli demokrata most a világért sem enne a Papa John's-féle négysajtosból, egy republikánus számára viszont elvi kérdés

index.hu/tech/mem/2012/11/14/pizzahaboru_tort_ki_a_memvilagban/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 23:35:19

@atpijkamo: csak is pap John's es csakis spenotos

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.14. 23:37:13

@HiRoKin: persze egycsilliard levelet atvilagitanak kifele
hahaha
raadasul nem tilos penzt kuldeni boritekban
teket izi magyar lopta el

vénszivar 2012.11.14. 23:45:39

@HiRoKin: Látod, hogy ki az a degenerált barom ! Az itteni ""nagymenő ámerikai"". 6600 Ft- ot küld az anyjának.:DDD Aztán meg hetek óta azon sír, hogy ellopták....:D:) 15 éve kint nyomorog, de itt ugat, hogy milyen menő odakint ! :DDD 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 6600 Forintot küldött ááámerikából :DDDDDDDD
BEJÖTT NEKI AZ ÉLET !!! :):D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.15. 00:06:57

@vénszivar: anyadnak kuldtem, hogy legyen nei kevertre reggel a kocsmaba, de a postasok lenyultak

vénszivar 2012.11.15. 00:21:05

te csak foglalkozz a saját anyáddal !ki a világra tolta a szarkupacot, kiből fos lett :)))
Ki szólt hozzád te barom állat, nyomoronc.
6600Ft:D, 6600Ft:D, 6600Ft:D, 6600Ft:D
tetves, rühes nyomoronc ááámerikából, 6600 Ft segíly anyucinak, te aztán nagy menő vagy !!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Beaver100 2012.11.15. 03:38:55

Erdekes es "tartalmas " hozzaszolasokat lehet itt olvasgatni , kulonosen a ket utobbi a "venszivar"-tol
Kitartas Hagyma !!!!!!Leszel te meg mas is.

Anomalocaris (törölt) 2012.11.15. 05:45:35

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Tán aktiválta valaki Végh Józsefet? Ne reménykedjetek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 06:45:27

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Azmegmi :D

@hagyma: Érdekes beszólás abból az országból, ahonnan romba döntötték a fél világ gazdaságát pár éve :D

vénszivar 2012.11.15. 07:51:18

@Beaver100: "Leszel te meg mas is". Odakint átalakult ? Nem hiszem, szerintem ő már lúzernak született ! Meg benne van egy jó nagy Háry tivadar defektus !:DDD
Lesz ő még más, persze döglött állat, csak idő kérdése......:))):DDD

vénszivar 2012.11.15. 07:57:39

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Úgy 20on éve dolgoztam , pár hónapot a mellette lévő VM-ben egy külsős cégtől. Jó párszor át kellett menni az ATEVbe. No akkor szörnyű egy hely volt, akár csak a VM ! Reméltem, hogy lebontották már.......Ha nem akkor NEM VÁLTOZIK ITT SEMMI !?!

na igen 2012.11.15. 08:03:10

@ColT: Egyrészt, másrészt ha fogy az olaj, akkor elfoglalnak egy országot, akik az olajért cserébe demokráciát kapnak.
Még akkor is, ha nekik nem kell. :)

Manyecska 2012.11.15. 08:07:14

Most, amikor az uniós kohéziós forrásokat csökkenteni akarják!!, kár ezen vitázni! /meg nem erősített diplomáciai források szerint/ 2014-2020-as költségvetés. :((

Manyecska 2012.11.15. 08:13:59

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: tényleg a táphoz is hozzákeverik?? csirke..stb. esetleg macskakaja,..? szintén meg nem erősített forrásból hallottam!:) :D:D ???
Egyetek inkább sünt. Vagy galambot!
:)

HiRoKin 2012.11.15. 08:45:59

@hagyma: Nem kifelé világítják át, hanem befelé, a Magyar határon.

helianthus 2012.11.15. 09:03:39

@hagyma: tényleg nem szeretném megcáfolni, amit rólunk írtál, egy kicsi kérdésem van. Miért borítékban küldöd a pénzt? Átutalás fejlettebb országban nem játszik? Vagy annyi a díja, hogy nem éri meg? Mert így megéri?

vénszivar 2012.11.15. 09:10:15

@helianthus: Western Unionra már nincs pénze ! :):DDD a Háry tivadarnak. Hiszen még két egyforma tányérra sem tellett. :DDDDD

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 09:11:51

@helianthus: még az lehet, hogy megér neki ennyit, hogy itt amerikázhasson meg agyarozhasson, végülis nem túl drága hobbi.

@HiRoKin: még az is lehet, hogy a fémszél beriaszt a szorter gépen és azért szedik ki.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 09:16:13

hideg van kinn
fánkot vettem, de szar volt
ellopták a postások az ízét
vagy a bankosok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 09:20:23

@Spontán szimmetriasertés: :D
Azért nem annyira egyértelmű, hogy olyan rossz nekik a demokrácia, csak az arabokat amúgy sem egyszerű összetaretani, még diktatúrával sem -> borítékolható a káosz.

@Manyecska: Ennyit az EU "nagyságáról". A pénzről szól az egész, főleg a németek, és franciák pénzéről.

helianthus 2012.11.15. 09:21:28

@Rosszindulatú Vászka:aha, értem. Azt már meg sem merem mondani, hogy tegnap utaltak nekem 6227,- ft-ot valakik, tiszta bűntudatom van, lehet ez Hagyma ellopott pénze?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.15. 09:23:22

@hagyma: Lehet, hogy vámosok voltak. Vagy reptéri szarkák. De a postásoktól (rendőröktől, vasutasoktól) is kitelik.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 09:23:44

@helianthus: vagy még az is lehet, hogy Hagymaanyu vagy valamejik rokon sumákol, végülis magyarok...

vénszivar 2012.11.15. 09:25:24

@batgirl:
itt is hűvös van
bundás kenyeret ettem, jó volt
Én áldozok rá, hogy odaérjen
a küldött pénz, 100 000 Ft küldéséért 27 000 kellett áldozni,
s még sír a pénzpiac !!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.15. 09:26:15

@szájhúzó kutya: Légy erős: a papírpénz is virtuális pénz - bár mint már említettem, a "hasitasi nem kér kódot"...

helianthus 2012.11.15. 09:28:23

@vénszivar: a két egyforma tányérhoz szeretnék régóta szólni, most jött el a pillanat. Nekem sincs két egyforma tányér, bögre, vagy max két egyforma van. Voltak készletek, eltörtek, egy egy maradt belőlük. Sőt egysével szoktam venni bögrét, színes tányért, ha megtetszik. Nincs szép kristálykészlet, amit ünnepekkor használok stb. Ez mind tökre külsőség és tökre nem számít. Nekem az ünnep attól ünnep, hogy együtt vagyok a szeretteimmel, pihenek, lazítok és egyáltalán nem befolyásolja a hangulatomat az, hogy milyen pohárból iszok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.15. 09:28:44

@hagyma: A világválságot előidéző amerikai tuggyukmi bankárok mennyit is loptak? Hány embertől? Hiába, valóban van hova fejlődnünk...

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 09:33:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: továbbá a nyugdíjak elsikkasztása is jenki találmány ugye, hogy ugye.

Xezs 2012.11.15. 09:33:46

Csak én nem értem, hogy hogy jönne össze a poszternek havi 14 ezer Ft kamat a családi támogatásból? Havi 14 ezres kamathoz elég szép summának kell lennie a számlán.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 09:39:40

@Xezs: Évi 7% kamathoz két és fél millió.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 09:43:12

@Xezs: szerintem a gazdag amerikai nagybácsi támogattya a családot havi egymillával, de neki van annyi gógyija, hogy nem borítékba küldi a pénzt.

vénszivar 2012.11.15. 09:45:16

@batgirl: Rájöttem, hogy elszámoltam s egy hete rossz számok kóvályogtak a fejembe ! Kicsit idegesített is. De akkor átléptem a dolgon, de most, hogy a számlát meg is néztem, rájöttem, hogy jól van, jóval kevesebbe fájt. Helyesbítve, "csak" 13 500 Ft-ba került 100 000Ft (nyi Font átküldése). Azért így se kevés, hiszen, így is 12-13 %.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 09:48:32

@helianthus: nahát:) Nálam pont ugyan ez van:) Persze van egy teljes fehér tányér kollekció, de imádom a szép darabokat. Ezért odáig vetemedek, hogyha meglátok egy nagyon szépet, képes vagyok 1 darabot venni belőle. Bögréknék ugyan ez a helyzet

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 09:49:09

@helianthus: És tárolrekeszből eszel, vagy van azért néhány konyhaedényed? Nem arról van szó, hogy szalvétagyűrű, meg gyertyatartó. Lakókocsiban vagy tábortűz mellett eszem akár zsírpapírból is a sonkát és műanyag dobozból a keménytojást, de ha tehetem, inkább kultúrált módon étkezem. Aj, mit kapnék a csajoktól, ha asztalnál a papírjából venném a vajat, és nem a vajtartóból.

vénszivar 2012.11.15. 09:49:40

@helianthus:Akkor most nagy pillanat lehetett.:)
Te egyedül álló s fiatal, kissé bohém (stb.).....
Anyádéknak is így ill. úgy néz ki az étkészlete ? Vagy a családos rokonságodékban ?!

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 09:52:07

@atpijkamo: csúsztacc. Vagy nem figyelsz. Vagy rosszalkocc. Már megint. Figyellek...

@batgirl: ne csalj, bögre nem ér!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 09:54:34

@Rosszindulatú Vászka: mért nem ér a bögre??

És a tányéroknál mi a helyzet más háztartásokban? ha eltörik belőle, mondjuk a fele, akkor mindenki kidobja?

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 09:56:19

@batgirl: mer bögre egyéni felhasználású eszköz, társas étkezések alkalmával nem nagyon szokik az asztalon lenni. Azért. Hacsak nem kakaóparti.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 09:57:05

@batgirl: ámerikába papírtányérbul esznek, mert azt nem köll mosogatni.

vénszivar 2012.11.15. 09:58:37

@batgirl:Mikor, két napja jöttem haza Londonból s "tartoztam" (ez így NEM igaz) az vendéglátóimnak, küldtem. Már az Olimpia három hete alatt annyit segítettek s áldoztak ránk, hogy most hazaérve ajándékként + "áldoztam" én is.
Majd karácsonyra, új évre hozzánk jönnek. Egy ideig oda nem szándékozom menni. Küld máshová :):D Biztos van ötleted :):DDD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 09:59:06

@Rosszindulatú Vászka: mondjuk ez igaz.

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: az is van, még a nyári grillpartyra vettem, de az elmaradt. (érdeklődés és időjárás hiánya miatt)
ja, és az ikejában vettem, mert szép virágos volt.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 09:59:21

@helianthus: nahát én ezt nem tudnám megtenni, pedig egyfele jár az agyunk. Divat extrémnagy patáliákat csapni, ha csorbult a rendszer (étkészlet 1 darabjából letört egy mikron, s még csak nemis Herendiről beszélünk). De leszámoltál ezzel, szembementél neki, teljességgel kiszálttál a játékból a "tárgyakon veszekszünk, épp annak/azoknak a kárára akikért összejöttünk (egymásért)". Úgyhogy én csak gratulálni tudok. Többi pupák is gondolkodjék el ezen.. sokan ösztönszerűen művelik ugyanis. Más: gondolkodtál-e a tegnapin (eleget)?

Manyecska 2012.11.15. 09:59:34

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: az fasza lenne, utoljára én egy 22-es cipőt kaptam ámerikából, meg egy pici fülbevalót, amikor mexülettem! Azóta slussz. Sajnos:)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 10:00:17

eldobható tányérok, eldobható emberek és eldobható kultúra, ha summázni szeretném az ott látottakat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:00:43

@batgirl: Nem tudom. Engem nagyon zavart, hogy többféle kiskanalunk van, és vettem egy tucatot, ami illeszkedik az étkészlethez. A kiskanál fogyócikk. Asszem teljes étkészletet nem vettem volna, a mostanit megszerettük. A régi kiskanalak meg jók lesznek táborozáshoz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 10:02:49

@batgirl: mijazhogy érdeklődés hiánya miatt? énigenis érdeklődöm.

@Manyecska: akkor nincs mese, meg kell születni megint!

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 10:03:32

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: pedig a mosogatásnak úgy amúgy sokat köszönhet a művelt világ. Például a Poirot és Miss Marple sztorikat. Csaxólok.

@Manyecska: azér - de ez titok, különösen Hagyma előtt - a rákkendrollt köszöntük szépen, aszt szeressük. Nem kicsit. Meg a bluest.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:05:01

@Manyecska: Aj, az amerikai rokonok nagyon sóher társaság. Nem az, hogy nem lenne pénzük. Foggal-körömmel harcoltak a nagypapa hagyatékáért. Megmentettem pár számomra fontos emléket, a nagy dolgokat hagytam, vigyék, nem volt hozzá gyomrom.

Manyecska 2012.11.15. 10:05:10

@Rosszindulatú Vászka: a jazzt nem?:O apósom szaxofonozott régen..:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 10:05:19

@Rosszindulatú Vászka: ez igaz. kár, hogy kapálniuk nem kellett, akkor még nagyobbat ütöttek volna a sztorik.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 10:05:24

@batgirl: neheem, dehogy dobja. Még évekig megmarad mementónak a többi, amire lehet savanyú képpel nézni, s fel lehet hánytorgatni a mindennapokban is(!) - merthogy oda hivatott degradálódni az addig ünnepinek kikiáltott eszköz -, hogy nah, ezt te csináltad! Miattad van ez itt. Az emberek csodálatosak. Ja meg van mégegy opció: fentiekből eleged lesz, összefogsz a frissen mosogatott tényérokból úgy min. 15-öt aztán földhöz baszod. Ez egy jótékony gyorsítása a rekrációs folyamatoknak (előmozdícsa az újak vételét, hogy aztán kezdődhessen előrrő minden). Ilyenek vannak. De szerintem sok úidongságot nem közöltem.
Újposzt? Újvilág? Valami?

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 10:07:25

@atpijkamo: erre valók a boltos pontgyűjtüs vircsaftok. Például a nemrégibe az a CBA-s eszcájg egész formás, meg előtte volt már nemtom mejiknél WMF dizájner cucc is villa meg kanál meg minden. Meg monnyuk - tudom, hogy ciki - az Ikeás Dragon eszcájg, de leginkább a desszertvillák- és kanálok kifejezetten decensek és használhatók aránylag jóárasan. No persze, csak ha nem vagy trendin igényes.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 10:07:59

@atpijkamo: a kiskanalakat azok a manók viszik el, akik a félpárzoknikat. Nálunk is fogyóeszköz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:09:39

@Kellemes Zérókomponista: "15-öt aztán földhöz baszod"

Aj, mörfit ismered?

Van ugye egy 12-es készlet tányér. Persze előbb-utóbb egy eltörik. Rakosgatod, rakosgatod, de aztán veszel egy mély nagy lélegzetet, és tényleg kidobod. Veszel egy új 12-es készletet. Na, tudom, kitaláltad már, igen, a következő nap elejted az egyiket.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 10:09:40

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: jó, akkor visszatérünk rá nyáron:) A tányérok meglesznek akkor is, sőt! Ugyan olyan virágos papírpoharak is vannak hozzá. Tiszta ámerika lesz:))

2012.11.15. 10:09:56

@Manyecska: apósom szaxofonozott régen.

Bill Clinton és Monica Lewinsky is!

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 10:11:17

@Manyecska: monnyuk az nem egyértelműen jenki lelemény, az annyira kevert cucc, hogy sztem leginkább világörökség.

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: ez monnyuk fals, mer konkrétan a brit úrihölhgyek jártak kapálni a háborús évekbe, nomeg a virágbuzerancia ottan hasít. Persze nyilván lájtos hirig az egy rendes zölcségfarmhoz képest.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:11:45

@batgirl: Meg a pincekulcsot, meg a tartalék szemüveget, meg a 8 IKEA csavart a kiságyhoz, meg a húsdaráló kését...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 10:13:29

@atpijkamo: ne dobd ki. szépen össze kell törni őket, csodás mozaikokat lehet belőlük készíteni.

@batgirl: szalonnát is süthetünk nyárson?? paradiccsal és paprikával, rendes házikenyérre csöpögtetve???

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 10:13:37

@Kellemes Zérókomponista: nem túlságosan életképes amit írtál. Olyan világban élünk, hogy mindent ami elromlik azt kidobjuk, és újat veszünk. Akkor nem tartom valószínűnek hoyg valaki ilyen dolgokon rágódjon évekig. Az a bajom veled, hoyg mindent olyan kockaszerűnek írsz le.

Manyecska 2012.11.15. 10:13:47

@cirróka: nahát, tényleg??@atpijkamo: nekem 62 óta élnek odaát, de már felhígult ámerikaiakkal a család. meglepő módon. Obama talán még nem rokonom azért..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.15. 10:15:44

@hagyma: Neked is csak addig állt fel? @Mylady: Azt hittem, hogfy valami tevékenységet csak végeznek azért a sok pénzért. (Egy ügyintézőnek nincs is olyan sok ügyfele, szerintem.)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 10:17:01

@Rosszindulatú Vászka: no igen, a három tő begónia a kert sarkában meg monnyuk a három hold fűszerpaprika végigkapálása között van egy kis különbség a kalóriafelhasználás tekintetében es.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:18:10

@batgirl: Na, az odabasz! Megyek, és leláncolom a garázst...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.15. 10:19:43

@Manyecska: legalább tudod mire fogni, ha néger gyereket szülsz...

2012.11.15. 10:20:21

@atpijkamo: Aj, mörfit ismered?

Van ugye egy 12-es készlet tányér.

Egyszer télen kerestem a kesztyűmet a kabátzsebben, mert fázott a kezem. Az egyiket nem találtam.Fasza, mondom, elvesztettem. Mivel egy kesztyű nem kesztyű, szépen bedobtam a kukába. Néhány nap múlva nyúlok a zsebembe és a kezembe akadt valami. Nézem mi az, hát a kesztyűm párja. Vad káromkodások közepette az utcán bebasztam a bokrok közé. Az asszony persze lesett, mint hal a szatyorban, mert ugyan hozzá volt szokva hogy "érdekes" ember vagyok, de ilyet még nem látott. Amikor elmagyaráztam neki hogy mi történ, tömören közölte, hogy te hülye vagy! :(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:20:24

@Manyecska: "felhígult ámerikaiakkal a család"

Aj, ne is mondd! Még jóképű magyarok települtek át, de mikor elkezdtek házasodni... Na nem mind kretén, de van néhány olyan beházasodott amerikai arc... A gének meg öröklődnek...

helianthus 2012.11.15. 10:22:51

@atpijkamo: edény? Az minek? Leterítek a kutyatál mellé, jó az úgy. :D De félreértettél. Van mindenem, de nem edénykészleteim vannak, összeillő darabokkal*, hanem különböző színű és mintájú tányérjaim és poharaim bögréim**. Sőt minél színesebb annál jobb. Mert nekem így tetszik.

*images01.olx.hu/ui/2/35/71/19353471_1.jpg

**www.pink.hu/data/cikk/2/16/55/28/cikk_2165528/490x370_2.jpg

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:23:41

@cirróka: :)) Baszki, magamra ismernék, csak én nem vagyok ennyie hisztis. És a gyerekeim ugyanezt szokták közölni.

helianthus 2012.11.15. 10:24:34

@vénszivar: igen. Most nagyon mélyre kerültem nálad?

Rosszindulatú Vászka 2012.11.15. 10:26:30

@cirróka: a Nejednek igaza van.

@helianthus: csaxólok, hogy az nem hejes és állatkínozás.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 10:27:45

@cirróka: félpár kesztyűt és félpár zoknit soha nem dobunk ki pár hétig. Elképzelhető, hogy a manók megunják, és visszaadják.

Manyecska 2012.11.15. 10:28:06

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hát mondjuk ez elég érdekes lenne:))@atpijkamo: neked is vannak eszkimó rokonaid??:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 10:28:40

@atpijkamo: ja. Az a baj, tömegek nem vágják, hogy nem ez az, amin görcsölni, amibe érzelmi instabilitásukat és ügyetlenül kiélni akart szenvedélyüket fordítani kéne. Kívánok nekik igazi problémákat. (Szarkörettel.)
@batgirl: má megint hülyevagy. Nem én írom le így vagy úgy, hanem ilyen van. Én tudósítok. Ez is tipikus, hogy a közreadót ekézik, mert ugye tõle hallják/látják... S mivel kisvilágunkból kilátniugye nagyonnehéz, ezért egyértelmû; csakis a mesélõ által ferdülhet az infó, 'z õ szubjektív korlátjai adhatják csak a szûk keresztmetszetet. Magadban nehogy keresd! Tilos. Nem tehetek róla, hogy burokban élsz. Amúgy magam is a fogyasztói instant und igénytelen társadalom ellenpólusát képviselném, vagy mi, de ez azért már a ló túlontúl oldala. Másik, oldala. Amirõl írtam. Érted. Biztosan érted. Te milyen munkakörben dolgozol?

Manyecska 2012.11.15. 10:29:10

Mellesleg két évig kerestem egy zokni fél párját, most dobtam ki két hete, hát persze hogy előkerült tegnap a másik.. Szerintem megérdemelte a sorsát szóval fuck:)!

helianthus 2012.11.15. 10:30:10

@Rosszindulatú Vászka: miért? Hagyom, hogy egyen belőle!! :D

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.15. 10:30:28

milyen kár, hogy ez egész pár eltűnt cipőkre nem vonatkozik

helianthus 2012.11.15. 10:32:28

@Kellemes Zérókomponista: gondolkodtam. Döntöttem. Küldtem képet. Nem neked. :O
Még. Mert nem tudom, mit kapok cserébe. Azon kívül, hogy boldog leszel miatta minimum egy évig instant vagy konstans vagy mi.

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.15. 10:32:57

@Manyecska: mondjuk azzal elég szar lenne napokig várni, hogy előkerüljön a másik fele, mindig falnak kell támasztani.

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.15. 10:34:30

de az biztos nem tűnne el, három kutya ŐRIZNÉ.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 10:35:31

@helianthus: visszatérés ez a jóértelemben vett ösztöni léthez. Mint az embiknél a genom dolga; minél tarkább, minél sokrétûbb, annál jobb. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy világkörüli kúrótúra nem rossz dolog.
@cirróka: :D Legalább nem tetézte azzal, hogy sokat beszél!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 10:39:42

@helianthus: nincs mitõl félni. Konstans-mód nincs. Azt kapod amit kérsz (na ez se gyakori jelenség). Aztán utána örök idõkre hátra is dõlhetünk - boldogan! Ez egy csodálatos jövõkép. És ön most nincs hipnotizálva.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:53:54

@Manyecska: Echte amerikaiaknak néznek ki. Pont olyan nagyképűek.

Manyecska 2012.11.15. 10:55:51

December 1 - szombat is munkanap lesz..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 10:56:00

@batgirl: Gyenge kezdő!

Zoknit ugyanolyat 5 párt kell venni. Na, amíg abból csak egy fél pár marad...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.15. 10:57:33

@batgirl: igazán máshogy is kimutathatnád a szerelmedet. Nem szégyen. A jóféle mogyorós csokit például kedvelem. Na az nem a Piros Mogyorós. Az a lista alján van.

Manyecska 2012.11.15. 10:58:49

@atpijkamo: há nézzétek már meg egyszer a paplanhuzatokba -márha együtt mossátok- ott szoktak lenni!:D Vagy a fiókok mögött. Mi a héten egy egész teli ruhásszekrényt toltunk ki mer úgy tűnt beesett a cucc a szekrénysor mögé, már nem zokni..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 10:59:12

Fú de elszaladtatok :D

Különben nekem is van egy szép étkészletem, dbozban.
Anyám adta, mer' az érték.
Volt, valamikor.
Ma már bármikor veszel a teszkóban.
elvan a dobozában, én meg használom a szedett-vedett tányérjaimat és poharaimat, és a betinek adk igazat :)

Manyecska 2012.11.15. 11:02:33

@ColT: mi a családi ezüstöt használjuk, sajnos...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 11:03:49

@atpijkamo: a zoknikkal ugyan úgy vagyok, mint a bögrékkel. Minden szépből 1 pár:)) Majd egyszer eljön az a divatkor is, amikor az ember nem egyforma zoknit és kesztyűt fog hordani, mert az maradi. Na ez lesz az én időm.

Kicsit jobban átgondolva, talán úgy 60-70-80 éves koromban simán felvehetek különböző zoknikat. A probléma csak az lesz, hoyg valószínűleg ezt nem direkt fogom csinálni.

Manyecska 2012.11.15. 11:12:25

@Kellemes Zérókomponista: nálunk speciel az alumínium tűnik el, nemtom:))), a kiskanalak, a kések, villák..a zoknikat szín szerint csoportosítva a fiókban /nem én/ ott fegyelem van..

Xezs 2012.11.15. 11:12:37

@atpijkamo: Az addig rendben van, na de ilyen jól jövedelmez a családi támogatás? Én is igénylek akkor, hol kell?

Manyecska 2012.11.15. 11:13:32

@batgirl: én szoktam, ha épp kézre esik és senki nem látja majd:!:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 11:18:10

@Manyecska: Akkor mosogatni csak óvatosan :D

@batgirl: :D
Én már mst is felveszek 2 különbözőt :D
Mondjuk sötétkék-fekete, és csak melóhelyen tűnik fel :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 11:28:27

@batgirl: a picifijam most is úgy csinálja. megkérem, hogy legyenszíves összepároztatni a zoknijait és elpakolni a fiókjába. ezt ő úgy csinálja, hogy fog kettő (néha három) tetszőleges zoknit és összegombócolja, majd elsüllyeszti a fiókjába. egyáltalán nem zavarja, ha felemás zokniban van :D

Atörökk 2012.11.15. 11:31:02

Lehet mán csetelni, befejezte a Cibbank a mezőgazdálkodási munkákat?

Manyecska 2012.11.15. 11:31:32

@ColT: nem veszem elő mert fogyóeszköz, lassan már pálcikával eszünk:))! nekem volt már fekete-szürke kesztyűpárosításom, de én nem zavartattam magam. Ki nézi azt hajnalban nem?:) Múltkor egy csaj bennehagyta a hajcsavaróját a frufrujában, láttam a buszon, a röhögéstől nem tudtam szólni..

Manyecska 2012.11.15. 11:32:36

@atörökk: nem, még szántunk-vetünk-aratunk, én meg megyek a boltba a többi paraszt közé:D

Atörökk 2012.11.15. 11:38:41

@Manyecska:
Engemet az érdekel, hogy a Cibbank széfjibe lehet-e szalonnát elhelyezni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 11:47:33

@Manyecska: Meg örülsz, ha nem fagy le a kezed!!! :D

helianthus 2012.11.15. 11:53:33

@Kellemes Zérókomponista: világkörüli kúrótúra, mint csodálatos jövőkép? Hát ezzel nem vitatkozom, kívánom, hogy legyen benne részed. Az ajánlatot fontolgatom, miszerint azt kapom, amit kérek. Kicsit sivár jelenleg az agyműködésem, nem tudom mit kérek. Megpróbálom kitalálni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 11:55:17

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: az én egyik fijjam, úgy rakta el a tiszta ruháit, hogy bedobta az ágy alá.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 12:00:43

@batgirl: jaja. szobában rendrakást két lépésből megoldja: 1. mindent bedobni a szekrénybe, ajtót rácsukni 2. ami maradt azt felposzívózni ( zoknik, legók, matekdogák, vattaúj filctollak és papírzsepik inkluzíve) :D

Manyecska 2012.11.15. 12:02:25

@atörökk: :)))) ki köll próbálni, csak nem időzáras széfbe kell rakni mer csak..

Manyecska 2012.11.15. 12:06:02

Én hóttrehány vagyok ha nem lát senki. ledobálom a földre magamról a cuccokat. Bár legalább a szennyesig elviszem:))!
Sajnos mindííg viselkednem kell..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.15. 12:14:55

ja igen, öregszem. mekkérdezte a büdös kölke, hogy voltak-e már autók a világon, amikor én születtem, valamint hogy a színes fotók rólam utólag lettek színezve, vagy azok még fekete-fehéren készültek.

már várom, mikor kérdi meg, hogy a kerék fel volt-e már találva akkoriban...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 12:23:14

@helianthus: De te nem küldesz róla fotót, hiszen nem fontos.

Manyecska 2012.11.15. 12:25:35

Murder kiállítás.
Fasza lehet!!:D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 12:35:54

@batgirl: "Majd egyszer eljön az a divatkor is, amikor az ember nem egyforma zoknit és kesztyűt fog hordani, mert az maradi." Itt van. Sőt a különböző színű cipőfűző / tornacsuka/bakancs is.

Manyecska 2012.11.15. 12:36:08

"@helianthus: Egyedülálló interaktív utazás a világtörténelem leghírhedtebb gyilkosainak, sorozatgyilkosainak elméjébe.
1000NM-es kiállítótéren, a világon páratlan kiállítástechnikával, minden érzéket rabul ejtő speciális effektekkel." nem mentek a Gyilkos tárlatra???... az első 100 embert tökönszúrják szerintem..
ÓÓÓÓez nagyon fasza lehet!!!:D :(((

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 12:37:04

@Manyecska: Valaki nagyon nem ért a fémekhez a családban /ismeretségi körben! :)

Manyecska 2012.11.15. 12:37:16

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: az hagyján én a gyerek gatyájába jöttem el valamelyik nap, az volt a furcsa hogy hasban szorított:)!!
Ő meg az enyémben.fekete kord..:D

Manyecska 2012.11.15. 12:38:33

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: :)))) nem, csak a kolbászok vándorolnak késestül /zacskóban/ mega kiskanalak kelnek vándorútra!! oszt vagy elhagyja vagy igen.. :))

helianthus 2012.11.15. 12:42:53

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: miről? Az edényeimről? Nem küldök. :) Nem fontos. :) Értem én ezt az egészet egyébként, ami zajlik. De már nem bírtam megállni szó nélkül ezt a nincs két egyforma tányérod izét, mert nekem sincs és nem gondolom, hogy Hagymában ez lenne a kivetnivaló, mármint a tányérjai. :D

Manyecska 2012.11.15. 12:42:55

@Kellemes Zérókomponista: ez olyan mint a vécédeszkát ki hajtja le?:D dedós..

helianthus 2012.11.15. 12:44:38

@Manyecska: kivel nem megyek? ja nem is, az érdekel, kivel menjek? ;)

@ColT: túrókúra, brrr! Szerintem nem erre gondolt!

Manyecska 2012.11.15. 12:45:52

@helianthus: kérdés az, vajon visszajöttök-e????? :)) /hozzatok egyforma tányért ha láttok!!/

helianthus 2012.11.15. 12:48:04

@Manyecska: hüle! Egyforma tányért nem hozok, mostmár azért se! punktum!

Manyecska 2012.11.15. 12:48:46

@helianthus: a kúrótúrának tényleg több értelme van.

2012.11.15. 12:49:16

@batgirl: az én egyik fijjam, úgy rakta el a tiszta ruháit, hogy bedobta az ágy alá.

Derék legény!

2012.11.15. 12:52:30

@Manyecska: a kúrótúrának tényleg több értelme van.

Az dugórandi Te!!!
Bemutatkozó látogatás virággal és díszdobozos Postinorral!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 12:53:21

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: tudtam, hogy nem figyelem eléggé a divatot!! Basszus, ma is egyforma zokni van rajtam! Na de majd holnap!

Manyecska 2012.11.15. 12:54:11

@cirróka: hát az fasza lehet!
na én jobbra el, dolgozni, nem röhögni.

2012.11.15. 12:56:14

@batgirl: Elképzelhető, hogy a manók megunják, és visszaadják.

Most mesélhetnék egy szerelés közben elrepült rugóról, amit láttam berepülni a szőlőlugasba és egy hét múlva a nadrágom zsebében találtam meg!
Akkor egy kicsit megrendült a materialista világnézetem!
Nem részletezem, hogy mibe való volt, egy biztos, nem volt otthon tartalék!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:00:05

@cirróka: Nálam is előfordult, hogy nagyon kerestem valamit és nem találtam. Dühöngtem egy kicsit, és képzeld ott találtam meg a dolgot, ahol tuti hoyg megnéztem, és nem volt ott. Szóval a dimenziók nyílnak-csukódnak:)) Elképzelem, hoyg minden tárgyunkat lopkodják odaátról:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 13:01:16

@batgirl: Szkott ilyen lenni.
Külcsönveszik, visszaadják.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:01:18

@Manyecska: Ásás közben talált anyucim cca. régi kiskanalakat. 5 év alatt olyan 4-5 db-ot a kertben. Kérdésemre vélaszolva kifejtette: a mosogatóvízzel onthette ki az előző tulaj.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:02:54

@cirróka: @Manyecska:
Igaz. Minek bemutatkozni? Az Ájemszori egyébként is kiejthetetlenül hülye név.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:05:10

@atpijkamo: Vigyázz! Apám náci gombokat is talált (ugyanabban a kertben), így kuva gyorsan odébbhlyezte a derítőt. ;)

@batgirl: Lehet, hogy azok a tárgyak is ufóbébit hordtak ki, nem? ;)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:05:15

@batgirl: "ott találtam meg a dolgot, ahol tuti hoyg megnéztem, és nem volt ott."

Igen, igen! Nekem is volt ilyen párszor.

Azt nem állítom, hogy egy dimenzióban evezünk, de az biztos, hogy hasonló működésűben.

2012.11.15. 13:05:29

@batgirl: Különben ez az a szintű linkség, aminél az ember már nem tudja hogy agyonüsse a csemetéjét, vagy röhögjön egyet!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:06:27

@atpijkamo: nálam ez nem jöhet számításban, mármint a mosogatóvízzel való kiöntés. Viszont 60%-ban biztos vagyok, hoyg a kölykök a joghurtos pohárral együtt kidobták a szemétbe.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:06:31

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Legfeljebb megtalálom hitler koponyáját. Majd csinálok belőle emlékhelyet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:07:49

@batgirl: Aha, a joghurtos pohár az esélyes.

Mi egy gyereket keresünk azóta, hgy kiöntöttük a fürdővizet. Gondolod...?

2012.11.15. 13:08:38

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Vigyázz! Apám náci gombokat is talált (ugyanabban a kertben),

Gondolom nagyapádék partizánokat bújtattak 45-ben, akik a végén azt mondták, hogy danke schön!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:11:42

@ColT: szerintem rendesek:) meg is tarthatták volna.

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: ezt az ufósbébit nem egészen értem, csak sejtem hogy valami mesefilmről van szó. Melyikről?

@cirróka: majdnem az elsőt választottam. Egy idő után, ahogy csökkent a szekrényben lévő ruhák mennyisége, úgy nőtt az ágy alatti mennyiség. Na, most a szobájukat ők takarították, és a fiam nagyon vigyázott arra, hoyg ne bolygassa meg a bedobált ruhákat a porszívóval. Aztán egyszer jött egy olyan helyzet, kora reggel, hoyg nem volt mit felvenni, én meg rohantam a szennyestartóhoz, meg a többi srác szekrényéhez, de nem találtam az ő ruháit..aztán fényderült a sötét ágyaljára..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 13:11:46

@batgirl: Én villát dobtam ki... :D

@cirróka: A náci gomb, az irtja a fekete, és sárga gombokat?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:12:42

@atpijkamo: nem tudom. Nem láttál fura növényt a kertedbe?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:13:57

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: nagy ügy, nálam meg a kamrában bujkál egy szökött német katona..

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:14:38

@cirróka: Ehh, közös udvar, 2-3 lakásos ikerházak. Az is kiderült, hogy ki f...gott (meg Mein Gott). Beszállásolva voltak német, majd ruszki katonák is.
A másik nagyapó bújtatott is meg rejtegetett is, de volt is üzlet több telephellyel.

@atpijkamo: Hitler gyerekkori koponyáját kerítsd elő! Be lehetne cseréni Kádáréra. (Csakis a gyerekkorira)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:16:07

@batgirl: Ja, megvan a gyerek. Most hívott fel, hogy kéne neki egy kis pénz, mert már elitta a havi fizetését.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:20:25

@batgirl: Bizonyos högyeket elraboltak az UFO-k. Kísérleteket végeztekrajtuk, és megtermékenyítették őket.
Ki állítja, hogy megálltak az embereknél? Zoknik, kesztyűk, kiskanalak, tollak, radírok, gemkapcsok, távirányítók, csavarok, alátétek, csavarANYÁK is lehettek ilyen lombikkísérlet alanyai.

Aha, a szökött német katona adja az anyanyelvi szintű társalgást a környékbelieknek. Szigorúan számla nélkül. Néha háborús filmek üvölttetése a TV-n, nehogy lelépjen.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:21:55

@atpijkamo: nem kéne annyit locsolni azt a kertet!!

2012.11.15. 13:22:19

@atpijkamo: Most hívott fel, hogy kéne neki egy kis pénz, mert már elitta a havi fizetését.

Az így hónap közepén szép teljesítmény!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 13:24:12

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: teljesen igazad van. Én hiszek nekik. Ahogy kinéz egy-két ember, tuti hoyg valami beavatkozást végezek az anyán.

2012.11.15. 13:25:02

@ColT: Értjük miről van szó az a lényeg.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 13:28:35

@ColT: Fene tudja. Visszatemette a földbe. Lehet, hogy földalatti mozgalmat indítottak? A c!gánymeggyünk még megvan.

@batgirl: Precíziós műszerrel: szívlapát.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:33:07

@cirróka: Azt csak én mondom, hogy elitta. Egyik se iszik. Se nem drogozik. Szóval elköltötte, nem kérdezem. Nem illik. Csak a pénzt adjam. Jah.

helianthus 2012.11.15. 13:36:12

@cirróka: szerintem a rugót elvitték a manók, de nem volt jó a korábban elvitt anyacsavarokból és szögekből összeszerelt manómobilhoz, ezért visszavitték.

2012.11.15. 13:39:53

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ja! SS díszegyenruha eladó! Ugyanott aranyfogak kedvező áron kaphatók!

2012.11.15. 13:43:20

@helianthus: Hehe! Moha és Páfrány, ahogy szerelnek! :)))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:53:50

@Babette_: Volt idő, mikor én idomítottam a gyerekeimet. Jó pár éve ők idomítanak engem.

Na majd a nővérke az elfekvőben: - Bácsi, ne tessék már maga alá hugyozni!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 13:56:34

@cirróka: Pedig nyilvánvaló. Párod belelépett, káromkodott, nem voltál otthon, betette a zsebedbe. Bonyolult problémáknak tud eccerű megoldásuk lenni.

szekertabor · provo.blog.hu 2012.11.15. 13:57:42

@Zsíros Bunci: Na nehogy már az ügyintézőt sajnáljam, amiért olyan kupiban vállalt állást, ahol az ügyfeleket markecolják. Tessék tudomásul venni, hogy az ügyintéző azért van, hogy az ügyfélnek legyen kivel kapcsolatot tartani. Nem bújhat el olyan munkatársak háta mögé, akikkel az ügyfélnek esélye sincsen találkozni. Ha nem kompetens a probléma megoldásában, akkor hívja oda a főnökét, az meg az övét, és így tovább. Ami itt ebben az esetben történt, az valóban az ügyfél (indokolatlan) megkárosítása, amiért a banknak felelnie kell. És nem egy személytelen kommunikációs droidnak, aki semmitmondó emaileket válaszol a panaszokra, hanem az ügyintéző köteles lépéseket tenni az ügyfél jogos panaszának a kivizsgálása és orvoslása érdekében. Ha nem teszi, kezdődhet a gereblyézés.

2012.11.15. 14:12:49

@atpijkamo: Elég fontos alkatrész volt, ha megtalálják akkor odaadják. Nem tette be senki szó nélkül a zsebembe, megkérdeztem.

Ugyanúgy a kesztyű is. Többször megnéztem és utána sem került napokig a kezembe, pedig elég sűrűn nyúlkálok cigiért, ezért azért. Aztán egyszer csak ott volt!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.15. 14:20:42

@atpijkamo: @cirróka: Hagyd drága:))
apti nem érti, úgy sem tudod elhitetni vele, hogy vannak zoknimanók, és rúgomanók, és csavarmanók..és csipesz manók is vannak.
Én tudom, és te is tudod.

Manyecska 2012.11.15. 14:27:04

Ez olyan mint a népmese, egyik gereblyézik, az ügyfél oboázik, mi a gond?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.15. 17:47:27

@atpijkamo: Akkor már a gyerekeid idomítanak téged :)

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.15. 17:53:14

@atpijkamo: hálisten, ezt nekem sose fogják mondani.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 19:48:51

@ColT: xD
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Anyuci szerint egy-két megfeketedett aprópénz is volt ott. Rámtört az áshatnék. Lehet, ez volt a cél .;)
@helianthus: a Manák! Azok voltak,k amikor gépjárműre volt szükségük.
usite.hu/x/996
@cirróka: Egy ismerősöm most kapott ajándékba. Eredeti.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.15. 20:44:54

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:

"Kedves édesapám!
Én itt a börtönben már nem veszem hasznát, magáé legyen a pénz. Egy faládában ástam el a kertjében tízmillió forintot. Arra már nem emlékszem, pontosan hova."

"Édes fiam!
Itt voltak a rendőrök, felásták az egész kertet, de nem találtak semmit."

"Kedves édesapám!
Tudom, hogy fáj a dereka, ennyit tudtam innen így tavasszal segíteni a kertművelésben."

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.15. 22:10:47

@atpijkamo: Pont erre gondoltam. De m i a fenét akar a nyugállományú derítő mellett ásatni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.16. 09:03:18

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Csak óvatosan, nehogy a Piramis együttes egykori slágerét* kövesd, darabokban!

_______________________________________
*www.youtube.com/watch?v=KUj2bKv4gVg

PannonBoy 2012.11.22. 01:27:50

Sajnos, azt kell, hogy mondjam, de a posztoló elégtelen tudása okozta a problémát. Igaz, a bank sem a legkorrektebbül járt el, de hibát nem vétett.
Meg kellene tanulni, mi az a MEGTAKARÍTÁSI SZÁMLA és mi a LEKÖTÖTT BETÉT között a különbség.
A MEGTAKARÍTÁSI SZÁMLA a folyószámla és a lekötés hibridje, melynek az a lényege, hogy az átutalt pénzre magasabb kamatot fizet, ha az adott hónapban nem történik terhelés a számlán. Az előnye, hogy likvid, bármikor hozzá lehet nyúlni, csak az adott havi kamat ugrik el.
A LEKÖTÉS ezzel szemben fix időre lekötött összeg, mely meghatározott összeggel kamatozik, a kamatjóváírás a periódus végén történik. Idő előtti "feltörése" esetén az egész kamat ugrik. A kamatot lehet kérni a betéthez jóváírva, ekkor a kamatos kamatozás elve érvényesül, vagy a betét kamatának a folyószámlán történő jóváírását (ekkor az összeg nem növekszik), erről minden esetben az ügyfél dönt. Előnye a magasabb kamat, hátránya, hogy nem likvid.
Máskor a posztoló jobban gondolja át, hogy mire is van szüksége!

sunny851 2012.12.19. 23:11:07

Ha valakit érdekelne annyira a poszt, hogy picit is utánanéz, akkor tudná, hogy a devizaszámla szlavezetési díja 100 Ft körül mozog a CIB-nél.. Ha minden más ugyanígy háromszorosára van nagyítva a posztban, akkor ez mindent elmond róla. Emellett betétet nem törnek fel(tapasztalat). S nem is azonnali vezetgetnek egyik számláról a másikra. Betétet, befektetést csak inkasszó esetén törnek fel, váltanak vissza. Ez pedig teljesen jogos. Ha valaki arra nem veszi a fáradtságot, hogy tartozásait rendezze, megérdemli. S itt nem az összeget kell nézni, hanem az elvet. Ha az ügyfélnek jár a kamat, a banknak is jár a jutalék a számlavezetésért.. Szerintem..
süti beállítások módosítása