Tékozló Homár

Visszakozik a UPC?

2012.11.22. 15:00 | jackyll | 24 komment

Naiv ügyfél sikerélménynek könyvelte el, hogy a UPC visszaírt neki, hogy rögzítették, hogy nem járul hozzá a szerződése megsemmisítéséhez.

Apró előrelépés a UPC szerződés megújítása terén. Miután 19-én az online felületükön jeleztem, hogy nem fogadom el az új szerződést, három nap hallgatás után a lenti választ kaptam, amiben a lényeg ez a mondat: "Nyilvántartásunkban rögzítettük, hogy nem járul hozzá a szerződés megújításához". Persze azért kicsit odaszúrtak, hogy emiatt majd nehezebb lesz ügyeket intéznem, de ezt majd biztosan ügyesen megoldják, ha majd több pénzt akarnak tőlem.

A levél további részében valami hasonló lehetett amúgy:

"2012.11.19-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy különböző időszakokban, különböző módon kötöttünk előfizetői szerződéseket, ráadásul nagyobb akvizíciók révén is változott a szerződéses állományunk, továbbá fontosnak tartjuk, hogy tovább egyszerűsítsünk az előfizetői kapcsolattartással összefüggő procedúrákon, ezért elérkezettnek láttuk az időt az egyedi előfizetői szerződések egységesítésére. Ennek érdekében az összes előfizetőnket egy levélben tájékoztatjuk a szolgáltatásainkra vonatkozó újdonságok, érdekességek mellett arról, hogy szeretnénk formailag megújítani a szerződésüket. Gyakorlatilag egy ajánlatot teszünk a számukra arra, hogy új formában (ráutaló magatartással) kössük meg a szerződést. Fontos, hogy a szerződések tartalma, feltételei semmiben sem változnak! (Sem a szolgáltatás, sem a díj, sem a szerződéses időtartam, lojalitás, sem más egyéb feltétel nem változik!)."

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.22. 15:03:45

Aggyanak egy havi ingyenességet, majd mindenki boldogan beleegyezik. Az lesz a ráutaló magatartásuk, hogy nem fizetnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.22. 15:23:53

" "Nyilvántartásunkban rögzítettük, hogy nem járul hozzá a szerződés megújításához""
De különben leszarjuk, és majd ha oda kerül a sor, megint megpróbáljuk átrázni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.22. 15:26:32

Remélem a NHH jól megvágja őket amúgy.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.11.22. 15:54:25

Ha semmi nem változik... akkor minek?

Valami sántít.

zooDoo 2012.11.22. 15:54:44

KALAP SZAR = UPC + 1 KALAP

igi1 2012.11.22. 17:00:21

Nem rohanunk ELSŐKÉNT MINDEN CSEKET BEFIZETNI.

Megérdemlitek.

Azé sokba fog kerülni a UPC-nek az a levél. :D

@ColT: NMHH, te. Hogy még ezt se tudod. :D

UPC saját faszával szopatta meg magát.

lutria 2012.11.22. 17:26:40

Vajon milyen ügyekre gondolnak amiket így majd nehezebb lesz intézni?
Nekünk vagy 10+ évig volt upc-nk de a számla befizetésén kívül soha nem volt szükségünk egymásra.

Tron65 2012.11.22. 18:16:15

Engedtessék meg idelinkelnem egy másik cikket, ami azért jelentősen más megvilágításba helyezi a dolgokat.
(nem, nem vagyok upc-s. se ügyfél, se dolgozó)

England win The Ashes! 2012.11.22. 19:57:49

@igi1: Na helló! Hiányoltalak a "gyúrunk, vazze?" posztnál. Pedig ott megcsillogtathattad volna szaktudásodat, úgy is, mint a zumba lokális szaktekintélye.

Moan 2012.11.22. 23:02:48

@Tron65: De aztán nem linkeltél.
Vagy csak link voltál és elfelejtettél linkelni?

Mellesleg van egy cikk az indexen, de a cikk írója sem igazán érti miről van szó. :) Vagy talán csak kicsit belezavarodott ő is. :)

dr. Aullah 2012.11.23. 01:41:07

@lutria: Pl a előf. lemondására, vagy ha nincs net, akkor a karbantartásra, javításra. Nyilván.

helianthus 2012.11.23. 08:35:27

@Dr Jozef Vengloš: te kaptál-e privit tőlem a héten? Csak mert küldtem párat, de mindig a levelező démon válaszolt. JJJ

England win The Ashes! 2012.11.23. 10:50:18

@helianthus: Nem, viszont kaptam egy levelet a szolgáltatótól, hogy valami technikai gubanc bizonyos postafiókok körül, én az enyém is köztük van.

helianthus 2012.11.23. 12:51:02

@Dr Jozef Vengloš: akkor nem én voltam. J Szóval válaszoltam ám, csak nem kaptad meg. Azért kérdeztem rá, nehogy asszidd, hogy búnkó vagyok, mert nem válaszolok, pedig búnkó vagyok ámmm!!
Ha megjavulsz postafiókügyileg szóljál és elküldöm.

Megdobbent 2012.11.23. 21:04:28

De az senkit sem izgat, hogy EDE mibol el a hideg telben? Vagy futheto mar a kisfaszenessel az egesz peco?

turtundi 2012.11.25. 15:35:08

Gyerekek, gyertek át hozzánk..mármint ahhoz a szolgáltatóhoz ahol mi vagyunk. Eddig minden rendben volt velük. Ha volt valami hiba, akkor egész gyorsan orvosolták, szóval én elégedett vagyok velük. Itt vannak az új csomagjaik is: 2.ly/qF4u

Tron65 2012.11.26. 06:36:42

@turtundi: Ha most azt mondom: ha fejreállva ugrálok, akkor se tudok átmenni hozzájuk, mit szólsz? NEM a hűség köt, az nincs.

LaposElem (törölt) 2012.11.26. 10:32:06

@igi1: Sokba fog kerülni az UPC-nek? Megbüntetik, aztán azt is beszedi az előfizetőktől ;)

kasu 2012.11.26. 20:55:40

Ennek a szolgáltatónak (?) is ugyanúgy ki vagyunk SZOLGÁLTATVA, mint másoknak is l. elmű, vízdíj és társai. Pl. telefontársaságok.Egyoldalúan azt csinálnak, amit nem szégyellnek.

seo · http://wordpress-honlap.com 2012.11.26. 23:34:28

Velem még próbálkoznak...
Írtam nekik, hogy nem akarok változtatni, tartsák fenn az írásbeli szerződést változatlan formában, erre kaptam egy választ, amiben elkezdik magyarázni a levelet, nagyjából az van benne, ami a bejegyzés utolsó része.
Így kénytelen vagyok még egy kört futni velük...

Lehet, azt hiszik, hogy azért mert "né"-re végződik a nevem, már bepalizható vagyok?
süti beállítások módosítása