Vik nem gyanította, hogy 15Mb/s-es internetét nem érdemes IPTV-re cserélnie, úgyhogy 2 év hűséggel megrendelte decemberben a T-Home-től. Miután negyedszerre sem sikerült beszerelni, felmondta a szerződést azzal a kéréssel, hogy állítsák vissza eredeti előfizetését. Természetesen ez nem sikerült, az internet és a tévé is odalett.
Végső elkeseredésemben fordulok Hozzád, reménykedve a nyilvánosság erejében. Egyre mélyebre süllyedek ugyanis a T-Home-os ügyintézés mocsarában. Úgy tűnik, büntiből tévé és internet nélkül hagytak. Nem tudok velük zöld ágra vergődni, mindent elismernek, elnézést kérnek, aztán még rosszabb lesz a helyzet. Mintha süketek párbeszéde lenne az egész történet. Kérlek szépen, ha lehet, mielőbb posztoljátok ezt ki, hátha megmozdulnak már.
"Tisztelt T-Home! A következő problémával fordulok Önökhöz: A tavalyi év végéig 15 Mb/s-os kábelinternetes valamint analóg kábeltévés szolgáltatást vettem igénybe Önöknél. Novemberben elkövettem azt a hibát, hogy hagytam magam rábeszélni az IPTV-re (2 év hűségidővel), az internetet 20 Mb-re növelve. Külön rákérdeztem a munkatársuknál, hogy van-e valamilyen minimális technikai követelmény, mert a tévém nem a legújabb (de hibátlanul működik). Azt mondta, nincs. December 6-án kezdték el a beszerelést. Azért írom, hogy kezdték, mert T-Home-os rendszerhibára hivatkozva félbehagyták. Többszöri kérésre jöttek ki újra, majd újra és újra, de nem sikerült kijavítaniuk a felmerülő technikai problémák egy részét (néhány percenként leálló, majd újrainduló beltéri egység, kimerevedő, villogó kép stb). A rendszer kis ideig ment, de a szerelő távozása után maximum egy órával ismét jelentkeztek a hibák. A negyedik sikertelen próbálkozás után – élve a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a távollevők között kötött szerződésekről) adta lehetőséggel (e szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatok a szerződéstől) – dec.20-án telefonon, majd dec. 21-én írásban, e-mailben és faxon is megerősítve felmondtam az IPTV-szerződést. Kértem az eredeti állapot visszaállítását; kértem hogy tekintsenek el a kötbér felszámításától; ill. kértem, hogy a felmondás végrehajtásáról telefonon értesítsenek (erre a nyomtatványuk szerint lehetőség van). Megadtam egy napot is, amikor jöhetnek leszerelni.
Aztán vártam. Nem jelentkeztek, nem üzentek. Jan. 4-én vettem észre, hogy nem működik az internet. Mivel műszaki problémára gondoltam, vártam. 6-án reggel betelefonáltam, kiderült, hogy lekapcsolták, mivel ÉN FELMONDTAM A SZOLGÁLTATÁST! Tisztáztuk, hogy az internetet nem, csak az IPTV-t mondtam fe. Munkatársuk elismerte, hogy tévedtek, megígérte, hogy sürgősen intézkednek, legkésőbb másnapra visszakapcsolják az internetet. Másnap délutánra nemhogy internet nem volt, de már analóg tévéadás sem (ez az IPTV-vel párhuzamosan végig működött). Ismét hívtam őket, semmiről nem tudtak, azt mondták, idő kell a szolgáltatás megkezdéséhez, hiszen én MOST RENDELTEM MEG! De persze sürgős intézkedést ígértek.
Azóta eltelt újabb két nap. Most, jan. 9-én ott tartok, hogy semmilyen szolgáltatás nincs, a t-online-os postafiókomat megszüntették. Teljesen ellehetetlenítik a helyzetemet, mert nem tudok e-bankon számlákat utalni, mobiltelefont feltölteni (ami ahhoz kell, hogy Önöket hívjam – az utóbbi hetekben több ezer Ft-ot telefonáltam el az ügyfélszolgálatuk hívásával).
Mindezeken felül még kötbér felszámítását helyezik kilátásba! ISMÉTELTEN KÉREM AZ EREDETI SZOLGÁLTATÁS VISSZAÁLLÍTÁSÁT! Ezt az üzenetet egyidejűleg elküldtem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak is."
UPDATE 01/14: Hepiend!
Én küldtem be néhány nappal ezelőtt a Se IPTV, se internet a T-Home-nál címmel megjelent posztot. Nos, tegnap (szombaton!) délután soron kívül megjelent nálam a T-Home szerelője, és szinte percek alatt mindent visszakapcsolt, beregisztrált, helyreállított. Tehát újra működik a net és a tévé, és ezt főként nektek köszönhetem. Szóval ezer köszönet, hogy segítettetek hallatni a hangomat. További jó munkát és szép napot kívánok!
Vik
Az utolsó 100 komment: