Vik nem gyanította, hogy 15Mb/s-es internetét nem érdemes IPTV-re cserélnie, úgyhogy 2 év hűséggel megrendelte decemberben a T-Home-től. Miután negyedszerre sem sikerült beszerelni, felmondta a szerződést azzal a kéréssel, hogy állítsák vissza eredeti előfizetését. Természetesen ez nem sikerült, az internet és a tévé is odalett.
Végső elkeseredésemben fordulok Hozzád, reménykedve a nyilvánosság erejében. Egyre mélyebre süllyedek ugyanis a T-Home-os ügyintézés mocsarában. Úgy tűnik, büntiből tévé és internet nélkül hagytak. Nem tudok velük zöld ágra vergődni, mindent elismernek, elnézést kérnek, aztán még rosszabb lesz a helyzet. Mintha süketek párbeszéde lenne az egész történet. Kérlek szépen, ha lehet, mielőbb posztoljátok ezt ki, hátha megmozdulnak már.
"Tisztelt T-Home! A következő problémával fordulok Önökhöz: A tavalyi év végéig 15 Mb/s-os kábelinternetes valamint analóg kábeltévés szolgáltatást vettem igénybe Önöknél. Novemberben elkövettem azt a hibát, hogy hagytam magam rábeszélni az IPTV-re (2 év hűségidővel), az internetet 20 Mb-re növelve. Külön rákérdeztem a munkatársuknál, hogy van-e valamilyen minimális technikai követelmény, mert a tévém nem a legújabb (de hibátlanul működik). Azt mondta, nincs. December 6-án kezdték el a beszerelést. Azért írom, hogy kezdték, mert T-Home-os rendszerhibára hivatkozva félbehagyták. Többszöri kérésre jöttek ki újra, majd újra és újra, de nem sikerült kijavítaniuk a felmerülő technikai problémák egy részét (néhány percenként leálló, majd újrainduló beltéri egység, kimerevedő, villogó kép stb). A rendszer kis ideig ment, de a szerelő távozása után maximum egy órával ismét jelentkeztek a hibák. A negyedik sikertelen próbálkozás után – élve a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a távollevők között kötött szerződésekről) adta lehetőséggel (e szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatok a szerződéstől) – dec.20-án telefonon, majd dec. 21-én írásban, e-mailben és faxon is megerősítve felmondtam az IPTV-szerződést. Kértem az eredeti állapot visszaállítását; kértem hogy tekintsenek el a kötbér felszámításától; ill. kértem, hogy a felmondás végrehajtásáról telefonon értesítsenek (erre a nyomtatványuk szerint lehetőség van). Megadtam egy napot is, amikor jöhetnek leszerelni.
Aztán vártam. Nem jelentkeztek, nem üzentek. Jan. 4-én vettem észre, hogy nem működik az internet. Mivel műszaki problémára gondoltam, vártam. 6-án reggel betelefonáltam, kiderült, hogy lekapcsolták, mivel ÉN FELMONDTAM A SZOLGÁLTATÁST! Tisztáztuk, hogy az internetet nem, csak az IPTV-t mondtam fe. Munkatársuk elismerte, hogy tévedtek, megígérte, hogy sürgősen intézkednek, legkésőbb másnapra visszakapcsolják az internetet. Másnap délutánra nemhogy internet nem volt, de már analóg tévéadás sem (ez az IPTV-vel párhuzamosan végig működött). Ismét hívtam őket, semmiről nem tudtak, azt mondták, idő kell a szolgáltatás megkezdéséhez, hiszen én MOST RENDELTEM MEG! De persze sürgős intézkedést ígértek.
Azóta eltelt újabb két nap. Most, jan. 9-én ott tartok, hogy semmilyen szolgáltatás nincs, a t-online-os postafiókomat megszüntették. Teljesen ellehetetlenítik a helyzetemet, mert nem tudok e-bankon számlákat utalni, mobiltelefont feltölteni (ami ahhoz kell, hogy Önöket hívjam – az utóbbi hetekben több ezer Ft-ot telefonáltam el az ügyfélszolgálatuk hívásával).
Mindezeken felül még kötbér felszámítását helyezik kilátásba! ISMÉTELTEN KÉREM AZ EREDETI SZOLGÁLTATÁS VISSZAÁLLÍTÁSÁT! Ezt az üzenetet egyidejűleg elküldtem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak is."
UPDATE 01/14: Hepiend!
Én küldtem be néhány nappal ezelőtt a Se IPTV, se internet a T-Home-nál címmel megjelent posztot. Nos, tegnap (szombaton!) délután soron kívül megjelent nálam a T-Home szerelője, és szinte percek alatt mindent visszakapcsolt, beregisztrált, helyreállított. Tehát újra működik a net és a tévé, és ezt főként nektek köszönhetem. Szóval ezer köszönet, hogy segítettetek hallatni a hangomat. További jó munkát és szép napot kívánok!
Vik
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 16:58:50
Mind az öten erősen odafigyelünk.
2 év hűséget nem kötünk. Pont. Semmire.
Tévét kábelről nézünk vagy műholdról. Csavart értpárról nem. De erre a pocctoló már rájött.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.09. 17:00:13
Telefonos üfsz pont egy kalap semmit nem ér.
Aureliano Buendía 2013.01.09. 17:13:27
Aureliano Buendía 2013.01.09. 17:15:13
Rosszindulatú Vászka 2013.01.09. 17:20:31
Nyugoccság van, nagy eséjjel rendeződik a dolog.
Addig is javaslom, hogy naponta reklamálj, lehetőleg kultúráltan - bár a posztodból itélve nálad az alapállapot - ugyanis minden bejelentésedet rögzítik a munkalapodon.
Mindenképpen írj egy levelet nekik - nyugodtan mehet a T-online webes felületén keresztül - legyn benne a leveledben az elérhetőséged, MT számod, meg a teljes amceralista, lehetőleg munkalapszámokakl együtt (olyat kapnod kellett minden hibabejelntésre) és még jóváírást is kapsz nagy eséjjel.
Kitartást, szerencsét, időben vagy, a T-nél 3 munkanap a normál javítási idő.
Aureliano Buendía 2013.01.09. 17:24:10
Végülis, lehet blogolni a tréhómnál, valamire csak vezet
max megválaszolják egyszerre:)
zbzbzb 2013.01.09. 17:39:38
na mindegy, megtanultad, hogy ne higgy a rózsaszínűeknek :)
úgyse fognak semmit csinálni csak a kötbért behajtani rajtad.
mai világban aki 2 év hűségidőt vállal az vagy ül egy raklap aranyrúdon vagy bátor.
makifej (törölt) 2013.01.09. 17:47:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 17:51:12
Rosszindulatú Vászka 2013.01.09. 17:52:54
@zbzbzb: nincs összefüggés, beltérit adnak hozzá, jobb esetben médiaboxot. Mér kéne ahhoz új tévét venni?
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.01.09. 17:56:06
kiskár 2013.01.09. 18:01:06
Net lassú, de töredékét fizetem, hűség nélkül.
Amíg csak ezeken keresztül lehet vezetékes netem, addig mobillal tolom!!!
makifej (törölt) 2013.01.09. 18:04:39
@Kellemes Zérókomponista: szeretetremelto figura lehetsz ha ezt komolyan irtad...
@Rosszindulatú Vászka: dedikalt 125K-t kap savszeltol fuggetlenul.
Ha normalisan van kiepitve, az IP TV jo. Az sokkal nagyobb gond, hogy a forrasok, a csatornak, iszonyatosan szar minoseget adnak.
finefeell 2013.01.09. 18:13:08
Szal vegyél egy tmobilos telefont hogy ingyen reklamálhass a szolgáltatások miatt xDDDDD
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 18:13:11
Mindenki számára elérhető:
www.worldofstock.com/slides/PHO2776.jpg
zbzbzb 2013.01.09. 18:13:24
Rosszindulatú Vászka 2013.01.09. 18:13:28
"Ha normalisan van kiepitve, az IP TV jo"
Na ez az.
Volt egy hónapom pár éve, mikor a net naponta soxor elment percekre, jöttek szerelők, mindenféle emberek, kedvesek, bunkók, tétovák. Mértek, basztatták a villanyoszlopot, meg a kábeleimet és semmi. Osztán az ötödik szerelő kicserélte a falicsatlakozón azt a párforintos bizbaszt, ami a házba menő fémtoszra csatlakozik, és azóta hibátlan.
Én is röhögtem volna, ha nem velem esik meg.
hondamonda 2013.01.09. 18:15:21
zbzbzb 2013.01.09. 18:15:55
nem baj, ha neked nincs, nézzél ikszfaktort meraz jó, meg verjed is rá, te értelmiségi.
CsakMintTe 2013.01.09. 18:16:21
Ja, a boxért nem jöttek, nem vitték el... Amikor végül tévéstül, netestül, telefonostul kiszálltak keresztanyámék a T-útvesztőből, akkor kellett őket újra megkeresni, hogy ugyan már vigyék a fenébe, nehogy aztán meg hiányozzon...
makifej (törölt) 2013.01.09. 18:21:19
dedalon74 2013.01.09. 18:22:20
sanyix 2013.01.09. 18:23:55
Rosszindulatú Vászka 2013.01.09. 18:31:04
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 18:41:04
dedalon74 2013.01.09. 18:46:55
sanyix 2013.01.09. 18:54:52
panic_button 2013.01.09. 18:59:59
Aureliano Buendía 2013.01.09. 19:03:33
Diary of a Madman (törölt) 2013.01.09. 19:06:27
vkelly 2013.01.09. 19:07:25
Előtte UPC tányéros TV-m volt, de az meg rögtön nem találta a jelet, amint egy kicsit beborult az ég...
Diary of a Madman (törölt) 2013.01.09. 19:07:59
glc 2013.01.09. 19:16:00
..ja...a négyzeten...jóember, a T nem nagyon akar már digitktv-t adni. Gondolom, mert az IPTV eleve több szolgáltatást képes nyújtani, miközben nem foglal több sávszélt mint a digitktv.
Exxit 2013.01.09. 19:16:37
Már vagy két éve 15 megás netem volt. Ami gyakorlatban 16,5-17 megát jelentett. Májusba vettem észre, hoyg a letöltési sebességem kb 12 megára csökkent.
Szeptemberben lejárt a hűség hívtak. megegyeztünk 20 megás netben. Olcsóbb mint a 15 1000 ft-val.
Beállították, és láss csodát, letöltési sebességben visszakaptam a 15 megásat.
Gyakorlatilag 17 mega a letöltési sebességem. Ez hajnal kettőkor is ennyi, és délután csúcsidőben is ennyi!
Az ügyfélszolgálaton szinte lazán ráznak le, a garantált 10 mega meg van? Igen. Akkor ennyi!
Hiába mondom, hogy a 20 mega az én olvasatomba 20 megát jelent nem 17-et. A garantált minimum meg azt, hogy ha az ország összes felhasználója padlógázon torrentezik akkor sem csökkenhet a sebesség 10 alá, nem hatja meg őket!
Gyakorlatilag még soha sem mértem 20 megát egyetlen sebesség tesztel sem!
Gondolkodtam, hogy írni kellene a fogyasztóvédőknek, és az állásfoglalásukat kérni?!!
Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2013.01.09. 19:31:23
LOL
Tutto 2013.01.09. 19:31:49
dani27bpbp 2013.01.09. 19:39:14
d'agneau 2013.01.09. 19:45:43
Ha kevesebb a garantáltnál, na akkor lehet nekik szólni, hogy na-na. Ez minden szolgáltatónál így van, és az ÁSZF-ben is így szerepel.
Érdemes mindig azt nézni, hogy a szolgáltató milyen sebességet garantál, és az alapján dönteni.
Mert én is mondhatnám azt, hogy hát lehet jönni hozzám adok én 120 mbit/s-es netet, igaz a garantált csak 5,5... és ha ez benne van a szerződésben( meg ugye a honlapon is szerepel), ügyfél aláírta, akkor egy szava sem lehet. Evvan
Kifordított kacagány 2013.01.09. 19:46:45
@Exxit: azért szerintem ezen annyira ne erőlködj, ártani fog a szépségednek és csak feleslegesen bosszantod magad. örülj, hogy egy ezressel soványabb csekket küldenek.
@Tutto: majd behajtják, ne aggódj.
@atpijkamo: minden technológia vakvágány, csak pillanatnyilag épp az van kéznél, hát azt használják. a lényeg, hogy fizessen a paraszt. lehetőleg minél többet minél kevesebb befektetés után.
Netuddki. 2013.01.09. 19:48:00
Netuddki. 2013.01.09. 19:50:28
Tutto 2013.01.09. 19:53:10
Kifordított kacagány 2013.01.09. 19:53:34
d'agneau 2013.01.09. 19:54:07
Csak azt tudom, hogy ha a garantált sebesség megvan, akkor fölösleges háborogni, mert úgysem lesz jobb, és az ügyintéző sem tud mit tenni.
Kifordított kacagány 2013.01.09. 19:56:41
ANONYMOUS 2013.01.09. 20:01:55
Én is küzdök velük a net miatt csak én azért mert 5megásnál nagyobbat szeretnék,de azt mondják itt nem lehet,pedig nem a puszta közepén vagyunk
Lombrágó 2013.01.09. 20:14:36
Nem tisztem védeni a T-t, de én hétfőn este 9-kor megrendeltem telefonon a netet. szerdán be volt kötve és működött. Egy év múlva pokolian lelassult, háromszor egyeztettünk telefonon a lehetséges hibáról, mindig ők hívtak, nem én kajtattam őket, aztán kijött egy emberük, kicserélte a modemet és azóta is működik, a sebesség is megvan szinte mindig. Ilyen is van.
rohadjmegARCgeci 2013.01.09. 20:17:44
pástétom 2013.01.09. 20:18:58
Ez is megérne egy posztot, hogy miért??!
rohadjmegARCgeci 2013.01.09. 20:21:46
KopaszMercis 2013.01.09. 20:24:42
Kifordított kacagány 2013.01.09. 20:27:55
amúgy én a digivel is meg voltam elégedve. konstruktívan álltak hozzá a felmerülő problémkhoz(nem volt sok) és mikor lemondtam akkor sem kezdtek hisztizni. talán az egyetlen cég volt akitől nem megkönnyebbülés, hanem kellemes élmény volt búcsút venni.
Kifordított kacagány 2013.01.09. 20:30:12
ne most 2013.01.09. 20:39:39
Van náluk platina kártyás ügyfél megnevezés, ami annyit tesz, kinyalhatja.
E-mailben semmi féle problémát nem lehet intézni, elvárják, hogy telefonon intézd, vagyis 15-20 percet várjál telefonnal a kezedben és hülye kérdésekre válaszoljál. Ha eközben sem oldottad meg a saját problémádat vagy nem tetted le, akkor kiküldenek valakit.
Erről kapsz egy SMS-t a "A probléma megoldását kérésére felfüggesztettük."
Akár a napsütésért is kérhetnének pénzt. Különboző előfizetések és csomagok közül választhatnál. Aztán vagy süt a nap vagy nem, addig is legfeljebb kiküldenek valakit, hogy megoldja nálad a problémát.
Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.01.09. 20:42:19
Mercel 2013.01.09. 20:48:23
Nade.
Bárkivel bármi is történjék valamelyik óriáscég pókhálójában, állítsák be szépen a mobiljukon hívás előtt a beszélgetés felvételét. Amikor kapcsol végre a droid rendszer egy valódi ügyintézőt, akkor pedig első dolguk legyen kulturáltan de határozottan közölni velük, hogy ő mint ügyfél rögzíteni kívánja a saját részéről (is) a beszélgetést.
Maradjon végig higgadt, és tényszerű, ha pedig a probléma súlyos akkor tegyen fel minél több kérdést.
A kérdésekre egyértelmű választ kérjen, ne engedje terelni az ügyintézőt, amennyiben mégis ez történik akkor emlékeztesse bátran, hogy rögzíti a beszélgetést amit probléma esetén fel fog használni.
Semmi nem garantált, de általában ilyenkor saját és ügyfél tapasztalatok szerint hirtelen elkezdenek Ténylegesen intéződni a dolgok.
Amúgy a Té céges ügyfelekkel szemben nagyságrendekkel korrektebb ügyintézést folytat, ez kábé akkora kontraszt mint a lakossági és a céges OTP ügyintézés / kiszolgálás.
Az a nagy büdös helyzet, hogy gyönge érdekérvényesítő képességű embereket (csoportokat, népeket) az óriáscégek rongyosra szivatnak. Ez szeretett kis országunkban fokozottan igaz.
Aki viszont képes higgadtan de határozottan és kitartóan akár a nyilvánosságot is behúzva a játékba felvenni a kesztyűt az meglepődhet, hogy meg lehet szivatni még egy óriás céget is.
"Frigyes"
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.01.09. 20:50:38
A különböző belső csoportjaik ide-oda pinpongoznak azzal a feladattal, hogy vajon kinek is kéne ezt a hibát kijavítani, legalább ötször megígérték, hogy minden rendben lesz és hamarosan visszahívnak a szerelők, hogy mikor jöjjenek, de egyszer se tették.
Teljesen impotens társaság.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 20:57:17
Látom, nem próbáltál még ilyet. Azt mondják, hogy akkor aviszont látásra, menjél be személyesen valamelyik boltjukba.
Rögzítsd a beszélgetést, de ne szólj róla. Mindössze annyi a korlátozás, hogy nem szabad a beszélgetést nyilvánosságra hoznod. De ugyanúgy megfelel bizonyítéknak, mintha az engedélyével vetted volna fel.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 20:58:20
A gőzgép technológiája is kéznél van, mégse nagyon használjuk.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:00:14
Ott a Digi. digi.hu/lakossagi/tv/muholdastv
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:04:28
Mi a gond azzal, hogy az autóúton körülnézés nélkül átmegyek? Többször csináltam, és semi bajom nem lett.
Az a gond az IPTV-vel, hogy elveszi a sávszélességet, szarul működik, és horrortörténeteket hall róla az ember. Ismi szeretett volna olcsó internetet a telefonjára, de nem kaphatott, mert 999 éves IPTV szerződés volt rajta.
galicius 2013.01.09. 21:05:50
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:07:27
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.01.09. 21:09:15
Én már annak is örülök, ha a 15 megabitesként igényelt ADSL az öt megabitet képes legalább 4-5 órán át megszakítás nélkül nyújtani.
Pedig én még nem is akartam ilyen IPTV cuccokkal nagyzolni, csak net kéne, ráadásul még csak nem is tanyán élek, és még az igényeim is igazán szerények lennének, manapság 50 megabit egyáltalán nem számít soknak, ehhez képest a 15, pláne az 5 elég vékony... De a T még ennyit sem tud.
Ilyen retek cég mi a faszért létezhet?
playgorro 2013.01.09. 21:17:13
Na ez az HALL róla.:)) Semmi gond nincs vele, 8 éve vagyok T-nél, 1x volt gondom a net sávszéllel, telefon az ügyfélszolgálatnak, 1-2 óra alatt helyreállt. x éve elsők között kötötték be ezt a környéket IPTV-re. Kértem, jöttek egyből rendben beszerelték. Semmi gond vele, Tv adás is jó, bár csak 1x/hó nézem átlag, net rendben.
betyár53 2013.01.09. 21:19:08
Szolgáltatás áthelyezést kértem a T Hometól. Aug 29 én írásban ! Okt 6 ra !!!
Műszakilag nem tudta megoldani. Okt 6 án leadtam mindent... ezek után , Szerződés szegést akartak a nyakamba varrni ! Majd (feljelentést ígértem,s beküldtem mindenről a fénymásolatot )elnézést kértek , kiderült túl számláztak ! kaptam egy levelet visszajár -4688 ft !
Ennek ellenére, következő hónapra még nekem számláztak 1688 ft ot fizessem be ! Nekik jár , mert 6 után még 8 napig élt a szolgáltatás szerintük !!! Ez azért sem valós, mert leadtam a boxot ! A Lakásból elköltőztem. HANGSÚLY az aug 29 en van ! tehát volt 38 napja , hogy tudja mikor kell megszüntetnie , mert NEM tudja az új helyen a szolgáltatást biztosítani.
DE A JAVA : DEc 22 én kaptam egy számlát 45 000 ft ról tőlük.--A gyári számmal , pecsétes papírral leadott !!! Box kártérítésére ... Örültként telefonáltam---- közölték, 2 nappal később csináltak egy stornó szlát , ne izguljak majd megkapom az ünnep után !!! S minden rendben . ---- Nos LEPRA LENYÚLÓ TOLVAJ ? ALJAS banda ! A 4688 ft om mai napig nem küldte vissza !
De kívánom, a sok aljasságért költsék Gyógyszerre !!!
Mercel 2013.01.09. 21:20:29
Tévedés. Többször is megtettem már a saját és ügyfelek érdekében is, soha egyik cégnél sem örülnek neki - de így jártak. Ha nem mondod, hogy rögzíted a hajadra is kenheted a felvételt, jogilag legalábbis. Ők se véletlenül darálják le neked..
Mondjam, hogy két napos szopás után a múltkor meguntam az egyik mobilszolgáltatónál a témát, rászántam fél órát az életemből nagyjából úgy ahogy le is írtam, 2 óra múlva visszahívtak (önmagában is kuriózom telkók esetében:D), elnézést kértek és összesen három lépcsőben másfél nap alatt megoldották a problémám további baszakodás nélkül.
Amit egyébként az elcseszett netes rendszerük okozott, de ez már mindegy.
A cégek esetében kimondatlanul az a szisztéma, hogy fizess kussolj tűrj és alkalmazkodj. Mármint Te az Ügyfél. Akiből mellesleg élnek.
Amikor bizonyítod, hogy te nem bégetsz azokban az esetekben érdekes módon hirtelen ügyfélbarát(abb) lesz a rendszer.
A nagy cégek két dolgot kerülnek mint a tüzet. Az egyiket hagyjuk:) A másik a negatív nyilvánosság.
(Lásd pl. UPC egyoldalú és elsunnyogós szerződésmódosítás - páran kicsit felhergelték magukat, kikerült a médiába - most ott tartunk, hogy (részben) visszatáncoltak külön ügyfélvonalat hoztak létre a dolog rendezésére - ami persze nem azt jelenti, hogy most mindenkinek hudejó lett, csupán annyit, hogy ha észnél vagy nem szivatnak meg.
Ennyit erről, leírtam a véleményem és meglátásom, nincs szándékomban ezen sokat rugózni a továbbiakban.
"Frigyes"
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:24:49
Ez egy elterjedt tévhit.
skizzah 2013.01.09. 21:25:52
Kifordított kacagány 2013.01.09. 21:29:58
@galicius: azért szerencsére nem csak móunikasót meg barátokköztet lehet nézni.
ne most 2013.01.09. 21:34:53
Az ügyfélszolgálatot sem hatja meg, mert neki egyébként is minden beszélgetését rögzítik és minőségbiztosítási okokból elég gyakran meg is hallgatják.
Az ügyfélszolgálat egyébként hatalmasat fejlődött, de nyilván nem az ő feladatuk a technikai problémák megoldása. Ahhoz esetleg mérnök vag technika kellene, amire nem futja a nevetséges havi 15000Ft-os előfizetésedből.
Kifordított kacagány 2013.01.09. 21:38:00
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:38:13
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:39:40
A bíró szuverén döntése, elfogadja-e. Nyugodtan elfogadhatja.
Kifordított kacagány 2013.01.09. 21:40:06
Kifordított kacagány 2013.01.09. 21:41:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 21:51:29
Megdobbent 2013.01.09. 21:53:12
Mai vilagban T-zni komoly kaland, de total ertheto a kuzdes, ha egyeduralkodo egy korzetben. Sux.
De mekkora jofejseg mar, hogy ha rosszat szolsz, akkor lezuznak minden szolgaltatast, aztan ha vinnyogsz, akkor kegyeskednek visszakotni. Pfej.
glc 2013.01.09. 21:55:42
Nálam vagy 3 éve iptv IS ;) van, ezalatt 2x volt probléma, egyszer megdöglött az stb...az a régi ezüst színű... másnap cserélték, illetve egyszer volt szakadozás, ami még aznap megoldódott. És ez ráadásul vdsl-en megy. (csavartérpár :) )
De nehogy azt hidd, a T-t védem, merthogy inkább (koax)kábelen szeretném ám én a netet meg az iptv-t, merthogy itt a kábel vége, még T-s digitktv-s stb is van rajta, de netet azt nem kapok kábelen, mert az utolsó 100m-t egy lokális szolgáltató építette ki, akivel a T így szerződött.
Szerintem öntökönszúrás volt a részükről.
ne most 2013.01.09. 22:12:31
kacagány: Az ügyfélszolgálat csak azt mondja, amit a képernyőn lát és 10 000-szer nagyobb tapasztalata van a fontoskodók kezelésében, mint neked bármikor lesz. Nem jön rájuk a szívdobogás, nem lesz nedves a bugyijuk ha rögzíteni akarják a beszélgetést.
ne most 2013.01.09. 22:14:49
T2006 2013.01.09. 22:16:59
glc 2013.01.09. 22:23:29
De sajnos a 23M az iptv-hez elég ugyan, de HD-t már nem tudnak (pontosabban nem MERNEK) adni :(
Na nekem ez a bajom a T-vel, vdsl-en nem tudnak/akarnak HD-t adni, kábelen meg ugyan tudnának, de nem adhatnak, mert gondolom így szerződtek a helyiekkel :(
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 22:36:00
Oké, nekik megvan. És neked hogyan lesz meg?
ne most 2013.01.09. 22:53:06
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 23:01:53
közödeszed 2013.01.09. 23:19:52
breezer 2013.01.09. 23:20:50
breezer 2013.01.09. 23:22:39
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.09. 23:22:46
Akik kérték, nem így mesélték.
közödeszed 2013.01.09. 23:34:44
igi1 2013.01.09. 23:51:22
a többi csatorna kuka
na meg a reszkessetek betörőt nèmetül, a tèlaput
kèpzeljètek, mèg a reszkessetek betörő utàn karàcsonykor a Fogtündér is vót!
ne most 2013.01.10. 00:07:27
A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.10. 00:14:14
Aha. Szankciója?
ne most 2013.01.10. 00:22:38
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.10. 00:23:43
ne most 2013.01.10. 00:32:18
manigerzson 2013.01.10. 00:51:17
Sajtkukac 2013.01.10. 01:07:57
Lejárt a húségidő, bementem, mondtam, hogy szeretnék valami olcsóbbat és gyorsabbat (5300ft / 5mbit, no TV helyett). Azt mondták ilyen nincs. Mondom, akkor csőváz, én lelépek.
Aztán lett 3 hónapig mobilnet, havi 1000 forintért (500mb).
Utána jött a kánaán (IpPark néven) és lőn 25 mbit net 3 ezerért...
Tv-t nem nagyon nézek, internet rádio rulez:
www.rtvstat.hu
zembertelen 2013.01.10. 01:12:15
Kérdem: ez már itt nálunk van?
-Ó természetesen mondta a T Homos.
_ rendben, mondtam én.
Egy hét múlva megjelent 2 szerelő és kérdik mi a probléma? Gondolom gyöttek az optikai kábeles internetemet csinálni.
- Optikai kábeleset? Kérdik.
- Ja. Mondom.
- De, hisz az itt nincs is. Mondták és elmentek.
Másnap reggel 8-kor kapcsolom a gépet és nincs internetem.
hívom őket telefonon és mondom mi a gondom.
- Elő szokott fordulni, amikor átállnak optikai kábeles szolgáltatásra némi technikai zűr, de kapcsolja a műszaki kollégát.
- Az lehet, hogy ott ahol átállnak elő szokott fordulni - mondom - de nálunk még kábel sincs!
- Uram nem érek én rá viccelődni - mondja az ügyintéző.
HÁT EZ NEM DAJCSE TELEKOM, CSAK UNGARISE TELEKOM!
A Látó 2013.01.10. 01:29:28
Megrendelem az ügyfélszolgálaton, nagyon örülnek neki.
Jönnek a szerelők.
- De uram, ez egy mediterrán jellegű ház!
- Az - mondom - sajnálom, ha nem tetszik, de nekem megfelel.
- Nem a megfeleléssel van a baj, hanem azzal, hogy alacsony a párkány magasság! Abban az esetben tudják bekötni, ha én kiépítek egy olyan tartóoszlopot ami olyan magas, hogy az utcán elhaladó daruskocsi nem szakítja le a madzagot.
- A tetőmre szereljek egy min. 3 méterre kilógó árbócot hogy 40 méterre lévő oszloptól átfeszítsenek?
- Nem maguknak kéne egy segéd oszloppal, vagy földkábellel ezt megoldani?
- Kérem nekünk kötött összeg van a bekötés létesítésére, ez a megoldás nem fér bele. A viszont látásra!
Igazad van zembertelen ez tényleg ungarise telekom!
Meridian74 2013.01.10. 02:03:01
Meridian74 2013.01.10. 02:11:10
Meridian74 2013.01.10. 02:16:38
Meridian74 2013.01.10. 02:23:01
Egyébként a posztban leírt problémát sokkal jobban lehet meggyorsítani (mármint a megoldását), ha arra hivatkozol, hogy a T-Home-nál mindenféle ISO9000 akármi minőségbiztpsítási rendszer van alkalmazva, az ügy alapján nem úgy néz ki, hogy teljesen rendben betartanák minden elfogadott és rögzített előírását. Így lehet kezdeményezni a minőségbiztosító cégénél egy reviziót, ami nagyon-nagyon sokba szokott fájni, és óriási presztízsveszetség, ha megbuknának a soronkívüli ellenőrzésen...
Dodolinka 2013.01.10. 05:19:38
cool 2013.01.10. 06:18:21
Én az IPTV-re mindig azt hittem, majd mennyire király lesz. Hát - ahhoz képest amit vártam tőle, egy rakás gané!
Egyik ismerősömnek digitális kábele van Kiskunfélegyházán. A családi szórakozáshoz meg ugyanolyan LED-es TV-je, mint nekem. Nála érdekes módon tűéles a kép minden csatornán, nálam meg bejön - egyszer valami antennakábel, ami belemegy valami sok LED-et villogtatós fekete dobozba (állítólag az lenne a modem), onnan átmegy valami kék szinű telefonzsinóron egy másik fekete dobozba (amiról azonban sose lehet tudni azt, most akkor ki- vagy éppen be van-e kapcsolva?)(és állítólag az lenne a Set Top Box).
A TV-n meg bejön valami kép, ami a tűélestől bizony eléggé messze van, bár maga a hang még elmegy sztereóban. Én a digitálistól többet vártam volna ... És havidíjban mindez persze T-Home-éknál egy vagyonért.
Azóta egyszer megjelent valami fogaskerék és egy feltöltődő vonal a képernyőn az egyik esti bekapcsolásakor (gondolom, így frissítette magát szoftveresen a cucc), és máris nem jön be a teljes képméret a csatornák felénél.
Nemhogy HD-s felbontás, de inkább semmi! Még a hálónkban a zsebtévé is jobb képet ad ... nagyon elegem van már a drága és szar T-Home-ból.
cool 2013.01.10. 06:22:25
" Mi is sokat telefonálunk a T-Homnak és a T-Mobilnak is, de még egyetlen fillért sem fizettünk érte."
Mert sohasem nézed meg elég tüzetesen a számláidat!
Már maga a kapcsolási díjnak elnevezett rablás 8 Ft/kapcsolásba van. Az neked nem költség, Te Lottó ötös nyertes!???
vik2013 2013.01.10. 07:56:15
1. Miért váltottam a működő analóg kábeltévé helyett IPTV-re? Mert olcsóbb. Mert mifelénk fokozatosan építik, butítják le az analóg adást (pl. csatornakiosztás évek óta nem elérhető, értesítés nélkül szűnnek meg csatornák).
2. Miért mentem bele a 2 év hűségidőbe? Mert így 2 évig nem b.ogatnak az ajánlataikkal (ha nem megfelelő a szolgáltatás minősége, az 1 év is túl sok, hűségidő nélkül meg marhára drága).
3. Miért T-Home? Nálunk itt, "vidéken" nem nagyon lehet válogatni a szolgáltatók között. Szerencsés az, aki térdig jár a jobbnál jobb ajánlatokban.
4. Az ügyfélszolgálatot csak a T saját telefonjairól lehet ingyen hívni.
5. Felvilágosítottak, hogy az esetemre nem vonatkozik a 72 órán belüli javítási kötelezettség, ugyanis nálam nem meghibásodás van, hanem új bekötés. Így hibajegyet sem vettek fel. Kész lesz, amikor kész lesz. Vasárnap 1, hétfőn 2-3 napot mondtak, tegnap már azt, hogy talán a héten jelentkezik a szerelő.
És most itt tartunk.
vik2013 2013.01.10. 08:11:41
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.01.10. 08:11:44
Azt ne felejtsétek el, hogy sok-sok évvel ezelőtt, ebben a galaxisban én vetettem fel, hogy legyen testre szabható az internet. Sőt, aktív pr-munkát is kifejtetem, min. 15 éve e nemes cél érdekében.Igaz, így akartam visszaszorítani a libsi médiát, emiatt nem kapott fel a sajtó, sőt!
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.01.10. 08:14:32
A set-top-box tv-beállításainál add meg a neked jó képbeállításokat.
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.01.10. 08:17:29
Jaj, tv-t akartam írni.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.01.10. 08:26:28
glc 2013.01.10. 08:41:36
Nincs szignifikáns különbség a képminőségben ugyanazon a tv-n, ugyanazon a csatornán nézve.
Sőt a dktv a gyengébb, lévén a nemHD-s stb analógon tud csak a tv-be menni.
Ezért egy nagy szőrös bunkó a T-nek.
Te szerintem egy másik szolgáltató HD-s adását hasonlítod az iptv SD adásához. Akkor ne csodálkozz. iptv-n HD akkor lesz, ha HD csomagot kérsz.
A képméretet és egyéb dolgokat pedig állítsd be a stb-n.
Egyébként nem kell műszaki zseninek lenni, hogy mindezt tudd, elég csak a neten utánanézni pl. a T oldalán (bár nem az áttekinthetőség csúcsa.)
igi1 2013.01.10. 08:43:23
mindent azonnal lemondani, màs nevère teljesen újat kötni
szemèlyesen mèg vagy kètszer a nyakukra jàrni
a Tnèl a megrendelès, beköttetès nehëz, de utàna nincs problèma
iptv meg úgy, ahogy van, felesleges, a megàllítható adàst màr a legtöbb tv tudja is
amúgy meg a legfontosabb az internet, inkàbb onnan lehet letölteni mindent
Csu-csu · http://csu-csu.hu 2013.01.10. 08:50:48
csu-csu.hu/2013/01/02/csokolom-egy-uj-szolgaltatast-szeretnek/
Persze hozzá kell tegyem, hogy a mi történetünk se fejeződött be.
Pussy Riot (törölt) 2013.01.10. 09:06:37
Hát így.
Mad Mind 2013.01.10. 09:57:28
Az egyik szerint ha két előfizetést veszünk, akkor rá lehet kötni négy tévét. A másik szerint nem lehet semmit csinálni, csak IP-tvt lehet kapni. A harmadik szerint akármennyi az előfizetés technikailag csak 2 beltéri köthető be.
Persze nincs lehetőség váltani semmire, mert a kerületnek ezen a részén megegyezés szerint a UPC nem szolgáltat.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.10. 10:07:52
Bárki bárkit bármikor beperelhet.
"az ő személyi szabadságjogainak (vagy mifene) megsértése végett"
Arra nem tud hivatkozni, mert nem teszem közszemlére. Utoljára az indiánok tiltakoztak a fényképezés ellen, mondván, hogy ellopja a lelküket.
Meridian74 2013.01.10. 10:20:35
Ennek meg mi értelme? A sávszélt ők a nagyoktól veszik, tehát egy nagyobb méretű hiba esetén ők kompletten leállnak.
Meridian74 2013.01.10. 10:23:08
Kár kockáztatni és fáradni ezzel, mikor legálisan kérheted a hanganyagot.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.10. 10:26:08
Ha simán megkapom a hanganyagot, akkor nem fogok bohóckodni a felvételemmel, azt hittem ez evidens.
glc 2013.01.10. 10:35:02
Mert 3 féle van nekik:) a műholdas, a digitktv, meg az iptv :D
Az iptv max 3 streamet tud, tehát 4 tv-hez kell a 2 előf., de ha nincs akkora sávszélességed az adott helyre, akkor marad a 2 STB 2 tv-vel.
Ha meg pl. DKTV, akkor lehet amennyit akarsz.
Újabban viszont már nem akarnak új dktv-t kötni, vagyis a lehet hogy mindhárom igazat mondott, csak attól függ mikor kérdezted, és konkrétan MIRE kérdeztél rá.
joska61 2013.01.10. 10:40:00
AutosVilli 2013.01.10. 11:34:09
1 ügyfelet már bebukott a T
heck 2013.01.10. 11:34:17
2.1 Telefonszolgáltatás esetén
(1) Egyedi szolgáltatásminőségi mutató: Beszédminőség (%)
a.) Célérték: 80 %
Na ki a szolgáltató? Próbáld ki.
glc 2013.01.10. 11:45:20
pizzaboy 2013.01.10. 12:40:45
A szerelő elkottyintotta, hogy javított, használt modemekre próbálják először kicserélni a hibás cuccot (abba már bele sem merek gondolni, hogy új ügyfelek is használt modemet kapnak-e), aztan amikor AZ sem működött elnézést kért, leszaladt a parkolóba és a kocsiból hozott egy újat... hoppá!
Azóta minden működik.
Pussy Riot (törölt) 2013.01.10. 12:56:02
A kis cégeknél - tapasztalatom szerint - sokkal könyebb a technikai, és számlázási problémák intézése.
Hát ezért.
glc 2013.01.10. 13:38:48
Pl. használt és TESZTELT példányok.
glc 2013.01.10. 13:40:09
Dodolinka 2013.01.10. 15:35:14
Mad Mind 2013.01.10. 16:04:29
Arra kérdeztem rá, hogy mennyi a 4 tévéhez a digitális beltéri. Nem akartam bonyolultat kérdezni. :)
glc 2013.01.10. 16:12:45
Pl a beltéri szót jelemzően a sat-nál használják.
pizzaboy 2013.01.10. 17:22:03
glc 2013.01.10. 22:34:53
Mad Mind 2013.01.11. 08:39:40
Persze mivel látta a kis képernyőjén mi van nálam előfizetve(azonosítót bepötyögtem) És az analóg telefonnal, meg az internettel talán nem lehet keverni.;)
joska61 2013.01.11. 11:29:52
nostoploss 2013.01.11. 13:07:40
glc 2013.01.11. 22:45:21
Egyébként a nyilvántartás érdekes dolog :) Nekem az iptv és a net külön MT azonosítón van, ráadásul a net nevében adsl van, a kapcsolat meg vdsl. :D
Abban a két esetben, amikor az elmúlt években üfsz-t kellett hívnom, ez mindig kisebb kavarodást okozott, de pár perc alatt mindig sikerült kibogozni :)
CID 2013.01.13. 08:29:01
Külön MT-n? Oszt a dupla tripla kedvezményt megkapod é ?
glc 2013.01.13. 22:58:56