Autójával árokba csúszott naiv ügyfél ijedtében magára hívta a mentőket, aztán meglepődött, hogy a velük érkező rendőrök addig nem hagyják békén, amíg alá nem írja a jegyzőkönyvet. Erre a kórházban került végül sor, amikor a vizsgálatok közben és után a folyamatos zaklatás hatására aláírt valamit:
Január elején vidékről tartottam a főváros felé, amikor megcsúszott az autóm. Az út üres volt, egyenes, kicsit nyálkás, de nem jeges, gyorsan sem mentem. Mivel előtte voltak gondok a szívemmel, arra gondolok, lehet egy pillanatra rosszul lettem. Lényeg, hogy nem tudtam az úton tartani az autót, jobbra domb, balra mező, egy kanyar előtt voltam nem sokkal – így a mezőt választottam. Igen ám, de előtte bokrok voltak, amelyekhez ütődve kinyílt a légzsákom, és amikor megálltam azt láttam, hogy füstöl az autó. Teljesen pánikba estem, mert azt hittem kigyulladt, bár nem értettem, hiszen akkora azért nem volt az ütközés. Ráadásul a légzsákból kijövő por keserű íze miatt, azt hittem, hogy valami láthatatlan belső sérülésem lett, és ettől teljesen elveszítettem az önuralmam, és el kezdtem még jobban pánikba esni. Az úton megállt egy fiatalember, és odajött segíteni. Mondtam, hogy nem érzem, hogy megütöttem volna magam, de hányingerem van, és a számban érzek valami szörnyű ízt. Erre segítőkészen kihívta a mentőket, hogy a biztonság kedvéért nézzenek meg. Na, ezt nem lett volna szabad! Mindenki figyelmét felhívom. Ha nem haldoklik, vonszolja el magát inkább az első ügyeletre.
A mentősökkel együtt megérkeztek a rendőrök, amin teljesen meglepődtem, hiszen sem én, sem a fiatalember nem hívta őket. A két rendőr rögtön el kezdett faggatni, hogy mi történt. Addig az út mellett megálló fiatalemberen kívül senki nem kérdezte meg, hogy segítsen-e bármit is. Azt hallottam, hogy a mentős beszólt a központba, hogy könnyű sérült, de a rendőröket csak az érdekelte, hogy gyorsan mentem-e. Mondtam, hogy fogalmam sincs mi történt, de totál megijedtem, mire megszondáztattak. Az egyértelmű volt, hogy a rendőrök mindenképpen azt szerették volna ott és akkor, ha azt mondom, hogy én voltam a hibás, hogy bementem az árokba és összetörtem a saját kocsimat, nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem, gyorsan mentem stb.
Közben a még mindig ott álló fiatalembert megkértem, hogy szóljon haza a páromnak, hogy vigyék el a kocsit. Mire a rendőrök mondták, hogy az nem úgy van, nekik előbb helyszínelni kell. Mondtam, hogy én nem hívtam őket, mire azt felelték, hogy mivel személyi sérülés történt és kijött a mentő, kötelesek. Ekkorra a mentősök már végig néztek, a két térdemen volt két pici seb, amelynél az ember jóval nagyobbat kap, ha pl. megbotlik az úton és térdre esik.
Az eszméletem nem vesztettem el, nem fájt semmim. A mentősök ettől függetlenül bevittek, mondván, ha kinyílik a légzsák, mindenképp meg kell, hogy nézzen egy orvos, majd ők eldöntik, hogy mi legyen. Közben, míg a kórházba értünk még jobban rám tört a pánik roham, mert eszembe jutott, hogy nincs cascóm, és egyébként is mentőben ülök.
A kórházban egy orvos volt, aki lefektetett, megfogta a kezem, és a neurológiai vizsgálat után annyit mondott, hogy biztos nincs semmi baj és nyugodjak meg. Ott feküdtem, eltelt kb.1 óra mire megjelent ismét egy rendőr (még az is lehet, hogy ugyanaz az egyik közül) mire egy másik orvos közölte velem, hogy a rendőr azt mondta, hogy nagyon összetört az autó, biztos, hogy agyrázkódásom lett minimum. Na, erre elküldtek röntgenre, még a kezem, lábam is meg akarták röntgenezni, úgy, hogy közben már mutattam, hogy táncolni is tudnék, ha akarnék. Végül a fejemet engedtem, meg a mellkasomat, de ez utóbbit is csak azért, mert már légmellekről meg nem is tudom miről beszéltek, amitől én egyre jobban el kezdtem magam stresszelni, hogy akkor biztos valami komoly bajom lehet. Miközben vittek a röntgenre – én ekkor már totál kész voltam idegileg – folyamatosan jött mellettem a rendőr, és jegyzőkönyvet próbált felvenni (!). Még a beteghordó fiú is megkérdezte, hogy muszáj ezt most? A rendőr mindenképpen rá akart beszélni, hogy mondjam ki, hogy én vagyok mindenért a felelős. Még arra is emlékszem, hogy azt is elmondta, hogy ha ezt nem teszem meg, akkor mindenféle vizsgálatnak kell kitenni a kocsit, ami nekem nagyon sokba fog kerülni. Mondtam, hogy nem érzem jól magam, és hagyjon békét, de csak jött velem mindenhova!
Végül az egyik ügyeletes orvos úgy döntött, hogy reggelig maradjak bent megfigyelésen, ezért bevittek egy kórterembe. A rendőr ide is jött velem, valamit felolvasott, csak azt láttam, hogy kézzel írt kb. féloldalnyi szöveget, és mondta, hogy olvassam el! Ekkor már nagyon dühös lettem, hiszen totál ki voltam, ráadásul a szemüvegem ki tudja hol volt. Azt mondta, hogy akkor felolvassa. Fogalmam sincs mit olvasott fel, de mondta, hogy írjam alá, mert különben hosszú és bonyolult eljárásnak fogom magam alávetni. Már nagyon rosszul voltam, ezért aláírtam, hogy hagyjon már békén. Annyit mondott – miután aláírtam – hogy magam ellen nem vagyok köteles tanúvallomást tenni (?).
De ezzel még nincs vége a sztorinak. Kiderült, hogy egy kisebb agyrázkódáson és a pánik rohamon túl semmi bajom nincs, ezért két nap múlva hazaengedtek a kórházból. Hazatérve párom mondta, hogy amikor odaért a helyszínre még ott voltak a rendőrök, akik elvették a forgalmit, mondván, hogy majd a lakóhely szerinti önkormányzatba küldik. Vártuk, vártuk, de semmiféle értesítést nem kaptuk. 3 hét után felhívtam az Önkormányzatunkat, ahol közölték, hogy bevonták a forgalmit, mert ott este a tök sötétben, a rendőr azt állapította meg, hogy annyira megsérült a futómű, hogy veszélyes, és az autót le kell vizsgáztatni (30.000.-Ft)
Na most, a futómű egyáltalán nem sérült meg. A hűtő sérült meg az ütés miatt, és a karosszéria, de sem a motor, sem a futómű, sem a sebváltó stb. semmi. A helyszínről a saját lábán az autó azért nem tudott elmenni, mert a hűtővíz elfolyt és kitörtek a lámpák.
Viszont ez ellen a határozat ellen 5000 Ft-ért fellebbezhetek, ha nem értek egyet. Majd, és még mindig nincs vége, pár nap múlva kaptam egy értesítést a rendőrségtől, hogy szabálysértési eljárást indítottak ellenem pár hét múlva kapok egy újabb határozatot, meg valami pénzbüntetést.
Még két apró megjegyzés. A mellettem megálló fiatalember azt mondta – gondolom odavalósi volt – erre sok baleset történik, mert sokszor síkos az út. Nagyon közel van egy nagy tó, gondolom, a pára lecsapódik, hiszen esni nem esett. Semmiféle tábla nem jelzi ennek veszélyét.
Pont 1 hét múlva viszont elkaptam egy fertőzést, aminek kapcsán újra kórházba kerültem, ahol azt mondták, hogy valami tényleg nincs rendben a szívemmel.
Talán már rég el is felejtettem volna az egészet, de nap, mint nap készülök ki újra és újra, ahogy látom, hogy milyen szintű rábeszélés és pénz lehúzás megy, hogy az embereknek itt már nincsenek jogai csak kötelességei, hogy irányított barmok lettünk, mert az átlagembernek nem adnak annyi fizetést, hogy ügyvédre legyen pénze, fordulni pedig nincs kihez…
mqqq 2013.01.28. 17:05:54
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.01.28. 17:06:02
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:08:02
CID 2013.01.28. 17:09:09
vénszivar 2013.01.28. 17:12:04
vénszivar 2013.01.28. 17:13:15
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:15:18
Sajnálom a posztolót, belenyúlt a tutiba, de akkor ennyire aggodalmaskodó, annak jobb, ha inkább tömegközlekedéssel jár, és nem autóval.
Simán rányomják, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.01.28. 17:19:07
R.G.I 2013.01.28. 17:23:11
Dr Gregory House 2013.01.28. 17:23:42
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:24:28
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:25:43
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:27:20
És ebből a lehető legkönnyebb kihozni azt, hogy nem vezetett a körülményeknek megfelelően. Belefér.
Szerintem azt az aláírt szart gyorsan vissza kéne vonni.
@Dastgah of Homayoun: tudom, te gondoltai úton változtatsz helyet és síkot
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:29:08
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 17:31:19
Dr Gregory House 2013.01.28. 17:32:49
R.G.I 2013.01.28. 17:33:44
kamushamus 2013.01.28. 17:33:52
sakkosfx 2013.01.28. 17:38:41
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:38:51
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:39:40
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:40:50
Nyilván én nem vagyok elég empatikus, de mi van, ha du. kettőkor lesz rosszul a Jászkarafaszomi óvoda előtt, és belehajt az épp a játszótérre tartó kiscsopisokba?
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:42:06
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:42:46
@sakkosfx: pl. az is, hogy téged életben hagy:)
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:44:03
Nem tudom, hogy vagytok vele, de ahogy olvastam a történetét, végig Malacka jutott eszembe róla a Micimackóból.
Olyan igazi áldozattípus.
R.G.I 2013.01.28. 17:45:16
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:46:27
Mint az Ikeában! Na oda se megyek!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 17:51:34
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:52:30
Viszont az adott megyei rk. mégis kihozta, hogy a poszter a hibás. Érdekelne, hogy pontosan mire hivatkozva.
A lényeg az, hogy az útviszonyoknak megfelelően kell vezetni. Ez amolyan gumiszabály. (A driftesés nem az amúgy:))
Múltkor a totálkáron volt egy poszt a biztosításdoktorban asszem.
Kb. ugyanez mínusz mentő és rendős:
-------------------------------------------------------------------
Tisztelt Totalcar!
December 27-én M6 autópálya 21 km -nél feljáró részen 90 km/h-nál, 3 fokban autóm megcsúszott és a szalagkorlátnak csapódva ripityára tört. Személyi sérülés nem, de jelentős anyagi kár keletkezett. KGFB-om igen, CASCO-m nem volt. Ugyanott, ugyanakkor sok autó, kamion csúszkált. Kérdésem, ilyen esetben az autópálya kezelő felelősségét megvizsgáltatni lehet-e, érdemes-e? Csak miután megtörtént velem a baleset küldték ki a sószóró kocsit, nem volt megelőző intézkedésük, ami nekem majdnem az életembe került.
Köszönettel, Czumbel Tamás
Tisztelt Érdeklődő!
A levelében leírtak alapján, az úttest sikossá válása sajnos rövid idő alatt az időjárás függvényében bekövetkezhet, ezért az Ön által említett társaság a legnagyobb körültekintéssel sem tudja elkerülni, hiszen mint írta 3 fok volt a baleset időpontjában.
A KRESZ is kimondja, mindig az időjárás és útviszonyoknak megfelelő sebességet kell választani a biztonságos közlekedéshez, de ennek ellenére sajnos vannak elkerülhetetlen káresemények, amelyek anyagi vonzatának enyhítésére választhatunk a casco biztosítások széles körű palettájáról, akár interneten is.
Üdvözlettel:
Horváth László www.pba.hu
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 17:52:37
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 17:53:02
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.01.28. 17:55:56
Aureliano Buendía 2013.01.28. 17:56:43
@atpijkamo: ?:)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 17:56:55
Mivel simán magától leesett az útról, egyértelmű, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett.
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 17:57:24
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 17:58:16
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 17:59:03
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:00:09
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 18:00:19
rumkokos szív!!!!!!!!!!
Te ne csináld ezt velem, mert kezdesz kedves lenni a szívemnek!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:01:15
Isteni szerencse, hogy rendőrenk írta alá a jegyzőkönyvet, és nem a lakásmaffiának a lakása eladását. Az ilyet gondnokság alá kell vonni.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:01:16
„Mivel előtte voltak gondok a szívemmel, arra gondolok, lehet egy pillanatra rosszul lettem.”
Fogadjuk el, hogy pillanatnyi rosszullét, amiről ő valóban nem tehet. Mondjuk 40-50 Km/h-val ment.
Nem fog ez senkit meghatni.
Ahogy írtam, még szerencse, hogy üres úton történt, és sem neki, sem másnak nem lett baja.
Azonban a posztoló egy időzített bomba az úton. Pláne ezek után.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:02:27
@Dastgah of Homayoun: Ez meg miaszar? Balaton?
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:02:29
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:02:40
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 18:03:45
Még aznap szervíz, és kiderült, hoyg teljes fékmittudomén micsoda kopás volt.
súlyos pénzembe került, de rettentő hálás is vagyok, hoyg nem történt semmi.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:03:51
@atpijkamo: így legalább nem engem vádolnak érzéketlenséggel:)
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:04:37
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 18:04:48
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:05:21
@Dastgah of Homayoun: na, ez is nagyom embis reakció:)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:06:44
De vannak mások is így. A legjobb, hogy akkor indexelnek, amikor nem kell, és akkor nem indexelnek, mikor kell. Mondjuk beleindexelenk egy körforgalomba, de nem indexelnek ki belőle. Vagy elkanyarodik, és már forgatja a kormányt, mikor elkezd indexelni. Vagy megáll az úton, és utána kiteszi az indexet. Nekem kell kitalálnom, vajon mire készól az állatja. A fele bagázst újravizsgáztatnám.
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:07:22
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:08:33
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:09:58
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:11:07
Ez tök jó, ha kimennek, akkor büntetniük kell valamiért. Engem is így vágtak meg, csak ott én voltam olyan hülye, hogy kihívtam őket.
Mondjuk a futómű sérülése nem látszik feltétlenül, de attól még nem a rendőr állapítja meg, hogy az ott életveszélyes-e. Minimum szakértő, mondjuk annak is borsos a díja.
De azért jól működik a lehúzás, rendőri részről. Senkinek nem okozott krt a postoló, csak magánek, mégis megvágják, mert csak.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.28. 18:11:28
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:11:33
@batgirl: Te is szervizeltethenéd a kocsidat rendszeresen! Örülök, hogy nem gyilkoltál le senkit, a börtönből nem tudnál kommentelni, és hiányoznál.
(Ha szervízeled, attól csak pisis lesz.)
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:12:07
Azonban az a minimum lenne, hogy kurvára kivizsgálják.
Én eleve 5 évente vizsgáltatnám orvosilag a a jogsisokat, és ugyanúgy 5 évente kötelező Kresz ismétlés vizsgával.
70 felett meg kb. 2 évente. Ott már némi rutin/forgalom sem ártana oktatóval.
Én ma azon dobtam el az agyam, hogy egyesek úgy vélik, ha sávot akarnak váltani (Árpád-híd 3 sávos út), azzal, hogy kiteszik az indexet, automatikusan elsőbbségük is van már.
Körforgalom és nulla index. Na ige, az a ritkább, aki indexel.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:12:26
Ezért illik néha karbantartani :)
Én a saját autóm érzem gánynak, pedig minden szerelő, gumis, kasztnis szokta mondani, hogy nem sok ilyen rendben tartott vas fordul meg náluk.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:12:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:13:54
Na meg amíg megkenhető a doki, addig...
Ismerősnek valami 14 dipotriás szeme volt. Itthon emiatt nem kaphatott jogsit. Okosban megcsinálta Ausztriában, és már vezethet is! Itthon is...
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:14:18
Lehet, azt kellett volna mondania, hogy átszaladt előtte egy nyúl...
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:15:24
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:17:01
" ezért sokszor van az, hogy inkább preventív jelleggel végzek rajta javításokat."
Én meg mindig :) Agyára megyek a szereőknek, hogy mindig kopog rajta valami valahol :D
Mondjuk rendes szakembert is nehéz találni, illetve egy csomó mindent megoldanék én is rajta, csak nincs hol... Meg úgy egy csomó minden hiányzik (nyomatékkulcs pl.)...
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:17:15
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:17:52
Az, az.
És megyünk sorban, mert már száz méter óta mutatják a nyilak, hogy egy sávvá szűkül az út. És akkor egy élelmes bömös a nagy fekete gusztustalan terepjárójával előreszalad, indexel, és csak jön be a sorba. És még fel is van háborodva, hogy leszarom, és nem előzékenykedek félre. A következő mazsola persze beengedi. Na, ez az egyetlen alkalom, ahol egy bömös indexelni hajlandó.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:18:36
Megvizsgálták, volt-e agyrázkódás, stb. De én arra gondoltam, hogy egy olyan EKG, stb. vizsgálat, amit az előtt kéne megcsinálnia, hogy visszakapja a jogosítványát. Mert ha egy másodpercnyi rosszullét ilyet művelt vele, mi lehet egy nagyobb esetén, mondjuk sztrádán?
Amúgy jobbulást a posztolónak!
Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.01.28. 18:19:47
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.28. 18:20:49
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:22:28
@atpijkamo: ez nem bömbös volt, sámán csak beragadt egy teherautó mögé, engem meg vitt a lendület - utána meg senki... De azért jött volna be elém.
Múltkor valami kis pöcsköszörű játszotta ezt az utolsó pillanatban bevág dolgot előttem, de az sem hagyta magát, meg én sem, majdnem rászorult a járdaszigetre az istenbarma. Csak, hogy 3 kocsival legyen előbb..
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:23:25
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:24:18
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:24:49
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:28:05
Nézem az Autókereskedőket (Wheeler Dealers). Hát ott elsőnek nézi az ilyeneket. Na meg tíz perc alatt nagygenerált csinál.
@uraaam: Helyes, ne hagyd magad!
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:29:36
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:30:36
Egy arcot találtam, aki elektromosan tényleg tudja, mi hogy működik, ő simán megold rajta bármit.
De amíg ilyen _műűhelyek_ vannak, hogy visszaadják fékjavítás után az autót úgy, hogy az egyik fékkör levegős, és pumpálós a fék - szerintük az úgy jó! - addig nem mondok semmit.
@uraaam: Hát ennyi.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:30:42
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:30:43
CID 2013.01.28. 18:30:54
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:30:57
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.28. 18:32:25
lehet valaki elvagta a fekcsoveidet
vagy ilyenek
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:33:14
@atpijkamo: nesze
@hagyma: vagy sokáig nem nézett rá
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:33:52
CID 2013.01.28. 18:33:56
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:36:40
most amőbázunk?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:38:09
XO
X
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:38:32
Mondjuk egyszer elvittem márkaszervizbe is a vasat. Kb semmit nem csináltak vele, de legalább csak 1 órányi munkadíjat kértek el.
@hagyma: Vagy csak megsérült.
vénszivar 2013.01.28. 18:39:03
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:39:19
vénszivar 2013.01.28. 18:40:37
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:40:57
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:42:19
XO
X
OOOOO
nyertem:)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:42:41
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:43:31
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:44:04
vénszivar 2013.01.28. 18:44:32
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 18:45:24
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:46:34
@atpijkamo: :PPPP
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:47:32
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:47:35
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:48:44
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:50:16
R.G.I 2013.01.28. 18:50:50
@uraaam: Én ezt mind értem. A téma kedvéért tegyük fel hogy üres volt az út. Ne is nézzük mennyivel ment, aztat bárki hazudhassa....de ha megcsúszok, mert pár másodpercre eszméletemetvesztem, bezúzok az árokba, akkor miért bűntet a cop? mert összetörtem magam önhibámon kívül(vagy mert megcsúszott az autó), és hogy többet ilyet ne merészeljek?.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:51:00
@atpijkamo: Mi lesz így a hatásmechanizmussal?!
CheshireCat 2013.01.28. 18:52:01
R.G.I 2013.01.28. 18:52:13
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:52:37
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:53:07
Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy a pillanatnyi rosszullétet nehéz bizonyítani. Feltehetőleg nem is akarnak ezzel baszakodni, gyorsan írtak egy ilyen jkv-t. Szerintem.
R.G.I 2013.01.28. 18:53:24
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 18:53:39
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:54:25
Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy a pillanatnyi rosszullétet nehéz bizonyítani. Feltehetőleg nem is akarnak ezzel baszakodni, gyorsan írtak egy ilyen jkv-t. Szerintem.
@ColT: nemá', neked is? Nekem kókuszom:)
tattila 2013.01.28. 18:55:16
Egyébként jó kérdés az is, hogy a megállapított agyrázkódás mellett, meg a kórházi vizsgálat alatt mennyire beszámítható illetve mennyire jogos a rendőr részéről az ilyen vizsgálat folyamán aláírást szerezni.
R.G.I 2013.01.28. 18:55:35
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:55:47
@R.G.I: valami hasonló nekem is lejött. Ezért írtam a Malackás hasonlatot:)
De majd mindjárt jön valaki, és jól le érzéketlentahóz.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 18:57:46
Az orvosi vizsgálat szerintem ebben az esetben már a poszter miatt is szükséges lenne, depláne a többi autós érdekében.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 18:58:34
@tattila: JAja, egy eljárásban ezt meg kell említeni. Orvost tanúzni hívni.
R.G.I 2013.01.28. 18:58:52
R.G.I 2013.01.28. 19:00:02
vénszivar 2013.01.28. 19:00:05
Az orvosiját is felül kéne vizsgálni, tán cukros, hogy "bekómált"? :)
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 19:01:06
Aureliano Buendía 2013.01.28. 19:02:01
R.G.I 2013.01.28. 19:03:42
Meg a szondát is megfújta ha jobban elolvasod. Amúgy ha az ember sokkos állapotban van mert gondolom abban volt, akkor az ember fél a jardtól, benne van hogy valami történt hogy rossz és hogy biztos ő a hibás(ami jelen esetben nem biztos)
Aureliano Buendía 2013.01.28. 19:06:18
Én a haveromén Sierra-ján tanultam egy ideig a vezetést.
Nekem már ráncfelvarrás utáni kókuszom van.
@Dastgah of Homayoun: hogy micsoda, kérlek 10telettel?
R.G.I 2013.01.28. 19:06:27
Aureliano Buendía 2013.01.28. 19:07:18
Aureliano Buendía 2013.01.28. 19:09:13
Szerencsére nem robbant bele az arcomba még légzsák (maradjon is így), de tuti, hogy én inkább ideges lennék az autó állapottya miatt.
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 19:18:39
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 19:21:59
Troppauer_Hümér 2013.01.28. 19:26:01
Ez a tpikus hatvanas, kalapban szvifttel hetvennel döngető, volt tanár/munkásőr/párttitkár/mindhárom kategóriájú, tesze-tosza típus.
igi1 2013.01.28. 19:27:28
Esetleg mások és saját életének LESZARÁSA NEM BAJA, vagy mi???
Troppauer_Hümér 2013.01.28. 19:30:31
Gondoltam szólok, és közben bólogatok.:D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 19:31:48
Az MkV kicsit elbonyolított gyújtású, elég sok gyerekbetegségük volt. Az enyém meg az elejéről származik a típusnak :D
A MkVI-VII, közvetlenül a Fóka előtt, 1996-2000 között, az fasza lett megint.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 19:34:50
England win The Ashes! 2013.01.28. 19:39:44
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 19:41:37
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 19:42:53
igi1 2013.01.28. 19:52:08
nem akartam így, de ha te mondod :)
R.G.I 2013.01.28. 19:54:43
igi1 2013.01.28. 19:56:00
tudtommal, aki szívinfartkus - veszélyes, nem vezethet, az orvos nem ad neki papírt
de ezek már tényleg akkor történnek, ha az illető balesetet okoz
CID 2013.01.28. 20:05:49
R.G.I 2013.01.28. 20:06:02
Viszont ha tényleg ez van, akkor mások védelmében az ember elmegy kivizsgáltatni magát, és leadja a jogsiját. De az ember esendő:)Szerintem én se adnám le:P De legyünk polkorrektek...Leadnám:)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 20:06:49
@agresszív kismalac: Meglepően sok részt élvezettel néztem. Talán pont azért, mert nem vagyok autóbuzi, és újdonságként hat.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 20:11:25
Engem az akaszt ki, mikor valaki elkezdi, hogy anyukám, meg ilyenek. Jólvan na, pubertás előtt mondhatja, de egy felnőtt ember nem hivatkozik így az édesanyjára idegenek előtt.
CID 2013.01.28. 20:16:23
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 20:19:11
Mondom alapesetben...
Közöd?
telkoe 2013.01.28. 20:37:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 20:44:49
Rám is rám húzták a relatív gyorshajtást, az fel sem merült, hogy a hülyepicsa, akibe beleszálltam, balesetveszélyes helyzetet teremtett, egy beláthatatlan helyen való megállással...
@agresszív kismalac: Az meredek...
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 20:44:57
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.28. 20:48:12
Néha az a gyanúm, hogy a sikertelenebb eseteket a hallgatás homálya fedi.
igi1 2013.01.28. 20:48:14
én simán mamázok
@R.G.I: aki már idáig eljut, hogy így rosszul lesz, az nem akkor és ott kezdte a szakmát, abba biztos lehetsz
hogy már régóta problémák voltak/vannak az egészségével
felcsúti kimdzsongil fan club 2013.01.28. 20:53:54
CheshireCat 2013.01.28. 20:55:30
vénszivar 2013.01.28. 20:59:21
dennisthemenace 2013.01.28. 21:00:30
dennisthemenace 2013.01.28. 21:01:42
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 21:05:33
Hogy mondta Woody? Az életben a dolgok általában nem mennek ennyire flottul.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.28. 21:08:32
Indifferens egyébként, hogy szerelőnek, vagy vizsgabiztosnak hívjuk, aki vizsgáztat.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 21:09:09
@dennisthemenace: Simán. Amikor nekem jöttek (havas latyakban az ürge azt hitte, hogy a csillivilli új buszlimuzin nem fog csúszni, mert új), akkor mondtam a rendőröknek, hogy OK, akkor most hogyan is volt a relatív gyorshajtás? (Útviszonyoknak megfelelő sebesség...)
Mondták, hogy ők azt nem ítélhetik meg.
Míg az előző esetben megítélhették.
érdekes, na.
És akkor csodálkoznak a rendőrök, hogy utálja őket a jónép :D
England win The Ashes! 2013.01.28. 21:12:00
vénszivar 2013.01.28. 21:14:21
qwertzu 2013.01.28. 21:34:42
A. Ha egészségügyi okokból bemegy valaki az árokba, akkor szépen adja le a jogsiját. Posztoló így tett? Ezt mondta a rendőröknek? Nem.
B. Ha nem egészségügyi okból megy be az árokba, akkor nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett, és balesetet okozott. Tehát jogos a bünti.
igi1 2013.01.28. 21:36:46
a hülyék meg mindig megússzák
ez bizonyított igazság
telkoe 2013.01.28. 21:37:38
Akinek ez meghaladja a szellemi szintjet az meg mindig szep nagyra tatott szajjal balkanozhat a balfaszok kozt.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 21:49:06
Aureliano Buendía 2013.01.28. 21:51:02
LAPE 2013.01.28. 21:52:34
Valamilyen okból árokba kerül egy autó, sajnálatos. Az, hogy megáll valaki segíteni, a hazai viszonyok mellett, mondhatni örvendetes. Kihívja a mentőt - a körülmények alapján - árokban az autó, kinyílt légzsák - következtethetni lehet további sérülésekre- szinte állampolgári kötelesség. Azon csodálkozni, hogy egy személyi sérüléses balesethez riasztott mentővel megérkezik a rendőrség, az súlyos szellemi sötétség. Komoly összegben merek rá fogadást kötni, hogy a tűzoltók is úton voltak, de menet közben lemondták őket a már kiérkezett mentők. Tehát személyi sérüléses baleset történt, ergo rendőrségi helyszínelés fog történni. A kedves járművezető hivatkozhat az alábbiakra, mint a baleset oka; 1. saját felelősség (akár szívroham, akár ufóleszállás vonta el a figyelmét, akár csak simán megcsúszott a nedves úton) 2. műszaki hiba (elrendelik a jármű műszaki szakértői vizsgálatát -nem olcsón) 3. más járművel történt ütközés, szabálytalan előzés kivédése (nem rövid történet, meg kéne keresnie a rendőrségnek a másik járművet na meg annak a vezetőjét is.) 4. egyéb körülmény; (kátyú, kisnyúl, őz, tábla hiánya stb. - amiért a közút kezelőjénél lehet hosszas eljárásba kezdeni- tanúkat keresni stb.) A szemlebizottság vezetője nyilatkoztatni fogja a fentiekről a járművezetőt. Az, hogy ezt a kórházban milyen módszerrel teszi az külön megér egy misét. Az azért borítékolható, hogy az orvost előtte megkérdezte; kihallgatható állapotban van-e a sérült. Persze nem kell aláírni a jegyzőkönyvet, ha nem érzi úgy, hogy eljutott az agyáig a tartalma! A helyszínelés nem egy agárvágta, eltart simán egy - másfél órát, ezen sem kell csodálkozni. A szemlebizottság megállapítását a sérült futómű kapcsán nem kell elfogadni, van rá fellebbezési lehetőség ezt le is írta a posztoló, akkor tessék vele élni. Summázva az eddigieket, van egy személyi sérüléses baleset, elismert felelősséggel. Naná, hogy fog rá kapni egy szabálysértési eljárást, bírsággal. Nem értem, hogy mi a fő probléma. Az, hogy megálltak segíteni? Az, hogy a mentősök ellátták és kórházba vitték? (megjegyezem lehet a helyszínen nyilatkozni, hogy nem kéri sem a mentő ellátást, sem a kórházba szállítást) Fogadok, ha nem állnak meg segíteni, vagy nem jön a mentő, akkor az lenne épp a világbotrány. Na igen, az emberi hülyeség ellen még nem találták fel a gyógyszert...
Aureliano Buendía 2013.01.28. 21:54:16
@igi1: mivel utal rá, hogy szívbeteg is, mondom azt, hogy én csak alapos kivizsgálás után engedném vissza - ha egyáltalán - vezetni.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 21:55:34
Már előtte is voltak zűrök.
Mindeki érdekében: reméljük, kivizsgáltatja magát a poszt-toló.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 21:57:50
Én egyszer csúsztam ki kanyarban a másik sávba, szerencsére nem jött senki. Viszonylag kopott nyári gumikkal egy vízátfolyáson eső után...
Aureliano Buendía 2013.01.28. 22:00:30
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 22:01:11
Aureliano Buendía 2013.01.28. 22:06:17
igi1 2013.01.28. 22:07:17
ők alapvetően semmit nem csinálhatnak
pl. nem mehetnek játszótérbe, olyan helyre, ahol erős mágneses cucc van, vagy erős izgalmi hatás éri őket
nem vezethetnek elvileg a rosszul látók sem (ezért is van a látásvizsgálat, meg a színvakság (ezt sose értem, minek nézik, hát egy mentőnek tökmindegy a színe), sőt, szerintem a súlyosan hallássérültek se nagyon kapnak engedélyt (nem hallják, ha jön a mentő).
tehát itt azt az orvost is előveszik ilyenkor, aki a jogsi meghosszabbításakor csak a kezébe nyomta a papírt
ezek után legalábbis már vigyáznak jobban az orvosok
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 22:09:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 22:13:48
Érted, a csaj megállt telefonálni egy bukkanó teteje után közvetlenül, és kb. nem húzódott le.
Vagy neki csattanok, vagy a szembejövőnek.
Ezután gondolkodtam, hogy akkor tulajdonképp akármikor, akárhol megállhatok, majd azt mondom, ha belm jött valaki, hogy műszaki hiba volt.
(Ő is ezt kamuzta be - az autóval utána még lenyomott 200km-t.)
@telkoe: Nálam nem volt helyszíni. kapásból szabálydisznó.
@LAPE: Az, hogy saját hibás balesetnél miért kell szabálysértést kiszabni, ha semmi másnak nem lett baja...
Meg az eljárás is érdekes, ahogy a postoló leírta.
igi1 2013.01.28. 22:14:03
azon ritka alkalmak esete ez a kis sztori, ahol arcon csókolnám a rendőrt
mert még azt se ismeri el, hogy igen, ő hibázott, saját és mások életét is semmibe vette, és még siránkozik, hogy jól megfingatták utána
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 22:15:01
vénszivar 2013.01.28. 22:15:58
Van szívinfarktuson át esett ismerősöm, ki vezet.
Van színtévesztésben (farkasvakság) létező ismerősöm, kinek a jogsijába mellékletként be van írva, hogy csak világosba, jó látási viszonyok közt vezethet.
több ismerősöm egyenlőre nincs.:)
Orvosok? PÉNZ, MANI, LÓVÉ! Orvosok?:DDD
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.28. 22:16:58
Rosszul lett.
Te is lehetsz rosszul, akkor is, ha nem vagy szívbeteg.
telkoe 2013.01.28. 22:17:27
A problema lenyege, hogy nehogy mar o legyen a hibas hogy bekotort az arokba egy ures uton.
Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.01.28. 22:18:38
SarahConnor 2013.01.28. 22:22:14
Aureliano Buendía 2013.01.28. 22:26:18
A nagyothallok vezethetnek, csak ki kell rakniuk azt a matricát (kék alapon fehér fül áthúzva asszem).
Én pl. 70 fölött kb 2-3 éente nagyon átfogó vizsgálatot végeznék el szellemileg is, és kresz tudássilag, vezetéstechnikailag.
@Dastgah of Homayoun: mivel nekem nem jutott a szardellából, ez nem is lényeges kérdés.
@ColT: remek, ebből nagy fellebezéseket lehetne csinálni.
Pécs és Dombóvár közt van egy fasza hullámvasút:)
igi1 2013.01.28. 22:41:54
manapság minden előfordulhat
@ColT: akinek van zsé, az mindent elintéz magának
én csak 12-est ismerek, de az is durva :D
azt nem tudom, vezet-e
fda 2013.01.28. 22:45:01
Namost aki összetöri a kocsiját és a füstölgő autóból ijedten mentőt hív, miért olyan vicces, hogy meg van ijedve?
Természetes, és TÖRVÉNYszerű, hogy ha egy közlekedési balesethez mentőt hívnak, akkor értesítik a rendőrséget.
Például az ő dolga elterelni a forgalmat amikor kihúzzák az autót, és intézni az ügyeket, nem a mentősnek, aki lehet, hogy 5 perc múlva elszáguld a kórházba.
A kórházban meg milyen jogon kísérgeti és zaklatja egy rendőr? betolják a kórterembe, és köteles egy vadidegen fakabáttal társalogni? Egy sürgős gyilkossági ügyben megérteném, de egy egyszereplős egyszerű árokba csúszásnál nem értem, mit kell ott lábatlankodni egy rendőrnek.
A műszaki vizsgára küldést megértem: ha átugratva az útszéli árkon a bokrok között állt meg az autó, az a minimum, hogy a szerelő átnézze, milyen állapotban van az autó. A légzsák sem nyílik ki egy semmi koccanástól, tehát az is viszonylag nagy ütésre utal. Ha nem küldik el vizsgára, akkor felteszik az új lámpát és mehet tovább?
fda 2013.01.28. 22:48:00
Sokan mások soha nem ismernék ezt el: jönne inkább minden mese, hogy szemből egy ukrán kamion leszorított, átfutott egy elefánt, atomvillanás volt. De hogy hibás vagyok, mert leszaladtam az útról, na az olyan egyedi, hogy itt a fele kommentelő látatlanban el is tiltja szegényt a vezetéstől.
Aureliano Buendía 2013.01.28. 22:52:23
Én pedig megműttettem.
Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.01.28. 22:54:46
tudod ha engem ledaral egy vadbarom es nem ohajtja alairni hogy o volt a felelos akkor en ennel sokkalta tobet is elvarok a rendortol
Pszt! 2013.01.28. 22:59:37
bandika57 2013.01.28. 23:01:22
A színvak és a színtévesztő két teljesen külön dolog, a színvak nem is kaphat jogosítványt, Ő csak fekete-fehér képet lát.
Az egy szemmel látó is kaphat jogsit.
Siket ember is kaphat jogosítványt,
Szóval mielőtt valamit hozzászól, nézzen utána.
Ha valóban ilyen volt a rendőri intézkedés, akkor elég gusztustalan. Ha ezért megbüntetik (pedig meg fogják) az megint a lehúzásról szól. Ilyen alapon, ha elesek biciklivel, leverem a térdem, könyököm, azért is megbüntet a zsaru, veszélyes közlekedés miatt :-(
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 23:05:38
igi1 2013.01.28. 23:08:53
De köcce a felvilágosítást.
Nekem mindegy, csak ne velem szembe jöjjön legközelebb egy ilyen idióta.
aleb19 2013.01.28. 23:08:57
mert közben feketén máshol is dolgoznak és nem szeretik ha fárasztják öket holmi okvetetlenkedök
bandika57 2013.01.28. 23:11:28
empátia=0
Aureliano Buendía 2013.01.28. 23:11:36
A kardhal... na, az tényleg más:)
glad az egyetlen 2013.01.28. 23:12:27
A helyszínelés kiderítette, hogy 81Km/h mentem, szóval nem volt gyorshajtás, de jöttek ezzel a marhasággal, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem, holott se jég, se hó se eső nem volt, hanem tök száraz út nyáron, egy jelzés nélküli kanyarban. Fiatal voltam, naiv így némi huzavona után a rendőrség ráhúzta a felelősséget (ma már nem hagynám magam).
Érdekes adalék, hogy a balesetem után aztán abban a bizonyos kanyarba utólag kiraktak egy veszélyes kanyar és egy sebesség korlátozó táblát!
bandika57 2013.01.28. 23:13:21
Empátia?
glad az egyetlen 2013.01.28. 23:15:10
2. szabály: Aztán kiderül, hogy az életben tudnak olyan helyzetbe hozni, hogy megszeged ezt a szabályt, holott tisztában voltál vele.
Könnyű józannak lenni, ha nincs semmi zavaró tényező.
SarahConnor 2013.01.28. 23:19:10
Estevez atya 2013.01.28. 23:22:18
Anomalocaris (törölt) 2013.01.28. 23:26:59
dr. trafik nomac 2013.01.28. 23:39:52
lesifotos_szh 2013.01.28. 23:44:21
Én éreztem kínban magam, amikor olvastam. Szerintem a poszt írója beteg, de nem feltétlenül fizikálisan.
England win The Ashes! 2013.01.28. 23:47:56
@agresszív kismalac: Részvétem.
@atpijkamo: Azért látszik a műsoron, hogy európai. Kocsit megvesz, kipofozza, eladja. Megy egy másik hasonló műsor a Discoveryn, valami Bernie meg Mario nyomul benne, asszem kanadaiak. Ott a forgatókönyv: kocsit megveszik, veszekszenek az áron, szerelnek, összevesznek, folytatják a bütykölést, elbasznak valamit, összevesznek, befejezik a bütykölést, valami nem stimmel, összevesznek, kibékülnek, javítanak, eladják a kocsit.
Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.01.28. 23:53:16
tok szaraz uton ugy bemesz egy kanyarba hogy elszallsz? es akkor nem TE vagy a felelos??? EMBER hat a kanyar az pöndörödik, kunkorodik... ott nem latod az egyenes utat utana!!!
szerintem add vissza a jogsidat mindenkinek jobb lenne
tudod KRESZ alap: "auto muszaki szinvonalanak es az ut es latasi iszonyoknak megfeleloen KELL a sebesseget megvalasztani"
az hogy meg 90 km/h a felso hatar az azert van hogy a schumik ne 200-al vegyek be azt a kanyart :)))
Gera 2013.01.28. 23:55:34
glad az egyetlen 2013.01.28. 23:58:49
Jó lenne ha megtanulnál olvasni és értelmezni az ott leírtakat és akkor rájönnél, (a végén leírtak alapján), hogy az útkezelő elbaszta és veszélyes kanyar nem volt feltáblázva.
Menj aludni, mert félrebeszélsz és csak értelmetlenül kötekedsz.
telkoe 2013.01.29. 00:01:10
Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.01.29. 00:01:46
az ilyet rendesen ki kellen vonni a forgalombol, es ez meg a jobb eset hogy par szazezer Ftos kar keletkezett
Gera 2013.01.29. 00:02:22
Gera 2013.01.29. 00:03:52
csaba03 2013.01.29. 00:06:41
telkoe 2013.01.29. 00:07:45
Meg kellene egy tabla ahol leallitja az autojat az aki elszall az ures uton es azt hiszi nem hibas es onnantol setalhat.
glad az egyetlen 2013.01.29. 00:08:14
Valszeg nem csak én szálltam el abban a kanyarban. Mindenesetre rájátszott az is hogy a szocializmus egyik "csúcsterméke" volt alattam.
Amúgy, hogy ez a elmaradt táblaműfaj létezik erre ismerek élő példát. Ismerősnél a rendőrség korrektebb volt és a baleset után elsikálták az ügyet, csak írják alá a papírt, hogy nincs panaszuk. Utána kiderült, hogy a kanyarban amiben elszálltak kellet volna táblának lennie és perelhették volna az államot a baleset miatt.
Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.01.29. 00:09:27
en altalaban eszre szoktam venni ha jon egy kanyar, te nem? en raadausl le is fekezek, tudod en csak olyan gyorsan megyek be egy kanyarba, hogyha BARMI ott lenne, akkor meg tudjak allni
ez egy olyasfajta KRESZ szabalyocska, csak hogy tudd...
glad az egyetlen 2013.01.29. 00:13:51
Azért pár kanyart bevettem addigra már a kocsival, volt már pár év mögöttem főleg, és akkor bizony hivatásos (b+C) jogsim volt már.
Ez most hogy így ráugrottak páran erre a témára tipikus példája, hogy egyesek amíg nem voltak abban a bizonyos helyzetben, addig nagy a szájuk. Az ilyeneket csak az élet tudja majd megtanítani.
Én kiszálltam a homokozóból, mindenkinek a legjobbakat.
Gera 2013.01.29. 00:14:29
telkoe 2013.01.29. 00:17:03
fistic 2013.01.29. 00:22:32
2. Azt gondolja talán rosszul lett (kitudja) és emiatt odabaszta kocsit
3. erre az idióta rendőr megkérdi mi történ (micsoda barom ez a rendőr)
4. a rendőr ittas vezetésre gyanakszik (mekkora barmok ezek a szervek)
5. A mentőben pánikrohamot kap a qrva nagy semmitől
6. Bevonták a forgalmit - egy összetört elejű autóét aminek hűtője tropa, lámpái töröttek és a légzsák kinyílt. (Hatósági túlkapás tipikus esete)
7. megmutatja hogy táncolni is tud
8. Ki van akadva amiért a rendőr a részletekről kérdi és totál ideg.
9. Nem ö dilettáns autista mert a csávó mondta hoyg sok baleset van arra, és tábla nem figyelmeztet arra, hogy a tó vize odapárolog.
Beszarás.
rron 2013.01.29. 00:30:40
zembertelen 2013.01.29. 00:37:28
Ócsóbb, nem kell jkv.-t írni és van rajta véce!
Gera 2013.01.29. 00:52:14
átlátó 2013.01.29. 01:15:26
párnalárva 2013.01.29. 05:07:50
"Kedves posztolónak nem kellene autót vezetnie és ezzel mások életét veszélyeztetnie, ha egy egyszerű rendőri intézkedés így megviseli idegileg."
Neked se kéne vezetned ha egy egyszerű történet elolvasása ennyire összezavar. Hogyan tudsz eligazodni a közlekedési táblák kusza útvsztőjében akkor?
Vagy csak ennyire rosszindulatú vagy?
A sztoriból világosan kiderül hogy nem az intézkedés viselte meg hanem maga a baleset. Minden normális embert megvisel ha az arcába robban egy légzsák és utánna összetörve látja a kocsiját. A bunkó rendőr csak hab volt a tortán.
BA2017 2013.01.29. 05:12:13
ők alapvetően semmit nem csinálhatnak"
Valóban, nekik kórházban kell gyógyulniuk, de gyógyulás után azért vezethetnek.
"pl. nem mehetnek játszótérbe, olyan helyre, ahol erős mágneses cucc van, vagy erős izgalmi hatás éri őket"
Meg kell ölni őket...egyébként milyen "játszótérbe" nem mehetnek? Színjátszótérbe? ...vagy játszótérre akart lenni, ha nem, akkor játszó térbe lesz a jó verzió.
"nem vezethetnek elvileg a rosszul látók sem (ezért is van a látásvizsgálat, meg a színvakság (ezt sose értem, minek nézik, hát egy mentőnek tökmindegy a színe), sőt, szerintem a súlyosan hallássérültek se nagyon kapnak engedélyt (nem hallják, ha jön a mentő)."
Sőt, a gyengeelméjűek sem, tehát neked nem lehet jogsid! Egyébként a színtévesztést nézik és csak kategóriából zár ki.
"tehát itt azt az orvost is előveszik ilyenkor, aki a jogsi meghosszabbításakor csak a kezébe nyomta a papírt"
Nem hinném.
"ezek után legalábbis már vigyáznak jobban az orvosok"
Az első szembejövő ötezresig.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.29. 06:23:40
@uraaam: Csináltam. Az lett az eredménye, hogy a 40 ezres büntiből 20 lett, meg még fizettettek 100 ezer szakértői díjat.
Szakértőt meg nem kért senki, csak úgy lett.
Amúgy Magyarszék-Oroszló és Oroszló-Sásd között van a két hullámvasút, ott volt a csatt is :D
@bandika57: A színvak nem fekete-fehéret lát. A legtöbbjük csak egy-egy színt nem lát.
CID 2013.01.29. 06:23:44
平八 2013.01.29. 06:47:30
Ha ennyire sok pénzed van, akkor adj nekem is. Vagy egy retardált, nagyképű, életképtelen fasz vagy.
Válassz, most, a fenti két lehetőség közül, köszi! :)
dennisthemenace 2013.01.29. 06:58:12
平八 2013.01.29. 06:58:52
...és ezeknek van bekötve az internet...
Beszarás! Ez már nem is balkáni szint, hanem szomáliai!
dennisthemenace 2013.01.29. 06:59:10
Manyecska 2013.01.29. 06:59:41
dennisthemenace 2013.01.29. 07:07:21
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.29. 07:20:48
AskmeLater30 2013.01.29. 07:54:51
vénszivar 2013.01.29. 08:51:34
Te! Anno csak nem pedóval is volt dolgod, aztán ezért villanyozódtál fel ennyire?
Akkor még nagynak láttad az ijesztgetőt, mióta bagzó képes vagy azóta csak cöcögsz...
Felőletek fú a szél!
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.01.29. 08:52:14
THK 2013.01.29. 09:02:02
nincs1itt 2013.01.29. 09:07:51
nincs1itt 2013.01.29. 09:13:22
SarahConnor 2013.01.29. 09:19:21
Továbbra is úgy gondolom, hogy lelkileg stabil felnőtt ember egy kisebb, sérüléssel nem járó balesettől nem kap pánikrohamot. Ha meg baj van a szívével, akkor felelőtlenség a volán mögé ülni!
Ezeket emésztgesd, ne az én elképzelt vezetési stílusomat (ami köszöni, jól van)!
vénszivar 2013.01.29. 09:21:24
nincs1itt 2013.01.29. 09:24:57
qwertzu 2013.01.29. 09:31:20
Ha valaki annyira elveszti az uralmát a jármű felett, hogy bemegy az árokba, akkor csak a szerencsén múlt, hogy nem lett nagyobb baj. Mehetett volna a szembesávba is, vagy a járdára, ha az van ott.
A rendőrök meg tegyék a dolgukat és baszogassák csak az árokba hajtókat, amíg ki nem derül, mi volt az oka, és büntessenek ha kell.
https://www.google.hu/search?q="áttért+a+menetirány+szerinti+bal+oldalra"
lesifotos_szh 2013.01.29. 09:35:12
Időnként kimozdulhatnál a monitorod elől, önjelölt agyturkász.
A munkám során naponta találkozom balesetekkel. És látom, hogy a helyszínelő rendőröknek is miken kell átmenniük, amikor az önjelölt Schumacherek leszabnak az útról és rommá törik az autójukat.
-Csak néhány példa: szarvas ugrott a kocsi elé (a hülyét nem zavarja, hogy a hóban, vagy a sárban egyetlen csapa nincs kilométeres körzetben)
-Egy rejtélyes fekete autó nekiment hátulról, majd elhajtott
-Bekötött a kormány (aztán persze fizetheti a műszaki szakértő díját is)
-Elvesztette az eszméletét a baleset előtt (cáfolni nem lehet, de nagyon átlátszó)
Stb.
Aztán jönnek a színjátékok, a teátrális jelenetek, amivel egy újszülöttet át lehet vágni, de egy olyan rendőrt, aki naponta találkozik ilyenekkel, már kevésbé.
Mindezt ki lehetne váltani azzal, hogy igen, nem figyeltem, vagy elvesztettem az uralmamat a jármű felett és ez van. De nem, mindenképpen valami, vagy valaki másra kell fogni az esetet.
Úgyhogy köszönöm jellemzésedet, hogy retardált, életképtelen fasz vagyok. :) Bizony, neked is másra kell fognod a saját értetlenkedésedet :D
És megnyugtatlak, hat balesetem volt (egyikben sem én voltam a ludas, mindegyikben volt második, vagy harmadik fél, nem csak szellembarát) és nem egy súlyos balesetnél segédkeztem, amíg kiért a segítség. Ha kérsz, még linket is adok ezekhez, hogy ne gondold, csak a szám jár.
És pont a posztban is ecsetelt hiszti miatt értékelem azokat, akik egy baleset okozása után kiszállnak és elismerik, hogy ők hibáztak. Nem olyan nehéz ez. Csak egy kis intelligencia kell hozzá.
lesifotos_szh 2013.01.29. 09:37:50
2013.01.29. 09:50:20
Röviden?
A néni jól belekerült a gépezetbe!
Nekem inkább az a problémám, hogy a bűncselekményeknél hol vannak ezek az elhivatott precíz zsaruk? Mert gyakran röhögik szembe a panaszost hogy "hol él maga, sohasem lesz meg sem a tettes sem a cucca!
Ja, hogy ezek közlekedésiek?
Emmett Brown 2013.01.29. 09:51:33
ha már valaki megállt megnézni, hogy mi történt, és láthatóan segít/telefonál/stb, akkor mi értelme lenne annak, hogy még valaki megálljon téblábolni (hacsak nem egy orvos vagy autószerelő)?
pjotr007 2013.01.29. 09:58:56
Amit meg a sok okoska nem ért meg, hogy nem azért büntették meg, mert magára veszélyes volt, hanem, mert másokra veszélyes lett volna, gyorsan ment, nem az útviszonyoknak megfelelően stb. stb, nyilván kacsázott az úton ha ilyenkor valaki szembejön és elkapja....
Azt sem értem miért baj az, hogy a rendőr egy összetört autóról nem tudja megállapítani, hogy biztonságos-e, a többi közlekedő érdekében azért küldte műszakira, mert ő na sötétben nem tudta megállapítani (nem is az ő dolga), hogy mennyire sérült meg az autó.
Ken Adams79 2013.01.29. 10:06:01
Tetszik nagyon, hogy bár csúszik a kocsija, és attól is bepánikol, hogy 3 pedál van a kocsiba, de ő azért el tudja dönteni, hogy hova csússzon...
Jobbra domb, balra mező...Balra csúszott (balra a szembe sáv van, nem?)...ő irányította oda...
Akkor azért ne csodálkozzon, hogy a rendőrök vegzálják.
Nyugodtan elírhatta volna, hogy, megcsúsztam és az árokba kötöttem ki.
És jól döntött, hogy mentőt hívott, mert bármi baja lehet egy üt(köz)éstől.
LAPE 2013.01.29. 10:06:04
LAPE 2013.01.29. 10:10:23
jarics 2013.01.29. 10:10:34
DHajni 2013.01.29. 10:16:07
badogosmester 2013.01.29. 10:21:48
rezvez 2013.01.29. 10:21:59
tom1034 2013.01.29. 10:28:33
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 10:37:35
Másik, bárkivel előfordulhat pillanatnyi rosszullét!
Harmadjára, bárki megcsúszhat... bármikor... a futómű összetartást viszont ellenőriztetném... szemmel nem biztos hogy látszik...
Negyedjére, senki sem köteles aláírni semmiféle jegyzőkönyvet sem... ráadásul érvénytelen is az aláírás, ha sokkos állapotban volt a páciens...
utolsósorban én nem rendfenntartóknak hívom őket, hanem bűnsegédeknek!
Emmett Brown 2013.01.29. 10:48:15
tejcsokoládé (törölt) 2013.01.29. 10:49:46
平八 2013.01.29. 11:11:06
Eszem megáll, komolyan.
平八 2013.01.29. 11:14:58
Ja, amúgy már korábban leírtam, hogy mi a lényege a posztnak.
Szóval, most duplán bebizonyítottad, hogy nem tudsz szöveget értelmezni semmilyen formában.
平八 2013.01.29. 11:18:55
Faith in humanity is restored.
The Good Boy ! 2013.01.29. 11:28:16
kresz szerint sérüléses balesetnél kötelező rendőrt hívni, A fiatalember azt tette, amit ilyenkor kell, orvosi segítséget kért (ellenkező esetben segítségnyújtás elmulasztása, mivel a poszter panaszkodott, hogy szédül, meg ilyenek). A mentők is megfelelően jártak el, hiszen sérüléses balesetet jelentettek, hivatalból szóltak a rendőrségnek. Ha a poszt-toló másnap ment volna be egy orvoshoz, és ott elmeséli, hogy balesete volt és azóta szédül, meg minden egyéb nyavalyája van, akkor meg a vizsgáló orvos fogja kihívni a rendőröket, mert azt kell tennie.
A poszter a mentőknek is nyilatkozhatott volna úgy, hogy lemond az orvosi ellátásról és akkor nincs sérüléses baleset. Az megint vicces, hogy a poszter szerint semmi baja nem lett, mégis két napot a kórházban dekkolt. Talán indokolt volt. Szerencsére ennél a balesetnél sem hibás senki, csak a fránya segítőkész fiatalember, meg a mocskos rendőrök, az őket értesítő mentők, meg az a nyavalyás pánikba esés. A poszt-toló semmiképpen...
Ez a levél is úgy néz ki, mint egy ügyvéd könnyű ujj gyakorlata a kihallgatásra, hogy a védence miért nem tehet semmiről.
Aki meg a rendőröket ekézi, annak annyit, hogy tizedannyi dolguk nincs egy sérülés nélküli balesetnél, mint egy sérülésesnél.
Én azért a másik felet is meghallgatnám, meg megnéznék a "nem igazán sérült" autóról is egy két képet. (jogszabály szerint a sérült futóműves, kormányműves stb. autókat ki kell vonni a forgalomból a helyszínen...)
helianthus 2013.01.29. 11:30:22
jarics 2013.01.29. 11:32:28
helianthus 2013.01.29. 11:35:20
Szóval jó lenne egy másik fél is, aki meghallgattatható.
The Good Boy ! 2013.01.29. 11:35:27
Ne foglalkozz ezzel, aki ismer az tudja miről beszélsz. Számomra te vagy a leghitelesebb lesifotós (itt) a NYUGATon!:)
kifordított nagyanyó 2013.01.29. 11:40:42
Itt valami nem stimmel.
Ha más nem sérül miért ilyen aktív a rendőr.
Olyan volt,hogy kijöttek a bátyám elé és ő nekik ment.
Akkor is próbálkoztak de nem jött be nekik.
helianthus 2013.01.29. 11:42:27
SarahConnor 2013.01.29. 11:44:50
Ha szerinted rendben van az, hogy kezeletlen, kivizsgálatlan szívbetegséggel, és ilyen idegekkel valaki autót vezessen (még órákkal később is pánikolt), akkor üdvözöllek. Azt nem kívánom neked, hogy egy ilyen sofőr pont akkor legyen rosszul, vagy pánikoljon be valamitől, mikor melléd ér a szembesávban, mert szorult belém ennyi...
Oka van annak, hogy van egészségügyi alkalmassági vizsga, pont az ilyen sofőröket kellene vele kiszűrni.
LAPE 2013.01.29. 11:47:37
Átment az ökör állat a szembesávon keresztül a bal oldali árokba, egy kanyar előtt. Saját elmondása szerint még ki is választotta az irányt. Ha ezt egy kéttonás terepjáróval teszi és te jössz vele szemben éppen ki a kanyarból, egy régebbi gyenge autóval, non plus ultra a családod is bent ül, akkor is védenéd, hogy jajj szegénykém??? Nem hiszem, mert nagy valószínűséggel halott vagy. Vagy a kanyarból épp egy 40 tonnás kamion érkezik, akkor a posztoló halott. A rendőr pedig nem mérlegel, hanem elindítja a szabálysértési eljárást. Mert el KELL indítania. A hülyeség mértékének megfelelően pedig igenis basszák meg a sofőrt! Leszarom, hogy összetörte magát, meg az autóját, simán ki is nyírhatott volna még mást is!!!
Fölfogtad tudorka?
jarics 2013.01.29. 11:48:55
jarics 2013.01.29. 11:50:20
jarics 2013.01.29. 11:52:42
Emmett Brown 2013.01.29. 11:52:52
jarics 2013.01.29. 11:54:23
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 11:54:53
A sértett és kárt szenvedett jogi alany, ha ő nem akar az őt ért bűnnel kapcsolatba, vagy jogcsökkenéssel kapcsolatban foglalkozni, a rendőr nem teheti meg!
A feljelentési sorrend... a sértett, önrendelkezésének beszámíthatósága ha csökken, közeli hozzátartozó, illetve gyám, halála esetén az állam!
Mivel a sértett nem volt hajlandó foglalkozni a dologgal, így személyes és különösen védett adatkezeléssel is visszaélt a hatóság!
Tiltott adatbázist hozott létre a sértettről, annak engedélye és hozzájárulása nélkül!
Ráadásul, az adatkezelési jogot, bármikor visszavonhatja a sértett!
平八 2013.01.29. 11:56:36
Vezettél már náthásan vagy megfázva?
Csak mert egy ártatlan tüsszentés is tud ilyet produkálni.
Gondolom letagadod, pedig szívesen kiperelném a szart is a beleidből a gondolatmeneteden haladva, hiszen azzal is veszélyezteted a veled ellentétben értelmes embertársaid testi épségét, ha picit náthásan vezetsz!
Okoska csak ne okoskodjon! Ez is a buzi Sulinet program miatt van: már ott is van internetkapcsolat, ahol áramnak se kéne lennie!
pjotr007 2013.01.29. 11:56:56
Ha jön valaki szembe akkor letarolja, ha ülnek mellette azok is megsérülnek.
A rendőrnek egy ilyen balesetnél nincs joga mérlegelni, el kell járnia és büntetnie kell.
Az, hogy a kórházban zaklatta az egy másik dolog.
De látom már más is leírta...
jarics 2013.01.29. 11:58:35
Emmett Brown 2013.01.29. 12:00:04
pjotr007 2013.01.29. 12:00:39
Az baj nagyeszű Petrocelli, hogy itt nem sértett van, hanem elkövető, nem azért büntetik meg mert megsérült, hanem azért mert nem tartotta be a kreszt és/vagy veszélyeztette a közlekedés biztonságát...
平八 2013.01.29. 12:01:54
helianthus 2013.01.29. 12:01:55
- Főnök!
-Ne szólíts Főnöknek!
-Bocs Főnök!
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 12:02:07
pjotr007 2013.01.29. 12:03:04
jarics 2013.01.29. 12:04:20
pjotr007 2013.01.29. 12:04:24
Te találomra kinyitod a jogtárat és ha látsz egy fogalmat akkor idecibálod?
jarics 2013.01.29. 12:05:46
"178. Közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése
224. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeletben (a továbbiakban: KRESZ) meghatározott közúti közlekedés szabályait megszegi, ha a 217-222. §-a szerinti szabálysértés nem valósul meg, szabálysértést követ el."
szamaritánus 2013.01.29. 12:05:54
telkoe 2013.01.29. 12:07:32
jarics 2013.01.29. 12:07:57
Emmett Brown 2013.01.29. 12:08:15
Mi az, hogy ha szar az út/nincs tábla, akkor meg lehet csúszni? Két eset van: ha ismered az adott szakaszt, akkor elvileg tudod, hogy mik a kellemetlen részek, ha meg nem, akkor óvatosabban mész, mint ahogy ismerős szakaszon mennél.
Ha lendületből 50-nel befordulok az Astoriánál, és felkenődök a villamosmegállóra, akkor a közútkezelő a hibás, mert nem tette ki a táblát, hogy itt csak 22-vel érdemes kanyarodni?
Ha meg szar napod van/fáradt vagy, az ekvivalens az ittas vezetéssel: nem azért tiltott, mert nem szeretik ha fogy a szesz, hanem azért, mert lassabbak lesznek a reflexeid, és lassul a gondolkodásod. Kamionosok kötelező pihenője megvan?
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 12:09:38
A szabadságjogokat mindaddig érvényesítheti bárki, amíg másik jogi személy, vagy egy közösség jogait nem csökkenti!
Amíg ez nem áll fenn, nem történik valós bűn! Ha nem történik az állam képviselete nem járhat el!
Teljesen mindegy mi van a törvényekben, vagy közlekedési szabályokban! Amíg nincs valós bűn, addig az államnak kuss van!
Ha nem okozok balesetet, mert üres a sztráda, és forgalommal szemben hajtok, addig nem büntethetnek meg, hiába tilos a kresz szerint! Amikor bizonyíthatóan más emberek jogai kerültek veszélybe! Onnantól kezdve lehet bírságolni, ami ellen fel lehet lebbezni!
Az állam hozhat bármiféle törvényt... lényegtelen... Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata 11. paragrafus! Vágod?! Van olyan a nemzetközi magánjogban, ha összetöröm a kocsim.. még meg is büntessenek miatta?! Úgy töröm össze ahogy akarom... enyém.. ha bizonyíthatóan mást nem veszélyezettem vele...
Ha nem csippeltetem be a kutyámat, és nem okozok más embernek vele jogkorlátozódást, senkinek semmi köze hozzá! Mert nem jelenthetnek fel... Senki sem.. nincs hozzá joguk, mert nem történt valós bűncselekmény...
A nemzetközi jog, a hazai jog fölött áll! A bíró, akár meg is semmisítheti a parlament által hozott törvényeket, ha az ellentmond a nemzetközi jognak, vagy magánjognak...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.29. 12:09:57
Nőjél már fel!
jarics 2013.01.29. 12:13:47
The Good Boy ! 2013.01.29. 12:13:58
jarics 2013.01.29. 12:14:52
Emmett Brown 2013.01.29. 12:15:02
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.29. 12:15:19
Akkor a bűnpártolás pártolása is az.
jarics 2013.01.29. 12:16:02
telkoe 2013.01.29. 12:16:22
helianthus 2013.01.29. 12:19:44
平八 2013.01.29. 12:19:56
@Emmett Brown: Ugyanez, mint az előző senkiházinál: pont az ellenkezőjét mondtam: ezzel az erővel bármit lehetne büntetni, mert minden okozhat életveszélyt, balesetet. Erre mondtam a náthás vezetést is példaként, hogy ezzel az erővel büntessék azt is, de jó, feltételezem, hogy nem rég kezdtél el magyarul tanulni, ezért most elnézem.
A többihez:
Ha az adott útszakasz veszélyes, pl. mész egy vidéki úton, ahol mellesleg van egy tó, van erdő állatokkal, kátyús, vannak bukkanók is, stb. akkor igen is táblázzák ki, azért vannak azok a pléh szarok. Biztos láttál már olyan táblát, ahol van egy csöcs meg egy szarvas, ilyenek, na, azok pont ezt a célt szolgálják. Poszt toló írta, hogy a segítőkész sofőr szerint sok itt a baleset. Akkor szar az út, táblázzák ki, ez ennyire egyszerű. Kamionosok kötelező pihenője megvan, de gondolom az is, hogy nem csak gyorshajtás miatt lehet megcsúszni, hanem anélkül is (mert ugye arra reagáltam). Ez most lehet sokként ért, teljességgel meg is értem, pedig így van.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.29. 12:20:58
És ha nagy esőben nézed?
The Good Boy ! 2013.01.29. 12:28:28
Gondolom egyike vagy azoknak, akik pl. a gyerekük védőoltását sem engedik beadni, mert sérti a gyermek személyiségi jogait, hogy nem saját maga dönthet róla.
LAPE 2013.01.29. 12:28:36
(Úgy látom a napi gyógyszeradagot csak ebéd után adják az ápolók...)
Emmett Brown 2013.01.29. 12:29:16
Szép, amikor rájössz, hogy a saját logikád csapdájába kerültél, és ebből személyeskedéssel próbálod meg kivágni magadat.
Tehát: valaki gyorsan hajt, lefényképezik, üres az út, nem okozott sem balesetet, sem sérülést, ebben az esetben te semmi kivetnivalót nem találsz, ha a delikvens kapja a csekket.
De: ha valaki simán leesik az útról, ezzel balesetet is okozott, meg ráadásul sszemélyi sérülést is (magának), akkor milyen jogon büntetik meg.
Érdekes hozzáállás.
Gyorshajtás nélkül megcsúszni alapos indok nélkül (ha télen nyálkás az út, az nem indok, mert azzal bizony kalkulálni kell). Alapos indok: nincs vadveszély tábla, és elédugrik egy vadkan, és elrántod a kormányt. Vagy: valahogy odakerült egy olajfolt az útra, és megcsúszol rajta. Vagy: durrdefektet kapsz vmi éles, oda nem illő tárgytól.
Télen a csúszós útra hivatkozni viszont alkalmassági kérdéseket vet fel.
min 2013.01.29. 12:31:30
A posztoló fog kapni hamarosan egy idézést is és a fentebb említett gumiszabályra hivatkozva meg is fogják büntetni. Az már csak az illetékes szabálysértési előadón fog múlni, hogy pénzbünti, pontlevonás vagy csak figyelmeztetés lesz belőle.
Én szerencsére az utóbbit kaptam. Kár ráhúzni a vizes lepedőt amúgy a közútra, én is sokszor végioggondoltam, hogy mit kellett volna csinálni, biztos én voltam e mindenben a hibás devalóban óvatosan kell vezetni ismeretlen vagy ismert helyeken is nyákos időben.
Emmett Brown 2013.01.29. 12:34:05
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.29. 12:34:53
Ha közismert, akkor a számodra miért nem ismert? Tizenvalahány évig vezettem Wartburgot, és egyszer sem szálltam el kanyarban, mert annyival mentem amennyit a kocsi és az út megengedett. Ha elszálltam volna, az én hibám lett volna.
Emmett Brown 2013.01.29. 12:40:24
De semmi esetre sem a tied :)
Gera 2013.01.29. 12:50:09
平八 2013.01.29. 12:53:02
"Tehát: valaki gyorsan hajt, lefényképezik, üres az út, nem okozott sem balesetet, sem sérülést, ebben az esetben te semmi kivetnivalót nem találsz, ha a delikvens kapja a csekket."
Zsír, mikor írtam ilyet és hol?
Idézz.
rezvez 2013.01.29. 12:55:18
Az alföldön sok olyan út van, ahol akkor is elfolyna a víz, ha annyira esne, hogy le kellene állni, mert nem lehet látni.
vénszivar 2013.01.29. 13:01:07
piszter 2013.01.29. 13:01:55
piszter 2013.01.29. 13:05:00
Yeto 2013.01.29. 13:05:35
Emmett Brown 2013.01.29. 13:06:18
Emmett Brown 2013.01.29. 12:00:04
@平八: gyorshajtás bírságolását támogatod, vagy elítéled?
平八 2013.01.29. 12:01:54
@Emmett Brown: Támogatom
Emmett Brown 2013.01.29. 13:09:10
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 13:15:25
Önhibáján kívül történt, mert a doktor azt mondta neki hogy egészséges, és megadta neki az engedélyt...
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 13:16:59
rezvez 2013.01.29. 13:19:23
" Az alföldön sok olyan út van, ahol akkor is elfolyna a víz, ha annyira esne, hogy le kellene állni, mert nem lehet látni."
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 13:19:47
Akkor ez még súlyosabb rendőri túlkapás... mert emberi méltóságot sért az eljárás... ez már így 5-8 év...
qwertzu 2013.01.29. 13:21:24
Emmett Brown 2013.01.29. 13:30:25
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 13:30:49
A beteg laikus, az orvosnak kell tudnia felmérni az állapotát!
Az egészségi állapot különösen védett adat.. semmit sem kell a rendőrnek tudnia róla.. elég ha az orvos tud...
Sajnos a közalkalmazotti terror még mindig a diktatúrához van szokva... azt hiszem kellene egy Jobbik kormányzat, hogy az állami terror elkövetőit jó alaposan szankcionálja...
Csippelés... tiltott adatbázis készítés, a valós bűn jogi kritériumának a figyelmen kívül hagyása, emberi méltóság megsértése, személyes és különösen védett adatokkal való visszaélés.... tömegközlekedéseknél önbíráskodás... a magántulajdon megsértése, mint bírságolás... és tisztességtelen üzleti magatartások...
A munkához és önellátásnak a joga a mezőgazdasági termelőknél korlátozva...
Jövedéki adó az ipart űzőkön... szép dolgok ezek...
A közbeszerzéseknél a minimális szolgáltatási szempont semmibevétele.. közalkalmazotti állásnál is ugyanígy... a magasabb bérű diplomás kapja meg a munkát.. az alacsonyabb képesítésűvel szemben, aki ugyan úgy eltudná végezni...
Van itt baj az állami terrorral... volt egyáltalán rendszerváltás?!
Pierr Kardán 2013.01.29. 13:58:26
- a segítő fiatalembert, mert az a felhatalmazás anélkül telefonált,
- a mentőket, mert a felhatalmazása nélkül bevitték a kórházba, pedig neki csak egy kis pánikrohama volt,
- a rendőröket, mert csak úgy,
- a kórházat, mert akarata ellenére megvizsgálták, megállapították, hogy semmi baja és ezzel neki olyan lelki traumát okoztak, amitől súlyos beteg lett.
A posztólótól azt kérjük, hogy a jogosítványát sürgősen adja le a bolondokházában, az autót pedig egy bontóban és többet ne lépjen ki a lakása ajtaján, mert ő akár álló helyben el tud úgy esni, hogy fellöki az egész utcát :-((
LordAzazel 2013.01.29. 14:07:57
Jéééééééézus.... ez az ember tényleg fel sem fogja, hogy ő baszta el?? Mit keresnek az ilyenek az utakon?
csahos 2013.01.29. 14:09:44
Durr, hátulról barna szemű belém jön.
Ragaszkodik a rendőrhöz, soká de jönnek.
Ő is nyócker a rendőr is.
Három hónap majdnem, és jön az ítélet 60000 Ft és 3 hónap jogsi nekem.
Fellebbezek, ez hülyeség, legalább a tanukat meg hallgathatnák.
Ismét ítélet a hibás én vagyok.
Ügyvéd, bíróság, szakértő és ni csak, Ő a hibás.
Biró dönt, nem én voltam a hibás hanem Ő.
De Ő neki, mint a balesetet okozójának felelőssége 6 hónap után már elévült.
Ennyi.
magyarcsarda · http://magyarcsarda.blog.hu 2013.01.29. 14:23:55
jarics 2013.01.29. 14:31:13
kotyomfitty 2013.01.29. 14:32:08
jarics 2013.01.29. 14:44:55
telkoe 2013.01.29. 15:12:04
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.01.29. 15:31:11
helianthus 2013.01.29. 15:38:39
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.29. 15:41:23
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.01.29. 15:48:44
Egy kocsi jött mögöttem és jó szándéka jeléül felhívta a mentőt. Kijött velük a jard és mielőtt betadinnal lemostak volna be kellett ülni a kocsiba, valami vallomás-félét szeretett volna kicsikarni, de megnézte a bringa lámpáját is. Én mondjuk elismertem, h nem az útviszonyoknak megfelelően bringáztam, de azt is odaírattam, hogy nemigen volt más választásom: ha nem sietek még jobban megázom.
Feljelentettek (!) és figyelmeztetésben részesítettek. Szóval mentőt tényleg nem javaslom kihívni.
OdettésaMacskák 2013.01.29. 16:30:49
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 16:42:35
Ha bűnt követtél el, és saját magad ellen tanúskodsz.. az elmebetegség.. nem vagy beszámítható! A vallomás tételt jogod van megtagadni.. Sőt a saját magad ellen tett vallomást semmisnek tekintetni...
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 16:44:43
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 16:46:25
vomit 2013.01.29. 17:09:30
g-dúrban zúgó kabóca 2013.01.29. 17:09:52
és amúgy mégis ki volna a hibás azért, hogy a síkos úton az árokba kormányozza az autót, a kismanók?
és enyhe agyrázkódás csupán, ennek ellenére nem emlékszik, hogy történt az eset... mindannyiunk érdekében könyörgök, égesse el a jogsiját. szerintem inkább sofőrös tankkal kellene járnia, akkor max. csak klausztrofóbiás rohamot kapna.
ötvenen túl 2013.01.29. 17:59:07
Aureliano Buendía 2013.01.29. 18:03:18
igi1 2013.01.29. 18:04:58
ezt sose tudom megérteni
ott hever minden hírben, meg ami a mi környékünkön előfordult, a véres szemüveg az úton
Aureliano Buendía 2013.01.29. 18:07:30
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 18:09:48
Egy nem beszámítható emberrel, ha bármilyen dokumentumot aláírat... talán nem bűncselekmény?! Különösen kiszolgáltatott helyzetével visszaélve?!
Ha az orvos agyrázkódást, vagy shockot állapít meg.. hogy jönnek ahhoz, hogy bármit is aláírassanak a szerencsétlennel!
Aureliano Buendía 2013.01.29. 18:11:36
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 18:13:42
Az orvos egy esetben kérhet segítséget.. segítséget, ha nem vagy beszámítható és még lehetnek sérültek!
Ha lőfegyver vagy egyéb támadófegyver okozta sérülést tapasztal... az meg más ügy...
De persze.. Magyarországon biztos minden másképpen van.. ugye ugye.. nemzetközileg tiltott adatbázisok meg különösen védett adatkezelések...
Itt még a tüntetések szervezőit is dokumentálják.. be kell jelenteni... hol és mikor fog tüntetni... igaz hogy 8 év jár, ha valaki papírra veti.. a rendőrségen... érte.. mert a rendőröknek tilos politizálniuk.. aha...
ötvenen túl 2013.01.29. 18:38:17
ötvenen túl 2013.01.29. 18:41:54
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.01.29. 18:55:51
Mégis.. milyen véleménnyel legyek a rendőrségről?!
Megnézzük a bűnelkövetési tréképet és ott, a bejelentett bűncselekmények nagyobbik részét nem találjuk...
Mennyi vagyon elleni bűncselekmény van egy évben csak regisztrálva.. és mennyi a megtérül kár?!
Hol vannak a lefoglalt áruk nyilvános árverései?! Sehol.. be sem kerülnek lajstromba...
Amikor a vezetőik meg a ruhapénzt beteszik 1 évre a bankba.. kamatozni.. és 1 évig nem kapnak ruhát.. egy parasztgyereknek kell kinyomoznia mi történt?! Mit gondoljak magukról?!
Miért tiszteljük magukat?!
Jogvédő szerveződéseket üldöznek?! Kollektív bűnösség elvén, feloszlatnak jogi szervezeteket, mert nem tudják értelmezni a nemzetközi magánjog bűnszervezet kifejezését...
Mit gondolnak?! Ember... mégis.. ennyire hülyének nézi az embereket?!
Hol a fegyverhez való nemzetközi jog?! Azzal kellene kiharcolni a szabadságjogokat... és megőrizni a demokráciát...
Alapjogok védelme érdekében.. nem lehet használni a fegyvert?! Sőt, tiltott adatbázist hoznak létre kinél van kinél nincs?! És ha valakinek.. lejár véletlen az engedélye.. elfeledkezett róla,hogy Magyarországon csak egy állat..akkor emberi alapjogával visszaélve ???? fegyverrel való visszaélésért lecsukják?!
Van egy náci szeparatista kisebbség, aki rasszista indítatásából gyakorlatilag már egy településnyi magyart lemészárolt... 20 év alatt... ha meghal 140 néger Szomáliában... megy az ENSZ... a magyar meg csak egy állat?! Itt majdnem a százszorosa az áldozatoknak a száma...
fda 2013.01.29. 20:23:18
Vegyél elő egy baleseti bejelentőt, azon egyértelműen rajta van, hogy a kitöltése semmilyen módon nem jelenti a felelősség elismerését.
CID 2013.01.29. 20:48:34
Te száguldó marha:))))
@平八: ez mit jelent, licsikonzerv?
Martinicske 2013.01.29. 21:33:31
Ha rossz az út, ha balesetveszélyes egy kereszteződés, vagy útszakasz (azt ne mondja nekem senki, hogy nincs ilyen nálunk), ha váratlanul szarvas, vagy űrlények kelnek át az úton, bármiért is kicsúszik valaki, az helytelenül választotta meg a sebességet, mert mehetett volna lassabban is és abban az esetben nem következett volna be a baleset és ha mégis akkor az előbbi pont újra, tehát mehetett volna még lassabban is.
Ebből a szempontból az abszolut biztonságos sebesség egészen pontosan a nulla km/h. Amennyiben ettől eltérünk, balesetek fognak előfordulni.
Egyébként nem tudom, attól sem lesz jobb, ha egy ilyen baleset miatt még elszedik az ember pénzét is, meg az se ha semmit se csinálnak.
lesifotos_szh 2013.01.29. 22:26:31
Ezt a cikket pedig ajánlom szíves figyelmedbe. Másfél órája történt ez a baleset és a kereszteződésen átszabó hölgy nem ismerte el a felelősségét, szerinte a védett útvonalon közlekedő a hibás. Miért? Mert csak.
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/gyalogost_sodort_el_megpordulo_vw
(Ott voltam, szóval ha kérdésed van, csak bátran! :) )
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.01.30. 11:37:10
Hát lassan nem mentem az biztos, de végig eszembe volt az örökbecsű kissé közhelyes mondás, miszerint: "élj úgy, hogy ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy akció- vagy pornófilm főszereplő voltál-e" :-)
De tényleg: úgy lebólintottam az aszfaltot, hogy ha fényt meg alagutat nem is, de a rajzfilmekből ismert csillagok megvoltak mind. Mondjuk az autós gondolhatta, hogy azért túl rosszul nem vagyok mert igen czifrát káromkodtam :)
Hola (törölt) 2013.02.20. 13:28:36