Tékozló Homár

Nem sikerült lehúzni 50 ezer forintra

2013.05.24. 12:10 | jackyll | 78 komment

Nemannyira naiv ügyfél tartotta magát a minimum 2 független információforrás megerősítéséhez, ezért az Andrássy úti Orex után átment a Bazilika melletti óráshoz is. Az orexesek szerint 47 ezer forintos kárt okozott órájában egy elszabadult csavar, a Seiko-szervizben viszont ingyen visszacsavarták a kilazult, de még a ehlyén lévő csavart. Poénból viszament az Orexbe megmutatni a szituációt, ahol azt is letagadták, hogy látták volna az üzletükben:

Van egy Certina típusú automata órám és tegnapi napon megállt, amit eddig sosem csinált még. Elvittem az általam korábban párszor már látogatott Tempora Szakszervízbe, ami az Andrássy úti OREX-ben üzemel (korábban a Hercegprímásban) és elvileg Svájban tanult profi órások dolgoznak ott. Utoljára egy hónapja voltam arra, mert óracsatott kellett cserélnem. Akkor nem volt semmi gond bár a mai eset után visszagondolva lehet már akkor is becsaptak. Szóval bevittem az órát, elmondtam, hogy egy napja megállt és kérem nézzék meg mi lehet vele. Az órások itt egy üveggel elzárt műhelyben dolgoznak és van egy pult ahol 2 asszisztens foglalkozik az ügyfelekkel. Elviszi a hölgy az órámat, odaadja az egyik órásnak, majd 5-6 perc elteltével visszajön és közli, hogy egy csavar kiesett, elszabadult és mindent tönkretett, EZÉRT a javítást 47.000Ft áron tudják elvállalni.

Olvasson tovább!

Az évente széteső Dell tablet

2013.05.23. 15:07 | jackyll | 146 komment

Zümi a német Media Marktnál és a Dellnél panaszkodott, hogy általában egy év alatt pusztulnak el Streak 7-es táblagépei. Amiket viszont szó nélkül cserélnek, csak sajnos ugyanarra a modellre. Egyszer csak elfogy.

Eme talányra mondjatok nekem megoldást. 2 éve a páromtól kaptam egy Dell Streak 7-es Tabletet. Németországban élünk, az itteni Media Marktban vásárolta - tudom, lehet kövezni. Előrelátó Kedvesem 4 éves extra garanciát is vásárolt rá - ismer engem is, a furfangos számítástechnikát is. Mit ad az ég, a Tablet egyik pillanatról a másikra, közel egy éves használat után egyszer csak meghalt. Se bekapcs, se nem tölt, másnap vittük is vissza a Mediaba. Közölték, hogy vissza kell küldeniük a gyártónak, majd telefonon értesítenek. 2 hét múlva jött a hívás, lehet menni erte. A meglepetés akkor ért, amikor átvettem, tudniilik egy teljesen új Tabletet kaptam kézhez. Magyarázat semmi, párom nem is kérdezősödött tovább, örüljünk.

Olvasson tovább!

Fantomkészlet az Ekönyvolvasók.hu-nál

2013.05.23. 13:24 | jackyll | 49 komment

Minek írják ki az oldalukra, hogy másnapra szállítanak, ha valójában több hétig tart ez a művelet?

Párom már régóta áhítozott egy Kindle e-könyvolvasóra azonban csak 3-4 hónapja jötte el az, hogy össze is spórolta az árát. Már csak azon tanakodott hol is vegye meg. Mindenképpen csak netes rendelés jöhetett szóba ugyanis a közelben egyetlen épkézláb hely sem volt ahol árultak. Két internetes áruházat is kinézett, egy szlóvák áruházat illetve az E-Könyvolvasót. A szlovák oldalon még olcsóbb is volt a termék azonban furcsállta, hogy a termékről csupán google translate-es magyar fordítás volt látható és ez volt az egyik ok ami miatt a magyar oldal mellett döntött. A másik ok az volt, hogy ahogy még továbbra is látható ha bárki behozza az oldalt hogy nagyban virít felső-közép tájon, hogy "Ha déli 12 óráig leadja megrendelését, másnapra ott lesz Önnél". Tekintettel arra, hogy szerda volt gondolta másnap megrendeli. Csütörtökön nagyjából reggel 9 óra felé meg is rendelte. Ha jól emlékszem (bár lehet hogy ebben tévedek, ez esetben elnézést kérnék) semmilyen visszaigazolást nem kapott.

Olvasson tovább!

Nem fizet a felrobbant ház után a Posta Biztosító

2013.05.23. 11:16 | jackyll | 96 komment

A biztosítási díjra azonban továbbra is igényt tart, hiszen még nem zárták le a káresemény vizsgálatát.

Előzményként pár mondat káreseményemről. Lakóházam leégett, felrobbant egy gázpalack. Kidőltek a falak, minden elégett. A ház teljesen megsemmisült, közte az összes ingóságom nulla maradvány értékkel. Természetesen a Posta Biztosító nem akar fizetni, mindenbe beleköt.

Olvasson tovább!

Újabb fejlesztések Lisztferihegyen: gigakonténer és hotdog

2013.05.23. 09:09 | jackyll | 157 komment

gigakontener.jpgTegnap köszöntöttük a Budapest Airport új fizetős poggyászkocsijait, erre most olvasom, hogy egy hete megnyílt a fapadosoknak épített gigakonténer váró is. Az eső már a télire felállított sörsátrakba sem esett be, de ez már következő szintű technológia. Leülni ugyan még mindig nem lehet, de vannak junkfood-automaták és pottyantósvécé. A WizzAir a bádogcsarnokok határtalan luxusa láttán azonnal csatlakozott a többi fapados társasághoz, bár még nem az összes utasát indítja gyalog a betonra. És még nincs vége!

Olvasson tovább!

A CBA nehezményezi a szóhasználatot

2013.05.23. 08:08 | jackyll | 104 komment

Naiv ügyfél fia megelégelte, hogy 5 hete várja a hivatalos bocsánatkérést a CBA-tól, miután lopással vádolták édesapját. Emailben az alábbi üzenetet juttatta el nekik:

Tisztelt CBA,

Családom rendszeres vásárlója a  szám alatti élelmiszer üzletüknek és mélységesen felháborító az utóbbi pár hónapban a dolgozók magatartása. Édesapámra fennhangon durván rászóltak, hogy "Mit lopott? Mutassa a zsebét!" bármilyen illedelmes megszólítás vagy udvariasabb köszönés nélkül. A vád természetesen alaptalan volt, mint kiderült, de a tiszteletlen pénztáros bocsánatkérése is elmaradt, mintha mi sem történt volna. Édesapám a megalázó helyzet után már nem is vásárol Önöknél.

Olvasson tovább!

Önpusztító önreklám a HVG-n

2013.05.22. 15:20 | jackyll | 91 komment

hvgselfbanner1.jpgSaját cikkeiket kitakaró hirdetésekkel riogatja Adblockkal nem rendelkező olvasóit a HVG.hu. A hetilap ajánlóját nem kattintották a jobb felső sarokban, ezért a sales ráúsztatta az oldal bal alsó sávjára, ami talán Retina-felbontásnál már nem lóg bele a szövegbe, mert amúgy durván:

Pár hete ütötte fel a HVG-n ez a jelenség, amit egyenlőre máshol nem nagyon tapasztalok. Minden egyes oldala, lapja megnyitásakor azonnal bejön a képen látható hirdetés ("az olvasta már" egy kicsit később jön be). Már az "olvasta már?" kérdés is arogáns, pofátlan, mert a válasz: nem vazze, én ezt olvasnám, ha hagynád!

Olvasson tovább!

16 ezer forintra korlátozta céges előfizetését a Telenor

2013.05.22. 14:35 | jackyll | 77 komment

Győzőék telenoros flottáját gyakorlatilag elpusztította az egyik cégről másikra átírás. Első körben csak az összes PIN-kódjuk veszett el. Aztán kiderült, hogy 10 év után az új cég új ügyfélnek minősül, és mint ahogy ezek szerint szokás, porba korlátozták. A havi 200+ ezer forintot mostantól 4 naponta kell befizetniük részletekben, miután az ügyfélszolgálat speciális elhárító egysége a panaszukat felülvizsgálva 16500-ról 26500 forintra emelte a limitet.

Több, mint tíz év céges előfizetés után az adótanácsadóm javaslatára átírattuk a céges telefonokat egyik cégünkről a másikra. Nem nagy cég, 16 előfizetésről van szó. Az ügyfélszolgálat arról tájékoztatott, hogy minden a régiben fog maradni, nem változik sem a díjcsomag, sem pedig az egyéb feltételek. A telefonok átíratása zökkenőmentesen megtörtént. Legalábbis azt hittem. Egy rövid idő elteltével sms-t kaptam, amelyben értesítettek a magas forgalmi limitről. WTF??? Soha nem hallottam róla. Aztán egy kolléganőm is kapott, akinek két nappal később egy hétvégén kikapcsolták a kimenő hívásait. Kicsit idegesen beballagott a legközelebbi Telenor üzletbe és kifizetett 11,500 forintot. Aznap én is megkaptam a sokadik üzenetet a magas forgalmi limitről, hát úgy gondoltam, hogy véget vetek a bohóckodásnak és felhívtam az ügyfélszolgálatot.  Ekkor kiderült, hogy nem tudnak segíteni, ugyanis az átírás során törölték mind az egyenkénti, mind pedig a cégszintű pin kódokat.

Olvasson tovább!

Fizetős lett a poggyászkocsi Lisztferihegyen (frissült)

2013.05.22. 13:31 | jackyll | 265 komment

poggyaszkocsikolcsonzo.jpgRohamtempóban fejlődik a Budapest Airport technikai felszereltsége, egy hete üzembe állítottak 300 új poggyászkocsit. Ennek azonban ára van, menetenként 300 ft/1 euro. Az utasok értetlenkedve rángatják a kocsikat, mert ezek szerint mind olyan fejletlen környékről származnak, ahol még nem találkozhattak hasonló jelenséggel:

Elérkezett végre a nap, amikor Budapest kedvenc repterén már nem a taxishiénák húzzák le legjobban az utazóközönséget. Az új csúcstartó a nemrég bevezetett poggyászkocsi-kölcsönző rendszer, mint azt ma volt szerencsém megtapasztalni. A repülőgépről a terminálba érkezve csodálkozva láttam, ahogy a nemzetközi és magyar utasok értetlenkedve rángatják a kocsikat, amik mintha be lennének ragadva a sínbe, mígnem valaki rájött, mi hiba: a kocsisorok mellett álló automata hozzájuk tartozik, és csak 300 forint vagy 1 euró megfizetése után szabadul ki egy kocsi. Kisebb szentségelés után a legközelebbi reptéri alkalmazott felé vettem az irányt, akitől megtudtam, hogy kb 2 hetes a nagy találmány, kérdésemre azt is elárulta, panaszt a Budapest Airportnál, írásban tudok tenni.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása