Tékozló Homár

Beválthatatlan wellness kupon a Gunaras Hoteltől

2013.05.08. 01:08 | jackyll | 59 komment

Tibor elkövette azt a végzetes hibát, hogy kuponos wellness hétvégét nászajándékozott barátainak, amit 3 hónapos érvényességi ideje alatt a szálloda kavarása miatt nem tudtak felhasználni. Lehet, hogy egy élménnyel lettek szegényebbek, de természetesen a pénzt sem kapták vissza, a nemaradjle.hu pedig már hárította is a felelősséget.

Tavaly óta abban a kínos helyzetben vagyok, hogy egy tavaly júniusban egybekelt házaspár a tőlem kapott nászajándékát nem tudta használni. Kaptak másikat, de közben próbálok hozzájutni a nemaradjle.hu oldalról nászajándéknak vásárolt wellness hétvége árához. Részletek: hiába volt a kupon használatának határideje augusztus vége, a Gunaras hotel nem biztosított szobát, sőt, végig másodrendű vendégként kezelte őket... olvassátok a mellékelt levelet, amit elküldtem nekik, és adjatok tanácsot mit tegyek, hogy visszakapjam a pénzem.

Tavalyi évben nászajándéknak vásároltam egy kuponos cégtől (e-Business Group Kft., internetoldaluk címe: www.nemaradjle.hu) egy voucher-t (innen letölthető, vagy a csatolmányban megtekinthető) 45.900Ft-ért 2012.06.05-én. A felhasználási feltételekben szerepel hogy 2012.08.31.-ig foglalható, ezért az ajándékozást (2012.06.09.) követően a friss házasok telefonon felvették a kapcsolatot a hotellel (Gunaras Resort Spa Hotel****) a következő időpontokban:
•    2012.06.15. pénteken délután hívták a hotelt, hogy júliusban szeretnének menni, mikor van szabad szoba? A hotel recepciósának válasza az volt, hogy egész július végéig tele vannak, és térjenek vissza a kérdésre augusztusban.
•    2012.08.03. pénteken délelőtt hívták a kérésnek megfelelően a hotelt, 08.17-19-re kaptak időpontot. Elfogadták.
•    Nem sokkal ezután kiderült, hogy nem megfelelő az időpont, és egy újabb telefont követően egy új, végső időpontot kaptak 08.31-09.02-ig. Sajnos ez az időpont sem volt megfelelő, ezért kérelmezték a 09.14-16-ai hétvégét. Ezt a hotel, hivatkozva az augusztus 31-ei határidőre, nem teljesítette.

Más lehetőséget nem biztosított a hotel, ezért a fiatal házaspár megkért engem, ha már én ajándékoztam ezt a nászajándékot, intézkedjek. Nagyon kínosan érintett, hogy az ajándékom ilyen kellemetlenséget okozott, ezért természetesen elvállaltam. Hosszas telefonos megbeszélést folytattam XY ügyfélszolgálati munkatárssal, majd több levélváltásom volt ZX vezérigazgató úrral, de sajnos semmiféle konszenzusra nem jutottunk. A hotel vezetősége mereven ragaszkodott a voucher lejárati idejéhez, hiába a hotel nem teljesítette a voucherben vállalt kötelezettségét.

Email-jeimet válaszra sem méltatja a hotel és vezetősége, ezért kérem, hogy ön is vizsgálja ki esetemet.

Az a benyomásom, hogy a hotel és vezetősége másodrangú vendégként kezeli a voucheres vendégeket. Alapozom ezt arra, hogy hotel a két és fél hónapos időszak elején nem ad ki szobát, próbálja az időszak vége felé eltolni a foglalást, jelen esetben: június közepén azt kérték, hogy augusztusban hívjuk őket, mert nincs is szobájuk. Mindezt azért, mert amikor a normál, fizetős vendégekkel már nem tudják kitölteni a szálloda szobáit, akkor veszik elő a voucheres vendégeket, és adják nekik a fennmaradó szobákat. Ez egy olyan dolog, ami nagyon zavaró, sőt mondhatom, hogy sértő is a voucheres vendégekre nézve. Mindennek tetejébe erről egy szó sincs a voucherben leírva, figyelmeztetve erre a vendéget! Ha ezek benne lennének a voucher felhasználási feltételei közt, akkor a vevő tudná mérlegelni azt, hogy a hotel árengedménye megfelelően ellentételezi ezt a másodrangú vendég pozíciót!

Még egy gondolat: a voucher felhasználási feltételei közt nem szerepel, hogy mi történi akkor, ha a hotel nem tud megfelelő időpontot biztosítani.

Ezek miatt a hotelben és vezetőségében megrendült a bizodalmam, nem óhajtok a hotelben még egyszer megszállni, az ifjú házaspár sem, valamint nem igénylünk semmilyen természetbeni kárpótlást, csak a befizetett pénzem kérem vissza!

Üdvözlettel
Tibor

INSTANT UPDATE: A nemaradjle.hu már reagált, azt mondják, az ő üzletszabályzatukban benne van, hogy ők nem felelősek semmiért sem, ezt egyébként furcsállom, mert a Ptk szerint ők az eladók, én meg a vevő, tehát panaszommal hozzájuk kéne fordulnom...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.08. 01:37:39

apamek idejeben vasalot vettek naszajandekba
mennyivel egyszerubb volt az elet
az en idomben kp.
most meg voucher
ez van

j311 2013.05.08. 01:50:55

Kp meg egy jokivansagos kepeslap.
Gyors. Egyszeru. Nem lesz 3 vasalo es 4 kiveheto ajtos, ndk, turmixgep.

gabors 2013.05.08. 01:59:12

szerintem is KP vagy ugyanolyan ossszego mondjuk Amazon ajandekkartya (van belole elektronikus is)

vénszivar 2013.05.08. 02:08:03

Kuponnal kupakolni, most rá kuponoztál...

gabors 2013.05.08. 04:12:12

@j311: azt meg ajandekozasi illetek sem baszhatja a NAV... KP lee akarmi ..

tregard 2013.05.08. 05:56:12

amatőrök. szállodát felhívni, szobát foglalni, mindent leegyeztetni, foglásról visszaigazolást kérni, végül megjegyezni: kuponnal megyünk. ennyi.

záporeső 2013.05.08. 07:10:43

A két augusztusi időpont kinek nem volt megfelelő? A párnak? Ha igen, akkor nem hiszem, hogy a hotel hibája lenne, hogy nem tudták felhasználni a kupont. Sőt ahogy nézem annyira mereven nem is ragaszkodtak ahhoz, hogy csak aug. 31-ig lehessen felhasználni a kupont, hiszen pont akkortól ajánlottak fel egy időpontot. És mivel egyértelműen le voltak írva a felhasználási feltételek így tényleg nem az ő hibájuk, hogy a pár nem tudott elmenni. Mivel ezeken a kuponokon (szinte) semmi hasznuk nincs a szállodáknak, így mindig komolyan szokták venni, ami le van írva bennük.
Ha teljes áru utalványt kaptak volna, valószínűleg azt is csak az érvényességi ideje alatt lehetett volna felhasználni.
Nem véletlenül vannak ezek leírva, oda kell figyelni a részletekre.

vénszivar 2013.05.08. 07:48:20

Pííízt vissza NEM adunk...:)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.05.08. 07:48:48

Lassan, hogy az ostobák is megértsék: Neeem váááááásárolunk kuponoooooos oldalróóóóóóóóól.

Tölgyasztal 2013.05.08. 07:53:00

egy közel 100 szobával rendelkező hotel esetében előfordulhat,h a nyári hónapokban nem 100%os telitettséggel üzemelnek. Nem hihető,h nem lett volna egyetlen szabad szoba, amit kiadtak volna....

vénszivar 2013.05.08. 07:59:07

@Tölgyasztal: Talán, inkább nem pártolják, hogy kuponnal kupakoljanak!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 08:00:44

A szálloda több időpontot ajánlott. Elfogadták, majd visszamondták. Mégis mi a lófütyit kellene a szállodának csinálni? Körbenyalni őket?? Ostoba.

záporeső 2013.05.08. 08:02:17

@Tölgyasztal:
De az, hogy hétvégente nincs szabad szoba könnyen előfordulhat.
Nekünk Gyulára van egy 122 szobás hotelbe ajándékutalványunk és már március óta próbálunk hétvégére szobát foglalni, május végére sikerült is. És foglaláskor nem mondtuk hogy ajándékutalvánnyal fizetnénk, szóval nem azért nem volt szoba mert nem akarták, hogy legyen.

vénszivar 2013.05.08. 08:09:53

@záporeső: Tán éppen azért, mert NEM szóltál, hogy kuponnal fogsz fizetni!
Ezt így kell, akkor egy "akadállyal" kevesebb...

záporeső 2013.05.08. 08:14:59

@vénszivar:
Nem kupon, hanem ajándékutalvány :) Nem ugyanaz a kettő.
De egyébként is csak annyit akartam vele, hogy könnyen előfordulhat, hogy egy hónapra előre minden hétvégére fullon van egy hotelben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.08. 08:26:07

"Tavaly óta abban a kínos helyzetben vagyok,... ... hiába volt a kupon használatának határideje augusztus vége, a Gunaras hotel nem biztosított szobát, "

Akkor miért te vagy kínos helyzetben?
A hotel meg gondolja meg, mibe vág bele.

" A hotel vezetősége mereven ragaszkodott a voucher lejárati idejéhez, hiába a hotel nem teljesítette a voucherben vállalt kötelezettségét."
Ki volt fizetve, mit törjék magukat...
Fogyvédet nekik... A kuponos akárminek is.

Mondjuk ilyen hozzáállás után nem is nagyon kéne odamenni nyaralni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.08. 08:27:43

@batgirl: Ha a szállodának nem is, de a kuponos cégnek vissza kéne adni a lóvét.

Tron65 2013.05.08. 08:29:46

@záporeső: "A két augusztusi időpont kinek nem volt megfelelő?"
És a 3 hónapos felhasználhatóságból 2 hónap kinek nem volt jó?

vénszivar 2013.05.08. 08:30:39

@záporeső: OK. Figyelmetlen + értetlen vagyok.
De itt most a kuponról "diskurálunk".
Mint megjegyezted NEM ugyan az a kettő!:)
Mesélj még, hogy mi van akkor ha netán kártyával v. Forinttal (kp.), netán más ország pénzével fizetnél (€, $,...).
Bátortalanul megjegyezném, hogy itt a kuponról van szó! Mert az nem u.a. mint az ajándék utalvány...:)

Bálintka. 2013.05.08. 08:31:42

@batgirl: JAJA pont ez a lényeg. Idióta. A kupon előnye, hogy csak anyagilag jár jól az ember, de a kuponozás ideje alatt majdnem minden szolgáltatónál/szolgáltatásnál fullház van. Azaz el kell fogadni azt az időpontot amit ők adnak, és el kell viselni azt a másodrendű hozzáállást, amit a kuponnal lespórolt. Értem hogy nyugaton ez nem így van, de ez még nem nyugat.

Amúgy meg bárki valami extra ajánlatot venne igénybe, az olvasson előtte homárt. Kezd unalmas lenni, hogy sokan csak nyavalyogni jönnek ide, úgy hogy előtte nem olvastak vissza homárt (Barát taxi, kuponozás, aldi, lenovo, nokia).

vape 2013.05.08. 08:32:22

"Nem sokkal ezután kiderült, hogy nem megfelelő az időpont"
"Sajnos ez az időpont sem volt megfelelő"
Ezeket én is úgy értelmezem, hogy a vendég mondta le a foglalásait 2x is egymás után. Ha így van, akkor miért a hotel a hülye?

záporeső 2013.05.08. 08:42:57

@Tron65:
Gondolom munkanapokon lett volna szabad időpont, csak akkor meg nem akartak menni. 2 nap szabadsággal kényelmesen mehettek volna, olyankor alig van vendég, még körbe is ugrálták volna őket.

záporeső 2013.05.08. 08:45:07

@vénszivar:
:) Ok értem, rossz példa volt.
Legközelebb csak annyit írok, hogy hétvégente könnyen lehet telt ház egy hotelben.

sangria 2013.05.08. 08:53:30

Ez nekem sem világos, hogy kinek nem volt megfelelő az időpont, a szállodának-e vagy a párnak.

A sok kuponfikázónak: Én voltam már több helyen kuponnal, nem volt semmi gond, csak arra kell figyelni, hogy a hotelt jóelőre le kell foglalni, lehetőleg rögtön a kupon megvásárlása után, főleg ha hétvégére szeretnénk menni. Ha valami közbejön, akkor kétesélyes a dolog: vagy van még hely a hotelban az érvényesség ideje alatt, vagy nincs, ezt utóbbi pech. De: volt már olyan is, hogy nem fértünk be hétvégére az érvényességi idő alatt (mi hibánk, 2-szer is változtattuk a lefoglalt időpontot), de simán megengedték, hogy utána menjünk, azt mondták, meghosszabították az akciót a nagy érdeklődésre való tekintettel :-)

vénszivar 2013.05.08. 08:55:32

@záporeső: Aranyos vagy! Írj nyugodtan bármikor bármennyit! Én "most csak" azért érek rá ennyire, mert errefelé ZÁPORESŐ hull...:))) Írj! Várunk, várlak!

Gombperec hídlakó 2013.05.08. 09:11:09

Másodszor elolvasva nekem is úgy tűnik, hogy a hotel felajánlott két különböző időpontot, a friss házasok mindkettőt lemondták. Ezek után felhívták az ajándékozót, hogy oldja meg valahogy, ami szintén elég hülyén jön ki, mivel ő tehet a legkevésbé róla, hogy nem jött össze a wellness (akár a hotel, akár a vendégek hibájából).
Gondolom a friss házasok inkább készpénzt szerettek volna kapni, és most ezt próbálják kiharcolni.

dr. Aullah 2013.05.08. 09:15:53

Két időpontot is visszamondtak? Mi a fenét akarnak még? Aki ilyen hülye...

herk 2013.05.08. 09:17:11

"A nemaradjle.hu már reagált, azt mondják, az ő üzletszabályzatukban benne van, hogy ők nem felelősek semmiért sem, ezt egyébként furcsállom, mert a Ptk szerint ők az eladók, én meg a vevő, tehát panaszommal hozzájuk kéne fordulnom..."
+1

törvény > üzletszabályzat

Rosszindulatú Vászka 2013.05.08. 09:20:45

Házasság? Ebben a mai bizonytalan és fokozódó helyzetben? Tán még gyereket is akarnak. Felelőtlenség és piha!

Tormas Torontal 2013.05.08. 09:22:22

Kupont ajándékozni nászajándékként elég gáz!

Klafa 2013.05.08. 09:38:48

Voucher
Szerintem.
De még utána kell néznem.

serfecs (törölt) 2013.05.08. 09:45:42

A házaspár két időpontot is visszamond, és amikor baj van, azzal intéztetik el, akitől az ajándékot kapták, ahelyett, hogy ők maguk intézkednének, vagy netán benyelnék veszteségként. Nagyon elegáns.
Szegény posztoló, minek annak ellenség, akinek ilyen barátai vannak?

sangria 2013.05.08. 09:50:10

@Tormas Torontal:
Ezzel mondjuk egyetértek, kupont csak saját használatra, pont az időpont foglalási nehézségek meg a korlátozott érvényességi idő miatt.
Ha wellness hétvége nászajándékba akkor közvetlenül a szállodától vásárolt korlátlan érvényességű utalvány.
Ha ez így már sokba kerül, akkor kp, oszt jól van.
(Mi egyébként a nászajándékból mentünk nászútra, qrvajó távoli egzotikus helyre, amit mi választottunk. Jobb is volt, mint mondjuk 30 db random wellness hétvége. Hab a tortán, hogy a szállás kuponos volt, de ezzel nem volt abszolút semmi probléma:-)

Prof. Dr. Simon Templar 2013.05.08. 09:57:54

@záporeső: "Gondolom munkanapokon lett volna szabad időpont, csak akkor meg nem akartak menni. 2 nap szabadsággal kényelmesen mehettek volna, olyankor alig van vendég, még körbe is ugrálták volna őket."

Pontosan. Mi is úgy megyünk jövő héten Balatonszemesre (kuponnal), hogy megírták, hogy mikor NEM lehet igénybe venni. Ilyen pl. a pünkösdi hétvége (május 17-20). Mi kivettük az előtte lévő 3 napot, így 3 nap szabival 6 nap pihi:))

@serfecs: "A házaspár két időpontot is visszamond, és amikor baj van, azzal intéztetik el, akitől az ajándékot kapták, ahelyett, hogy ők maguk intézkednének, vagy netán benyelnék veszteségként. Nagyon elegáns.
Szegény posztoló, minek annak ellenség, akinek ilyen barátai vannak?"

Na, ez meg a másik fele. Nem elég, hogy idióták, még pofátlanok is...remek:(((

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.05.08. 10:02:07

Kupont tényleg csak saját használatra, körültekintéssel kell választani. És akkor nem lesz baj.
Sok kuponnak pl. az a megkötése, hogy csak hétköznap használhatod fel.

Agyalap 2013.05.08. 10:14:15

Szerintem egyértelmű, hogy a hotel nem fog tenni semmit.
A kuponos cég viszont elbukná egy perben...

labi 2013.05.08. 10:49:15

Az hogy egy hotel pár hónapra előre foglalt nem meglepő. Pl én februárban szoktam júliusi nyaralásra foglalni, ha az igényeimnek megfelelő szobát szeretnék. Júniusban nem meglepő, ha aufusztus lesz a legközelebbi időpont.

Ha jól értelmezem két egyeztetett időpontot is visszamondott a pár nem sokkal az időpont előtt, és ezért kicsúsztak a határidőből, akkor nem értem pontosan a problémát...

Antalbaba 2013.05.08. 11:05:34

Utalvány B+! Ha már van rá magyar szó, akkor nem írom le 15* "külföldiül".
Amúgy meg, ha hónapokig nem képesek elvonszolni magukat 3 napra ingyen lazulni, akkor kapják meg ezt a nyomorult UTALVÁNYT bekeretezve, nézegessék az aranylakodalmukig 0:-)

McZozo 2013.05.08. 11:14:34

@ColT:

azt a reszet jogilag nem tudom lehet e tam adni hogy en fizettem de semmit nem kaptam erte. Viszont kicsit kodos a leirasa a posztolonak, de ha jol ertem ket idopontot is kaptak amit elfogadtak majd lemondtak. Szoval szivesen mondanam hogy sunt a megfelelo helyre, de jelen esetben az elso kerdesemet leszamitva, ha jol ertelmezem nem lehet nagyon hoborogni mert o miattuk hiusu lt meg fokepp a hetvege. Mas lenne ahelyzet ha vegig a hotel mondta volna hogy nincs hely nincs hely, de igy azert egesz mas a leanyzo fekvese :)

Atörökk 2013.05.08. 11:42:37

Vettél volna nekik egy pancsimedencét és egy üveg pezsgőt két pohárral.

Tron65 2013.05.08. 11:51:32

@záporeső: A topicban megjelölt két időpont pont hétvége. Továbbra is kérdés, hogy 06.15-én mért nem lehet foglalni mondjuk augusztusra? És mért vannak már tele másfél hónapra előre? Szerintem túlfoglaltatták magukat a kuponnal, most meg szivatják a népet. De ettől függetlenül: mért kéne fizetni a semmiért?

hpapagaj 2013.05.08. 12:21:13

Remelem ezutan senki nem megy ebbe a fos hotelbe es a nemaradjle.hu-rol sem fog senki vasarolni. Fasszopok, a segitseg helyett csak haritanak. Ha ok az eladok, nekik kell segiteni, barmi is all a szabalyzatukban (jogellenesen).

retroplakát 2013.05.08. 13:38:56

Nos, csak annyit, hogy a Gunaras az egyik legrosszabb 4* hotel az országban, komolytalan egy banda, a vendég náluk huszad rangú, a fürdőjük igazi időutazás, vissza a 80-as évekbe, egész nap disznószar szag leng a szálloda körül, én soha többet nem mennék oda, véleményemet be is írtam a vendégkönyve, nos érdemes volt átlapozni, mindenki elégedetlen volt a szállodával.

Don Quixote de la Ferko 2013.05.08. 15:07:51

Szobát foglalsz.
Miután leérkezel, közlöd, hogy utalványos vagy.

Ha fordítva csinálod, akkor ne csodálkozz.

Panelproli 2013.05.08. 16:23:30

Bocsi, csak kérdezem! Az nem úgy van, hogy amikor beváltod a kupont, ergo közlöd ez a szolgáltatás most kuponos lészen, akkor a szálloda leadja a kuponkódot a cégnek, ezesetben a nemaradjle.hu- nak és ekkor jut az összeghez?
Na mostan akkor kinél is van a zsé?
(amúgy az üzletszabályzatot nem olvastam, nem is érdekel, mert sosem veszek kupont, csak érdekelne a dolgok mibenléte)

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 16:30:39

@Panelproli: A befizetett pénz a kuponos cégé, a szállda meg örül, hogy van egy új vendége.

bigmac 2013.05.08. 16:50:17

A poster is gyik volt hogy nem káp ét adott nászajándéknak úgytom azt lehet ilyenkor nem tahóság meg a mai világban sztem nem haragszik meg érte senki....de a két justmarried viselkedése még gázabb...nekem is az jön le amit a többi commentelő írt..

Panelproli 2013.05.08. 18:26:53

@atpijkamo: Nos akkor tehát a szálloda lemondot a vendégről és a bevételről, a kuponos cég meg benyelte az egész lóvét.
Nagyon ügyesek!
Csinálok mindjár' egy kuponos céget, mondjuk: nemadomoda.hu :-D

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 18:51:45

@Panelproli: "Csinálok mindjár' egy kuponos céget"

Lekésted, már van száz.

Delfinci 2013.05.08. 20:14:33

De miért pont Gunaras? Ahol poloskák potyognak a szellőzőből ... :)
Egy új hotel a semmi közepén, szocreál fürdő mellett. Nagy csalódás lett volna! Annyi más szép hely van kis országunkban ...

Tormas Torontal 2013.05.12. 11:27:14

@vénszivar: egy munkanélküli luzer vagy. Azért érsz rá csórikám!

vénszivar 2013.05.12. 12:32:33

@Tormas Torontal: Hogy te miket NEM tudsz te nyomorult szaros szájú seggthúró rühes buzi! :):D

Tormas Torontal 2013.05.12. 21:26:40

@vénszivar: Ugyan már vén fasz! Csak irigykedj és emlékezz azokra az időkre, amikor még felállt a 7 centis faszod!
süti beállítások módosítása