Tékozló Homár

Olcsón megúszott bliccelés

2013.07.04. 10:48 | jackyll | komment

Ez a történet ugyan tavaly februári, de jópofa. Naiv bliccelő nagyjából 300 forintnyi szerb dínárral korrumpálta az erre vágyó ellenőrt a buszon, mert még nem volt nála forint:

Tegnapelőtt érkeztem Pestre. A kabinomban ült egy harmincas fickó zokniban, aki azt mondogatta, hogy húszévesen neki is nagy álmai voltak és „majd meglátom”. Majd meglátod! – gondoltam és reméltem. No, leszállok a vonatról. Négy óra vonatozás után muszáj volt elszívnom egy jó mérget, még így ebben a mocsok hidegben is. Ennek köszönhetően a szemem előtt ment el a buszom. Sebaj, van másik. Itt mennek ezek rendesen, nem mint otthon: félóránként. Jött is az én kedvenc 173-asom. Egy rátérdelve-tudod-csak-behúzni-a-cipzárt kofferrel és egy jól megtömött fényképezőgép-táskával szállok fel. Örülök. Meleg van. 20 percen belül „otthon” is leszek. Ekkor hallottam meg a busz végéből a jól ismert „jegyeket, bérleteket” mondatot. Természetesen egyik sem volt nálam. Ezt nem is magyaráznám…

Ilyenkor mindig végigpörög az agyamon, hogy mit is kéne csinálnom:


1. Beszéljek szerbül – kurvaanyázáson és kenyérkérésen kívül más nem nagyon megy, de ez a kettő nagyon!
2. Beszéljek angolul – fennáll a veszély, hogy ő is makog valamit, aztán csak magyarázkodni kell.
3. Adjam oda a lakcímkártyám – amin „külföldi cím” van megjelölve, megbüntetni nem nagyon tud.

Mire ezeket végiggondoltam, már előttem áll, és kéri, ami neki jár. Rövid kutakodás után mondom neki, hogy:

– Sajnos nincs. Pedig itt kéne lennie… De ne tessen már megbüntetni, most utaztam fel, nem váltottam még pénzt, nem tudtam jegyet venni… – próbálom ezt kétségbeesve, minél alázatosabban mondani.
– Diákigazolvány? Itt tanul? – kérdi az ellenőr.

Odaadtam a diákot, és válaszoltam. Ekkor megállt a busz, nyílnak az ajtók. A fickó meg leugrik a diákommal. (???) Felkapom a csomagjaimat, megyek utána.

Kint állunk –10 fokban. Olyan közel jött a pofámhoz, hogy ha nincs szétfagyva az orrom, talán érzem is a bal hatosában lévő fogtömésének a bűzét.

– Azt tudja, uram, hogy a helyszíni bírság az 8000 Ft, ha felírom, 16000 – mondja, olyan puhán, hogy azt hittem, meg is csókol.
– Tudom, tudom… Nézze, sajnálom, nincs nálam forint (ez nem volt igaz), váltani nem akartam a Keletiben, mert átvernek – mondom, és hátrébb lépek.
– És mi van magánál, euró? Hová valósi?

Ó! Hát itt már világos volt, hogy miért ugrott le, és miért tettette, hogy ő nem akar megbüntetni, csak intézzük el valahogy…

– Vajdasági vagyok, szabadkai.
– Szabadka, Vajdaság, az melyik ország?

Tudod, pont olyan érzésem volt, hogy most felszívom a lerakódott turhát, és úgy pofán köpöm, hogy kimarja a szemét. Csak nem mertem én semmit se. 16000 az sok pénz, és ugye nála van a diákom is.

– Szerbia…
– Akkor ön határon túli magyar?
– Az.
– Ó, hát akkor én igazán nem akarom magát megbüntetni.

És HOPP, jött az ötlet! Én pedig meg akarlak büntetni!

– Csak dinár van nálam. Ez a Szerbiában használatos pénznem… – szerintem, ha nem magyarázom, nem is érti meg sose.
– Ó, hát jó lesz az is. Hogy váltják a dinárt? De ne verjen át, csak azért, mert nem tudom!
– Hát a dinár jóval erősebb, mint a forint. 1 dinár kb. 100 forintnak felel meg.

Azt elmondom annak, aki nem tudja, valójában hogyan is váltják: 1 dinár kb. 3 forint.

Kivettem egy százdinárost, és a kezébe nyomtam bosszúsan:
– Tessék. Kisebb nincs nálam. És akkor így jók vagyunk?

Eltartott egy jó fél percig, mire kiszámolta, hogy most bizony 10000 Ft üti a markát.
– Jók! – mosolygott, mint az állat. Hú, de boldog volt.

Aztán én is mosolyogtam egy kicsit, és örültem, hogy van egy jó sztorim.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 10:55:46

"2. Beszéljek angolul – fennáll a veszély, hogy ő is makog valamit, aztán csak magyarázkodni kell."

Nem.

Nm mintha támogatnám a bliccelést, és a korrupciót, de azért az ellenőröket sem szeretem :D:D:D:D:D

neménvagyok 2013.07.04. 10:55:53

És még van pofája el is mesélni...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.04. 10:55:55

nocsak, kettő? ja nem, három. négy, de várni kell. ehhh.

Robert N. Danahi 2013.07.04. 10:58:37

osztán miért nem tudott a poszt-toló venni 100 dinárért jegyet a buszsofőrtől? Lehet nem lenne egy félig mesterségesen utólag jópofára kreált története, de mondjuk becsülettel utazott.
Kurvadrága a bkv, de miért azzal hencegsz, hogy ingyér akarod használni a szolgáltatásaikat?!
Amúgy a megfogalmazása modoros.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.04. 10:59:01

osztán szerbiába nem köll jegyet váltani a buszra?

Atörökk 2013.07.04. 11:01:03

Most büszke vagy magadra?

2013.07.04. 11:07:01

Újra bevezették a márkát.

Tiborfalvi Tibor 2013.07.04. 11:09:10

Tehát ha jól értem, basztál jegyet venni a buszra, amire nekem nem mentség, hogy te honnan jössz, milyen pénznem van nálad, mert nyilván előfordul, hogy nem tudsz váltani hatvan kiló csomaggal, de akkor nem írok a homárra, ha megbüntetnek.
Majd jött az ellenőr, aki jogosan leszállított, de attól még nem leszel senki szemében se szimpatikusabb, ha büdösszájúnak állítod be őt, ezek után, mint egy koktélcseresznye a nagy kalap szarra, átbaszod a csávót és erre büszke is vagy. Hát gratulálok.

Az ellenőr ellen szól az, hogy saját zsebre akart megbüntetni (meg is tette igazából), de rád is pakolhatta volna az általa említett 16 ezres büntetést, te meg vigyoroghatnál a rátérdelve-tudod-csak-behúzni-a-cipzárt kofferrel...

Ezek a kedvenceim, amikor tahó a poszter, de még büszke is rá.

É2I 2013.07.04. 11:10:28

Még jó hogy ilyen tanult ellenőreink vannak :) De nekem is tündérmesének tűnik, mint matolcsynak dzsídípink.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.04. 11:10:55

mondjuk kicsit irigylem a posztolót. szerintem még sokra viszi az életben, nem "simickova" a családneve?

É2I 2013.07.04. 11:14:46

@Aser Tzuiko:

Igen, a meggy márkát :D

elwood 2013.07.04. 11:16:26

@zsiráfffff: josiph toth fiát láthattuk a történetben.

Silence. 2013.07.04. 11:16:34

@É2I: Megálmodta ő azt már párszor,csak aztán mindig belelógott a bilibe a keze:)Posztoló is így lehet ezzel a sztorival:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.04. 11:18:15

@elwood: esetleg a marinkó família kalandjai, tragikomédia két felvonásban?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.04. 11:20:16

Jaj, ha Cicaanyu itt lenne, milyen jót tudna külföldimagyarozni!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.07.04. 11:24:22

:/
A posztolót már lehet??

igen, már lehet.

Azt mondhatnám, hoyg egy tahó vagy.

Kibontsam?

nincs kedvem hozzád.

elwood 2013.07.04. 11:28:24

poszter legyen büszke magára, átvert egy gyengeelméjűt.
siker.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 11:30:13

@zsiráfffff: :D

"osztán szerbiába nem köll jegyet váltani a buszra?"
Az Albánia. Ott ha véletlenül nem vettél jegyet, ingyen házhoz visz.

@Robert Noel Danahi: A buszsofőr nem fogadja el a dínárt. Meg BKV-n buszon talán nem is mindig lehet? Ezer éve nem voltam Pöstön.

@É2I: :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 11:31:14

@elwood: A BKV is, amiért korrumpléható embereket alkalmaz, akik még hülyék is.

duddva 2013.07.04. 11:32:20

Épp vettem ki a pénzt az automatából, odajön alázattal egy nyúzott arcú néni, hogy adjak neki egy kis pénzt, hogy haza tudjon menni Romániába.
Na a posztoló is valami ilyesmi figura lehet.

Robert N. Danahi 2013.07.04. 11:35:03

@ColT: "– Tudom, tudom… Nézze, sajnálom, nincs nálam forint (ez nem volt igaz)"

kovacskalapacs 2013.07.04. 11:39:18

más pénzén utaztál

hazudtál

becsaptál valakit

vesztegettél

szerintem takarodjál vissza oda, ahonnan jöttél... de fizesd ki a jegyet!

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.07.04. 11:39:46

én a helyedben visszakértem volna egy 2 rugóst

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.07.04. 11:41:37

posztoló
neked itt ma nem terem csillag. rossz helyre jöttél.

England win The Ashes! 2013.07.04. 11:50:42

Blicceltèl, hazudtàl, dicsekedsz is vele. Ha mèg nem tetted, vedd fel az àllampolgàrsàgot, az ilyennek a kormànyban a helye.

Ha bunkó lennèk, azt mondanàm, hogy bàr folytàl volna le apàd làbàn. Ès mivel bunkó vagyok, mondom is.

Robert N. Danahi 2013.07.04. 11:52:12

@fghjk: ja, a poszttoló ott baszta el, hogy még ennél is jobban kellett volna váltania a dínárt inflációra meg dzsidipíre meg téháemre vonatkozva

AtiSnatch 2013.07.04. 11:55:04

na pont az ilyenek miatt lehet egyre kevesebb rendőrt,ellenőrt krumpálni! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 12:10:40

@Robert Noel Danahi: "Robert Noel Danahi 2013.07.04. 10:58:37
osztán miért nem tudott a poszt-toló venni 100 dinárért jegyet a buszsofőrtől?"

@zsiráfffff: A nagy jólétben nincs szükség Homárra :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.04. 12:17:44

@Dr Jozef Vengloš: Kemény vagy, mint a kád széle.

Szerintem a történet - amit most itt közkinccsé tett - jogdíja megéri a közösségnek az egyszem jegy árát.

Vagy törjük kerékbe és négyeljük fel?

EvilHedgehog 2013.07.04. 12:19:04

Határon belüli magyarnak kell csak bünti. Nem láttam ilyen jellegű kiírást eddig sehol a Bkv - nál

CID 2013.07.04. 12:19:24

Ne báncsátok szegény elnyomott vajdasági magyar testvíreteket, van neki elég baja. Mocskos trianon miatt, csak álmodozik erről a paradicsomról ami itt van kicsiny hazánkban. Megver benneteket a jóisten, szarházi banda:D

duddva 2013.07.04. 12:24:42

Egyébként miért van az, hogy minden jöttment szerencsétlen "fényképezőgép-táskával" közlekedik? Úgyse fogja soha senki megnézni a parlamentről és a Lánchídról készített fényképeket!

England win The Ashes! 2013.07.04. 12:24:44

@atpijkamo: aha, hàt persze, Babettàval jàrok ès macskàm is van! Akkor javaslom neki augusztus húszra a nagykeresztet lànccal. Mert az nyilvànvaló, hogy a szentem amúgy talpig becsületes, csak a körülmények àldozata.

Szerintem mèg fel is jelenthetnè a kallert, mert pènzt fogadott el tõle.

Gyuszk 2013.07.04. 12:30:23

Aha, szóval jegy nélkül utaztál és átvertél valakit. Szuper kis sztori.

Abdab 2013.07.04. 13:05:03

„Természetesen egyik sem volt nálam. Ezt nem is magyaráznám…" Természetesen, persze.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 13:23:29

@Dr Jozef Vengloš: "az ilyennek a kormànyban a helye."

Ahhoz túl becsületes

igazságos 2013.07.04. 13:51:00

Pedig a határon túli magyarnak évi 10 vonatozás/buszozás ingyé van.

tudtommal

végre egy tökös, aki viszont bevallja, hogy nem vett jegyet, és nem a másik a hibás

keblemre poszter

igazságos 2013.07.04. 13:52:51

7-es 173-as buszokra MINDIG kell jegy, pláne csütörtök-pénteken, akkor garantáltan még hajnali hatkor is van ellenőr.

de miért kellett szegény szerencsétlen ellenőrt átbaszni, amikor megmondta, hogy ne baszd át? :P

ne rontsd mán el a törtnéetet

ez is tuti a kunigunda kollégiumban lakik

igazságos 2013.07.04. 13:54:39

@neménvagyok: határon túli, hogyne lenne pofája elmesélni

mondom, én sok érdekes dolgot tudok ezekről

ez se fogja befejezni az iskolát, viszont mihamarabb elmegy munkát vállalni, és természetesen ott is ezt csinálja, hogy szarik bele mindenbe, mert megteheti

igazságos 2013.07.04. 13:55:54

ha meg ingyér is utazhatott volna, a poszter saját magát baszta át, hogy adott az ellenőrnek 300 dínárt :P

száz szóval is egy a vége: keblemre poszter! :P

England win The Ashes! 2013.07.04. 14:04:51

@ColT: persze, hogyne! Ezèrt tart itt az elmúltnyolcèv.

England win The Ashes! 2013.07.04. 14:07:13

@igazságos: mondom èn, a vègèn mèg kiderül, hogy az ellenõr volt a gonosz. :)

igazságos 2013.07.04. 14:32:36

@Dr Jozef Vengloš: ugye, hogy én mindig rámutatok, hogy ki a balek! :P

CID 2013.07.04. 14:46:25

@igazságos: persze, minden reggel, a tükörbe.

bigmac 2013.07.04. 15:11:40

Fújnak itt sokan a bliccelökre...azért én halkan megjegyezném hogy a bliccelő is (márha magyar állampolgár) beletesz pénzt a bkvba/bkkba/ söt a határszélen tengödö nem bliccelö is aki nemhogy bkv járaton de még pesten se volt soha...a postást a közterest a rendört is így leugatjátok amikor buszon utazik? A szolgáltatás ár érték arányát meg hagyjuk is szerintem...lehet fikázni nyugodtan posterrel együtt amúgy nekem tetszett a story még ha lehet hogy kamu is...

England win The Ashes! 2013.07.04. 15:19:07

@bigmac: a szolgàltatàs minõsège sosem fog javulni, ha minden ilyen seggfejt, mint a poszter, piedesztàlra emelünk, hogy micsoda vagàny arc. (Ez persze csak az egyik ok, a màsik a bèkàvè vezetèse, de azt majd egy màsik posztban ekèzzük.)

bigmac 2013.07.04. 15:51:59

@Dr Jozef Vengloš: Meg lehetne ezt úgyis oldani hogy senkinek ne kelljen bliccelnie/ jegyet vennie és a bkv kasszájába is több talizmán folyna be...de a szolgáltatás szinvonala a szerelvények müszaki állapota úgy sem javulna (hogy miért azt tudjuk mind) viszont megszünne ez a vegyek jegyet/ ne vegyek jegyet probléma...egyébként az emberek jelentös része nem azért bliccel mert elfelejtett vagy tróger jegyet venni hanem azért mert a sok más lehuzás melett erre már nemigen fussa..és amúgy sem egy leányálom minden megállónál azt hesszölni hogy felszáll e a muslinca vagy nem...hozzáteszem tapasztalatból nem vagyok yó véleménnyel az ilyen elcsatolt élősködő honfitársainkról...

England win The Ashes! 2013.07.04. 15:59:42

@bigmac: "a sok más lehuzás melett erre már nemigen fussa.."

Persze. De akkor mièrt vesz mindenki pl. Fehèrvàron? Ott fussa erre?

bigmac 2013.07.04. 16:24:18

Gondolom azért mert muszály...az első ajtó miatt....a muszályon van a hangsúly...viszont arrafele meg a vizet meg a távhőt nem fizetik az emberek ott azt lehet átmenetileg kivédekezni....ehhez jön még hogy aki pestre jár dolgozni (fehérvárról szerintem sokan) annak fizetik az utazás jelentös részét...

igazságos 2013.07.04. 16:38:18

@CID: oké, hogy te úgy szoktad, de ne tévessz össze magaddal

mellesleg mondtam én az ellenkezőjét valaha itt?

na ugye :P

igazságos 2013.07.04. 16:40:34

@Dr Jozef Vengloš: én sose célozgatom, hanem egyenesen megmondom! p+

szóval NEM

helianthus 2013.07.04. 17:49:27

@bigmac: "a vizet meg a távhőt nem fizetik az emberek ott azt lehet átmenetileg kivédekezni..."
Ezt egyáltalán nem értem.
Kifejtenéd?

asf123asd 2013.07.04. 18:05:02

Nem kellett volna odaadni a diakod akkor utazhattal volna tovább békességben.En bírom a blicceloket, tetszett!

bigmac 2013.07.04. 18:20:06

@helianthus: elöször azt fizeti az ember amit muszály (normális gondolkodású emberek esetében) Mi van akkor ha nem fizeted a vizet távhőt? Semmi...kikötni nem tudják ráterhelik a közösre...A távolsági busz első ajtós vonaton is jön a kaller...Ezen mi nem világos?

helianthus 2013.07.04. 18:35:02

@bigmac: rendben ezt értem. Akkor most azt fejtsd ki, hogy ez Pesten miért nincs és miért csak Fehérváron van például?
Ja és szerintem az utazási költséget térítik mindenkinek észrevételed sem korrekt, azt gondolom, hogy munkahelye válogatja, arról nem is beszélve, hogy akinek fizetik a 9 Ft/km díjat, mert autóval jár, na az bátran kitörölheti vele.

CID 2013.07.04. 18:40:19

@helianthus: térítik mindenkinek? Meggárgyultál.....

bigmac 2013.07.04. 19:06:21

@helianthus: nemcsak fehérváron hanem vidéken úgy általában szívás a közlekedés mert körülményes a bliccelés...pesten még úgy ahogy lehet habár egyre nehezebb ez tény...a távhö viz itt is ugyanaz viszont a pestieknek lófaszt se fizet egyik munkáltató se a bejárásra ezt hidd ell..holott a költsége ugyanannyi

Rosszindulatú Vászka 2013.07.04. 19:37:42

És ezek még szavazhatnak is.

Szégyen.

England win The Ashes! 2013.07.04. 19:50:06

@bigmac: költözz vidékre,aztán próbáld ki.

England win The Ashes! 2013.07.04. 19:51:52

@Rosszindulatú Vászka: Ugye?

Cserébe én nem szavaztam legutóbb, így törekedve, hogy ne boruljon fel az egyensúly az erőben.

Rosszindulatú Vászka 2013.07.04. 20:05:12

@Dr Jozef Vengloš: viszont ellembe el kell ismerni, hogy nem csak úgy csinál cselből, hanem igazi magyar. Lop, csal, hazudik, élősködik és még sikerléménnyel telt büszkeséggel dicsexik is vele.

Rosszindulatú Vászka 2013.07.04. 20:18:18

@Dr Jozef Vengloš: hát ja. Sosem lesz itten jó világ, míg ez a cigány-proli tempó ennyire általános.

bigmac 2013.07.04. 20:18:44

@Dr Jozef Vengloš: mit probáljak ki doki? Miért nem szavazhattál amugy?...

bigmac 2013.07.04. 20:19:42

@Rosszindulatú Vászka: mondjuk a szavazás szerintem is gáz :s

Rosszindulatú Vászka 2013.07.04. 20:21:26

@bigmac: nekem az ojan nem kicsit más faszával verni a csalántot jellegű dolog.

England win The Ashes! 2013.07.04. 20:21:34

@bigmac:

a) Hogy hol milyen az élet. Pluszokkal és mínuszokkal.

b) Szavazhattam volna, de távol voltam.
b) i) Nem lett volna fair, hogy szavazok, de a következményeit nem viselem.

helianthus 2013.07.04. 20:37:52

@CID: "Meggárgyultál..... "
Neménvótam.

@bigmac: "a pestieknek lófaszt se fizet egyik munkáltató se a bejárásra "
Jajj.
Te nagyon fiatal vagy ugye?
olyan általános nemlétező dolgokat írsz, hogy az már fáj egy kicsit.
Speciel nem sok pesti dolgozót ismerek, de pont van olyan köztük, akinek térítik a munkába járást (bérletet fizetik).
És akkor ezek szerint a pesti lakók is megtehetik azt, hogy nem fizetnek rezsiköltséget.
Szvsz oda jutottunk bár már arra sem emlékszem kivel kezdted ezt a beszélgetést, hogy a békávét az egész rohadt ország fizeti, de bliccelni csak a pösti népség tud, mivel vidéken nem lehet.

England win The Ashes! 2013.07.04. 20:44:57

@helianthus: Mondjuk engem már büntetett meg kaller Fehérváron is, annak ellenére, hogy csak elsőajtós felszállás létezik arrafelé. :)
Munkába menet vettem bérletet, de nem volt nálam toll, így még nem írtam rá a bérlet számát. Pont elcsíptek. A büntetés horribilis összeg volt: egy jegy ára, a sofőrnél váltott tarifa szerint, ami akkor asszem kétszáz forint volt.

CID 2013.07.04. 20:54:29

Na, visszaette a fene a vén buzit, remek.

bigmac 2013.07.04. 22:31:32

@helianthus:

"@CID: "Meggárgyultál..... "
Neménvótam."

De Ön volt bassza meg, nemtom mi a faszért kell letagadni az debil irományát.

"Speciel nem sok pesti dolgozót ismerek, de pont van olyan köztük, akinek térítik a munkába járást (bérletet fizetik)."

Tessék már nekem megnevezni azt a budapesti vagy vidéki munkáltatót aki fizeti a budapestinek a munkábajárást..Igen lehet hogy van ilyen, úgy hogy az illető pesten lakik és viédki a bejelentett lakcíme. Yónapot

"És akkor ezek szerint a pesti lakók is megtehetik azt, hogy nem fizetnek rezsiköltséget."

Hát a víznél meg a távhőnél igen megtehetik, rövidtávon nincs különösebb következménye, habár nagyobb tahóság mint vidéken, ugyanis pesten lényegesen olcsóbbak a közművek...

"Szvsz oda jutottunk bár már arra sem emlékszem kivel kezdted ezt a beszélgetést, hogy a békávét az egész rohadt ország fizeti, de bliccelni csak a pösti népség tud, mivel vidéken nem lehet. "

Ha szenilisnek tetszik lenni akkor tessék visszaolvasni.
Meg talán tessék utánanézni hogy az adott tárgyévben a rohadt kormányunk épp hány rohadt milliárdal támogatja a rohadt békávét a rohadt adófizetők pénzéből...Utána tessék rohadt nagy marhaságokat írni..
És igen egy Pestinek sajnos/hálistennek
(dőntse el maga ugyis olyan rohadt okos) még egyenlőre könnyebb bliccelni mint egy vidékinek.. Hosszasan vázolhatnám hogy miért, de nem fogom a maga rohadt kedvéért...

Yól fől zaklattam magam ezen a rohadt majmon, asszem megyek nézek egy kis Minimaxot!

t0m973 2013.07.04. 22:40:32

amúgy meg muszáj...

holdlányka 2013.07.05. 09:05:39

Ezt bebukta a poszter, mert én sem állok mellé. Mélyen elítélem azt, aki nem elég, hogy bliccel, még el is dicsekszik vele.
Senki sem tökéletes, aki tud, úgyis ügyeskedik, de legalább a jobbérzésű nem dicsekszik vele.Az erllenőr tudatlanságát csúnyán kihasználtad...ugyanakkor ha ennyire korrupt, meg is érdemli. A helyes erljárás az lett volna, hogy megbüntet 16.000-re, (bár tényleg nem tudom, mennyire behajtható, gyanítom, sehogy :( ) és még fel is jelent vesztegetési kísérletért.
És igen, tulképpen a mi pénzünkből utazol ingyen.
Jelentkezz Viktátor seregébe, ilyen stramm emberekre van szüksége, így a választások felé közeledve.

isti77 2013.07.05. 11:37:13

Kedves posztíró! Ahogy így a kommenteket átfutottam, akármibe lefogadom, hogy nem egészen erre a fogadtatásra számítottál, amikor nagy büszkén publikáltad a (szintén lefogadom, hogy csak kitalált) sztoridat.
Látod, ebben az országban még hőssé válni sem olyan könnyű. Parasztból is sok van, tehát azzal már eleve nehéz kitűnni, hogy te is az vagy, azokból pedig egyre több, akik utálják őket. Valahogy egyre többen látják be, hogy nálunk sem kellene dicsekedni azzal, amit máshol inkább szégyellnek (már ha egyáltalán elkövetik). Ahogy látom, te azok közé tartozol, akiknél ez a tisztulási folyamat még nem indult el, de talán ezek a kommentek segítenek (OK, nagy reményeket azért nem fűzök hozzá), végül is a hatás kedvéért találtad ki az egészet, nem?

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2013.07.05. 13:38:27

De rohadt nagy erkölcscsősz lett itt néhány kommentelő...

Manyecska 2013.07.05. 13:49:40

@bigmac: ... Pest a bevételből is bőven leoszt vidéknek ne felejtsük el.:) már nem a békávéra gondoltam..

helianthus 2013.07.05. 15:48:00

@bigmac: ja, már leesett! Tudom ki agy!Ráadásul a gyengébb idegzetű fajtából.
Nyami-nyami, akkor játszunk!
Te írtad oda ezt
"Gondolom azért mert muszály...az első ajtó miatt....a muszályon van a hangsúly...viszont arrafele meg a vizet meg a távhőt nem fizetik az emberek ott azt lehet átmenetileg kivédekezni....ehhez jön még hogy aki pestre jár dolgozni (fehérvárról szerintem sokan) annak fizetik az utazás jelentös részét... "
amire, mivel sok marhaság van benne, én visszakérdeztem.
Szóval te kezdted.
Ismerek olyan pesti dolgozót, aki oda van bejelentve és ott is lakik, satöbbi, de értelemszerűen nem fogok egyetlen ilyen munkát, munkáltatót, vagy munkavállalót sem megnevezni.
Hozzáteszem, hogy vidéken is ismerek olyat, akinek viszont nem fizetik a munkába járás költségét.
Továbbra is azt gondolom, hogy ez munkáltatótól és megállapodástól függ, semmi köze ahhoz, ki hol lakik.
Talán ismerkedj meg pár emberrel "odafent" Pesten és kérdezz rá, hátha találsz ilyen embert te is.
A többire nem reagálok mert vagy nem érdekel a téma vagy hangulatkeltésnek érzem, meg provokációnak, de most nincs kedvem ugrani rá.
Majd máskor esetleg.
U.i. Ha ennyitől felzakladot magad, vissza kéne fogni a csokit-chipset, szólj az ősöknek, hogy kevesebbet adjanak.

GQ 2013.07.05. 16:59:56

a költségtérítést kormányrendelet szabályozza: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1000039.KOR

továbbá csak a közigazgatási határtól a közigazgatási határig köteles téríteni. ergo ha én pesten dolgozok, a városkámtól pestig köteles 86% fizetni. a bkv-t már nem kő neki.

ha pöstön laksz, és ott is melózol, akkor nem kell fizetnie semmit - adhat cafeteria juttatásként. a jobbfej munkáltató még számlát is kér, és leírja költségként az adóból, szóval vissza is kapja.

azt a munkáltatót, amelyik pedig nem hajlandó fizetni, szívlapáttal hátba kell bacarintani.

a poszttoló meg egy büdös gyökér, már sokan elmondták, miért, nem kezdem én is.

_____________ 2013.07.05. 20:58:22

Végre 1 sztori ahol az ellenőr szopott, így kerek a világ! :-D

t0m973 2013.07.05. 23:13:12

és azért miért kell valakit pofánköpni mert nem tudja hol van jugoszlávia?

vega4 2013.07.06. 17:58:43

A felvonulók zavartalanul vonaglottak át az Andrássy út-Bajcsy-Zsilinszky út kereszteződésénél
Öt óra körül a menet már az Oktogonnál tartott. Itt a felvonulók színes lufikat eresztettek szélnek. Ezekre üzeneteket írtak azoknak a sorstársaiknak, akik nem jöttek el a fajtalankodásra. A kordonok mögött álló, körülbelül száz (Origó információ) ellentüntető még hangosabban kezdett kiabálni, és olyanokat skandáltak, hogy "Magyarország nem toleráns!” vagy "El lehet innen menni deviánsok!”.
Az Oktogont elhagyván, a Bajcsy-Zsilinszky úton, rendőrkordonok mögött kb. száz gárdista várta a szabadelvűeket. Az Andrássy út mellékutcáiból szintén kordonok mögül kiabáltak néhányan, de különösebb atrocitás nem volt. A szervezők szerint nyolcezren vannak, az utóbbi években közel ennyien se voltak.
A szodomitákat rendőrségi kisbuszok takarták a gárdisták elől, minden gond nélkül haladtak el az Andrássy út-Bajcsy-Zsilinszky út kereszteződésénél.

(HVG - Alfahír - Origó nyomán)

vega4 2013.07.06. 18:12:50

Mielőtt bárki is nekem esne:

1. Azt tudom, hogy beszélni nem szabad.
2. Azt viszont nem tudom, hogy hallgatni meg olvasni se.

Ez van, nem tudsz mit csinálni!

vega4 2013.07.06. 19:13:44

os megnéztem, ahogy kérted kismalac. Nézegetem a neten, hogy meleg van meg ilyesmi. Szerinted hogy lehet az a technika, amit alkalmaznak? Van olyan ember aki direkt élvezi ha faeces-es a penise? Nem értek hozzá.

Leonard Zelig 2013.07.12. 17:03:34

Kedves vajdasági! Az a lényeg, hogy a Semjénékre szavazz, és akkor kompatibilis fideszes leszel, kaphatsz trafikot is.

Navarone 2019.02.28. 13:59:51

@Zsiráffusz camelopardalis: és ugye, milyen sokra vitte simickova :D :D :D
süti beállítások módosítása