Zoli kétnaponta újra bejelenti, hogy nem sikerült megjavítani náluk az internetet már vagy egy hete. A UPC viszont ezt úgy érzékeli, hogy minden alkommal megjavítják, és újra elromlik, tehát nem akarják jóváírni az egész hónapot:
Valamiért mindig úgy éreztem, hogy Magyarországon kicsit olyan az internetszolgáltatás terén, mint mondjuk Kínában a választások: el lehet menni, de csak egyre lehet voksolni. Itt is gyakorlatilag bárki voksolsz, ugyanazt a szart kapod, és hiába váltasz, minden marad a régiben. Nem, most nem a politikáról beszélek. Egy hete a UPC által szolgáltatott internet elkezdett akadozva működni. Fölhívtam a központot, ahol látták, hogy a jelszint rossz, ledobálja a modemet a rendszer. Azt mondták, kijönnek majd megnézni, igaz, először egy négy nappal későbbi időpontot adtak. Ez azért rossz, mert a munkámhoz szükséges az internet, ráadásul a céges számlázás wifin van a nyomtatóhoz kötve, így amíg nincs működő modem, a számlázás is áll. Az elmaradt haszon mellett az ilyen esetekre rendszeresített mobilinternetet használjuk, de ott egy gigánként ezerforintos pluszköltség van (a tapasztalt UPC-ügyfél mindig tart otthon mobilnetet!).
Végül két nappal korábban jött a szaki, kicserélte a modemet, és elhúzott. A net persze megint nem működött pár óra múlva, újra telefon. Sajnálják, kijönnek holnapután. Ma ismét kijöttek, jelszintet mértek, azt mondták, nincs gond a modemmel, de valami szerelés volt a környéken, majd jó lesz. Azóta egyetlen eszköz sem látja a modemet, amely viszont valóban vígan villog, hogy online. Az ügyfélszolgálat mondta, hogy két nap múlva, pénteken újra kiküld valakit.
Ezzel elértünk az egy héthez. Az ÁSZF 5.4.1-es pontja alapján, ha 48 órán túl korlátozza a Szolgáltató a szolgáltatást, jóváírnak egy hónapot. Kérdeztem, mi a szabály. Hát 72 óra! De itt nincs 72 óra kimaradás, hiszen én írtam, akkor kijöttek, megjavult, majd hívtam őket és akkor megint. Ezek ám mind külön bejelentések! És a Szolgáltató nem korlátoz, csak éppen nem működik. És egyébként is: ez wifire nem érvényes. Ott akárhány óra kimaradhat, a havi díjat fizetni kell. Nem éppen efféle angolnamagatartás miatt kapott ötvenmilliós bírságot a múlt héten a UPC? Havonta 15000 forint körül költök arra, ami most éppen egy hete nem működik és jelentős kárt és elmaradt hasznot okoz.
Öt napja írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy föl szeretném bontani a szerződést, mert képtelenek internetet biztosítani, de hát azóta sem kaptam választ. A Diginél telefonon csak reklámot kaptam, a Btelnél nem válaszoltak semmit. Kinél érdemes internetszolgáltatást rendelni?
Az utolsó 100 komment: