Naiv ügyfélnek használhatatlanná rongyosodott a bankkártyája, ezért bevitte cserélni a Raiffeisenhez. Ez egy olyan bénázáscunamit indított el, aminek még nem látszik a vége. Egy hét alatt odáig jutott, hogy az azóta érkezett téves terheléseket (pl. megbüntették, mert nincs bankkártyája, kifizettették a pótkártyát) már jóváíratta, de kártya még mindig sehol:
A napokban támadt problémám a Raiffeisen Bankkal, de olyan, hogy ha nem velem történik, el sem hiszem hogy ennyire szerencsétlen lehet ma, Magyarországon egy kereskedelmi bank ügyintézése és problémakezelése. A fent említett banknál van egy bankszámlám, az ún. "Aktivitás" számlacsomagban (ez még később fontos lesz), amit azért választottam, mert megvan a szükséges havi beérkező összeg, és így nem kell kicsengetnem vásárlások után a tranzakciós sarcot, és nincs számlavezetési díj sem. A számlámhoz egy dombornyomott Mastercard kártya is tartozik, ezzel jó fogyasztó módjára vásárolgattam már évek óta. Történt azonban, hogy szépen lassan elkezdett szétesni a kártya, egészen konkrétan odáig fajult a dolog hogy rendesen darabok estek le a bankkártya rétegeiből, így viszonylag nehéz lett volna fizetni vele, mert hogy lassan elfogyott a kártya amit a terminálba kellett volna használni. Gondoltam semmi gond, elvégre egy 5000 forintos éves kártyadíj esetén (amit egyébként július hónap elején vontak le) ha nem bírok fizetni a kártyával (mert az olyan állapotba került a mindennapi használat során), biztosan kicserélik nekem. Július 30-án, kedden befáradtam a helyi Raiffeisen fiókba, előadtam a problémámat, amire az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy igen, látja a kártyán hogy itt valami anyaghiba lesz, mert ennyire nem szabadna elhasználódnia. Sebaj, ilyenkor pótkártyát kérhetek, és mivel nem a saját hibámból történt a meghibásodás, természetesen nem kell érte plusz díjat fizetnem, az új kártyám péntek-hétfő környékén átvehető lesz a bankfiókban. A régit elkérte, majd egy ollóval kettévágta.
A probléma itt kezdődött.
Szépen nyugodtan hazasétáltam, majd a bankfiók zárása előtt 5 perccel (15:55) jön az sms, hogy 2500 forinttal megterhelték a számlámat, mint pótkártya díj. Mivel már visszamenni nem tudtam, felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Miután végighallgattam az összes reklámot, eljutottam egy ügyintézőhöz, akinek előadtam a problémám. Elmondta, hogy látja mi a bajom, nem kellett volna megterhelniük, biztosan valami hiba történt, átkapcsol a panasz osztályra, ők tudják majd jóváírni nekem. Pár perccel később kiderült, hogy a panaszos kolléga már nincsen benn, ezért másnapra visszahívást ígértek. Szerdán, tehát július 31-én telefonáltam újra, amikor is tudták kapcsolni az illetékest, aki megerősítette azt, hogy az összeg tévedésből lett levonva, hiszen nem azért kellett kártyát cserélni ,mert nekem olyan kedvem volt, hanem hibás volt az eszköz, és ezt ilyenkor a bank díjmentesen cseréli. Biztosított arról, hogy még aznap, de legkésőbb másnapra jóváírják a számlámon az említett összeget.
Következő reggel (Augusztus 1., csütörtök) jön az sms, hogy megterhelték a számlámat 960 forint számlavezetési díjjal. Gyorsan megnéztem, hogy mi történhetett (ez akkor történik, ha a már említett Aktivitás számlacsomag feltételei nem teljesülnek). Látom hogy az "előírt" összeg többszöröse érkezett be a számlámra, már nyúltam is a telefonért, hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot. Megint a panasz részlegre irányítottak, ahol kiderült, hogy azért terheltek meg az említett számlavezetési díjjal, mert nem rendelkeztem a számlacsomagomhoz bankkártyával. Miután közöltem, hogy éppen azért nem rendelkezek kártyával, mert szétjött, és bevittem a bankfiókba cserére, majd a díjmentes csere árát is rám terhelték hibásan, még a számlavezetéssel megdobva, a telefonos ügyintéző elismerte, hogy "Hát ezt nem kellett volna beterhelni". Ez volt az a pont, ahol már azért kezdtem ideges lenni. Az ügyintéző biztosított benne, hogy ők hibáztak, és jóváírják a számlámon ezt a díjat is, és a hibásan kivetett pótkártyázási költséget is. Arra a kérdésemre hogy ez mikor fog megtörténni, azt a választ kaptam, hogy még a mai (csütörtöki) napon, de legkésőbb pénteken.
Eljött a péntek, természetesen egyik díjat sem írták jóvá. Kissé idegesen bementem az itteni bankfiókba (ahova a hibás kártyát vittem vissza még az elején), és megkérdeztem hogy most ezt mégis hogyan gondolták. Mivel a fiókban is látták hogy itt most masszívan el van cseszve valami, felhívták ugyanazt a panasz osztályt, akikkel én is napok óta vidáman csevegtem. A hölgy biztosított arról, hogy a pénteki napig jóváírják a számlámon, de mivel itt a hétvége, legkésőbb hétfőre rendben lesz, hiszen KÖNYVELÉS ALATT van a dolog, de igen, ők hibáztak. Bár kicsit hitetlenkedve hallgattam, hogy ~3500 forint könyvelése napokat vesz igénybe, azt a választ kaptam, hogy ilyen a rendszer, hétvégén pedig nem tudnak mit csinálni.
Ehhez képest vasárnap este ránéztem a webbankra, ahol is látom, hogy a számlavezetési díjat jóváírták, de a pótkártya díját még továbbra sem.
Eljött a hétfő, megnéztem a számlát az interneten, már meg sem lepődtem hogy nem történt meg a jóváírás. Telefon elő, ügyfélszolgálat, végigharcoltam magam a reklámokon és a robotmenün, előadtam a problémámat, majd a telefonos ügyintéző azt mondta, hogy nem érti miért nem írták jóvá ezt nekem, de egyébként is a bankfiókban kellene visszarakniuk ezt az összeget nekem, mert ők tehetik meg, de értesíti a bankfiókot, és majd felhívnak. Délig vártam, semmi hívás.
Szépen besétáltam a bankba, előadtam a problémám, majd az ügyintéző közölte, hogy nem tudja miért mondták ezt a telefonos ügyfélszolgálatnál, de ők nem írnak jóvá semmit. Mit tudunk tenni? Fel tudjuk hívni a telefonos panasz osztályt. Itt már mint régi jó ismerőst, hangról felismertem az illetékest, előadtam a problémám, majd biztosítottak róla, hogy a hétfői, illetve legkésőbb keddi napon jóváírják a számlámon.
A cserekártyát péntekre, legkésőbb hétfőre ígérték. Természetesen nem érkezett meg.
Késő délután megnéztem a számlát, és bár nem tápláltam hiú reményt a dologhoz, de jóváírták a tévesen kivetett pótkártya díjat is, igaz, majdnem egy hét kellett hozzá.
Elképesztőnek tartom, hogy ekkora szerencsétlenkedést HOGYAN tudnak végigcsinálni?
Komolyan, először megterhelik a számlát, mert hibáznak. Utána ebből a hibából kiindulva még a számlavezetési díjat is terhelik, hibásan. Utána közel egy hétig nem sikerül jóváírni, pedig a legelejétől fogva elismerték azt, hogy ők hibáztak. A kártyámat nem sikerült pótolni egy hét alatt sem.
UPDATE 08/08: Dehogy van vége. Hogy lenne már vége?
Az ügy azóta kacifántosodott annyival, hogy kártyám még mindig nincs, de legalább küldtek egy fenyítő SMS-t, hogy legyek szíves rendezni a számlán található tartozást (azt, amit tévesen terheltek be, és már azóta jóvá is írták, sőt közben érkezett be már más pénz is a számlára, tehát nagyon messze van a dolog attól hogy negatív egyenlegem legyen).
England win The Ashes! 2013.08.07. 12:39:44
(Elveszett az egyik, letilttattam, kaptam újat. Azóta háromévente akkor is kapok újat, ha az eredeti kártya "évfordulója" van, akkor is, ha az újé.)
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.07. 12:40:22
Azt tudni kell, hogy elég komoly ZÁRT banki rendszerrel dolgoznak, és nem úgy van, hogy Gizike gondol egyet, és jóváír akármit a számládon. Annak van átfutási ideje. Pont az ügyfél védelmében IS.
A számlavezetési díj terhelése is egy automata folyamat műve lehet mi azt érzékelte, hogy nincs kiadva kártya (mert bevonták) azért terhelte a számlavezetési díjat.
bumbi 2013.08.07. 12:41:46
Atörökk 2013.08.07. 12:41:51
Manyecska 2013.08.07. 12:46:21
:D:P
Atörökk 2013.08.07. 12:53:05
Szerintem a Playersrommba' vett cipőt, az is lehet a baj.
2013.08.07. 12:54:02
Automatákra fogni emberi hibákat ősi román szokás - hogy egy homáklasszikussal éljek.
Dr. Kix 2013.08.07. 13:00:20
Ha majd ráérek, megírom a homárnak, hogy ez a pénzvissza dolog egy biztosítónál mennyi időbe is telt.
England win The Ashes! 2013.08.07. 13:00:44
Tisztviselőtelep 2013.08.07. 13:03:07
Manyecska 2013.08.07. 13:04:22
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.07. 13:10:19
De ha már, hát maradhat :D
"Komolyan, először megterhelik a számlát, mert hibáznak. Utána ebből a hibából kiindulva még a számlavezetési díjat is terhelik, hibásan. "
Nekik nem gond, te fizeted :D
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.07. 13:11:02
hüpike 2013.08.07. 13:12:01
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.07. 13:13:30
@atörökk: Mer' a bankadó miatt már kártyát nyomtatni sem telik rendes anyagra szegény bankoknak! :D
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:16:06
Ez odabasz! :)
4.bp.blogspot.com/-1fVVnbiVs-0/TvEEvZhHyeI/AAAAAAAAAqs/uCwxoQDUnlk/s320/robert20deniro6sn7.jpg
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:17:20
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.07. 13:17:31
Az hogy nem tudtak 300Ft-ot azonnal jóváírni, nem azt jelenti hogy szar a rendszer.
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 13:17:59
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:18:54
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:21:16
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiayWyTZfzJA1K-fuTGC2xLi0HMj3NRNSUaqYKS8k8sFgbMtpO
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 13:24:00
örök hála :-)
Ennek örömére még bedobok egy kreditprövninget is
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:26:05
(miezszilva, barackbazmeg) :-)
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 13:28:58
Eredeti Argentinpolinéz házibarack :)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.07. 13:31:15
Charles63 2013.08.07. 13:31:16
Disznó Úr 2013.08.07. 13:31:34
Most hogy visszaolvasom, totál úgy tűnik, mintha a posztolót ekézném, pedig nem. Szóval, egyszerűbben: félhülye, lusta szarevők mímelik a munkát mindenhol és még kedvezőtlen külsejűek és büdösszájúak is.
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:35:18
@zsiráfffff: echt? :D
Charles63 2013.08.07. 13:36:00
Manyecska 2013.08.07. 13:39:12
samcro 2013.08.07. 13:39:35
Azt mondja már meg valaki, hogy miért vonnak minden évben kártyadíjat a bankok, milyen szolgáltatás áll emögött?
Charles63 2013.08.07. 13:39:36
samcro 2013.08.07. 13:40:40
Charles63 2013.08.07. 13:42:50
Atörökk 2013.08.07. 13:43:03
Bangladesbemegéheznek :D
England win The Ashes! 2013.08.07. 13:44:36
England win The Ashes! 2013.08.07. 13:47:08
Manyecska 2013.08.07. 13:47:27
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.07. 13:50:15
Charles63 2013.08.07. 13:50:33
Egyéves Önkéntes 2013.08.07. 13:52:47
@atörökk: netanítsálbazmeg, jóvanna
d_n 2013.08.07. 13:55:01
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 13:56:42
www.delmagyar.hu/keruljuk_a_budos_szaju_embereket/cikk/215/2149403/2.jpg
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.07. 13:57:05
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 13:58:09
ja ezt nem is ide akartam, hanem az új posztba :)
én kérek elnézést!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.07. 13:58:29
- Meddig?
Ő azt nem tudja, a kolleganő, most ment el valahova.
Megvártam.
Büntetésből, amikor tévedésből 400 forintot adott vissza, nem szóltam.
Hát így járt.
hüpike 2013.08.07. 14:02:00
AlulírottFentemlített 2013.08.07. 14:03:11
Te egy albán aldiban jártál és ott ez a szokás, nem tévedtek!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.07. 14:08:55
Charles63 2013.08.07. 14:09:03
Charles63 2013.08.07. 14:11:54
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.07. 14:13:23
Manyecska 2013.08.07. 14:18:03
/ÓÓÓÓ b+ kategóriában első/
Charles63 2013.08.07. 14:21:29
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.08.07. 14:33:10
Rosszul adtak vissza.
Szóltam, hogy hiba történt; azóta egy alkalmazott kedves mosollyal néz rám...
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2013.08.07. 14:34:28
Amúgy Ephraim Kishon szokott volt ilyen humoreszkeket írni.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2013.08.07. 14:36:45
Charles63 2013.08.07. 14:40:11
esef 2013.08.07. 14:55:43
Manyecska 2013.08.07. 14:56:41
Hartmy 2013.08.07. 15:03:26
Manyecska 2013.08.07. 15:06:01
2013.08.07. 15:31:18
Amennyiben szar a rendszer, akkor pont nem az összeg számít, hanem az elv.
lehet 300 vagy 3 millió is.
Ha nincs eljárás egy életszerű szituációra, akkor szar a rendszer.
Nem az összegen kell rugózni, hanem a szervezési programozási hibákat kijavítani.
panic_button 2013.08.07. 15:43:32
Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2013.08.07. 17:30:44
FDToth 2013.08.07. 18:37:25
McZozo 2013.08.07. 19:50:54
Hatesz79 2013.08.08. 11:12:34
Kaptam ingyen pénztári kp-felvétel lehetőséget
Ezt a hülye bandát :)
Hatesz79 2013.08.08. 11:14:36
Kaptam ingyen pénztári kp-felvétel lehetőséget
Ezt a hülye bandát :)
VT Man 2013.08.08. 15:19:13
Ha ezek után se vált bankot, akkor megérdemelne még duplaennyi lehúzást is.
Timon76 2013.08.08. 15:58:07
rooter 2013.11.04. 13:44:22