Tékozló Homár

A legfájdalmasabb UPC-bekötés ever

2013.11.13. 14:12 | jackyll | 69 komment

Naiv ügyfél másfél évig várt a UPC hálózatkiépítési felmérésének eredményére, aztán újra megrendelte a csomagot. Ezután vette kezdetét az igazi küzdelem. Miután másodszor is megállapították, hogy nincs kábel kiépítve, naiv előfizető megmutatta, hogy van, de nem hittek neki személyesen sem. A kábel elvágásával fenyegetésre a UPC végül tudományos különítményt küldött a helyszínre, akik bebizonyították, hogy övék a kábel, tényleg csak be kell kötni naiv ügyfélhez! És innen még mindig van tovább:

2012. tavaszán naiv ügyfélnek megtetszik a UPC online felületén közzétett kedvezményes csomag-ajánlat, és elhatározza, hogy megrendeli azt. a honlapon tájékozódva látja, hogy lakóhelyén  minden szolgáltatás elérhető, így gyorsan és online elküldi rendelését. néhány nap múlva megérkezik a társaság szerelője, hóna alatt a szükséges eszközökkel, majd megállapítja, hogy nincs hová bekötni a szolgáltatást kábel hiányában; megnyugtatja naiv ügyfelet, hogy két héten belül a kábelszerelő-részleg kiépíti a szükséges csatlakozást. UPC ügyfélszolgálat ezt követően levélben közli, hogy elkezdte a hálózat-kiépítési lehetőségek felmérését, az eredményről értesíti naiv ügyfelet, addig azonban elutasítja naiv ügyfél ajánlatát.

naiv ügyfél türelmesen várakozik az értesítésre, de nem két hetet, hanem másfél évet, majd ismét próbálkozik a UPC online felületén a rendeléssel.


természetesen megkapja a UPC-től a rendkívül barátságos visszaigazolást, mely szerint  örömmel telepítik a kért szolgáltatásokat. néhány nap múlva a UPC szerelője  újra megjelenik hóna alatt a szükséges dobozokkal. percek alatt  megállapítja, hogy nincs kábel, ahová beköthetné a szolgáltatást. naiv ügyfél ekkor megmutatja szerelőnek egy, a házfalhoz rögzített, valamint az abból leágazó és egy szomszéd lakáshoz vezető kábelt, melyek a UPC-hez tartoznak.

szerelő telefonál UPC illetékesének miszerint látja a kábelt, illetékes válaszol, hogy nincs kábel.
szerelő makacskodik, és saját szemének próbál hinni, de illetékes közli vele, hogy márpedig kábel nincs. szerelő távozik, naiv ügyfél csodálkozik.

néhány nap múlva UPC írásban értesíti naiv ügyfelet, hogy elutasítja igényét, mivel nincs műszaki lehetőség a bekötésre, de elkezdi a hálózat-kiépítési lehetőségek felmérését, az eredményről pedig majd értesíti naiv ügyfelet, addig azonban elutasítja naiv ügyfél ajánlatát.
naiv ügyfél – kissé mérgesen – tértivevényes levélben tájékoztatja UPC ügyvezetését, hogy a ház falára ismeretlen személy által engedély nélkül felszerelt kábelt elvágja és eltávolítja. a levél kézhez vételét követően UPC szerelő küldöttség jelenik meg a helyszínen és megállapítja, hogy a  levélben említett kábel az UPC- hez tartozik.

egy hét múlva kábelszerelők megérkeznek, és valóban kiépítik a szükséges kábelt naiv ügyfél lakásáig. UPC telefonon jelzi naiv ügyfélnek, hogy néhány napon belül jelentkezik a szolgáltatás bekötésére. egy hét elteltével naiv ügyfél személyesen felkeresi UPC egyik ügyfélszolgálatát az ügyben. szerencséje van, nincs ügyfél a fogadó helyiségben, így a szigorú felszólítás után, miszerint húzzon sorszámot, gyorsan sorra kerül; ügyintéző színe elé járulva elmondja, hogy még mindig szeretne előfizetni a makacsul ellenálló szolgáltató szolgáltatására. ügyintéző tájékoztatja, hogy az online felületet – a szolgáltatás helyével stb. kapcsolatban – nem kell komolyan venni. naiv ügyfél végre személyesen megrendeli a kívánt szolgáltatásokat, és boldogan távozik.

két nap múlva szerelő érkezik, beköt, mutat, tv működik, internet nem. hosszas telefonálás után szerelő közli, hogy a hiba a központban van, melynek elhárításán már dolgoznak; ezt követően kéri, hogy naiv ügyfél aláírásával igazolja, hogy a szolgáltatást átvette. naiv ügyfél ezt megtagadja, szerelő kérleli azzal érvelve, hogy az  aláírás nélkül nem tud a további kijelölt címeken munkát végezni. naiv ügyfél kifejezi sajnálkozását, de közli, hogy nem áll módjában a UPC munkaszervezésén változtatni.

szerelő szomorúan távozik, majd az esti órákban visszatér, és beállítja az internet-szolgáltatást. naiv ügyfél lakásban tartózkodó hozzátartozója aláírásával igazolja  a munka átvételét. naiv ügyfél hazatérve boldogan kapcsolja be tv készülékét a sok csatornát élvezve; élvezni – legalábbis a tv csatornákat – azonban nem tudja, mert azok  nem jelennek meg.

naiv ügyfél már edzetten telefonál, és türelmesen hallgatja az automata hangját, mely szerint minden ügyintéző foglalt, de azért ne adjuk fel. naiv ügyfél türelme jutalmául valóban beszélhet a UPC munkatársával, aki jelzi, hogy elküldi a szükséges frissítéseket naiv ügyfél készülékére, és az ezt követő beállítások után naiv ügyfél valóban boldogan nézi a kiváló minőségű adásokat, majd elégedetten nyugovóra tér.

másnap reggel szomorúan tapasztalja, hogy sem kép, sem hang, sem internet nincs újonnan bekötött kapcsolatában. telefon …, UPC ügyintéző …, majd ügyintéző megnyugtatása, miszerint a készülékek áramellátása biztosított, és már csak egy óra, és a szerelő a helyszínre érkezik.

eső szakad naiv ügyfélre, aki  létrával segíti szerelő munkáját a külső  kábel vizsgálata során – majd tanácstalanság. szerelő el; megígéri, hogy kinyomozza a hiba okát. újabb óra múlva szerelő telefonál: kollégái a központban rájöttek, hogy a hiba náluk van, de már dolgoznak a javításán. naiv ügyfél fásultan bólint. örül, hogy segíthetett a UPC-nek. naiv ügyfél ma már csak a számla befizetésére vár.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faus to 2013.11.13. 14:20:26

Ja, tudom: elsőzni ősi román szokás. Meg due-zni is!

lutria 2013.11.13. 14:21:35

Vajon eddig melyik szolgáltatónál nézte a tévét,internetezett az író hogy mindenáron az UPC-hez akart kerülni?

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.11.13. 14:22:23

Hatalmas. Ennyire egy idióta céget.

" ügyintéző tájékoztatja, hogy az online felületet – a szolgáltatás helyével stb. kapcsolatban – nem kell komolyan venni."
Akkor minek van... Egy távközlési cégnél...
Pedig ezeké talán a legértelmesebb.

Faus to 2013.11.13. 14:23:11

@lutria: most vezették be az áramot az alföldi tanyájába, így eddig nem használt ilyen szolgáltatásokat. Ha meg tévedek, akkor Telekom.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.13. 14:23:45

Vadász, vadász...

Ja, amúgy a szerviz mindig rövid i.

lobster thermidor 2013.11.13. 14:35:30

Na nekem akkor nagy szerencsém van!
Csütörtökön szerződtem, kedden kaptam egy sms -t, hogy két órán belül érkezik a szerelő. Szerelő egy óra múlva megérkezett, bedugta a falba a drótot, műszerrel mért egyet, azóta is az ígért sávszélességgel hasít a net.

Libsi seggbe cigány lófaszt 2013.11.13. 14:37:05

1 évig voltam UPC-s, nincs róluk jó emlékem, szerencsére elköltöztem.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.13. 14:40:30

Testtõl elválasztott, gennyel vastagon bekent lowfelyet nekik az anyuká-lyuk sírjába, úgyhogy miközben üket is lefoldelik, eepersze parányi, életet adó légrés maradjék, hogy tudja szagolni a materialt.

Trunkel 2013.11.13. 14:45:19

Bazz, hogy én milyen egy mázlista barom vagyok, akár upcos akár digis voltam/vagyok gyk minden mindig működik. ha nem akkor másnap ott vannak és kimegjavítják.
Az élet szép! :)

CBF 2013.11.13. 14:48:41

ez olyan szép volt, hogy a könnyem is kicsordult :)

Oldm4n 2013.11.13. 14:50:00

Hála Istennek rendszermérnök vagyok, így nem is engedtem soha sem az UPC sem a Digi embereit garázdálkodni az otthonomban. Kértem egy db végpontot és viszlát. Megcsinálom magam... jobban járunk mind! Paraméterezésre meg elég a telefonos ügyfélszolgálat.

Tanács - UPC felmondása agybaj nélkül úgy lehetséges, hogy írásban tértivevénnyel kell felmondani a szerződést, úgy, hogy megjegyzéshez kell írni - "Másolatot kap - X.Y. ügyvéd". Én így csináltam, ŐK hívtak fel, hogy lemondhassam a szolgáltatást. Így nem kell 3/4 órát bogarászni az agyalágyult telefonos menüjükben. (Nem is lehet ilyent az én jó kis piros retro tekerős, bakelit-telefonommal.)

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.13. 14:51:43

@Kellemes Zérókomponista: Ez valami hivatalos átok? Annyira profi, hogy szerintem ezt valami hivatásos javasasszony szerkesztette, ilyen amatőrből nem bír kiszakadni:-)

dBLOOD 2013.11.13. 14:57:01

Kíváncsi lennék mekkora összeget telefonáltál el erre, nekem amikor szolgáltatási probléma volt a házban, többezer forintba került mire megoldották. Tudtommal a UPC-nél is helyi tarifáért hallgatod öt percig azautomatát.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.13. 14:58:22

@batgirl: de legalább nincs pléhdobozfétise, mint egyeseknek!
@biorobot (gyönyörű metálkék): ó, hát köszönöm. Egyetlen adott motívum a lófej volt, a többi saját. Majd belefoglaljuk az átokhimnuszba.

AtiSnatch 2013.11.13. 15:00:44

@JunkieeeBoy: a upc még nem küldte ki neki :)

Sixday 2013.11.13. 15:12:38

a tértivevényes rész nagyon jó és találékony :)

lobster thermidor 2013.11.13. 16:04:16

@Oldm4n:

Nem lehet, hogy te a régi telefonoddal együtt a ménes melletti trágyadomb rendszerét mérnökölöd?

Atörökk 2013.11.13. 17:00:14

Másfél éves vadászat. Gratulálok.

Oldm4n 2013.11.13. 17:16:37

@lobster thermidor: De kis vicces gyerek vagy te, kis köcsög! Most kellett volna nevetni? Majd a temetéseden!

Taxomükke (UK) 2013.11.13. 18:45:55

Először is elnézést, hogy a poszt témájához szólok hozzá.
Gyönyörű történet volt.
Csak aztatat nem értem, hogy minek kelletett ezt a UPC-ügyféllé válást ennyire erőltetni... Amikor annyira, de annyira nehezen akar összejönni valami, annak oka van, és soha nem lesz igazán jó, legyen az állás, lakás, kocsi, nő/férfi vagy kábelelőfizetés.
Ennyire kurvajó a UPC? Egy frászt.

Atörökk 2013.11.13. 18:51:59

@Taxomükke:
Sajnos ugyanaz a tróger az összes internetszolgáltató. Itt verseny legfeljebb a Forma-1-ben van :)

szelidorzo 2013.11.13. 19:40:50

Úgy kedvelem azokat az igen okos hozzászólásokat, akik javasolják, menjen az ember más szolgáltatóhoz.

Pesten pl a Fogarasi út egy részén (vidékieknek, ez még nem a külváros) Egyetlen szolgáltató van a "T" csoport. Van neki sodrott érpáras telefonja, amin képes maximális sebességű internetet szolgáltatni. letöltés irányban 1 az-az 1 Megát. (ADSL) TV, az nincs illetve földi digi TV, vagy Műhold. Kábel nyista, IPTV nyista, üvegszál nyista. Mindezt a csúcsot a T bírja 2013-ban szolgáltatni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.11.13. 20:34:35

"Először is elnézést, hogy a poszt témájához szólok hozzá."

Köszönet a történetért, fantasztikus volt! :)

Csak hogy minden UPC-hez jöjjön egy T-s történet:

Alapfeladat:
Meglévő "Hoppá" díjcsomag hamarosan lejáró hűségének újabb két évvel kiterjesztése

Kivitelezés módja:
Webshop

1. Belépés a korábbi regisztrációnál mentett adatokkal - sikertelen
Próbálja másnap

2. Belépés MT azonosítóval - sikeres
A címen az analóg telefon szolgáltatás nem létesíthető. (Gondolom azért nem, mert 20+ éve megvan.)

3. Cím megadása nélküli általános ajánlatok megtekintése - sikertelen
A menüpont végtelen alkalommal kiválasztható.

4. Kamucím megadásával az ajánlat végre megtekinthető, de nyilván meg nem rendelhető.

Fakk

Steckdose 2013.11.14. 09:16:39

Hát ez kemény. Még mindig idióták és hajlamosak a becstelenségre (utóbbit úgy értem, hogy azokkal az új "akcióikkal", amikkel valójában rosszabbul járnánk, óne zsinór telefonálgatnak, hogy ránk tukmálják, azokról viszont, amikkel jobban, mélyen kussolnak), de 2002 óta, amikor náluk váltottunk szélessávra, azért nagyon sokat fejlődtek. Most már azért legkésőbb 10-15 percen belül általában felveszik a telefont (régen fél-háromnegyed alatt se), nem biorobotok ülnek a központban, akiknek egyetlen programuk a lerázás, és éjjel is fölveszi az üfszolg.

De persze azért még mindig szar.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 09:17:05

Ha a távközlési szolgáltató cégek központjaiba fellépő hibák miatti panaszokat bullshit generátoros szövegekkel próbálják megmagyarázni, más módszert is lehet választani. A leghatékonyabban talán úgy lehet gyógyítani ezeket, hogy a koaxkábel belső erére kötünk (kapcsolós hosszabbítón át) egy háztartási fázisvezetéket, a külső árnyékolásra meg vagy a "0"-át (2030 V), vagy ha van, egy másik fázist (400 V), és néha egy-egy pillanatra bekapcsoljuk Ha ez esetleg nem vezetne eredményre, egy inverteres hegesztőtrafó csodákra lehet képes...

bakter012 2013.11.14. 09:38:53

2030 V?
Aztat meg honnan?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.11.14. 09:43:18

@Kellemes Zérókomponista: tévedés, nekem cipő és táska mániám van. Na meg doboz és festék és ágynemű.

szóval van mindenféle káros szenvedélyem.

kalandozomagyar 2013.11.14. 10:06:33

Miért akart a posztoló UPC-s lenni kérdezik, többen. Itt a megfejtés.

Ha az épületben benn van a UPC akkor nem jön be a Digi és vice versa. Ezt nyíltan megmondták nekem. (Ennyit a versenyről.)

Szóval nagyjából vagy ők vagy a T folyományai. S valljuk be ez esetben a UPC jobb. Teljesen meg tudom érteni a srácot, hogy nem akart DSL-t...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 10:14:45

@bakter012: Jól van b+! központjaiban és 230
@kalandozomagyar: Nem törvénysértő ez egy kicsit?

IP gyűjtögető 2013.11.14. 10:17:03

@Kitalátor = másként_gondolkodó: b+, most törölgethetem a monitort:))))) (de legalább nem kell elmagyaráznom a kollegáknak, hogy miért teszem görnyedezve)

2013.11.14. 10:31:43

hét évig voltam upc-s ügyfél és tökéletesen ment minden, százmegával hasított a net havi ötezerért.

Hmmm... 2013.11.14. 10:33:20

Érdekes... én úgy látom, hogy valakik, akiknek érdekében áll a UPC lejáratása, mindent meg is tesznek az ügy érdekében (ettől olyan érdekesek ezek a történetek). Javaslom, hogy a történet károsultja forduljon a felügyeleti hatósághoz... de aztán adja is közre a vizsgálat eredményét. Volt közös képviselőnk is valamiért - valahányszor szóba került - mindig átkokat szórt az UPC-re, és áradozott egy másikról... aztán kiderült, hogy ő is csak egy érdekes ember volt. Nekem az a tapasztalatom, hogy a UPC minden tekintetben jobb a hasonló területen szolgáltató többinél... csak valamiért valakiknek ez baromira nem tetszik.

vernyul 2013.11.14. 10:40:10

új házba költöztem pár éve, nem volt kiépítve upc. betelefonáltam, igényeltem, két hét múlva meg is jött alvállalkozó, ásott lyukat, húzott kábelt. egy nap alatt lőn net, tévé. azóta is hasít. én meg vagyok elégedve velük, de ehhez gondolom kell némi mák meg egy jó alvállalkozó.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 10:40:25

@Hmmm...: " Nekem az a tapasztalatom, hogy a UPC minden tekintetben jobb a hasonló területen szolgáltató többinél"
Nekem meg az, hogy egykutya, illetve egyik kutya, másik eb. Kivéve azokat, akik meszesedő erekkel küzdő nyugdíjasokat csapnak be telefonos hazugságokkal. Az UPC egyébként valóban csak a T-com (és anak saját vonalbérlői) számára jelent valamelyest konkurenciát, a Digivel láthatóan felosztották a terepet, és keményen kartelleznek.

kalandozomagyar 2013.11.14. 10:55:11

@Kitalátor = másként_gondolkodó: Fogalmam sincs. Nem tudom, hogy ez törvényellenes-e, de mindketten csinálják.

Ezért nem lett Digim a múltkori lakásomban, mert bár benn voltak az épületben, de ezeréves hálózattal, ami nem kellett, a kábelezést lecserélni nem akarták, a UPC meg nem jött be az épületbe. A mostani lakásunkban UPC van és minden működik rendesen. Sosem volt komolyabb problémánk velük.

R.T. Flakfizer 2013.11.14. 11:00:43

na! másfél évig írhatta a sixx-nek, hogy "mi ez a sok baromság amit néztek?! még jó, hogy nincs tv-ém!".

Öregapa 2013.11.14. 11:18:07

Nekem a T-vel volt egy bő 1 éves mókám. ADSL-ről kábelnetre váltottam. Folyton szakadozott, minden baja volt. Bejelentés, szerelő jött-ment. Mígnem egy szer jött egy értelmes. Beszélgetni is tudtunk! Mindent végigmért műszerrel, kint két oszlopon is kellett mérnie. Ő tudta egyedül, hogy nem csak a leágazásnál, de 50 méterre egy másik oszlopon van az erősítő a fő elosztóval. Mindent megmért, beállította a főelosztót (rossz volt), kicserélte a leágazásnál a szűrőt (rossz volt) és megállapította, hogy rossz lengőkábellel kötöttek be, mert ezt csak belső vezetésre lett volna szabad használnia. Ezt sajnos ő nem cserélhette, de lebeszéltem hogy másnap jön egy csapat kicserélni. Másnap kicserélték, azóta hasít. Azt nem értem, miért csak a sokadik bejelentésre küldtek olyan szerelőt, aki ért is ahhoz amit csinál, nem csak látta valakitől.

Steckdose 2013.11.14. 11:22:35

Az öcséméknél Digi van, és sokkal többször megy el a net, mint itt, ahol UPC. És lassabb is. Ráadásul mintha korlátoznák a torrentet is. Viszont igaz az is, hogy jóval olcsóbb.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.11.14. 11:31:10

én csak azt nem értem, hogy ha a posztolónak nincs szüksége internetre, tv-re, akkor minek kötteti be?
márpedig ha másfél éven keresztül nem zavarta, hogy nem történt előrelépés, akkor egész biztos nincs szüksége ezekre.
vagy más oka volt a dolognak?

DarthVader 2013.11.14. 11:59:41

@Hmmm...: Ja. Rendesek. Egyszer hirdettek a weblapjukon,HBO csomag hűségnyilatkozat nélküli előfizetőknek akciósan. Lecsaptam rá, megrendelés. Udvarias válasz: azoknak jár, akiknek nincs HBO előfizetésük. Nekem van, igy nem jár. Még udvariasabb válasz: mivel a honlapjukon nem ez volt, hanem az, hogy annak jár, akinek nincs HBO hűségnyilatkozata, igy a honlapjuk alkalmas a vásárlók megtévesztésére, igy amennyiben mégsem biztositanák a kedvezményt, kénytelen leszek a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. (ott úgy 20 misi az induló ár hasonló esetben) A válasz e-mailban közölték, másnap (!), hogy MÁR ÉL az akciós kedvezményem!

Következő alkalommal ugyanez, csak ott már megfelelő a hirdetés, akinek nincs előfizetése, annak jár a HBO kedvezményes csomag. Kérdem, ha ma megszüntetem, és másnap ujrakötöm, működik? Müködött.

Mercel 2013.11.14. 12:01:10

ááááááááá

UPC ügyben már edzett vagyok, de ez mindenen túl tett.
Azt hiszem az elmúlt 8 év gyakorlatát mely szerint minden velem kapcsolatba kerülő embert (ügyfelet) bakanccsal rugdosok le a UPC szolgáltatásairól továbbra is folytatom.
Ennyire idióta suttyó céget..
Mondjuk a "nagy Té" szorosan a nyomában lohol a szarházi versenyben, kb. úgy mint ahogy a mobilműfajban a pannon a legg...bb de a vodafone az elmúlt egy-másfél évben szorosan mögötte lohol.

Tényleg, lassan a vodafone szemétkedései is megérnének már itt egy misét..

"Frigyes"

Ui.

Ha naív ügyfél kicsit tökös akkor lazán felmondja a szerződést majd úgy nagyjából másfél év után több nekifutással becsengeti az egy azaz egy hónapnyi számla összegét..:D

Steckdose 2013.11.14. 12:12:52

@DarthVader: Ismerős, ez a létező legtipikusabb UPC-s hozzáállás. Na erre mondtam, hogy hajlamosak a becstelenségre.

Önjáró Talajgyalu 2013.11.14. 13:10:20

@kalandozomagyar: Nálunk a 13-ban van UPC is meg Digi is. Lévén mindkettőnek voltam már előfizetője, és közben nem költöztem sehova. Hogy-e van ez?

Donjon 2013.11.14. 13:25:12

Nekem nincs gondom a UPC-vel vidéken és pesten is ez volt. A mostani csomag (azt hiszem 30Mbit/sec) nem tökéletes, 1-2 Mbit-el lasabb mindig, de ezzel lehet együtt élni. Mindenhol máshol tökéletesen hasított. 3 különböző helyen használtam és nem volt gond.
Egy volt munkahelyen akadtak gondok, kb. havi rendszerességgel járt a szerelő.
De ismeretségi körömben és rokonságban is van több helyen tudtommal gond nélkül.
Azt látom, hogy van néhány gócpont, ahol rendszeresek a hibák, de a többségnél megy.

kalandozomagyar 2013.11.14. 14:16:28

@Önjáró Talajgyalu: Nekem anno ezt mondták. Ez 2010-ben volt 6. kerben. Most, hogy az ügyintéző akart-e lerázni vagy ez náluk szokás azt nem tudom. Mindenestre eléggé ki voltam akadva...

Panelproli 2013.11.14. 15:03:01

Másfél évet várni az nem türelem. Az valami egészen más.
Egyébként mi ebben a hiba? Az upc nem akart új ügyfelet és azt hazudta inkább nincs ami van.
Vagyishogy nincs is ami lenne.
Azt viszont végképp nem értem, miért ragaszkodik ügyfél ennyire az upc-hez?!

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2013.11.14. 15:43:15

nekem 2 hónapja helyezik át a szolgáltatást XI. kerületből Erdőkertesre. 6 lakásos sorház 6. lakásában lakunk. az 5. lakásba a mi padlásunkon keresztül megy be az upc drót. aztán közlik, hogy hát a 6. lakásban nem tudnak szolgáltatni. :P
2 hónap alatt sikerült rájönniük, hogy hát lehet, csak az előző bekötést nem úgy kellett volna, mert hát lehet, hogy egy társasházban használnának többen is szolgáltatást... böff. a baj amúgy a bürokráciájukkal van. meg abban, hoyg iszonyúan ragaszkodnak ahhoz, ami a "rendszerükben" van, még akkor is, ha az egy ordenáré baromság.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.14. 16:52:59

@lobster thermidor: Már nincs meg az a korábbi szabályuk, hogy csak a következő hétre vagy későbbre tudnak bekötést vállani?

A sávszélesség a kötelező sebességet hozza vagy a háromszor akkora reklámozott sebességet?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.11.14. 17:08:13

@kalandozomagyar: Én is megerősítem, hogy nálunk nincs ilyen. UPC-s TV-t, T-s telefont és TVNetwork-ös netet váltott a Digi triója.

lobster thermidor 2013.11.14. 19:26:19

@Online Távmunkás:

Azt hozza, amit fizetek. Tehát nem a kötelezően előírtat, hanem a teljes ajánlat szerinti értéket.
Lehet, hogy én szerencsés vagyok, de eddig minden simán ment.

lobster thermidor 2013.11.14. 19:28:53

@Oldm4n:

Nem lesz sok örömöd, mert te akkor már rég alulról fogod szagolgatni a trágyakupacodat...

Oldm4n 2013.11.14. 20:44:45

@lobster thermidor: Miért nem vered már telibe anyádat, ahogy szoktad? Húzz a francba, te bugris!

kalandozomagyar 2013.11.14. 21:04:16

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Ezek szerint én kifogtam a világ leghyülébb UPC-s ügyintézőjét anno. DE mindegy, már elköltöztünk, itt meg van UPC.

lobster thermidor 2013.11.16. 22:15:38

@Oldm4n:

Nekem kifejezetten tetszik, hogy az olyan senkik mint te, akik mindig a faszkupac másik végén állnak, milyen kétségbeesetten ugatnak akkor, amikor lecsúszik a torkukon egy keményebb bráner.

Oldm4n 2013.11.16. 22:20:12

@lobster thermidor: Akkor menj recskázni, kis buzi, és adj hálát a jó édes anyádnak, hogy név nélkül mocskolódhatsz te kis geci. Egyszer kapjalak a kezem közé, letépem a faszodat és lenyomom a torkodon, te kis geci.

lobster thermidor 2013.11.16. 23:40:37

@Oldm4n:

Túl nagy a pofád öcsi!
Bár látom, hogy valóban segítségre szorulsz, sajnos én nem segíthetek.
A retardáltakat, és a skizókat a szakorvosi rendelésen látják el. Ha nincs kiújuló hisztériádra konkrét kezelési időpontod, szólj orvosodnak, ő felmérve kritikus helyzetedet, biztosan soron kívül fogad téged.

Xezs 2013.11.17. 10:53:22

Ez jó sztori. Mindazonáltal ismételten megjegyzem, hogy én már nagyon sok éve vagyok elégedett UPC ügyfél és semmi bajom sincs velük.

Egyetlen dolog nem tetszett mostanában, de ehhez meg joguk van: nem kaphatok meg egy akciós csomagot, mert az azoknak szól, akiknek csak 1 termékük van, nekem meg 2 van. Persze magkaphatom külön-külön, de úgy drágább, kell a fenének.