Naiv ügyfél másfél évig várt a UPC hálózatkiépítési felmérésének eredményére, aztán újra megrendelte a csomagot. Ezután vette kezdetét az igazi küzdelem. Miután másodszor is megállapították, hogy nincs kábel kiépítve, naiv előfizető megmutatta, hogy van, de nem hittek neki személyesen sem. A kábel elvágásával fenyegetésre a UPC végül tudományos különítményt küldött a helyszínre, akik bebizonyították, hogy övék a kábel, tényleg csak be kell kötni naiv ügyfélhez! És innen még mindig van tovább:
2012. tavaszán naiv ügyfélnek megtetszik a UPC online felületén közzétett kedvezményes csomag-ajánlat, és elhatározza, hogy megrendeli azt. a honlapon tájékozódva látja, hogy lakóhelyén minden szolgáltatás elérhető, így gyorsan és online elküldi rendelését. néhány nap múlva megérkezik a társaság szerelője, hóna alatt a szükséges eszközökkel, majd megállapítja, hogy nincs hová bekötni a szolgáltatást kábel hiányában; megnyugtatja naiv ügyfelet, hogy két héten belül a kábelszerelő-részleg kiépíti a szükséges csatlakozást. UPC ügyfélszolgálat ezt követően levélben közli, hogy elkezdte a hálózat-kiépítési lehetőségek felmérését, az eredményről értesíti naiv ügyfelet, addig azonban elutasítja naiv ügyfél ajánlatát.
naiv ügyfél türelmesen várakozik az értesítésre, de nem két hetet, hanem másfél évet, majd ismét próbálkozik a UPC online felületén a rendeléssel.
természetesen megkapja a UPC-től a rendkívül barátságos visszaigazolást, mely szerint örömmel telepítik a kért szolgáltatásokat. néhány nap múlva a UPC szerelője újra megjelenik hóna alatt a szükséges dobozokkal. percek alatt megállapítja, hogy nincs kábel, ahová beköthetné a szolgáltatást. naiv ügyfél ekkor megmutatja szerelőnek egy, a házfalhoz rögzített, valamint az abból leágazó és egy szomszéd lakáshoz vezető kábelt, melyek a UPC-hez tartoznak.
szerelő telefonál UPC illetékesének miszerint látja a kábelt, illetékes válaszol, hogy nincs kábel.
szerelő makacskodik, és saját szemének próbál hinni, de illetékes közli vele, hogy márpedig kábel nincs. szerelő távozik, naiv ügyfél csodálkozik.
néhány nap múlva UPC írásban értesíti naiv ügyfelet, hogy elutasítja igényét, mivel nincs műszaki lehetőség a bekötésre, de elkezdi a hálózat-kiépítési lehetőségek felmérését, az eredményről pedig majd értesíti naiv ügyfelet, addig azonban elutasítja naiv ügyfél ajánlatát.
naiv ügyfél – kissé mérgesen – tértivevényes levélben tájékoztatja UPC ügyvezetését, hogy a ház falára ismeretlen személy által engedély nélkül felszerelt kábelt elvágja és eltávolítja. a levél kézhez vételét követően UPC szerelő küldöttség jelenik meg a helyszínen és megállapítja, hogy a levélben említett kábel az UPC- hez tartozik.
egy hét múlva kábelszerelők megérkeznek, és valóban kiépítik a szükséges kábelt naiv ügyfél lakásáig. UPC telefonon jelzi naiv ügyfélnek, hogy néhány napon belül jelentkezik a szolgáltatás bekötésére. egy hét elteltével naiv ügyfél személyesen felkeresi UPC egyik ügyfélszolgálatát az ügyben. szerencséje van, nincs ügyfél a fogadó helyiségben, így a szigorú felszólítás után, miszerint húzzon sorszámot, gyorsan sorra kerül; ügyintéző színe elé járulva elmondja, hogy még mindig szeretne előfizetni a makacsul ellenálló szolgáltató szolgáltatására. ügyintéző tájékoztatja, hogy az online felületet – a szolgáltatás helyével stb. kapcsolatban – nem kell komolyan venni. naiv ügyfél végre személyesen megrendeli a kívánt szolgáltatásokat, és boldogan távozik.
két nap múlva szerelő érkezik, beköt, mutat, tv működik, internet nem. hosszas telefonálás után szerelő közli, hogy a hiba a központban van, melynek elhárításán már dolgoznak; ezt követően kéri, hogy naiv ügyfél aláírásával igazolja, hogy a szolgáltatást átvette. naiv ügyfél ezt megtagadja, szerelő kérleli azzal érvelve, hogy az aláírás nélkül nem tud a további kijelölt címeken munkát végezni. naiv ügyfél kifejezi sajnálkozását, de közli, hogy nem áll módjában a UPC munkaszervezésén változtatni.
szerelő szomorúan távozik, majd az esti órákban visszatér, és beállítja az internet-szolgáltatást. naiv ügyfél lakásban tartózkodó hozzátartozója aláírásával igazolja a munka átvételét. naiv ügyfél hazatérve boldogan kapcsolja be tv készülékét a sok csatornát élvezve; élvezni – legalábbis a tv csatornákat – azonban nem tudja, mert azok nem jelennek meg.
naiv ügyfél már edzetten telefonál, és türelmesen hallgatja az automata hangját, mely szerint minden ügyintéző foglalt, de azért ne adjuk fel. naiv ügyfél türelme jutalmául valóban beszélhet a UPC munkatársával, aki jelzi, hogy elküldi a szükséges frissítéseket naiv ügyfél készülékére, és az ezt követő beállítások után naiv ügyfél valóban boldogan nézi a kiváló minőségű adásokat, majd elégedetten nyugovóra tér.
másnap reggel szomorúan tapasztalja, hogy sem kép, sem hang, sem internet nincs újonnan bekötött kapcsolatában. telefon …, UPC ügyintéző …, majd ügyintéző megnyugtatása, miszerint a készülékek áramellátása biztosított, és már csak egy óra, és a szerelő a helyszínre érkezik.
eső szakad naiv ügyfélre, aki létrával segíti szerelő munkáját a külső kábel vizsgálata során – majd tanácstalanság. szerelő el; megígéri, hogy kinyomozza a hiba okát. újabb óra múlva szerelő telefonál: kollégái a központban rájöttek, hogy a hiba náluk van, de már dolgoznak a javításán. naiv ügyfél fásultan bólint. örül, hogy segíthetett a UPC-nek. naiv ügyfél ma már csak a számla befizetésére vár.
Faus to 2013.11.13. 14:19:14
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.13. 14:19:39
Faus to 2013.11.13. 14:20:26
lutria 2013.11.13. 14:21:35
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.13. 14:22:23
" ügyintéző tájékoztatja, hogy az online felületet – a szolgáltatás helyével stb. kapcsolatban – nem kell komolyan venni."
Akkor minek van... Egy távközlési cégnél...
Pedig ezeké talán a legértelmesebb.
Faus to 2013.11.13. 14:23:11
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.13. 14:23:45
Ja, amúgy a szerviz mindig rövid i.
lobster thermidor 2013.11.13. 14:35:30
Csütörtökön szerződtem, kedden kaptam egy sms -t, hogy két órán belül érkezik a szerelő. Szerelő egy óra múlva megérkezett, bedugta a falba a drótot, műszerrel mért egyet, azóta is az ígért sávszélességgel hasít a net.
Libsi seggbe cigány lófaszt 2013.11.13. 14:35:59
Libsi seggbe cigány lófaszt 2013.11.13. 14:37:05
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.13. 14:40:30
Trunkel 2013.11.13. 14:45:19
Az élet szép! :)
biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.13. 14:47:13
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.11.13. 14:47:38
CBF 2013.11.13. 14:48:41
Oldm4n 2013.11.13. 14:50:00
Tanács - UPC felmondása agybaj nélkül úgy lehetséges, hogy írásban tértivevénnyel kell felmondani a szerződést, úgy, hogy megjegyzéshez kell írni - "Másolatot kap - X.Y. ügyvéd". Én így csináltam, ŐK hívtak fel, hogy lemondhassam a szolgáltatást. Így nem kell 3/4 órát bogarászni az agyalágyult telefonos menüjükben. (Nem is lehet ilyent az én jó kis piros retro tekerős, bakelit-telefonommal.)
biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.13. 14:51:43
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.11.13. 14:52:28
dBLOOD 2013.11.13. 14:57:01
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.13. 14:58:22
@biorobot (gyönyörű metálkék): ó, hát köszönöm. Egyetlen adott motívum a lófej volt, a többi saját. Majd belefoglaljuk az átokhimnuszba.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.13. 15:00:43
Valamint a rossz minőségű víz esetében is:
Szarvíz.
AtiSnatch 2013.11.13. 15:00:44
Sixday 2013.11.13. 15:12:38
Manyecska 2013.11.13. 15:23:23
biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.13. 15:45:09
lobster thermidor 2013.11.13. 16:04:16
Nem lehet, hogy te a régi telefonoddal együtt a ménes melletti trágyadomb rendszerét mérnökölöd?
Atörökk 2013.11.13. 17:00:14
Manyecska 2013.11.13. 17:04:29
Oldm4n 2013.11.13. 17:16:37
Taxomükke (UK) 2013.11.13. 18:45:55
Gyönyörű történet volt.
Csak aztatat nem értem, hogy minek kelletett ezt a UPC-ügyféllé válást ennyire erőltetni... Amikor annyira, de annyira nehezen akar összejönni valami, annak oka van, és soha nem lesz igazán jó, legyen az állás, lakás, kocsi, nő/férfi vagy kábelelőfizetés.
Ennyire kurvajó a UPC? Egy frászt.
Atörökk 2013.11.13. 18:51:59
Sajnos ugyanaz a tróger az összes internetszolgáltató. Itt verseny legfeljebb a Forma-1-ben van :)
szelidorzo 2013.11.13. 19:40:50
Pesten pl a Fogarasi út egy részén (vidékieknek, ez még nem a külváros) Egyetlen szolgáltató van a "T" csoport. Van neki sodrott érpáras telefonja, amin képes maximális sebességű internetet szolgáltatni. letöltés irányban 1 az-az 1 Megát. (ADSL) TV, az nincs illetve földi digi TV, vagy Műhold. Kábel nyista, IPTV nyista, üvegszál nyista. Mindezt a csúcsot a T bírja 2013-ban szolgáltatni.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.11.13. 20:34:35
Köszönet a történetért, fantasztikus volt! :)
Csak hogy minden UPC-hez jöjjön egy T-s történet:
Alapfeladat:
Meglévő "Hoppá" díjcsomag hamarosan lejáró hűségének újabb két évvel kiterjesztése
Kivitelezés módja:
Webshop
1. Belépés a korábbi regisztrációnál mentett adatokkal - sikertelen
Próbálja másnap
2. Belépés MT azonosítóval - sikeres
A címen az analóg telefon szolgáltatás nem létesíthető. (Gondolom azért nem, mert 20+ éve megvan.)
3. Cím megadása nélküli általános ajánlatok megtekintése - sikertelen
A menüpont végtelen alkalommal kiválasztható.
4. Kamucím megadásával az ajánlat végre megtekinthető, de nyilván meg nem rendelhető.
Fakk
Steckdose 2013.11.14. 09:16:39
De persze azért még mindig szar.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 09:17:05
bakter012 2013.11.14. 09:38:53
Aztat meg honnan?
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.11.14. 09:43:18
szóval van mindenféle káros szenvedélyem.
kalandozomagyar 2013.11.14. 10:06:33
Ha az épületben benn van a UPC akkor nem jön be a Digi és vice versa. Ezt nyíltan megmondták nekem. (Ennyit a versenyről.)
Szóval nagyjából vagy ők vagy a T folyományai. S valljuk be ez esetben a UPC jobb. Teljesen meg tudom érteni a srácot, hogy nem akart DSL-t...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 10:14:45
@kalandozomagyar: Nem törvénysértő ez egy kicsit?
IP gyűjtögető 2013.11.14. 10:17:03
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 10:20:08
2013.11.14. 10:31:43
Hmmm... 2013.11.14. 10:33:20
vernyul 2013.11.14. 10:40:10
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.14. 10:40:25
Nekem meg az, hogy egykutya, illetve egyik kutya, másik eb. Kivéve azokat, akik meszesedő erekkel küzdő nyugdíjasokat csapnak be telefonos hazugságokkal. Az UPC egyébként valóban csak a T-com (és anak saját vonalbérlői) számára jelent valamelyest konkurenciát, a Digivel láthatóan felosztották a terepet, és keményen kartelleznek.
kalandozomagyar 2013.11.14. 10:55:11
Ezért nem lett Digim a múltkori lakásomban, mert bár benn voltak az épületben, de ezeréves hálózattal, ami nem kellett, a kábelezést lecserélni nem akarták, a UPC meg nem jött be az épületbe. A mostani lakásunkban UPC van és minden működik rendesen. Sosem volt komolyabb problémánk velük.
R.T. Flakfizer 2013.11.14. 11:00:43
Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2013.11.14. 11:08:48
Öregapa 2013.11.14. 11:18:07
Steckdose 2013.11.14. 11:22:35
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.11.14. 11:31:10
márpedig ha másfél éven keresztül nem zavarta, hogy nem történt előrelépés, akkor egész biztos nincs szüksége ezekre.
vagy más oka volt a dolognak?
DarthVader 2013.11.14. 11:59:41
Következő alkalommal ugyanez, csak ott már megfelelő a hirdetés, akinek nincs előfizetése, annak jár a HBO kedvezményes csomag. Kérdem, ha ma megszüntetem, és másnap ujrakötöm, működik? Müködött.
Mercel 2013.11.14. 12:01:10
UPC ügyben már edzett vagyok, de ez mindenen túl tett.
Azt hiszem az elmúlt 8 év gyakorlatát mely szerint minden velem kapcsolatba kerülő embert (ügyfelet) bakanccsal rugdosok le a UPC szolgáltatásairól továbbra is folytatom.
Ennyire idióta suttyó céget..
Mondjuk a "nagy Té" szorosan a nyomában lohol a szarházi versenyben, kb. úgy mint ahogy a mobilműfajban a pannon a legg...bb de a vodafone az elmúlt egy-másfél évben szorosan mögötte lohol.
Tényleg, lassan a vodafone szemétkedései is megérnének már itt egy misét..
"Frigyes"
Ui.
Ha naív ügyfél kicsit tökös akkor lazán felmondja a szerződést majd úgy nagyjából másfél év után több nekifutással becsengeti az egy azaz egy hónapnyi számla összegét..:D
Steckdose 2013.11.14. 12:12:52
Önjáró Talajgyalu 2013.11.14. 13:10:20
Donjon 2013.11.14. 13:25:12
Egy volt munkahelyen akadtak gondok, kb. havi rendszerességgel járt a szerelő.
De ismeretségi körömben és rokonságban is van több helyen tudtommal gond nélkül.
Azt látom, hogy van néhány gócpont, ahol rendszeresek a hibák, de a többségnél megy.
kalandozomagyar 2013.11.14. 14:16:28
Panelproli 2013.11.14. 15:03:01
Egyébként mi ebben a hiba? Az upc nem akart új ügyfelet és azt hazudta inkább nincs ami van.
Vagyishogy nincs is ami lenne.
Azt viszont végképp nem értem, miért ragaszkodik ügyfél ennyire az upc-hez?!
trx · http://www.conspiracy.hu/ 2013.11.14. 15:43:15
2 hónap alatt sikerült rájönniük, hogy hát lehet, csak az előző bekötést nem úgy kellett volna, mert hát lehet, hogy egy társasházban használnának többen is szolgáltatást... böff. a baj amúgy a bürokráciájukkal van. meg abban, hoyg iszonyúan ragaszkodnak ahhoz, ami a "rendszerükben" van, még akkor is, ha az egy ordenáré baromság.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.14. 16:52:59
A sávszélesség a kötelező sebességet hozza vagy a háromszor akkora reklámozott sebességet?
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.11.14. 17:08:13
lobster thermidor 2013.11.14. 19:26:19
Azt hozza, amit fizetek. Tehát nem a kötelezően előírtat, hanem a teljes ajánlat szerinti értéket.
Lehet, hogy én szerencsés vagyok, de eddig minden simán ment.
lobster thermidor 2013.11.14. 19:28:53
Nem lesz sok örömöd, mert te akkor már rég alulról fogod szagolgatni a trágyakupacodat...
Oldm4n 2013.11.14. 20:44:45
kalandozomagyar 2013.11.14. 21:04:16
lobster thermidor 2013.11.16. 22:15:38
Nekem kifejezetten tetszik, hogy az olyan senkik mint te, akik mindig a faszkupac másik végén állnak, milyen kétségbeesetten ugatnak akkor, amikor lecsúszik a torkukon egy keményebb bráner.
Oldm4n 2013.11.16. 22:20:12
lobster thermidor 2013.11.16. 23:40:37
Túl nagy a pofád öcsi!
Bár látom, hogy valóban segítségre szorulsz, sajnos én nem segíthetek.
A retardáltakat, és a skizókat a szakorvosi rendelésen látják el. Ha nincs kiújuló hisztériádra konkrét kezelési időpontod, szólj orvosodnak, ő felmérve kritikus helyzetedet, biztosan soron kívül fogad téged.
Xezs 2013.11.17. 10:53:22
Egyetlen dolog nem tetszett mostanában, de ehhez meg joguk van: nem kaphatok meg egy akciós csomagot, mert az azoknak szól, akiknek csak 1 termékük van, nekem meg 2 van. Persze magkaphatom külön-külön, de úgy drágább, kell a fenének.