Minimális erőfeszítéssel megelőzhető, hogy csak a világ másik felén javítható mobiltelefont vásároljunk. Napalm megoldása teljesen humánus, az eladóknak sem fáj, a vásárlók viszont több havi bosszankodást megspórolhatnak:
Egy mobiltelefon gyártó technikai ügyfélszolgálatán dolgozom, és a megnövekedett panaszokra reagálnék, nem a márkával, hanem a vásárlási szokásokkal kapcsolatban. Az általam támogatott márka nem releváns, amennyiben ezt lehozzátok, bárki aki mobileszközt vásárol, profitálhat belőle.
Amikor a kedves ügyfél úgy dönt, hogy mobiltelefont, tabletet vesz, szétnéz a neten, hol mennyiért lehet kapni a kiválasztott terméket. A hivatalos viszonteladók árai természetesen magasabbak mint amit a vásárlók túlnyomó többsége szeretne kifizetni, ezért úgy döntenek, hogy megoldják "okosba" és megveszik onnan amit az árgép kidob, és örülnek, hogy milyen jó boltot csináltak.