Apróbb kommunikációs zavart észlelt naiv ügyfél még tavaly novemberben a Jysknél. Az akciósan hirdetett komódból sehol sem találtak ugyanis készleten, csak kiállítási darabokat, amiket viszont nem akartak eladni. Másik boltból nem hoznak át, és a számítógép valamiért készletnek érzékeli a kiállított darabokat is:
Az alábbi bemásolt eset történt velem az ősz folyamán: "Tisztelt Ügyfélszolgálat! A tegnapi napon (2012.11.11) a Dunakeszi áruházukban jártam vásárolni és találtam egy 3 fiókos Bessy rattan komódot, mely nagyon elnyerte tetszésemet. A terméket most 7.500Ft-os akciós áron hirdették. Mivel nem voltam teljesen biztos benne, hogy befér-e majd a kigondolt helyére, ezért a későbbi esetleges visszavásárlással járó bonyodalmak elkerülése végett hazamentem Budakalászra és levettem a pontos méreteket. Örömmel állapítottam meg, hogy éppen befér, ezért bementem a budakalászi üzletükbe 2db vásárlása céljából. Az áruházban egy magasan található polcon láttam is, hogy van legalább 8-9 db belőle, ám az ártáblán 9.990Ft-os ár szerepelt a termék mellett. Kérdésemre egy eladótól megkaptam az információt, hogy igen, annak 7.500Ft az ára, csak magasan van a tábla, létrával kéne felmászni, úgyhogy nem cserélték le. (?)