Nyuszituro véletlenül tudta meg Lisztferihegyen, hogy mi a teendő, ha 10000 forintból nem tud váltani a jegykiadó automata, pénztár pedig már nincs. A MÁV Start telefonos ügyfélszolgálata szerint ilyenkor sajnos megbüntetik őket, aztán majd talán egyszer jóváírják, de igazából sokkal humánusabb a kalauz:
MÁV történet jön, minden csak a szokásos lesz benne. Történt, hogy egy átlagos hétfői napon este 8 óra fele szerettünk volna Budapest-Ferihegy vasútállomásról eljutni Szegedre, előtte külföldről jöttünk repülővel. Meg is érkeztünk fél 9-re, és március ide vagy oda, bizony zuhogott a hó, vacogtak a fogak, és hát a Ferihegyi vasútállomás sem túl kényelmes: három kis plexitetőcske alá lehet beállni, egyébként teljesen nyitott, minden oldalról. Nem baj, 21:13-ra ér be a vonat, majd ott meleg lesz. Egy kis konténerből lehet jegyet venni, de csak 18.00.-ig, utána pedig az automatákat lehet használni ilyen célra. Természetesen ez sincs megfelelő módon kommunikálva, majd a kedves magyar vagy külföldi utas rájön magától, hogy mit is kell ilyen helyzetben csinálni. Nézzük az automatát: összekarcolt, összefirkált, nem túl bizalomgerjesztő ketyere, de ha egyszer jegyet kell venni, akkor próbálkozzunk vele. Kiválasztjuk az úticélt, bedobjuk az erre a célra fenntartott közepesen nagy címletet (10.000 Ft) majd pislogunk: az automata ekkora összegből nem tud visszaadni.