Győzőék telenoros flottáját gyakorlatilag elpusztította az egyik cégről másikra átírás. Első körben csak az összes PIN-kódjuk veszett el. Aztán kiderült, hogy 10 év után az új cég új ügyfélnek minősül, és mint ahogy ezek szerint szokás, porba korlátozták. A havi 200+ ezer forintot mostantól 4 naponta kell befizetniük részletekben, miután az ügyfélszolgálat speciális elhárító egysége a panaszukat felülvizsgálva 16500-ról 26500 forintra emelte a limitet.
Több, mint tíz év céges előfizetés után az adótanácsadóm javaslatára átírattuk a céges telefonokat egyik cégünkről a másikra. Nem nagy cég, 16 előfizetésről van szó. Az ügyfélszolgálat arról tájékoztatott, hogy minden a régiben fog maradni, nem változik sem a díjcsomag, sem pedig az egyéb feltételek. A telefonok átíratása zökkenőmentesen megtörtént. Legalábbis azt hittem. Egy rövid idő elteltével sms-t kaptam, amelyben értesítettek a magas forgalmi limitről. WTF??? Soha nem hallottam róla. Aztán egy kolléganőm is kapott, akinek két nappal később egy hétvégén kikapcsolták a kimenő hívásait. Kicsit idegesen beballagott a legközelebbi Telenor üzletbe és kifizetett 11,500 forintot. Aznap én is megkaptam a sokadik üzenetet a magas forgalmi limitről, hát úgy gondoltam, hogy véget vetek a bohóckodásnak és felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ekkor kiderült, hogy nem tudnak segíteni, ugyanis az átírás során törölték mind az egyenkénti, mind pedig a cégszintű pin kódokat.