Tékozló Homár

Kutyát loptak a CBA elől

2013.10.04. 14:09 | jackyll | komment

ellopott_ktuya.jpgVéletlenül letrollozta a Homár kommentelőit a Cink, amikor ezt az összefirkált plakátot így vezette fel:

Tökre a szemem előtt van az átlagos T. Homár kommentelő, akinél éppen megint elment a hipernet, vöröslő fejjel lemegy kiszellőztetni a fejét, és meglátja a fenti hirdetést, előkap egy tollat és:

"Ha annyira imádod miért hagyod a bolt előtt? hülye vagy nem téged sajnállak, hanem a kutyust, ha látom őmiatta segítek."

Az ottani beírásokból egyébként kiderült, hogy a CBA biztonsági őre bevállalta a kutya figyelését, de amire reagált, már elvitték. Biztonsági kamera nem működött? Nem mintha az Interpol nemzetközi körözést adna ki emiatt, de ha visszatérő vásárló vitte el, egy héten belül megkerülne.

Hogyan vásárolj olcsóbban a Media Marktban

2013.10.04. 13:03 | jackyll | komment

Kix rájött, hogy webshopból minden olcsóbb. Ráadásul ugye 8 napon belül vissza is viheti szó nélkül, ha nem tetszik a színe:

Úgy alakult az életünk, hogy a hálószobánk "összement". Mivel szeretünk fetrengve tévézni, ezt csak úgy tudtuk megoldani, hogy a TV-t a falra szereljük. Ki is néztünk egy szimpatikus fali konzolt (Hama 84425) a Media Markt honlapján, 6999 Ft-ért. Ezek után elsétáltunk a boltba, hogy megvegyük, miután láttuk, hogy van raktáron. Itt ért a meglepetés, ugyanis a boltban az ár már 1000 Ft-tal több volt. Meg is kérdeztük egy eladótól, aki teljes természetességgel mondta, hogy így is van, a webshop ár és a bolti ár eltérhet.

Olvasson tovább!

Egy napja áll az Invitel emailje

2013.10.04. 12:00 | jackyll | komment

Tegnap délelőtt az UniCredit, az FHB, a TakarékBank, és a Budapest Bank kártyás ügyfelei szívták meg, de az csak kétórás kimaradás volt, míg az Invitel emailje már több mint egy napja áll:

Hallottatok róla, hogy az INVITEL teljes elektromos levelezési szolgáltatása kb. 26 órával ezelőtt teljesen leállt szerverhiba miatt? Nem 1-2 órára, több mint egy napra már, és csak holnapra ígérik a javítást. Még jó, hogy internet szolgáltatás van, így a gmail-ről küldöm ezt az üzenetet. Mint üzleti előfizetőnek elég kellemetlen ez az ügy a késői reagálások miatt. Hihetetlen hogy egy ekkora piaci szereplővel is ez simán megeshet. Majd kíváncsi vagyok, hogyan képzeli el az INVITEL az ügyfelek kompenzációját a kiesés miatt...

A. Z. Tibor

6x "javítják" a Samsung telefonokat, csak utána jön a csere

2013.10.04. 10:54 | jackyll | komment

Azt hittem, hogy uj mobiltelefoncserélési rekord született, de kiderült, hogy két éve egy naiv ügyfél 8x járt a Samsung Telemax szervizében. Legalábbis Zsuzsinak azt mondták, miután negyedszer vitte be a Samsung Galaxy S Advance-t, hogy már csak kétszer kell vinnie, és kicserélik. Nem csoda, hogy a világ legnagyobb mobilgyártója lett. Talán itt lenne az ideje egy jóféle jogszabálynak, ami kimondja, hogy szervizben vagy második azonos hibajelenségre adnak új készüléket, vagy viszaadják a pénzt, hogy lehessen másikat venni:

Olvastam a 2011-es Samsung telefoncserés cikket az imént, és sajnálattal mondom, hogy még mindig ugyanez a helyzet náluk. Vettem egy Galaxy S Advance telefont 80ezerért én hülye  és már 4szer volt szervizben de még mindig ugyanaz a baja, lefagy, kikapcsol egyszóval megbízhatatlan. Csak egyszer járt a budaörsi szervizben ezért azt tanácsolták, hogy még kétszer küldjem be és majd utána hívjam őket és akkor talán kicserélik.

Olvasson tovább!

Letepertek egy nőt a közterületesek, mert kiszabadított egy bliccelőt

2013.10.03. 17:24 | jackyll | komment

Meglepő módon nem verték meg az elmeháborodott közterületfenntartókat a járókelők, de legalább végigvideózták, ahogy letépik egy nőről a kabátját, amiért az kiszabadított egy bliccelőt, akit nem sokkal korábban szintén megrángattak. Mit képzelnek magukról ezek a parasztok? Ja, és a legjobb, hogy csak azért nem bilincselték hozzá a korláthoz, mert még nem képezték ki őket, joguk már van hozzá.

Egy nő nem váltott jegyet a villamoson, és nem is akarta igazolni magát, ezért leszállították a járműről. A nő megpróbált elmenekülni a leszállás után, mégpedig a villamos előtt, tilos jelzésen keresztül. Ezt megakadályozandó a három közterület-felügyelő közül az egyik megfogta a nő karját és ott tartotta. Történt már baleset ilyen körülmények között – jegyezte meg Miklós István.

Olvasson tovább!

Visszaadta a be nem váltott kuponok árát a Bónusz Brigád

2013.10.03. 15:17 | jackyll | komment

A Bónusz Brigád szerint mindenkinek visszadták a pénzét, aki meggondolta magát a vásárlás után és nem váltotta be kuponját naiv boltos mérsékelten futó akciójában:

A Bónusz Brigádról megjelent cikk olvasása nyomán nem egyértelmű, az írásban meg nem nevezett cég pontosan mit is sérelmez. Termékét ingyen hirdette a Brigád Piactér nevű szekciójában, 500 darabot remélt eladni, amiből 30 talált vásárlóra, de ezek közül is néhányan úgy döntöttek, hogy elállnak a vásárlástól (a Brigád a törvény által előírt 8 nap helyett 14 napot biztosít mindenkinek, hogy meggondolja magát, és visszakapja a pénzét).

Hogy egyértelmű legyen: a Brigád maradéktalanul visszafizette a teljes vételárat azoknak, akik úgy döntöttek, mégsem veszik meg a terméket. Az tehát egyszerűen nem igaz, hogy bárkinek is megtartottuk volna a pénzét, azaz becsaptunk volna akár egy vásárlót is.

Olvasson tovább!

A Telenornak néha nem elég a meghatalmazás

2013.10.03. 15:00 | jackyll | komment

László egyik előfizetését cégesre próbálta átiratni a Telenornál, de végül kénytelen volt főnökét berángatni aláírni:

Azért ragadtam klaviatúrát, mert olvastam a telenoros blog bejegyzést, és hát feltörtek bennem a nem is olyan régi emlékek. A Telenor Velem is eljátszotta méghozzá duplán ezt az akcióját. Történetem ott kezdődik, hogy 8-9 éve voltam hűséges előfizető a Pannon gsm, majd később a Telenornál. Megszámolni sem merem mennyi pénzt fizettem nekik, amivel alapjában véve másfél évvel azelőttig nem volt bajom, mivel Ők szolgáltattak, én meg igénybe vettem, így jogos volt. Aztán szinte napra pontosan két évvel ezelőtt járt egy hívatlan vendég a lakásunkba amikor is eltulajdonították az én és a feleségem mobilját, amit én még aznap le is tiltattam, majd másnap bementem az ügyfélszolgálatra, és a rendőrségi jegyzőkönyvel és hivatalos dokumentumokkal igazoltam, hogy bizony ellopták a telefonomat, mire Ők nagyon sajnálták, de a sim-kártya letiltására és újra aktiválását ugyan azon a számon csak “tizenxezer”/telefon (nem emlékszem már a pontos összegre) áron tudják rendezni amit persze nem a tolvajnak hanem nekem kellett állni. De hát mivel a készülékeinket is ellopták, így akkor venni kell azt is, és hát aláírtam az ördög ügyvédjénél 2 év hűséget, és 2 év tarifamegtartást.

Olvasson tovább!

A szoba ára a takarítás költségét nem tartalmazza

2013.10.03. 11:41 | jackyll | komment

tajkep.jpgSzívmelengető tréfával találkozott Ferenc Ausztriában. A vandansi vendégház tulajdonosa érkezéskor közölte, hogy a visszaigazolt 45,5 eurós szállásdíjon felül lenne még egy 33 eurós takarítási díj is. Szerencsére kéznél voltak a papírok, rajta hatalmas betűkkel, hogy 45,5 euro, úgyhogy a tulaj kivételesen eltekintett. Utólag derült ki, hogy apróbetűvel még a foglaláson is szerepelt az extra takarítás, de azért már behajtót nem küldenek rá. Legközelebb az ágyért fognak extra felárat felszámolni?

Figyelmeztetni szeretnék mindenkit arra, hogy a HRS.com online szállásfoglalási rendszerében közölt szállásdíj, pontosabban a szállás "Összköltsége" elnevezés a nevével ellentétben nem tartalmazza minden esetben a szállás teljes díját. Sajnos előfordul, hogy csak a szállásdíj 60%-át közlik az online rendszerükben, és a többi kiadásról majd a recepciós értesíti a kedves vendéget, amikor már nem tud "megszökni".

Olvasson tovább!

Kizárta az utazásból a buszsöfőr, mert zavarta a kávézást

2013.10.03. 10:53 | jackyll | komment

Szilvit a 100-as busz sofőrje letiltotta a tömegközlekedésről, mert megkérdezte, hogy mikor indul a járat:

Van egy rettegett busz amivel szerintem minden BNV-Budapesti Nemzetközi Vásárra tévedő ember összefutott a csodálatos 100-as busz. A 100As busz viszi a kedves utasokat kiállitásokra. Minden helyzetben volt már szerencsém ennél a busznál. Egy biztos a 100_as busz egy egyterű (nem csuklós busz minek is azt főleg egy nemzetközi vásárnál) busz amiben ha kiállitás van akkor a feltuszkolt emberek mennyisége a heringékre hasonlít. Sose értettem, hogy egy nemzetközinek mondott kiállitásnál (pl utazás kiállitás , hoventa) hogy lehet hogy nem tudnak betenni nagyobb buszt de ez sose érdekelte se a BNV-t se persze a BKV-BKK-t. Az se persze hogy az egyterű busz biztos hogy nem egyszerre 200 ember szállitására hivatott. És abba nem is merek belegondolni, hogy mi lenne ha pl baleset lenne eldőlne stb. Tehát a 100-as busz helyett van mindig a séta a kapukig opció.

Ma nem ezt választottam. Sietnem kellett. Reggel 10 óra magasságában érkeztem a buszmegállóhoz mert megint kiállitás volt, Két tucat ember várakozott a buszra. A megállóban egy táblát néztünk, amin jelezve volt hogy a következő busz 40 perc múlva megy. Gondoltam hogy rákérdezek, hogy akkor mikor is megy, mert akkor lesétálom a távot. A buszmegállóban éppen nyugodtan kávézgató buszsofőrök közül az egyik normálisan közölte, hogy ott a busz sofőrje kérdezzem meg. A busz sofőrje pedig közölte hogy mit képzelek magamról hogy én rákérdezek arra, hogy mikor megy a busz, mert a busz 15 percenként jár, és én milyen béna vagyok, hogy a táblát nem olvastam el. Igen mondjuk három menetrendből nekem kéne eldöntenem, hogy melyik a helyes.

Olvasson tovább!

Vírusos fénymásolószalon

2013.10.02. 15:12 | jackyll | komment

minicopy_virus.jpgAttila nem azon lepődött meg, hogy vírusos volt a gép a Minicopy Baross utcai üzletében, hanem hogy a hátul levő kolléga szerint reggel óta ilyen az összes gép, de nem csináltak velük semmit, illetve hogy egyáltalán nyitva voltak:

2013. október 2-án bementem a Minicopy nevet viselő fénymásolószalon Baross utcai üzletébe (Minicopy Kálvin). Nyomtatni szerettem volna, ezért be is dugtam rögtön az egyik gépbe a kis pendrivkámat. Rögtön láttam, hogy valami nem stimmel, mert az összes fájlomat átalakította .lnk kiterjesztésűvé, mint ha hivatkozások lennének. A dolog ismerős, láttam már ilyet, ez egy vírus. Mondom az ott lévő hölgynek, remélem tudják, hogy vírusos a gép. Sajnálkozott, de azért megkérdezte a hátul lévő férfi kollégát. Aki mondta is rögtön: " - Ja, igen, reggel óta vírusos a hálózatunk, így az összes gép!".

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása