Tékozló Homár

Fantomkurvázás egy budai hotelnél

2013.11.08. 14:20 | jackyll | 58 komment

wendy.jpgSzívmelengető történet esőben taxira váró naiv sétálóról, aki a gépjármű érkezéséig behúzódott egy szálloda bejáratához, ahol találkozott egy kedves fiatal lánnyal, aki majdnem becsatlakozott a buliba, de aztán mégsem:

A belvárosból sétálva hazafelé egy második kerületi, ismert, régi hotel bejáratánál húztam meg magam, hogy taxit hívjak az út végére, mert nagyon esett az eső. Igen, kedves trollok, szeretek nagyot sétálni, és igen, szántam egy ezrest arra, hogy ne ázzak el teljesen. Visszatérve tehát: hívtam egy taxit a szálloda bejáratához. 10 perc, küldjük, köszönjük.

Néhány perc múltán egy kedves, 25 körüli picit molett lány lép a bejárai lépcső ellentétes oldalú korlátjához és rám köszön. Volt gyerekszobám, nyilván ha köszönnek nekem, visszaköszönök. Nem is volt úgy öltözve, hogy azonnal kiderüljenek szándékai. A párbeszéd:

Olvasson tovább!

A Posta sajnálja, hogy zoknit vásárolt a csomagkiadójuk

2013.11.08. 13:50 | jackyll | 25 komment

Tegnapi bejegyzésünkre máris reagált a Posta:

Nagyon sajnáljuk, hogy 2013. november 6-án, Budapest 8-as postán a posta dolgozója hivatásához méltatlan módon viselkedett, és az ügyfeleknek ezzel kellemetlenséget okozott.

A Magyar Posta Zrt. – amennyiben tudomására jut ilyen eset – vizsgálatot rendel el.
Ennek megfelelően a mai napon azonnali és megfelelő súlyú intézkedést hozott.

Köszönjük jelzésüket!

Budapest, 2013. 11. 08.
Üdvözlettel: Magyar Posta Zrt.

Az utas fizeti a rosszul kitöltött bérlet cseréjét

2013.11.08. 13:06 | jackyll | 54 komment

Áginak 250 forintjába került, hogy nem nézte meg eléggé a bérletét vásárláskor. Eredmény: egy újabb "hamis bérlet":

Talán érdemes megosztani a néppel, hogy is jártam a BKK-val. Én, a becsületes és előrelátó vásárló megvásároltam havi bérletemet a múlt héten, amelyet november 4-től kértem, hogy állítsanak ki. Csak a nevezett napon, azaz most hétfőn vettem észre, hogy a cetlin NOV.4-NOV3. dátum szerepelt. Szépen kiálltam a 20 perces sort, hogy kijavíttassam az egyértelműen az eladó által elkövetett hibát. A bérlet cseréjéért viszont nekem kellett kifizetnem 250 Ft-ot. Enyhén szólva is igazságtalannak érzem, hogy engem károsítanak meg anyagilag annak ellenére, hogy nem az én hanyagságomnak köszönhető a baki. Írtam nekik panaszlevelet, de természetesen válaszra sem méltattak. Persze tanulság, hogy eztán mindig le kell ellenőrizni a bérletre írt dátumot. Hátha ebből mások is okulnak.

Tíz méterre a városhatártól büntették meg gyorshajtásért

2013.11.08. 12:18 | jackyll | 109 komment

Lacnak még szerencséje volt, hogy nem láncban mérték be, mint szerencsétlen hávégést, aki egyből két büntetést kapott az M1/M7 bevezetőjén. Felesleges feltenni a kérdést is, hogy ennek mi értelme volt közlekedésbiztonságilag, úgyis tudja mindenki, kit szolgálnak és védenek:

Tudom nem egyedi eset, de a kép magáért beszél. Nem baj, pénz nem számít, úgyis abból van a legkevesebb. 30 rongyot meg a hülyének is megér ez a kép, hát még nekem :) Több sztárfotó is készült, de csak ezen volt olvasható a rendszám, amit jól kitakartam :) A képeken látszik amúgy, hogy kifelé gyorsítok. A streetview-os kép nyilván régebbi és más látószögből van, de ez a tetthely. Azért ügyesen beállították a vargák a szöget, hogy a kocsi pont kitakarja a várostáblát. Aranyos...

Olvasson tovább!

Önmegtermékenyítő befizethetetlen kamat a Telenornál

2013.11.07. 14:48 | jackyll | 143 komment

telenor2ft1.jpgSZS most még nevet, aztán ha kikapcsolják, felmondják és behintik antraxxal az előfizetését a befizethetetlen tartozása miatt, akkor majd pislog:

Tegnap kaptam a Telenortól egy számlát késedelmi pótlékról, amin jót derültünk a párommal, ezt szeretném megosztani veletek, valamint várom a javaslatokat, hogy becsületes állampolgárként mégis hogyan tudnám kiegyenlíteni, mivel a kerekítés szabályai szerint 0 Ft-ot kellene feladnom a Postán. Az már csak egy apróság, hogy a számla november 5-én érkezett meg, a fizetési határidő pedig október 28-án lejárt. A számlát mellékletben küldöm, hátha más is jót szórakozik rajta.

Olvasson tovább!

A rokonait zaklatja a Vatera 320 forint tartozás miatt

2013.11.07. 13:41 | jackyll | 62 komment

Úgy látszik teljesen hagyományos eljárás a cégcsoportban, hogy 320 forint tartozásra behajtót küldenek:

A vatera a tartozásom 10-szeresét követeli rajtam egyetlen hónap után, a pénzbehajtójuk valahogy kiderítette a rokonaim telefonszámát és őket zaklatja lejáratva engem!

Nagy hibát követtem el azzal, hogy néhány hétre távol maradtam. Ez idő alatt (4 hét) elmulasztottam belépni a vatera fiókomba. Mikor visszaértem láttam, hogy 302 Ft kifizetetlen tartozásom van, amit nyomban be is fizettem. A vaterán szépen megjelent a 0-ás egyenleg, tehát nincsen tartozásom, ez azóta is így áll, a vatera szerint minden kötelezettségem teljesítve van, legalábbis az oldalamon az adatok szerint. Ennek ellenére ezután emailt kaptam, amiben 3800 Ft-ot követel rajtam egy pénzbehajtó cég, valamint számomra ismeretlen módon, de valahogyan megszerezték hozzátartozóim telefonszámát (amit nem adtam meg sem a vaterán sem máshol) és hívogatni kezdték őket, súlyosan lejáratva ezzel engem és nem mellékesen zaklatva őket.

Olvasson tovább!

Érdemes személyesen panaszkodni a Lenovónál

2013.11.07. 12:20 | jackyll | 30 komment

Péter alaplapcserélt Lenovo laptopja másodjára is elhalálozott, ám ekkorra már lejárt a garanciája. Szerencsére rájött, hogy a gép jelentős hányadát teszi ki ez az alkatrész, ezért azon újraindult a garancia. Erről természetesen a romániai ügyfélszolgálaton nem hallottak, és a szlovákiai akciócsoporton is kifogott a jelenség vagy csak elfelejtettek válaszolni. Végül a magyar kirendeltség ügyintézője a sokadik személyes látogatásra megtört, és felajánlott egy hasonló kaliberű másik gépet:

Figyelem! Előszeretettel fikázók ne is olvassák tovább! Olyan pozitív történet következik, hogy az már nyálas cukiság.

 Lenovo laptop feldobja a talpát. Garanciajegy elő: még 3 hét van a 2 éves garancia végéig, óriási mázli. Persze, az eredeti garanciajegyen szereplő cégek már nem is léteznek, de közben kiderül, hogy a garanciális szerviz Lengyelországban van. Telefon a kereskedőnek. Vigyem el hozzá a gépet. Oda futár jő, pihegve, elviszi. Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki. 2 hét sem telik el, gép vissza, alaplap meg 1-2 bigyó csere, de müxik! E öröm e bódottág!

Egészen a nyár közepéig, amíg a gép újra megadja magát, a korábbi szimptómákat mutatja: el se indul, vinyó se pörög. Rutinosan kereskedő hív. Ne is vigyem, majd telefonon felhívja az ügyfélszolgálatot. Válasz: garancia lejárt, ÍJV (így jártál, vazze).

Olvasson tovább!

Nem halad a sor, amíg zoknit válogat a csomagkiadó a Postán

2013.11.07. 11:36 | jackyll | 68 komment

Extrém fordulat a Postán! Már másodszor fordul elő Vilmossal, hogy nem próbálnak eladni neki semmi butaságot. Legutóbb azért, mert a csomagokat kiadó alkalmazott munka helyett zoknikat válogatott magának:

Nem tudom, meglepődjek-e még a postán, vagy sem. Mindenesetre ma majdnem „összefostam” magam attól, ami bent fogadott. pedig múltkor már pozitívan csalódtam bennük, nem akartak eladni nekem sem cukorkát, sem sorsjegyet... Mindegy, a postának küldött panaszom, s benne a sztori alant:

Tisztelt Magyar Posta Zrt.!

Az alábbi történt meg ma (2013. november 6.) velem: Nagyjából délután kettő óra után nem sokkal (kb. 14:15 perc) betértem a József körúton található, 8. számú Postafiókba léptem, ahol, egy nevemre szóló, ajánlott küldeményt szerettem volna átvenni. A küldeményt a kézbesítés során nem tudtam átvenni, így a kézbesítéskor otthagyott értesítővel a kezemben fáradtam be.

Olvasson tovább!

A BKK szerint nem ütötték le a hamis bérlettel utazó nőt

2013.11.07. 10:32 | jackyll | 40 komment

Kezd kicsit tragikomikumba fordulni a nemzetközi sikereket halmozó BKK alkalmazottak utcai harca, ami sosem történik meg, csak Facebookon terjesztik mindig. A legfrissebb esetnél bár állítólag bementek a metróállomásra, egyetlen biztonsági kamera sem rögzítette, ahogy az ellenőr nem ütötte meg a menekülésbe kezdett hamis bérlettel utazó hölgyet:

Az M2-es metró állomásán lévő jegypénztárban végzett vizsgálatok megerősítették, hogy a 10.500 Ft-os értékszelvény hamisítvány. Mind az érvényességi ablakot, mind az igazolványszám-ablakot valamilyen eljárással letisztították, majd újra kitöltötték. Hiányzik a BKK-logó és minden egyéb biztonsági elem, valamint sárga UV-filccel színezték ki az ablak feletti narancssárga színű mezőt. Ezt utólagos, az eset vizsgálata keretében végzett ellenőrzéseink is megerősítették a szelvény kapcsán.

A jegypénztáros és a jegyellenőr az addig teljesen nyugodt, együttműködő hölggyel is közölte a hamis bérletszelvény tényét, ám ekkor a hölgy megijedt, méltatlankodni kezdett, tagadta a hamisítást, majd kijelentette, hogy a pótdíjazásban nem hajlandó együttműködni, és elhagyja a helyszínt.

Olvasson tovább!

Egy nap alatt javította a mosógépet az Indesit

2013.11.06. 15:38 | jackyll | 190 komment

Egyrészről ugye 2 hét után javítani kellett a mosogépet, viszont legalább gyorsan megvolt:

Egy happy enddel végződő sztorit írnék meg nektek dióhéjban. A 2 hetes Indesit mosógépem egyik mosásról a másikra úgy döntött, hogy nem kapcsol be többet. Nosza rajta, Indesit üfsz. tárcsázása (11.04.), megfelelő menü után egy nagyon kedves ügyintéző hölgy felvette a hibajelentést, az adatokat és közölte, hogy lejelenti a szerviznek akik 2-3 munkanapon belül telefonálnak.

Olvasson tovább!