Tékozló Homár

Leszedhetetlen matricával spammol a Pizza King

2013.11.29. 13:57 | jackyll | 539 komment

pizzaking1.jpgA szórólapozás agresszív alfajával találkozott naiv lakó házuk bejárati ajtaján. A jelek szerint vegyi eszközök nélkül nem lehet eltávolítani a Pizza King reklámját az üvegről:

Az alábbi matricát a panelházunk bejárati üvegajtajára ragasztották tegnap éjjel. Nem tudom, hogy kihez fordulhatnék ezügyben, ezért gondoltam írok nektek. A matrica direkt úgy van kitalálva, hogy erős a ragasztó és gyenge a papir, igy képtelenség kézzel eltávolítani, mint ahogyan a képen is látszik. Épp csak megfogod a papirt már szakad is. Gondolom jó sokáig keresték a legkönnyebben szakadó papirt, hogy minél nehezebb legyen eltávolitani.

Olvasson tovább!

Nem hajlandó Pozsgay Imrét rögzíteni a Telekom beltéri egysége

2013.11.29. 12:47 | jackyll | 48 komment

pozsgay2.jpgVisszatérő anomáliával találkozott Attila a Telekom műholdas beltéri egységén. Kizárólag éjszaka bolondul meg a készülék, és véletlenszerű csatornákon nem hajlandó felvenni a műsort. Lehet, hogy érdemes lenne összeállítani egy listát, milyen műsorokat nem szeret a beltéri egység, hátha csak a politikusokra allergiás:

Van egy Sat tévé szolgáltatásom a Telekomtól. Ha éppen működik, akkor egyébként elég jó. Novemberben csatornalista frissítést végeztek a Telekom tehetséges "szakemberei". Azóta éjjelente néhány órára eltűnik az EPG a szolgáltatásból. Ez önmagában is bosszantó lenne, azonban sokkal jobban az, hogy emiatt nem tudom beprogramozni a felvevős set top boxot, hogy felvegyem azokat a műsorokat, amik éjjel futnak, amikor alszom.

Bejelentettem a hibát a Telekomnak. Én már nem szoktam szórakozni ügyfélszolgálattal. Mivel ismernek már, mint a rossz pénzt, ezért rögtön a vezérigazgatónak illetve a VIP csoportnak címzem a panaszomat. Egyébként belsős info alapján azt hallottam, hogy a Telekomnak van egy top listája a legproblémásabb, legtöbbet reklamáló ügyfelekről, állítólag ezen előkelő helyet foglalok el. Amire büszke vagyok, tekintettel arra, micsoda aljas cégről van szó.

Olvasson tovább!

30%-os karácsonyi felárazás a solymári Auchanban?

2013.11.29. 11:33 | jackyll | 91 komment

auchanakcio111.jpgZsolt fotói szerint a Szentlélek közelségének hatására 30%-kal emelték fel a Nyakas Irsai Olivér árát a solymári Auchanban. Ez a karácsony lesz a végső?

Csatoltam két fotót a solymári Auchan boros részlegéről. Mint látható, ugyanaz a bor a normál polcon 999Ft, míg pár méterrel odébb "akciózva" 1449Ft -10%, azaz 1290Ft. Felthetően a sima polcon kinnmaradt az akció előtti ár, melyre rádobtak közel 50%-ot, hogy aztán abból nagyvonalúan elengedjenek 10-et.

Olvasson tovább!

Buknak a boltosok az olcsó kártyás vásárlással

2013.11.29. 10:32 | jackyll | 120 komment

Kinga nem érti, mi viszont nem csodálkozunk, hogy a tranzakciós védelmi pénz óta miért nem szeretik a boltban, ha párszáz forintot kártyával akarnak fizetni. Legalábbis a IX. kerületben hosszas küzdelem árán sikerült csak:

Egy IX. kerületi Non Stopban (PADU Kereskedelmi Kft. Tűzoltó utca és Márton utca sarkán) 500 Ft alatt vásároltam volna, de megtagadták a bankkártyás fizetést, arra hivatkozva, hogy a bankkártya terminál gazdája (Budapest Bank) szabta meg ezt a minimumot. Jeleztem, hogy ezt kétlem, ez nem szabályos, és az árut sem voltam hajlandó így megvenni.

Ezt követően panaszt tettem a Budapest Banknál, ami az én bankom is egyben. Azt a választ kaptam, hogy "tájékoztatjuk a kereskedőinket, hogy bankunk nem határoz meg minimum limitet (...) és  ennek megfelelően biztosítsa a fizetési lehetőséget összegtől függetlenül (...)"

Olvasson tovább!

Nem lehet távirányítani a kéményseprőket

2013.11.28. 12:48 | jackyll | 108 komment

György fia Kristóf azt szeretné megtudni a kéményseprőktől, hogy még hány napig kell elzárt kutyákkal várni rájuk, mert lassan azért kezdenek éhesek lenni:

Tisztelt Kéményseprők,

Tegnapra, 2013.11.26-ra 11-15 óra között ígérték magukat. Feltüntetett házszámmal, tulajdonos névvel, elzárt kutyákkal vártuk Önöket – ahogy kérték (bájos). Mikor a szembe szomszédunknál voltak, gondoltuk már nem kell sokáig várni. Aztán szépen elmentek a másik irányba.

Ekkor felhívtuk az ügyfélszolgálatukat, hogy szóljanak már oda a csapatnak, hogy kimaradtunk a szórásból. A hölgy kijelentette, hogy ilyet nem lehet. Kérdeztük, hogy akkor most mi a terv, mikor jönnek? Mondta, hogy a megadott időben, alighanem egy másik csapat fog érkezni. Remek, de kérdeztük volna, hogy ha nem jön másik csapat, akkor mikor jönnek?  A hölgy válasz helyett lebaszta a telefont, melyet ezúton is köszönünk.

Olvasson tovább!

Az állam ellopja a megtakarításodat is

2013.11.28. 11:33 | jackyll | 110 komment

Nem mintha nem ez történne mindenhol a világon már évek óta az alapkamatok 0-ra redukálásával, de a Napi most viccből kiszámolta, hogy a nálunk az állam még ezen is többet keres, mint aki berakta a pénzt betétbe:

Egymillió forint betét évi 3 százalékos kamatra történő elhelyezése után az első három hónapban csak veszteség képződik, és 4 hónapra is az ügyfél csak alig egy üdítős ebéd árát, 1753 forintot tud keresni pénze fialtatásából, ha kiveszi a pénzét a bankból. Ezt is úgy, ha számlavezető bankja a pénzfelvételt egyetlen forinttal sem drágítja a 6 ezrelékes tranzakciós illetéken felül, ami szinte elképzelhetetlen.

Olvasson tovább!

Kizárta a netbankból a CIB (frissült)

2013.11.28. 10:35 | jackyll | 53 komment

László telefonon beleegyezett, hogy biztonságosabb azonosítás bevezetése miatt új szerződéset köt a CIB-bel, amit kicsit megnehezít, hogy még fél évig külföldön tartózkodik. Az ügyintéző azt mondta neki, hogy még odébb van a program bevezetése, aztán szeptemberben értesítették, hogy 60 napja van, mielőtt kizárják a netbankból. Természetesen két hónap alatt még azt sem tudta kideríteni, hogy milyen igazolás kell, úgyhogy kizárták:

A fiókunkban többször járt édesapja, miszerint meghatalmazást kapott Öntől az Internetbank azonosítási mód módosítására. Tájékoztatom, hogy külföldön történt meghatalmazást nem tudunk elfogadni konzulátusi hitelesítés nélkül. Kérem, hogy meghatalmazását konzuli hitelesítéssel tegye meg.

Tisztelettel:

Vállalati banki tanácsadó / Corporate banking advisor
Mátészalka Területi 1. Fiók / Mateszalka Branch

Köszönöm a tájékoztatást, egyben szeretnék panasszal élni az alábbiak miatt:
Idén júliusban keresett meg telefonon egyik kolléganőjük aki felmérést készített arról, hogy hajlandó lennék-e az újfajta internet bank azonosítási mód, vagyis a token használatára. Igennel feleltem neki és egyben megkérdeztem, hogy mikor várható ennek bevezetése, mivel tartósan külföldön vagyok és legközelebb csak jövő nyáron (2014-ben) leszek itthon, hogy a szerződésmódosítás miatt a bankfiókot felkereshessem. Válasza az volt, hogy még jó időbe beletelik, mire a szolgáltatás bevezetése megtörténik.

Olvasson tovább!

A Vodafone még a Skype-os csetet is tiltja

2013.11.28. 09:22 | jackyll | 41 komment

Már tavaly begyorsult az sms végpusztulása, hiszen a T-Mobile már másfél éve blokkolja a Skype-ról küldött sms-eket, a Telenor a Skype-hívásokat, és most kiderült, hogy igazából már egy éve a Vodafone is blokkol, de náluk a legdurvább, egy rakás csomaggal még csetelni sem lehet:

A mobil eszközökre letölthető alkalmazásokon (Skype, MSN, Viber, WhatsApp, stb.) keresztül használt, internet alapú hang/videohívások indítása és kliens szoftver függvényében a szöveges chat üzenetek küldése ezen csomagokkal nem engedélyezett.

A tiltás, ami 2012. november 1-je óta az ÁSZF része, a Hang+Adat alaptarifára, a Vodafone Martix 1, Vodafone Matrix 2, Vodafone Matrix 3, Vodafone Matrix 4 díjcsomagokra, a VitaMAX Bónusz Netre, a Jutalom Netre, a Go és Go+ tarifacsomagokra,valamint a ZsebNet opciós szolgáltatásra érvényes.

A gyerekcipő, ami a párától beázik

2013.11.27. 16:02 | jackyll | 103 komment

Naiv ügyfél nem olvasta el előre, hogy "utcai viselésre nem javasolják" a verdás gyerekcipőt, de igazából mindegy, mert a zippzárja is szétesik:

A múlt héten vettünk a gyereknek egy cipőt a maglódi auchan ccc üzletében, verdás, a talpa oldalt villogó, magasszárú zippzáras, jaj de jó lesz a gyereknek őszre átmeneti cipője, esőben nem is engedtük volna ki benne. Nos a cipő ha már pára van a levegőben akkor beázik.

Olvasson tovább!

A Tesco nem kéri a 36 napja lejárt sajtot

2013.11.27. 15:03 | jackyll | 110 komment

Anita szerette volna kideríteni, hogy visszacserélik-e a Budaörsön az egy hónappal ezelőtt vásárolt, akkor 6 napja lejárt sajtot, de hiába nyomozta ki az ügyfélszolgálat titkos telefonszámát, mert elég hamar kinyomták:

Körülbelül egy hónapja nagybevásároltam a budaörsi Tescoban, de csak mikor hazaértem vettem észre, hogy a sajt amit vettem már 6 napja lejárt. Ezen annyira nem is húztam fel magam, legyünk jóhiszeműek, elfelejtették bevenni a pultokról előfordul az ilyesmi. Ráadásul a nyugta is megvolt a vásárlásról. Gondoltam felhívom a budaörsi Tesco ügyfélszolgálatát, hogy hogyan tudom becserélni majd egy nem lejárt szavatosságúra a terméket. Amiatt is beszélni akartam velük, hogy egy hónap múlva is be tudják-e cserélni a terméket, mert nem járok mindennap arra és kb. havonta szoktam egy nagyobb bevásárlást csinálni ott és akkor egybekötném azzal. Csak egy 700 Ft-os sajt miatt pedig nem akarok 10 km-t oda 10 km-t vissza leautózni, mert a benzinköltségem több lesz mint az egész probléma. Ezért ahogy korábban írtam úgy döntöttem felhívom az ügyfélszolgálatot.

Olvasson tovább!