Kicsit megszaladt a pénztárgép a Club Zeittben, amikor a repülőtéri közértnél 18x drágábban merik adni ezt a cuccot. Megvan az új Frizzante?
Ehez nem hiszem, hogy kell kommentár. Vérlázító! Egyébként egy török ember panaszkodott a repülőtéren nekem, hogy hogy járt, miután látta, hogy az ottani boltban 499.-HUF ugyanaz a 2dl-es pezsgő. Pedig állítólag megnézte valahol neten, hogy hová nem szabad menni nehogy így járjon. De sajnos így járt. Nagyon rossz volt látni a csalódottságát. :/ Én kértem elnézést az esetért.
Felrobbant házú naiv ügyfél kiderítette, hogy a Posta Biztosító egyebek között azért nem akarja kifizetni a kárát, mert az Allianz Biztosító kiadta nekik, hogy 7 éve már volt tűzkára. Minthogy ezt igazából nem tehették volna meg, a feloszlatott PSZÁF helyett az MNB Pénzügyi Tanácsa bírságolta meg félmillióra az adatszivárogtatást.
Oldaladon már kétszer megjelent kanosszajárásom, melyben lassan egy éve szívat a Posta Biztosító, s a vele érdekközösségben lévő Kiskunfélegyházi Rendőrkapitányság. Mint ismeretes, vszeg villámcsapás miatt leégett a házam, melyben a fenti kapitánysag nyomoz - a Katasztrófavedélmi Tűzvizsgálati Jelentés ellenére - miszerint a rendőrséget ez nem köti, és "minden körülményt meg kell vizsgálni" címszóval vegyem tudomásul, hogy addig nyomoznak, amíg a kedvük tartja! Különben is, minél többet panaszkodok, annál tovább tart a nyomozás!
Nos, azért valami történik is konkrétan, ugyanis adatok merültek fel arra, hogy a tanukihallgatás során megváltoztatták egyes tanuk vallomását, úgy, ahogy a biztosító szeretné... Le a kalappal a Kiskunfélegyhazi Ügyészség előtt, mert vizsgálatot kezdeményeztek a "sajat"rendőrségük ellen a Kecskeméti Nyomozó Ügyészség bevonásával.
Olvasson tovább!
Zoltán nem érti, miért mindig ingatlanosok hívják, amikor direkt beleírta a hirdetésbe, hogy „Ingatlanközvetítők ne keressenek!”. És mindegyik megkérdezi, hogy miért? Lehet, hogy érdemes lenne egy külön telefonszámot áldozni a projektre, aztán ráengedni az ingatlanos zombikat egy callcenter-útvesztőre, azzal el lesznek egy darabig.
Nemrégen feleségemmel, és kislányunkkal vidékre költöztünk. Mivel szülői tűzhely közelébe tettük mindezt, a lakhatásunk megoldott. Ha nem is ezt szeretnénk véglegesre, azért nem gond, ha huzamosabb ideig a mostani helyzetben maradunk. Viszont Pesten maradt a saját tulajdonú lakás, amit el szerettünk volna adni, illetve szeretnénk még a mai napig is. Sajnos tudjuk, hogy manapság az ingatlanpiac helyzete siralmas. Nem egyszerű eladni.
Történik ugyanis, hogy folyamatosan hirdetjük a lakást. Nincs sok érdeklődő, viszont a legtöbb hívás (több mint 90 %) ingatlanközvetítő, vagy más olyan, aki nem potenciális vevőként keres. Ezzel még nem is lenne baj. Nem ez az első eset, hogy ingatlant akarok eladni. A korábbi lakásomat is ingatlanközvetítőn keresztül adtam el. Akkor boldog-boldogtalannal kötöttem szerződést, és az egyikük valóban hozta a vevőt.
Olvasson tovább!
Krisztián karácsonyra pizzát rendelt a korábban San Marzano néven ismert egészen jó egységből, ami azóta szóviccre változtatta a nevét. Mellettük szól, hogy december 25.-én is vállaltak rendelést, de hiba csúszott a számításukba:
A Pizza EATaliano nevű "vendéglátó egység" (1011 Budapest - I. Batthyány tér 6.) kapcsán vagyok kénytelen felkeresni önöket. Műszakos beosztású munkámból kifolyólag dec. 25-én is épp a munkámat végeztem. Mivel ugye semmi hagyományos bolt nem tartott nyitva, nagyon megörültem, mikor a netpincer.hu oldalon megláttam, hogy akad olyan pizzázó is, ahol aznap is van kiszállítás. Sajnos elhamarkodott volt az örömöm...
Fent nevezett egységben házhoz szállításra kínálták az "Akciós - Napoletana vékony tésztás pizza (32cm) (paradicsomszósz, szardella, kapribogyó, fekete olívabogyó, mozzarella sajt)" nevű terméket 1390 forintért. Rendeltem is egyet, ugyanis a szegényes, karácsonykor is nyitva tartó lehetőségek közül egész csábítónak tűnt...
Olvasson tovább!
A Ciprus szolárium tulajdonosa és alkalmazottja szerint sem hibáztak, amikor kóricálni hagytak az üzletben érdeklődöket, akik közül az egyik ellopta naiv ügyfél pénztárcáját, amíg a gépben feküdt:
Megpróbálom rövidre fogni a miképpen járt a lányom a VI.ker Andrássy út 55 szám alatti szolárium szalonnal december 23-án. Ebbe a szoliba közel két éve rendszeresen jár, így törzsvendégnek számítana akiket a mai világban kár elveszteni, mert konkurencia annyi van, hogy megszámolni nem lehet. Történt,hogy a nevezett napon a gyermekem "beugrott" egyet barnulni 10 percre. Az üzletbe szinte egyszerre érkezett egy háromtagú nem idén lebarnult kis csapat, és a lányom. A pulthoz érve a csapat női tagjai hevesen kezdtek érdeklődni a szoláriumozást elősegítő krémekről, és annak hatásairól. A lányom megunva a termékbemutatót, ami kezdett elhúzódni, úgy döntött, hogy felmegy a galériára a szokásos gépbe. Levetkőzött, a ruháit, táskáját felakasztotta a kabin fogasára, majd bezárta az ajtót és befeküdt a gépbe. Amikor lejárt a gép, kiszállt és felöltözött, majd akkor vette észre, hogy nincs meg a táskája. Kirohant a kabinból, hogy a recepciós lánytól megkérdezze, hogy ki volt fent a galérián, de ahogy kilépett meglátta a mellette lévő üres gép tetején a kiforgatott táskáját, pénztárca sehol.
Olvasson tovább!
Naiv nagymamát azért büntették meg, mert a Kossuth téri jegykezelők egy órás időeltolódással pecsételtek a jegyére. Erről mindenféle bizonyítéka van, a BKK azonban egy hónapja nem bír válaszolni neki:
Tisztelt Ügyintéző! Hivatkozással a 2013. december 5-én kelt alábbi emailemre, mivel azóta sem méltattak válaszra, panaszomat ajánlott tértivevényes levélben, postai úton is elküldöm Önöknek. Ezen kívül több, nagy nyilvánosságot élvező internetes fórumon is megosztom történetemet, többek között a homar.blog.hu fogyasztóvédelmi, ill. bkvfigyelo.blog.hu oldalakon. Tekintettel a lentiekben foglaltakra, mivel nekem utasként sem nem kötelességem, sem kompetenciám eligazodni a jegy érvényesítése során az arra került információkra, és a jegykezelő készülék dátum/idő beállítására semmilyen ráhatásom nincs, a hibás időbélyegzőből keletkezett büntetést abszolút igazságtalannak és jogszerűtlen eljárásnak tekintem.
Olvasson tovább!
Naiv ügyfél kiakadt, hogy tömbösítve kapta meg az utóbbi hónapok levelezését az OTP-től, pedig korábban már egyszer felfogták, hogy melyik a levelezési címe. Bizonyára náluk is infrastrukturális fejlődés ment végbe, ezért butulhatott vissza a rendszer 10 évet:
Boldog Karácsonyt Kedves OTP!! A kurva anyátok...
Ezt nem hiszem el karácsonykor kell megkapnom egy kupacban az elmúlt időszak összes levelét az OTP-től, amikor legutoljára jártam bent nálatok személyesen már akkor is elpofáztam, hogy a levelezési címemet ha elkéritek akkor oda küldjétek a tetves leveleket, mi a faszért kértek el két címet ha nem használjátok??? Az egyik címem, a 33XX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx az az állandó címem, de a tartózkodásim, ahol lakom értitek, ahová szeretném ha kapnám a leveleimet az a 1036 Budapest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
De ezt nem hiszem el, hogy évekkel ezelőtt ezzel beszopattatok már ugyanígy, és amikor az ember külön szól, hogy most legyetek már kedvesek nem értelmi fogyatékosként viselkedni megint bejátsszátok hát pofám leszakad... fogjátok fel, levelezni a levelezési címemen szoktam...
Lehet, hogy még nem foglalkoztunk elég mélyen a Homár fennállásának 8,5 éve alatt a kötelező biztosításokkal, de legalábbis újszerűnek hat a díjkalkuláció, amit AR kapott az Allianztól. 2014-től ugyanis a céges ügyfeleket TEÁOR-szám alapján (PDF, 6. oldal) fogják diszkriminálni:
Tudtátok-e azt, hogy 2014.01.01-tól kezdve több biztositó a cég főtevékenysége, TEÁOR-szám alapján diszkriminál a cégek között? Ez úgy érkezett hozzám, hogy az ügyvédünk rosszul jelentette le a cégbíróság felé a TEÁOR kódokat (tudjátok, azokat amiket 1 éve töröltünk, mert kivezettek, aztán rejtélyes oknál fogva egy évvel később visszavezettek... még egy jó vicc). Nos a hiba miatt a cégünk főtevékenysége (A NAV-nál jól van bejelentve persze, csak a cégtárban nem) 7722 ami "videomagnó, lemez kölcsönzése", ahelyett hogy 62XX ami "szoftver fejlesztés és szolgáltatások" lenne.
Külföldön voltam amikor közeledett az évforduló időpontja, és úgy döntöttem, hogy a Netrisk szolgaltatásait veszem igenybe. Kiszámoltam szépen az új összeget, amely nagy örömmel, azonos biztositó társaságnál (Allianz), végösszegben több mint 15e ft-os megtakarítást jelentett, így jóváhagytam s indítottam az újrakötést. Mo-ra érkezve az Allianz egyik tanácsadója - akivel tavaly is beszéltem - felhívott azért, hogy elmondja nekem ugyanazt, márminthogy nagyot tudok spórolni, ha újrakötöm. Közöltem vele, hogy már indítottam a folyamatot és abban maradtunk.
Aztan december 18.-án érkezett egy email amelyben ez állt:
Olvasson tovább!
UPDATE 12/31: A diszpécser rögzített beszélgetésének ismeretében elmondható, hogy nem hangzott el a tételmondat, hogy azért nem mennének ki a fuvarért, mert "összekoszolná a vajúdó kismama az autót", amire ez a bejegyzés épült, tehát ebben a formában nem igaz. A Budapest Taxi ügyvezetője szerint szenteste után éjjel egykor kapták a hívást, amikor egyszerűen nem volt a közelben autójuk:
Szentese utáni hajnali rendelés volt és nagyon kevés autó volt kint (a családjával volt mindenki szinte) így a megfelelő időn belül nem tudtunk autót küldeni ilyenkor az a szokás, hogy vagy megpróbálja a kedves utas máshol vagy esetleg hosszabb idő után tud csak autót kapni! Ebben az esetben a kedves utas maga próbálta megoldani a problémát saját maga!