Medve is talált egy webáruházat, ahol 3 hónap alatt nem bírták kiszállítani egyetlen megrendelt termékét sem:
A közmondás is úgy tartja, hogy három a magyar igazság, én is háromszor szívtam meg a Bemutatóterem webáruházzal. December első hetében rendeltem egy digitális képkeretet, melyet ajándékba szántam édesapámnak karácsonyra. A cég felvette a rendelésemet azzal a standard visszaigazolással, hogy néhány nap múlva keresnek. A cég honlapján a "következő pénteken" szerepelt a határidőnél, amely praktikusnak tűnt. December 10-én (talán kb. két héttel később) úgy döntöttem, hogy mivel senki nem keresett, telefont ragadok és felhívom őket. Az ügyintéző megnyugtatott, hogy bár még nincs meg a termék, utánanéznek, érdeklődjek két nappal később. Ezt meg is tettem, érdeklődésemre a választ kezdetben viccesnek, majd szomorúnak találtam: sajnos az általam megrendelt termék nem elérhető és a szállító már be sem hoz ilyet. A cég nem értesített erről sem telefonon, sem e-mailben. Valószínűleg ha rajtuk múlik, ma is várhatnám a terméket.
Alapvetően jószívű, vagy más értelmezésben buta és hibájából nem tanuló ember lévén úgy döntöttem január végén, hogy adok a Bemutatóteremnek még egy esélyt. Gondoltam, hogy a karácsonyi káosz, dömping és leterheltség okozhatta a problémákat, hátha tudnak ezek jobbat is. Az ár a termékeknél stimmelt, közel volt a személyes átviteli hely, úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Január 29-én rendeltem meg tőlük két terméket, egy Sony és egy Samsung készüléket. A honlapon ismét a várható szállításnál a rendelés időpontja utáni hét csütörtök szerepelt (a termékek szállítását jelenleg is másfél héttel későbbre hirdetik). Valamennyit talán tanulva hibámból egy hét múltán rákérdeztem mi a helyzet. A csöppet sem meglepett, tárgyilagos hangú ügyintéző közölte, hogy mindkét termék beérkezése két-három hetet csúszik, tudok-e ennyit várni.
Mivel nem volt sürgős, mondtam, hogy igen, de kértem, hogy tájékoztassanak telefonon vagy e-mailben, ha nem jönnek meg a készülékek. Ezt megígérte. Ezt követően, immár három hét elteltével február 24-én telefonáltam. Együttérző hangú ügyintézőm közölte, hogy az egyik termék olyan, mint amelyet ő egyik kedves barátjának rendelt, éppen ezért - bár a céges rendszer nem jelzi ki - tudja, hogy annak beérkezése március vége felé várható. Erre ezt azonnal lemondtam. A másik terméket illetően kérte, hogy két nappal később én telefonálják, akkor tudnak biztosat mondani. Kicsit elegem lett és kértem, hogy ők hívjanak vissza vagy értesítsenek e-mailben, amire emberünk csak annyit mondott, hogy nekik erre nincs kapacitásuk. A szép finálé ma jött el, telefonos érdeklődésemre egy másik ügyintéző közölte, hogy a termék beérkezéséről továbbra sincsen semmilyen információjuk. Unottan vette tudomásul, amikor ezt a rendelést is töröltem.
Senkinek nem tudom ajánlani a Bemutatóterem webáruházat. Az ügyintézők hitegetnek, ígérgetnek minden alap nélkül, amennyiben nincs raktáron egy termék, akkor a "várható" szállítási időpont nagyon jó eséllyel kamu ( a kereső oldalak értékelő részénél látni is, hogy sokan belefutottak ebbe a problémába). Sajnos a jelenség nem egyedi, ezért kezdek rászokni, hogy az online vásárlás telefonálással kezdődik, melynek lényege, hogy a terméket hirdető szolgáltató hazudik-e a termék elérhetőségét illetően.
Az utolsó 100 komment: