Lejárt kártya, figyelmetlen bank, hétvégére pénz nélkül maradó ügyfél és a soha el nem jövő visszahívás. Egy kollégánk nagyon megszívta a Unicredittel.
Június 30-án jár le a bankkártyám a Unicredit banknál, és mivel volt már ilyen esemény a praxisban, nem aggódtam különösebben, jön a kártya postán, aláír, aktivál, fogyaszt tovább öntudatosan, nincs itt semmi látnivaló, tessék továbbhaladni. Na, idén nem ment ilyen flottul, sőt, sehogyse.
Hétfőn (június 23, T mínusz 7 nap) felhív a versmondó lány a debreceni fiókból, hogy hová kérem az új kártyát. Mondom, a levelezési címre, amit beállítottunk a József körúti fiókban, oda. Ja, mert itt csak három cím van felsorolva, semmi default. Jó akkor így telefonon keresztül állítsuk be, és jöjjön a kártya. Meg fog ez jönni időben, kérdem, mivel volt már dolgom a Magyar Postával, meg hát, nyugi, tetszik majd aktiválni, és minden rendben lesz.
Szerdán (június 25, T mínusz 5 nap) megint hívnak, másik számról, van egy kis probléma. Éspedig? El lett baszva a kártya. Valami a gyártás során történt, és nem lehet vele online fizetni. Ezt így kapásból nem értettem, de mit értek én a lovakhoz, jó, akkor gondolom tetszenek gyártani másikat. Igen, persze, megy majd, igaz, új kártyaszámot kap, azaz minden online felületen állíthatom át megint a kártyát (eddig elég volt csak a biztonsági kódot és a lejárati dátumot átírni, ugye), de nem baj, ez legyen a legnagyobb bajom míg élek.
Jó, mondom, de szerda van, hétfőn tudok utoljára a mostani kártyával fizetni, megjön addig? Óvatos duhajként már csak "jövő hét eleje" van beígérve, azaz jövő hét péntek lesz, ezt az ügyintéző és én is tudtam legbelül, de nem mondtuk ki, jólvan, várom. Ha megjön az első rossz kártya, mondja a nő, ne aktiváljam, dobjam ki. Úgy lesz.
Ma (június 27, T mínusz 3 nap) délután 3 körül nem tudtam fizetni a hétfőn lejáró kártyával online. Nem értettem, mert délelőtt még tudtam vele BKV-bérletet venni, nem sokkal azután meg cigit, bár azt furcsállottam, hogy a vásárlásról nem kaptam visszaigazoló sms-t. Felhívom az ügyfélszolgálatot, prezentálok, mi a megoldás? Hát az van, hogy az új kártya aktiválásával a régi automatikusan megszűnt működni. És milyen új kártyáról tetszik beszélni? És milyen aktiválásról? Nekem azt mondták, van egy rosszul gyártott kártya, és egy új, jó, de egyiket sem kaptam meg. Márpedig a rosszul legyártottat aktiválták, de ehhez az kellett, hogy a régit a határidő előtt deaktiválják.
HOGY MIT?
A Unicredit Bank pompás kártyarészlege fogta magát, és valamilyen általam ismeretlen oknál fogva a valahol a postán kallódó, rossz kártyát aktiválta az én beleegyezésem nélkül és ezzel egyidőben kivonta a forgalomból az én egyelőre érvényes kártyámat. Hogy miért, senki nem tudja. Azt sem tudják, mi van az új kártyámmal, sőt, semmit sem, az ügyintéző rémült hangon kért kis türelmet, majd visszahívást ígért, amiből persze nem lett semmi, mert miért is lenne, ki nem szarja le az ügyfelet. Én meg itt állok a hasznavehetetlen kártyámmal, bezárt bankfiókokkal és várom a visszahívást, ami úgysem fog jönni. Ilyenkor azért tekernék egy izmosabbat a bankok tökét szorongató présen, basszameg.
UPDATE: felhívtak, tisztáztuk, elbaszták. A renccer. Az aktivált, ez előfordul sajnos. Visszaállították, hétfőig megint van kártyám. Anyátok picsáját, gondoltam, pedig a feketeleves csak most jött: a debreceni kolléganő baszott átállítani a címet (agyrém: a levelezési cím az kurvára nem ugyanaz, mint a bankkártyaküldési cím, és valamiért nem sikerült a renccerbe ezt bevinni), így a kártyákat, az új elbaszottat meg az új, de jót az előző címemre küldték. Mindkettőt. És mikor lesz ebből nekem kártyám, kérdeztem, hát öt banki nap, jövő pénteken.
No comment.
Az utolsó 100 komment: