De most tényleg, miért nem rutin a futárcégeknél, hogy egyeztetik a kiszállítás idejét, aztán meg be is tartják? Nekik is sokkal egyszerűbb lenne, nem? Bár nyilván van amikor meg a homárok nincsenek otthon, pedig azt mondták. De nehéz ez...Olvasónk mindenkit egyformán szid, mert nem jutott hozzá a mikrójához időben, de azt hiszem az outlet csak mérsékelten ludas a történtekben.
Sziasztok! A Korrektoutlet és a Royal sprint cseppet sem korrekt párosítását osztanám meg azokkal akik arra vetemednének, hogy fent nevezett vevőbarátnak nem mondható párossal "bármiféle szövetségbe" keveredjenek.
Néhány hete történt, hogy megadta magát a jó öreg mikróhullámú. Nosza! Adandó alkalommal gépet ragadtam és eladó mikrók árait böngészve ráakadtam egy nagyon aranyos, minden szempontból megfelelőre. Határtalan örömömben azonnal meg is rendeltem. Mindjárt vissza is igazolták a rendelésem, így aztán teljes nyugalomban vártam,,,,, és vártam, és vártam. Azután eltelt egy hét és semmi,,,, Ennek a fele sem tréfa gondoltam, ezért kezembe vettem a dolgokat.
Felhívtam említett cég ügyfélszolgálatát, ahol kedvesen, cseppet sem bántóan elmondták:- a rendelés ott van Ők is látják, de a kolléga úgy tűnik megfeledkezett rólam. Semmi baj nyugtattak meg úgy is csak a Fehérvári üzletükben van ilyen készülék, majd mindjárt átpasszolnak oda csak legyek még egy kis türelemmel. Nem is kellet sokat várnom, mert hamarosan jelentkezett egy kedves hölgy akivel abban maradtunk, hogy a kiszállítás végett felveszi a kapcsolatot a Royal futár-ral, és amint ez sikerül neki azonnal visszahív. -és hív, és hív és hív..... Persze, hogy nem hívott.
Másnap épp végeztem a munkahelyemen amikor is megcsörrent a telefonom. Mivel a számot nem ismertem azzonnal a kedves hölgy jutott eszembe. De nem Ő volt. A futár szolgálat embere közölte, hogy itt áll a kapuban jó lenne ha kijönnék. Jönnék én mondtam, ha ott lennék, de nem vagyok majd csak jó óra múlva leszek. Hát akkor majd jön holnap mondta Ő. Említettem neki, hogy én holnap is csak három,,,,,, Semmi gond, majd ráírom a csomagra, hogy három után. Így is tett.
Másnap már délben csörgött a telefon. Persze, hogy a futár embere volt. Itt van és,,,,,,, De én nem vagyok ott. Őt ez nem érdekli. Erre már enyhén szólva is bepipultam. Haza érve első dolgom volt felhívni a Royal céget, akik közölték, hogy mit képzelek magamról. Ők majd jönnek amikor akarnak, nekik nem dolguk engem értesíteni. Vegyek ki szabadságot vagy tegyek amit akarok ez nem az ő gondjuk. Második nekifutásra a Korrekt(telen)outlettet hívtam. Ők állították, hogy nem az Ő dolguk az én értesítésem, de hétfőn délután itt lesz az az átkozott mikró, mert majd osszák az észt a futár cégnek.
Ez volt pénteken. Ma hétfő van. A megrendelt terméket a futárcég visszairányította kétszeres sikertelen kézbesítés okán, a korrekt(telen)outlettől ugyan felhívtak, hogy miért is, de ennyi. Bár állítólag mindkét cégnek fontos a vevői elégedettség még csak elnézést sem kértek. Köszönöm Korrektoutlet, köszönöm Royal futár. A magam eszközeivel minden hol hangosan fogom az elégedettségemet kifejezni felétek.
E.
Az utolsó 100 komment: