Múlt héten már volt egy posztunk, amit kiakadt ügyfél helyett egy ügyfélszolgálatos írt hasznos tanácsokkal a köz javára. Ezúttal egy korábban Ferihegy legnagyobb földi kiszolgáló cégénél check-in agentként dolgozó ("ő az a hülye, akivel üvöltözhetnek az utasok poggyászfeladásnál/
Kedves Homár olvasók!
Mivel itt az ideje annak, hogy megint mindenki elmenjen nyaralni, ezért megosztanék néhány megfontolandó tényt a repüléssel kapcsolatban, főként low-cost téren. Az index egyik cikke miatt jutott eszembe ez egyébként, hátha néhány embert megóvhatok a fölösleges dühkitöréstől. Nem fog tetszeni amiket leírok, viszont ezek a dolgok így néznek ki érdemes ezt tudomásul venni. Dolgoztam is a reptéren és utaztam is repülővel. Szóval, pontokba szedve:
0.: Szeretném, ha realizálná mindenki a saját érdekében, hogy a repülés egy marhára veszélyes dolog. Apró hibák is emberéletekbe kerülhetnek könnyedén és minden ott dolgozó elsősorban azért dolgozik, hogy az utazás biztonságos legyen, a kényelem másodlagos. Ha nem is átlátható minden szabály, a legtöbb azért van, hogy az utasok biztonságban utazhassanak.
Pl. súlylimit... Ki van számolva, hogy hány utas érkezik, milyen neműek, ahhoz van társítva egy átlagsúly, így a csomagok súlyával előre számolva töltik fel a repülőt üzemanyaggal, a szerint rakodják be a csomagokat, hogy a gép ki legyen egyensúlyozva, néha ugyanezért ültetnek át utasokat. Sajnos ott már nincs idő arra, hogy az utasokkal a miérteket is közöljék, így úgy festhet, hogy csak dobálják ide-oda őket, általában sajnos tényleg nincs 5 perc arra, hogy elmondják mi miért történt. Nem azért, mert nem akarnak időt szánni rá, hanem mert egy beosztásban az is ki van számolva, hogy egyik kaputól a másikig mennyi idő odaérni egy dolgozónak és 5 percet általában levesznek belőle, hogy siessenek.
Továbbá: Pénze senkinek sem az utasból van, még annak a szerencsétlen check-in-esnek sem, aki kénytelen ott dolgozni. Pénze mindenkinek a cargo-ból van és a nagyon ostoba utasokból, akik nem tudnak olvasni. Tisztelet a kivételnek. Szóval, pláne egy low cost járaton igazából naívságra vall elvárni a szó szerinti kiszolgálást, seggkinyalást. Ott is pénzért dolgoznak az emberek, nem az utasszeretetükért. (De, azért is, ez egy gyönyörű munka tud lenne, de szörnyen nehéz is egyben. Igen, lehet mondani, hogy aki nem bírja, ne csinálja, a fluktuáció egyébként valóban nagy, rengetegen hagyják ott a repteret.)
Még valami: a reptéren dolgozók nem hülyék; Sokuknak akár több diplomája is van, esetenként esti/levelező mellett dolgoznak itt. Fölösleges megpróbálni hülyére venni a másikat. Ha valamiért sikerül, akkor az nagy eséllyel azért van, mert már épp a 12-13-14. óráját tölti ott az adott munkavállaló, vagy épp jószívű volt és direkt nem vett észre valamit.
1.: Érj ki 2 órával indulás előtt. Nem szopatásból írják ezt, hanem azért, mert mondjuk 45 perc ha csomagot adsz fel, mert már csak a sor végére értél oda (esetleg pecsétet kell szerezned, mert olyan helyre mész, ahova vízum kell), legyen fél óra, amíg átérsz a szekun, meg még negyed, amíg odaérsz mondjuk a B12-re (B oldal 12. kapuja) és rögtön ott van, hogy percekkel az előtt érsz oda, hogy letennének a gépről. Ne legyen kétséged: ha elkésel, baromira nem fognak megvárni. Itt olyan pénzek mozognak, amikkel átlag ember számolni sem tud. (De, tud, csak egyszerűen nem érti. Olyan, mint amikor azt mondjuk, hogy 3.000 milliárd ment el valami politikai cuccra, nagyon sok ember nem fogja fel, hogy az valójában 3 milliószor 1 millió forint (12 db. 0 a 3 után). Mérnök leszek, mindig a legrosszabbal számolok. Cikkben volt, hogy bízzák az utasra, hogyha ő negyed órával indulás előtt akar kiérni, akkor is érhesse el a gépét. Ez egy arrogáns és ostoba elvárás. A repülő nem busz, nem negyedóránként jár és nem elég annyit ellenőrizni, hogy vásárolt-e jegyet az illető. (Egyébként még az ott dolgozók se mehetnek át a fast track-en hivatalosan.)
2.: Ha van súly és méretlimit a csomagodra, ne alapozz arra, hogy mondjuk Olaszországból idefelé jövet 2 éve elengedtek többlettel, jószívűségből/lustaságból/bármiből. A magyar földi kiszolgálók elég erősen be vannak fenyítve és a kb. 120.000 HUF-os fizetésükből nem engedhetik meg maguknak, hogy a 30.000 HUF-os bónuszukat elveszítsék (ez a 120.000 Ft-ba beletartozó összeg, amit könnyedén elvehet gyakorlatilag bármilyen szabályáthágásért a munkáltató) azért, mert egy utas arra alapoz, hogy hátha majd ő megússza.
Továbbá: Ha mondjuk 1,5 kilós túlsúlyod van, pakolj ki. Felvehetsz 3-4 pulóvert is, a nyakadba kötheted a cipőt végső esetben. A check-in agent-nek meg van tiltva, hogy segítsen neked és komolyan vannak ellenőrizve, kiváltképp nyári szezonban. Nem tudhatja, hogy téged az adott légitársaság küldött-e, hogy tesztelje, mennyire tartod be a szabályait, vagy tényleg elengedhet.
3.: Ha bármi különleges igényed van: kerekesszék, oxigénpalack, vagy egy charteren szimplán az ablak mellett akarsz ülni, a barátnőddel/barátoddal, akkor is legyél ott minimum 2 órával előbb. Az ok igen egyszerű: egy charteren mindenki egymás mellett, ablak mellett akar ülni. Namármost ugye nem nagy matek, hogy ez nem lehetséges, ezért ha extra igényed van, azt úgy tudod a legkönnyebben elérni, ha időben ott vagy. Vigyetek kártyát/társast és játsszatok, ha annyira unjátok magatokat, érthető.
4.: Köszönj, legyél udvarias. Ha bármi problémád van, sokkal szívesebben fog neked segíteni az illető, ha normálisan, emberi hangon, segítséget kérve mész oda, mintha úgy teszel, hogy te vagy az utas, te fizettél és neked ezért a segged is ki kell nyalni és most épp lehetsz te a "gazdag" bunkó. Nézzünk szembe a tényekkel: amíg nem egy Qatar Forst Class jegyet vettél(~8,000 €), nem te számítasz annak a gazdag valakinek, aki annyit fizetett, hogy a seggét 5x is kinyalják. (Fun fact: A leggazdagabb utasok általában a legjólneveltebbek. Pl. Lufthansa arany/platinakártyások sokkal inkább kedvesek, mint a "most lett ezüstkártyám, egy egész vállalat gyűjtötte rá a pontokat" utas.)
5.: Enni-innivaló bevitel, duty-free holmik drágasága. Nos, enni-innivalót azért nem lehet bevinni, mert simán lehet robbanóanyag, sav, méreg, bármi. Lerágott csont, mégsem világos sok embernek... 9/11 óta ez marhára komolyan van véve. Ez van, nem lehet vele mit csinálni, különféle nemzetközi szabályozások vannak arra, hogy mit hogyan lehet. Az USA-ba még egy szál kolbászt se lehet bevinni, nem beszélve a kinder tojásról. :) A duty-free-s cuccok meg ellenőrizve vannak, elég komolyan, mint ahogy azok is, akik ezeket a holmikat szállítják. A különféle bevinni megpróbált dolgokat a IATA (Nemzetközi Légi Szállítámányozási Szövetség) szabályozza. Egyébként elképzelhető, hogy a repülőn olcsóbban kapod meg a vizet ezt/azt, de ha pl. tényleg csak egy víz kell, vigyél be egy üres palackot és tölst meg a mosdóban.
A körömvágó kisollód/ manikűrkészleted és egyebeid is szúró/vágó eszköznek minősülnek és nem, senki nem fog rá vigyázni 2-3 órán keresztül, míg a nagyid/pasid odaér, hogy átvehesse, mert te nem viheted be a tranzitba. Se helye, se energiája nincs az erre egyetlen ott dolgozónak sem. Viszont ha nem tudod senkinek odaaadni a rúd szalámit/pálinkát/bort/egyebet, amit nem vihetsz be, ne dobd ki, add oda a dolgozóknak/utasoknak/valakinek, aki elviheti feladandó csomagban, arrajáróknak, etc...
6.: Jegyek: nyomtasd ki. Nem most van itt az ideje az eco-friendly gondolkodásnak, inkább nyomtass ki egy lapot (még ha nincs is rá külön felhívva a figyelmed), minthogy ott derüljön ki, hogy az neked 60 €-dba fog kerülni, hogy megkapj egy "cetlit", mert valamit nem nyomtál végig és nem vetted fel magad a járatra, vagy ilyesmi. Gondolj a jegyre úgy, mint bizonyítékára annak, hogy ügyes voltál, sikeresen beregelted magad a járatra, rendben vagy, good to go. Egyébként a jegyen érdemes bekarikázni a dátumot, reference number-t, gate close-t. A gate close egyébként az a perc, amikor ha nem jelentél meg a kapunál, ha csak egy perccel késve is, akkor nem utazol. Ha mégis, akkor kivételes szerencséd volt, és nem alapozhatsz erre a jövőben. Jegy vásárlásánál egyébként nem érdemes a becenevekkel hülyülni, ha beleírod a beceneved is, az útleveledben meg nem szerepel, akkor nem utazhatsz, csak névcserével, ami általában plusz költség és nem 1000 HUF-os tétel.
Üdv;
N
Manyecska 2014.07.28. 14:23:05
:DD :OO
Manyecska 2014.07.28. 14:24:53
Depe 2014.07.28. 14:25:52
Trunkel 2014.07.28. 14:29:51
Mokele-Mbembe 2014.07.28. 14:31:44
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 14:34:20
amugyis a repulon a viz ingyen van
viszi a sztyuvi
jobb helyeken a sor is
bar gondolom ez fapados tema
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 14:36:24
Dr. Kix 2014.07.28. 14:38:56
Folyadékról, ami robban: ha tehát a robbanó folyadékot egy zsúfolt reptér biztonsági szolgálatánál hagyom, akkor az hirtelen deaktiválódik, vagy mi?
Atörökk 2014.07.28. 14:43:21
Depe 2014.07.28. 14:44:02
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 14:44:49
lutria 2014.07.28. 14:45:09
230e 2014.07.28. 14:45:30
Amire nem tért ki, és zavaró. Mintha a Ryanair csinálná azt, hogy a kézipoggyászodból is rakterest csinálhat, ami azért valljuk be nem funky.
Leadfoot 2014.07.28. 14:46:15
M. Péter 2014.07.28. 14:47:30
Ennivaló-innivaló témában meg annyit akarok hozzátenni, hogy ennivalót fel szabad vinni a gépre. Egyes országok a mezőgazdasukat próbálják védeni a fertőzésektől azzal, hogy nem engednek be élelmiszert külföldről, de ez a feladott csomagban levő élelmiszerre is vonatkozik. Az EU-n belül viszont szabadon lehet élelmiszert is vinni egyik országból a másikba.
Depe 2014.07.28. 14:47:38
Atörökk 2014.07.28. 14:49:16
Múltkor túlsúlyom volt. Kipakoltam, felvettem a burnuszomat, hónaom alá csaptam a Koránomat, egyből hívták a biztonságiakat.
Leadfoot 2014.07.28. 14:49:44
Egyébként ez az utas/csomag súly számítósdi annyira nem vicces dolog, hogy (részben) a helytelen számítás miatt történt már légikatasztrófa is.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 14:50:16
mondjuk hazasparnal nem ertettem minek kellett a ferj borondjebol egy kilot atpakolni a felesegebe, mert tulsulyos volt...
na mindegy kivartuk
ami viszont erdekes
mi mindenhol ott voltunk idoben, de idoben egy baszott gep nem indult el, vagyis egy igen, de az kesett 1 orat igy lekestuk a pestit....
jo, volt ahol szoltak, hogy varunk mert a celallomason vihar van
az OK
szita szita péntek 2014.07.28. 14:50:55
230e 2014.07.28. 14:51:19
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 14:52:27
mi is megvettuk az automatabol a vizet, utana cask toltogettuk, de felesleges volt, hordjak a repulon, ha meg nem hatramentem es kertem
a Lufthansa es foleg a Swissair az nagyvonalu es perfekt
az Uniteden 8 dollar volt egy sor
kisdobozos
de viz ott is volt ingyert
Leadfoot 2014.07.28. 14:53:07
230e 2014.07.28. 14:53:42
Leadfoot 2014.07.28. 14:54:55
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 14:56:08
amugy is tok hektikus a rendszer
van ahol ki kell venni a fenykepezot a tokjabol, van ahol nemnoti detto
a cipot mindenhol
munchenben kifejezetten kocsogok voltak
chicagoban tul szigoruak Zurich rendben volt, cask lekestuk a gepet
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 14:57:58
Atörökk 2014.07.28. 14:59:17
Ez valahol kibaszott szánalmas.
230e 2014.07.28. 14:59:38
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:00:15
mar europaban..pl munchen-bp
akkora csomagokkal jottek fel a gepre, mint egy borond
nem is fert el mindenkie
ugy kellett sakkozniuk
fasznak nem adjak fel borondkent?
230e 2014.07.28. 15:01:12
Atörökk 2014.07.28. 15:02:19
Én a helyében akasztottam volna egy jó nagy pert a légitársaság nyakába.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:02:53
hat gondolom az atvilagiton atment
de vinni nem vittunk semmit ami problema
hazafele hoztunk 4 uveg bort 1 uveg palinkat meg teliszalamit, meg vagdalthuskonzervet
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:04:10
Manyecska 2014.07.28. 15:06:03
Darth Revan 2014.07.28. 15:06:50
Nem igazan ertem milyen viztartalyra gondolsz. A mosdoban ki van irva, hogy az nem ivoviz.
szita szita péntek 2014.07.28. 15:06:59
Az államnak ellenőriznie kell:
- ki megy el (személyazonosság)
- nincs-e nála államilag tiltott cucc
A légitársaságnak (reptérnek) ellenőriznie kell:
- van-e jegye,
- nincs-e nála veszélyes cucc
- a csomagok száma-mérete klappol-e
- poggyász feladás (ha van)
Ezt úgy nagyjából egy sorban állással egy helyen ki lehetne vitelezni. (Esetleg a gép ajtajában még egyszer a jegyet, csak nehogy elbóklásszon valami értelmetlen egy másik járatra). Ehhez képest
- A poggyász feladásnál ellenőrzik a jegyet
- Ellenőrzik a jegyem, hogy bemehetek-e az ellenőrzésre. :)
- biztonságilag ellenőriznek
- megint csak ellenőrzik a a jegyem és a csomagom méretét
- a gép ajtajában még a jegyet.
4 alkalommal álltam sorban egy helyett.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:07:08
Atörökk 2014.07.28. 15:07:45
"velem még ilyen nem történt, úgyhogy urban legend"
Seggfej. Ne válaszolj, felesleges.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:10:44
megint kezded?
vilagon nincs olyan, hogy valaki turbannal a fejen es korannal a kezeben utazik, azt letiltjak
az megeshet ha libiaba megy bibliaval miniszoknyaban
seggfej
na majd most jon a klan
Leadfoot 2014.07.28. 15:11:55
Le merem fogadni, hogy egy ilyen "egysoros" ellenőrzésnél megsokszorozódna az elkeveredett poggyászok/utasok száma.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 15:13:32
na mindegy
beteg elmek ha talalkoznak
seggfejeznek, mohaznak, nyomorultak
igyatok tobbet
majd delutan jovok
most inkabb horgaszok:)
Manyecska 2014.07.28. 15:15:06
hvg.hu/vilag/20140423_Erdogan_bocsanatot_kert_az_ormenyektol
Atörökk 2014.07.28. 15:16:07
Cserben hagyott legendás humorérzéked és intelligenciád? Ó, de kár...
Na, várjunk, ez így túl bonyolult. Vauuu! Vau-vau-vauuuuu!!
Manyecska 2014.07.28. 15:16:36
szita szita péntek 2014.07.28. 15:18:01
Atörökk 2014.07.28. 15:21:40
Hátőőő...
Utazás, határátlépés, stb. mindig egyik kedves barátom ugrik be, Istan nyugosztalja szegényt...
Jó sok éve mentk kocsival Görögországba, akkoriban Röszke még nem az Eu-ba igyekvő Szerbia határa volt. Mivel hurrá, nyaralunk, mikor a határra értek, már nem volt szomjas. Némi várakozás után közölte, megy, és kifejezi tiltakozását, továbbá elégtételt vesz a jugoszláv határőrök lassú munkája miatt.
Feltépte a kocsiajtót, majd vérben forgó szemekkel, rugós bicskával a kezében konkrétan hanyatt kiesett a kocsiból, épp egy arra járó határőr lába elé.
Az lenézett rá, röhögőgörcsöt kapott, megsimogatta a buksiját, nagy nehezen visszatámogatta a kocsiba, és további jó utazást kívánt neki. Hát így :)
Manyecska 2014.07.28. 15:25:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 15:27:25
"a nyakadba kötheted a cipőt"
:))
Atörökk 2014.07.28. 15:31:17
Nem volt ott, ilyen nem történhetett. Ha igen, biSZtos albán vadászgépek voltak :D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 15:34:56
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 15:38:56
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 15:39:49
SH4RK 2014.07.28. 15:41:24
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 15:44:56
(Hogy nekem mennyi eszem van! Nem is értem, hogy fér a fejembe.)
Artech 2014.07.28. 15:46:05
Na itt kezdődnek a gondok, s most idézni fogok tőled: 1. " Ha nem is átlátható minden szabály, a legtöbb azért van, hogy az utasok biztonságban utazhassanak." S akkor most hülyének kell nézni az utast, s nem adhatunk felvilágosítást?
2. check-in, cargo, low cost, szeku,
fast track, check-in agent, Qatar Forst Class, Fun fact, duty-free, eco-friendly , good to go. , reference number, gate close, etcetera. Ezek mi pöcsömek?
Tehát az egésszel az a gondom: Pista bácsi vagyok Röcsögealsóról, s utazni szeretnék a fiamhoz. Ugyanolyan értékű pénzzel fizetem ki a teljes szolgáltatást mint a bissnisek, de akkor elvárom, hogy az elővételnél: teljes, hangsúlyozom: TELJES magyar nyelvű (mert magyarországi állomáson szállok fel, magyarként, s európai jegyárat fizetek) tájékoztatást kapjak.
Olyan nehéz ezt megérteni?
Vagy én ne utazzak repcsivel?
Na ne már.....
Leadfoot 2014.07.28. 15:49:15
M. Péter 2014.07.28. 15:54:56
2.Kézipoggyászból nehezebben lopnak ki dologokat.
3.Nem kell megérkezéskor még 1/2 órát a csomagra várni.
Leadfoot 2014.07.28. 15:56:01
Bizonyítékként össze tudnám szedni a homárról a "42 centi a limit, miért nem engedtek felszállni a szemetek a 45 centis táskámmal" típusú posztokat.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 16:00:05
@Leadfoot: hát nekem ez úri huncutság. van egy súlyhatár amit nem léphetek túl. ha túllépem, akkor gebasz van. így vagy betartatom az összes utassal a maximális súlyt poggyászonként vagy nem viszem el felár ellenében sem. ráadásul van 45 kilós utas is meg 140 kilós is, biztosan van valami formulájuk amivel átlagolnak meg számítgatnak.
monnyuk nekem nyóc mer én egyrészt nem repülök sehova, másrészt ha mégis, akkor az össze bizbaszom elfér egy miniszatyorban. :D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:01:07
Leadfoot 2014.07.28. 16:03:55
Az utasok átlagsúlyának számítása szintén nem blindre megy, megvan annak is a módja.
anarch 2014.07.28. 16:06:02
Ami az időt illeti, régebben ment a 15-20 perc alatt átsétálás. Ez feladott csomag nélkül, előre becsekkolva, tehát csak a biztonságiakon kell átküzdeni magad. Ez változott azzal, hogy leszükítik a biztonsági ellenőrzést.
Ami az nyomtatást illeti. Van kütyü ami a telefon kijelzőjéről le tudja olvasni kódot a kapunál, - a Lufthansa ezt mobil beszállókártyának hívja ("mobile bordkarte") és a saját weboldala szerint ez működik Budapesten is. Tehát ha mégsem akkor egy telefont érdemes megereszteni, hogy mi folyik itt?
www.lufthansa.com/us/en/Mobile-Boarding-Pass-available-on-many-routes-worldwide
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 16:06:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 16:08:17
Gerzson a hintaló 2014.07.28. 16:08:25
1) Le lett írva, hogy NINCS idő mindenkinek minden szarról percre pontosan beszámolni, hogy mi, miért van...
Erre ott az internet, ha ezt az oldalt fel tudod lapozni, akkor keress rá, mi miért van.
2) Biztonsági előírások, amiket be kell tartani. Ha nem érted, szintén ne ott akadékoskodj, előtte érdeklődj, ha nem tetszik valami, akkor meg fordulj vissza, és menj gyalog.
"Pista bácsi vagyok Röcsögealsóról, s utazni szeretnék a fiamhoz."
Oké. Nem kell mindent érteni, ha lusta vagy előtte olvasni, akkor csak tedd amit mondanak, ha rossz az elem a hallókészülékbe, cseréld le.
2014.07.28. 16:17:56
Előszőr is nem akarom irni hogy a Budapest szuperairport ilyen alkalmazottai miatt sikerült mivel BÁRKI BÁRMIT MOND TI ÁTENGEDTEK MINDENT végignéznem hogy kb egy 20 főből álló magyar küldöttség visszafelé mindent kidobott egy kukába mert ugye a pesti oldalon átengedték ne is mondjam a régi személyiket stb stb stb.
Szerintem aMIT A BUD CSINÁL AZ SZÁNALOM. EGYRSÉZT MERT VOLT OLYAN HOGY ODAFELÉ BERLINBE-/KÖLN STB STB ( DE TÖBB ISMERŐSŐMMEL IS VOLT ILYEN )N TÖBBET MÉRT A MÉRLEG MINT IDEFELÉ NAGY SHOPPING UTÁN SZOVAL NO COMMENT. Nyilván aki ott dolgozik ez van kiadva. Szerintem konkrétan a Wizzair check-ineseknél azért van akkora fluktácio mert nem birják. Konkrétan két éve a dortmundi járatra olyan tirpák volt hogy no commento........
anarch 2014.07.28. 16:18:08
Ebben Te biztos vagy?
Csak mert az FAA 190 fonttal számol (utas+csomag nyáron). Ami egy roppant tudományos számításra utal :).
www.faa.gov/documentLibrary/media/Advisory_Circular/AC120-27E.pdf
anarch 2014.07.28. 16:19:39
telkoe 2014.07.28. 16:23:33
Az aki pl elotte sem evett:). Pl. Munchen reggel, gep indul 06:10, nekem kb 04:00 korul kell kelni, akkor se kedvem sem idom reggelizni, viszont a gepen pont jol esik egy szendvics (foleg ugy hogy a repterrol megint kb egy ora a varos).
Atörökk 2014.07.28. 16:26:04
Előző este megcsinálsz két szendvicset, a hűtőben éjszakáznak. Reggel bepakol, felszállás a reptéren megesz. Örülök, hogy segíthettem :)
telkoe 2014.07.28. 16:26:54
Agyalap 2014.07.28. 16:29:04
Amiről a másik poszt is szólt: miért kell órákat állni az egyetlen működő security kapunál - azzal mi van? Azt hogy küzdöm le kedvességgel?
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:29:12
telkoe 2014.07.28. 16:30:04
Leadfoot 2014.07.28. 16:30:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 16:32:08
Akkor biztos jófejségből utaztatnak. AZért ekkora cégek nem csinálják, ami nem éri meg.
Különben az utast hót nem érdekli, mi van a cég pénzével, ha oda van írva, hogy van olyan szolgáltatás, akkor jogosan várja el.
A 2 rával előbb kiérés amúgy nem hülyeség, én is rühellek rohanni valamire, aztán az utolsó pillanatban kapkodni, ha valami para van. És para mindig van.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 16:34:46
Igen, akkor nem a betonon kéne várakoztatni az utasokat a gépek között a fapadosoknak..
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:35:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:36:32
Nem. Úgy érti, hogy a rendes utaztatás alig nullszaldós, a plusz bevétel a hülyeutasokból jön.
Atörökk 2014.07.28. 16:39:52
Ok., ezt nem tudtam, hogy ott ilyen gyors a beszállás :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 16:40:48
Normális cég amúgy nullszaldós dolgot se nagyon csinál, a közgazdasgtan könyvek szerint az nem jó :)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:40:58
"KARESZ HÜJE!
GYÖNGYI HÜJE!
csak én vagyok okos énnekem a
segembe is felyem van."
( Weöres Sándor)
Manyecska 2014.07.28. 16:42:12
chili wili 2014.07.28. 16:42:21
Kapuzaras, nem utazas - a legtobb esetben akkor nyitjak ki a kapukat, amikor mar reg zarni kene oket. Kivancsi vagyok, ok mikor vallaljak a kesesukkel szamomra okozott esetleges anyagi kart.
A tobbi dolog igaz, csak miert kell minden masodik szot angolul irni, annyira idegesitoen modoros.
A legtobb foldi es legikiszolgalo egyebkent tunder, nagyon joindulatuak es sajnos sokkal tobbet kenytelenek elturni az indokoltnal.
telkoe 2014.07.28. 16:44:34
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 16:44:46
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:45:25
...úgy is tudják.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:47:15
@ColT: Nem eleve nullszaldóra tervezték, de 6 éve beütött a válság, próbálják megőrizni a korábbi befektetéseik értékét.
Ez egy többszereplős játék. Néha elég, ha a konkurrendesidnél jobb vagy.
Brezsnyev és Kádár sétálnak az erdőben. Egyszer csak kiugrik eléjük egy medve, és éhes ordítással feléjük indul. Brezsnyev kétségbeesik, míg Kádár ledobja a csizmáját, elővesz a hátizsákjából egy sportcipőt és lábbelit cserél.
- Megőrültél? - kiált rá Brezsnyev - Egy medvét akarsz lehagyni futásban?
Mire Kádár:
- Én nem a medvét akarom lehagyni, hanem téged.
Az utast meg nem kell érdekelje semmi, csak az utazási feltételek, és hogy a sokféle cégből melyiket választja.
Atörökk 2014.07.28. 16:48:04
BiSztos abból élnek, amikor épp nem repülnek, lásd az egyszeri zsidó és a csukott bolt esettyét :)
2014.07.28. 16:49:55
Posztoló kisasszony három nagyságrendet túlzott.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:51:40
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:52:51
bendeguz75 2014.07.28. 16:53:45
Tehat ha a borondom tulsulyos 2kg-val, de kipakolok belole es felveszek 4 pulovert, akkor a 2kg tulsuly eltunik :D
Kit erdekel, hany oraja es hany szaz utassal kell megbirkoznia egy repteri trollnak? Ha Customer szerviz munkara megy valaki, akkor legyen kedves a legbunkobb utasokkal is vagy menjen irodistanak. Gondolom poszter sem szivesen vasarol olyan helyen ahol bunkok vele mert hat elotte mar 9 oraja a kasszaban ul az elado es elotte mar kiszolgalt 1000 embert.
2014.07.28. 16:53:55
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:54:54
rug82 2014.07.28. 16:55:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 16:56:36
@atpijkamo: Hát a fene tudja, elég fura üzleti modell.
Válság meg... Ne már arra hivatkozzon mindig mindenki.
@bendeguz75: +1
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:56:45
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 16:58:51
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 16:59:36
Tévedésben vagy, az utasnak nincs joga bunkónak lenni, az nincs benne az árban. Attól, hogy néha elnézik neki, betudják a fáradtságának, nem jogosítja fel semmire.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 17:02:39
Helyes lépés, kezdje újra!
"Győzikének"
Valamiért rokonszenvezek Győzikével. Nem sokat láttam belőle. Csak azt, hogy bohóckodik a kamera előtt. Szerepet játszik, nem kell elhinni.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:04:34
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:06:59
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 17:07:45
Egy pojáca, aki abból csinál pénzt, hogy az embereket érdekli a hülyesége. Nem tudom ezért elítélni. Mongyuk a herevasaló Breki már irritáló nekem is, pedig abból még ennyit se láttam.
Nem kéne annyit tévézned!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:10:21
norbert79 2014.07.28. 17:10:34
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:13:41
@atpijkamo: namost akkor szépen csücsülj le és gondold végig az egészet. csak nyugalom, én igazán ráérek! most csinálok magamnak egy rendes kávét, mire visszajövök, addigra legyen kész a fogalmazásod!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 17:13:55
A párizsi Charles de Gaulle repülőtéren hatalmas volt a torlódás, próbálták az utasokat a meglévő járatokra elosztani. Az egyik jegykezelő hölgy előtt is hosszú sor kígyózott. Egy ingerült utas előretolakodott, és odavágta a jegyét a pultra:
- Azonnal adjon egy beszállókártyát következő gépre, és ajánlom, hogy első osztályra szóljon!
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek majd Önnek, de előbb az itt sorban álló utasokat kell kiszolgálnom.
- Tudja, hogy én ki vagyok?!
Ez már sok volt a hölgynek. Bekapcsolta a hangosbeszélőt:
- Az egyik kedves utasunk nem tudja, valójában kicsoda. Ha bárki segíteni tud a személyazonosság megállapításában, kérjük fáradjon a tizes kapuhoz.
Az sorban álló utasok dőltek a röhögéstől, az agresszív utasnak elborult az agya.
- Kapja be...
A nő mosolyogva közbevágott:
- Sajnálom uram, de ahhoz is sorba kell állnia.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 17:15:56
Nem tudom, egyiket se ismerem mélyebben. Ez szubjektív. Egyszerűen a Breki irritáló, a Győzike nem.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:17:44
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:19:06
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:19:49
@agresszív kismalac: papi meghibbant. szerinted gyűjtsünk a kezeltetésére vagy bízzunk benne, hogy egyedül is leküzdi a kórt? *aggódik*
2014.07.28. 17:20:54
Egyébként igaza van én pl nem szoktam éhes lenni mert miért is knée bár amikor A DORTMUNDI WIZZAIR GÉP HELYETT A buszban aszalodtunk 40 fokban negyven percet utána jol esett volna egy free italka. ..........
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:22:28
2014.07.28. 17:22:28
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:23:57
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:24:13
M. Péter 2014.07.28. 17:24:24
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 17:25:27
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:25:36
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:25:45
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 17:27:47
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:28:18
@agresszív kismalac: jólesz ha figyelünk rá. még megfertőzi itt az egésséges populációt is ::D
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:29:20
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:38:06
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:38:20
Tik még olvastok indekszt?
Minek? Hibákat gyűjteni, mint a Szörnyecskénk? Azt a lapot, ahol a Colt SAA 1873-at lepisztojozták?
Hát nohiszen.
Atörökk 2014.07.28. 17:40:57
Te is a Luftwaffeval utaztál?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 17:42:08
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:43:44
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:45:07
Győzi ügyben Aptival értek egyet, de kérlek ne monnyátok meg neki.
Atörökk 2014.07.28. 17:46:32
Ugye? Pontos indulás, gyors becsekk, és nem vót reklamácijó!
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:50:30
Atörökk 2014.07.28. 17:52:02
Már úgy értem, a felhasználók részéről nem vót. Márpedig az stámít igazán.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:53:22
Manyecska 2014.07.28. 17:57:35
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 17:58:49
Artech 2014.07.28. 17:59:14
Mi a fasz közöm van ahhoz hogy az interneten mit írnak tele angol szavakkal?
Írja le, mi a teendőm, mire számítsak, s megteszem.
De-könyörgöm-"paraszt" magyar nyelven!
Most már érted?
Atörökk 2014.07.28. 17:59:35
Az vót. Már szőnyeg.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 17:59:39
Manyecska 2014.07.28. 17:59:46
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:00:39
Atörökk 2014.07.28. 18:01:02
Nagyon be voltál rúgva?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 18:01:24
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 18:02:49
index.hu/belfold/2014/07/27/remelem_egyszer_vege_lesz_ennek_a_szarnak/
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:03:30
A Győzibe van kis szeretet, szereti a csalággyát, basrátait, ha hüje, azt is mutassa, az a laposheréjű meg csak egybitesen póverkedik, feszít, majd szétrobbancsa azt a sunyi fejit az egója. Ráadásul határ n agy bunkó.
Artech 2014.07.28. 18:03:34
Ez a poszt arról szól, hogy a magyar utasok, egyszerűen nem értik a (reagomban felsorolt) kifejezéseket, mely számukra idegen...
S nem arról mit te írtál... (S most illeszem be a postot?)
Artech 2014.07.28. 18:06:50
Te sem érted.
A posztoló tele idegen szavakkal írt posztot helyezett el.
Erre reagáltam, hogy Pista bácsi nem érti....
Vazze, ha én polinéz szavakkal tűzdelem meg a repülési belső szabályzatot, megértenéd? (a posztot lefordítva)
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:08:54
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:13:48
Atörökk 2014.07.28. 18:15:41
Akkor most egy kicsit koncentrálj, te nyomorult.
Ez egy poszt, nem egy hivatalos tájékoztató szöveg.
Nem tisztem védeni a Wizzairt, de itt van néhány link a honlapjukról. Ezeket talán még te is megérted. Ha mégsem, szóljál, hol akadtál el, lerajzolom neked. Persze csak fekete-fehérben, nehogy túl bonyolult legyen.
wizzair.com/hu-HU/useful_information/travel_conditions#12
wizzair.com/hu-HU/useful_information/baggage
wizzair.com/hu-HU/useful_information/how_to_book
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:17:19
Atörökk 2014.07.28. 18:17:33
Nincsen ingyen brunzolás :D
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 18:18:42
herk 2014.07.28. 18:18:58
"jól van. tehát akkor ha kifizetik a túlsúlyos csomagra a felárat akkor a csomag súlya a biztonságos határ alá csökken. értem én. "
Egy kicsit mozgasd meg a fantáziádat.
A te dolgod elvinni 100 utast, de max 10 tonnát bir a gép. Mit csinálsz? A választ már kidolgozták, az eredmény ez a szabályrendszer. Mondj jobbat.
Azért segitek. Kitalálod az ember átlagos súlyát: 90 kg. Igy marad még 10 kilo per ember. Igy 10 kilót vihet fel mindenki. De mi van ha valaki 11 kilót akar felvinni, de 99 meg csak 9 kilót. Nincs probléma. De ha nem fizettetsz a 11 kilóssal büntit, akkor majd mind a 100 is 11 kilót akar felvinni.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:22:30
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 18:24:35
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:26:38
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:27:54
... a tenoristák megvilágosodnak, basznak BUK rakétát venni (PAKETA), csak berongyolnak az ájsztájlba, vegy trébe, vesznek sziufonókat, majd flesmoboznbak a reptér környékén párszázan konferenciahaívással, a repcsik meg csak hullnak, mint az elszáradt falevél...
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:29:37
Magyarorszég a kipukkanó húgyhólyagoktól hangos.
Elnyomás!
Kizsákmány!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 18:30:12
@atpijkamo: jó, de ő csak viccelt :D
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:30:19
Aureliano Buendía 2014.07.28. 18:33:56
háromlábúbogár (törölt) 2014.07.28. 18:37:16
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:37:56
Manyecska 2014.07.28. 18:41:09
Atörökk 2014.07.28. 18:49:51
Én nem vagyok kicsinyes, bárhol behugyozok!
Baluci 2014.07.28. 18:50:19
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 18:54:33
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:01:30
Atörökk 2014.07.28. 19:02:03
Minek, minek... Mer' mindenhol jó, de legjobb dugni!
Artech 2014.07.28. 19:02:07
Kérlek emeld ki a posztból azt a nevet(idézek tőled):
wizzair.com/hu-HU/useful_information/travel_conditions#12
wizzair.com/hu-HU/useful_information/baggage
wizzair.com/hu-HU/useful_information/how_to_book
Magyarul: Wizzair...
Na te gyökér.
Benne van????????????????????????????,,
Ha szép nem lehetsz, okosnak se törekedj....
Atörökk 2014.07.28. 19:03:30
Nem, azt a brunzoláson spóroltam meg :)
venszivar 2014.07.28. 19:04:37
Manyecska 2014.07.28. 19:05:10
Artech 2014.07.28. 19:05:47
Ha BKV jegyet veszel, elolvasod az összes szöveget????
Artech 2014.07.28. 19:07:26
A jegy vásárlásnál, nem írják le érthetően a feltételeket.
Nem csak diplomások utaznának azon a gépen.....
Manyecska 2014.07.28. 19:09:00
háromlábúbogár (törölt) 2014.07.28. 19:09:17
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:09:17
Atörökk 2014.07.28. 19:13:37
Figyelj, szar dolog, ha nem áll fel, megértelek, vagy unod a jelenlegit, magadat. ha megadod a számlaszámot, szívesen fizetek neked egy fiatal fiút/lányt, hátha jobb lesz utána.
Atörökk 2014.07.28. 19:15:16
Van, akinek még az is bonyolult.
Értem én, mindenkinek joga van hülyének lenni, sajnos van, aki bántóan visszaél ezzel a lehetőséggel.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.28. 19:16:36
Nem azt mondtam, hogy a berki nem irritáló, hanem hogy a Győzike IS az. Nem kevésbé, csak másképp.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:19:23
hvg.hu/gazdasag/20140728_igy_trukkoznek_velunk_az_ettermekben
Manyecska 2014.07.28. 19:20:04
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:21:18
A többiekben van egészséges életösztön, vagy csak sima nyitottság/érdeklődés a világ dolgaira.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 19:21:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:21:43
hvg.hu/enesacegem/20140728_Hihetetlen_vallalkozas_emberekhez_bujik_o
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:24:40
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:24:51
www.origo.hu/tafelspicc/kozelet/20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:25:48
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:27:04
divany.hu/ego/2014/07/26/on_halogatos_tipus_ime_8_ok_amiert_ez_megse_akkora_baj/
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 19:27:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:30:10
www.origo.hu/nagyvilag/20140727-alkotmanyellenesnek-iteltek-a-washingtoni-fegyverviselesi-tilalmat.html
Manyecska 2014.07.28. 19:31:20
Manyecska 2014.07.28. 19:33:12
Manyecska 2014.07.28. 19:35:04
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:40:11
Várjál, kitaklálom. Késett a vonat, a plébojt meg otthonhagytad.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.28. 19:40:18
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:42:48
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:44:37
2014.07.28. 19:46:11
komplett országok éves GDPje annyi, nem egy fostos légitársaság vesztesége, ha felvisz egy körömcsipeszt az utas.
Manyecska 2014.07.28. 19:46:15
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 19:46:17
Lebuziz téged, sorozatposztolva nyomja a süketségeket, ponn mint Dámberina.
Anomalocaris (törölt) 2014.07.28. 19:46:42
index.hu/kulfold/2014/07/28/lefejezte_osztalytarsat_egy_tizenhat_eves_japan_lany/
Manyecska 2014.07.28. 19:47:31
Manyecska 2014.07.28. 19:49:06
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 19:49:28
Manyecska 2014.07.28. 19:50:10
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:50:59
Aureliano Buendía 2014.07.28. 19:52:06
Anomalocaris (törölt) 2014.07.28. 19:52:15
Atörökk 2014.07.28. 19:52:24
Ha nem ő, hanem férfi, mármint ez így nem igaz, szóval valami kezdemény himbálózik a lába között, akkor kiutalok neki egy hímigi címet.
Figyel Castro 2014.07.28. 19:55:10
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 19:55:41
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 19:57:15
Manyecska 2014.07.28. 19:58:19
Atörökk 2014.07.28. 19:58:28
Olvassam el mind az egy bejegyzését? :D
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 20:00:33
www.famousanduncensored.com/nitrovideo.com/galleries/23095-pam-grier-nude-sexy-scene/23095-pam-grier-nude-sexy-scene-1.jpg
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 20:01:54
Kommentelhetsz is neki kedvesen! :D
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 20:03:27
CP1 2014.07.28. 20:06:23
www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/legi-utasok-jogai.html
www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/legi-utasok-jogai/altalanos-tippek-es-jo-tanacsok.html
Manyecska 2014.07.28. 20:10:08
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 20:11:58
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 20:12:13
Layosh 2014.07.28. 20:12:53
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 20:16:53
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 20:18:37
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 20:36:15
Black Hole 2014.07.28. 20:44:08
Itt mindenki ápolt, vagy csak én?
Black Hole 2014.07.28. 20:47:52
Atörökk 2014.07.28. 20:49:03
Én ma még senkit nem ápoltam :)
Manyecska 2014.07.28. 20:50:15
Black Hole 2014.07.28. 20:50:36
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 20:50:39
Black Hole 2014.07.28. 20:53:14
Black Hole 2014.07.28. 20:55:00
(Ezt egy kedves kommentelő társamtól tudtam meg.)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 20:56:02
Black Hole 2014.07.28. 20:57:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 20:59:18
miutan minden szart atneztek csikagoban es verge felszallhattunk
utana
pl a Zurich mjunchen gepen siman uveges sort szolgaltak fel
koromollot nem vihetsz fel, de uveges sort adnak a kezedbe...
lufthansanal uveges sor van
a unitednel dobozozs de van kes a kajahoz es nem muanyag
najo az annyira nem veszelyes, mint a sorosuveg de vicc aaz egesz
ezt a cipot se ertem, hat abba a forgoajtoba atvilagitanak cakk pakk, pont a cipomet nem tudjak
Mary papucsban volt, egyik helyen le kellett vennie, masikon nem
Aureliano Buendía 2014.07.28. 20:59:19
Black Hole 2014.07.28. 21:00:16
Manyecska 2014.07.28. 21:00:49
Troppauer_Hümér 2014.07.28. 21:01:11
Manyecska 2014.07.28. 21:02:09
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.28. 21:02:56
@uraaam: nahát, én is! borotválkozás után mindég fél kilóval kevesebb vagyok! :D
Black Hole 2014.07.28. 21:05:19
Aureliano Buendía 2014.07.28. 21:05:25
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 21:09:17
Lásd még:
Miért nősül meg valaki?
Black Hole 2014.07.28. 21:12:35
Most már mindent értek.
Black Hole 2014.07.28. 21:14:44
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 21:34:01
Látom, te még új vagy itt. Mondjuk, anno PszichoCicának is meggyűlt a baja a dologgal. Csak akkor jött rá, hogy mind a két nick mögött én vagyok, mikor már az egész Homár rajta mulatott. Neki annyival azért nehezebb dolga volt, hogy nem segítette az egyforma avatar.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 21:35:17
Black Hole 2014.07.28. 21:37:22
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 21:38:05
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 21:39:32
Jahno 2014.07.28. 21:39:52
Atörökk 2014.07.28. 21:45:20
Nem kell reklamálni, hogy a másiknak ki van szívva a nyaka, akkor nem lesz gond.
PsychoCica Dö Ríl. 2014.07.28. 21:45:50
Van üzenetem?
kócsag 2014.07.28. 21:51:03
A terrorveszélyt eltúlzottnak tartom, mert ki tudja hány tízmillió embert szívatnak azért, hogy kiszúrják azt, akit amúgy sem tudnak. Vagy nem vihetek fel körömollót, de egy rakétával lelőhetnek, meg simán átrepülünk a háborús zónák felett - ennyire fontos az utas biztonsága.
A poszt szerzője jól leírta, hogy nem az utas hozza nekik a pénzt és ezt az utassal éreztetik is, ne aggódjon.
Értem egyébként mi a panasza és igaza van az utasok egy részének a viselkedését illetően, de a légitársaság minden, csak nem utasbarát.
Én, amikor csak lehet a vonatot választom. Egy adott távolságon belül kényelmesebb, gyorsabb (minden időráfordítással együtt), de udvariasabb és utasbarátabb.
Rövidebb távokra a buszos cégek némelyike már észbe kapott és elkezdték összeszedni magukat. Nem egy olyan buszos cég van, amelyikkel már kifejezetten jó élmény az utazás.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 21:51:43
Nimá!44!
A @agresszív kismalac: szellemet idézett?
Mindig tuttam, hogy a malacba relytett képességek vannak!!4!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 21:56:35
bar szerintem egy pasinak nem kene novesztenie a kormeit, annelkul meg nehez karmolni
Atörökk 2014.07.28. 21:58:21
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 22:02:20
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 22:15:54
Ne dudájjá, má mindenki iszik!44!
A zasszonyt hun támasztottad le?
Atörökk 2014.07.28. 22:17:17
Dejszen nálad van. Elhagytad a patak partyán? :o
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 22:25:57
A faxt, mással vótam!
Pszzz, ne árulkoggy!44
Atörökk 2014.07.28. 22:28:58
Dejszen tudod: engem nem érdekel, őt nem zavarja.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 22:35:58
Akkó megegyeztünk!
Erre (meg arra) igyunk!55!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 22:39:19
" Sepernedző Kovászki 2014.07.28. 20:42:44
@atpijkamo: Szerintem hányjál a Homárba, oda szoktál.
?
Aureliano Buendía 2014.07.28. 22:53:52
igi1 2014.07.28. 22:54:01
!?
ha te a másfél kilót a nyakadba b@szod, akkor még az ugyanúgy másfél kiló baszod
Aureliano Buendía 2014.07.28. 22:55:00
Aureliano Buendía 2014.07.28. 22:56:07
Aureliano Buendía 2014.07.28. 22:58:34
helianthus 2014.07.28. 22:59:06
Van baj.
igi1 2014.07.28. 23:00:47
@uraaam: hádde nem!?
vagy vágasd le a hájad
esetleg a mellyed
esetleg a fejed
Black Hole 2014.07.28. 23:00:53
Aureliano Buendía 2014.07.28. 23:01:14
Csak nekem tűnt fel az eltűnése?
igi1 2014.07.28. 23:03:39
mert ugyanúgy lepakolod utána a repülőn, vagyis az öledben tartod a 8 pulóvert, meg ott öltözködsz, izegsz-mozogsz repcsizés közben, vagyis növeled a zuhanás esélyét, hogy nem maradsz kussban és nyugton
esetleg legyél szobatiszta is, ne használd a vécét
meg esetleg ne is legyenek székek, hanem mindenki kapaszkodjon a nyakára húzott kötélbe
helianthus 2014.07.28. 23:05:22
Arra gondolt az emberbarát poszter, hogy az utas is ledolgozhatott 12 órát utazás előtt?
Az meg külön rulez, hogy a leggazdagabbak a legjóneveltebbek. Ha nem ismernék gazdag embereket, el is hinném.
igi1 2014.07.28. 23:06:40
:(
sok ez a poszt nekem mára
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:08:32
Ne haggyátok magad megtéveszteni, ez csak egy szánalmas kísérlet nick lopásra. Semmi köze az igazi Pszichocicához.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:08:39
helianthus 2014.07.28. 23:09:16
Black Hole 2014.07.28. 23:09:25
igi1 2014.07.28. 23:09:39
erre még ez is
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:09:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:09:50
mar regen vartalak
mi a velemenyed a petrezselyem ugyrol?
/REpulesugybenn nem tudom mit szarakodnak az emberek, innen haza es vissza 2 hetre tok eleg volt 2 borond egy kezitaska egy ritikul, meg egy laptop, akinek ilyen sulyhatar nem eleg, az bereljen kontenert hajon/
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:09:54
Természetesen az újgazdagokra nem vonatkozik.
Black Hole 2014.07.28. 23:10:30
Atörökk 2014.07.28. 23:11:36
"mert tiltja az etikett"
Nem eszik olyan forrón a kását...
igi1 2014.07.28. 23:12:25
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:13:11
sok paraszt tuszkolja fel a gepre a hajoborondjeit
kalapaccsal utik be a csomagtartoba
amugy onnan tidtam melyik kapu ami a budapesti gepe, hogy ott voltak a lenghangosabbak
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:13:51
igi1 2014.07.28. 23:14:35
/ ezekkel a wattokkal sose voltam jóba /
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:14:44
10 percig gyomoszkoltek a csomagtartoba
Black Hole 2014.07.28. 23:14:57
"Az meg külön rulez, hogy a leggazdagabbak a legjóneveltebbek."
Ez úgy van, hogy a szegények primitív köcsögök, a gazdagok meg nagyképű köcsögök :-)
Éljen a középréteg!44!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:15:23
"Ezúttal egy KORÁBBAN Ferihegy legnagyobb földi kiszolgáló cégénél check-in agentként dolgozó..."
Továbbra is fennálló értelmezési problémáidban szívesen áll rendelkezésedre
őszinte híved
a.k.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:15:36
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:16:01
Nem hinném!
Nézd meg az adatlapját!4!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:16:19
szakertest vartam az ugyben
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:17:06
igi1 2014.07.28. 23:17:07
Black Hole 2014.07.28. 23:18:05
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:18:12
helianthus 2014.07.28. 23:19:01
Te meg csalánra pisiltél vagy mi bajid vagyon?
igi1 2014.07.28. 23:19:34
baszod, a paraszt tuggya, mibe kell gyomlálni
- hosszú, férfi ing nőknek
- kalap, sapka
- a barna bőrűnek is nap elleni krém
- cipő
- hosszú, vékony nadrág
- kesztyű
- tán még a napszemüveg is gyühet
itt viszont rafkós volt a tulaj, mert nem arra a melóra mentek az asszonykák "DOLGOZNI", amiben megegyeztek
ja, 100 cigányasszonyból egynek se volt esze, de itt a tulaj átvágta a népet
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:19:51
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:20:31
ez nem cask Magyar sport, etiopok, indiaiak, meg ki tudja meg kik szorakoznak ezzel
azutan a kocsmaban elmondjak milyen fasza ul sporoltam
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:20:43
igi1 2014.07.28. 23:20:53
a malac is a hátára fordút
meg nekem is gondjaim vannak
látom, hagyma se érti a szituációt (jó, ez csak a szokásos)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:21:51
igi1 2014.07.28. 23:22:02
XD
bírom, mikor erőlködnek
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:22:44
...
Utána az orvos egy pilótát kért a pilótafülkébe.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:22:56
egyszer nagyon nagyon regen tapetaztam a szobankat /akkor divat volt, meg jot a gyerek stb./
es mezitlab letraztam
na azota tudom, nem kellett volna:)
igi1 2014.07.28. 23:23:02
Ilyen rosszindulatú csak nő lehet.
Black Hole 2014.07.28. 23:23:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:24:21
helianthus 2014.07.28. 23:24:25
*csalódott*
Egy gépelési hibába beleakadni.
Ehh!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:24:53
ma' indult volna a gep , ezek meg baszkuraltak fel orat
Atörökk 2014.07.28. 23:25:04
Látom, érted a csíziót!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:26:56
"Dolgoztam is a reptéren és utaztam is repülővel."
Jó pihenést!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:26:58
A zaz igasság, hogy má oly rég vót, hogy nem emléxwk rája!44!
@igi1:
Khmmm....
Má vártam a szagértést!44!!
Learattá mindent?
igi1 2014.07.28. 23:27:25
/ aki kövér, annak kötelezően fizetendő zsírleszívás helyben/
purdékkal utazók a gép hátsó részébe menjenek
az üvöltő gyerek száját betapasztani
a kövérek igenis fizessenek többet
Black Hole 2014.07.28. 23:28:15
helianthus 2014.07.28. 23:29:36
Viszont! :}
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:30:04
igi1 2014.07.28. 23:31:05
csak xólok
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:31:25
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:32:20
Kéccer!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:32:41
"Kurva: aki mindenkivel dugni akar.
Rohadt kurva: Aki mindenkivel dugni akar, de veled nem.
Szűz kurva; akiről tudod, hogy sosem leszel hozzá elég jó."
igi1 2014.07.28. 23:32:56
jobb a fapados
viszont ha Ámerikába akarsz menni, mással nem is mehetsz, csak légitársasággal, mert az ülőhelyedet le kell foglalnod
Black Hole 2014.07.28. 23:33:24
Amúgy azt is előírnám az olcsó társaságok helyében, hogy utazás előtt 2 nappal enni, 1 nappal előtte már inni sem szabad, valamint a személyzet előtt mindent üríteni kell, szóval pisi, kaki, férfiaknak maszti. Legyen minél könnyebb az a kurva repülő.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:33:52
igi1 2014.07.28. 23:34:09
letapasztani nem ér, az súlyt növel
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:34:22
Öööö, ez most olyan nudiparty?
Te vótá má így?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:34:50
Köszönöm, hogy az internet használata közben figyeltek arra, hogy másokat ne sértsetek meg.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:35:20
igi1 2014.07.28. 23:35:37
@dr. phil. Sün‼ ツ: csak otthon
nem pizsibe alszok
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:35:55
Hmmm.... gondúkodom rajta!
Egész jól hangzik....
Atörökk 2014.07.28. 23:36:33
Az, hogy utazott is repülővel ÉS dolgozott is reptéren, mennyire releváns arra nézve, hogy valóban szereti, avagy nem szereti a munkáját? Ez már bizony paranormális, igi-i logika!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:36:36
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:36:54
nekem nem mindegy mivel megyek A-bol B-be
vannak igenyek
nem mindegy pl mit eszek, pedig a "szarral" is jol laksz
nem mindegy mit iszok, pedig ugye kannasbortol is milyen jol be lehet rugni
nem vezetek rom autot
stb.
mondjuk ettol meg barmelyik repulo leeshet barmilyen okbol
igi1 2014.07.28. 23:38:03
úgy én is k@rva igényes vagyok
helianthus 2014.07.28. 23:38:18
@atpijkamo: á dehogy, nem vagyok ilyen jófej, csak ma is 12-eztem osztán fáradt vagyok. ;)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:38:58
"A szabályok azért vannak kicsi észlény, hogy tartsad őket befele. Nálad okosabbak találták ki őket, a hozzád hasonló nyomi állatok érdekében, mert valamiért az a pajkos téveszméjük támadt, hogy az ilyen szarfaszú barmokat meg kell védeni a saját hülyeségüktől meg kapzsiságuktól, bár valószínűleg nem titeket féltettek, csak a gépet.
Naszaporodjálelmégjobbanbazmeg."
homar.blog.hu/2012/05/25/kartyaval_fizetes_a_ryanairnel/full_commentlist/1#c16921192
igi1 2014.07.28. 23:39:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:39:31
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:40:05
...vagy visszább.
Black Hole 2014.07.28. 23:41:08
Amúgy még úgy lehet sokat sorolni a gép súlyán, hogy az utasok állnak, és az utaskísérő jeladására mindenki felugrik. Így amikor minden utas a levegőben van, a gép súlya tonnákkal csökken, és ez jelentős üzemanyag megtakarítást eredményez. Biztonsági okokból "a" és "b" jelű utasoknak kell lenniük, és mikor az "a" jelű vissza ér az ugrásból, a "b" jelű akkor rugaszkodik el.
helianthus 2014.07.28. 23:41:09
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:41:23
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:41:35
tudsz valami szponzort?
gyorsan szoljal!
nekem is van az a penz hogy korpas a hajam
cask nem vagyok eleg nepszeru hozza...
Black Hole 2014.07.28. 23:43:29
helianthus 2014.07.28. 23:43:52
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:44:22
Atörökk 2014.07.28. 23:44:46
"A poszternek nem kéne ezt csinálnia, ha ennyire utálja."
Ha jól sejtem, innen indult. Iszol te rendesen? :o
Black Hole 2014.07.28. 23:44:50
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:45:38
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:46:00
EZ öreg hiba!4!
Má ha férjet akarsz fogni!
@atpijkamo:
www.youtube.com/watch?v=95kCv10duFw
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 23:47:32
Csak elüldözték innen.
"Rómaiak amúgy tényleg elég jöttment csürhe volt.
Ők találták fel a prolikat is. Asszem ez volt az egyik legmaradandóbb alkotásuk."
"Tudjátok gyerekek, egy ismerősöm mondta egyszer, hogy aki hosszú ideig munkanélküli, azon nagyjából látszik, hogy mitől."
"Nagyon helyre kis patkány egyébként. Tiszta is. Némelyik emberismerősöm példát vehetne róla."
"Ha nem hűséges, arra erőspaprika kell, nem hpv.
(fogod, kifordítod, feldugod tövig a seggébe, fél óráig ott hagyod. Előtte a tökit lekötözöd, utána mentőt hívsz neki, nővérkét lefizeted, hogy vegye fel videóra, ahogy kiröhögi a személyzet. Utána életed végéig zsarolhatod vele. :)"
"Az egyik falusi 'kiművelt emberfőt' egyszer láttam az őrjöngésig eljutni, mert lefagyott a windows. Mondtam, hogy megoldom. Ne nyúljak hozzá mert elrontom, mint gondolok én, milyen drága egy számítógép (najah, végülis csak 15 éve volt otthon).
Slusszpoén; a pasasnak 3 diplomája volt, de egy nyomorult kűfődiül írt levéllel már nem boldogult el. És nem ő volt a legokosabb.
Ma mesélték, hogy xy önkormányzat jegyzője szétrakott lábbal hozta össze a jogi diplomáját, annakelőtte meg 12 ezer kemény forintot fizetett a lovári nyelvvizsgáért, hogy megkapja az első diplomáját, mert anélkül nem tudott megtanulni semmit.... ennyit a falusi "értelmiségtől". Aki ajnározza őket, annak őszintén kívánom hogy kerüljön a fennhatóságuk alá, és sose szabaduljon el onnan...."
igi1 2014.07.28. 23:47:51
@dr. phil. Sün‼ ツ: mit pattogsz, ha te meg nem akarsz a férjem lenni, neked nem örülnöd kéne ennek!?
helianthus 2014.07.28. 23:48:21
@agresszív kismalac: tudod mivel jáccál? Ott van a kezed ügyében. ;)
Na jáccatok tovább egyedül.
Felforrt a formalinom.
Buggy!
Black Hole 2014.07.28. 23:48:30
Vagy kapaszkodnak a szárnyba, és ütemesen rángatják felfele.
De az is járható út, hogy szerviz folyosót építenek a gép alá, amin az utasok állnak, és nyomják felfelé.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:49:24
helianthus 2014.07.28. 23:51:33
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:51:41
helianthus 2014.07.28. 23:53:32
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.28. 23:54:57
hat hat ON-olunk
na az ilyen N-ektol mentsen meg az Isten
ilyen felfogassal ne foglalkozzon emberekkel
lathatoan alkalmatlan a feladatra
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.28. 23:55:22
Atörökk 2014.07.28. 23:57:15
Mennyi tejet ad naponta egy átlagos pasztőr?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.28. 23:57:22
Én ennek mostan akkor örülök, szivem!44!
Nég egy kis Santana?
Nem szántana, még mijelött...
@helianthus:
Megittad egyedű?
Black Hole 2014.07.28. 23:58:00
igi1 2014.07.29. 00:02:10
/ azé még szeretlek /
Black Hole 2014.07.29. 00:02:24
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 00:02:30
Én szinte mindent megbocsátok annak, aki vicces.
Egyedül az megbocsáthattalan, ha valaki buta, és nem hajlandó tanulni.
Szerencsére ez a két halmaz diszjunkt.
Atörökk 2014.07.29. 00:03:52
"Egyedül az megbocsáthattalan, ha valaki buta, és nem hajlandó tanulni."
Minő szerencse, ilyenek itt nincsenek :)
T1GRIS 2014.07.29. 00:05:03
Addig is, háttérinfók még a korábbi munkámból, ha valakit tényleg érdekelnek a fentiek: tavolafikatol.blog.hu/2012/09/20/felzarkoztato_152
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 00:05:51
- Elnézést, de miért ütögeti a jármű oldalát azzal a bottal?
Mire a sofőr:
- Tudja, ez egy hat tonnás kamion, viszont nyolc tonna kanári van benne, Úgyhogy két tonna kanárinak folyton repülnie kell, nehogy eltörjön a tengely.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.29. 00:06:02
Azé még szerecc?
Akkó tanujj Santanat!
Pl itt ez:
www.youtube.com/watch?v=4n2d1_OIHZ4
igi1 2014.07.29. 00:06:48
igi1 2014.07.29. 00:07:47
AMÍG ÉN HOZOM A LÓVÉT ADDIG MINDEN REPTERESNEK KUSS.
Ha nem tetszik, nem utazok majd b+.
Oszt úgy jártok, mint a Malév.
igi1 2014.07.29. 00:09:03
Black Hole 2014.07.29. 00:10:48
Atörökk 2014.07.29. 00:11:44
Nagyon érdeeks, amiket írsz, ha holnap olvasom, egy részét talán fel is fogom :)
Black Hole 2014.07.29. 00:12:04
Atörökk 2014.07.29. 00:13:35
Valaki adjon már valami kancavidítót ennek a nyomorultnak. Köszönöm a hitközség nevében.
Black Hole 2014.07.29. 00:14:01
Black Hole 2014.07.29. 00:15:05
igi1 2014.07.29. 00:15:11
Atörökk 2014.07.29. 00:16:57
Én ugyan nem arra, viszont van, ki igen rászorul. Vagyis szeretne már rászorulni egyre :)
T1GRIS 2014.07.29. 00:18:20
Egyetlen jó szándékú tanács, addig is, amíg úgy tetszik, hogy velünk utazol: a foglalási folyamat, illetve később a becsekkolás során legalább négyfajta formában, pop-up-on, megerősítő linken, bepipálandó kis ikszek erdején keresztül stb. fogadod el, hogy tisztában vagy az utazási szabályokkal, hogy a 40 perc a check-in zárása előtt tényleg 40 perc, hogy a 42 centi a kézipoggyászban tényleg 42 centi, hogy a 20 kiló a feladottban tényleg 20 kiló és így tovább. Ha ezek közül valamelyik nem teljesül, az innentől kezdve nehezen bír majd "a repteres" hibája lenni... ;)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.29. 00:18:24
Höhö!
A virgácsajimat ne báncsad!
Mégeccer:
www.youtube.com/watch?v=4n2d1_OIHZ4
Ha majd esztet kibírod.
Talán.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 00:19:13
arra emlekszem
Black Hole 2014.07.29. 00:19:36
Atörökk 2014.07.29. 00:19:49
Megvárom, míg lepotyog. Ostoba szuka.
Black Hole 2014.07.29. 00:22:08
igi1 2014.07.29. 00:23:37
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 00:24:59
ashevillben csomagok feladva budapestig
NJ-ben vihar, eserrt fel sem szalltunk idoben, de gond szal se, mert sok idonk volt a zurichi gepig
airbus nemtudomhanyas
de pazar volt ellatas, korulmenyek,, kenyelem a turistaosztalyon is perfekt
persze 1 orat kesett - nem tudom mi miatt - es a Zurich- budapestet lekestuk
amugy mint kiderult 15 percet vartak rank, de nem ertunk oda
borondok azert elmentek pester a geppel...
talaltak nekunk egy frankfurti gepen 2 helyet
irany Frankfurt /meg ingyen sor is volt/
azutan jot egy Frankfurt-Budapest
nem nagyon ertem, hogy kesget egy gep 1 orat NY-Zurich utvonalon, de ha keshet akkor ne adjak ki a jegyet cask kesobbi jaratra
na mindegy, egy plusz repulojarattal megoldottuk, de borndjeink elmentek nelkulunk, akar szabaly akar nem:)
igi1 2014.07.29. 00:24:59
@Black Hole: fejsze, ezt csak feleségülelvétel után
mer hozzászokna a rendszerhez, oszt továbbfejlesztené
Atörökk 2014.07.29. 00:25:21
Lehet, le köll önteni egy veder hideg vízzel. Kutyáknál állítólag működik, hátha :D
igi1 2014.07.29. 00:28:35
Atörökk 2014.07.29. 00:31:04
Ó, légy oly jó, sorold már őket, ha már ilyen hagymai mindentudással rendelkezel.
igi1 2014.07.29. 00:33:01
kéccer
meg aztán pasijaid is lettek
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.29. 00:33:49
Najóvan, kapol könnyebb feladatot:
www.youtube.com/watch?v=1EBw_da7BZk
Ez hogy megy ott a traktorba?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 00:40:38
hatrabb az agarakkal
Igi es az en tudasanyagom kozott fenyevnyi kulonbseg van
es nem az O javara
de a szive es a cicije nagy
ezert szeretem
/azert kuloniosen, hogy eppen lebuzizott:)/
Black Hole 2014.07.29. 00:55:12
Black Hole 2014.07.29. 00:56:46
Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2014.07.29. 01:01:05
1) Ez a cargo-s dolog baromság, nyilván abban van a nagyobb pénz, de ha igaz lenne, hogy csak a cargo hoz pénzt, akkor vajon ki próbálna személyforgalomból megélni (vö. fapadosok)?
2) Ételt simán át lehet vinni az utasbiztonsági ellenőrzésen, ha az nem folyadék. A folyadékkal van a bibi, a folyékony robbanószerek miatt. És igen, folyadéknak számít minden, ami de facto folyadék: a gél, az (aero)szol és az almapép is. Ne keverjük ide, hogy amerikába nem vihetsz szalámit: ezt ugyanis hajón, vagy (pl mexikó felől) autóval sem viheted be. Az USA-ba ugyanis tilos bármiféle húskészítményt privátba bevinni (persze bevizsgálva, megadóztatva importcégnek lehet), ez egy beviteli szabály, semmi köze a repüléshez. Épp ezért az utasbiztonsági ellenőr sem veszi el tőled a rúd szalámit Budapesten. Hanem majd a vámos fogja Amerikában (miután a drogkereső kutya kiszagolta :)).
3) Duty Free árak: az eu-n belül repkedhetsz jobbra balra, de vámmentesen nem vásárolhatsz, mivel nem lépsz át vámhatárt. Így hiába vagy a tranzitban, ha a repjegyed az eu-n belüre szól, valójában te nem tartózkodsz vámszabad területen. naja, a piát még így is jövedéki adó nélkül veheted, de egyébként minden ugyanaz, áfát is fizetni kell a vásárlásod után. A különböző duty free üzletek ezért különböző árképzési stratégiákat alkalmaznak, ez messzire vezet, a lényeg, hogy az esetek túlnyomó többségében egyáltalán nem duty free a vásárlásod, mivel nem is vagy rá jogosult. ezért nem meglepő, ha a parfüm, a krém, vagy a napszemüveg kb ugyanannyiba kerül mint a városban, és pont a jövedéki adó hiánya miatt lényegében csak az ital olcsóbb.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 01:01:09
higgyetek el nekem, titeket Isten is egymasnak teremtett
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 01:04:29
altalaban atmegy
a reptereken meg minden kurva draga
mindenhol
mondjuk a mi utunkon toronymagasan ferihegy volt a legdragabb
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.29. 01:25:18
- a dolgozók nem a fast trackon, hanem a személyzeti csatornán mehetnek be (H-porta akár, vagy az ub pontokon a 2-es csatorna);
- a folyadékokat nem 9/11 után szabályozták, hanem a londoni, meghiúsult merényletek után. ételeket be lehet vinni (szendvicsek, csipszek), amennyiben nem folyékonak, pépesek. folyadékokat valóban nem lehet, csak 100 ml-es kiszerelésben bevinni (nem is érdemes próbálkozni, kivéve ha van orvosi papír);
- a kolbászról nem tudok nyilatkozni, szerintem be lehet vinni az USA-ba, de lehet, hogy a kedves levélíró tudja jobban;
- körömvágó olló, manikűrkészlet UTAZHAT! senki sem fogja elvenni. szúró-vágó eszközök 6cm vágóélhosszig utazhatnak. így tehát a standard, 5.9-6 cm-es svájcibicska is mehet. szerintem a Lufthansa és a német utasok kivonulnának, ha ezeket is elvennénk :)
Szarazkoro 2014.07.29. 01:26:50
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.29. 01:45:33
Szarazkoro 2014.07.29. 02:08:04
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.29. 02:12:53
mitől lenne? a 2A terminálon évek óta nincs, hiszen oda a schengeni gépek jönnek. nem is kell ellenőrizni. valamit valamivel nagyon keversz, és csak egyre ostobábbnak látszol.
vagy szerinted elmentek aludni a határőrök, és addig hagyták, hogy aki arra jár, bejöjjön? ennyire nem lehetsz kétbites...!
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.29. 02:18:26
és ez csak neki, Mr. Sasszem Utasnak tűnt fel :) :) szánalmas balfasz.
nyilván, ha egy gép Schhengenből jön, akkor azon már mindenki rendelkezik a megfelelő dokumentumokkal, vízumokkal, és egyébként is, szabad a mozgás az övezeten belül.
szerintem azzal keveri, amikor beszállásnál, meg a c/innél elkérik a személyit, hogy megnézzék, az utazik, akinek a nevére szól-e a jegy. ez nyilván felér egy útlevélellenőrzéssel neki :) :) :)
az ostoba embereknél szánalmasabbat még nem alkotott a természet.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 02:22:40
felvettuk a borondoket es kisetaltunk a taxishienak iranyaba:)
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.29. 02:27:48
a 2A-ra viszont nem kell, az ugyanolyan, mintha Hegyeshalomnál lépnéd át a határt. autóval, ha elindulsz Budapestről Barcelonáig, sehol sem kérik az útlevelet. a repülőtéren miért kérnék...? ugyanaz a szabály vonatkozik rá.
de próbáld ezt elmagyarázni valakinek, aki 8 évente néz ki az ablakon, hogy felhős-e az ég... :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.29. 07:10:45
kilatasgaleria.blog.hu/2014/07/28/reggeli_a_zoldben
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 07:32:19
vagy tobb a hetterbol vagy tobb fokusz az allatra
a felso meglett volna faszaul ha nem fuggolegesen fotozod
Zöldegér 2014.07.29. 07:46:04
Az élettől ment el a kedvem, nem csak a repüléstől, ezt olvasva. Csak remélni merem, hogy mégse mindenhol ez az átlag mentalitás az utasok felé.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 07:54:58
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:00:28
oszt jónapot 2014.07.29. 08:01:12
Manyecska 2014.07.29. 08:07:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:08:56
thx
Manyecska 2014.07.29. 08:13:30
IP gyűjtögető 2014.07.29. 08:14:56
Manyecska 2014.07.29. 08:16:25
Manyecska 2014.07.29. 08:19:16
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 08:21:10
"Ms" or "Ms." is an English honorific used with the last name or full name of a woman, intended as a default form of address for women regardless of their marital status.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:21:23
de most ez nem tudom hogy jott ife, csaka arra kertelek halkabban rohogjrl mert Mary alszik
/bar most felkelt pisilni/
ingyen
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:24:26
bejott 3 teniszmeccs
vanmeg egy otos kotesem az 6-kor kezdodikd, de addig mar nem maradok fel
meg egy sor es alvas
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 08:25:42
@atörökk: szervezzünk gyűjtést!!!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 08:27:46
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 08:30:34
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 08:32:43
Ezt buktam. Szerencsére nem tettem fel rá nagy pénzt. :-/
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:36:06
ezt a harmat fogadtam
Tennis - 8436 Evgeny Donskoy -400 for Match
Tennis - 8421 Lukas Lacko -370 for Match
Tennis - 8816 Andrea Petkovic -360 for Match
ketszeres pez
a holnapi az jobban erdejkelne vadris mai, az hetszeres lenne
Tennis - 8308 Robin Haase -255 for Match
Tennis - 8303 David Goffin -435 for Match
Tennis - 8319 Andrey Golubev +220 for Match
Tennis - 8306 Pablo Andujar -160 for Match
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.29. 08:38:01
hogy ilyen nuncs mert vele sosem tortent ilyen
de azutan ezt is ramtestakta a klan:)
helianthus 2014.07.29. 08:44:08
Jó reggelt!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 08:47:03
helianthus 2014.07.29. 08:52:00
*sóhajt. Elmorzsol egy könycseppet.*
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 09:01:08
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 09:02:34
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 09:03:18
@helianthus: az baj, hogy még hajatmosni se tudok vele mer ugye tökhideg és nincs kedvem a fejmere önteni hatfokosan, de ahhoz meg már nincs gógyim, hogy hajmosás előtt egy órával kivegyem a hüttőbül. van baj, no.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 09:04:21
Manyecska 2014.07.29. 09:06:34
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 09:06:37
:)) De egy dög vagy!
@sugargiraffusplumps.: "meggyöttél?"
Ez nem az igazi Pszichocica, csak egy szánalmas utánzat. Az igazi XCat blog.hu/user/204767 néven fejezte be homári páyafutását párak bánatára, többek örömére.
Manyecska 2014.07.29. 09:09:13
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.29. 09:10:56
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 09:11:20
/bar most felkelt pisilni/
ingyen"
Ismét több ismeretet nyertünk Moháék életéből, mint amit valaha is tudni akartunk.
helianthus 2014.07.29. 09:12:26
Keress mást!
@sugargiraffusplumps.: honnan tudod, hogy nem beszél? Leültél vele, megkínáltad egy kávéval, kérdezted hogy van?
helianthus 2014.07.29. 09:16:05
Eejuhnyem, eejuhnyem, ..:)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 09:21:37
Szarazkoro 2014.07.29. 09:23:06
Szarazkoro 2014.07.29. 09:25:52
Nem tudsz olyat írni hogy megsértődjek!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.29. 09:27:01
Sajnos a 75-300 kb. ennyire éles :) Illetve 16-18 körüli rekesznél ennyire diffraktál az APS-C szenzor (11 a diffrakciós határa).
A másodiknál nem nagyon van fókusz, mert az 75-300+4x makrólencse, az minden, csak nem éles.
A hátteres kijelentésed értelmezhetetlen ebben a kontextusban a "több fókusz" meg bármilyenben (kérek 2kg fókuszt, vagy mi).
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 09:31:32
jobbikosnál, 6 baloldalinál és 4
fideszesnél találtak
szabálytalanságot a
kampánypénzek körül."
Manyecska 2014.07.29. 09:33:05
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 09:35:32
Hol vagy, Tamás Gazsi? Nyomják Krahácsot!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 09:37:28
@ColT: "kérek 2kg fókuszt"
:))
Fikázókra ne hallgass. Pláne, ha azt se érti, amit kérdez. A képeid többsége kiállításra érdemes.
A fákról lehulló fókuszok minden évben több embert ütnek agyon, mint ahányan cápatámadásban halnak meg.
Atörökk 2014.07.29. 09:42:59
@hagyma:
Vauuu! Vau vau vauuuuu!!
@sugargiraffusplumps.:
Én felajánlok két garnitúra tartós góliátelemet!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.29. 09:44:01
Fikázókra szoktam figyelni, mert a "hű tökjó" -ból nem lehet tanulni; de a kritika nem az "ez de szar" szintjén kezdődik, hanem ott, hogy leírja, mi nem tetszik neki. Ja, érthetően :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.29. 09:45:42
@atörökk: :D
Yumurdzsak 2014.07.29. 09:48:46
2014.07.29. 10:06:58
bár ezek tök egyértelmű dolgok...
VIC20 2014.07.29. 10:29:18
Manyecska 2014.07.29. 10:57:16
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.29. 11:14:37
attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2014.07.29. 12:23:56
Amerikában leszállva a bevándorlási hivatal képviselője ehhez képest már szinte semmit sem kérdezett, egy perc alatt beléptetett az USÁ-ba.
Mindenki kedves és udvarias volt, de határozottak voltak. Én meg együttműködtem,miért ne tettem volna.
Hozzáteszem: mindig kint vagyok 90 - 100 perccel a gép indulás előtt. A 2 órát túlzásnak érzem, de 100 perc az elég nyugalmat ad. És mindig van időm csatangolni a Sky courtban.
Utálom amúgy a párizsi repülőteret. Az amszterdami és a zürichi is elég nagy, de jobban ki lehet igazodni.
A budapesti hozzájuk képest játék reptér, de szerintem jó színvonalú.
András Kálmán 2014.07.29. 13:55:52
2014.07.29. 14:41:40
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.29. 14:43:12
malyce 2014.07.29. 14:52:49
2014.07.29. 16:44:49
¿Qué tapas hay? 2014.07.29. 23:45:28
Amennyiben a repülésbiztonsági irányelv angol szövegét veszik irányadónak. Ha a németet, akkor a pengehossz lehet max. 6 cm. (60 mm-es svájci bicska esetén az élhosz 58 mm, a penge hossza 63 mm)
otgorbebogre 2014.07.30. 02:31:48
bpo478 2014.07.30. 09:30:56
Hülyeség. A repülés teljesen biztonságos. A zuhanás, na az ami kurvamód veszélyes!
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2014.07.30. 09:54:01
MINDIG AZ UTAS A HÜLYE.
Diszkont járatokon ne akarjatok VIP kiszolgálást, és ne ordítozzatok a telefonos ügyfélszolgálatossal, mert:
1. Leszarja a problémádat, Te voltál a hülye, ha nem tudtál olvasni
2. Ő is ember, és még azt az utat sem engedheti meg magának, amin Te utazol mondjuk a Kanári Szigetekre óccsón.
Elfogadtad az ÁFSZ-t? Akkor ne pattogj. Nyeld le a békát.
A telefonos ügyfélszolgálatosok (és gondolom a reptériek sem) a piacon dolgoznak, itt ugyan hiába alkudozol barátom!
A tudom, hogy meg tudod tenni, a főnököddel akarok beszélni, tudni akarom a neved, a beosztásod, a főnököd nevét, és különböző fenyegetések teljesen feleslegesek, ÚGYSEM FOGJUK A BÜNTIT ELENGEDNI.
További problémákat is szívesen megoldok itt nektek. :)
KCicó 2014.07.30. 11:22:46
A vizeres is javasolta, hogy ezt tegyem.
Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2014.07.30. 12:00:29
Ja, a körömolló életveszély, de az ebédhez adott crom étkészlet az nem.... 18 cmes villa és kés.
Amúgy jó utat... ;)
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2014.07.30. 21:32:48
az a légitársaság, amivel Te akarsz utazni nem üzemeltet magyarországi telephelyet, ergo: nem köteles a Te nyelveden kommunikálnia Veled.
Te választod az ő szolgáltatását, Neked kell megérteni, hogy miért fizettél...
Ha nem érted, kérj segítséget. De ne légy büszke arra, hogy tanulatlan vagy. Vagy csak tudatlan...
Artech 2014.07.31. 17:34:49
Fingunk nincs, a posztoló melyik repcsicsapattól írt.....
Vazze...
De Az én földemen landolt, s az én földemen száll fel!
Akkor nem illik tudnia magyarul???????????????????????????????????????????????????????
Vazze.
Pl. ha te Amszterdamban, magyarként bemész egy indiai által üzemeltetett, horváth pékségbe, ahol kínai-vietnámi szülők gyermeke a kiszolgáló, s flamandul beszél, milyen nyelven várod el a kiszolgálást?
S én vagyok a tudatlan?
Gyökér:)
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2014.07.31. 21:46:34
erfransz 2014.08.03. 20:06:22
Köszönöm, hogy megvilágosítottál, ó Uram!
Ezek szerint ha kiadok több tízezer (esetleg sok tízezer) forintot repülőjegyre, azzal automatikusan elfogadom, hogy a légitársaság összes alkalmazottja idiótának tart (és ennek szóban vagy írott posztban hangot is ad). Elfogadom, hogy köteles vagyok indulás előtt minimum fél nappal, hasoncsúszva, folyamatosan elnézést kérve megjelenni a reptéren. Nem árt, ha félóránként hamut hintek a fejemre.
A kifizetett pénzem fejében normális, hogy a reptéren ott szívatnak, ahol csak tudnak - mindezt elfogadtam: amikor a jegyfoglalásnál rányomtam az utolsó enterre egyben lemondtam a méltóságomról és összes emberi jogomról.
Nyilván szívem szakad az alulfizetett reptéri alkalmazottakért (igaz, én sem keresek jól, de a francba is, hol a persely, ahol adakozhatok?)
A francba is, TÉNYLEG komoly ez a poszt???????
McZozo 2014.08.04. 17:25:54
Manikurollot meg ugy elvettek minta pinty tolem a london budapest easyjet becsekkolasnal. esti roham pakolasnal elfelejtettem a borondbe atrakni a beszallasnal csipogott a kezipoggyaszom kinyittattak nem is tudtam mit akarnak aztan vizsgalo manusz kihuzta az ollot es elkobozta. nem tudtam mit tenni benyeltem
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2014.08.04. 23:37:02
Ha ezek közül egyik sem vonatkozik rád, a poszt értelemszerűen NEM rólad szól.
2014.08.06. 12:10:50
Jaj bocs, te se tudod megmagyaràzni, ugye?
Ha te dolgoznàl ilyen pozicióban talán az arcod nagysàga se lenne ilyen nagy
De èn kérek elnèzést baszod, te biztos hihetetlenül okos vagy ès jobban tudod h mi merre hány mèter
2014.08.06. 12:13:08
Imádom amikor hozzád hasonló idióták beböfögik a baromsàgaikat
Tomasz_a_gozmozdony 2014.08.28. 10:02:38
andyka77 2014.09.11. 18:58:00