Tékozló Homár

Emberkísérletet folytat a Telekom valahol Budapesten FRISSÜLT

2014.09.23. 09:29 | Homár Hilda | komment

Unplugged.jpg

Gyuri és családja három hete nyomja tévé, net és telefon nélkül, ami talán kibírhatónak, ha az ember mondjuk újságíró és pénzt kap érte, vagy önszántából csinálja, hogy megtalálja önmagát, de szegény Gyuri a Telekom rendszerátállása miatt van kütyük nélkül, ráadásul otthoni lábadozás közben. Még belegondolni is rossz. Írunk a T-nek, hátha kiderül valami a meddigről, addig is várjuk az esetleges sorstársak jelentkezését is. 

Kedves Homár!

19. napja érzem úgy, hogy a Magyar Telekom túszul ejtett és nem látom a kiutat. Minden erőforrásunkat összeszedve vettünk és helyre hoztunk egy lakást, amibe augusztus utolsó hetén beköltöztünk. Feleségem már hetekkel előbb megrendelte az internet/TV/telefon kombinációt a környékünkön egyetlen létező szolgáltatótól: a "T-Home/T-Com/Magyar Telekom" soknevű, lila-színű, semmittevő gittegylettől. Innentől hívjuk "T"-nek, mint TEHETETLEN, vagy TETŰ. Eddig ez volt az első (és ma már tudjuk, hogy az utolsó) tapasztalatunk e híres szervezettel. Kapcsolatunk ráadásul akkor  jól indult. Megígért időben jöttek, szereltek, kapcsoltak és mire költöztünk minden működött is, kivéve saját magamat, én ugyanisn költözködés helyett sajnos kórházba kerültem.

Amikor már előre látható lett mikorra engednek ki a kórházból, drága feleségem, aki mindig, mindenben megpróbálja számomra a legjobbat elérni, felhívta a T-t és telefonon kibővíttette a TV szolgáltatást néhány ismeretterjesztő csatornával, hogy lábadozásom közben nehogy unatkozzak. Eme tisztalelkű, nemes és jó-szándékú cselekedetnek azonban csak egy, nemvárt, de katasztrofális következménye lett: kálváriánk a T-vel elkezdődött.

A megrendelés után pár nappal, pontosan 19 napja, a kórházból hazaérkezésem reggelén, rádöbbentünk, hogy a lakásban sem a telefon, sem az internet sem a TV nem működik.

Egyből hívtuk is a T-t, ahol nagyjából a következőket tudtuk meg: valami belső rendszer átállás van náluk és mivel mi pont eközben akartunk csomagot változtatni, hát rászúrtunk, mert sajna ez azzal jár hogy mindent kikapcsolnak. A kollégának szólnia kellett volna erről, amikor megrendeltük a csatornákat. Ha nem szólt, hát akkor bocsi. Mindenesetre azzal ne is húzzuk egymás idejét, hogy megbeszéljük mikorra lesz mindez helyreállítva, mert ezt a T-nél senki nem tudja és nem is fogja megmondani.

Azóta 19 nap telt el. Mi minden nap 2-3-szor felhívjuk a T-t, minden nap különböző ügyfélszolgálatosokkal beszélgetünk általában inkább szomorú, mint agresszív hangnemben (bár a minimum 50 beszélgetés során egyszer elsüt egy "kib****tt" is a részünkről, amit az ügyfélszolgálatos azonnali vonalmegszakítással nyugtázott) és minden alkalommal azt az információt kapjuk, hogy nincs információ. Tudják, hogy nincs szolgáltatás már 19 napja, tudják, hogy mi a probléma, de nem tudják, hogy az "informatikus kollégák" ezt mikorra tudják megoldani. Arra, hogy ez napok, hetek, hónapok, vagy évek kérdése, nem hajlandók válaszolni. Szintén nem hajlandók más, egy ehhez a problémához esetleg jobban értő kollégát kapcsolni. Hajlandók azonban panaszt felvenni csak hát a passzfelvételt vagy csak a szemünkbe hazudják, vagy az égvilágon semmit nem ér.

Sajnos ők is tudják azt amit mi: hogy 2014-ben Budapesten van olyan hely ahol a fogyasztó teljesen ki van szolgáltatva, mert csak egy szervezet(len)től tud rendelni TV-t, internetet és telefont. Semmi nem hatja meg őket. Hiába mondom, hogy az egész lakás riasztórendszere a telefonra és az internetre épül. Hiába mondtam, hogy a cégem felajánlotta, hogy dolgozhatok otthonról, de mivel nincs internet, ehelyett kénytelen voltam betegszabadságot kivenni (csökkentett fizetéssel). Hiába mondom, hogy a szerződés szerint 72 órájuk van a szolgáltatást visszaállítani.  Ezeket semmi nem hatja meg, mert tudják, hogy az égvilágon semmit nem tudok tenni ellenük. Nem fizetem ki később a számlát? Kikapcsolnak és soha nem lesz TV-m/telefonom/internetem.

Vannak megértő, agresszív, pofátlan és segítőkész ügyfélszolgálatosok is. Annak ellenére, hogy ő tőlük mi eddig semmi használható információt nem kaptunk és több ízben hazudtak is (pl. "ma délután visszahívom", "már a problémát meg is oldottuk") a T-nél nem ez a fő gond. Inkább az, hogy nem lehet senki máshoz fordulni. Nem kapcsolhatnak olyan munkatársat, aki bármit is tud. Az írásos panaszra nem reagálnak (az egyik telefonos szerint azért mert 30 napjuk van rá). Így nagy baj esetén is (és szerintem a 19 nap mind az én mind a T szempontjából "nagy bajnak" számít) az ügyfél "csak" ugyanazokkal tud kommunikálni, akiknek az igazi feladatuk az hogy elmagyarázzák milyen rohadt jól jár az ember, ha családi +++ csomagot rendeli meg az alaphoz képest.

Végezetül elnézést kérek a levél hosszúságáért és mivel egy párszor azt mondták/hazudták a T-nél, hogy sokan vagyunk ugyanebben a helyzetben, kérném, hogy jelezzék, ha másokról is hallottak. Én eddig a médiában nem találtam arról hírt, hogy T átállási gondjai miatt sok embernél nem lenne semmilyen szolgáltatás, ezért gondolom, hogy ezt csak nekem hazudják, hogy valamivel megmagyarázzák ezt az irdatlan hosszú semmittevést.

Tisztelettel:

M Gyuri

UPDATE 09. 23. 14:09

Jelentkezett nálunk a Telekom, hogy kivizsgálják az ügyet.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 09:32:39

"Hiába mondom, hogy a szerződés szerint 72 órájuk van a szolgáltatást visszaállítani. "
Elsőre ezt nem csak nekik, hanem más szerveknek is kellett volna mondani, hátha jobb belátásra térnek.

AtiSnatch 2014.09.23. 09:37:59

!!!!!!!ami talán kibírhatónak!!!!!!!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 09:43:38

"helyre hoztunk egy lakást"

Egyszer mi is helyre akartunk hozni egy lakást, de nem sikerült. Meg se tudtuk emelni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 09:48:03

"csak egy szervezet(len)től tud rendelni TV-t, internetet és telefont."

Tévét a Digitől és az UPC-től tudsz még rendelni, internetet és telefont annyi cégtől, hogy fel se tudom sorolni.

AtiSnatch 2014.09.23. 09:50:58

@atpijkamo: "Túltoltuk, rátoltuk, túltoltuk, rátótiak, túltoltuk"?

buksikutya 2014.09.23. 09:52:13

en ket ugyfelszamon is kertem modositast a matavnal az elmult 2-3 het folyaman. teny, hogy joval lassabban, de vegigvittek, es minden mukodik azota is, kieses nem volt, mar csak az uj MT kodokat varom (az atallas miatt)

AtiSnatch 2014.09.23. 09:58:01

@buksikutya: ezt nehezen tudom elhinni. :)

buksikutya 2014.09.23. 10:00:20

@AtiSnatch: soha nem volt a kedvencem a matav, de tenyleg igy tortent.
ettol fuggetlenul azt tenyleg nem tudjak megoldani, hogy mikor lesz vegre teljes az atallas, mikor fog ujra mukodni a webes felulet, stb.

Atörökk 2014.09.23. 10:03:22

A jupíszínél ez nem fordulhat elő.

AtiSnatch 2014.09.23. 10:06:34

@buksikutya: én csak arra céloztam, hogy olyan, mint Matáv már nem létezik :)

@atörökk: mikor lesz belőle poszt? :D

Trunkel 2014.09.23. 10:08:58

@atpijkamo: nem mindenhol van jelen több szolgáltató, ezzel én is szívtam anno. viszont tányéros tévét tényleg lehet szerintem bárhol rendelni, akár Digi, akár UPC, internetre jobbhíján mobilnet - a T-t meg elhajtani a gecibe.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.23. 10:08:58

Le kell mondani a faszba az egészet. Van mobilnet, mobiltelefon, és ha nagyon kell mindig TV.

Számlát meg nem is küldhetnek mivel nem kaptál semmi szolgáltatást.
A napi 2-3 telefont meg el kell felejteni. Csak neked lesz több a telefonszámlád.

Lángharcos 2014.09.23. 10:10:50

@atpijkamo: Vannak területek, ahol csak az egyik szolgáltat.

joska61 2014.09.23. 10:25:44

A posztolónak üzenem: majd azt figyeld meg, amikor megszabadulni akarsz tőlük. Ennél sokkal nehezebb küldetés.

tatabike 2014.09.23. 10:30:18

Én is most költöztem, és eddig szinte csak olyan helyeken laktam, ahol "csak" a T-től volt vezetékes cucc. Ezért vettem a fáradtságot, utánanéztem, mik a lehetőségek, és találtam egy mobilinternet előfizetést a másik T-nél (pannon). Havidíj 5ezer, adatforgalom 25GB/hó, éjszakai bónusz 100GB/hó. Csak vidéken árulják, ezért kisunnyogtam Budaörsre, megvettem ott, és beregisztráltattam a XVI. kerület közepére, elsőre nem akarta a csávó, de csúnyán néztem és utána már akarta, a lila T meg bekaphassa... tévét nem nézek, telefonom meg 12 éve a vodánál.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 10:30:55

@AtiSnatch: A szelleme tovább él a T-ben! Ugyanúgy (nem) működik.

tatabike 2014.09.23. 10:33:34

Poszteresnek meg üzenem, most szakítsa meg ezt az egészet a T-vel, jogában áll, mert később már csak akkor tud tőlük megszabadulni, ha az ózonlyukon kimászik az űrbe...

FDToth 2014.09.23. 10:34:31

Telekom...
szörnyű ami náluk (is) működik: szó nélkül korlátozzák a szolgáltatást, miközben a számla reklamáció alatt van, de ugye elfelejtik "kiemelni'. Céges levelezés, de nem működik. Azonnal telefon, mondják h elnézést, máris kiemelik a szóban forgó számlákat és pár perc, feloldják a korlátozást. Eltelik 2 óra, semmi. Újabb telefon az ügyfélszolgálatra, elmondom a panaszom újra, erre mondják igen, látják a hibát, azért nem tudták feloldani eddig, mert a 'reggeli' ügyintéző nem az összes reklamált számlát emeltette ki, hanem csak az egyiket, és emiatt nem tudták a korlátozást automatikusan feloldani...
Nekem szerencsém volt, mert másodszorra olyan ügyintézőt kaptam, aki azonnal cselekedett, és már volt is mail-szolgáltatás...

tatabike 2014.09.23. 10:40:40

@FDToth: A telenornál az a jó, hogy ilyen droidok vannak az ügyfélszolgálaton, és egyszer, mikor ideges voltam a sok várás miatt, azt mondtam az ügyintézőnek, hogy nagyon unom már ezt a várakoztató zenét, főleg 20 percen át, erre beleírta azt is a panaszba...:D De valamit elrontott, mert azóta is ugyanaz a buzi zene van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 10:46:28

@tatabike: Ugyanúgy le vannak szarva a dolgozók, mint az ügyfelek, a cég részéről.

Meg egy VAJDASAGI 2014.09.23. 10:46:35

Vegyél UPC tányérost. Jobban jársz vele. Független minden kábel szolgáltatótól. Legalább a TV-d meg lesz oldva. Mi már éveken át ezt használjuk. Egyszer volt szakadás, mikor 3 hétig nem voltunk otthon, s nem frissítette az egységet a műhold. Egy telefonhívás, s 3 perc várakozás után visszaállt minden.
Ilyen szolgáltatóból kellene több Mo.-n.

tatabike 2014.09.23. 10:50:08

@ColT: Evidens, én ezért nem is várom el, hogy legyenek kedvesek, meg udvariasak meg aranyosak, elég ha szextelefonos hangjuk van, nem baj ha segg hülyék... ja meg oldják meg ha gáz van, de ez utóbbi két dolog eléggé üti egymást...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 11:03:39

@tatabike: Na ja, azt én is tapasztalom, hogy képzetlen munkaerővel szakmunkát - akár betanítottat - végeztetni csak papíron néz ki jól. De ez nem függ össze azzal, hogy le vannak szarva; vannak köztük értelmesek és hülyék is, kapnak képzéseket, csak éppen olyan munkakörülményeket a melóhoz, és olyan követelményeket, meg működésképtelen szervezetet maguk köré, ami mindenkit ledarál. Ezen meg szarik változtatni a T.

Beerhead 2014.09.23. 11:33:03

@ColT: fején találtad a szöget ezzel, a szerencsétlen ügyintézők nem látnak rá az egész folyamatra, visszacsatolás csak minimálisan van a rendszerekben

tatabike 2014.09.23. 11:35:02

Ez van most, itt tartunk. Engem az jobban zavar, amikor egy szolgáltató elkezd hatóságot játszani. Meg azért jó lenne ezt a "30 napunk van reagálni" dolgot is kicsit jobban megnézni. Nekem volt olyan, hogy nem akartam cseszegetni a telefonban senkit, írtam egy panaszbejelentést, kitöltöttem az űrlapot a weboldalon, és beleírtam, hogy konkrétan leszarom a 30 napot, egy szaros szolgáltató nem hatóság, nem polgármesteri hivatal, úgyhogy lesznek szívesek csipkedni magukat, én ezért fizetek, nem szívességből várom el a szolgáltatást. Érdekes módon másnap jött értelmes válasz és a sűrű elnézést kérünk, míg az egy héttel korábban írt panaszomat meg sem parittyázták már 3 hete. Olyan is volt, hogy összevesztem ügyintézővel telefonon, vagy megijedt, vagy nem tudom mi történt, de a beígért 72 órán belüli megkeresés helyett 2 perc múlva hívtak a műszakisok, hogy mi a baj. Mondjuk ezek a telenornál voltak, nem a liláknál...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 11:39:56

@Trunkel: @Lángharcos: Sajnálom, hogy tőlem tudjátok meg, de talán még nem késő. Ahol matáv vagy invitel telefonszolgáltatás van, ott sok tucat szolgáltató ad ADSL internetet. És így az ország 99,99%-át lefedik.

grent 2014.09.23. 11:57:46

Mi par hete pont az atallas alatt rendeltunk toluk telefont+netet. Nem jokedvunkbol mentunk hozzajuk, hanem mert nalunk csak ok erhetok el. Ezt persze ok is tudjak, ugyhogy nem kell nagyon megeroltetniuk magukat es Homar olvasokent mi is nagyon jol tudjuk, hogy ez mit jelent :-) De legalabb semmin sem lepodunk meg, tudjuk, hogy a szivatas itt nem szemelyes, hanem tisztan uzleti alapon megy.

Weben az atallas alatt nem lehetett rendelni, ugyhogy szemelyesen kellett intezni az egyik irodajukban. Ketszer :-) Elsore ugyanis nem sikerult, eppen osszeomlott a rendszeruk, masodszorra felig sikerult, nyomtatott szerzodes ugyan nincs, de legalabb valami elindult. Plusz adtak egy mobil sticket is 30GB-al egy honapra 790 forintert, amig a vezetekest be nem kotik. Ez jol jott.

Aztan ra ugy egy-masfel hetre szoltak, hogy jonnenek bekotni. Nem jottek :-) Szerintem egy masik kerulet hasonlo nevu utcajaban eppen bekotottek a netunket egy erosen tiltakozo nenihez. Erdeklodtunk volna a telefonos ugyfelszolgalaton, hogy mizujs, de az erdeklodeshez MT azonosito kellett volna, az meg nekunk rendes szerzodes hianyaban nem volt. Viszont sikerult elernunk a holgyet, akinel a szerzodest kotottuk, o nagyon segitokesz volt es elmondta az azonositonkat, az azonosito birtokaban meg megtudtuk, hogy jartak nalunk a bekoto emberek, de nem voltunk otthon :-) De adtak uj idopontot. Most itt tartunk.

Meg annyi kaland var rank. Szerintem amikor megjonnek, akkor szetfurkaljak a lakast, aztan rajonnek, hogy nem azt kotottek be, amit megrendeltunk, es eltunnek hetekre. Aztan bekotik, amit kell, de nem fog mukodni. A szamlat azert majd remelem kikuldik.

tatabike 2014.09.23. 12:01:08

@atpijkamo: Ja, de végső soron a sok tucat szolgáltató a T-től kapja a cuccot, vagyis ugyanott vagy. Itt a XVI-ban, ahol élek, csak a T szolgáltat vezetékes cumókat. Persze, találtam vagy fél tucat céget, akik a T hálózatát használva szintén adnának vezetéken internetet, de ha szintre akarod hozni a sávszélt a T sávszélével, akkor majdnem 2x annyiba kerül. Az meg azért kicsit sok csak azért a tényért, hogy ne közvetlenül a T-vel köss szerződést...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:03:05

@tatabike: "a sok tucat szolgáltató a T-től kapja a cuccot, vagyis ugyanott vagy"

Tévedés.

Az előfizetői hurkot bérlik. Betelepültek a matáv központba, már a túloldali modem is a sajátjuk.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:04:04

@tatabike: "majdnem 2x annyiba kerül"

:)) Gulizz már egy kicsit, és akkor nem mondasz ekkora butaságot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:05:13

@grent: "mert nalunk csak ok erhetok el"

Tájékozatlanság. Lásd: @atpijkamo:
Ne csak írj, olvass is.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:09:13

Aki a gázszolgáltatótól (gy.k.: a matáv is játszik gázszolgáltatót) kér netet, az meg is érdemli. Attól kell kérni, aki arra figyel, amit szolgáltat.

tatabike 2014.09.23. 12:17:49

@atpijkamo: Ja, csak éppen egy centi vezetéket sem építettek ki...:) Vagyis a T-t használják, de nem baj. Te meg guglizz rá a matavra, felejtsd már el. Kommunista-e vagy?:D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:22:21

@tatabike: "egy centi vezetéket sem építettek ki...:) Vagyis a T-t használják"

Pont ezt mondtam. Azt, amit te "vezetéknek" mondasz, az az "előfizetői hurok". (Csavart érpár.)

Már Lenin is megmondta: - Szövegértés, szövegértés, szövegértés!

tatabike 2014.09.23. 12:23:51

Meg ne azt írogasd, hogy tévedés, meg butaság, mert durcás leszek. Linket mutass, hol mi mennyi, aztán ha sikerül egy jót mutatnod, váltok vezetékesre, megígérem. XVI., Nap utcába keress nekem nem T vezetékes netet, ha annyira ráérsz.

tatabike 2014.09.23. 12:25:31

@atpijkamo: Na, éppen ezért szarabb, mint a T, mert a koaxot a T nem adja ki bérbe, csak ezt a csavart kékeres szart... De ha ugyanarról beszélünk, akkor mit vagy fennakadva...? :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:31:10

@tatabike: "csak ezt a csavart kékeres szart..."

:)) Cavart kéteres.

Meg a szerencsétlenebb ügyfeleknek a méretes kékeres. Mint szegény posztolónak is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 12:32:17

@tatabike: Az nem baj, hogy ki építette ki. Kifizetik a használatát.

Meridian74 2014.09.23. 12:49:55

@ColT: ""Hiába mondom, hogy a szerződés szerint 72 órájuk van a szolgáltatást visszaállítani. "
Elsőre ezt nem csak nekik, hanem más szerveknek is kellett volna mondani, hátha jobb belátásra térnek."

ezcsak egy előirányzot érték. Az összes bejelentet hiba x%-át kell kötelezően 48 és 72 órán belül megoldaniuk, ettől el lehet térni, mivel vannak olyan helyzetek ahol a 72 óra eleve nem elég. Persze a fenti posztban szereplő dolog nem indokolja a 19 napos késlekedést...
nem is értem miért nem törölték az egészet és vettek fel egy új megrendelést és kiépítést? Az is hamarabb megvan, max 2 hét...

Meridian74 2014.09.23. 13:01:00

@grent: "De legalabb semmin sem lepodunk meg, tudjuk, hogy a szivatas itt nem szemelyes, hanem tisztan uzleti alapon megy"

És ez az üzleti alap nem más, mint a képzett szakembereket akiket meg kellene fizetni (mert megkérik az árát a tudásnak) azokat elküldik, és helyettük felvesznek több nyelvet beszélő bölcsész-óvódából szalajtott diákokat feleannyiért (aki persze csak beszélni tud, de technkiailag semmihez nem ért), mert a lényegi szempont nem az ügyfélszolgálat teljeskörű ellátása, hanem csak az "értékesítés". Eladni, eladni és eladni, mert abból van a pénz. A többi csak viszi. Fel akarja mondani az ügyfél? Ugyanmár: hűségidő/kötbér, és ráadásul nincs is alternatív választási lehetősége, mert a mobilnet forgalomkorlátos és irgalmatlan drága ehhez képest.

Roy 2014.09.23. 13:08:23

Van megoldás. Fel kell jelenteni őket a Nemzeti Média és Hírközlési hatóságál.
nmhh.hu

Lángharcos 2014.09.23. 13:11:20

@atpijkamo: Akikkel általában ugyanolyan problémák vannak, mint a Té, vagy mert a Tével való együttműködésük folytán a Té akadályozza őket, vagy mert minden szolgáltató ugyanolyan ügyfélbarátságtalan.

szőketisza 2014.09.23. 13:17:51

"kénytelen voltam betegszabadságot kivenni"
Tessék mondani, ezt hogy kell csinálni? Ilyen egyszerü?

Meridian74 2014.09.23. 13:18:50

@Roy: "Van megoldás. Fel kell jelenteni őket a Nemzeti Média és Hírközlési hatóságál"
semmit nem ér. ez egy dísz gittegylet.
De elárulok egy "varázsszót... de psszt nem én mondtam. ISO. Minősítés. Csak át kell gondolni, mit is jelent ez... aztán használni. Jelen esetben felhasználni.

Netuddki. 2014.09.23. 13:29:36

@Roy: "Van megoldás. Fel kell jelenteni őket a Nemzeti Média és Hírközlési hatóságál."

Elküldenek a búsba, hogy az internet nem közüzem. Azért lehet próbálkozni, és kell is.

symoon 2014.09.23. 13:34:53

Itt kereshetsz szolgáltatót, és az árakat is összehasonlíthatod:

www.szelessavkereso.hu/hu/szolgaltataskereso/szelessav_kereso

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 13:35:28

@Lángharcos: Ez kevésbé igaz, mint nemigaz.

Az, hogy "minden szolgáltató ugyanolyan ügyfélbarátságtalan", az meg hülyeség.

symoon 2014.09.23. 13:38:33

Ja, és a felügyeleti szerv emlegetése (fogyasztóvédelem, hírközlési hatóság) csodákra képes... Bár van olyan cég, aki nem hajlandó szerződést kötni azzal, aki a jogait érvényesítette velük szemben.

sendintheclowns 2014.09.23. 13:40:26

Én írtam a posztot és köszönöm Homárnak, hogy közzétette és a kommentelőknek a konstruktív javaslatokat és együttérzést.
Azóta a 22. napot írjuk szolgáltatás nélkül, de van némi remény. Feleségem az egyik T-boltban talált egy segítőkész munkatársat, aki az első alkalommal másfél, a második alkalommal 1 órán keresztül "dolgozott" a gépén, hogy a helyzetünket a T világában helyre rakja. Az ő állítása szerint semmi nem történt az akkor letelt 20 nap alatt és nem is történt volna, ha továbbra is a "helytelen" kollégákkal kommunikálunk. Ő azt ígérte, hogy legkésőbb a jövő hét közepéig meg lesz a TV/internet/telefon.
Egy pár reakció a kommentekre.
Nekünk kettő MT számunk is volt: egy ami már megszűnt és egy mi még nem élt. Állítólag pont ez akasztotta ki a T rendszerét.
Mi is kértük, hogy mondják fel az egész szerződést és csináljanak egy ujjat, de erre nem voltak hajlandóak. Megpróbáltunk egy új megrendelést is sunyimód leadni, de valamikor rájöhettek a turpisságra, mert soha nem küldték ki a szerelőjüket. Az egyik jó szándékú T-s azt mondta a napokban, hogy ha más névre, de ugyanarra a címre rendeltük volna a szolgáltatást, akkor az lett volna a leggyorsabb megoldás.
Én is gugliztam más szolgáltató után és ugyanazon az oldalon, amit itt belinkelt valaki találtam más szolgájtatókat is. Amikor azonban a rámentem a szolgáltató weboldalára hogy rendeljek és beírtam a címem, mind a három "konkurensnél" az jött ki hogy nálunk az ő szolgáltatásuk nem elérhető. Lehet, hogy ettől függetlenül van más is, de sajnos mi nem találtuk meg. (Bár ezeken kívül még random felhívtunk egy párat - sikertelenül.)
Állítólag kapunk majd valami kompenzációt/kötbért a T-től. Ha meglesz, ígérem megosztom (mármint a hírt).
Még egyszer köszi!
M Gyuri

hobbitroll 2014.09.23. 13:43:08

"Kikapcsolnak és soha nem lesz TV-m/telefonom/internetem."
Most sincs, ergo nem változtatna semmin.
Amúgy meg tessen az NMHH -nak jelenteni az áldásos (áldatlan?) ténykedést
nmhh.hu/

Muad\\\'Dib 2014.09.23. 13:49:32

@szőketisza:
Meglehetősen, ha valaki képes szöveget értelmezni:
"...a cégem felajánlotta, hogy dolgozhatok otthonról, de mivel nincs internet, ehelyett kénytelen voltam betegszabadságot kivenni..."

Szerintem nem kell egyetemi diploma ennek megértéséhez, de a gyengébbek kedvéért összefoglalom szerintem mire gondolt a posztoló:
1) Home working, ebben az esetben, ha van net dolgozik otthonról, a dokinak megmondja, hogy már nem kell kiírva tartani
2) Nincs internet, nincs home working. Mivel a KÓRHÁZBÓL jött ki, gondolom nem tud bemenni a munkahelyére így marad a betegszabadság.

Nehéz volt megérteni?

grent 2014.09.23. 13:51:29

@sendintheclowns: "Én is gugliztam más szolgáltató után és ugyanazon az oldalon, amit itt belinkelt valaki találtam más szolgájtatókat is. Amikor azonban a rámentem a szolgáltató weboldalára hogy rendeljek és beírtam a címem, mind a három "konkurensnél" az jött ki hogy nálunk az ő szolgáltatásuk nem elérhető. Lehet, hogy ettől függetlenül van más is, de sajnos mi nem találtuk meg. (Bár ezeken kívül még random felhívtunk egy párat - sikertelenül.)"

Csak irjal meg ilyeneket, aztan atpijkamo neked is elmagyarazza, hogy olvass, meg szovegertes, sot ha szerencses vagy, meg google keresesi linket is beszur :-)

hobbitroll 2014.09.23. 13:54:06

@szőketisza: ez vajon mé' jut eszembe ...

Lehet, hogy kívül szőke vagyok, de belül sötét

megamenn 2014.09.23. 14:02:45

Nem az a baj, hogy a T-nek sokáig tart az átállás, hanem az, hogy vannak területek, amiket õk bitorolnak - gondolom az illetékes elvtársak támogatásával- az adott terūleten lakó júzerek meg szopják a faszt. Rohaggyámeg T !

Trunkel 2014.09.23. 14:14:44

@atpijkamo: Hát nem tudom, én az upc-től szabadultam volna, szemben velem a szomszédnak már élő T-s szolgáltatása volt, azt mikor bementem a legözelebbi magentás irodába, hogy előfizetnék simán elhajtottak, hogy azon a területen nincs T szolgáltatás és kész. Azaz még ők se tudnak a saját zsenyórjukon eligazodni, miért várnám, hogy a többi tucat megtegye. Mondjuk nem bántam meg. :)

hobbitroll 2014.09.23. 14:16:22

@Trunkel: sose bánd. Egyébként van ilyen. Az ucca 1ik oldalán van, a másikon meg nincs az adott szó'gátató.

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:18:54

Azt nem értem, a szerző hogy tudja naponta 2-3szor telefonon hívni a T-t ha hetek óta nincs náluk T-elefon és csak a T-nél tud előfizetni rá.

Homár Hilda 2014.09.23. 14:27:27

@sendintheclowns: írtam mailt, jelentkezz lécci

Trunkel 2014.09.23. 14:32:13

@hobbitroll: ó eszemben sincs bánni. :) ilyen hozzáállással már áldom a jósorsom, hogy nem sikerült szerződni velük. aztán pár hónappal később úgyis jöttek a románok és 2 hét alatt végighúzták a falut optikával, azóta is elégedett digi előfizető vagyok. ócsóé van nagy net, HD adás, meg toronyóra lánccal és még a BL-t is tudom nézni bármikor. :) ja és ők valahogy keresztbe tudták húzni az utcán a kábelt minden gond nélkül.

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:34:07

@Muad\\\'Dib: Ezek szerint mégse csak a tcom az egyetlen elérhető telefonszolgáltató (ugyanis ezzel a kijelentéssel kezdődik a levél)

Köcsögöm Széken 2014.09.23. 14:34:57

Meglepően nyugodt a posztoló. :) Tisztelet és drukk neki!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:35:57

@Trunkel: "miért várnám, hogy a többi tucat megtegye"

Talán mert a kisebbek jobban oda tudnak és akarnak figyelni az ügyfélre?

Hidasy Eleonora 2014.09.23. 14:36:10

Mi a 23-ik napot írjuk, mellesleg udvariatlanok, és mindenki mást mond, ha egyszer egy illtékes" venné a fáradtságot, és meghallgatná a rögzített beszélgetéseket, elcsodálkozna a saját beosztottjain. Ettől a cégtől csak szabadulni kell, akinek lehet.

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:38:21

@Trunkel: "simán elhajtottak, hogy azon a területen nincs T szolgáltatás és kész. "

nekem a T onlány megrendelője mondta, hogy a cimemre nem tudnak egyáltalán semilyen módon internetszolgáltatást biztosítani, aztán megrendeltem a zXternettől, kijöttek a T szerelők, behúzták a T drótot és azóta is a zXternetnek fizetem a havidíjat.

Muad\\\'Dib 2014.09.23. 14:38:41

@eßemfaßom meg áll:
Majd legközelebb jobban odafigyel és a gyengébbek kedvéért beleírja, hogy vezetékes telefonról van szó. Amúgy a többségnek láthatóan nem okozott megoldhatatlan problémát ennek a kikövetkeztetése a szövegkörnyezetből...

További magyar hang 2014.09.23. 14:40:15

"UPDATE 09. 23. 14:09

Jelentkezett nálunk a Telekom, hogy kivizsgálják az ügyet."

Miért, eddig mi a f@szt csináltak? Nehogymár most kezdjék kivizsgálni…

movhu 2014.09.23. 14:45:52

@További magyar hang: Ismerem én az ilyen kivizsgálást.

Jelentettem náluk, hogy esténként bedugul a vonal. Hangsúlyoztam, hogy csak esténként. Online adtam fel a bejelentést, 6 nap múlva jött az sms, mondanom sem kell a hibajegy akkor indult.
Kijött volna a szerelő megnézni DÉLBEN, hogy rossz-e. Mondtam, hogy felesleges, délben megvan a sávszél, csak este esik a tizedére.
Kaptam az sms-t, hogy hibajegy lezárva, mert nem volt hiba.

Mentségükre legyen szólva, hogy ezek után úgy néz ki sunyiban 2 hét alatt csináltak valamit, mert azóta ismét minden a régi.

pntredit 2014.09.23. 14:51:21

UGYANEZ van nálunk is, ma 22. napja nincs tv és net. Mi a már működő SAT TV előfizetésünket szerettünk volna interaktívra változtatni. Elmondásuk szerint az új számlázási(?) rendszer bevezetése miatt állt elő ez a "sajnálatos anomália", az egyik Telekom-munkatárs szavaival élve, hogy a régi rendszerben lévő megrendelésünk MÁR nem él, az új rendszerben pedig MÉG nem tudják aktiválni, mert még nincs átrögzítve. Naponta hívom őket, sajnálják, elnézésemet és türelmemet kérik, illetve épp tegnap javasolta a kollegina nekem is, hogy írjam meg e-mailben (kikapcsolt internetszolgáltatás mellett) a problémámat és különben sem érek el semmit, ha naponta telefonálok. Többször hazudták, hogy minden sínen van már, hamarosan keresnek a technikai kollégák időpontot egyeztetni, mikor jönnek és cserélik ki a nyamvadt 2 db set-top boxot. Ja, nekem felajánlottak 10ezer Ft jóváírást 2 hete. Meglátjuk. Most újra felhívom őket...

MrZed001 2014.09.23. 14:55:36

@Trunkel:
"azt mikor bementem a legözelebbi magentás irodába, hogy előfizetnék simán elhajtottak, hogy azon a területen nincs T szolgáltatás és kész"

Én meg bementem Digi irodába lemondani, merthogy kiköltözök városból, ott családi házas környéken tuti nincs digi ... erre kérdi az ügyfélszolis hölgy, hogy hova ... mondom ... felcsillan a szeme, hogy hohóóó, mintha pár hete éppen arra a környékre kötött volna szerződést, megnézi, mert lesz az ... és tényleg, úgyhogy itt fityeg az üvegszál a szobámba.
A digit nem tudom más miatt lehet-e szidni, de ez a netje, ez SIRÁLY :))
(és kedves és ügyfél központú volt az ügyfélszolgálatos hölgy)

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:00:19

@Muad\\\'Dib: értem, tehát nem az a hülye aki szarul fogalmaz, hanem az aki ezt finoman jelzi.

Másrészt az egész poszt arra van kihegyezve, hogy embertelen kőkorszaki viszonyok közé került és még a munkáját se végezheti.

Ehhez képest ott a mobiltelefon beszélni, ott a mobilnet dolgozni és ott a földiantennás meg űrhajósantennás tv annak aki hulladékkal akarja tömni az agyát és épp nem jön dróton az beszéd-adat-kép.

Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:04:26

@eßemfaßom meg áll:
Mobilnettel egyáltalán nem tud mindenki dolgozni (attól függ mit csinál).

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:11:45

@Muad\\\'Dib: ... Jó, ha naponta 40x kell másfél óra frissen szerkesztett fullHD videót tologatnia a céges szerverre akkor garantáltan nem

Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:13:16

@eßemfaßom meg áll:
Meg, ha bármi olyat kell csinálnia, ami nem működik az agyonnatolt mobilnetes gagyin...

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:20:14

@Muad\\\'Dib: ez az amit nem tudunk meg soha, de azért elegánsan átléptél a világvégevízió másik két pontján (telefon-tv)

sendintheclowns 2014.09.23. 15:20:41

@eßemfaßom meg áll: Mobil. Ráadásul T-mobil, de ezzel eddig nem volt gond.

sendintheclowns 2014.09.23. 15:21:41

@eßemfaßom meg áll: "Azt nem értem, a szerző hogy tudja naponta 2-3szor telefonon hívni a T-t ha hetek óta nincs náluk T-elefon és csak a T-nél tud előfizetni rá."

Mobil. Ráadásul T-mobil, de ezzel eddig nem volt gond.

Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:29:43

@eßemfaßom meg áll:
Tökéletesen lényegtelen mennyire életbevágó amit megrendelt, a kérdés az, miért nem sikerül egy szolgáltatást fenntartani, amiért pénzt adott. Még jobb kérdés, miért annyira inkompetensek a legtöbb szolgáltatónál, hogy annyit gagyiznak lelkesen, ami után már ők sem képesek belátható időn belül kijavítani, megoldani a gányolásuk eredményét.
Amúgy meglehet kórház után otthon fekve nekem is igen fontosak lennének az említettek.

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:34:25

@Muad\\\'Dib: egy percig nem vitatom, hogy a T az Tré mielőtt félreértessz.

sendintheclowns 2014.09.23. 15:42:43

@eßemfaßom meg áll: Ja oké. A T elrabolta a humor és az irónia érzékemet is. Hogy ezt fogják kompenzálni?...

Fausto(tm) 2014.09.23. 16:07:59

@sendintheclowns:
Szia,

Ha egyszer helyre állt a rend, ne felejtsd el nekik jelezni a kötbérigényed, a kiesett napokra vetített havidíj 8x-osa kell, hogy járjon, amiért nem volt szolgáltatás.

Trunkel 2014.09.23. 16:19:13

@eßemfaßom meg áll: beszabehu hogy honnan találtok ilyen szolgáltatókat. Egyébként ők lennének azok?
ceginfotar.hvg.hu/cr9311135879
(más hasonlót se hozott a gugli)

"Jelenlegi jogi státusza 2014.09.23. napon: végelszámolás alatt"

Dezsike 2014.09.23. 16:43:43

Ha a posztoló otthonról akar dolgozni akkor gondoskodnia kellene egy biztonsági internetelérésről arra az esetre, ha a fő vonal elmegy. Akár mobilnettel, vagy ha az nem elég a munkavégzésre, akkor egy másik kábel, vagy ha az nem elérhető, akkor mikrohullámú szolgáltatótól. Nálunk az irodában kábelesként kizárólag UPC van, a T nem volt hajlandó behúzni a kábelt (első körben bennük gondolkodtunk biztonsági vonal gyanánt), pedig itt vannak az utcában, csak az épületbe kellene bekötni. A Digi meg a közelben sincs. De megoldottuk mikrohullámún a biztonsági vonalat és már párszor jól jött - kíváncsi leszek, hogy egy hosszú UPC üzemszünet alatt a szomszédaink átjönnek-e majd hozzánk megkérdezni, hogy hogyan tudunk dolgozni (folyamatos emberi beszédhanggal jár a tevékenységünk, így mindig tudják, hogy mikor dolgozunk).

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2014.09.23. 17:08:06

Volt egy érdekes történet: Nálam a megrendelés után egy csatorna hiányzott. Azt mondta rendeljem meg, de nem lehetett mert az adott csomaggal már rendelkeztem.

Próbálták állítani, de a serveren valami beragadt... Azt mondták hívnak, ha lesz valami. Próbálkoztak, szenvedtek, aztán egy napon megjavult.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:52:56

1: magenta és nem lila
2: feleslegesen modoros
3: telefonos beszélgetést egy „kibaszott” miatt nem szoktak csak úgy megszakítani
4: kötbért követelj
5: olvass könyveket lábadozás közben. Vagy magazinokat.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:54:47

@atörökk: neked is küldték az új csodamodemet? Naná, hogy nem működött úgy, ahogy a leírásban szerepelt.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:56:09

@tatabike: eccer úgyis lesz belőle poszt:P

Atörökk 2014.09.23. 18:04:38

@Aureliano Buendía:
Az Úpöce? Igen, kérés, minden nélkül felszerelték. Egy nagy határ szarkupac.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:06:51

Na, majd minden más lesz, ha végre államosítják őket is.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:08:02

@atörökk: jaja, a vifist. Nekem elküldték, én magam szereltem át. De beállítani nem lehetett, csak távolról. Fántásztiss.

Bona Fides 2014.09.23. 18:59:08

Tetves kurva idióta T-csoporttal nem szabad szóba állni.
Akkor fogsz meglepődni, amikor a mocsok Tetűkom számlázni fog neked a nem teljesített szolgáltatásért, mert azt nagyon szereti. Küldözgetni a kibaszott számláit.
Addig menekülj tőlük, amíg lehet.
Nekem Vodás mobilnetem van, mindent azon intézek, TV-t nem nézek.
A Tetűkomot ki kell rúhni!

eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 19:05:16

@Trunkel: nem ezaz, egy komoly cég csak franc se fogja leirni a teljes real nevüket, nem fizetnek nekem a reklámért

MrZed001 2014.09.23. 20:23:37

@Dezsike: Az hagyján, egyik cégnél UPC szolgáltat, rendesen üzleti csomag ... és a remote desktop távolról olyan, mintha modemen nyomná az ember (belső hálón semmi gond persze).
Lehet azt is illegálisnak veszik, mert titkosított, és lekorlátozzák ???
Ennyire csak nem ostobák a UPC-sek (DE) ?

FDToth 2014.09.24. 07:58:20

Kivizsgálják az ügyet? akkor az még minimum 60-75 nap :) annyira feleslegesen vizsgálódnak, sokszor egyértelmű, piszlicsáré dolgokon ülnek 30-45 napot, holott kb. 3 perces munka...

tatabike 2014.09.24. 10:27:49

@atpijkamo: Jah, poszter szopóágra került. Na, lőttél már madzagos netet nekem?

tatabike 2014.09.24. 10:31:28

@Aureliano Buendía: Na igen, azért nem tökéletes az LTE sem. Nem is az zavar, hogy néha leesik a sávszél, mert az még vezetékesnél is előfordul, leszarom. Én most azt akarom kideríteni, mitől van az, hogy a hetek óta a helyéről el sem mozdított wifi router hogyan tud 4G-n randomszerűen 20 és 80%-os téerő között mindenfélét produkálni. Mintha valaki tekergetne egy potmétert az adótoronyban...

norbi2010 2014.09.24. 14:59:22

nekem családba 3 szolgáltatásom van

tv+ internet+mobil ,,Thome"+
UPC direct UPC Sat tv

közel 22900FT fizettem be e hónapba tv internetre és mobil élőfizetésre ...

9500FT mobil 2 sim kártya mindent szart felszámolna ..fun+echo csomag!
4200FT mobil lumia 925 telefonom részlete
5500FT internet+ telefon(telefont nem használjuk nem jó vagy nem tudom)
3700FT UPC direct sat tv 2 kártya 88 csatorna
haggyán internet jó ha megy 5megabit/s al ....

www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/

norbi2010 2014.09.24. 15:14:50

nekem családba 3 szolgáltatásom van

telefon+internet+t-mobil+
UPC direct UPC Sat tv

közel 22900FT fizettem be e hónapba tv internetre és mobil élőfizetésre ...

9500FT mobil 2 sim kártya mindent szart felszámolna ..fun+echo csomag!
4200FT mobil lumia 925 telefonom részlete
5500FT internet+ telefon(telefont nem használjuk nem jó vagy nem tudom)
3700FT UPC direct sat tv 2 kártya 88 csatorna
haggyán internet jó ha megy 5megabit/s al ....

www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/

norbi2010 2014.09.24. 15:26:55

T-home telefon+internet + mobil+ UPC sat tv van
9500FT mobil 2 sim fun+echo csomag
4200FT nokia lumia 925
5500FT internet+ telefon
3700FT UPC sat tv 88 csatorna

hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s

szeptemberi hónapba 22900FT fizettem be , internet jó ha eléri az 5mb/s
adsl2+.... zte csoda modem wifije gyenge ..
mobilba mindent felszámolnak nem is megy beszélgetés akkor is ...

GEPON hálozat lenne legjobb sajna falun nincs.... OLT+ optika,splitter+ ONT

norbi2010 2014.09.24. 15:28:00

@tatabike:
T-home telefon+internet + mobil+ UPC sat tv van
9500FT mobil 2 sim fun+echo csomag
4200FT nokia lumia 925
5500FT internet+ telefon
3700FT UPC sat tv 88 csatorna

hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s

szeptemberi hónapba 22900FT fizettem be , internet jó ha eléri az 5mb/s
adsl2+.... zte csoda modem wifije gyenge ..
mobilba mindent felszámolnak nem is megy beszélgetés akkor is ...

GEPON hálozat lenne legjobb sajna falun nincs.... OLT+ optika,splitter+ ONT

szmoker (Homo Trollicus) 2014.09.24. 16:49:18

@tatabike: milyen wifi router, milyen wifi stick? :)

Aureliano Buendía 2014.09.24. 16:57:36

@tatabike: vagy valaki már tekereg a te rútereden;)

CID 2014.09.24. 19:41:51

@tatabike: Gondolom, ez úgy működik mint a 3G esetében, ha többen használják, a torony visszaveszi a teljesítményét és a periférián levők lepottyannak, neked meg csökken a térerőd.

Meridian74 2014.09.25. 12:25:50

"Jelentkezett nálunk a Telekom, hogy kivizsgálják az ügyet."

Na, és mi lett ennek az eredménye?

sendintheclowns 2014.09.26. 08:29:03

Itt megint a posztoló.

Tegnapelőtt, késő délután jelentkezett egy hölgy, aki T-nél valami nagyon magas pozíciót tölt be. Fél órán keresztül kért elnézést. Ezen kívül, azt mondta hogy a mobil telefonjaink adatforgalmi quotáját erre a hónapra már meg is emelte és azt, hogy egy "elit alakulat" dolgozik a problémánkon, ami másnapra, vagy így, vagy úgy meg lesz oldva.
Hát a másnap tegnap volt és a Homárnak, valamint ennek a hölgynek köszönhetően a problémát 23 és fél nap után tényleg megoldották. Van internet/TV/(vezetékes)telefon a lakásunkban!!!

Osztályozás:
-Homár+közösségi média ereje: 5*
-T ügyfélszolgálata: 2
-T probléma kezelési folyamata: 1
-T felső vezetés ügyfélkezelése: 5

Ebben az esetben a fő gond az volt, hogy a T-nél úgy tűnik nincs megfelelő folyamat egy komoly probléma felterjesztésére. Így simán megtörténhet, hogy ügyfelek tucatjai olyan bánásmódban részesülnek amit a felső vezetés egy pillanatig nem tűrne - csak hát nem tud róla. Amikor az én esetemben a főnökök tudomást szereztek a problémáról, azt azonnal és korrekt módon kezelték. A gond az a T szempontjából, hogy a katasztrófáról nem a saját embereik tájékoztatták, a főnököket hanem a Homár. Ez olyan mint ha onnan tudná meg az ember hogy tűz van a konyhájába, hogy amikor a hálószoba ablakából kinéz, hogy "mi ez a sok szirénázás", lentről szólnak neki tűzoltók.
A T akkor lesz igazán ügyfél-orientált, ha az alkalmazottjainak érdekében és/vagy módjában áll, hogy az ilyen jellegű problémát eszkalálják. Ezen kívül, minden vezetőnek, reggel amikor bekapcsolja a számítógépét, ott kellene, hogy figyeljen az összes ügy, amit nem sikerült x-nap alatt lezárni.
Addig, amíg ezt nem sikerül meglépni, javaslom a T vezetőinek, hogy olvassák a Homárt és a fogyasztótársaimnak, hogy ide írjanak, ha komoly gondjuk van.
Egyébként a T-főnök hölgy tevékenységének-kommunikációjának köszönhetően és ha majd a számlázásnál is tényleg figyelembe veszik a kellemetlenséget, valamint a szolgáltatás minősége is jó lesz; még az is lehet, hogy maradok T ügyfél...

pntredit 2014.09.26. 11:26:22

@sendintheclowns: Nálunk is megoldódott a probléma 25 nap után, újra van szolgáltatás, hála a posztodnak, közvetve a Homár közbenjárásának és most már a Telekomos kollégáknak is. KÖSZÖNJÜK!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.26. 17:51:40

@sendintheclowns: Köszönjük a visszajelzést. Jól beszélsz, nagyon jól... Mint minden nagyvállalatnál, itt is gondok vannak a visszacsatolással.
süti beállítások módosítása