Gyuri és családja három hete nyomja tévé, net és telefon nélkül, ami talán kibírhatónak, ha az ember mondjuk újságíró és pénzt kap érte, vagy önszántából csinálja, hogy megtalálja önmagát, de szegény Gyuri a Telekom rendszerátállása miatt van kütyük nélkül, ráadásul otthoni lábadozás közben. Még belegondolni is rossz. Írunk a T-nek, hátha kiderül valami a meddigről, addig is várjuk az esetleges sorstársak jelentkezését is.
Kedves Homár!
19. napja érzem úgy, hogy a Magyar Telekom túszul ejtett és nem látom a kiutat. Minden erőforrásunkat összeszedve vettünk és helyre hoztunk egy lakást, amibe augusztus utolsó hetén beköltöztünk. Feleségem már hetekkel előbb megrendelte az internet/TV/telefon kombinációt a környékünkön egyetlen létező szolgáltatótól: a "T-Home/T-Com/Magyar Telekom" soknevű, lila-színű, semmittevő gittegylettől. Innentől hívjuk "T"-nek, mint TEHETETLEN, vagy TETŰ. Eddig ez volt az első (és ma már tudjuk, hogy az utolsó) tapasztalatunk e híres szervezettel. Kapcsolatunk ráadásul akkor jól indult. Megígért időben jöttek, szereltek, kapcsoltak és mire költöztünk minden működött is, kivéve saját magamat, én ugyanisn költözködés helyett sajnos kórházba kerültem.
Amikor már előre látható lett mikorra engednek ki a kórházból, drága feleségem, aki mindig, mindenben megpróbálja számomra a legjobbat elérni, felhívta a T-t és telefonon kibővíttette a TV szolgáltatást néhány ismeretterjesztő csatornával, hogy lábadozásom közben nehogy unatkozzak. Eme tisztalelkű, nemes és jó-szándékú cselekedetnek azonban csak egy, nemvárt, de katasztrofális következménye lett: kálváriánk a T-vel elkezdődött.
A megrendelés után pár nappal, pontosan 19 napja, a kórházból hazaérkezésem reggelén, rádöbbentünk, hogy a lakásban sem a telefon, sem az internet sem a TV nem működik.
Egyből hívtuk is a T-t, ahol nagyjából a következőket tudtuk meg: valami belső rendszer átállás van náluk és mivel mi pont eközben akartunk csomagot változtatni, hát rászúrtunk, mert sajna ez azzal jár hogy mindent kikapcsolnak. A kollégának szólnia kellett volna erről, amikor megrendeltük a csatornákat. Ha nem szólt, hát akkor bocsi. Mindenesetre azzal ne is húzzuk egymás idejét, hogy megbeszéljük mikorra lesz mindez helyreállítva, mert ezt a T-nél senki nem tudja és nem is fogja megmondani.
Azóta 19 nap telt el. Mi minden nap 2-3-szor felhívjuk a T-t, minden nap különböző ügyfélszolgálatosokkal beszélgetünk általában inkább szomorú, mint agresszív hangnemben (bár a minimum 50 beszélgetés során egyszer elsüt egy "kib****tt" is a részünkről, amit az ügyfélszolgálatos azonnali vonalmegszakítással nyugtázott) és minden alkalommal azt az információt kapjuk, hogy nincs információ. Tudják, hogy nincs szolgáltatás már 19 napja, tudják, hogy mi a probléma, de nem tudják, hogy az "informatikus kollégák" ezt mikorra tudják megoldani. Arra, hogy ez napok, hetek, hónapok, vagy évek kérdése, nem hajlandók válaszolni. Szintén nem hajlandók más, egy ehhez a problémához esetleg jobban értő kollégát kapcsolni. Hajlandók azonban panaszt felvenni csak hát a passzfelvételt vagy csak a szemünkbe hazudják, vagy az égvilágon semmit nem ér.
Sajnos ők is tudják azt amit mi: hogy 2014-ben Budapesten van olyan hely ahol a fogyasztó teljesen ki van szolgáltatva, mert csak egy szervezet(len)től tud rendelni TV-t, internetet és telefont. Semmi nem hatja meg őket. Hiába mondom, hogy az egész lakás riasztórendszere a telefonra és az internetre épül. Hiába mondtam, hogy a cégem felajánlotta, hogy dolgozhatok otthonról, de mivel nincs internet, ehelyett kénytelen voltam betegszabadságot kivenni (csökkentett fizetéssel). Hiába mondom, hogy a szerződés szerint 72 órájuk van a szolgáltatást visszaállítani. Ezeket semmi nem hatja meg, mert tudják, hogy az égvilágon semmit nem tudok tenni ellenük. Nem fizetem ki később a számlát? Kikapcsolnak és soha nem lesz TV-m/telefonom/internetem.
Vannak megértő, agresszív, pofátlan és segítőkész ügyfélszolgálatosok is. Annak ellenére, hogy ő tőlük mi eddig semmi használható információt nem kaptunk és több ízben hazudtak is (pl. "ma délután visszahívom", "már a problémát meg is oldottuk") a T-nél nem ez a fő gond. Inkább az, hogy nem lehet senki máshoz fordulni. Nem kapcsolhatnak olyan munkatársat, aki bármit is tud. Az írásos panaszra nem reagálnak (az egyik telefonos szerint azért mert 30 napjuk van rá). Így nagy baj esetén is (és szerintem a 19 nap mind az én mind a T szempontjából "nagy bajnak" számít) az ügyfél "csak" ugyanazokkal tud kommunikálni, akiknek az igazi feladatuk az hogy elmagyarázzák milyen rohadt jól jár az ember, ha családi +++ csomagot rendeli meg az alaphoz képest.
Végezetül elnézést kérek a levél hosszúságáért és mivel egy párszor azt mondták/hazudták a T-nél, hogy sokan vagyunk ugyanebben a helyzetben, kérném, hogy jelezzék, ha másokról is hallottak. Én eddig a médiában nem találtam arról hírt, hogy T átállási gondjai miatt sok embernél nem lenne semmilyen szolgáltatás, ezért gondolom, hogy ezt csak nekem hazudják, hogy valamivel megmagyarázzák ezt az irdatlan hosszú semmittevést.
Tisztelettel:
M Gyuri
UPDATE 09. 23. 14:09
Jelentkezett nálunk a Telekom, hogy kivizsgálják az ügyet.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 09:32:39
Elsőre ezt nem csak nekik, hanem más szerveknek is kellett volna mondani, hátha jobb belátásra térnek.
AtiSnatch 2014.09.23. 09:37:59
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 09:43:38
Egyszer mi is helyre akartunk hozni egy lakást, de nem sikerült. Meg se tudtuk emelni.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 09:48:03
Tévét a Digitől és az UPC-től tudsz még rendelni, internetet és telefont annyi cégtől, hogy fel se tudom sorolni.
AtiSnatch 2014.09.23. 09:50:58
buksikutya 2014.09.23. 09:52:13
AtiSnatch 2014.09.23. 09:58:01
buksikutya 2014.09.23. 10:00:20
ettol fuggetlenul azt tenyleg nem tudjak megoldani, hogy mikor lesz vegre teljes az atallas, mikor fog ujra mukodni a webes felulet, stb.
Atörökk 2014.09.23. 10:03:22
AtiSnatch 2014.09.23. 10:06:34
@atörökk: mikor lesz belőle poszt? :D
Trunkel 2014.09.23. 10:08:58
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.23. 10:08:58
Számlát meg nem is küldhetnek mivel nem kaptál semmi szolgáltatást.
A napi 2-3 telefont meg el kell felejteni. Csak neked lesz több a telefonszámlád.
Lángharcos 2014.09.23. 10:10:50
joska61 2014.09.23. 10:25:44
tatabike 2014.09.23. 10:30:18
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 10:30:55
tatabike 2014.09.23. 10:33:34
FDToth 2014.09.23. 10:34:31
szörnyű ami náluk (is) működik: szó nélkül korlátozzák a szolgáltatást, miközben a számla reklamáció alatt van, de ugye elfelejtik "kiemelni'. Céges levelezés, de nem működik. Azonnal telefon, mondják h elnézést, máris kiemelik a szóban forgó számlákat és pár perc, feloldják a korlátozást. Eltelik 2 óra, semmi. Újabb telefon az ügyfélszolgálatra, elmondom a panaszom újra, erre mondják igen, látják a hibát, azért nem tudták feloldani eddig, mert a 'reggeli' ügyintéző nem az összes reklamált számlát emeltette ki, hanem csak az egyiket, és emiatt nem tudták a korlátozást automatikusan feloldani...
Nekem szerencsém volt, mert másodszorra olyan ügyintézőt kaptam, aki azonnal cselekedett, és már volt is mail-szolgáltatás...
tatabike 2014.09.23. 10:40:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 10:45:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 10:46:28
Meg egy VAJDASAGI 2014.09.23. 10:46:35
Ilyen szolgáltatóból kellene több Mo.-n.
tatabike 2014.09.23. 10:50:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 11:03:39
Beerhead 2014.09.23. 11:33:03
tatabike 2014.09.23. 11:35:02
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 11:39:56
grent 2014.09.23. 11:57:46
Weben az atallas alatt nem lehetett rendelni, ugyhogy szemelyesen kellett intezni az egyik irodajukban. Ketszer :-) Elsore ugyanis nem sikerult, eppen osszeomlott a rendszeruk, masodszorra felig sikerult, nyomtatott szerzodes ugyan nincs, de legalabb valami elindult. Plusz adtak egy mobil sticket is 30GB-al egy honapra 790 forintert, amig a vezetekest be nem kotik. Ez jol jott.
Aztan ra ugy egy-masfel hetre szoltak, hogy jonnenek bekotni. Nem jottek :-) Szerintem egy masik kerulet hasonlo nevu utcajaban eppen bekotottek a netunket egy erosen tiltakozo nenihez. Erdeklodtunk volna a telefonos ugyfelszolgalaton, hogy mizujs, de az erdeklodeshez MT azonosito kellett volna, az meg nekunk rendes szerzodes hianyaban nem volt. Viszont sikerult elernunk a holgyet, akinel a szerzodest kotottuk, o nagyon segitokesz volt es elmondta az azonositonkat, az azonosito birtokaban meg megtudtuk, hogy jartak nalunk a bekoto emberek, de nem voltunk otthon :-) De adtak uj idopontot. Most itt tartunk.
Meg annyi kaland var rank. Szerintem amikor megjonnek, akkor szetfurkaljak a lakast, aztan rajonnek, hogy nem azt kotottek be, amit megrendeltunk, es eltunnek hetekre. Aztan bekotik, amit kell, de nem fog mukodni. A szamlat azert majd remelem kikuldik.
tatabike 2014.09.23. 12:01:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:03:05
Tévedés.
Az előfizetői hurkot bérlik. Betelepültek a matáv központba, már a túloldali modem is a sajátjuk.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:04:04
:)) Gulizz már egy kicsit, és akkor nem mondasz ekkora butaságot.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:05:13
Tájékozatlanság. Lásd: @atpijkamo:
Ne csak írj, olvass is.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:09:13
tatabike 2014.09.23. 12:17:49
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:22:21
Pont ezt mondtam. Azt, amit te "vezetéknek" mondasz, az az "előfizetői hurok". (Csavart érpár.)
Már Lenin is megmondta: - Szövegértés, szövegértés, szövegértés!
tatabike 2014.09.23. 12:23:51
tatabike 2014.09.23. 12:25:31
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:27:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 12:31:10
:)) Cavart kéteres.
Meg a szerencsétlenebb ügyfeleknek a méretes kékeres. Mint szegény posztolónak is.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 12:32:17
Meridian74 2014.09.23. 12:49:55
Elsőre ezt nem csak nekik, hanem más szerveknek is kellett volna mondani, hátha jobb belátásra térnek."
ezcsak egy előirányzot érték. Az összes bejelentet hiba x%-át kell kötelezően 48 és 72 órán belül megoldaniuk, ettől el lehet térni, mivel vannak olyan helyzetek ahol a 72 óra eleve nem elég. Persze a fenti posztban szereplő dolog nem indokolja a 19 napos késlekedést...
nem is értem miért nem törölték az egészet és vettek fel egy új megrendelést és kiépítést? Az is hamarabb megvan, max 2 hét...
Meridian74 2014.09.23. 13:01:00
És ez az üzleti alap nem más, mint a képzett szakembereket akiket meg kellene fizetni (mert megkérik az árát a tudásnak) azokat elküldik, és helyettük felvesznek több nyelvet beszélő bölcsész-óvódából szalajtott diákokat feleannyiért (aki persze csak beszélni tud, de technkiailag semmihez nem ért), mert a lényegi szempont nem az ügyfélszolgálat teljeskörű ellátása, hanem csak az "értékesítés". Eladni, eladni és eladni, mert abból van a pénz. A többi csak viszi. Fel akarja mondani az ügyfél? Ugyanmár: hűségidő/kötbér, és ráadásul nincs is alternatív választási lehetősége, mert a mobilnet forgalomkorlátos és irgalmatlan drága ehhez képest.
Roy 2014.09.23. 13:08:23
nmhh.hu
Lángharcos 2014.09.23. 13:11:20
szőketisza 2014.09.23. 13:17:51
Tessék mondani, ezt hogy kell csinálni? Ilyen egyszerü?
Meridian74 2014.09.23. 13:18:50
semmit nem ér. ez egy dísz gittegylet.
De elárulok egy "varázsszót... de psszt nem én mondtam. ISO. Minősítés. Csak át kell gondolni, mit is jelent ez... aztán használni. Jelen esetben felhasználni.
Netuddki. 2014.09.23. 13:29:36
Elküldenek a búsba, hogy az internet nem közüzem. Azért lehet próbálkozni, és kell is.
symoon 2014.09.23. 13:34:53
www.szelessavkereso.hu/hu/szolgaltataskereso/szelessav_kereso
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 13:35:28
Az, hogy "minden szolgáltató ugyanolyan ügyfélbarátságtalan", az meg hülyeség.
symoon 2014.09.23. 13:38:33
sendintheclowns 2014.09.23. 13:40:26
Azóta a 22. napot írjuk szolgáltatás nélkül, de van némi remény. Feleségem az egyik T-boltban talált egy segítőkész munkatársat, aki az első alkalommal másfél, a második alkalommal 1 órán keresztül "dolgozott" a gépén, hogy a helyzetünket a T világában helyre rakja. Az ő állítása szerint semmi nem történt az akkor letelt 20 nap alatt és nem is történt volna, ha továbbra is a "helytelen" kollégákkal kommunikálunk. Ő azt ígérte, hogy legkésőbb a jövő hét közepéig meg lesz a TV/internet/telefon.
Egy pár reakció a kommentekre.
Nekünk kettő MT számunk is volt: egy ami már megszűnt és egy mi még nem élt. Állítólag pont ez akasztotta ki a T rendszerét.
Mi is kértük, hogy mondják fel az egész szerződést és csináljanak egy ujjat, de erre nem voltak hajlandóak. Megpróbáltunk egy új megrendelést is sunyimód leadni, de valamikor rájöhettek a turpisságra, mert soha nem küldték ki a szerelőjüket. Az egyik jó szándékú T-s azt mondta a napokban, hogy ha más névre, de ugyanarra a címre rendeltük volna a szolgáltatást, akkor az lett volna a leggyorsabb megoldás.
Én is gugliztam más szolgáltató után és ugyanazon az oldalon, amit itt belinkelt valaki találtam más szolgájtatókat is. Amikor azonban a rámentem a szolgáltató weboldalára hogy rendeljek és beírtam a címem, mind a három "konkurensnél" az jött ki hogy nálunk az ő szolgáltatásuk nem elérhető. Lehet, hogy ettől függetlenül van más is, de sajnos mi nem találtuk meg. (Bár ezeken kívül még random felhívtunk egy párat - sikertelenül.)
Állítólag kapunk majd valami kompenzációt/kötbért a T-től. Ha meglesz, ígérem megosztom (mármint a hírt).
Még egyszer köszi!
M Gyuri
hobbitroll 2014.09.23. 13:43:08
Most sincs, ergo nem változtatna semmin.
Amúgy meg tessen az NMHH -nak jelenteni az áldásos (áldatlan?) ténykedést
nmhh.hu/
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 13:49:32
Meglehetősen, ha valaki képes szöveget értelmezni:
"...a cégem felajánlotta, hogy dolgozhatok otthonról, de mivel nincs internet, ehelyett kénytelen voltam betegszabadságot kivenni..."
Szerintem nem kell egyetemi diploma ennek megértéséhez, de a gyengébbek kedvéért összefoglalom szerintem mire gondolt a posztoló:
1) Home working, ebben az esetben, ha van net dolgozik otthonról, a dokinak megmondja, hogy már nem kell kiírva tartani
2) Nincs internet, nincs home working. Mivel a KÓRHÁZBÓL jött ki, gondolom nem tud bemenni a munkahelyére így marad a betegszabadság.
Nehéz volt megérteni?
grent 2014.09.23. 13:51:29
Csak irjal meg ilyeneket, aztan atpijkamo neked is elmagyarazza, hogy olvass, meg szovegertes, sot ha szerencses vagy, meg google keresesi linket is beszur :-)
hobbitroll 2014.09.23. 13:54:06
Lehet, hogy kívül szőke vagyok, de belül sötét
megamenn 2014.09.23. 14:02:45
Trunkel 2014.09.23. 14:14:44
hobbitroll 2014.09.23. 14:16:22
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:18:54
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 14:26:43
hu.wikipedia.org/wiki/Mobiltelefon#Magyarorsz.C3.A1gon
Mik vannak...
Homár Hilda 2014.09.23. 14:27:27
Trunkel 2014.09.23. 14:32:13
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:34:07
Köcsögöm Széken 2014.09.23. 14:34:57
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:35:57
Talán mert a kisebbek jobban oda tudnak és akarnak figyelni az ügyfélre?
Hidasy Eleonora 2014.09.23. 14:36:10
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 14:38:21
nekem a T onlány megrendelője mondta, hogy a cimemre nem tudnak egyáltalán semilyen módon internetszolgáltatást biztosítani, aztán megrendeltem a zXternettől, kijöttek a T szerelők, behúzták a T drótot és azóta is a zXternetnek fizetem a havidíjat.
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 14:38:41
Majd legközelebb jobban odafigyel és a gyengébbek kedvéért beleírja, hogy vezetékes telefonról van szó. Amúgy a többségnek láthatóan nem okozott megoldhatatlan problémát ennek a kikövetkeztetése a szövegkörnyezetből...
További magyar hang 2014.09.23. 14:40:15
Jelentkezett nálunk a Telekom, hogy kivizsgálják az ügyet."
Miért, eddig mi a f@szt csináltak? Nehogymár most kezdjék kivizsgálni…
movhu 2014.09.23. 14:45:52
Jelentettem náluk, hogy esténként bedugul a vonal. Hangsúlyoztam, hogy csak esténként. Online adtam fel a bejelentést, 6 nap múlva jött az sms, mondanom sem kell a hibajegy akkor indult.
Kijött volna a szerelő megnézni DÉLBEN, hogy rossz-e. Mondtam, hogy felesleges, délben megvan a sávszél, csak este esik a tizedére.
Kaptam az sms-t, hogy hibajegy lezárva, mert nem volt hiba.
Mentségükre legyen szólva, hogy ezek után úgy néz ki sunyiban 2 hét alatt csináltak valamit, mert azóta ismét minden a régi.
pntredit 2014.09.23. 14:51:21
MrZed001 2014.09.23. 14:55:36
"azt mikor bementem a legözelebbi magentás irodába, hogy előfizetnék simán elhajtottak, hogy azon a területen nincs T szolgáltatás és kész"
Én meg bementem Digi irodába lemondani, merthogy kiköltözök városból, ott családi házas környéken tuti nincs digi ... erre kérdi az ügyfélszolis hölgy, hogy hova ... mondom ... felcsillan a szeme, hogy hohóóó, mintha pár hete éppen arra a környékre kötött volna szerződést, megnézi, mert lesz az ... és tényleg, úgyhogy itt fityeg az üvegszál a szobámba.
A digit nem tudom más miatt lehet-e szidni, de ez a netje, ez SIRÁLY :))
(és kedves és ügyfél központú volt az ügyfélszolgálatos hölgy)
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:00:19
Másrészt az egész poszt arra van kihegyezve, hogy embertelen kőkorszaki viszonyok közé került és még a munkáját se végezheti.
Ehhez képest ott a mobiltelefon beszélni, ott a mobilnet dolgozni és ott a földiantennás meg űrhajósantennás tv annak aki hulladékkal akarja tömni az agyát és épp nem jön dróton az beszéd-adat-kép.
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:04:26
Mobilnettel egyáltalán nem tud mindenki dolgozni (attól függ mit csinál).
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:11:45
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:13:16
Meg, ha bármi olyat kell csinálnia, ami nem működik az agyonnatolt mobilnetes gagyin...
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:20:14
sendintheclowns 2014.09.23. 15:20:41
sendintheclowns 2014.09.23. 15:21:41
Mobil. Ráadásul T-mobil, de ezzel eddig nem volt gond.
Muad\\\'Dib 2014.09.23. 15:29:43
Tökéletesen lényegtelen mennyire életbevágó amit megrendelt, a kérdés az, miért nem sikerül egy szolgáltatást fenntartani, amiért pénzt adott. Még jobb kérdés, miért annyira inkompetensek a legtöbb szolgáltatónál, hogy annyit gagyiznak lelkesen, ami után már ők sem képesek belátható időn belül kijavítani, megoldani a gányolásuk eredményét.
Amúgy meglehet kórház után otthon fekve nekem is igen fontosak lennének az említettek.
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:34:25
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 15:36:16
sendintheclowns 2014.09.23. 15:42:43
Fausto(tm) 2014.09.23. 16:07:59
Szia,
Ha egyszer helyre állt a rend, ne felejtsd el nekik jelezni a kötbérigényed, a kiesett napokra vetített havidíj 8x-osa kell, hogy járjon, amiért nem volt szolgáltatás.
Trunkel 2014.09.23. 16:19:13
ceginfotar.hvg.hu/cr9311135879
(más hasonlót se hozott a gugli)
"Jelenlegi jogi státusza 2014.09.23. napon: végelszámolás alatt"
Dezsike 2014.09.23. 16:43:43
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2014.09.23. 17:08:06
Próbálták állítani, de a serveren valami beragadt... Azt mondták hívnak, ha lesz valami. Próbálkoztak, szenvedtek, aztán egy napon megjavult.
Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:52:56
2: feleslegesen modoros
3: telefonos beszélgetést egy „kibaszott” miatt nem szoktak csak úgy megszakítani
4: kötbért követelj
5: olvass könyveket lábadozás közben. Vagy magazinokat.
Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:54:47
Aureliano Buendía 2014.09.23. 17:56:09
Atörökk 2014.09.23. 18:04:38
Az Úpöce? Igen, kérés, minden nélkül felszerelték. Egy nagy határ szarkupac.
Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:06:51
Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:08:02
Bona Fides 2014.09.23. 18:59:08
Akkor fogsz meglepődni, amikor a mocsok Tetűkom számlázni fog neked a nem teljesített szolgáltatásért, mert azt nagyon szereti. Küldözgetni a kibaszott számláit.
Addig menekülj tőlük, amíg lehet.
Nekem Vodás mobilnetem van, mindent azon intézek, TV-t nem nézek.
A Tetűkomot ki kell rúhni!
eßemfaßom meg áll 2014.09.23. 19:05:16
MrZed001 2014.09.23. 20:23:37
Lehet azt is illegálisnak veszik, mert titkosított, és lekorlátozzák ???
Ennyire csak nem ostobák a UPC-sek (DE) ?
FDToth 2014.09.24. 07:58:20
tatabike 2014.09.24. 10:27:49
tatabike 2014.09.24. 10:31:28
norbi2010 2014.09.24. 14:59:22
tv+ internet+mobil ,,Thome"+
UPC direct UPC Sat tv
közel 22900FT fizettem be e hónapba tv internetre és mobil élőfizetésre ...
9500FT mobil 2 sim kártya mindent szart felszámolna ..fun+echo csomag!
4200FT mobil lumia 925 telefonom részlete
5500FT internet+ telefon(telefont nem használjuk nem jó vagy nem tudom)
3700FT UPC direct sat tv 2 kártya 88 csatorna
haggyán internet jó ha megy 5megabit/s al ....
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
norbi2010 2014.09.24. 15:14:50
telefon+internet+t-mobil+
UPC direct UPC Sat tv
közel 22900FT fizettem be e hónapba tv internetre és mobil élőfizetésre ...
9500FT mobil 2 sim kártya mindent szart felszámolna ..fun+echo csomag!
4200FT mobil lumia 925 telefonom részlete
5500FT internet+ telefon(telefont nem használjuk nem jó vagy nem tudom)
3700FT UPC direct sat tv 2 kártya 88 csatorna
haggyán internet jó ha megy 5megabit/s al ....
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
norbi2010 2014.09.24. 15:26:55
9500FT mobil 2 sim fun+echo csomag
4200FT nokia lumia 925
5500FT internet+ telefon
3700FT UPC sat tv 88 csatorna
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
szeptemberi hónapba 22900FT fizettem be , internet jó ha eléri az 5mb/s
adsl2+.... zte csoda modem wifije gyenge ..
mobilba mindent felszámolnak nem is megy beszélgetés akkor is ...
GEPON hálozat lenne legjobb sajna falun nincs.... OLT+ optika,splitter+ ONT
norbi2010 2014.09.24. 15:28:00
T-home telefon+internet + mobil+ UPC sat tv van
9500FT mobil 2 sim fun+echo csomag
4200FT nokia lumia 925
5500FT internet+ telefon
3700FT UPC sat tv 88 csatorna
hu.upcdirect.com/muholdas-tv/directplus/
www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/netmania_s
szeptemberi hónapba 22900FT fizettem be , internet jó ha eléri az 5mb/s
adsl2+.... zte csoda modem wifije gyenge ..
mobilba mindent felszámolnak nem is megy beszélgetés akkor is ...
GEPON hálozat lenne legjobb sajna falun nincs.... OLT+ optika,splitter+ ONT
szmoker (Homo Trollicus) 2014.09.24. 16:49:18
Aureliano Buendía 2014.09.24. 16:57:36
CID 2014.09.24. 19:41:51
Meridian74 2014.09.25. 12:25:50
Na, és mi lett ennek az eredménye?
sendintheclowns 2014.09.26. 08:29:03
Tegnapelőtt, késő délután jelentkezett egy hölgy, aki T-nél valami nagyon magas pozíciót tölt be. Fél órán keresztül kért elnézést. Ezen kívül, azt mondta hogy a mobil telefonjaink adatforgalmi quotáját erre a hónapra már meg is emelte és azt, hogy egy "elit alakulat" dolgozik a problémánkon, ami másnapra, vagy így, vagy úgy meg lesz oldva.
Hát a másnap tegnap volt és a Homárnak, valamint ennek a hölgynek köszönhetően a problémát 23 és fél nap után tényleg megoldották. Van internet/TV/(vezetékes)telefon a lakásunkban!!!
Osztályozás:
-Homár+közösségi média ereje: 5*
-T ügyfélszolgálata: 2
-T probléma kezelési folyamata: 1
-T felső vezetés ügyfélkezelése: 5
Ebben az esetben a fő gond az volt, hogy a T-nél úgy tűnik nincs megfelelő folyamat egy komoly probléma felterjesztésére. Így simán megtörténhet, hogy ügyfelek tucatjai olyan bánásmódban részesülnek amit a felső vezetés egy pillanatig nem tűrne - csak hát nem tud róla. Amikor az én esetemben a főnökök tudomást szereztek a problémáról, azt azonnal és korrekt módon kezelték. A gond az a T szempontjából, hogy a katasztrófáról nem a saját embereik tájékoztatták, a főnököket hanem a Homár. Ez olyan mint ha onnan tudná meg az ember hogy tűz van a konyhájába, hogy amikor a hálószoba ablakából kinéz, hogy "mi ez a sok szirénázás", lentről szólnak neki tűzoltók.
A T akkor lesz igazán ügyfél-orientált, ha az alkalmazottjainak érdekében és/vagy módjában áll, hogy az ilyen jellegű problémát eszkalálják. Ezen kívül, minden vezetőnek, reggel amikor bekapcsolja a számítógépét, ott kellene, hogy figyeljen az összes ügy, amit nem sikerült x-nap alatt lezárni.
Addig, amíg ezt nem sikerül meglépni, javaslom a T vezetőinek, hogy olvassák a Homárt és a fogyasztótársaimnak, hogy ide írjanak, ha komoly gondjuk van.
Egyébként a T-főnök hölgy tevékenységének-kommunikációjának köszönhetően és ha majd a számlázásnál is tényleg figyelembe veszik a kellemetlenséget, valamint a szolgáltatás minősége is jó lesz; még az is lehet, hogy maradok T ügyfél...
pntredit 2014.09.26. 11:26:22
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.26. 17:51:40