Asus notebook, szerviz, Media Markt, ezek a szavak ismétlődnek mantraszerűen Ferenc írásában, aminek a hossza megtévesztő, mert kb. fele egy jó hosszú, szó szerinti idézet középtájt. A sztori anélkül is megállt volna, de a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fórumáról származó tanács egyrészt tök érthető, másrészt általános iránymutatás, harmadrészt meg mukodott, mint Uri Geller, hasznos anyagot meg nem dobunk ki, úgyhogy maradt.
A történet 2014.04.17-én kezdődött, amikor vásároltam egy Asus X551CA típusú notebookot a Media Markt online boltjában, abban a reményben, hogy a vizsgaidőszakban az új vassal sokkal könnyebb lesz a tanulás is. Sajnos nem jött be. Olyan hangos volt a processzor hűtőventilátora, hogy netezni sem lehetett vele nyugodtan, nemhogy tanulni, nem beszélve a ’terhelésnél’ (youtubos videó) jelentkező sugárhajtómű erejű és hangú zajról. Ezen kívül a HDD úgy recsegett, mintha egy régi CD-s rádióba egy ócska karcos, koszos CD-t raktál volna.
Másfél hónapig használtam (bíztam benne, hogy ez normális, és csak én vagyok túl érzékeny), aztán miután a tesóm a másik szobából szólt át este, hogy kapcsoljam már ki, mert zavaró, elvittem a hozzám legközelebb eső Media Marktba, Debrecenbe, leadtam javításra. Körülbelül 3 hét múlva visszajött alaplapcserével. Boldogan hoztam haza, de bekapcsolás után kiderült, hogy semmi nem változott, sőt valahogyan az alapból eredeti Windows 8 aktiválása is megszűnt.
Mivel vizsgaidőszak közepén jártam muszáj volt használnom egy ideig, de aztán újra szervizbe küldtem, most online, az RMA formanyomtatvány kitöltésével. Több képet, videót küldtem az ügyfélszolgálatnak, hogy lássák, tényleg rossz, hangos, recsegős a készülék. Természetesen kaptam tőlük e-mailben egy informatikai kisokost, hogy miért kell hűteni a processzort, és az író-olvasó fejek hogyan állnak parkolópályára a HDD-ben amitől recseg, majd 3 hét múlva hozta vissza a futár a notebookot alaplap és HDD cserével, aktivált Windows-al. A HDD láss csodát hangtalan lett, de a hangos ventilátorok maradtak. Újabb RMA nyomtatvány, újabb szerviz, ahol már kértem a termék cseréjét, vagy a vételár visszatérítését, mert kezdett kényelmetlen lenni ez az egész dolog.
A harmadik szervizelésnél a szerviz technikusa azt mondta: A készülék hűtési megoldása miatt a ventilátor folyamatosan fog menni, mivel i3-mas processzorral van szerelve és egy picike borda hűti csak, ha nem forogna a ventilátor akkor megsülne a processzor. Írtam az Asus ügyfélszolgálatának, hogy ne küldjék vissza, mert nem veszem át. Ők ezentúl egyik levelemre sem reagáltak, a laptopot a GLS futára visszaszállította, de nem vettem át, mivel az jött volna a következő szerviznél, hogy a nem rendeltetésszerű használatom okozza a hangoskodást. Így a laptop visszakerült a fixdirecthez.
Ezután több e-mailt írtam az ügyfélszolgálatuknak, hogy a kétszeri alkatrészcserével elismerték a hibát, a harmadik szerviztechnikus válaszából pedig egyenesen kitűnik, hogy ez egy gyártási hiba, úgyhogy vagy kicserélik egy normálisan működőre, vagy visszatérítik a vételárat, mert ha ez üzemi állapot, de erről sem az Asus hivatalos oldala, sem a Media Markt nem tájékoztat senkit, az bizony elég megtévesztő a fogyasztó számára, amit a törvény szankcionál.
Két – három hét várakozás után felhívtam őket. Az ügyfélszolgálatos a nevem hallatán már tudta, hogy miről van szó (Kérdésemre, hogy mindenki tud-e az ügyről, azt válaszolta igen). Megkapták az e-mail sokaságot, amit küldtem? Igen. Válaszolni miért nem válaszolnak? Ők erre most mit válaszoljanak? ??? Végül kinyögte, hogy próbálkozzak a Media Marktnál, mert tőlük vettem a lapost. Kértem tőle, hogy akkor ők vegyék fel a kapcsolatot velük, mert úgyis az ő engedélyük kell a cseréhez vagy pénzvisszafizetéshez, de közölte, hogy ők nem kompetensek ebben, velük a kapcsolatot nem tudják felvenni. Nem tudják, vagy nem akarják, kérdeztem. Nem akarják.
Elkeseredésemben az nfhforum.hu hasonló ügyekkel foglalkozó munkatársához fordultam, aki a következőt tanácsolta nekem:
"Az Ön laptopjára a vállalkozásnak jogszabályi kötelessége egy év kötelező jótállást, és további egy év szavatosságot biztosítania. Azon belül, ha a termék gyártási eredetű hibával meghibásodik, - mint az Ön esetében - a vállalkozás vagy a forgalmazó köteles a hibát kijavítani, vagy a terméket kicserélni. A javítás és a csere közül Ön választhat kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan hátránnyal járna a vállalkozásnak.
A bírósági gyakorlat szerint, amennyiben a javítások több ízben eredménytelenül végződnek, a fogyasztó jogszerűen érvényesítheti egyéb, hibás teljesítésen alapuló igényeit, így kérheti a termék kicserélését, a vételár utólagos csökkentését, illetve a vételár teljes egészének visszafizetését. Azt, hogy pontosan hányadik sikertelen javítási kísérlet alapozza meg a fogyasztó másik igény áttérésére való jogát, jogszabály azonban nem határozza meg, az mindig csak az adott ügy valamennyi körülményének – így például a sikertelen javítások száma, a fogyasztónak okozott kényelmetlenség, a fogyasztó által fizetett ellenérték mértéke, stb. – ismeretében dönthető el.
Az Ön által leírtak alapján - álláspontunk szerint - már megalapozottan kérhetné a termék cseréjét. Azt javasoljuk Önnek, hogy a fentiek ismeretében kíséreljen meg egy további egyeztetést a vállalkozással. Figyelemmel arra, hogy a jótállásról szóló rendelkezések értelmében az Ön kifogását elsősorban az a kereskedő köteles kezelni, ahol a terméket vásárolta, így valóban javasolt, hogy jelen esetben már a kereskedőhöz forduljon. Ott hivatkozzon arra, hogy a többszöri javítás, alkatrész-csere sem oldotta meg a problémát, így kéri a termék kicserélését, vagy az érdeksérelmére (hosszú ideg nem használhatta a gépet, használata során a hiba miatt kellemetlenségek érik, munkájához/ tanulmányaihoz nem tudja használni, a többszöri reklamáció és ügyintézés rengeteg idejét elrabolta stb.) tekintettel el szeretne állni a vásárlástól.
Amennyiben azonban nem tudnak megegyezésre jutni sem a kereskedővel, sem a szervizzel, úgy jogainak érvényesítése érdekében bírósághoz, vagy békéltető testülethez kell fordulnia. A fogyasztóvédelmi hatóság ugyanis nem jogosult arra, hogy a felek között fennálló jogvitát érdemben eldöntse. A békéltető testületi út választását az eljárás gyorsasága, egyszerűsége, valamint költségkímélő jellege indokolhatja. Panaszára – ha azt írásban, vagy telefonon közölte - a vállalkozás köteles írásban, a panasz beérkezését követő 30 napon belül érdemben válaszolni és intézkedni annak közléséről. Ha ezeknek a kötelességeknek nem tett eleget, úgy a mulasztás miatt bejelentést tehet az Ön lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnél."
A fórum munkatársának tanácsaival a Media Markthoz fordultam. E-mailben írtam nekik a történtekről és arról, hogy el szeretnék állni a vásárlástól, mert ez már tarthatatlan állapot. Nem válaszoltak, ezért telefonon hívtam őket. Átkapcsoltak a fél országon keresztül mindenhova míg kiderült, hogy én online vásároltam a gépet, ezért ott foglalkoznak vele Budapesten. Be kellett küldenem a javítási lapokat, szakvéleményeket a címükre, valamint a laptopot is, ami a fixdirectnél volt. Ez egy külön történet. Végül minden beérkezett. Persze a Media Mark Megapark és az MSE Commerce Kft (media online áruház ügyfélszolgálata) azonos címen vannak, így elkeveredett a papíranyag és a készülék is. Másfél hét alatt kibogozták és 09-12-én visszautalták a vásárlás összegét az előtte megadott bankszámlaszámra.
Ebből az egészből azt tanultam, hogy
- az Asus márkát messziről kerülöm az ügyfélszolgálat és a szerviz munkatársai miatt és mindenkit erre buzdítok!
- ha valamit online vásárolok és nem stimmel vele valami, AZONNAL szólok, hogy egyszerűen kicseréljék a megadott határidőn belül.
- a Media Marktnak még mindig fontos az ügyfél, és az ügyfélszolgálatos még este fél kilenckor is felhív, hogy pontosan adtam-e meg a bankszámlaszámom.
Ferenc
Dr. Kix 2014.09.24. 08:53:05
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.24. 09:02:10
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.24. 09:02:20
Akkor ez ki kiderült volna. (gondolom a kirakott gép is hangos)
Dr. Kix 2014.09.24. 09:08:07
- nem hagyta magát és végigverekedte magát ezen az egészen
- volt annyi esze, hogy nem a sarki ószerestől vásárolt notebookot, hanem olyan helyről, ahol azért jó eséllyel foglalkoznak az ügyféllel vásárlás után is
@batgirl: Azt mégsem írhattam, hogy "Megérett a meggy!" :)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 09:10:05
Atörökk 2014.09.24. 09:12:17
chloe queen 2014.09.24. 09:23:01
chloe queen 2014.09.24. 09:25:17
Komojtalan 2014.09.24. 09:28:57
AtiSnatch 2014.09.24. 09:29:31
Atörökk 2014.09.24. 09:29:51
Ebbe én is bízok benne.
chloe queen 2014.09.24. 09:41:41
Atörökk 2014.09.24. 09:45:56
Azokat boldogügyfél posztnak hívják. A boldogügyfélség az olyan, mint a tripper, idővel elmúlik.
AtiSnatch 2014.09.24. 09:46:43
"Sokat voltál vidéken"?
chloe queen 2014.09.24. 09:53:26
A másik itt nem csak szervizes posztok vannak, ugyan úgy van az hogy bunkó sz ügyfélszolgálatos, az eladó, hibás a cipő stb.stb. Szóval érted ugye hogy nem csak arról kéne szólnia a homáron megjelenő posztoknak, hogy a szerviz nem reagál, lerobbant, nem csinál vele semmit. Eddig meg van? Ehhez képest, szinte naponta akad olyan poszt, de hetente 3-4 biztosan, hogy a szerviz nem csinál semmit a cuccal, összetöri, elhagy belőle valamit stb. Csak elmúlt napokból kiemelve, ott az előző poszt, amiben a Sony telefont valami lepukkant szar cég szervizelte, aztán ott volt a légpárnás párna, ahol a szerviz 3 hétig rá sem nézett a megküldött cuccra és akkor a telefon akuval együtt vagy külön van-e dologról már ne is beszéljünk igaz ot tnem csak a szerviz volt a ludas... Így már érted? Vagy jobban tagoljam neked?
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.24. 09:58:23
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.24. 10:01:40
Komolyan nem értem, hogy emberek fillérbaszóak 10-20 ezerrel, aztán megy a picsogás ha szopatják mindenhol.
AtiSnatch 2014.09.24. 10:06:35
egyébként nagy ívben leszarom, hogy te a másik tábort erősítetted (hehe). ajánlom a szűrésgombot, nektek lett kitalálva...
Leone_510 2014.09.24. 10:08:01
ismerős gyereke ledobta az asus gépüket burkolat eltört a csavaroknál, kb. 2 héttel tartott tovább a javítás mint ígérték , némi mellébeszélés , de ez túlélhető volt
AtiSnatch 2014.09.24. 10:21:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 10:24:25
He? Akkor ők miért Ánusz Magyarország?
Amúgy gratula a postolónak, hogy kiharcolta az igazát, illetve konzumer notebookot felesleges venni. Az üzleti drágább, de legalább tartós. Az Asus meg leginkább csillvilli, de semmi töb.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:28:54
:))
@AtiSnatch: "nagy ívben leszarom, hogy te a másik tábort erősítetted (hehe). ajánlom a szűrésgombot, nektek lett kitalálva..."
:))
hobbitroll 2014.09.24. 10:31:16
"ha valamit online vásárolok és nem stimmel vele valami, AZONNAL szólok, hogy egyszerűen kicseréljék a megadott határidőn belül."
Fognak még meglepetések érni. Az, hogy mit mondasz az első(második) alkalommal, a lőtéri kutyát se érdekli ;)
@AtiSnatch: mondjuk jöhetne olyan is, ahol a vásárló bevállalja, hogy ő a tajparaszt. Pl. zárás után, amikor már húznál a 3.13csába, minden lekapcsolva, kassza zárva, beesik, hogy "elkéstem?bezártatok?csak azt szeretném kérdezni, hogy...." egy szuszra, válaszra sem várva. Aztán amikor közöljük vele, hogy igen, bezártunk, húznánk haza, úgy néz ránk mint a véres rongyra.
@chloe queen: Neked volt szerencséd. Az asus alul méretezi a hűtést. Volt tőlük alaplapom, vga kártyám, volt szerencsém (szerencsétlenségem) notihoz, mind hűtési problémával küszködött volt ami ennek örömére meg is döglött.
Azért nem kell félteni a vásárlókat sem. Bejött egy HP egy másfél (18) hónapos szerviz átvételi lappal. Majd kérte vissza a notiját. Persze nem lett meg (én akkor még csak 6 hónapja voltam ott), a többiek kutakodtak az emlékeikban, ha bent nincs a noti, hol lehet. Nos, csak egy dolog maradt. Vissza lett adva ... az átvételi papír elkobzása nélkül. Ne kérdezd hogyan, miért (gondolom bement, előadta a hattyú halálát, hogy létszükséglet, nagyonfontosch, élet-halál kérdése, beviszi a papírt becsszó, amiből nem lett semmi), de a lényeg, hogy előkerült, és akkor már nem tudsz vitatkozni. Végül megegyeztünk egy 10"-os tabletben. Aztán még visszajött párszor, hogy ez nem tetszik-az nem tetszik, (közben persze használta a kütyüt), mégis inkább a pénzt akarja. Na, itt gurult el a gyógyszerem, ügyvéd felhív, eset vázol, megoldás egyszerű. A cserébe felajánlott terméket elfogadta, erről papír van, nála már csak az erről készült papír van, úgyhogy viszlát. Útbaigazítottuk, NFH a blahán, ott lehet panaszkodni. Azóta se láttuk. Amióta én vezetem a szervízt (hogy a nyelvtannáciknak is jusson vmi), nem adok ki semmit az átvételi papír nélkül. Ezért persze voltam már geci, köcsög, értsem meg, hogy ő vidékről jött, etc.
Én meg leszarom. Nincs papír, nem adok ki semmit. Pedig ezt elmondom minden alkalommal amikor behoznak vmit (akár fizetős javításra is), vissza (akkor is ha nem tudjuk megjavítani) csak a papír ellenében adom.
@atpijkamo: ez lenne a normális ;)
hobbitroll 2014.09.24. 10:32:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:33:05
Az. Használtan veszem a legjobbakat. Ezekkel nem kellett szopni, vagy ha kellett, azt már az előző tulaj véghezvitte. És nem kell értük 11 napig sorban állni megjelenéskor. :))
Ja, és nem kapok sírógörcsöt, ha van rajta két karc. Én többet rakok rá.
hobbitroll 2014.09.24. 10:35:00
@Homár Hilda: egy szerkeszt gomb se ártana. Akár 5-10 perces időlimittel ;)
[/off]
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:38:15
hobbitroll 2014.09.24. 10:40:53
Megcsinálom én, ha megkérnek rá, akár ingyen is, csak haladjunk már végre (há' a változás szellője fújdogál nem?)
AtiSnatch 2014.09.24. 10:43:20
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:43:23
Egyébként nem mostani új fejlesztés, csak bekattintották, hogy a Homáron is megjelenjen.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:50:50
:)) Vagy is. Aláiratod hogy átvette, jónapot. (Megőrzöd. Kisebb helyen is fér el a papír, mint a noti.)
hobbitroll 2014.09.24. 10:54:22
if $msg['uid']=$_SESSION['uid'] && $msg['time']>strtotime("-10min") {
$chk = sha1(md5($_SESSION['uid'].$msg['time'].$msg['id']));
// beállíccsa a formhoz amit kell
}
poszt elküldésekor pedig
if sha1(md5($_SESSION['uid'].$msg['time'].$msg['id']))==$_POST['chk'] && $_POST['edit']!="" && $_POST['uid']==$_SESSION['uid'] && time()<strtotime("+10min",$_POST['time']) {
// aztán frissíccse a kommentot
}
most komoljan ... rakétatudománynak tűnik?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 10:54:58
hobbitroll 2014.09.24. 10:56:12
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 10:56:29
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 10:58:41
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 11:00:26
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.24. 11:02:21
"sha1(md5($_SESSION['uid'].$msg['time'].$msg['id']))"
Azért 2014-ben ilyet leírni elég amatőr dolog.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 11:03:04
:)) Látod, most is előkerül, nem kerülheted el. Így most a notikat tárolod 5 évig.
hobbitroll 2014.09.24. 11:03:58
köv. kérdés? :)
hobbitroll 2014.09.24. 11:05:55
hobbitroll 2014.09.24. 11:07:26
tatabike 2014.09.24. 11:17:14
A poszternek meg: multitól nem veszünk laptopot, meg egyáltalán újonnan sem veszünk laptopot.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 11:27:51
Az autoincrementet pl. használhatja, az atomi művelet.
AtiSnatch 2014.09.24. 11:27:55
hobbitroll 2014.09.24. 11:36:36
nem is értem miért csinálna ilyen böszmeséget bárki
@AtiSnatch: don't feed the troll. sztem friss hús
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 11:38:29
hobbitroll 2014.09.24. 11:41:07
AtiSnatch 2014.09.24. 11:50:38
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.24. 11:52:17
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.24. 12:47:49
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.24. 12:56:32
Miért is ne? Kb 3 értelmes indokot mondj amiért ne vegyek egy vadi új gépet 3 év helyszíni garanciával, amit terveim szerint kb 5-6 évig fogok használni.
Bluemotion 2014.09.24. 13:41:37
ergerberger 2014.09.24. 15:28:35
Jó nagy fasz vagy, meg a sikkasztás bűncselekményét is megvalósítod vele.
Addig arcoskodjál ezzel, amíg az egyik ügyfél, aki elvesztette a fosos papírodat, nem az ügyvédjével fog faszra húzatni ezért.
Ilyen egyszerű lenne a megoldás:
- Nincs önnél az eredeti szervííííízpapír? Semmi gond, kedves uram, itt és most írja alá ezt a másik papírt, amellyel ELISMERI, hogy Ön ÁTVETTE a gépet.
Ilyen egyszerű, bhaszod, és akkor nem kell ilyen repedtsarkú tajparasztnak lenned.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 15:40:30
Mondhatta volna szebben, kislovag.
ergerberger 2014.09.24. 16:36:00
Jó, hogy nem már egyből kicsi huszár...
De ha szebben mondom, lássa,
szimplán hangzik, oszt nem lesz hatása.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 16:42:02
szmoker (Homo Trollicus) 2014.09.24. 16:42:26
Az a vicc hogy 90 nettóért már alap dellet is kap a szerencsétlen, de ő inkább vesz 89-ért valami asusacer szart.
Van akin nem lehet segíteni :(
hobbitroll 2014.09.24. 16:54:15
sok sikert, szerinted én nem jártam körbe ezt a kérdést te seggfej?
"nem kell ilyen repedtsarkú tajparasztnak lenned. "
remélem egyszer beesz a penész hozzánk és megpróbálkozol ezzel a baromsággal, akkor a repedt sarkamat mélyen felrugom a seggedbe te gyökér
hobbitroll 2014.09.24. 16:57:54
Aureliano Buendía 2014.09.24. 16:58:41
Aureliano Buendía 2014.09.24. 17:04:42
Aureliano Buendía 2014.09.24. 17:07:51
Aureliano Buendía 2014.09.24. 17:11:06
:PPP
Aureliano Buendía 2014.09.24. 17:15:45
Mondjuk, azt sokan nem tudják, hogy az Asus nem az új ipari forradalom motorja, hogy szépen fogalmazzak.
Jó szakra járhat a posztoló, ha a vizsgára a youtube kötelező tananyag:)
sas70 2014.09.24. 17:19:55
Notebook ventilátor hiba volt szintén. Online bejelentés után két nappal elvitte a futár, majd értesítettek, hogy megjavították és hozza vissza a futár. 10 nap alatt minden lezajlott, a gép azóta is tökéletesen működik.
Lehet én kivételezett vagyok, vagy szerencsém volt. Mondjuk én szakboltban vettem ahol eleve elmondták, hogy bármi hiba van, közvetlenül a gyártó honlapján jelentsem be és mindent elintéznek. A FIXDIRECT KFT.-nél volt a gép, ők intéztek mindent és szerintem tökéletesen.
Vitalij 2014.09.24. 17:34:31
Más kérdés, hogy ASUS laptopom van másfél éve és semmi baja, igaz i5ös tehát nem a legbóvlibb kategória. :)
galaxiscsirke 2014.09.24. 18:04:34
♔batyu♔ 2014.09.24. 19:53:18
Ez itt tipikus példája, ahogy piacra dobnak egy alapvetően konstrukció hibás gépet és szopatnak vele téged és a szervizt. Ezt amúgy az árverseny hozza, de ebbe neked nem muszáj beszállni.
Kiló alatt eleve semmit nem érdemes venni, sem laptopot, sem notebookot, sem palmtopot. Működik, de szar a hűtése, és/vagy lassú a processzora, stb., szóval inkább a kinézetre mennek rá.
lutria 2014.09.24. 20:15:37
Mégis miért nem lehet átvételkor bekapcsolni,körbenézni a kütyüt hogy mit műveltek vele a szervizben?Csak úgy átadják a kütyüket-itt tessék aláírni-és azonnal kidobják őket a helyiségből?Ha csak otthon veszi észre a hibákat,hogyan bizonyítja a tulaj hogy javítás után megint nem a "nem rendeltetésszerű használat" miatt nem működik a kütyü?
ergerberger 2014.09.24. 20:15:59
Így van! Pont ezt gondolom, bhaszod!
Hogy csak otthon a pálinkalepárlót jártad körül, meg az édesanyád valagát egy XL-es műbrokesszel!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 20:32:18
... az édesanyád valagát ..."
Viselkeggyetek, vagy szétültetlek.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.24. 20:34:24
:)) Vízpapír, az milyen?
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.09.24. 22:37:23
joska61 2014.09.25. 09:41:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.25. 10:01:11
A legtöbben nem gondolják végig, mi kell. Ha sokat cipeled, kicsi és könnyű, ha keveset viszed, akkor lehet benne kraft.
Illetve a gyártók kinyírták a kicsi, könnyű gépeket, azaz van ugye ultrabook, csak az meg mocsok drága.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 11:32:27
AtiSnatch 2014.09.25. 11:36:34
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 11:47:16
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 11:50:21
AtiSnatch 2014.09.25. 11:53:17
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 12:09:35
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 12:15:00
Ó, ebből hányszor megjöttem.. Ennek mindig valami AKADÁLYJA van, kérlek. Kár a gőzért. De ja, ravasz gondolat, hogy úgybá tűnjék, hogy ők akarják és kérnek, nem pedig egy külső ötlet. Szerkeszthetőség csak úgy legyen, ha feltüntetődnek az előző verziók is.
@AtiSnatch: küldöm és köszönöm!
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.25. 12:24:54
Szimplán csak nő. A procigyártók felemlegetése meg szőrszálhasogatás, kötözködés, negatívság. Harcolnak a maguk módján. Olyan harct, amit nem is kellene vívni, de inkább a nekifeszülés, mint egy széntiszta félperces, problémakörre felülről rátekinteni akaró gondolatmenet. Marad a helyfoglalás. Amúgy nem túl igényes az, akinek a Asus teljesenmegfelel. Van egy mentális alapvetés a lakóközönség körében, hogy ami minőségi, az már egyenlő sznobizmus, kölönen is én vagyok a jó szarommal, soha ki nem kandikálok a be nem fordító termékek mezejére, így nem szól meg a többi.. Ez a mérvadó. Innentől töbedgles hogy szembejött-e vele valaha a prémium klassz, mert ott elvérzik a dolog, ogy ha igen, ha nem, be sem fogadja/fogadná. Én ettől falramászom, de hát náluk az igazság - íg érzik.
SH4RK 2014.09.25. 14:51:40
azatya 2014.09.25. 19:42:24
Csimpi csumpi 2014.09.28. 18:39:43