Múltkor a mobilstick fogyott ki, előtte valami más, most György szerint a HD beltéri egység az aktuális hiánycikk a Diginél, amit azelőtt behirdettek, hogy egyáltalán az országba érkezett volna belőle:
Tisztelt Digi Kft. Honlapjukon olvastam a HD beltérire való átállás lehetőségéről és nagyon megörültem neki, hogy Full HD tévémen végre kihasználhatom a két sportcsatornájuk adta HD adás előnyeit. Még mielőtt személyesen felkerestem volna ügyfélszolgálatukat, telefonon megkerestem a 1272-t, adnának bővebb tájékoztatást, hátha akkor nem kell személyesen, de hiábavalóan az üfsz-ra mennem. Egy kedves fiatalember tájékoztatott arról, amit már a honlapról is tudhattam: beltéri, távirányító, SCART kábel leadásával és némi papírmunkával megkapom a KAON beltérit és élvezhetem a HD előnyeit. Arról is faggattam, hogy nem lesz-e hiány beltériből, amiről ugyan konkrétumokat nem tudott, de feltételezte, hogy nem lesz hiány, nyugodtan elmehetek érte. Kértem tőle a kelenföldi iroda telefonszámát, de nem tudta megadni (??? - a honlapon sincs megadva!?)
Olvasson tovább!
Buffetboy rokonát berántották egy termékbemutatóra, ahol rátukmáltak egy túlárazott víztisztítót. Ugyan egy nap alatt levélben felmondták a szerződést, még a terméket is vissza kellene juttatni a 8 napon belül, lehetőleg személyesen, úgy a tuti, és akkor tényleg vége lesz a történetnek:
Idős hozzátartozómat tegnap előtt (2014.01.08) elcsalogatták egy termékbemutatóra, és sajnos meg is fűzték, hogy vegyen egy víztisztító készüléket több mint 200e forint értékben. A szerződés megköttetett, a rábeszélési technikák erősebbek voltak, mint a bátorság a "nem kérem, köszönöm!" kimondására...Rokonom hozzám fordult segítségért, hogy mit lehet tenni, mert neki nincs is erre anyagi kerete, és bánja, hogy aláírta a szerződést.
Olvasson tovább!
Külföldre költözött naiv ügyfél gálánsan anyjára hagyta erstés számlája megszüntetését, de kiderült, hogy csak személyesen lehet. Aztán amikor már nem volt számlája, de maradt a bankban 180 forintja, azért is csak személyesen lehetett bemenni, vagy különben díjat számolnak fel a tárolásáért! Itt azért elég komoly, szisztematikus problémák vannak:
Szeretném Nektek megírni az Erste Bankkal kapcsolatos anomáliákban bővelkedő történetemet. Mintegy 20 éven keresztül lakossági folyószámla-tulajdonos voltam ennél a banknál. Egy napon megszüntettem a számlát, amely érdekes események egész lavináját indította el. A megszüntetés okai között az is szerepelt, hogy a bankkártyámat 38 000 forintért őrizték, amit kissé soknak tartottam. Miután külföldön élek, az édesanyámnak adtam meghatalmazást ügyeim vitelére, akitől a meghatalmazást azzal az indoklással nem fogadták el, hogy, csak személyesen vehetem át a pénzemet és a bannkártyámat is.
Tehát hazarepültem megszüntetni a számlát. Érdekes volt, hogy az ügyintéző megkérdezte, hogy kérek-e a műveletről papírt, persze kértem, amit ő fintorogva kinyomtatott, mivel volt valami gond a technikai háttérrel. Ekkor nyomatékosan megkérdeztem, hogy minden rendben van-e, van -e még valami teendő, megnyugtattak, hogy mindent elintéztünk.
Gondolhatnánk, hogy ezzel el is érkeztünk a "happy ending"-hez, de nem!
Olvasson tovább!
Hiába bírta röhögés nélkül naiv ügyfél, ahogy a pénztáros megpróbál 20 ezer forintból 194 ezret visszaadni az Intersparban, végül csak nem robbantott bankot:
Nem tudom, hogy belefér a csapatba, de egy elég jó blokkot sikerült begyűjtenem. Tényleg nem pakoltam ki a pénztárba egy halom pénzt, hogy kifizessek 5490Ft-ot. A szép az egészben, hogy el is kezdett a hölgy visszaadni, kb. 30.000Ft-nál leállítottam. Nagyon fogytak a kasszájából az öt ezresek, egy picit már neki is kezdett gyanús lenni. És még meg volt sértődve :)
Nem is könyvelte be a tévedést, hogy aznap, hogy zárták le a kasszát, okosan. Nagy nehezen, mint látható kézzel kivonta a visszajárót. Nem ragozom tovább, élmény volt.
Érdemes nem a jóistenre hagyatkozni, és felírogatni egy digitális naptárba gépjárművünk jeles évfordulóit (ébresztés egy héttel hamarabb), és akkor nem járnak úgy, mint minden negyedik autós, akinek megszüntették a kötelezőjét nemfizetés miatt. Amúgy ilyenkor miért nem emailben/smsben/telefonon/cseten értesít a biztosító?
2012 október 10-én vásároltunk egy Ford Mondeót, és az Astra Biztosítónál kötöttünk kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást. A kocsi a feleségemé, azaz a banké, és feleségem szerepel a forgalmiban mint üzembentartó. Negyedéves fizetési ciklussal bruttó 14.899 forintot fizettünk nekik (amit elve szörnyen soknak tartok, de az ő nevére ez volt a legolcsóbb).
A fordulónap 2013 október 10-én következett el, amikor jött volna a következő csekk, de nem jött. Itt történt az első mulasztásunk, nem tűnt fel, hogy nincs csekk. Lehet figyelmetlenség, lehet egyszerűen butaság, ez van. 2013 december 5-én kaptunk egy fizetési felszólítás nevű levelet, miszerint ha nem fizetünk, le fogják zárni a biztosításunkat (erre meghatározott dátum a levélben nincs). A következő két hétben nem volt lehetőségünk a biztosítóhoz bemenni (második ordas hiba), azután pedig az ünnepi időszakban nem volt elérhető az ügyfélszolgálatuk.
Olvasson tovább!
A mindenféle tranzakciós, kifizetési/befizetési és általános létezési adók, járulékok, és védelmi pénzek elég mulatságos helyzetet hoztak létre a postai 1 forintos csekkek esetében, amiket a Telenor rendületlenül küldözget:
Tegnap volt szerencsém belefutni a Telenor teljességgel logikátlan kamatelszámolási folyamatába. A Facebookra már kiposztoltam, de veletek is megosztom:
Késedelmi kamat címén a nevemen lévő 6 db telefonszám mindegyikére kaptam egy-egy önálló borítékot, mindegyikben ez a csekk fogadott. Remélem, hogy ez komoly, mert viccnek kicsit durva lenne. Tudnátok erre elfogadható magyarázatot adni? Ha együtt viszem be a 6 csekket, akkor 6 Ft-ot lekerekítve 5-öt kell fizetnem, de ha egyesével adom át, akkor egy vasat nem kaptok és csődbe mentek, vagy megvárjátok, hogy az ük-ükunokám idejére annyira megnő a kamat, hogy abból az összegből az egész céget felvásárolhatná? Egyébként mennyibe kerül egy ilyen csekket kiküldeni? 150-200 Ft? Kíváncsi lennék ezzel mennyi veszteség keletkezik a cégnél. És igen, (többedmagammal) várom a választ (aránylag sokan röhögünk most rajtatok), tényleg komolyan érdekel mi vezérel titeket 1 Ft késedelmi kamat felszámolása közben...
László egy hónapig várta a vízálló mp3-lejátszóját, amit érkezése után azonnal cserélni is kellett. Az Andreas Computernél ez további másfél hónapot vett igénybe, egyelőre, mert a "bevizsgálás" még mindig tart:
Két és fél hónapja tartó kálváriám történetét szeretném megosztani az olvasókkal. Próbálom egyszerűen elmondani, de attól tartok így is hosszú lesz. 2013 október 16.án úgy döntöttem, hogy vásárolok egy víz alatt is működő mp3 lejátszót. A speedo aquabeat típust választottam, amit interneten kívántam megrendelni. A Vaterán találtam egy számomra megfelelő készüléket, melyet le is ütöttem. A Vatera tovább irányított a Grando internetes kereskedelemmel foglalkozó oldalra, ott tudtam megvásárolni az árut az Andreas Computer Kft től. A vásárlás feltétele volt, hogy a vételárat és a szállítási költséget 24 órán belül átutaljam. Ez megtörtént, még aznap átutaltam a fent említett összeget 23.689 ft ot. A kézbesítést 5 munkanaptól ígérték, de nem aggódtam, közel egy hónappal előre rendeltem meg egy számomra fontos alkalomra, ajándéknak.
10 nap elteltével felhívtam az ügyfélszolgálatukat, melyet nagyon nehezen értem el (két mobilszám van megadva melyeket délután 2 órán keresztül lehet hívni naponként felváltva. ) Végül sikerült egy emberrel beszélnem, aki állítása szerint nem tudott semmit, azt ajánlotta, hogy írjak e mailt az ügyfélszolgálatuknak. Érdeklődő levelemet megírtam melyre 2 nap múlva otóber 28. án a következő válasz érkezett:
Olvasson tovább!
A Nokiának már rég ki kellett volna jönnie egy androidos telefonnal, erre a Vodafone összehozott egyet az Apple-nek:
Apple iPhone 5, a Vodafone Flotta Shopban, Android operációs rendszerrel és 3,2 Mpx kamerával? :D
Naiv ügyfél 8 év után először nem fizette hitelének törlesztőrészletét, amire a Raiffeisen azonnal szó nélkül leinkasszózta a másik számlájáról a fizetése felét:
A problémám szerintem nem egyedi, a banknak joga van hozzá, így ezzel akár véget is érhetne a történet, azonban az eljárást nem tudom elfogadni, ugyanis egyedi elbírálás alapján szívtam meg. A bank pedig nem inkasszónak hívja, amikor saját terhének fedezésére jelentős összeget hív le a főszámlámról felhasználva a havi fizetésem felét. Még a NAV is kedvesebb, az csak 33 százalékot von le maximum. Az alábbi levél ment a panasz@raiffeisen.hu címre.
Ezúton kívánok panaszt tenni a Raiffeisen Bank eljárása ellen, mely egyben a család megélhetését is veszélyezteti. A Raiffeisen Bank felé kollégáik telefonos megkeresését követően több ízben jeleztem - továbbá személyesen is felkerestem a veszprémi bankfiókot -, hogy a szerződés szerinti jelzálog hitel fizetését a jelentősen megváltozott családi és anyagi körülmények miatt egyelőre nem tudom megtenni, azonban nem kívánok teljesen kihátrálni a fizetés alól, az ingatlan értékesítésében látjuk a kiutat, melyre lépéseket is tettünk, addig a lehetőségekhez képest a bank türelmét kérem. A fizetési nehézségeim ellenére a bankkal történ folyamatos kapcsolattartás mellett a jelzáloghitel fizetése 8 éve késedelem nélkül történik, ezért sem értem a bank jelenlegi, a család megélhetését veszélyeztető tettét.
Olvasson tovább!
Hiába minden, sosem lesz normális Postánk, keressenek megbízható futárcégeket:
2014. január 4-én feladtam egy nagy postacsomagot (a postán vásárolt MPL dobozban) a budapesti fehérvári úti főpostán Miskolcra. A csomagban jól becsomagolva, a saját laptoptartó táskájában egy régi laptop volt. Ennek tényét a dobozon nem tüntettem fel, értéket sem írtam a csomagra, ez meglehet az én hibám. Bár álmomban nem gondoltam volna arra, ami ezek után történik! Ugyanis a rákövetkezendő hétfői nap (azaz 2014. január 6-án) a címzett kétségbeesetten hív, mert átvett egy külsőleg teljesen sértetlen dobozt, melyet a posta vitt házhoz és azt kibontva semmit nem talált benne csak üres szivacsot, mellyel a doboz ki volt bélelve. A laptop eltűnt! a doboz nem volt sérült vagy bontott.
Olvasson tovább!