Tékozló Homár

A BKK szerint kamuzott az autista lány, mert nem jelentkezett

2014.04.18. 16:46 | jackyll | 1418 komment

Bár az eredeti levél szerzője jelezte, hogy nem fognak senkit hivatalosan megkeresni az ügyben, ebből a cég arra a következtetésre jutott egy hónappal később, hogy akkor nem is volt ilyen eset, sőt rágalmazás esete forog fenn:

A BKK kivizsgálta a márciusban a BKV-Figyelő blogon megjelent Egy autistának csak hamis bérlete lehet című bejegyzéssel nyilvánosságra hozott esetet, ám annak eredménye semmiben sem támasztotta alá a blogon leírtakat. A történet felderítéséhez a sajtón keresztül szerettük volna megtalálni az állítólagos sértettet, de senki nem jelentkezett felhívásunkra. Hiába kértük Facebook-oldalunkon, valamint a BKV-Figyelő blog írójának címzett levelünkben is a történetet beküldő barát vagy az állítólagos sértett jelentkezését, ezt ez idáig sajnos egyikük sem tette meg.

Olvasson tovább!

Kapott egy új játékot a törött alkatrész helyett

2014.04.18. 13:39 | jackyll | 107 komment

Károlynak egy műanyag alkatrész helyett küldött egy egész dömpert  a Dohánytoys:

Lelkes olvasód vagyok, a számtalan történet hatására manapság már egészséges adag pesszimizmussal és paranoiával felvértezve intézem napi teendőimet. Ugyanakkor jólesik időnként azokat a történeteket is látni, amelyekben kifejezetten emberséges cégekkel és ügyintézéssel szembesül az egyszeri vásárló.   Ezeknek a történeteknek a sorát szeretném bővíteni a sajátommal.

Tavaly karácsonyra a kisfiam kapott a nagyszüleitől egy dömpert, amelyet a Dohány Kft. gyártott, de a Tesco árusított. Sajnos már csak otthon, a vásárlásból hazatérve vették észre, hogy a plató vége meg volt repedve és letörése esetén komoly vágást ejthetett volna tipegő korú utódunkon. Megpróbálták megragasztani a letörhető darabokat, de ez nem vezetett eredményre. Februárban e-mailben megkerestem a Dohány Kft-t és érdeklődtem, hogy van-e lehetőség a plató cseréjére, a költségek térítése ellenében.

Olvasson tovább!

Újabb túlszámlázó hely a Belvárosban

2014.04.18. 12:44 | jackyll | 55 komment

Játék! Aki kideríti nekünk, honnan származik az alábbi számla, azt meghívjuk egy végkiárusított kólára! Különös ismertető jele, hogy ötezerbe kerül az Unicum a kétdecis pezsgő pedig 7500:

Egy francia üzletembertől kaptam, sztori a szokásos, két hölgy bevitte az egységbe. Sajnos nem tudta megmondani hová, térképen az V.kerületet mutatta. Külön felhívnám a figyelmet a fejlécre és az utolsó mondatra :(

Üdv!
Gy.

Olvasson tovább!

Az ember, aki nem fizet visszakapcsolási díjat az ELMŰ-nek

2014.04.18. 11:35 | jackyll | 39 komment

Viktornak egy év után elege lett az ELMŰ kommunikációs nehézségeiből, és sem az általuk jegyzet 25 ezer forintos fantomtartozást, sem a visszakapcsolási díjat nem hajlandó kifizetni. Egy éve már, hogy nem tudják új ügyfélkóddal ellátni második lakását, aminek ráadásul a címe is módosult:

Tisztelt Cím, tisztelt MEKH, tisztelt Fogyasztóvédelem, tisztelt ELMÜ és tisztelt Tékozló Homár!  Leírom röviden nevetséges történetem, avagy az ELMÜ 2 budapesti lakással rendelkező ügyfélnél már nem tudja ellátni az alapvető szolgáltatói feladatait, s hogyan tudja az általam nem is ismert 25 997 Ft –os tartozás után kikapcsolni mindenféle értesítés nélkül az áramot. Jelenleg leolvad a hűtő, gyorsan írom levelem, mielőtt lemerül a laptop is... Aláírásom is csatolva, hitelesítve panaszomat.

A 2013 július 21 óta, lassan 1 éve húzódó kálváriám az ELMÜ-vel újabb mélységbe süllyedt. Csatolva minden levelezésemet (beleértve a PANK/275217 /2013 és a PANK/269334 /2013 levelezést) az ELMÜ-vel, egyértelműen látszik, hogy képtelenség az ami most megtörtént: az ELMÜ értesítéseit nem kaptam meg és kikapcsolták az áramomat az egyik lakásomban. Úgy, hogy közben a másik lakásomban fizetek mindent. Az ok prózai: nem kapok se email, se telefonos, se postai értesítést arról, hogy fizetnem kell, mennyit és hova, de már lassan 1 éve, hiába jeleztem már rengetegszer, hiába levelezek az ELMÜ-vel már majd 1 éve.

Olvasson tovább!

Tolvajnak nézték a Tripontban, mert túl gyorsan ért oda

2014.04.18. 10:40 | jackyll | 110 komment

Naiv profi fotóst szénné alázták a Tripontban, amikor weben keresztül rendelt 250 ezer forintos objektívét nem akarták odaadni neki, mert túl gyorsan ért az üzletbe, mielőtt átment volna a bankkártyás fizetés (ami 3-4 nap szerintük). Még az ügyvezető is ezt hajtogatta, aztán lefénymásolták a személyi igazolványát, mielőtt odaadták neki a kifizetett cuccát:

Néhány nappal ezelőtt Magyarország egyik legnagyobb fotós boltjában vásároltam, a Tripontban, mely előszeretettel hangoztatja magáról például, hogy ez a hely "Ahol a profi fotósok vásárolnak." Egy 250 000 Ft-os objektívről van szó, amire egy munkámhoz sürgősen szükségem volt a régi meghibásodása miatt (profi fotós vagyok). Ezért felhívtam őket, hogy a honlapjukon "Raktáron" jelzés tényleg rendben van-e, illetve rendben van-e, ha a honlapjukon keresztül megveszem, aztán beszaladok érte a boltba, aznap elvihetem-e stb. Minden rendben, jó lesz így, válaszolták telefonon.

Gyorsan megvettem az objektívet a webshopjukban, a CIB kártyás fizetési rendszerén keresztül, aztán pár perccel később megkaptam a visszaigazolást a boltból, hogy a termék elő van készítve, beérkezett és mehetek érte. Negyed óra múlva már ott voltam, mert éppen úgyis a városban ügyintéztem, elgurultam érte. A pultnál egy fiatal hölgy, aki miután elmondtam neki, hogy miért jöttem közölte, hogy ő márpedig nem adja ki nekem a terméket addig, amíg a vételár nekik meg nem érkezik.

Olvasson tovább!

Szívatja a macskákat a MÁV

2014.04.17. 14:55 | jackyll | 292 komment

catvstrain.gif

Lehet, hogy érdemesebb lenne klónozni a cicát, mintsem két átszállással 200 km-en optimális esetben 4 óra alatt végighurcolni, mint ahogy azt a MÁV lehetővé teszi. IC-n ugyanis nem vihető:

Tisztelt Nemszolgáltató! Sajnálatos módon kénytelen vagyok a mávot igénybevenni, ha haza akarok jutni Budapestről Kaposvárra. Mivel most úgy terveztem, hogy cicával együtt utazom, és azzal csak pótjegy nélküli járaton lehet, szembesültem azzal, hogy a legrövidebb menetidő 4 óra (hajnali 4-es indulással) illetve a minimum átszállás 2 db.

Önök szerint ez normális a főváros és a megyeszékhely között? 200 km-en? Mert szerintem egyáltalán nem. Az ic-pótjegy is pofátlanság és értem, hogy oda akarják kényszeríteni plusz pénzért az embereket, de nekem kisállattal - hordozóban - tilos oda felszállnom.

Szeretném, ha erre nagyon sürgősen valami nyugat-európai megoldást találnának. 30 napon belül érdemi választ várok.

Vállalhatatlan lett a Csillaghaj kuponos melírozása

2014.04.17. 13:25 | jackyll | 101 komment

hair.jpgOlyannyira katasztrófális frizurával végződött naiv ügyfél kuponos melírozása az Oktogon üzletház Csillaghaj Fodrászatában, azonnal újabb beavatkozást igényelt, mert a helyszínen nem akarták korrigálni. Második hajműtétje már jobban sikerült, igaz az ambuláns fodrászat ezért 8 ezret kért. A kupon árát természetesen nem akarják visszafizetni neki, mert biztos a hajától lett olyan, és mindenkinek nagyobb baja van ennél (képünk illusztráció):

Talán én vagyok a hülye, hogy spórolni akartam. Kuponakció keretében befizettem egy melírozásra az Oktogon üzletházban található Csillaghaj Fodrászatba. Már akkor elkezdődött bennem egy rossz érzés, amikor a hölgy kapva kapott a telefonomra, hogy aznap már mehetnék is, vagy legalább másnap. Ismerek néhány fodrászatot, Icánál is, Katinál is, de még a szövetkezetiben is lapozgatni kellett a füzetet, hogy mikorra van hely. Sajnos nem hallgattam az ösztöneimre és másnapra időpontot találtam.

Az Oktogon üzletházbeli fodrászat egy szűk, kicsi luk, ahol egy fiatalember fogadott. Nem mutatkozott be, csak betessékelt és leültetett a székbe.

Olvasson tovább!

Theo Papa kifizettetné a ki sem szállított pizzát is

2014.04.17. 11:53 | jackyll | 58 komment

pizzaghost.jpgNaiv éjszakai kajarendelő két hónappal ezelőtti pizzáját is ki akarta fizettetni Theo Papa, pedig nem ő nem vette át a rendelést, hanem meg sem kapta:

Még februárban rendeltem a Theo Papa éjszakai szolgálatától egy pizzát. Sajnos hiába, mert sosem jött meg. Még három órát dolgoztam, szóval jöhetett volna, de végül éhesen feküdtem le. Köszi. A mai napig sem tudom, mi történhetett, mert annyit sem mondtak, bakfitty. Se telefon, se egy böffentés a Netpincértől, semmi.

Telt-múlt az idő, és elfelejtettem a dolgot. Ma megint úgy alakult, hogy éjjel dolgoztam, és megint a Theo Papától próbáltam rendelni. Igen, tudom, hogy a sekélyes lelkű kommenthuszárok ebből be fogják bizonyítani, mennyire gyenge jellem is vagyok. Megalkuvó, meghunyászkodó, satöbbi. Meg bezzeg ők. Szóval én, mint gyarló, megpróbáltam ismét a Theo Papától rendelni, már csak azért is, mert hosszú évek óta rendelgetek tőlük, és nem pont ez maradt meg bennem, hogy egyszer nem hozták ki.

Rendelésem leadása után úgy tíz perccel egyszer csak megszólalt a telefonom, és a Theo Papától jelentkezett egy hölgy. Kérdezte, én adtam-e le a rendelést, igazoljam vissza.

Olvasson tovább!

A legmegszűnékenyebb kötelező biztosítás

2014.04.17. 10:45 | jackyll | 44 komment

Naiv motorosnak rontás van a kötelező biztosításán. Először a K&H szüntette meg második nekifutásra nemfizetés miatt, pedig előre kifizette egyben. Aztán az Allianzhoz kötötte át, de egy vele azonos nevű ismeretlen kapta a szerződését. Azóta már harmadszor próbálta velük megértetni a problémát, és mindig úgy tűnik, hogy felfogják, de aztán mégsem. Az önkormányzattól emiatt egyre nagyobb büntetéseket kap, minthogy a rendszámát nem akarja leadni:

2012.02.16-án kötöttem motoromra (KandH) kötelező biztosítást. Éves fizetési igénnyel álltam elő. Szerződést aláírtam s még aznap egy évre befizettem motorom biztosítását. 4 hónap múlva kaptam egy levelet, melyben felszólítottak, hogy ha nem fizetem be az összeget (amit már befizettem) akkor nem biztosítanak...

Nos elküldtem a befizetésről szóló bizonylatot. Ezt követően elnézést kértek és ügyintézési hiba címszóval megmagyarázták a dolgot. 2013.02.14-én újra be akartam fizetni az egy éves díjat ahogyan kell. Mivel még nem kaptam meg az esedékes következő számlát - így vettem a bátorságot és megkérdeztem őket mikor kapok csekket vagy hogyan rendezhetem hamarosan fennálló tartozásom.

Válasz hidegzuhanyként ért:
- Mivel nem történt a tavalyi évben befizetés ezért év elejével felmondták a biztosításomat - derült ki.

Olvasson tovább!

A Fundamenta utálja az MKB Bankot vagy fordítva?

2014.04.17. 09:37 | jackyll | 17 komment

László az MKB ügyfeleinek ledarálásának lett áldozata. A Fundamenta technikai hibára hivatkozva nem hagyja, hogy MKB-s számláról törlessze a hitelét. Azt javasolták neki, hogy próbálja meg OTP-s számláról, azzal működik:

A friss tapasztalatomat szeretném megosztani, mások okulására és felesleges idegrohamok elkerülésére. Történt ugyanis, hogy a Fundamentánál direkt hitelfelvételi szándékkal nyitott lakáselőtakarékossági számlán azonnali áthidaló kölcsön felvételét kezdeményeztük. Megkaptuk az ilyenkor szokásos adminisztrációs csomagot a nyakunkba – közjegyző, biztosító, ilyen igazolás, olyan nyilatkozat, stb-stb. – közte a majdani törlesztéshez szükséges csoportos beszedési megbízások nyomtatványait is. Azt gondoltam, hogy ezzel lesz a legkevesebb nyűg: bankba be, csoportos beszedési megbízás beállít, és viszlát. De persze a Fundamenta extra feltételeket köt ki: egyrészt felső teljesítési értékhatár nélkül (limit nélkül) kell megadni a csoportos beszedési megbízást, másrészt úgy, hogy ezt a Fundamenta elektronikusan le tudja kérdezni a GIRO-n keresztül.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása