Bár az eredeti levél szerzője jelezte, hogy nem fognak senkit hivatalosan megkeresni az ügyben, ebből a cég arra a következtetésre jutott egy hónappal később, hogy akkor nem is volt ilyen eset, sőt rágalmazás esete forog fenn:
A BKK kivizsgálta a márciusban a BKV-Figyelő blogon megjelent Egy autistának csak hamis bérlete lehet című bejegyzéssel nyilvánosságra hozott esetet, ám annak eredménye semmiben sem támasztotta alá a blogon leírtakat. A történet felderítéséhez a sajtón keresztül szerettük volna megtalálni az állítólagos sértettet, de senki nem jelentkezett felhívásunkra. Hiába kértük Facebook-oldalunkon, valamint a BKV-Figyelő blog írójának címzett levelünkben is a történetet beküldő barát vagy az állítólagos sértett jelentkezését, ezt ez idáig sajnos egyikük sem tette meg.

Olyannyira katasztrófális frizurával végződött naiv ügyfél kuponos melírozása az Oktogon üzletház Csillaghaj Fodrászatában, azonnal újabb beavatkozást igényelt, mert a helyszínen nem akarták korrigálni. Második hajműtétje már jobban sikerült, igaz az ambuláns fodrászat ezért 8 ezret kért. A kupon árát természetesen nem akarják visszafizetni neki, mert biztos a hajától lett olyan, és mindenkinek nagyobb baja van ennél (képünk illusztráció):
Naiv éjszakai kajarendelő két hónappal ezelőtti pizzáját is ki akarta fizettetni Theo Papa, pedig nem ő nem vette át a rendelést, hanem meg sem kapta: