Ezzel lehetne összegezni a Velvet és a Cink gyorstesztjét a Norbi Update-féle pizza, hotdog és hamburger megtapasztalása után. A pizzának nevezett "aliennyálkás jógaszőnyeg" kompozíció kóstolása felért egy kiadós elemnyalással. Csak perverzeknek:
Beleharaptam, és egész egyszerűen nem hittem el, amit érzek. A szinte fekete korong első harapásra egyértelműen nyirkos kartonnak érződött, ízre és állagra egyaránt, később bejött a képbe a vatta, a szivacs, a hungarocell és a jógaszőnyeg is. Az opálosan áttetsző, távolabbról a sci-fi filmekben olyan sokszor látható Alien-nyálkára hajazó anyag – ez szokott ott maradni az űrhajó folyósóinak falán meg a vaslétrákon – közelebbről egészen szilárdnak, cserébe tökéletesen ízmentesnek bizonyult. Kizárásos alapon ez lehetett a sajt. A többi feltét is olyan meghökkentően aromamentes volt, hogy az egészből a nedvesszőnyeg-rágás élménye maradt meg a heves émelygás mellett.
Olvasson tovább!
Naiv ügyfél és egy sor törzsvásárló fizethetett ugyanannyit, mint szokott a tegnapi Magyar Kézműves Fagylalt napján az 50%-os kedvezmény helyett, mert a Fragola egy nappal az akció előtt meggondolta magát:
Az akcióban szereplő üzletek listájában a 3 üzlettükkel: (1025 BUDAPEST, Csévi utca 7., 1055 BUDAPEST, Bajcsy Zsilinszky út 76., 1092 BUDAPEST, Ráday utca 14.) is szerepeltek egészen az akció előtti nap estig. Én legalább 4 embert tudok, akik konkrétan ezért látogattak el hozzájuk, a vendégeket azonban már egy nyomtatott lap fogadta az üzletben, hogy ők nem vesznek részt az akcióban.
Olvasson tovább!
Gibu rendelése végre elég olcsó volt, és nem igényelt 30 napos javítást, hogy kapjon helyette egy másikat
A sok átverés után, amit itt olvasni úgy gondolom, hogy egy pozitív dolgot is jó lenne látni: a HappyHot pizzériahálózat megérdemel egy plusz pontot. Interneten a "Your Pizza" menüpontban rendeltem meg a pizzámat plusz egy fokhagymás szószt. A végösszeg szállítási díjjal együtt 2045 Ft lett volna. Meglepően gyorsan kijött a pizza, és a futár csak 1740 Ft-ot kért el. Meglepődtem, nem szóltam, odaadtam neki kereken 2000 Ft-ot. Felhoztam a pizzát és láttam, hogy ráraktak feltétnek pár paradicsomkarikát, viszont kifelejtették az egyikféle sonkát belőle, és a szószomat sem kaptam meg, sőt, a blokkot és a szórólapjukat is elfelejtette odaadni a futár.
Olvasson tovább!
Sziszi a mamájának vett születésnapjára egy karkötőt és egy nyakláncot, de egy hónap alatt mindkettő darabokra hullott. A javítás után újra széteső karkötő helyett inkább a vételárat vitték el, de a nyaklánc árát már nem akarják visszaadni:
2014.04.10-én vásároltunk édesanyám 50. születésnapjára egy arany nyakláncot, medállal, valamint egy hozzátartozó karkötőt az EXCLUSIVE GOLD KFT.-től az Árkádban. (1106 BUDAPEST, ÖRS VEZÉR TERE 25.) 2014.04.12-én átadtuk. A karkötő a csattjánál meg volt gyengülve, így visszavittem a kereskedőhöz, aki elküldte javításra, és megerősítette szóban, hogy rosszul került felhelyezésre a "papucs", nincs a teljes vastagsága befogatva. A javítás után ugyanazon a részen már el is szakadt a szem. Ekkor már nem akartam újra elfogadni a javítást, így hosszas vita után visszakaptam a vételárat.
Azóta a nyaklánc is elszakadt szintén a csattnál. (Ugyanolyan típus, mint a karkötő, és ugyanaz a hibája is.) A mai napon (2014.05.08.) anyukámmal visszamentünk az üzletbe, hogy vagy cseréljék ki egy másik típusú nyakláncra, vagy adják vissza az árát.
Olvasson tovább!
Naiv ügyfél az interneten vásárolt egy csizmát a Topshoptól január végén, de meggondolta magát, mert nem tűnt elég masszívnak. A Topshop viszont kizárólag saját csereutalványt hajlandó visszaadni, pénzt nem.
Mivel interneten megkapom a TOP-SHOP akciós ajánlatait, és ott a fényképről megtetszett a feleségemnek az akciósan hirdetett hótaposó 2014 jan.31.-én vásároltam a prospektus alapján 1 pár hótaposót. Mikor itthon kicsomagoltuk észleltük, hogy sokkal gyengébb a minősége mint azt a fénykép alapján a reklám bemutatta.
Mivel a feleségem nem ért rá a kislányom február 3.-án visszavitte a hótaposót de az üzletben a lányom határozott kérésére pénz visszafizetését megtagadták, és adtak neki a kért pénz helyett 9000.-Ft értékű ajándék utalványt.
Olvasson tovább!
László nem szeretné visszaküldeni 11 ezer forintos zongoraszékét 12 ezer forintért Szlovákiába. Bár elvileg a cég visszautalja neki a csomagküldés árát, majd 30 munkanapon belül a vizsgálat után, de ha mégsem?
Kb 4 hete vettem egy zongoraszéket a muziker.hu oldalon. A 4. használat során kiesett alólam. Megnéztem, elhajlott a fém cső állványa. Ennek kapcsán a csavarja is, és használhatatlan lett. Felhívtam őket, hogy mi legyen? Kérték, fotózzam le, küldjem el, kivizsgálják. Lefotóztam és írtam egy levelet mellé.
A levelezésünk alább:
Olvasson tovább!
A bedobott értesítő szerint nem tudták kézbesíteni a levelét, de naiv ügyfél egész nap otthon volt, és még biztonsági kamerája is van, úgyhogy visszanézte az egész napot, és egyáltalán nem járt náluk postás. Persze volt, csak a házba nem jutott be.
Szeretném megosztani tapasztalataimat a jó (ki hitte volna) Magyar Postával kapcsolatban. Április 1.-én a Párom vásárolt a Vaterán (Hogy az Isten rohassza rájuk a templomkeresztet), amit ajánlott levélként el is küldött neki az eladó. Ajánlott levél ugye: RL XXX XXX XXX XXX. Várta a Párom a levelet, ami csak nem jött meg. Április 5.-én találtunk egy nyomtatott értesítőt a postaládában, miszerint 4.-én megpróbálták kézbesíteni a levelet. Ezen az értesítőn a kézbesítés kísérlete Április 4.-e volt, de az értesítőn ezt áthúzták és szépen kézzel egy ötös volt ráírva.
Szerencsére itthon dolgozom így, gondoltam, most jól elkapom a töküket, mert van biztonsági kamera az egész emeleten, így aztán nem hazudhatja azt, hogy de ő itt volt és mi nem. Visszanéztem az egész napot és marhára nem látszott rajta egy nyamvadt postás sem. Persze, amikor telefonon ezt elmondtam azonnal jöttek a személyiségi jogokkal, én meg azzal, hogy ha rajtalett volna a naplopó a videó felvételen, akkor sem sérültek volna a személyiségi jogai. Szokásos anyázás és dögöljön meg mindenki.
Olvasson tovább!
Bea vendéglátóipari tapasztalatainak köszönhetően a kecskeméti Granada Hotel összes hiányosságát pontokba gyűjtötte alig 4 nap alatt. A hideg jakuzzi ellensúlyozására túlfűtötték a szobákat, légkondi vagy szúnyogháló viszont nem volt, úgyhogy kisgyermeke megfázását viszketés tetézte:
A Granada Hotelbe vettem egy 4 nap 3 éjjeles húsvéti hétvégét, de a reklamációs levelemre a mai napig nem reagált a hotel tulajdonosa, akivel személyesen is beszéltünk amikor ott voltunk. Örülnék, ha megosztanátok, hogy más ne essen ilyen csapdába, hogy 4 csillagos hotelt fizet és a szolgáltatások színvonala csillagot sem érdemel....
Olvasson tovább!
Robi talált egy az időjárás viszontagságainak ellenálló muffinfajtát Gödöllőn a Glutelixír Táplálékboltban, ami két hónappal a lejárt szavatosság után is hibátlanul néz ki:
A mai napon vásároltam a gödöllői Glutelixír Táplálékboltban többek között egy dobozos mini muffint, ami mint utóbb kiderült közel 2 hónapja lejárt, és pofátlan módon dátumozták át: a valódi ragasztott dátumot lekaparták és egy egyszerű dátumbélyegzővel laza 2 hónappal "meghosszabbították" a lejárati dátumot. Sajnos sok ész nem jutott nekik, mert belül az egyenkénti csomagoláson már nem sikerült módosítani... jah és mindezt 925 Ft-ért megeheti a kuka...
Olvasson tovább!
Bélának automatikusan hosszabbított 3 hónapot az ingyenes Playstation kuponja, amit a Sony egyáltalán nem hajlandó visszafizetni:
Egy érdekes történettel és azért nem kis céggel kapcsolatban írok. Sajnos úgy érzem, hogy jogilag teljesen védett az, amiről szó lesz, de a support stílusa és maga a gennyes hozzáállás miatt úgy érzem, hogy muszáj ezt megosztani.
Adott egy playstation 3, amihez kaptam még a vételkor egy PSN Plus vouchert. Ez egy jó kis szolgáltatás, amivel extra játékokat lehet ingyen letölteni, akciók, demók, stb. stb... A probléma pár napja kezdődött. Mivel a legkisebb betűs részeket jó szokásomhoz híven én se olvasom el, beállított a rendszer a voucher aktiválása után egy automatkus megújítást, ami azért is működhetett a későbbiekben, mert kártyaadatot is megadtam a sony-nak.
Olvasson tovább!