Tékozló Homár

MIsztikus elváltozások a bolti dvd-k, br-k felületén FRISSÜLT

2014.11.08. 15:41 | Homár Hilda | 123 komment

5)2.jpgIgen, ez a hétvégi, és nem, mi ezer éve nem vettünk dvd-t, a régi lemezeinket dekorációnak meg alátétnek használjuk, és lejátszónk sincs már, úgyhogy a köz szakértésének adom át a témát.

Kedves Homár!

Irományom, ami a hazai DVD/BD vásárlók többéves tapasztalatából íródott. Igazából azért született, hogy aki hasonló elváltozásokat, jelenségeket tapasztal, az könnyebben ráakadjon hasznos információkra, így nagyon jó lenne, ha közkinccsé tennéd az írást! Az Informátor

Alapfogalmak:
Forgalmazó: A filmek jogtulajdonosai. pl.: Warner, Universal
Gyártó: A fizikai lemezeket előállító vállalat. Pl.: Technicolor
Kiadó: Aki megveszi a filmek megjelentetésének jogait (az előző két szervezet között foglal helyet)

Olvasson tovább!

Csak egyféle ujjra jó a Gyűrűk Ura sörnyitó gyűrű

2014.11.07. 14:25 | Homár Hilda | 86 komment

unnamed (18)_1.jpg

Úgy tűnik, egy klasszik,félrefordítás-típusú hiba miatt kellett csalódnia levélírónknak e remek termékben, ami érthetően felizgatta, hiszen az összeválogatott hasznos hülyeségek csomagból korábban már egy légycsapóról is le kellett mondania.

Egyik ismerősömnek vásároltam születésnapi ajándékokat a PTO webshopon. Rendeltünk neki egy Pizzavágó ollót, Time tükröt, egy DELETE légycsapót és magunknak három darab Gyűrűk Ura sörnyitó gyűrűt. Már ott problémába futottunk,  hogy Gyűrűből csak 2 csomag volt, de sebaj. Aztán kaptam egy levelet, hogy hát a DELETE légycsapó törött és nem tudják postázni. Kár, de legalább a két fő ajándék megvan. Majd amikor a csomag megérkezett, kiderült, hogy nem teljesen azt kaptam, amit rendeltem.

Olvasson tovább!

Kicsit zörög, kicsit horpadt, ja, meg kicsit másik típus, mint amit rendelt, de Önnek hoztuk!

2014.11.07. 09:57 | Homár Hilda | 70 komment

IMG_0076.JPG

Márk több lépésben döbbent rá, hogy nem azt és nem olyan állapotban kapta, ahogy kérte, erre csatába indult. Innen a meleg szobából a bánatos sarki macska döntse el, hogy mi történt, mikor és hogyan érte inzultus a szerencsétlen mikrót, valaki tényleg megpróbálta-e bénán eltüntetni a nyomokat vagy csak egy elromlott kávéfőző miatt rossz csomagot nyomott a futár kezébe, a levelezés azonban fantasztikus! Én ilyen higgadt, tárgyilagos és lényegretörő reklamációt illetve udvarias, segítőkész és világosan kommunikáló panaszkezelést még nem olvastam. Mindezt úgy, hogy a két fél álláspontja egy hangyabokányit se közeledik a többnapos levélváltás során. Le a kalappal mindkét fél előtt. 

Kedves Tékozló Homár!

Az alábbi velem megtörtént esete szeretném megosztani veletek:

A nehagyjaki.hu internetes áruházban rendeltem egy mikrohullámú sütőt, házhoz szállítással.(Üzemeltető: Vöröskő Kft 8200 Veszprém, Pápai út 36. Adószám: 10233342-2-19) Amikor megjött a termék, a feleségem vett át, a futár (GLS futárszolgálat, futár telefonszáma +36 20 218 XXXX) közölte, hogy nagyon siet, ezért nem tudta kibontani előtte...

Olvasson tovább!

Hány napig tart a 3 napos akció az Invázióban?

2014.11.06. 15:11 | Homár Hilda | 116 komment

1457530_734236886653975_2614353018897107339_n.png

Helyes válasz: mikor meddig. Mondjuk azt  nem látom magam előtt, ahogy akció alatt eltett ruhákat napokkal később is olcsóbban hozok el, de a korábban lezárt akció meg a panaszkönyv hiánya biztos, hogy nem oké. Ahogy olyan sincs, hogy nem tudják visszavenni a hibás árut, mert már más az ára.  A nem 3 napig tartó 3 napos akció meg nem csak olvasónknak tűnt fel a cég FB-ja szerint. Hát, hogy gondolták ezt? Kiváncsian várjuk az Invázió válaszait.

Kedves Homár Hilda!

Leírom hogyan vágtak át mindenkit a budakalászi Invázióban, ahol ráadásul panaszkönyv(!!) sincs... Remélem reagálnak rá valami okosat, mert szerintem tisztességtelen az egész.

10.31-én pénteken bementünk a családommal a budakalászi Auchanban található Invázióba. A bejáratnál kétméteres táblákon az volt kiírva hogy MINDEN FÉLÁRON 3 NAPIG!! (ez később lesz érdekes). Megérdeklődtük: a termékekre a teljes ár van kiírva, a kedvezmény a kasszánál kerül levonásra, nem mellesleg kihangsúlyozták hogy a mai naptól három napig tart az akció.

Olvasson tovább!

A "Szakmai Társaság" az új telefonkönyves csaló

2014.11.06. 09:33 | Homár Hilda | 58 komment

vigyázat_csalók.jpg

A klasszikus telefonkönyves csaló mellett kis vadhajtások sarjadtak, legalább is Szundi levele alapján. Ők úgy tűnik a nyomda- és postaköltség helyett inkább a telefon és futár duóra alapozzák a bizniszt. Nem tudom milyen sikerrel. Más hallott róluk? (A lényegretörő illusztrációt a Halásztelekma.hu-tól kölcsönöztük.)

Kedves Hilda!

Egy szélhámos bandára/társaságra szeretném felhívni a figyelmet.

2014.10.02-án délután csörgött apukám mobilja. Felvette, majd miután jó pár perc múlva letette, döbbenten mesélte el, hogy a "Szakmai Társaságtól" keresték, és hogy tartozása van feléjük, amit már bíróságra is adtak.

Olvasson tovább!

Minden megy neten és telefonon a Telenornál, kivéve a panasztevés FRISSÍTÉS

2014.11.05. 14:42 | Homár Hilda | 68 komment

complaints.jpg

Edina a kissé teátrális "Telenor 1994 - 2014, élt 20 évet" címmel küldte levelét, de az az igazság, hogy a benne foglaltak alapján érthető a drámakvínség. Milyen béna már, hogy csak postán lehet beküldeni a panasz. Jóhogynem csak bagollyal működik.

Üdv. Homár!

Lépjünk túl a hülye posztolón, az önkéntes nyelvészek és az Aldis hozzászólásokon: tudom, senkit sem érdekel, de 20 éve (indulásuk óta) hűséges előfizetője voltam/vagyok a Telenornak, egyszer sem késtem a számlával önszántamból (egyszer a bank bénázása miatt, vagy 15 éve... Családi csomag + 5 előfizetéses telefonom, 3 feltöltő kártyás telefonom volt náluk 10.01-ig (egész család + cég). 

Olvasson tovább!

Vajon mért nem záróvonalat festenek fel ott, ahol úgyis tábla tiltja a kanyarodást?

2014.11.05. 09:57 | Homár Hilda | 73 komment

20141002_151007.jpg

Nem tudom, hogy Feri tényleg akkora májer-e, hogy a kedvéért festik újra a felezővonalat (még, ha hülyén is), mindenestre Feriként igazán jó lehet ezt képzelni, hacsak egy picit is. 

Ha a hülyeség fájna, akkor most a Magyar Közútnál valaki nagyon ordítana. És tényleg. Vagy fogalmuk sincs, hogy mit jelent a tábla, vagy a rendőrök bízták meg őket egy kis besétel reményében :)

Még a nyáron kértem, hogy az illetékesek döntsék már el végre, vajon a Ceglédi úton az ideiglenes Spar lehajtónál a városközpont felől érkezőnek szabad-e lekanyarodni a parkolóba vagy sem? Ugyanis az útburkolati jel engedi, ám a tábla tiltja a balra kanyarodást.

Olvasson tovább!

Kiállított demóterméket sózott rá az Extreme Digital, majd még nekik állt feljebb

2014.11.04. 14:58 | Homár Hilda | 100 komment

Extreme Digital.jpg

Extreme Digital üzletben 2x jártam életemben. Először nem voltak túl kedvesek, de gondoltam rossz nap, peches eladóválasztás. Másodszor nem voltak túl kedvesek, de ezt simán feledtette, hogy kiderült, a kínálatban szereplő 5-féle digitális képkeretből nincs kiállított darab, a monitoron megszemlélve tudok választani, miközben a helyi erő kattingat nekem, illetve, ha annyira kekec vagyok, hogy mindenáron szeretném élőben látni és kipróbálni az idős rokonnak szánt cuccot vásárlás előtt, akkor ugyan előfordulhat, hogy kihoznak egyet-egyet a két szóba jöhető fajtából, de sajnos csak egyesével, darabonként kb. 15 perc szintidővel fog menni. Azóta nem lepődök meg semmin velük kapcsolatban. (Mi akkor kijöttünk és átmentünk a Media Marktba, majd 5 perc önfeledt nyomkodás és taperolás után boldogan távoztunk a zsákmánnyal.) 

Kedves Homár!

Megosztanám veletek a saját tapasztalatomat az EXTREME DIGITAL Zrt. –vel, mennyire korrektül álnak a vásárlókhoz.

2014.09.22-én vásároltam egy ASUS ME102A típusú tablet készüléket, amit csomagküldő szolgálaton keresztül 2014.09.23-án vettem át. A csomag kívülről sértetlen volt (megjegyzem a tablet-el semmi problémám). Sajnos csak hétvégén üzemeltem be a készüléket, amikor tapasztaltam, hogy egy összefogdosott, kibontott, valószínű használt terméket kaptam, ami használhatatlan is, mert egy újraindításnál vagy kis idő elteltével visszaáll alaphelyzetbe, vagyis bármit feltelepítettem rá, az ilyen esetbe letörlődik.

Olvasson tovább!

Nemlétező számlára utalt, a bank szerint csak perrel kaphatja vissza a pénzét

2014.11.04. 09:02 | Homár Hilda | 67 komment

Elég cifra wtf-történet két baráttal, két bankkal és az univerzum fekete lyukában elnyelődött 40 ezer forinttal, ami nemlétező számlára utalódott, mégis megérkezett, vagy legalább is a nemlétező számla nemlétező tulajdonosának engedélyével visszautalnák - á, inkább mégse. 

sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek is a történetem, lassan kezdem azt hinni tényleg én vagyok a hülye.

Szeptember második hetében egy barátomnak Otp netbankon keresztül átutaltam 40.000 magyar királyi forintot. Teltek múltak a napok, de a pénz sehogyan sem akart megérkezni neki. Péter, híjuk így, három nap után rám csörgött, hogy valami nem oké. Kis beszélgetés után kiderült, hogy én vétettem,az új számlaszáma helyett a régi Erstés bankszámlájára utaltam át az összeget, amelyet már több mint egy éve megszüntetett. Gondoltam semmi pánik, hívom az Otp-t, hogy mi történt, meg ilyenkor mi a helyzet. A telefonos hölgy azt a választ adta, hogy semmi problem, a pénzt az Erste visszautalja még a héten, ha nem él a bankszámlaszám.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása