Tékozló Homár

Szokásjog írja felül a nyitva tartást a Brill Bisztróban

2014.11.22. 14:44 | Homár Hilda | 60 komment

etterem_belso.jpg

Elég meghökkentő párbeszédet küldött olvasónk. Ezzel a szöveggel egy mezei étterem sem tenné túl szimpatikussá magát a leendő vendégek szemében, de az ország egyik legmenőbb, egy oldalnyi - ráadásul haveri beszámolók alapján tök joggal - bezsebelt díjjal büszkélkedő, minőségi vendéglátó helye pláne nem engedheti meg magának ezt a kommunikációt.  Szakácssapka ide, kolbászfesztivál oda, ha vasárnaponként 3-kor szokás zárni, akkor írják ki azt. (A teljes képhez hozzátartozik, hogy a levelet okt. 30-án kaptuk.)

Sziasztok!

Majdnem fővárosi lakosként ritkán jutok el Békéscsabára, ezért jó apropó volt, hogy a híres Brill Bisztróban látogatást tegyünk. Mivel láttam a honlapon, hogy vasárnap csak 11:00-16:00 között van nyitva, rendes vendégként, még az elindulás előtt felhívtam az éttermet, hogy asztalt foglaljak 8 fő részére. Fél 12-kor hívtam a honlapon megadott számot, hogy kb. 2 órakor érkeznénk.

Olvasson tovább!

Nem biztos, hogy érdemes a Erste kék számát hívni

2014.11.21. 15:08 | Homár Hilda | 52 komment

Elek sok munkaórát és pénzt feccölt tudományos kutatásába. Megfigyelt, hipotézist állított, kísérletezett, következtetett és végül egy összeesküvéselmélettel megbolondított minidisszertációban összefoglalta az eredményeit. Ötöst mondjuk nem adnék rá, mert az ERSTE honlapon szerintem van pesti szám (oké, ez csak a fővárosiaknak segítség), de az tényleg érdekes, hogy a sztoriban meg nem nevezett mobilszolgáltató vajon mért számlázza emelt díjasként a bank kék számát.

Szia Homár és népe!

4 hónapom ment eddig el erre a dologra, dehát az idő akkor is megy ha nem csinál az ember semmit, tehát inkább töltsük hasznosan, reklamációval azt.

Tarifacsomagot váltottunk családilag. Az első számla a jóval kedvezőbb csomagokban 2x akkora lett mint előtte, aminek az volt a prózai oka, hogy fel merészeltem néha hívni a bankomat (Erste) akik előzékenyen és csakis, hogy nekem kedvezzenek, egy ún. kék számot adnak meg elérhetőségként harsányan a főoldalukon. A mobilszolgáltatóm pedig mint kiderült a 40-es kezdetű számokat nemes eccerűséggel emelt díjas számként kezeli. Így ez a csomagban lévő lebeszélhető összeget nemhogy csökkentené, ellenkezőleg, kiszámlázódik.

Olvasson tovább!

Pellengér: 89.5 Music Fm

2014.11.21. 12:57 | Homár Hilda | 29 komment

Névtelen (7).jpg

A Music FM adott a vidék-Pest ellentétnek. A tök jogos kérdéseket olvasónknál szebben mi sem tudnánk megfogalmazni.

Szeptember 12-én játszottam a 89.5 Music Fm-mel a Reggeli önindító c. műsorban, Ismerd fel és nyersz! játékot. Ez vagy zenei részlet vagy filmmel kapcsolatos felismerős játék. Nyertem is egy hordozható kis Music Fm -es rádiót. És egy tapasztalatot - miszerint ne játsz pesti rádióval.

Most november 18. van. A nyeremény sehol.  

Párszor rájuk csörögtem már, postázzuk, visszahívunk - de sehol semmi. Egy jól menő rádiónak nem telik postázásra? Azt nyomatták a telefonban, hogy menjek be érte. Valószinű ... 230 km- ről be fogok menni ........ Ha viszont nem telik postázásra, akkor miért nem mondják, hogy csak pestiek játszanak, akik személyesen át tudják venni a (reklám)nyereményt, be tudnak zarándokolni érte? 

Javaslom ennek a pitiáner bandának a szlogent a 89.5 Music Fm - Összehoz minket - ha pesti vagy! - ra módosítani.

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

2014.11.21. 09:24 | Homár Hilda | 59 komment

patronbox.jpg

"Ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert én még soha nem találkoztam vele." Politikushoz méltó érvelés, bár a köz nevében remélem nem gondolkozik pályamódosításon a Patronbox Arrogánsfőnöke.

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

Biztos te is ismered azt az érzést, amikor végre sikerül megvenned valamit. Valamit, amire baromi régóta vágysz. Boldogan hazaviszed. Kipróbálod. És… hidegzuhany. Ez hibás. Oké, előfordul. Nyilván visszaviszed a boltba. Gondolod, majd mea culpáznak egy sort és kapsz szépen egy ugyanolyat, ami működik is. Vagy éppen téged néznek majd talajhülyének?  Van rá sansz. Legalábbis ha a Patronboxnál vásároltál…

Olvasson tovább!

Egy hónap alatt csak összekoszolni tudta a laptopot a BestByte

2014.11.20. 14:57 | Homár Hilda | 35 komment

logo.jpg

Lassan járj, tovább érsz, talán ez járt a BestByte munkatársainak a fejében, amíg egy hónapig vizsgálgattak meg rendelgettek alkatrészt egy laptophoz - amit végül máshol javítottak meg.

Kedves Homár!

Egy tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, hogy más ne járjon így, ahogy én jártam.

Szeptember elején észleltem, hogy a laptopom zsanérja eltörött. Gondoltam van a városban egy "jónevű" informatikai cikkeket forgalmazó cég, mely egyben szervíz is (Bestbyte) elviszem megcsináltatni hozzájuk.

Olvasson tovább!

Akció Spar-módra

2014.11.20. 12:29 | Homár Hilda | 34 komment

Spar kuponkicsi.JPG

Akció van, csak nem nem úgy és nem annyiért, de holnapra már jól lesz kiírva! Hát ez hol a vevő problémája? Azon túl, hogy kötelesek lennének annyiért adni a bort, amennyiért hirdetik, az is kínzó kérdés, hogy vajon mért tart 1 napig, hogy javítsák a feliratokat?

Kedves szerkesztőség, nem kenyerem az áskálódás, de ma reggel remek kis témát találtam az oldalatokra az Interspar, Spar személyében.

Mai naptól Wunderlich borokat kínálnak a mellékelt Supershop kupon fejében fél áron, 1600 ft helyett 800 ft áron, mind a kuponon, mind a boros részlegen hirdetve.

Ennek örömére, mivel 3 ilyen kuponom is volt, gondoltam veszek 3 üveggel, hisz ennyit megér, többet nem igazán, ennyiért vannak jobb borok is. Pénztárnál közli velem az eladó, hogy 2 üveg vásárlás esetén érvényes a kupon, vagyis 6 üveg esetén tudom a 3 szelvényt érvényesíteni és nem üvegárból, hanem minden második árából jön le a kedvezmény. Mondom neki, hogy nem ez van kiírva, mire ő, tudja, dolgoznak az ügyön, holnap reggelre már biztos jól lesz kiírva.

Kérdem én, mi ez, ha nem egy jó nagy átverés, megtévesztés? A mellékelt kuponon is látszik, hogy mi van leírva. Amennyiben érdekesnek találják, remélem kerekedik egy kellemes cikk róla, mivel nem vettem a fáradtságot, hogy a vásárlók könyvébe írjak. üdvözlettel: Barna

Nem megy a tájékoztatás Pesterzsébeti Uszodának

2014.11.20. 09:27 | Homár Hilda | 56 komment

 pesterzsebeti_uszoda1.jpg

Abszolút el tudom képzelni, hogy Pesterzsébeten az uszodában ki van téve a pályabeosztás, és az ott dolgozóknak egyértelmű az alapján, hogy délután 5-kor nem érdemes gyerekkel odamenni, de könyörgöm, ezek a táblák elsősorban nem nekik vannak kitalálva. Tényleg olyan nehéz lett volna a pénztárban tájékoztatni az apukát a benti helyzetről?

Tisztelt Cím!

Az esetemmel szeretném felhívni mások figyelmét is, hogy hasonló eset nem essen meg velünk. 

Őszi szünetben gondoltam lemegyünk a pesterzsébeti uszodába.  A 7 éves kisfiam nagyon örült ennek, mert hetente jár úszni tanulni és imádja a vizet.  17 órakor mentünk be, mert 3 óra amúgy is elegendő és egy picit olcsóbb a jegy. A pénztárnál kértem egy felnőtt és gyermek jegyet. 2050 Ft volt összesen.

Olvasson tovább!

Kösz T a nagy semmit!

2014.11.19. 15:13 | Homár Hilda | 58 komment

t.jpeg

Ha megkérdeznénk, 10-ből 12-en mondanák, hogy a szolgáltatóknak csak addig fontos az ember, amíg át nem szerződik hozzájuk, erre jön Feri, aki épp azzal a ritka dologgal találkozik, amikor a hűséges ügyfeleknek jár valami plusz. Persze a fő problémája nem is ez, hanem a népmesei motívumokat tartalmazó ügyintézés alatt elvesztegetett idő, amit abba feccölt, hogy két napig a környékbeli T-ket járja. 

Hogyan nem lettem telekomos

Általában Wifi közelében vagyok, ezért többnyire megfelel a Telenor havi 599 Ft-ba kerülő 50 MB-os adatcsomagja. Ugyanakkor időnként kevésnek bizonyul, ezért körülnéztem, milyen lehetőségeim vannak. A Telenornál a következő csomag 100 MB, de az már 999 Ft-ba kerül. Viszont a Telekomnál megtaláltam a NetPlusz Arany és Platina csomagokat, amik havi 590 Ft-ért 200 MB-ot adnak. Ugyanannyiért négyszer annyi? Ez már megéri. Gondoltam, hogy számhordozással át is váltok hozzájuk.

Olvasson tovább!

Pellengér: Nyugi a Hun utcában FRISSÍTVE 2X

2014.11.19. 13:42 | Homár Hilda | 46 komment

nyugi.png

Piszlicsáré, de bosszantó rovatunkban a Nyugi nevú hamburgeres a mai alany. Nem azért, mert nagy ügy, hanem mert FB-ot kozmetikázni nagyon ciki.

Kedves Homár!

November közepén, egy pénteki napon hamburgerezni indultam egy a munkahelyemhez közeli, a neten sokat dicsért pub-ba, a Nyugiba a Hun utcában. Tudtuk, hogy sokat kell várni, ezért éltünk az előre rendelés lehetőségével, de 40 perc helyett így is 70 perc alatt készült el a szendvics.

Mivel nem vagyok egy ideges típus, megvártuk, fizettünk és elvittük a csomagolt szendvicseket. Várakozás közben láttuk, mekkora a helyben fogyasztók adagja (tányér saláta, szépen megpakolt hamburger).. A csomagokat kibontva viszont elcsodálkoztunk. A szendvics egy iszonyat sós húst és egy 1cm*3cm nagyságú kb fél centi széles camambert csíkot tartalmazott, nem túlzok 3 szál salátával....

Olvasson tovább!

Az ELMŰ felvillanyozásától ments meg Uram minket! FRISSÍTVE

2014.11.19. 09:50 | Homár Hilda | 76 komment

Értem én, hogy az ELMŰ egy nagy cég, ennek megfelelő sebességű működéssel, meg, hogy van egy protokoll és nem lehet bemondásra tolni a lóvét, de azért csak lehetne valahogy komfortosabbá tenni az  eljárást, hamár szegény fogyasztók ott állnak a szakik által tönkrevágott, füstölgő konyhában.

Szia Homár!

Motto:  ELMÜ: "Felvillanyozzuk több mint 110 éve" - nahát minket aztán sikerült.

Szeretném megosztani veletek kezdeti fázisú kálváriánkat az ELMÜ-vel, tanulságul.

Ott kezdődik a dolog, hogy októberben karbantartás volt a házunkban, melynek eredményeképp visszakötéskor a ház összes lakásában tönkrement kb. 3-5 elektromos berendezés, sőt, tőbb helyen füstöltek, egy lakásban konkrétan kigyulladtak eszközök. Üdvözöljük a 21. században! Az egyik lakó szerint a föld vezetékre kötötték az áramot/fázist (vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá), emiatt a lakásokban lévő biztosítékok nem védték meg a berendezéseket.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása