Andreáék két órát várták, hogy a gyerekek pizzáját áthozzák a Symbollal szimbiózisban élő Puskás Étterembe:
12.30-ra foglaltunk 6 fő részére asztalt a Puskás Étterem gyerekjátszóhoz közeli részében. Érkezésünkkor kedves pincérlány fogadott Minket, aki tudta, hogy asztalunk van, ezért odakísért az asztalunkhoz. Melyikhez is? Válasszunk mi. Egy 8 fős asztal mellé kezdünk letelepedni, épp letettem a táskám és levetkőztettük a gyerekeket, amikor udvariasan közli velünk egy fiatalember, hogy ez nem a mi asztalunk és hogy már 3 napja foglalt minden asztal. Esetleg átfáradnánk-e a zongora mögötti, lépcsős „emelvényen” elhelyezett, kissé eldugott asztalhoz, amiről ugyanolyan remek rálátásunk nyílik majd a gyerekekre és itt is tudunk mindkét étteremből rendelni. Rugalmasan felállunk, felcuccolunk és elhelyezkedünk a másik asztalnál.
Kis idő elteltével megkapjuk a Puskás étlapját, itallap ill. a másik étterem étlapja csak külön kérésre érkezik, amiből a pizza-lap hiányzik, ezért újra szólni és várni kényszerülünk. Közben megérkeznek az italaink. Végül (3/4 1-kor) egy fiatal pincérnek leadjuk a rendelést, jelezzük, hogy a levesekkel együtt kérjük a gyerekek pizzáját, amire gombát nem kérünk. Ekkor az étteremben még kevés volt a vendég, a foglalt asztalok nagy része üresen állt mindkét részben.
Olvasson tovább!
Nyilván bárhol előfordulhat (?), de vendéglátósként (?) azért hasznos lenne kezelni tudni egy ilyen szituációt:
A múlt hét pénteken sajnos meglátogattuk kollégáimmal a fenti éttermet a Lendvay utcában. Családi stílusi étteremként hirdetik magukat. Nos, én nem tudom, ki hogyvan vele, de úgy gondolom, hogy ha otthon főzök, akkor nem találok az ételben műanyag darabokat.
Olvasson tovább!
Elég sokan lehetnek, akiket átvert a Mona Hotel nemlétező/romszállodáiba szóló kuponokkal. Mivel ezek értéke általában nem éri el az 50 ezer forintot, egyesével semmit nem lehet tenni ellenük. Viszont, ha összejön 10-20 panasz, az már üzletszerűen elkövetett csalás:
2013. március 6.-án vettük meg mi is ezt a kupont, csak a siófoki Hotel Fortunába. Októberben szerettük volna felhasználni a kupont, azonban hosszas levelezés után sem sikerült. Ügyvéd ismerős tanácsára a fogyasztóvédelemhez fordultunk, ahol a békéltető testülethez irányítottak minket. Azonban mielőtt beadhattuk volna panaszunkat, oldalatokat olvasva döbbentem rá, hogy átverés az egész.
Elmentem a komlói rendőrkapitányságra, ahol közölték: 13 ezer forint miatt csak szabálysértési eljárást tudnának indítani, amivel körülbelül semmit nem érek. Azt tanácsolták, keressek több sértettet, akikkel összefogva együtt tegyük meg a feljelentést, mivel így üzletszerűen elkövetett csalásról van szó, ami már bűncselekmény.
Megkérek Mindenkit, hogy aki szintén pórul járt a Mona Hotel Kft bármely szállodájával az jelentkezzen a sandy55@vipmail.hu email címen.
Köszönettel: Szandra
Naiv ügyfél úgy gondolta, hogy 4000 forintért vásárol póttelefont a Telenortól.
Vettem egy olcsó mobilt, nem kellett volna! Az a helyzet állt elő, hogy vasárnap délután azonnal venni kellett egy mobilt, mert a régi felmondta a szolgálatot. Így aztán kirohantam az Auchanba, hogy vásároljak egy telefont 1-2 napra. Olcsó, Telenoros Praktikus Ász csomag 2000 HUF, hát azért mégsem veszem meg, mégis csak valami jobbat kellene. Ezért a drágább 4000 forintos Telenor 2020 fémházas cukimukit választottam. Kifizet, jótállási jegy érvényesít, hazamegy. Este telefon bekapcs, működik. Még tetszik is, kis cuki. Reggelre rémálom!
Olvasson tovább!
Barbara nem érti, miért kellene 6 millió forintot letennie az Erste Banknál hitelezett házukra fedezetnek, ha fel akarja újítani a tetőt. Mi sem:
5 éve van ingatlanfedezetű devizahitelünk (8.000.000,-Ft) a házunkra, az ERSTE Bank-hoz érkezik 2005 óta a fizetésünk, és azóta a 2. hitelt vettük fel, az előzőt kifizettük. A havi törlesztőrészleteinket mindig pontosan fizettük, és a tőke egyharmadát befizettük tavaly egy összegben előtörlesztésben. A mostani házunkat szeretnénk felújítani, átalakítani, amit ugye a hitelszerződés értelmében csak a bank hozzájárulásával tehetnék meg. Elkészültek a tervek, az építésügyi hatóság kiadta az építési engedélyt is. Ezzel elmentünk az ERSTE Bank fiókjába, ahol a hitelt intéztük.
Olvasson tovább!
Folytatódik közösségi oknyomozásunk a Posta körüli jelenségek feltárására. Mai megfejtőnk egy volt alkalmazott, aki szerint számos oka lehet annak, ha valahova nem jut el a kézbesítő, de leginkább az, hogy túl vannak terhelve, a felhasználók pedig hülyék:
Régi olvasója vagyok a blognak, ha nem is minden bejegyezést, de a Postával kapcsolatosakat mind olvastam. "Új trükköt talált ki a Posta a lehúzásra?" címen megjelent bejegyzésre kívánok reagálni. A hivatalos iratokat kétszer kell kivinni. Ingyen. Az ismételt kézbesítés elnevezésű szolgáltatás pedig nem egy új dolog, minimum egy éve az ajánlott küldeményekhez használatos értesítőkön is szerepel a "reklámja", de már a legyártásukat megelőzően is létezett. A különböző díjakról a Postai szolgáltatások Általános Szerződési Feltételeiben találhat információt a nagyérdemű. Persze egyszerűbb mocskolódni és összeesküvés elméleteket gyártani.
A "Postás nem csöngetett" frázis napi rendszerességgel hangzik el az ország összes letéti kézbesítéssel foglalkozó hivatalában, nem egyszer, nem is kétszer. Az esetek felében a postás valóban nem kísérelte meg a kézbesítést (Az okokra ki fogok térni), a másik felében:
Olvasson tovább!