Tékozló Homár

A UPC elintézte FRISSÜLT

2015.01.27. 09:53 | Homár Hilda | 71 komment

screenshot_2015-01-26_12_01_00.png

Lehet, hogy a UPC valami tanfolyamon járt, ahol azt tanulta, hogy csak erősen kell akarni a dolgokat és igaz lesz? Mindenestre még van mit tökéletesíteni a rendszeren. Talán el kéne dönteni, hogy mi az akarás tárgya: hogy nincs is hiba vagy hogy már megjavították. 

Kedves Tékozló Homár!

Az esetem sajnos nem új keletű, de szeretném önökkel, illetve a nagyközönséggel megosztani. Ezzel egy időben elkezdtem a procedúrát a Békéltető Testülettel. Remélem előbb vagy utóbb "kedvező elbírálásban részesülök".

A UPC Magyarország szolgáltatónál van előfizetésem már több éve. Előfordultak olykor-olykor problémák, internet kimaradások, de hol ne fordulnának ilyenek elő.

Van egy időszakosan visszatérő probléma, miszerint a reggeli, esti órákban illetve hétvégén, amikor a dolgozni járó emberek hozzáférnek az internethez egyszerűen nem tudják használni. Mert látszólag ugyan van internetkapcsolat, viszont amikor az ember szeretne betölteni egy weboldalt, többszöri nekifutásra van szükség. A hiba oka, hogy a csomagok elvesznek az éterben (van hogy kisebb, van hogy nagyobb számban). 

Ezt a problémát legutoljára 2014.11.16-án jelentettem, a UPC hibabejelentő oldalán keresztül (hozzáteszem ezt is többszöri nekifutásra sikerült csak, az "élvezetes" internet kapcsolat miatt). Eme tevékenységemről kaptam visszaigazoló emailt, illetve másnap már csörgött a telefonom, hogy megkapták a kérésemet, LÁTJÁK A HIBÁS működést, küldenek szerelőt. Szerelő megérkezik rámér mindenre, nem lát hibát, internet sebesség jó, stb. Elmondta hogy NÁLUNK NINCS HIBA, viszont valószínűleg amikor más előfizető hibás eszköze kapcsolódik a hálózathoz, az az én kapcsolatom rovására megy. Érdemben sajnos nem tudták megoldani a problémát, ami a mai napig fennáll.

Végkép meguntam ezt a helyzetet, és mivel a UPC-hez lehetetlen email címet szerezni (csak a panaszbejelentő űrlap a weboldalon), ezért a hivatalos facebook oldalukon vettem fel velük a kapcsolatot (2015.01.18). Ahol kértem hogy amennyiben nem tudják helyrehozni a hibát (amit eddig sem sikerült), kötbérmentesen engedjenek el, hiszen az ÁSZF rájuk eső részét felrúgták (mivel a hibát 72 órán belül el kell hárítaniuk, és amennyiben ez nem lehetséges az előfizetővel kötelesek egy időpontot egyeztetni [ami nem történt meg]). Vasárnap este révén kértek is egy telefonszámot, fel is hívott egy hölgy, hogy sajnálattal értesült a problémáról, és felvett egy panaszt hangrögzítésre hivatkozva, illetve megígérte, hogy egy kollégájuk keresni fog.

Hétfőn a kolléga keresett is, mondta hogy dolgoznak az ügyön, napokon belül megoldás lesz, ebben a tudatban tettem le a telefont. 2015.01.22-én úgy gondoltam, ugyan rákérdezek már a hivatalos facebook oldalon, hogyan is áll az ügyem. A legnagyobb meglepetésemre a válaszuk annyi volt, hogy keresett engem egy kolléganőjük, hogy a hibát elhárították.

10950939_10204557317911105_751962174_n.jpg

Na itt fogyott el végérvényesen a türelmem, ugyanis senki nem keresett és a hiba is fennáll. Ezt válaszként megírtam nekik is. De mivel semmi válasz nem érkezett, így úgy döntöttem kiöntöm a lelkemet a nagyközönség előtt, és a fogyasztóvédelemmel is felveszem a kapcsolatot. Ha esetleg valaki még tudna valami hasznos információval szolgálni, azt megköszönöm. Természetesen a számlák folyamatosan fizetve vannak, és annak ellenére hogy tudnak a hibáról is teljes havidíjakat fizetek.

Csatolok pár képernyő képet a "most már jól működő" internetkapcsolatról, illetve a UPC-vel folytatott beszélgetésemről is!


Üdvözlettel:
Tamás

UPDATE-et kaptunk a UPC-től:

Tegnap, azaz már a cikk megjelenésének napján felkeresték ügyfelünket a UPC által megbízott technikusok, akik az ismételt helyszíni vizsgálat során ellenőrizték a hálózat minőségét és a rendelkezésre álló eszközeinkkel a jelszintet is bemérték. Megállapították, hogy a jelszintek rendben vannak és a UPC által nyújtott internetszolgáltatás megfelelően működik. A problémát az okozza, hogy ügyfelünk egy rossz minőségű internetes csevegőprogramot használ, emiatt fordultak elő a cikkben leírt hibajelenségek. Fentiekről kollégáink a helyszínen tájékoztatták ügyfelünket és javasolták neki, hogy a szolgáltatás zavartalan használata érdekében válasszon másik csevegőprogramot. Minden ügyfelünknek azt tanácsoljuk, hogy hasonló esetben először mindig ellenőrizzék, hogy nem a saját számítógépük vagy az arra telepített szoftverek okozzák-e az internet lassulását vagy szakadozását. Ennek megállapításához a UPC weboldalán található videós útmutatókkal is segítséget nyújtunk. Ha kiderül, hogy mégis az internet szolgáltatással van gond, akkor pedig a UPC ügyfélszolgálata továbbra is szívesen áll rendelkezésükre a 1221-es telefonszámon, vagy a Facebookon.

Kérem, hogy a fentieket az elfogulatlan tájékoztatás érdekében legyenek szívesek megosztani a Tékozló Homár olvasóival.

Üdvözlettel,

UPC Magyarország Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2015.01.27. 09:59:28

Nagy határ fos, amit szolgáltatás címén nyújtanak, az a baj, a többi se különb.

AtiSnatch 2015.01.27. 10:00:22

Tamás... persze, Törökk valljad be, hogy te vagy az :D

zooDoo 2015.01.27. 10:01:52

@atörökk: Annál szarabb! Nekem kézrátétellel állapította meg a szaki, hogy a gépem tűzfala miatt szakad meg a modem kapcsolata. Master level!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 10:08:27

Dobd ki a wifi routeredet, és ethernet kábellel csatlakozz.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.27. 10:26:53

Én a tévét is kidobnám a helyébe!44!

Atörökk 2015.01.27. 10:27:18

@atpijkamo:
Az a baj, most már olyan wifis modemet adnak, hogy csak azzal lehet csatlakozni. Nekünk is ezt a foskupacot hozták tavaly tavasszal (minden kérés nélkül), azóta naponta 5-10-20X szakad meg a netem. Előtte a saját wifis routerem gyönyörűen működött vagy 3 évig, szóval a hiba nem a gépemben van.

Atörökk 2015.01.27. 10:33:38

@atpijkamo:
Ha így folytatják, egy ügyintézőjük fogsorának a lenyomata lesz rajta.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 10:38:38

@atörökk: Szard le a routerüket, és használd a sajátodat, ha az jobb.

milyennőazilyen 2015.01.27. 10:39:31

Nemzeti Internet Boltot, ha kérhetném.

Csimpi csumpi 2015.01.27. 10:43:24

A Berenyi Klaudia majd megszagerti.

sakkosfx 2015.01.27. 10:43:35

A havi díjunk nem elég az új szerverekre?

Dezsike 2015.01.27. 10:46:02

A UPC itt se valami stabil, be van kötve egy másik szolgáltatótól is a net párhuzamosan, hogy ha a UPC úgy dönt, hogy épp lekapcsolja a szolgáltatást akkor se maradjunk net nélkül. Volt, hogy 3 egymást követő napon munkaidőben elment a net, aztán persze kimagyarázták és hárították az áramszolgáltatóra, érdekes, nálunk végig volt áram.

Slatyek 2015.01.27. 10:52:27

Érdemes lenne műszakis kollegát kérned telefonon (kicsit anyázni kell érte, de utána 10ből 9szer kapcsolják).
A gond ugyanis nem náluk, és nem is nálad van, hanem kettőtök között. Szerelővel beszéld meg az új időpontra, hogy fáradjon ki egy új modemmel, és készüljön fel rá, hogy visszirány-szűrőt kell cserélnie a külső elosztónál. Ezt a két lépést szeretik külön kezelni, de ragaszkodj hozzá hogy csak akkor írod alá a munkalapot, ami a javításról szól, ha mindkét folyamat megvolt, és 10 perces stabil netet tud neked varázsolni utána.

(Ha fel tudsz lépni a modemre, írd ki ezekben az időpontokban a fel és le irányú jelerősségeket, abból látják, hogy mit kell ellenőrizniük kiszállás előtt, és ők is rámérnek a hívás közben. Sajnos az ügyfélszolgos nem gondolatolvasó és a "nem működik" bejelentésre nem tud mit reagálni)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 11:12:07

Pingelni tudsz IP-címet esetleg? Mert ha url-t nem, akkor lehet csak a DNS ment el. Ugyanis ha amúgy felkapcsolódik a kábelmodemed, akkor háló az kell hogy legyen, különben a UPC modem nem jelez kapcsolatot.

Ellenben valószínű a UPC valamelyik routere vagy egyéb hálózati eszköze döglődik arrafele, amit kéne cserélni, csak sóherek.

hobbitroll 2015.01.27. 11:52:22

@atpijkamo: nem lehet, a probléma az Ő (upc) eszközükben van. Hiába köt utána bármit, attól az alap még szar. Más szavakkal: szarból nem lehet várat építeni. Volt hasonló problémám. Fél évig (gyk: 6 hónap! /nem neked szól, belőled kinézem, h tudod mennyi a fél év :D/) tartott mire megoldották. Igaz, akkor már ordításig fajult a dolog, meg mindenféle kellemetlen események kilátásba helyezéséig (tégla+madzag+eszköz+ablak, ravatal+anyuka+ügyintéző+cekcuáliskapcsolat). Végülis megoldották. Amikor nálam járt a reszelő, azt mondta, hogy ilyet még nem látott. Lefagyott a modem, a központból pingre reagált, ennek ellenére semmi nem működött, telefon, internet kaputt. Ezt random művelte. Kicserélte, és lett örö'bódottá'.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 11:54:33

@hobbitroll: Hát attól még, hogy bentről reagál a pingre, ki az a hülye, aki rámondja, hogy az jó? Kibaszott lusta banda, egy kétirányú forgalmat bonyolító eszköz hogy a francba' ne tudna olyat, hogy csak az egyik oldala működik?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 11:55:47

@hobbitroll: Nem tudhatom. Csak arra alapozok, hogy "Szerelő megérkezik rámér mindenre, nem lát hibát, internet sebesség jó, stb" Miért hazudna a szerelő?

hobbitroll 2015.01.27. 12:02:34

@ColT: ki az aki rámondja? Hát a júpíszí ügyfélszolga. Ha központból ráküld egy reset-et, újraindul, és működik, akkor probléma megoldva (szerintük). Csak ez a végéig odáig fajult, hogy naponta többször is előadta, akkor rágtam be igazán. Aztán a sokadik alkalomra az is kiderült, hogy egyszer sem rögzítették a hibabejelentést. Az ő szemszögükből semmi előzménye nem volt. Akkor felemlegettem, hogy részletes számlakivonat szerencsére van, mobilról 1221 hivogatása, hosszú percekig (ami ugye életszerű úgy, hogy van élő előfizetésem, és júpíszí hálózatból ingyen hivogathatnám őket), na, erre kicsit visszavettek az arcból. Akkor mondtam nekik, hogy úgy jöjjön a szerelő, hogy addig el nem engedem amíg a problémát meg nem oldja (legyen nála tábori felszerelés + 2 heti hidegélelem). Mázlija volt az embernek, alig 1 órájába került.

Manyecska 2015.01.27. 12:15:03

Nálunk meg telefonvonal nincs a zirodaházban négy hete! na ezt add össze. Ma már mellékvonalak sincsenek xdd lol ridegtartás :D A Skype még müxik Ámerikába, hiába, fejlettebbek a vonalak.

Manyecska 2015.01.27. 12:18:22

@ColT: ja, én már szakszerűen pingelek meg DNS-átjárókat takarítok mint Magdi anyus. Azt közben a modem ment sz..rá, de legalább kicserélték rögtön.

Manyecska 2015.01.27. 12:23:11

Az volt már hogy néha érdemes a routert is kihúzni?:)

hobbitroll 2015.01.27. 12:41:58

@atpijkamo: mert ez van neki kiadva? Passz. Ettől a probléma még nincs megoldva. Egyébként nem méricskélni kell, hanem ping/traceroute -t futtatni.

@Manyecska /válasz ment!/: tüneti kezelés. Gyors/ideiglenes megoldásnak megteszi, de nem oldja meg a problémát.
pl. dolgozol egy irodában, nyakig vagy valamilyen melóban (esetemben programozás), amibe belemerülsz. Közben vársz egy hívást, ami csak nem akar megérkezni. Aztán nap végén (akármikor), kiderül, hogy azért nem értek el, mert beszart a modem ... hát, nem lesz őszinte a mosolyod, amikor kiderül, hogy a router/modem áramtalanítása (ideiglenesen) oldja meg a problémát ;)

Manyecska 2015.01.27. 12:46:05

@hobbitroll: dehogy oldja meg, megelőzésképp ajánlották a kollégák.Mérnökök meg hekkerek -balatoni-mind, értenek hozzá. De ha pirítóst csinálnak gyönnek a tűzoltók, naigen, férfiak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 12:49:14

@Manyecska /válasz ment!/: Vigyázz, nehogy leess az OSI stackről!

@hobbitroll: " Aztán a sokadik alkalomra az is kiderült, hogy egyszer sem rögzítették a hibabejelentést."
Hangfelvételnek meg kellene lenni, szóval akár még faszkorbács is járhatna.

@atpijkamo: Mert lusta/hülye/nem kap jutalékot/ezek együtt

Metamorfi 2015.01.27. 12:55:40

Én a DIGI-nél vagyok és számomra sem világos, hogy miért szeretnék a saját routerüket az előfizetőre ráerőltetni, ha nekik van egy jól bevált / ne adja Isten jobb routerük, mint a kapott. Mivel nálam a telefon is a kapott DIGI-s routerről megy, ezért nem tudtam teljesen kiiktatni, viszont azon keresztül használom az enyémet AP / Switch módban :D.

Manyecska 2015.01.27. 12:55:59

@ColT: köszike, a fészbúkkon se vagyok két napja tudtam hogy hekkelni fogják.:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 12:58:50

@hobbitroll: @ColT: Mittomén, mit vizsgált. Gondolom, csinálta már ezerszer. Higgyük már el, hogy ha már caplatott fél órát a delikvenshez, nem megy el direkt dolgavégezetlenül.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.01.27. 13:06:23

upöcét soha! Majd 100 misivel copatott be, (mert fél évre vidékre evett a fene) és nem akart szüneteltetni!
Rám vert mindent amit lehet és a gané bagázs még a szarjaik visszavételnél is 1/2 hónapot lenyúlt!
Qrva annyukat!
Ritkán szívtam de náluk nagyot!

zooDoo 2015.01.27. 13:18:52

@Metamorfi: Nem is szólva arról, hogy Kína azon sötét bugyrából exportált csoda router, ahol a 4G csak matricán létezik, sok esetben nem is képes átpréselni magán 200-500mbps-et. Próbálja az izomból, de ott már bizony több kell, mint a moddolt Firmware. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 13:25:31

@Manyecska /válasz ment!/: Ja bocs! :D

@atpijkamo: Hát... UPC... Ki tudja...

@zooDoo: Hogy jön ide a 4G? Az mobilszabvány...

Metamorfi 2015.01.27. 13:46:29

@zooDoo: Nah igen. Vacak ZTE. Bár nálam egyelőre stabilan hozza a 200-210 mbitet. Bár kell 1-2 perc mire begyorsul :D

lcsaszar 2015.01.27. 13:50:35

Nekem ellenkező tapasztalatom van velük. És általában az ilyen makacs hibának valami banális oka van, csak megtalálni nehéz. Mondjuk velük is megszívtam, mert más szolgáltató kék számát hívtam, és vagy fél óráig csak géphang szólt. A végén iszonyúan megdobta a telefonszámlát, de ez az én hibám volt.

PITTA 2015.01.27. 13:58:36

A ping lehet blokkolva van, TRACERT kell neki!

AtiSnatch 2015.01.27. 14:01:41

na a sok pingpong bajnok. :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 14:04:01

@lcsaszar: A negyvenes körzet helyett mindig van ugyanoda földi szám is, amit gombokért lehet hívni. Ha titkolják, mondd azt, hogy külföldről telefonálsz, akkor elárulják.

Manyecska 2015.01.27. 14:04:56

@AtiSnatch: hallgass rám fiam, a Canesten a megoldás ezekre a problémákra!! XDD

Manyecska 2015.01.27. 14:06:04

@ColT: ósemmiség.Tegnap fél órát az inputban javítgattam a bérszámfejtő-program adatait mer valami hülye /én/rossz helyre tett egy x-et, naigen:D

chaval 2015.01.27. 14:12:57

Üdv!

A Pingelés akkor volt ilyen mértékű veszteséggel, nem a dns-el van a gond. Átlag 30%os veszteséget sikerül generálniuk, viszont amikor írták hogy már minden rendben... akkor éppen a 4ből 4 vesztés volt a terítéken. Szerelők többször voltak kint, és ők is tudják hogy a hiba nem helyszíni, a facebookon üzenetváltáson pedig azt az ígéretet kaptam, hogy a szerelők ezerrel dolgoznak a hiba megoldásán. Amit állítólag kijavítottak... úgyhogy állítólag ma ide is jön megint egy szerelő, hogy megállapítsa minden oks. Max az oszlopon matekol kicsit, ami hogyha esni fog a hó...na az örömteli lesz a számára. Na mindegy remélem kálváriám megoldódik hamarosan, és belátják hogy nem tudnak szolgáltatni megfelelően. De amúgy érdekes hogy pont ma hívtak fel, hogy küldenek szerelőt...hm mi lelhette őket?!? ...Talán beváltottam a fenyegetéseim :)

üdv mindenkine:
Tamás

chaval 2015.01.27. 14:27:14

Ja még annyi, hogy saját router nélkülm kábelen van összekötve a géppel. De természetesen wifin próbálva is ugyanez.

chaval 2015.01.27. 14:42:06

És természetesen köszönöm mindenkinek, a segítő szándékot :)

Atörökk 2015.01.27. 14:49:58

@AtiSnatch:
Nem, én megmondom nekik arcukba bele fészbukk üzenőfalukon, más kérdés, szerintem félállásban náluk dolgozik hilda, merhogy ott is sűrűn moderálnak :D

Manyecska 2015.01.27. 15:00:23

@chaval: az Input gomb mindenre jó kezdem megszeretni:((( egy 120.000+Áfás programnál végül is xddd

Manyecska 2015.01.27. 15:17:52

Végül is most ugyanazokat a mozzanatokat végrehajtva a jó eredményt kapom lehet a tekknika ördöge baszakodik ott is?

Zöldegér 2015.01.27. 15:30:42

Valamennyire érthető a UPC-s ügyfélszolgálat nem törődömsége, most viszik ki az egész ügyfélszolgálatot Romániába, merthogy ott olcsóbb. A mostani gárda egy része kinn van, hogy betanítsa a droidokat, mert így kapnak egy kis végkielégítést, a maradék pedig itthon tartja a frontot helyettük is.
Az lesz majd a szép világ, ha onnan fog üzemelni az ügyfélszolgálat, még magyarul se fognak tudni, nemhogy bármi érdemi segítséget nyújtani.

Atörökk 2015.01.27. 15:36:14

@Zöldegér:
Semmi változás nem lesz, eddig sem nyújtottak semmilyen segítséget.

lordjim 2015.01.27. 16:23:32

@atörökk: Hát ez az,jupiszível csak szívsz.Megoldás:-nálam bevált már öt éve-műholdvevő szett,kismillió csatorna jön ingyen.Internet meg a T-től,hiba nincs.

zooDoo 2015.01.27. 16:46:08

@ColT: Jobb router tudd 3G/4G megosztást. Persze nem a 10k-s tplink.

@Metamorfi: Akkor karácsony van :D Én Asus RT-AC66U-ra engedtem 1gbps-et. 1.3gbps tud wifi-n. Ilyet kéne osztogatnia a nethez. :))

Aureliano Buendía 2015.01.27. 17:27:07

@atörökk: megírhatnád végre.

Lassan rekordot döntögetsz az ittléteddel.

Aureliano Buendía 2015.01.27. 17:30:35

@atörökk: akkó én kussolok, mert nekem a wifissel is működik rendesen.

Csak épp a leírás volt fos, amit a csere ideje alatt küldtek.

Ja, meg a legutolsó levélen megköszönték a hűségemet, hogy mennyi sok éve az ügyfelük vagyok, noha nincs hűségnyilatkozatom, és most akkor csökkennek az árak a listaárhoz képest. Aztán ilyenkor valamiért mégig mindig növekszik a havi számla összege.

Szerintem ebből Digi lesz, ha valóban így lenne.

Aureliano Buendía 2015.01.27. 17:36:35

@Zöldegér: hát, akkor lesz dutyem pulá, meg pözdö máti, az héccencség.

boom2 2015.01.27. 21:41:25

@Slatyek: Nagyon szép elmélet, csak kár hogy nem működik. Elmondtam a baromnak, hogy kicsi a jelszint és zajos is a vonal és ellenőrizzék le az utcában az összes dobozban a szarjaikat, mert rendszeresen beáznak. Erre elkezd mindenféle fasságot beszélni, a routeremről, meg hogy nincs is baj, mer ő látja. Meg hogy időpontot kell egyeztetni, meg kiszállási díj.. meg a faszom az. Természetesen megoldás 1 éve nincs.
Ja de saját bérelt vonal az inviteltől mocskos sok pénzért.

ZsiNor · http://ursius.hu 2015.01.27. 23:22:32

DNS feloldáshoz is kell net. Menj biztosra:
nslookup index.hu 8.8.8.8
Tracert pedig igazából ping csak TTL-lel, tehát csak azt éred el, hogy talán meglátod, hol akad el a ping. Ha valami nem válaszol rá, még nem jelenti, hogy nincs ott.
Sokkal valószínűbb, hogy ARP hiba van. Gyerek nyelven egy eszközön tele van a tábla, ez kiakasztja. Ezen felül lehet STP, de azt a hülye is kiszúrja. Még lehet ARP ütközés vagy routing. Ha beszélsz a UPC-vel, ezt nyugodtan mondhatod nekik. Ezek jellegzetes hibák és csak terhelés alatt jönnek elő. Üresjáratban minden rendben megy, akkor ezek közül lesz az egyik. Sok sikert!

ZsiNor · http://ursius.hu 2015.01.27. 23:27:59

@chaval: a hiba egy routeren vagy switch-en van, nem nálad. Valszeg túlterheltek egy eszközt. passz piros. Ez a hiba gáz, de mindenhol előfordulhat sajnos.

Dezsike 2015.01.28. 08:00:48

@Zöldegér: Mi már beszéltünk egy feltehetően románnal, elég furcsa akcentussal beszélt magyarul és 5x kellett neki elmagyarázni, hogy Business FiberPower 120-as netünk van, álandóan azt hajtogatta, hogy nincs véletlenül "tányér" az épületen? Hát nincs, tudtommal műholdas netet nem ad a UPC.

Bálintka. 2015.01.28. 08:26:26

Nálam is volt hasonló probléma. A UPC wifirouter beállításában volt a gebasz. Az a lényeg, hogy lépj fel a routerre. Alapbeállításként nincs felhasználó név, se jelszava (ezt amúgy a UPC szakemberek általában nem tudják, és abban a tudatban vannak, hogy a UPC routerbe nem lehet belépni, és a "gyári" wifi jelszót sem lehet módosítani, pedig de). A biztonsági résznél kapcsolj ki minden óvintézkedést, legfőképpen a router tűzfalát (persze a wifi titkosítása az maradjon). Ments és logoutozz ki. Pár másodperc múlva ha nem jön rendbe a kapcsolatod, akkor folytathatod a "perlést".

Slatyek 2015.01.28. 08:50:51

@boom2: Folyamat részletesen:
Amikor nincs net, és xar a jelszint, 1221 felhív (persze nem a kék számon).
Ügyintézőnek hiba bejelent, megemlítve, hogy már megtörtént az áramtalanítás, nem véletlenül telefonál az ember mobilról. Ügyintézőt megkérni, hogy ugyan próbáljon már meg fellépni távolról, és nézzem meg a értékeket, mert nagyon nem jók.
a) ügyintéző béna, kapcsol műszakishoz B) ügyintéző normális, látja hogy nem kóser, küldi a szerelőt.
Mindkét esetben hangozzon el, hogy hibajegyet rögzítse szépen, indul a 72 óra. (Ha a szerelő kiszáll és nem talál hibát, megkérni hogy nézze már meg a router historyját, ott van benne hogy mikor dobta le a hálózatot)
Ha nem csinál semmit, következő nap újra bejelenteni a hibát,megemlítve, hogy mivel a hiba újra jelentkezett 72órán belül, így nem tekinthető lezártnak az ÁSZF szerint, kötbér a havidíj nyolcszorosa az első bejelentés napjától. Ezt megerősíteni nekik írásos panaszbejelentésben is, kérve a konkrét előfizetői pont 24 órás logjait, ami szerint minden a legnagyobb rendben volt.
Voilá, 7 napon belül minden működni fog.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.01.28. 09:26:24

Előfordul, hogy a net egy szar, de ők nem látnak hibát, nálad meg tutiminden jó. Ilyenkor telefonon megfenyegetnek hogy ha nincs hiba akkor a kiszállási díjat hozzáírják a következő számlához.

De kötni kell az ebet a karóhoz.
Nekünk múltkor olyan volt, hogy a speedteszt faszán gyors volt, tehát a sebesség megvolt, már amikor betöltötte az oldalt :) csomószor előjött ez az oldalbetöltési hiba, indexnél is stb.

Aztán nálunk értelmes szerelő volt, van valami csomaglogjuk a modemekről, 4 óránként 2 percet rögzítenek a központba, és voltak hibás csomagjaink. Kaptunk új modemet, és végiglestük a kábelt a modemtől az utcai oszlopig. A padláson cserélt csatlakozókat is ahol illesztve volt a kábel. Úgy néz ki a probléma megoldódott.

Zöldegér 2015.01.28. 10:19:20

@Dezsike: Szép jövő elé nézünk. Nekünk is UPC-s netünk van, fogok még szívni velük, attól félek.

fifibá55 2015.01.28. 10:24:08

Ha egy ping visszajön, az a ping pong?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.28. 11:22:13

@fifibá55: Nem. Hanem az, hogy elküldesz egy pinget, és pong jön vissza.

♔bаtyu♔ 2015.01.28. 13:39:50

"A UPC Magyarország szolgáltatónál van előfizetésem már több éve. Előfordultak olykor-olykor problémák, internet kimaradások, de hol ne fordulnának ilyenek elő."

Pld. nálunk. Nem is váltok át UPC-re.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.28. 14:59:06

@ZsiNor: Ez nagyon jó. Ezzel azt tesztelem, hogy a gugli átfordítja-e a címet?

Kiszolgáló: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8

Nem mérvadó válasz:
Név: kakiszex.hu
Address: 217.20.130.99

szopoklész 2015.01.29. 09:13:53

Azért mert nem értesz az informatikához, nem a UPC-t kell hibáztatni. Szedd le a lopott NOD32-őt és meglátod egyből menni fog az internet!

chaval 2015.02.04. 14:10:57

Egy kis friss: úgy néz ki most frankó lett a nt. Volt kint újra szerelő, kéz séttárva. Hiba épp nincs. (Előtte 1 órával persze volt, na de mind1). Másnap megint előjött a hiba, úgyhogy 1221, és kértem technikust. Kértem, hogy mérjen rá a modemre. Nem látott hibát, de azóta szerencsére én se. Ennek 1,5 hete :) Fogalmam sincs mi oldhatta meg a problémám, de most nincs. Ja és közben jött egy levél is, hogy a jováírás jár és jogos.

okthm 2015.02.17. 22:08:40

Üdv. Mindenkinek!

Kétségtelen tény, higy az UPC internetszolgáltatása évente 1-2 napon elérhetetlen (tapasztalat!), de "cserébe" most indokolatlanul, aránytalanul és törvénytelenül valamennyi nem hűségidöszakban levő ügyfelüknek jelentősen (nekem ~23%-kal!) emelte az előfizetési díját...

Remélem ez a hatóságoknak is szemet szúr majd és kioszt egy újabb 60 milliós bírságot az UPC részére!

Jó böngészést!
okthm
süti beállítások módosítása