Tékozló Homár

Raiffeisen, Raiffeisen, nem lesz ez így jó FRISSÜLT

2015.05.18. 14:57 | Homár Hilda | komment

4450723931.jpg

Tejfel Jancsi reakcióideje szerintem nem nagyon segíti az érdekérvényesítést a hétköznapokban - ezt a március végi sztorit 4 napja küldte, így a levél végén feltett kérdése leginkább költői, de azért érdemes lamentálni az egész történeten, különös tekintettel arra a részre, hogy a Raiffeisen-ügyfél fáradjon már át az OTP automatájához, mert az övék éppen nem működik.

Kedves Homár,

Egy szösszenet arról, hogy ingyenes-e az ingyenesnek ígért készpénzfelvét a Raiffeisen banknál. Tanulság nincs, hacsak annyi nem, hogy banknak szavát ne hidd... Amennyiben közlésre érdemesnek találod, tedd ki az oldalra.

Végtörlesztő vagyok, nekem nem járt az ingyenes banki elszámolás. A határidő lejárta előtt egy nappal - sajnos előbb nem volt lehetőségem rá -, március 30.-án reggel első utam az ominózus bank oktogoni fiókjába vezetett, kitöltött nyomtatvánnyal. Röpke órányi várakozás után sorra is kerültem (épp rendszerleállás volt, gondolom a sok hozzám hasonló halogató kérelemdömpingjét nem tudták befogadni) és az ügyintéző úr színe elé járulhattam.

Mint kiderült. a kitöltött kérelemre nem is volt szükség, ő bepötyögte az adatokat az addigra már életre kelt rendszerbe. Mindent aláírtunk, amit kellett, majd az úr a pénztárba irányított. Közöltem, hogy nincs nálam a 10 000,-Ft, amit végtörlesztőként eljárási díjként fizetnem kell, ezért kártyával fizetnék. A válasz erre az volt, hogy olyat nem lehet, sajnos náluk nincs ilyen opció. Kissé furcsálltam, de mondom mindegy, akkor kiveszek az előtérben található automatából pénzt.

Kimentem az előtérbe, ahol az ATM-en egy "üzemen kívül" cetli fogadott, egy buzgó 4 fős szerelőgárda kíséretében, akik próbáltak életet lehelni a masinába. Kérdésemre, hogy vajon mikor lesz működőképes, egyszerű "nem tudom" volt a válasz.

Hát jó - visszatérve az ügyintézőhöz, jeleztem, hogy az ATM-ük bizony nem működik. Hümmögött-hammogott az úr, majd közölte, fáradjak át a szemközti OTP fiók ATM-jéhez. Közöltem vele, hogy márpedig én nem fogok készpénzfelvételért fizetni, mert az ő gépük épp nem működik, és mert nem hajlandók a pénztárban a kártyámról lehúzni az összeget, most akkor mi legyen?

Kedves fiatalember ezt tudomásul vette, majd fejében felvillant a fény, és beszólt Katikának (mondjuk) a pénztárba, hogy akkor lenne egy ingyenes kp felvét és befizetés egyben a szóban forgó 10 eFt-ról, majd odairányított. A pénztáros kisasszony elkérte a kártyát, személyit, ahogy szokás, és csiribú-csiribá, kártyaszámot bepötyögve "levett" 10 eFt-ot a számláról (papíron), majd ugyanígy "bevételezte" az összeget (papíron). Ergo, mégis lehet kártyával fizetni, csak nincs termináljuk :)

Rá is kérdeztem a pénztáros kisasszonynál is, hogy ugye biztos nem lesz kezelési, illetve kp felvételi díja ennek, hiszen odaszólt a kollega? Megnyugtatott, hogy nem lesz.

De lett.

Pár napra rá nézem a számlát és látom, hogy hopp, levontak 598,-Ft-ot készpénzfelvét címen, természetesen egyből a mutatkozó 10 eFt-os "felvétel" után.

Erősen gondolkodom, hogy tegyek-e panaszt, hiszen a szokásos 30 napos határidős, szigorúan papír alapú kapcsolódó levelezés, illetve ez ügyben telefonálás többe kerül majd, mint a szóban forgó, alig 600 Ft-os összeg.

Vagy hagyjam-e a fenébe e rusnya ígéretszegést és hazugságot?. Mert nyilván nem az összegről van szó, hanem az elvről, illetve arról, hogy menjenek a jó büdös p>&>[łba... :)

Szerintetek?

Tejfel Jancsi

 

UPDATE

Jancsitól kaptunk kiegészítést:

Szia Homár, látom kitetted a posztomat, köszönöm. Máris küldeném az update-et: a mai nappal rögzítette a bank a panaszt, most majd levelezünk, kíváncsi vagyok, mi lesz a fejlemény. Ügyintéző fiatalember korrektül rögzített amúgy mindent.

Látom a halogatás dolog nem tett jót a poszt megítélése szempontjából, ezért most ragadnám meg az alkalmat, hogy tájékoztassalak Téged ill. a T. Kommentelőket ennek miértjéről :) Külföldön élek, és március utolsó hétvégéjén sikerült csak hazakeverednem, első utam a bankba vezetett az ominózus hétfőn. A számlát egyébként nem használom, csak akkor, amikor Magyarországon vagyok, kb. havonta-kéthavonta csekkolom, tranzakció nem nagyon történik rajta, ezért nem sűrűn nézegetem (minek, alig van rajta valami).  Hát ezért :)

T. Jancsi

 

UPDATE 2.

És igen! 2 hét alatt megoldódott az ügy!

Kedves Homár,

örömmel jelentem, hogy a kérdéses 598 Ft-os készpénzkezelési költségről a Raiffeisen bank elismerte, hogy hibázott és jogtalanul számította fel, jóvá is írták a számlán! 
Az ügy meglepően hamar rendeződött,  még a szokásos 30 napos panaszidő sem telt le. Ezek szerint, bármilyen nevetséges is a szóban forgó összeg, megérte a 'hiszti'... Köszönet a Homárnak!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.05.18. 15:05:25

Nekem egy szerződés-módosítás összege volt annyi hogy halkan felsikoltottam..:)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2015.05.18. 15:06:08

pénztári kp felvételnek díja van, inkább mentél volna át az otp atm-hez

Dezsike 2015.05.18. 15:10:22

Ráfázol díjduplázó számlacsomag :)

Komojtalan 2015.05.18. 15:14:36

@fghjk: Az még drágább lett volna, kb. egy ezres. Szép-szép a kártya, de azért 10k ma már nem akkora összeg hogy ne legyen valakinél, de azokat szeretem akik 3 kiflit is kártyával fizetnek.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.18. 15:17:53

Tenyleg tufa a bank is es Katika pillarebbenes nelkuli hazugsagan avagy tudatlansagan sem lepodunk meg, de ha ilyen volumenu ugyben halogatsz, konkretan minden megerdemelsz akkor, azt ugye tudod. Csak aztan nehogy elfogyjanak lehetosegeid tovabbi halogatasokra. Az egesz tortenet ugyanis innen indul, az eletet bele kell kalkulalni. Ate helyzetedben mi a logeci lehet fontosabb ennel, most komolyan? Kiakadok, anti xd.

Atörökk 2015.05.18. 15:22:38

Az ilyen posztolók miatt szoktak kitiltani.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.18. 15:24:48

Ponty aktuális, olvasom, hogy ma is lehalt a Ráfázol bank informatikai rendszere. Egy biztos, pénzt nem tennék oda...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.18. 15:40:43

" A válasz erre az volt, hogy olyat nem lehet, sajnos náluk nincs ilyen opció."
Egy banknál? :D:D:D:D:D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.18. 15:56:27

A ban(kár)blankolt zszsik és az ügyfél közötti átkefélésnek csak egyirányú formátuma lehetséges!
Nem tanultál még eleget Jancsi!

Tudod mi a tejfel ellentétje??
Fetüggy le!! :)

enrico palazzo 2015.05.18. 16:21:16

"Mert nyilván nem az összegről van szó, hanem az elvről"

Miért beszél elvről az, aki Pató Pálkodik és mindent az utolsó utáni pillanatban intéz? Bocs, de kurvára megérdemelted.

gabors 2015.05.18. 16:33:49

csodalatos orszag .... mert az tutti hogy ezt a rafazos bank csak Mo-on teszi meg

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.18. 16:36:35

Bankban bankkártyával fizetni. Ízlelgetem... Kezicsókolom, szeretnék a számlámra befizetni tízezer forintot! Tessék a bankkártyám... Papapam... Nincs a kátyán, csak ötezer forint... Tudom, de mindjárt lesz tizenöt, most fiztek éppen be rá tizet...

EvilHedgehog 2015.05.18. 16:55:01

@Komojtalan: Ha akarom 1 kiflit is kártyával fizetek. Paypass - szel gyorsabb mint a KP. És legalább nem húzzák a szájukat hogy túl nagy a címlet.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.18. 16:57:04

Összesen 93 tarifacsomag díjait emelte fel tavaly júliusban a Telenor, és az egyoldalú szerződésmódosítást, meg a díjemelést utólag a körülményekben beállt változásokkal indokolta. A jogellenes szerződésmódosítás miatt a médiahatóság 250 millió forint pénzbírságot szabott ki a cégre, valamint vezető tisztségviselőjére 500 ezer forint bírságot.

hvg.hu/kkv/20150518_Szazmilliokra_buntettek_a_Telenort_jogser

Természetesen a 250 milliót nem az előfizetők fogják kipengetni.

gabors 2015.05.18. 17:21:17

@atpijkamo: "Természetesen a 250 milliót nem az előfizetők fogják kipengetni. "

Hat meg szep .... mibol mentik meg az ETO-t akkor ???

gabors 2015.05.18. 17:22:50

@gabors: "Természetesen a 250 milliót nem az előfizetők fogják kipengetni. "

Ja hogy nem arra gondoltal hogy visszadjak ... csak hogy beleepitik a kovetekezo emelesbe ... szemet multi karvaj toke !!!!

atörökkk 2015.05.18. 17:39:37

Külföldön él... 600 forintról beszélgetünk, ami árfolyamtól függően olyan 1,87-2,07 euro. Megszavazom a kis fasznak az év fillérbaszója címet.

gabors 2015.05.18. 17:59:41

@atörökkk: amugy a poszt-tolo ezt irta igaz elegge a vege fele ....

"Vagy hagyjam-e a fenébe e rusnya ígéretszegést és hazugságot?. Mert nyilván nem az összegről van szó, hanem az elvről, illetve arról, hogy menjenek a jó büdös p>&>[łba... :)"

szoval fillerbaszo cim azert tulzasnak tunik ...

de pont ezert teszi ezt meg ez a bank (is) ezt Mo-on !!!

Aureliano Buendía 2015.05.18. 18:28:42

@atörökkk: én megértem, az elvek embere. De szívesen összedobom neki. Beszállsz?

gabors 2015.05.18. 18:50:19

"A július 1-től életbe lépő törvénymódosítás alapján az MTVA csatornáit a műsorterjesztők kötelesek az első csatornahelyekre tenni, csatornasorrendet pedig ugyan nem ír elő a törvény, az MTVA azonban közzétette saját ajánlását,"

ez igaz ???

venszivar 2015.05.18. 18:56:07

csak nem? van új barom!?! ááááá ennek azért még pár évet dolgoznia kell....

a fő barom trónja nincs veszélyben!!!!

igi1 2015.05.18. 19:01:53

@atörökkk: külföldön is putris aki itthon is putris

CID 2015.05.18. 19:02:10

@venszivar: tegnap voltunk a mórahalmi vásárt megnézni, nagyon szép kecskék voltak...;)

CID 2015.05.18. 19:05:11

Ez a T. Kommentelő, mi akar lenni? ? Megkockáztatom, paraszt, s jogosan.

venszivar 2015.05.18. 19:10:23

@CID: de neked SOHA NEM lesz annyi pízed, hogy vegyél egy négylábút....:)

gabors 2015.05.18. 19:17:54

@CID: akkor magyarorszag egyre jobban teljesit :-(

Homár Hilda 2015.05.18. 20:40:18

@atörökkk:"nem az összegről van szó, hanem az elvről" ezt a mondatot érted vagy segítsek?

venszivar 2015.05.18. 20:46:35

@Homár Hilda: rúgd ki! 3X életfogytiglan! :):D

HISZEN NEKÜNK ELVEINK VANNAK! NEKEM LEGALÁBBIS, AMIT SOSEM TITKOLTAM....:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.18. 20:47:58

@Homár Hilda: sajnos azert nem valtozik sok minden otthon, mert sokaknak tok normalis, hogy a sajat bankjukban a bankkartyajukkal nem tudnak fizetni:)
kikuldik az ATM-hez:)
esz megall
nem mondom el az en bankomban ez hogy megy:)

Antalbaba 2015.05.18. 20:49:17

"Átmenetileg bezárt az összes Raiffeisen-bankfiók
2015.május 18. 16:42
Nem működnek az ATM-ek és a bankkártyák sem.
Hétfő délután átmenetileg összes bankfiókját bezárta a Raiffeisen, leállt a netbank és az ATM-hálózat is – írja a Pénzcentrum. A lap szerint az ügyfelek arra panaszkodnak, hogy a bankkártyákat sem tudják használni.
A Raiffeisen közleményében azt írják: „Technikai okok miatt a Raiffeisen Bank szolgáltatásai nem elérhetők az ügyfelek számára, beleértve az ATM készpénzfelvételt, a bankkártyás vásárlásokat és az internetbankot. A fiókok jelenleg zárva tartanak. A bank munkatársai megfeszített erővel dolgoznak a probléma kijavításán. Az ATM készpénzfelvét és a bankkártyás vásárlás várhatóan kora este állhat helyre, az online banki felület este indulhat újra. A Raiffeisen Bank Zrt. elnézést kér a kellemetlenségért.”

gabors 2015.05.18. 21:14:29

@Antalbaba: erre irtam fentebb

homar power!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.18. 21:16:19

@Antalbaba: hat szar ugy
de ilyen van....
par orat ki lehet birni

Arcade Macho 2015.05.18. 21:19:05

@Atörökk: mi a gond???
már egy jót vadászozni sem lehet?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.18. 21:24:47

@Antalbaba: Most mi a baj? Szerinted rosszul kezelik a helyzetet? Elnézést kértek a kellemetlenségért, homár szempontból tökéletes ügyfélkezelés.

(Egyébként, mondták, hogy a fityisz sanyargatása miatt kivoniulnak az országból. Lehet, hogy már ki is vonultak, csak a _volt_ munkatársaknak elfelejtettek szólni.)

Manyecska 2015.05.18. 21:31:34

@CID: tengerimalac nem vót??

Arcade Macho 2015.05.18. 21:47:23

@atörökkk: ma vettem a helyi erdekeltsegu számtekkbótban valami bizbaszt, na szoltak hogy nem koscher a dolog a 20e -sel, valtsam fel, mentem hogy felvaltsam, hat nem olcsobb volt a sör a felvalto helyen mint a helyi erdekeltsegu szupermárketben?
igaz en is irhattam volna posztot a keszpenz elfogadasarol, de hianyzik az hogy vadasznak nezzenek?

Escaped 2015.05.18. 21:55:45

@atpijkamo: Majd ha vonulnának nyugdíjba, kiderül, hogy évtizedekig egy nem működő bank nevében dolgozgattak. Hát ezért nem volt egyetlen nemzetközi céges buli sem vagy 20 éve!

gabors 2015.05.18. 22:03:10

@Arcade Macho: erre jo a kartya ...

nalam ennyi keszpenz szinte soha nincs foleg nem egy darabban.. (automatakban szinte mindenhol $20 a legmagasabb cimlet halottam hogy vannak helyek .....)

Arcade Macho 2015.05.18. 22:15:48

@gabors: oviban sem lehet kartyaval fizetni es a szamtechboltban is erosen erdekeltte teszik az embert hogy keszpenzzel fizessen mert ugy olcsobb

ez van, kell az apro, ami nem gond, hiszen a szupermarket se lett volna tul messze :)

kartyam meg csak internetes van... amugy tok vicces amikor a magamfajta macsó elkuldi az asszonkat fizetni a benzinkuton :)))

gabors 2015.05.18. 22:59:42

@Arcade Macho: semmi gond, mindenki maskepp csinalja hogy klasszikust idezzek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.18. 23:04:00

@Arcade Macho: mil;yen az az internetes kartya
komolyan nem tudom
/en nem jarok be a benzinkut epuletebe, hacsak nem kell sor/

Erik Bálint 2015.05.18. 23:13:38

@Antalbaba: Jah a hackerek is a Homárt olvassák :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.05.19. 01:35:53

Mé' nem szót senki Ödönnek?! Vagy az má nem dógozik itt? Vagy az Emese...? :O :D

igi1 2015.05.19. 02:40:20

@Homár Hilda: mondja ezt az aki a facebookon tájékoződik.

én szóltam a törökkröl is nem akartad elhinni

Pedig figyelmeztettelek h hagyd békén ha nő vagy.

Mér em hallgat rãm roha senki!?

Elvekkel meg teleszarhatod a párnádat ha lenne

igi1 2015.05.19. 02:43:09

@atörökkk: adhatott volna egy kupont is a poszternak jófejségből

igi1 2015.05.19. 02:44:50

@venszivar: jó hát neked persze h jogod van elvekre :)

Pedig én megmondtam a Hildának s nem hallgatott rám.

Akkor most már mindegy is neki.

SarahConnor 2015.05.19. 07:51:15

Éna számlakivonatomat (egy havit) kértem el, és azzal húztak meg. Tavaly mikor rendbe raktam a papírokat, akkor láttam, hogy nincs meg a júliusi kivonat. Kellett volna bizonyos ügyekhez, de emlékeztem rá, hogy utazásra indulva kaptam kézhez, gondolom, utazási cuccal elkevertem valahová. Sebaj, a bankban kiadják. Netes felületem még nem volt, ezért az ügyintéző elé járultam, aki kinyomtatta, és aztán közölte, hogy 600 forint lesz. Egy darab papír, amire ő rápecsételte, hogy másolat, vagy mi.
Elrontott valamit, mert elfelejtette az átvételt aláiratni velem - azóta tudom, hogy úgy kellett volna tennie, mert akkor köteles vagyok lecsengetni a 600 forintot. Így azonban közöltem, hogy nem kell a papír. Húztam még egy sorszámot, és ingyenesen igényeltem netes felületet a számlához (itt volt az ideje), hazamentem, és kinyomtattam magamnak a kivonatot.
Elképesztő, miken akarnak lehúzni.

Bombaló 2015.05.19. 07:54:51

Én a CIB-től kaptam elszámolósat, amiért be kellett mennem. Miközben csigatempóban haladt az ügyintézés az adataim bepötyögése helyett egy csodakártyát próbált rámtukmálni miss szempilla. A lényeg, hogy havi 30 kártyás fizetés elérésével a havidíj 75-%-át jóváírják, így csak havi 1200 Ft-ba kerül. Ha nem akkor akár majd 5000 Ft is lehetne a díj.
Hogy ezt elkerüljem, azt tanácsolta, hogy a legkisebb vásárlást is kártyával intézzem. Legyen az akár fél kiló kenyér...
Én azt választottam, hogy nem váltok bankot...

igi1 2015.05.19. 08:30:09

@Bombaló: sok

nekem 500 a havidíj és ennyi az sms

éves kártyasíj sok de biztosítással 6000 ft

erste ami a legdrágább bank

viszont fondolom hitelkártya ami mínuszba is mehet

jó ha havi 20-at elérsz 1 hónapba vásárlásba

én is hagyok rajta 20-30 ezret a kártyás egyéb gizetésekre de inkább leveszem

az én pénzemből ne nyerészkedjen a bank

igi1 2015.05.19. 08:34:12

@Lenina Huxley: a kivonat kérése nincs ingyen

a postai értesítő sincs ingyen

a netbank se ha sms értesítő kell a belépéshez

mikor fognak érteni a magyarok a pénzügyekhez!?

de persze papíron mindenki kurva okos

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.19. 08:36:45

Ubdáthoz: Irreveláns, hogy a számlán mi bonyolódik és mi nem, ha előfeltétele a törlesztésednek. A küldöldi lét érthetőbbé teszi a beleszarást. A halogatás, mint tény(ező) akkor is felülír mindent, ha külföldről +halogatsz+. Nem kötözködni akarok, de körbemagyaráztad ugyanazt. Mindegy. Vállalom, hogy paraszt vagyok, mert így jár a tisztelt jelző, ha rövidítve is. Ennyire még sosem tiszteltek! Fel is helyezem a csokornyakkendőmt.
@CID: én nem vennék kecskét. Tudom, ti sem akartatok. Antipatikus, öncélú, makacs (kecske)szarok, amik hajlamosak a tetőn kikötni.:)

CID 2015.05.19. 08:52:22

@Lenyalt Hayú Trónörökös: Persze, hogy nem akartunk. Vénszivar, köbö 3 éve lóg egy fél kecskével, gondoltam emlékeztetem :)

CID 2015.05.19. 08:55:14

@Manyecska: De, sütve, főzve :)

Manyecska 2015.05.19. 08:57:28

@CID: szerintem azóta támasztja el ne dőljön! hogy melyik oldalról azt nem tudom:D

Manyecska 2015.05.19. 09:02:45

@Lenyalt Hayú Trónörökös: asszontad nincs csokornyakkendőd!!:D a zember már nem tudja mit higgyen.@CID: a pasimnak volt gyerekkorában malackája /is/, hárman voltak tesók /ő a lekkisebb királyfi/, arra ért haza hogy a kutya ugatja mint állat a macskát aki bemenekült a malac akváriumába!:D,malacka meg közben vad köröket fut, macska meg nyugodtan ült a forgács közepén:D de amikor a nővére kirakta az erkélyre hőgutát kapott, ki volt merevedve amikor kivette, asszongya "nagyon egyben volt" XD :)
Utálom a bankokat.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.19. 09:09:58

@Manyecska: ilyet nem mondhattam. A virtualizációban van, pont az ilyen alkalmak megünneplésére. Mondjuk megnézném a nővér ikszdé fejét, amikor ő van kimerevedve... Na meg hogy akváriumban tarcsák a malacot, jól felposhadhatott, hígulhatott, utána valóban nem árt a szárítás. Végletek embere lehetett a csaj.
Jöhetne már az újposzt.

Manyecska 2015.05.19. 09:23:02

@Lenyalt Hayú Trónörökös: jah.az olimpiai bizoccság egyik elnöke volt, szólnék.:D

Manyecska 2015.05.19. 09:26:53

OFF volt már valaki MKB Egésségpénztár közgyűlésén? meghívtak:D fáj az??

peter3374 2015.05.19. 09:47:16

@hagyma: Az internetes kártya az internetes vásárlásokra való, egy virtuális kártya amire a rendes számládról annyi pénzt tudsz tenni amennyi éppen kell. Elvileg biztonságosabb, mert nem kell megadnod sehol a rendes kártyád adatait, csak annyit tudnak róla levenni amennyi rajta van

Manyecska 2015.05.19. 10:13:59

@igi1: Én aztis tudom melyik!:)

joska61 2015.05.19. 10:26:55

@ColT: Erdős SPAM? Találtam én is egyet. glurl.co/FSCeleb

Escaped 2015.05.19. 10:44:44

@Manyecska: Akkot az se' mai gyerek már.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.19. 10:51:59

@Manyecska: nem tesz semmit. Az embik hajlamosak azt gondolni, hogy valaki attól, hogy jól látható helyen, kirakatban van, híres vagy bármi ilyesmi, hogy akkor szép, okos, tájékozott, egyszóval hogy a szemlélő minden idealizáltságára tökéletes célpont, bele is látják szépen sorban. Ettől a szemlélt személy valósága nem változik, rendszerint alacsonyabb érdemekkel bír, mint szeretnénk. Az embert, ha megismerem, az jó, de attól föggetlenül értékelem, hogy a társadalmi ranglétrán hol van. De nem kell ezt ecsetelnem: mindenki szar úgy is. Kivéveén.

feketeöves chemtrail-figyelő 2015.05.19. 11:02:36

@igi1: "mikor fognak érteni a magyarok a pénzügyekhez!?"
Példát vehetnének Victoria Grant-ről, aki 12 évesen többet tud a bankrendszerről, mint a magyarok többsége.
www.youtube.com/watch?v=yyBYjL1hsC4

Már meging egy nick 2015.05.19. 11:06:09

A homáron megjelent cikk hatására a raiffeisen bezáratta a tegnapi napon az összes fiókját, az ügyintézőket soron kívül kiképezték az ilyen esetek megnyugtató rendezésére.

igi1 2015.05.19. 11:24:47

@feketeöves chemtrail-figyelő: a gond pont ez az h mások többet tudnak nálunk itthon meg mindenki assziszi magáról h egy pénzügyi zseni miközbe azt se tuggyák h az egyenlegértesítő ès az elszámoló SINCS INGYÉ

igi1 2015.05.19. 11:27:19

@Manyecska: akkor értem mér udvarolt nekem korábban

női természet :)

Escaped 2015.05.19. 11:30:15

@Manyecska: Nocsak. Gyerekfejjel volt MOB elnök?

Manyecska 2015.05.19. 11:54:03

@Escaped: nem, egy fontos részlet kimaradt. de itt nem mondhatom el.

gabors 2015.05.19. 16:18:49

@peter3374: ilyen van itt is csak hagyma nem halott meg rola visa es master card valtozat is van ... hogy minden bank ajanlja-e nem tudom

nekem a paypal is megteszi ott is lehet ugy hogy semmihez sincs kotve es esetenkent teszek ra penzt ... megint csak itt semmibe sem kerul ...

Zola_ 2015.05.19. 22:15:54

@Homár Hilda:
ó, hogyne, elvek, persze...
"Végtörlesztő vagyok..."
Szóval azon kevés kiváltságos egyike, aki kevés idő alatt hirtelen milliókat tudott előteremteni valami módon. Most meg hisztizik, hogy a 10 rongy mellé még 600 Ft-ot kellett fizetni, hogy le tudja ellenőrizni, hogy milyen jól járt, mert 180-on kiugorhatott a CHF hitelből. Remélem, elutasítják a panaszt a fenébe. Aztán majd ne felejtsen el polgári pert is indítani. :)))

SarahConnor 2015.05.21. 20:26:10

@igi1: nem az a baj, hogy nincs ingyen, hanem az, hogy egy vagyon. Nagy különbség.

Arcade Macho 2015.05.21. 22:34:27

@hagyma: az erstes internetes kartya az olyan hogy azert csak kikuldik a plasztikot ket evente hogy felszamolhassanak kartyacseret...

amugy meg csak internetes vasarlasra lehet hasznalni es alapbol 1 Ft a limit, amit a netbankon lehet ideiglenesen megvaltoztatni
mas banknal ugy van hogy az egy alszamla, es ahhoz tartozik bankkartya es szintugy normalis vasarlasra nem lehet hasznalni

nem tudom hogy ez mennyire europai vagy magyar lenne
süti beállítások módosítása