Gergő sztorija azért érdekes, mert a leírtak alapján a bank simán hivatkozhatott volna arra, hogy szóban nyilván tájékoztatták a kétféle kondíciós listáról, ehelyett kvázi elismerik, hogy valami nem stimmelt. Ki érti ezt?
Kedves Homár Hilda!
Eddig kő alatt éltem, így csak most ismertem meg a Homárt. Ezért aztán rögtön két történettel is megörvendeztetném a nagyérdeműt (a másodikat külön tesszük majd ki, a szerk.).
Az első az MKB Bankról szól.
2014. tavaszán befejeztem a felsőoktatásban folytatott tanulmányaimat, ami egyben azt is jelentette, hogy a továbbiakban nem voltam jogosult diákoknak szánt folyószámlát használni, így az MKB Bank egyik telefonos ügyfélszolgája rábeszélésének engedve az MKB Praktika szolgáltatáscsomagra tértem át.
Már több hónapja tartott a boldog (v)iszony, amikor felfigyeltem rá, hogy a bankkártya tranzakciókról küldött SMS-ekért darabonként 23 Ft-ot vonnak tőlem. Pedig a honlapjukon az szerepelt, hogy a mobilbankár szolgáltatás “Gazdaságos - mert a bankkártya tranzakciókról küldött SMS üzenetekért Bankunk nem számít fel díjat; és a havi díj, illetve a többi SMS üzenetért felszámított díj is rendkívül kedvező.”, (Bocs, de sajnos ennél frissebb waybackes linket nem találtam, de tényleg ez volt ott akkor, egyébként később elhajtottak volna a panaszommal együtt. A félkövérrel kiemelt Gazdaságos pont a lényeg.)
Megerősített az is, hogy a 2014. 09. 05-én kelt, az új bankkártyával együtt küldött levelük hátoldalán (mkbkartyakisero.jpg) a pirossal bekarikázott részt találtam:Be is tértem hát a helyi MKB fiókba, ahol a pult mögött ülő rendkívül kedves hölgy alig több mint fél órán keresztül próbált meggyőzni, hogy bizony én vagyok a hülye. Ugyanis a kondíciós listában tényleg szerepelt a fenti 23 forintos tétel. Egészen addig nem is változott a véleménye, míg meg nem néztük együtt a weblapot. (Ez így leírva egyszerűnek hangzik, de gyakorlatilag kattintástól billentyűnyomásig terjedő részletességgel kellett átsegítenem őt előbb az Internet Explorer, majd a google kereső útvesztőin, mire elértük a hőn áhított információt.)A turpisságra így már hamar fény derült: az MKB Banknál két MobilBankár szolgáltatás is futott azonos néven, de eltérő kondíciókkal. A “MobilBankár1” a nem csomagos ügyfeleknek szólt, havi 250Ft-ba került és ingyen küldték az SMS-eket. A “MobilBankár2” pedig a magam fajta rászedett balekoknak, ahol a csomag havidíja magában foglalja ugyan a 250 Ft-ot, cserébe viszont minden üzenetért további díjat számolnak fel. Na ezt nevezem én ügyfélbarát üzletpolitikának, ugyanis aki havi 10 alkalomnál többször használja a kártyáját, az rosszabbul jár, mint ha külön kifizetné a “MobilBankár1” havidíját.
Felvetettem, hogy mi lenne, ha én veszni hagynám a csomagban foglalt “MobilBankár2”-t és mellette előfizetnék a “MobilBankár1”-re, de ezt persze nem lehetett. Ezért aztán úgy döntöttem, hogy panaszt nyújtok be, amiben nem csak a problémát jeleztem, hanem arról is érdeklődtem, milyen formában kívánják megtéríteni a szerintem jogtalanul felszámított díjat.
Mivel 3-4 hét után még mindig nem kaptam választ, újabb körre szántam el magam. Ismét ellátogattam az MKB honlapjának MobilBankárról szóló aloldalára, ahonnan hogy, hogy nem, addigra eltűnt a fenti, ingyenességről szóló bekezdés.
Mentem is a fiókba, ahol ismét panaszt tettem. Ezúttal az ügyintéző elfolytott kuncogásával kísérve leírtam, hogy véleményem szerint sunyi, gerinctelen alakok és most már bizony adják vissza a 253 forintomat. Mert ha nem, akkor magam sem tudom milyen felügyeleti szervekhez fogok fordulni.
Pár nap múlva jött tőlük egy tértis levél, benne a válasszal, hogy rendkívüli módon sajnálják, ha esetleg félrevezettek. Sőt mi több jófejségből még a kifogásolt terheléseket is hajlandóak jóváírni. Szóval nem ötleteket akarok adni, de ha valakit esetleg nagyobb összeggel húztak ugyanígy le, akkor kérje bátran a pénzét!
Gergő
Manyecska 2015.06.22. 15:21:42
atörökkk 2015.06.22. 15:24:40
AtiSnatch 2015.06.22. 15:27:48
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.06.22. 15:33:54
chili wili 2015.06.22. 15:48:57
[...]
"az ügyintéző elfolytott kuncogásával kísérve"
Terézágyú 2015.06.22. 16:10:08
foJton csak kötöSZköttök...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.22. 16:12:48
Megbukott, minden UV lehetőséget elfogyasztott, dékáni különengedélyeket kimerítette.
De legalább "tért", nem "fáradt".
Bánatos Teknősbéka 2015.06.22. 16:29:48
Aureliano Buendía 2015.06.22. 16:37:26
szerintem ezek nagybetűk
Aureliano Buendía 2015.06.22. 16:44:35
Szerintem válts bankot.
Aureliano Buendía 2015.06.22. 16:46:19
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.22. 16:51:25
Én olyan paraszt vagyok, hogy csak bemegyek a bankba.
kakukk11 2015.06.22. 17:04:18
253Ft visszaharcolása után ne is nagyon adjál ötleteket.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.22. 17:18:16
Apró lépések viszik előbbre a világot, úgymint egy Tesla akksi kifejlesztése, egy SMS díj visszaszerzése, stb.
- Pincér, ez a pástétom tényleg félig csigából és félig disznóból készült?
- Igen, uram, pontosan fele-fele arányban: egy csiga, egy disznó.
gabors 2015.06.22. 17:36:11
amugy a bank itt normalis is volt megtartott egy ugyfelet potom 253 befektetessel.... majd lehuzzak valami massal :-)
igazságos 2015.06.22. 17:55:07
Vagy egy kis mellékes azér mindig jól jön mindenkinek!?
igazságos 2015.06.22. 17:57:18
S már nem is fehérítenek.
igazságos 2015.06.22. 18:01:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.22. 18:40:50
És ez kezeli a pénzedet?
"Pár nap múlva jött tőlük egy tértis levél, benne a válasszal, hogy rendkívüli módon sajnálják, ha esetleg félrevezettek."
Miért nem válaszoltad, hogy rendkívüli módon sajnálva jelented be a PSZÁF-nak...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.22. 18:44:38
igazságos 2015.06.22. 19:06:33
nem rólam volt szó, de ügyesen átterelted magadról a dolgot
sajnos ezt is a csórók szokták
Manyecska 2015.06.22. 19:15:37
igazságos 2015.06.22. 19:19:36
mellvértezz fel
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.22. 19:19:41
www.facebook.com/kilatas/posts/998950613471270
Manyecska 2015.06.22. 19:20:52
igazságos 2015.06.22. 19:24:10
igazságos 2015.06.22. 19:26:21
így nem lesz itt buli
igazságos 2015.06.22. 19:38:09
Jó, Sarka Katának legalább volt mit tejbe aprítania, de ez a Kulcsár Edina, meg a többi nagyon csóró egyedek.
Valahogy a TV2-nél mégis egyre csak szaporodnak.
gabors 2015.06.22. 20:06:50
igazságos 2015.06.22. 20:23:04
gabors 2015.06.22. 20:29:46
igazságos 2015.06.22. 20:37:05
Nem néztem, mert rohadtul nem értettem, mit rugóznak, pattognak ott a színpadon
aztán leesett, mikor olvastam, hogy az direkt volt XD
igazságos 2015.06.22. 20:54:17
A rugózás viszont örök életemre beleégett a retinámba.
Dezsike 2015.06.22. 21:03:04
Itt elvi kérdésről van szó. Én is felhívtam a kávéautomata hibabejelentőt amikor benyelt 100 Ft-ot, többe került felhívni, de szó nélkül visszaadták a pénzt. Az előző bankom amikor elkezdte ilyen-olyan jogcímen szívni a pénzem egyszerűen otthagytam, a mostanival egyelőre meg vagyok elégedve, mert bár ők is belenyúltak a kedvezményekbe amióta szerződtünk, cserébe fél éve egy olyat veszek igénybe amire már nem vagyok jogosult, de eddig nem kapcsolták ki, pedig azt mondták ez automatikus, nem kell törődnöm vele.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.22. 21:59:45
aardwark 2015.06.22. 22:37:20
hmmm., azért számolni is kéne, bár tudom a matek nem könnyű, pláne a szorzás meg az összeadás, meg amúgy az lapműveletek.
x MKB ügyfél szorozva napi min 1 kártya művelettel (23 FT) szorozva 365 nap.
Szerintem sunyiban mindenki elfogadna a bankszámlájára egy ilyen összeget hirtelen.
További kellemest, és sorry nem akartam okoskodni
peace
meg bogrács meg batz papucs meg minden :)
aardwark 2015.06.22. 22:44:16
1 javítások: *alapműveletek, *ez csak elv lenne? tényleg? ...
2 aki a 253 forintért b@sztatja a posztolót, na abból élnek a bankok ...
kérdem én, akkor ki is a birka?
béke és szép éjt
aardwark 2015.06.22. 22:50:58
tegyük fel van 100 000 ügyfél
napi egyszer használja a kártyát 23 forintért az év minden napján (tedd hozzá a káosz elméletet: több ügyfél, kevesebb napi kártya használat, az átlag nagyjából megvan) azaz :
100 000x23x365= 839 500 000 Forint
Köszönjük a figyelmet
gabors 2015.06.22. 22:59:12
na de 250 havonta az mar smafu ??
amugy a "tobbseg" nem hasznalja a kartyat minden nap hanem egyszer felveszi az ingyenes lovet aztan kezpenzezik hala a geniusoknak ...
amugy SMS az nincs ingyen "valakinek" fizetni kell a telecomnak "valamit" tulajdonkeppen az email sincs ingyen mert valaki csak fizet valakinek hogy email szerver meg tarhely meg bandivit legyen ...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.06.22. 23:58:46
Több tudatos vásárlót és kevesebb leszaromembert kívánok! :)
2015.06.23. 00:49:17
Black Hole 2015.06.23. 00:50:05
Black Hole 2015.06.23. 00:53:14
Escaped 2015.06.23. 00:56:36
Escaped 2015.06.23. 00:57:57
Black Hole 2015.06.23. 01:06:06
gabors 2015.06.23. 03:21:46
de legelabb valami legyen
Black Hole 2015.06.23. 03:53:16
Egy kis orangeways kéne, mint egy falat kenyér! Azt nagyon bírom, mikor egy rahedli ember 2 napig arra vár, hogy a busz valamitől megjavul majd, viszont a WC akkor is szar marad, de mégis kijön belőle a nyúzott arcú lány.
gabors 2015.06.23. 04:04:29
de terhes-e nyúzott arcú lány ??? mer akkor minden mas
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.23. 08:04:47
"lássátok, még Colt is megfutamodott máma"
Úgy tudom csak elment Jedi tanfolyamra Yodahoz... :P :)
Manyecska 2015.06.23. 08:13:39
:DD hááát 2007-ben jó eresztés volt:D
killerkaller 2015.06.23. 08:28:00
És az idő múltával a számok szaporodtak. Ezzel a mentalitással akár pénzügyminiszter is lehet a poszter.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.06.23. 08:34:19
Manyecska 2015.06.23. 08:40:00
Bombaló 2015.06.23. 09:57:43
Ugyanis 30 forint nem tétel, de mondhatom a pénztárosnak, hogy legközelebb viszek két zsemlét "ingyen", mert mi az a 30 forint?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.23. 10:37:22
Már mér fizetne annyit??? 9 forint, ha nem tudott egy előnyös szerződést kötni. Gondolom elég nagy volument küld, biztos le tudja alkudni a felére.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.06.23. 10:40:22
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.06.23. 10:42:50
Black Hole 2015.06.23. 10:53:00
neet 2015.06.24. 09:12:22
Poszternek még igaza is lehet, de fogják sokkal nagyobb csalódások is érni.
Ami meg az összeg vs elvi kérdést illeti: max megértés. Én a minap a navtól visszaszereztem azt a 6 (HAT!) jegyű jussomat, ami a könyvelőm szerint 0 (nulla!). Nem is tudom, a pénz vagy a győzedelmeskedés a Hivatal(ok) felett, ami jobban felemelt. Eszembe is jutott Igi, h ő is biztos javában ünnepel már. :)
neet 2015.06.24. 09:15:17
"így az MKB Bank egyik telefonos ügyfélszolgája rábeszélésének engedve "
Azért ez sokat elmond a friss diplomások életről szerzett kevés tapasztalatairól. És most nem a friss diplomást fikázom, én is voltam az, hanem... á, úgyis tudjátok. Mint amikor a gyereket átverik a boltban, amikor leküldöd sörért.