Az Extreme Digital rendszeres vendég a Homáron. A panaszok alapján a dolgozók egy részére egész biztosan ráférne egy ügyfélkapcsolati tréning, és a mostani két sztoriból kiindulva más területen is reformérett a cég működése - már csak a saját érdekükben is.
Sztori 1:
Kedves Hilda !
A napokban az Extreme Digital debreceni üzletében vásároltam egy NAVON Raptor 8 típusú akciós tabletet. Az otthoni kicsomagoláskor vettem észre hogy a microSD kártya fedelét tollal nyitották ki és ennek nyoma rajta is maradt. Továbbá a készülék hátlapja tele volt karcolásokkal, de ezt egy új fóliával eltakarták, tehát a készülék használt volt!
Visszavittem még aznap az üzletbe, de a "kedves" eladó még engem nézett hülyének,mondván ő bontotta fel a dobozt előttem (ez így is volt,) tehát nem lehet használt. Ekkor kértem, hogy hozzon egy másikat. Ezt kibontva (szintén "original" csomagolás) jött a meglepetés, ugyanis az ebben lévő készüléken még hátlapi fólia sem volt, cserébe 10x annyi karcolással mint az általam vásárolt.
Ekkor gyors visszacsomagolás következett, majd a vételárat visszakértem (jóváíró számla száma:16180SZB2015). Az eladó kommunikációjával nem is foglalkoznék (ugyanis az nem volt neki), de a felháborodás helyett egy elnézést még jól jött volna.
Mivel nem egyedi esetről van szó (gondolom hogy nem pont csak ez a 2 db használt készülék volt újracsomagolva), ezért gondoltam, hogy mások okulására megírom. Lehet, hogy a beszállítójuk a sáros, vagy náluk az akciós áru ezentúl nem feltétlen jelent új készüléket, nem tudom. Mindenesetre írtam (volna) az ügyfélszolgálatuknak, de a rendszer a levél küldésekor kidob. Tehát az ügyfélkezelésük olyan mint a kiszolgálás, így nálam ez a cég a korábbi problémamentes vásárlásaim ellenére leszerepelt.
Remélem más nem jár így, de átvételkor alaposan nézzék meg hogy mit vásárolnak.
Üdvözlettel:
Balázs
Sztori 2:
Kedves Homár blog szerkesztőség.
Történetem szolgáljon tanulságul mindenkinek aki az Extreme Digitalnál szeretné elkölteni pénzét.
2015. július 2-án vásároltam egy JBL Clip Bluetooth hangfalat 9990 forintért. Az eszköz a 7. napon adta meg magát, nem lehetett a micro USB kábellel tölteni. Rá két napra visszavittem és kértem egy új készüléket. Közölték, hogy 3 nap után szerviz és garanciális javítás, és inkább vigyem el magam a márkaszervizbe. Otthagytam és kértem, hogy mivel én nekik fizettem, ezért legyenek már olyan kedvesek ők maguk intézni a procedúrát. (Itt amúgy 5 napot veszítettem, mint később az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetés után kiderült). Csalódottam, de tudomásul vettem a helyzetet.
17 nap elteltével közölték, hogy a készüléket átvehetem, így az Erzsébet körúti üzletekbe mentem másnap, ahol visszaadták javítás nélkül a hangfalat mondván, hogy az USB töltőben történt szálszakadás nem rendeltetésszerű használatból fakad. WTF? Ők a márkaszervíz által közöltek alapján nem kötelesek kárpótolni. Ami igazán felbaszott, az a hozzáállás miszerint örüljek, hogy csak egy ilyen olcsó eszköz ment tönkre és nem egy másfél milliós laptop, de amúgy kérdezzem meg a márkaszervíz kedves munkatársait, hogy mennyiért javítanák meg. Érthető ugye, ők eladnak valamit és jónapot szarnak rá, hogyan lehet megoldani a balfék vásárló problémáját.
Miután tovább diskuráltam az üzletvezetővel és a többi remek jó eladóval egy másik szerencsétlen delikvenst épp arról győzködtek, hogy az E-book olvasójának a hibája nem garanciális felesleges elküldeni szervizbe. Szerencsétlen nyomora azonban nem vigasztalt, de úgy tűnt, bevett gyakorlat ennél a remek cégnél, hogy csökkent minőségű termékeket adnak el, és a garanciát pedig nem lehet érvényesíteni. Arra a felvetésemre, hogy miért nem írják le selejtnek a terméket és adnak egy működőképest, az volt a válasz, hogy mert akkor mindenki ezt akarná! Hát basszák meg 2015-ben ez lenne szerintem a minimum.
Szóval soha többé Extreme Digital!
Zoltán
Az utolsó 100 komment: