Nem mondom, hogy az ő szemszögükből nézve nem ügyes, de a fogyasztó oldaláról vizsgálva inkább érdekes megoldást talált a szolgáltató. Megkérdezzük miért is.
Kedves Tékozló Homár szerkesztőség!
Nem régiben, a párommal úgy döntöttünk, veszünk a UPC-nél 3 előfizetéses telefont. Meg is történt a vásárlás, a telefonokra 12 havi részletfizetést írtunk alá. Mivel minden szolgáltatásunk az említett cégnél van, az ügyintéző ki is számolta nekünk, hogy várhatólag 40 ezer körül lesz a számlánk. Ez az összeg vállalható volt számunkra, így megkötöttük a szerződéseket.
Jött a fekete leves a számla érkezésekor, 130 ezer forintról. Egyből hívtam a upc ügyfélszolgálatát, ahol nagyon hosszas várakoztatás után, közölték, hogy ez ennyi és ki kell fizetni. Ekkor újra átnéztem a teljes számlát, ahol pontosan 82 ezer forint volt az eltérés.
Ismét felhívtam őket, ekkor már közös nevezőre jutottunk abban, hogy az egyik telefon árát számlázták ki egyben, de nekem akkor is ki kell ezt fizetnem, és majd a következő számlából jóváírják. (Tehát fizessem ki, majd részletekben jóvá írják, holott én kértem és kaptam rá részlet fizetést? Zavaros mint a bugyogó savanyú káposzta ) Természetesen ezt megtagadtam, és vártam egy hónapot.
Ekkor bementem a UPC kirendeltségére, ahol közölték, hogy a 82 ezer forint jóváírásra került, de immár 2 hónapot, az elmaradtat és az aktuális havit kell befizetnem, azaz 90 ezer forint körüli összeget. Erre én részlet fizetést kértem, amit meg is adtak, 3 havi részlet fizetésre.
Tehát most ott tartok, hogy a havi 40 pár ezer ft havi díjat kell fizetnem, plusz a részlet fizetést azaz összesen 80 ezer forint körüli összeget. Mindezt azért mert a UPC tévedett, amit nem volt hajlandó korrigálni akkor és azonnal. A díjakat mindenesetre kifizetem, de ez valamilyen formában nekem akkor is érdekesnek tűnik.
Köszönöm a figyelmet.
Mária
Az utolsó 100 komment: