Szép próbálkozás volt, kár, hogy nem jött be.
Tisztelt Homár!
Ha nem bánjátok, elmesélném, hogyan nem működik az Edigital rendszere. Tudom, nem az első elégedetlen vevőjük vagyok és vélhetően nem is az utolsó, de ez az én karácsonyi történetem, ami megszínesíti a napjaimat manapság.
Próbáltam időben rendelni, mert "a megnövekedett rendelésszám miatt hosszabb lehet a szállítási idő", de.... na, ne szaladjunk ennyire előre.
1. nap december 5. (szombat délelőtt)
Az edigital webshopján keresztül leadtam egy rendelést 4 termékről (mindből volt raktáron). A vételárukat azonnal kiegyenlítettem a paypal rendszeren keresztül, az edigital oldalán ezután az a felirat jelent meg, hogy karbantartás miatt megszakadt a művelet, nézzek vissza később. A paypaltól megkaptam a mailt arról, hogy sikeres volt a tranzakció.2., 4., 6. nap
A honlapon azt írta ki a rendszer a rendelésem állapotánál, hogy "Fizetésre vár". Megnyitottam a rendelés részleteit, ahol látszik a paypal tranzakció azonosítója, tehát egyértelmű, hogy megérkezett hozzájuk az összeg. Hívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam, hogy rendeltem, fizettem, hibára futott szerintük, de a rendelésben látszik, hogy megkapták, mégis újra kérnék a pénzt. A hölgy mondta, hogy ő is ezt látja, igazam van, tényleg fizettem, kiírja az adatokat, továbbítja a megfelelő osztályhoz és ez max. 1 napon belül megoldódik.7. nap
Reggel arról kaptam mail-t tőlük, hogy a saját kérésemre vagy más okból törölték a megrendelésemet. Azaz kifizettem, de nem fogom megkapni. Újra telefont ragadtam, újabb beszélgetés, érthető, hogy ideges vagyok, nem tudják, hogy miért törlődött, de megoldják. Visszahívást ígértek még aznapra, ahelyett levélben kérték el a paypal azonosítót, amit én meg is írtam nekik. Hétvégén persze semmi nem történt, hiszen az adott ügyintéző nem dolgozott, más meg ugye nem lát bele a dolgaiba... (mondjuk nem tudom, hogy mi történik, ha szegény lebetegszik és hetekig nem megy be, olyankor gondolom, megáll az élet).10. nap
Levelet kaptam, hogy elfogadták a rendelésemet, vagyis nem csak mindenki látja, hogy fizettem, még csomagot is küldenének. A termékek mellett az látszott, hogy csak 1 van raktáron, a másik 3 beszállításra vár, azaz épp nincs, de majd lesz, csak ki kell várni. Hívtam őket, hogy amikor rendeltem, még mindenből volt, amíg az időt húzták, elfogytak a játékaim. Megnyugtatott a hölgy, hogy ő látja, hogy aznap délután megérkezik hozzájuk az egyik, a többi pedig most is megvan, sőt el van téve a nevemre, hiszen én ugye már kifizettem őket! Megnyugodtam végre, estére mind meglesz és akkor mehet a kiszállítás.11. nap
A rendelés részleteinél látszik, hogy csomag "összekészítés alatt van", örültem, hogy végre meg is fogom kapni, de csalódnom kellett ismét. Délben arról jött levél, hogy a termékeket azonnal szállítják, amint kifizetem. Újabb telefon, újabb ígéretek, de ebből már karácsonyig semmi sem lesz, ahogy elnézem.12. nap december 16.
Se pénz, se csomag, csak kamuzás, sunnyogás, halogatás a részükről. Talán egyszer lesz valami abból, amit rendeltem.Veszek máshol ajándékot a gyerekeknek, hogy ne álljanak üres kézzel a fa alatt, mert olyan nincs, hogy nekik azért ne legyen szép a karácsonyuk, mert ez a "rablóbanda" tönkreteszi azt! Tanulság levonva: tőlük többé soha semmit!
Üdv, Szilvi
UPDATE dec. 19. 12:51
Tisztelet Homár!
A nektek küldött levelem után már csak egyszer kellett az edigital ügyfélszolgálatával beszélnem és tegnap végre átvehettem a csomagomat...
Természetesen ezzel nem tették semmivé azt a bosszúsághalmot, amit az elmúlt 2 hétben nekem összehordtak, így nem bántam meg azt, hogy elmeséltem a sztorit.
A Karácsonyt pedig a nagy érdeklődésre való tekintettel megtartjuk! :)Köszönöm, hogy megjelentettétek a levelemet!
Békés, boldog ünnepet kívánok nektek!Szilvi
alkatraz · http://jobbflashjatekok.blog.hu/ 2015.12.18. 12:25:39
okoska77 2015.12.18. 12:34:20
okoska77 2015.12.18. 12:34:20
Attila F 2015.12.18. 12:36:35
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.18. 12:37:36
Manyecska 2015.12.18. 12:47:02
Rejtélyes 2015.12.18. 12:52:15
Vajon miért fizetek mindent, amit lehet Paypallal? :)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.18. 12:57:09
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.18. 13:06:28
cmx85s 2015.12.18. 13:10:31
Így nem kell futni a pénzed után, ha netán valamiért ugrik az üzlet.
Black Hole 2015.12.18. 13:12:43
45 napig lehet "dispute"-olni minden Paypal utalást. UK lakosoknak ez 180 nap :)
Vajon miért fizetek mindent, amit lehet Paypallal? :)
Szóval open dispute oszt meg van oldva. ezért tartunk paypal számlát, ugye.
Manyecska 2015.12.18. 13:14:37
AtiSnatch 2015.12.18. 13:15:50
FDToth 2015.12.18. 13:32:50
Bánatos Teknősbéka 2015.12.18. 13:47:59
okoska77 2015.12.18. 13:50:29
Kondom Keselyű 2015.12.18. 14:05:56
Black Hole 2015.12.18. 14:10:32
Kondom Keselyű 2015.12.18. 14:11:52
szerintem meg visszatero panasz,hogy az ugyintezok igerete nem teljesul,nem tudnak egymas igereteirol.ez azt jelzi,hogy addig jo az ed,amig nincs panaszod.a vallalatiranyitasi szftver es a panaszkezelo csoport vezetoseg alkalmatlan a feladatara.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.18. 14:28:13
Te nem kapsz semmit? Mi 1 Ft/karakter fizetést kapunk az Indextől.
Black Hole 2015.12.18. 14:30:04
Aureliano Buendía 2015.12.18. 19:30:57
Aureliano Buendía 2015.12.18. 19:32:20
Aureliano Buendía 2015.12.18. 19:33:51
napalm 2015.12.18. 20:02:24
Miért nem fizet átvételkor?
December 5 sehol sincs a rohamhoz, én december 15.-én rendeltem egy tablettát (ami ráadásul nem is volt készleten sehol sem!) a székesfehérvári üzletbe amit ma sikeresen át is vettem (3 azaz három nap).
Úrizálol itten Paypallal, azt használd az Ebayen vagy a Banggood-on!
Dezsike 2015.12.18. 21:53:23
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.18. 23:09:29
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.18. 23:10:46
vizsla_barat 2015.12.20. 01:36:07
joska61 2015.12.21. 09:52:47
Tsakazertish 2015.12.21. 17:57:54
MacskaÖsszeZavaróKft 2015.12.22. 06:56:10